Nothing Special   »   [go: up one dir, main page]

הפיגוע בחרמש (2023)

אני יכול להבין את הסרת תגובתו של הח"כ מהערך. אבל לא מובנת לי הסרת הגינוי של יוסי דגן שהרי הפיגוע בוצע ביישוב שנמצא ב"תחום אחריותו" (בהיותו ראש המועצה האזורית). TheStriker - שיחה 14:43, 30 במאי 2023 (IDT)תגובה

עוד תגובה לקונית. אנחנו לא עיתון. Eladti - שיחה 14:45, 30 במאי 2023 (IDT)תגובה

צחוק בצד

התחלתי לכתוב משהו כמו: מה לא מובן??? ולהסביר... ביקורת - שיחה 08:56, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה

ביקורת, בהחלט אפשר להבין את מקור הטעות "הספר הקטן של השקעות שכל ישר" נשמע כמו שם של ספר מוסר נובהרדוקי   Eladti - שיחה 09:18, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה
לא חשבתי על זה. התבלבלתי כמובן עם דיון אחר שהגבתי בו הנראה במהלך הגיחה לוויקי. ביקורת - שיחה 10:05, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה

שיחה:המחאה נגד בנימין נתניהו

מילא הערך, אבל פעילות שחזור הדיווח שעשית בדף השיחה אינה תקינה, כתובים דברים יותר גרועים מזה בדפי שיחה שונים. אני מבקש להחזיר. לוגי ; שיחה 12:33, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה

נראה לי שגם אתה מתבלבל. ב"דיווח על טעויות" לא הופיע שום דיווח על טעות בערך, רק הבעת דעה פוליטית על הנושא. זה לא המקום לכך. ואם יש עוד הודעות כאלה, רצוי למחוק אותן בהקדם. Eladti - שיחה 12:48, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
זה לא משנה. לא חסרות הבעות פוליטיות שמשתמשות בכלי לדיווח על טעויות. רוצה דוגמאות? קח לדוגמא את עשרות הפוסטים ההרבה יותר חריפים כאן. הן לא שוות הרבה יותר מהפוסט שמחקת, אבל הן נשארו בשל חופש המידע. לוגי ; שיחה 13:16, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
פוסט.
היטבת לתאר את הבעיה. Eladti - שיחה 13:51, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
אל תתפוס אותי על המילה. תקשיב, אני מנסה להגיד מדוע הפעולה שלך לא תקינה, נותן דוגמאות כדי שתבין את הרמז ותחזיר את הפוסט/הבעה/מאמר/וואטאבר. אני עושה את זה כי תמיד עדיף לדבר לפני שפועלים, אבל אם זה לא יקרה אני אבקש מהמפעילים להחזיר... לוגי ; שיחה 15:38, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
מוזמן לבקש מהמפעילים מה שאתה רוצה. Eladti - שיחה 15:40, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
שחזרו את עריכתך. נא לשים לב לכך להבא. לוגי ; שיחה 17:04, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה

התבטאות לא ראויה

היי. ההתבטאות שלך בשיחת ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:המרכז הגאה רמת גן הייתה לא ראויה. אנא הקפד לפעול לפי ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 14:55, 1 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

אני לא מקבל הטפות מוסר ממי שמשתלח שוב ושוב בדיון ב-Lostam שעושה את התפקיד הקשה ונחשב לאוטוריטה בתחום דיוני החשיבות. לא טוב לך? יום טוב לך. Eladti - שיחה 15:45, 1 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
לא רואה סיבה להתנהג בכזו תוקפניות כשבסך הכל ביקשתי ממך לעקוב אחרי כללי ההתנהגות. חבל לי לראות שאתה ממשיך להתנהג באופן כזה אלים. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 15:47, 1 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אני עוקב באדיקות אחרי הכללים. לא אני מנסה להמציא כללים שלא קיימים כדי לבטל הצבעה שמתקיימת לפי כל הכללים. Eladti - שיחה 15:54, 1 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
ויקיפדיה:הנחת כוונה טובה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:00, 1 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
יש עוד כמה דפי מדיניות שאת רוצה קשר אליהם? Eladti - שיחה 16:05, 1 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אני באמת לא מבינה בשביל מה ההתנהגות המגעילה הזו. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:15, 1 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

העברה לטיוטה לאחר הצבעת מחיקה

היי, ראיתי שכתבת בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:תאוריית הקשר לתפירת תיקים בישראל "השארת ערך היא השארת ערך במרחב הערכים". יש שם כמה מצביעים שהצביעו בעד השארה והביעו במפורש תמיכה בהעברה לטיוטה; הכללים באמת אומרים שאם ערך 'שורד' הצבעת מחיקה לא ניתן להעביר אותו לטיוטה, או שהבנתי את דבריך לא נכון? זה נשמע לי מוזר, כי לרוב העברה לטיוטה היא מסיבות של תוכן (כתיבה גרועה, היעדר מקורות) ומחיקה היא מהיעדר חשיבות, ואלה שני מאפיינים שונים ונפרדים לגמרי. פעמי-עליון - שיחה 13:53, 4 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

אמור להיות שלא יהיה קשר בין הדברים. אבל יש גם מצביעים הפוכים שהצביעו בעד מחיקה בשל מצב הערך (וגם כאלה שהצביעו בשל שיקולים ביורוקרטיים).
נוצרה כאן בעיה [שהתרעתי עליה בזמן אמת כשאנשים הצביעו בעד מחיקה בלי לנמק]. מאחר שגם חלק מהמצדדים במחיקה העלו את בעיית התוכן כסיבה למחיקה. ומאחר שיהיה מוזר לנהל דיון על החזרת הטיוטה למרחב הערכים בלי למנוע את ההצבעה של אלו שכבר עכשיו הכריזו שהוא צריך להימחק בכל מקרה ובלי קשר לשיפור התוכן (מניעה כזו אינה מובנת מאליה - יכול אדם לטעון שהוא סבור שהנושא לא אנציקלופדי, אבל מקבל את דין הקהילה ועדיין יש לו מה לומר בקשר לאיכות הערך. מאידך, אלו שהעלו שיקולים ביורוקרטיים, סבורים שהערך במרחב הערכים יחולל מהומות עתידיות וטענה זו עשויה להדריך אותם גם אחרי שהערך יהיה מעולה). גרירה נוספת של הקהילה להצבעה, גם היא דבר לא נסבל.
הפיתרון הרצוי לדעתי אינו העברה לטיוטה אלא ניסיון להגיע לניסוח סביר של הפתיח והצבת תבנית שכתוב על פרק הדוגמאות (ובהעדר הסכמה על ניסוח מצומצם וסביר של הפתיח - תבנית שכתוב על כל הערך). בהעדר הסכמה - הדבר היחיד שיזכה למעמד גרסה יציבה הוא תבנית השכתוב. כך נראה לי ממבט ראשון. אני לא קראתי את הערך בצורה רצינית עד עכשיו ולא עקבתי אחרי השינויים שחלו בו בשבוע של ההצבעה, כי מה שעניין אותי בהצבעה הזו הייתה היותו של הנושא אנציקלופדי ותו לא. ייתכן שכשאקרא אותו אחשוב שהוא טעון כתיבה מאפס. אני לא נרתע גם מאפשרות של השארת קצרמר כמעט מילוני. ואחר כך דיונים בדפי שיחה על כל תוספת משמעותית. התוכן של הערך הזה לא אמור לשגע יותר את הקהילה כולה. הוא לא יותר חשוב מכל השאר. ביקורת - שיחה 15:17, 4 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אתה צודק, ותוכל לראות שאת חלק מהדברים שכתבתי פה כתבתי גם אני בדף ההצבעה :)
אני כן נוטה לקצת יותר אידאליזם, ומוכן להיגרר לעוד הצבעה כדי להעביר לטיוטה (שזה האידאל בעיניי, עד שהערך יהיה איכותי). פתחתי דיון על כך. אם הדיון ייכשל, אני חושב שכמה מהאפשרויות האחרות שהצעת פה די טובות. תודה על התשובה! פעמי-עליון - שיחה 15:35, 4 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
ביקורת תודה על המענה המפורט. חסכת לי עבודה  
פעמי-עליון מה שהוא אמר... Eladti - שיחה 17:06, 4 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
פעמי-עליון, קראתי את דבריך שם. לא הגבתי שם מפני כבודם של אחרים שאת דבריהם לא הספקתי לקרוא, אבל אמשיך ואומר בהתאם לאמור כאן לעיל, לא מספיק להצהיר על כוונה להחזיר את הערך מישימון הטיוטות, אלא להצביע על מנגנון סביר למימוש. אני מאמין שאם תציג מנגנון כזה שיש סיכוי שיעבוד, תיתקל בהרבה פחות חוסר אמון מצד אלו שצידדו בהשארת הערך. גם אם לא מהקיצוניים שבהם. ביקורת - שיחה 16:37, 7 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
יש מספר עורכים משני הצדדים (אסף, התו השמיני, לה נאוה והאזרח דרור) שהצהירו שיעבדו על הערך, וחלקם כבר החלו לעשות כן במרחב הערכים, למרות הקושי. אם אינני טועה (תקן אותי אם כן) הדרישה להעברה לטיוטה היא היעדר התנגדות ולא סתם רוב בדיון ההצבעה, כך שבכל מקרה אין ממש מה לטרוח – יש כמה מתנגדים שבכל מקרה יתנגדו, גם אם אציע מנגנון סביר ואפילו אם אציע שתוך שלושה שבועות הטיוטה תעבור אוטומטית למרחב הערכים, גם אם העבודה לא תמה. פעמי-עליון - שיחה 17:23, 7 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
ובכל זאת, תודה על העצה :) פעמי-עליון - שיחה 17:24, 7 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
זה שיתנגדו בכל מקרה זה דבר אחד. השאלה כמה תמיכה תהיה להם. ביקורת - שיחה 23:09, 7 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
הצעתי להחזיר את הטיוטה בתוך חודש; לצערי לא נתקלתי בעקבות כך באיזו שהיא נכונות להתפשר מהצד שנגד ההעברה :( פעמי-עליון - שיחה 03:02, 8 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
פעמי-עליון אני חושב שכדאי להתמקד בהצעות לשיפור הערך מבחינת התוכן, במקום לבזבז את הזמן על הפרוצדורה. צא מנקודת הנחה שהתיקונים יצטרכו לקרות בערך "חי" במרחב הערכים. Eladti - שיחה 06:59, 8 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אני חושב שגם הפרוצדורה חשובה, אבל כמובן גם התוכן חשוב; כתבתי שם פסקה די ארוכה על איך לדעתי הערך אמור להיראות, ולצערי היא לא יצרה דיון בנושא. יש תחושה ברורה שהמטרה של רוב משתתפי הדיון שמתנגדים להעברה היא פשוט להשאיר את הערך במרחב הערכים כדי לתת במה לתאוריה שלהם, במקום לכתוב ערך טוב – אם המטרה היתה ערך טוב, היה להם פחות משנה אם בחודש הקרוב הוא יהיה במרחב הערכים או לא, כל עוד בסופו של דבר התוצר האנציקלופדי יהיה איכותי. אם תרצה להתייחס שם למבנה שהצעתי (תגיע אליו ב־ctrl+f, הוא מתחיל במלים "לא שלא עשיתי את זה כבר") אני אשמח, אולי זה יעזור לעורר את הדיון הרצוי. פעמי-עליון - שיחה 13:37, 8 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
פעמי-עליון עברתי עכשיו על הערך. מדובר בגיבוב של הבלים מבחינה אנציקלופדית. אני לא הולך להשחית את זמני על תיקון ערך שהוא טוטאל לוס. את מעט הזמן הפנוי שיש לי אני מעדיף לנצל לטובת ערכים שבהם אני באמת יכול להשפיע לטובה. Eladti - שיחה 00:31, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
נכון, הוא באמת מצריך שכתוב מהיסוד (ולכן לדעתי עד שישוכתב יש להעביר לטיוטה). אולי אפילו תגובה של "אני מסכים עם המבנה המוצע" או "אני מתנגד למבנה המוצע"/"אני חושב שהפרק הזה צריך לא להופיע" (תלוי מה דעתך על המבנה שהצעתי כמובן) וכו', קצרה ככל שתהיה, תעורר משהו. נראה לי ששווה לנסות. פעמי-עליון - שיחה 00:36, 9 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

עצה (:

היי, מה שלומך?   אני אשמח לעצתך/עזרתך. מאז שקיבלתי את אמון הקהילה וקיבלתי הרשאות מפעיל, לצערי לא יצא לי לפעול בתחום "הקהילה" המאוד חשוב, עד כה הייתי מטפל (רבות  ) בדף של בקשות ממפעילים אבל לא מעבר. אני מרגיש בחצי שנה האחרונה חשש לפעול במרחב הקהילה בעקבות המצב שלה.. אבל אני חושב שאני חוטא בתפקידי ומתחמק מההתחייבויות שנתתי כשמוניתי לתפקיד, אשמח לעצתך איפה (למשל, האם כרגע יש דפים במחלוקת? וכיצד אפשר לפעול). תודה רבה, בברכה דזרטשיחה 18:59, 10 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

היי דזרט, אני שמח לראות שכמפעיל אתה רוצה להיכנס לתחום, הלא-מתגמל בעליל, של היחסים בקהילה.
האמת היא שיש כל כך הרבה ערכים שנמצאים כעת בלב הסערה, שקשה לי לחשוב על ערך ספציפי. בכל מקרה הייתי שמח לראות מפעילים מתערבים בשלבים מוקדמים לש דיונים ולא מחכים שהדברים מגיעים לידי פיצוץ ורק אז לנסות להרגיע את הרוחות.
שיהיה בהצלחה. Eladti - שיחה 07:41, 13 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

תשלח לי מייל בבקשה

אני צריך אותך ולא מצליח לשלוח לך מייל.תום - שיחה 07:56, 22 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

התחדשתי

במסגרת מיזם האלף, כתבתי את ליאם לוסון ותיאו פורשייר. אשמח אם תוכל בבקשה להעיף מבט ולשפר (אוסיף בערב גם הערות שוליים, פשוט התרחקתי מהמחשב). התו השמיניהבה נשוחח 19:32, 30 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

התו השמיני, תודה על כתיבת הערכים. ליאם לוסון היה פתוח אצלי על המסך מאז שהכריזו על ההחלפה, אבל אני לא הייתי מגיע אליו לפחות עד סוף שבוע הבא. הצלחת לקצר בצורה ראויה את הכתיבה הטרחנית של הויקי האנגלית   Eladti - שיחה 07:44, 31 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
כן, זה סיוט לברור את המוץ מהתבן... סליחה שגנבתי לך 😅 התו השמיניהבה נשוחח 09:27, 31 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

בוא נדבר על זה

https://he.wikipedia.org/w/index.php?title=%D7%92%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%9F_%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%A0%D7%99&diff=37167966&oldid=37167220


תל אביב יש הרבה יהודים דתיים. הגרעינים לא שם עם מימון ממשלתי בשביל להגדיל את כמות הדתיים אלא בשביל להפיץ זרם מסויים שמאמין בהתנחלות במקומות עם אנשים שונים מהם. 77.137.71.67 10:52, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

אנציקלופדיה נכתבת על סמך עובדות "יבשות" ככל שניתן.
מה שאת/ה מציעים זאת כבר פרשנות אישית. Eladti - שיחה 11:01, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

הפרת כללי הקהילה בשיחה:דני מושיוב#חשיבות 2023

כפי שנאמר על ידי אחר, הסיפא לא לעניין. זו אזהרה, תודה. ~ מקף ෴‏ 20:15, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

לא לחינם הלך זרזיר אצל העורב.
מפעיל שאינו מבין שהכללים נועדו לשרת את הקהילה ולא הקהילה את הכללים, פשוט לא מבין את תפקידו. Eladti - שיחה 20:55, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
* אולי לצד האזהרה אוסיף עצה – אפשר תמיד להתייחס לפעולות שבוצעו במקום לאנשים שביצעו. למשל, "תבניות החשיבות הן מטרד".
אם אתה חושב שלכתוב דברים בסגנון האישי הזה על מציב תבנית החשיבות בדף השיחה של הערך מוביל לדבר מה טוב, אולי אתה רוצה שנמשיך לדבר על זה. איך אתה חושב שפגיעה כזו משרתת את הקהילה? מדוע לאפשר את הסגנון הזה? ~ מקף ෴‏ 21:10, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה
מקף, אם אנחנו כבר בענייני עצות, הייתי מקבל באהבה את הדברים שלך אם רק הייתי רואה שבמקביל לאזהרה בדף השיחה שלי, היית ניגש לדף השיחה של המתלונן וכותב לו (כותב. לא מזהיר, לא מאיים, לא נוקט בהליכים) על הבעייתיות שבפעולתו. נכון, לפי החוק היבש הוא עושה דברים שמותרים. אבל לא כל דבר מותר הוא גם דבר ראוי לעשות במסגרת של מיזם קהילתי. (למשל להניח תבנית חשיבות על ערך שכבר התקיים עליו דיון חשיבות, בלי לטרוח לפתוח דיון נוסף).
ואגב, תבניות החשיבות הם אינן מטרד - הן כלי חשוב מאד לשמירה על הרמה האנציקלופדית. הנחת תבניות סיטונאיות, ללא פתיחה של דיון (כן, אני יודע, הנוהל לא מחייב) היא המטרד. בפעם האחרונה שבדקתי תבניות לא מונחות מעצמן באופן סיטונאי.
כל עוד לא עשית זאת, אני רואה במעשיך עידוד ומתן לגיטימציה לפעילות אנטי-קהילתית - חמור בעיני לא פחות מהמעשה עצמו.

Eladti - שיחה 23:53, 26 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

שחזור בספטימוס היפ

שלום, ראיתי ששחזרת עריכה ששינתה "כישוף" ל"כישופ". אני מבין למה זה נראה כמו השחתה, אבל כישופ זה מונח שמשומש בצורה רחבה בסדרה, כמו שאפשר לראות בשם של הספר הראשון. אני אשמח אם תוכל לשים לב לזה בפעמים הבאות, אני מתכנן לשנות את כל הערך להשתמש באיות הזה (חלק גדול ממנו כבר ככה). קישור לשחזור - ניקולס (שיחה) 22:31, 4 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

ביטול שינוי בערך משה ארבל

ביטלת הוספה שביצעתי בערך "משה ארבל" (גרסה 37142504) בטענה תגובה ראויה, אבל חסרת חשיבות אנציקלופדית. אולי תסביר לי מה בדיוק הקריטיריון שלך "לחשיבות אנציקלופדית" ולמה מה שהוספתי לא מקיים קריטיריון זה. המחיקה שלך מסתיר מהציבור שמחפש מידע על ארבל עובדה (שאתה לא חולק שהיא נכונה) על מעשיו של האיש בתור איש ציבור. לדעתי, המשפט צריך להישאר. פלוני אלמוני פלוני אלמוני - שיחה 15:52, 5 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

חברי כנסת אומרים הרבה דברים. הדוברים שלהם עסוקים בלשגרשיגור תגובות לעיתונות על הרבה דברים. זה לא אומר שכל תגובה שנאמרה היא בעלת חשיבות אנציקלופדית.
מה כן חשוב?
תגובה שעוררה דיון עז, למשל, או תגובה שאינה רק דיבורים (לדוגמא: חקיקה של חוק בעקבות אירוע מסויים). Eladti - שיחה 18:04, 5 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

יש חשש שחלק מהמשתתפים הובלו על ידי פעילי חמאס לשבי בעזה

יש וודאות שנחטפו חוגגים לעזה. כדאי למצוא ניסוח אוביקטיבי 2A02:3038:404:BBAE:18BA:532E:95C1:433C 10:12, 8 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

מאור בוזגלו

אבקש שתביט שוב בדף השיחה של הערך הנ"ל. NilsHolgersson2 - שיחה 11:32, 16 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

מצד אחד בדף השיחה של יעל צין כתבת אתה(!) - "לא צריך להציף את כל דפי השיחה עם אותה שאלה". אז דיון התקיים שם - ובסופו הסכמה די גורפת מצד משתמשים רבים שיש להוסיף את המידע. אז אני לא מבין למה אתה משחזר את התוספת שהוספתי לערך על מאור בוזגלו עכשיו. אני מבין שאתה אישית מתנגד לתוספת, אבל חשבתי שמקבלים פה את דעת הקהילה. ובהתאם ל*בקשתך* הדיון רוכז בדף אחר. NilsHolgersson2 - שיחה 11:35, 16 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
הדיון ביעל צין, עסק ביעל צין. רבים כתבו שהיא עיתונאית ולכן יש חשיבות לפרסומיה, גם השגויים. טיעון שלא רלוונטי למאור בוזגלו. Eladti - שיחה 11:39, 16 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
אבל אתה זה שביקשת לא לפזר את הדיון!
רוב הטיעונים משם רלוונטיים גם לבוזגלו. ולפחות שתהיה לך ההוגנות לדון בערך על בוזגלו בזמן שהגרסא שלי נמצאת בדף הערך, מכיוון שאתה זה שביקשת לא לדון לגופו של ערך אלא באופן כללי. 11:41, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
וכפי שכתבתי בדף השיחה שם - פתחתי דיון, תמכתי בעריכה, אף אחד לא הופיע לדיון ושלל אותה, עברו 8 ימים - באיזו זכות שחזרת את עריכתי? NilsHolgersson2 - שיחה 11:49, 16 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
אף אחד גם לא תמך, כך שהמצב הוא עדיין אחד בעד, אחד נגד. Eladti - שיחה 12:44, 16 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה
ומה בנוגע לבקשה שלך לא לפתוח דיונים רבים? ומה בנוגע לעובדה שכלל לא ענית או התייחסת לדבריי בדף השיחה במשך למעלה משבוע? NilsHolgersson2 - שיחה 14:11, 16 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

שיניתי בערך, מקווה שלא ייחשב לי כ"מלחמת עריכה". לא מכיר אותך אישית, ולכן מן הסתם אין לי הרבה ציפיות, אבל חייב לציין שההתנהלות שלך מאוד מאכזבת. מעבר לדברים הברורים שכבר כתבתי - אפילו לא טרחת לנמק את התנגדותך בדף השיחה. אתה מפריע לאחרים לפעול כאן - מבטל עריכות - ואחר כך נעלם בלי הסברים. NilsHolgersson2 - שיחה 15:11, 19 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

.

שלום, ראיתי בערך פיגוע הירי ליד עינב שמחקת את "הנרצח ושירותו בצבא" (משום מה הוא הוחזר) הסיבה שכתבת היא: "לא כתבה בעיתון" מדובר על גיבור ישראל מבחינתי, אני חושב מאוד שיש להקדיש על כך.

אם אתה אומר שויקיפדיה לא כתבה בעיתון, אז למה יש ערכים על פיגועים וכו? בן אדם שירצה לקרוא על פיגוע הירי ליד עינב (ומקווה מאוד שלא נקרא עוד כאלה) פשוט אפשר להגיד לו לך קח עיתון ידיעות אחרונות ותעזוב אותנו בשקט. BaHarel - אנא תייג אותי במידה והגבת לדברי - שיחה 11:31, 3 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

משתמש:BaHarel לא מחקתי את הפסקה. בתוך הפסקה מחקתי את החלק של התגובה של החייל לקבלת תעודת ההצטיינות. לפני שבאים לאחרים בתלונות, לא יזיק לבדוק על מה מתלוננים... Eladti - שיחה 12:40, 3 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
אז אשמח שתלמד אותי, כפי שידוע לי מצפייה בטלפון אי אפשר לראות מה נמחק וכו'.
BaHarel - אנא תייג אותי במידה והגבת לדברי - שיחה 12:41, 3 בנובמבר 2023 (IST)תגובה
מצטער על כך BaHarel - אנא תייג אותי במידה והגבת לדברי - שיחה 12:41, 3 בנובמבר 2023 (IST)תגובה

תיוג מאוחר

בוקר טוב. לא ראיתי את התיוג שלך, בגלל זה. להבא, כדי לתייג מישהו אחרי כתיבת ההודעה – ראה עזרה:תיוג#מה עושים אם כבר כתבתי הודעה ואני רוצה עכשיו להוסיף תיוג למשתמש?. הייתי מתייחס בעצמי לטענותיך לו הייתי רואה את התיוג. בברכה, דגש - שיחה 10:00, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

דגש, הכל בסדר. לא קרה כלום. העולם המשיך להתקיים גם בלי הערך במרחב הערכים במשך יומיים   Eladti - שיחה 10:04, 6 בדצמבר 2023 (IST)תגובה

שיאים של השחקן עומר אצילי

רשימת שיאים של שחקן כדורגל מופיעים בערך של כל שחקן, גם אם מדובר בשיאים פחות חשובים ממה שהופיע .

ראה רשימת שיאים של ערן זהבי, יוסי בניון ועוד. Israel Rosen1 - שיחה 11:15, 7 בינואר 2024 (IST)תגובה

Israel Rosen1 יש שיאים שיש להם חשיבות (מלך השערים בעונה, מלך השערים במפעל אירופאי, שחקן העונה וכו') ויש שיאים שהם סטטיסטיקות נחמדות, אבל חסרות חשיבות (היחיד שהבקיע רבייעה במחצית, היחיד במכבי חיפה שהוא גם מלך השערים וגם מלך הבישולים באותה עונה וכו'). Eladti - שיחה 11:55, 7 בינואר 2024 (IST)תגובה

לגבי עמותת יוצאים לשינוי

כל החלק שדן בש"ס - בעצם בא להראות שהפעילות שלהם השפיעה על ש"ס ועל היחס שלה לחוזרים בשאלה. אולי זה לא היה ברור? אני מתלבטת אם כן או לא קריטי לערך עצמו אבל אולי זה כן חשוב לדיון על חשיבות העמותה? Hila Livne - שיחה 16:46, 12 בינואר 2024 (IST)תגובה

Hila Livne, האם יש לך מקור שמעיד במפורש שהפעילות של העמותה היא זאת שגרמה לש"ס לשינוי בפעילותה? סך הכל ש"ס בנויה על ציבור מסורתי שבו יש הרבה משפחות בהם חלק דתי/חרדי וחלק חילוני. גם לרב עובדיה יוסף היו אחיינים חילוניים והדבר לא נדיר גם בקרב הח"כים המכהנים של המפלגה. Eladti - שיחה 19:11, 13 בינואר 2024 (IST)תגובה
נקודה חשובה - תודה! Hila Livne - שיחה 19:49, 13 בינואר 2024 (IST)תגובה

התלונה של הרשעים ימ"ש

למה אתה עורך לי את השינויים בערך על התביעה של דא"פ נגד ישראל בגלל רצח עם (לעם שלא קיים) 2A01:6500:A041:2D09:C924:1C11:196F:BFD011:51, 16 בינואר 2024 (IST)תגובה

התבלבלת בין אנציקלופדיה ופייסבוק. Eladti - שיחה 14:42, 16 בינואר 2024 (IST)תגובה
אין הבדל בין השניים 2A0D:6FC2:4651:F900:58FD:1012:DA82:77E16:51, 16 בינואר 2024 (IST)תגובה

שיפור טבלת בירוקרטים לשעבר כדי לכלול הווה

שלום Eladti, מדוע ביטלת את השיפור שהוספתי לטבלת הבירוקרטים כדי לכלול את אילו שעכשיו פועלים בתפקיד זה? Yosisc - שיחה 11:44, 24 בינואר 2024 (IST)תגובה

מיותר. רשימת הבירוקרטים הפעילים מופיעה מעל הטבלה. Eladti - שיחה 11:58, 24 בינואר 2024 (IST)תגובה
בטבלה רואים במבט אחד את כל הבירוקרטים עם זמן התחלה, סוף וסיכום ואילו מעל הטבלה כאשר אני מחפש את זמן ההתחלה של הבירוקרט זה לא בנמצא. Yosisc - שיחה 12:57, 24 בינואר 2024 (IST)תגובה
אתה ביטלת את העריכה שלי שבאה לפתור בעיה זו - אנא עזור לי למצא את זמן התחלת כהונה של בירוקרטים עכשויים.
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94:%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%98 Yosisc - שיחה 12:53, 25 בינואר 2024 (IST)תגובה

שיחה:עמוס שוקן

מהעמדה שהבעת בשיחה:עמוס שוקן#בעניין הפירסום של אילה חסון! לא ברור האם אתה בעד הוספת המידע לערך או נגד ההוספה, או שאין לך עניין בהצגת עמדה בנושא זה. אשמח להבהרה. דוד שי - שיחה 10:15, 5 בפברואר 2024 (IST)תגובה

דוד שי, בסייפא של הודעתי מהיום כתבתי שאני נגד הוספת המידע. Eladti - שיחה 10:31, 5 בפברואר 2024 (IST)תגובה

הגשתי תלונה עליך בבקשות למפעילים

דבריך אלו חרגו מתחום הסביר כאן ועל כן התלוננתי עליך בבקשות ממפעילים. יעקבשיחה 19:10, 4 במרץ 2024 (IST)תגובה

Eladti, ניתן לחלוק על דבריו של יעקב בדיון הנ"ל, אבל ההתקפה האישית לא הייתה נחוצה, ראוי להימנע מכך. דוד שישיחה 19:18, 4 במרץ 2024 (IST)תגובה
דוד שי, האר את עיני - מה הקשר בין מצוות פדיון שבויים לאחים לנשק? האם מכל 350,698 הערכים בויקיפדיה לא היה יעקב, עורך שנחסם על עריכות שיש בהן הטיות פוליטיות, יכול למצוא דוגמא לפתיח בעייתי בערך שאינו שנוי במחלוקת פוליטית? Eladtiשיחה 21:58, 4 במרץ 2024 (IST)תגובה
אורך הפתיח הוא נושא פוליטי? בחרתי ערכים שמוכרים לעורכת לה הגבתי. אם אינך מסוגל להתייחס בכבוד לעורכים אחרים, אנא המנע מלהתייחס אליהם. יעקבשיחה 22:28, 4 במרץ 2024 (IST)תגובה
גם אני סברתי שאין קשר, והתגובה שעלתה במוחי, כיוון שמדובר בערך הלכתי, היא "מה עניין שמיטה אצל הר סיני" - תגובה עניינית על יצירת קשר בין נושאים לא קשורים, בלי תקיפה אישית. אפשר גם כך. דוד שישיחה 06:04, 5 במרץ 2024 (IST)תגובה

מכון תכלית

היי @Eladti

ראיתי את ההתנגדות שלך לקיום הערך - מכון תכלית. מבחינתנו ההתנגדות שלך מעט משונה ולא מובנת. אשמח להסביר לך מדוע לדעתנו יש חשיבות לערך, בוודאי בהשוואה לעשרות ערכים אחרים שניתן להחיל עליהם את הטיעונים שלך נגד הערך מכון תכלית. Shshokiשיחה 10:37, 24 במרץ 2024 (IST)תגובה

קצת ביזארי

אין דבר כזה "מצוות עדים זוממים". כמו כן, דומני שבנסיבות הללו זאת עדות מוכחשת ולא עדות מוזמת. כל טוב ושבת שלום, דגש - שיחה 10:55, 5 באפריל 2024 (IDT)תגובה

}}א|דגש}}, זאת אחת הבעיות עם אנשים אורתודוכסיים - הם נורא מקובעים רק כל המצוות שהם מכירים.
אני, לעומת זאת, אוהב להוסיף מצוות ואז לשמור עליהן בקנאות. Eladtiשיחה 17:15, 5 באפריל 2024 (IDT)תגובה
אני מצטער על כך שאיני לטעמך. דגש - שיחה 14:05, 7 באפריל 2024 (IDT)תגובה

הפשיטה על שגרירות מקסיקו באקוודור

שלום. למה להפוך לניסוח כפסקה ולא כבולטים? יש סיבה או זה הנורמה

Dvirs12שיחה 14:05, 8 באפריל 2024 (IDT)תגובה

אנחונ כותבים אנציקלופדיה, לא דף סיכום למבחן בהיסטוריה. אם אפשר לכתוב את המידע כפסקה רציפה עם יצירת קשר בין המשפטים זה תמיד עדיף על רשימה של בולטים. Eladtiשיחה 06:51, 9 באפריל 2024 (IDT)תגובה

ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:חדשנות משבשת

אבקש שתקרא את סיכום המקורות שהוספתי לדף ותשקול הצבעתך מחדש. עמית - שיחה 23:00, 10 באפריל 2024 (IDT)תגובה

ויליאם ברידג'ס אדמס

למה שיחזרת את העריכה שלי? יוניון ג'קשיחה 12:15, 19 במאי 2024 (IDT)תגובה

יוניון ג'ק - טעות שלי. התכוונתי לשחזר השחתה בעריך ניגירה, שהייתה שורה למעלה בשינויים האחרונים. שחזרתי מיד את השחזור. Eladtiשיחה 12:18, 19 במאי 2024 (IDT)תגובה

זכות הצבעה

בדף ויקיפדיה:הצבעה כתוב שזכות הצבעה ניתנת למשתמש רשום שאינו עורך בתשלום, בעל ותק של 30 ימי פעילות בוויקיפדיה בזמן פתיחת ההצבעה, שערך 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. זה הקריטריון ואין בלתו. הסקריפט הוא תוכנת עזר ועלולים להיות בו באגים, וברור שכדאי לתקן אותם. בכל מקרה, לא סביר להעניק זכות הצבעה למישהו שלא ביצע 100 עריכות בגלל באג בסקריפט. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 15:28, 21 במאי 2024 (IDT)תגובה

עזרה

הי אלעד, לא יודעת למה היום הסתבכתי פעמיים עם שחזור השחתות גם של אורי קילשטיין וגם של ירושלים בתקופה הממלוכית, אשמח להסבר איפה טעיתי Hila Livneשיחה 09:30, 4 ביוני 2024 (IDT)תגובה

Hila Livne, מה ניסית לעשות? אני לא רואה שחזורים שלך בהיסטוריה של אורי קילשטיין. Eladtiשיחה 09:46, 4 ביוני 2024 (IDT)תגובה
ניסיתי לשחזר את כל ההשחתות בשני הערכים - וזה ביטל לי רק את העריכה האחרונה מה שחסם לי את האופציה לשחזר ההשחתות, אשמח אם תשחזר גם בערך השני Hila Livneשיחה 09:58, 4 ביוני 2024 (IDT)תגובה
אולי הייתה לנו התנגשות עריכה.... Hila Livneשיחה 09:59, 4 ביוני 2024 (IDT)תגובה
אני רואה שגם הערך השני שוחזר.... משהו עשיתי לא נכון לא ברור לי מה Hila Livneשיחה 10:01, 4 ביוני 2024 (IDT)תגובה
Hila Livne - את משתמשת באופציה של שחזור מהיר? אם כן, זה משחזר את העריכות של העורך האחרון בלבד. בערך אורי קילשטיין היו כמה עורכים שונים שביצעו את ההשחתות. לכן נכנסתי לגרסאות אחרונות ובחרתי ידנית גרסה ישנה לשחזור. Eladtiשיחה 10:02, 4 ביוני 2024 (IDT)תגובה
הבנתי, תודה רבה על ההסבר Hila Livneשיחה 10:08, 4 ביוני 2024 (IDT)תגובה

אופיר טורס

הקדמת אותי בשנייה. תודה ששחזרת את הגרסה הפרסומית של הערך. בברכה, אילי - שיחה 10:04, 18 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

הצטרפות למיזם

היי @Eladti, ראיתי שעשית את המיזם של הבונדסליגה ותהיתי אם תרצה להצטרף אלי במיזם לה ליגה שהקמתי. Arieleisenhammerשיחה 17:19, 26 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

היי Arieleisenhammer,
אני מודה לך על הפנייה. האמת היא שהליגה הספרדית היא פחות הצד החזק שלי. ובניגוד לעבר יש לי פחות זמן לכתוב ערכים חדשים (אני בעיקר מתחזק ערכים קיימים). אבל אני אשתדל לתרגם ערך או שניים, כי אני אוהב אנשים שמרי ים פרוייקטים של כתיבה   Eladtiשיחה 23:38, 26 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה

F1 גרנד פרי הולנד (25.8.2024)

לנדו נוריס ממש השפיל את מקס ורסטאפן כשניצח אותו בפער של כמעט 20 שניות! אבל זה לא כל כך אשמת ורסטאפן כמו שאשמה המכונית של רד בול (אנ'). מקלארן הצליחו לשפר ממש את המכונית שלהם מקלארן MCL38 (אנ') בעוד שרד-בול כנראה לא רק שלא שיפרו, אלא השינויים במכונית הפכו אותה לפחות טובה, יותר איטית ויותר קשה לשליטה. אם זה ימשיך ככה המאבקים על אליפות הנהגים ואליפות היצרנים פתוחים - העונה לא תהיה עונה בשליטה מוחלטת של ורסטאפן. אגב, בהארץ פרסמו כתבה על המשבר של רד בול רייסינג. – ד"ר MathKnight (שיחה) 18:56, 26 באוגוסט 2024 (IDT)תגובה