שיחת משתמש:Eladti
הוספת נושאאני יכול להבין את הסרת תגובתו של הח"כ מהערך. אבל לא מובנת לי הסרת הגינוי של יוסי דגן שהרי הפיגוע בוצע ביישוב שנמצא ב"תחום אחריותו" (בהיותו ראש המועצה האזורית). TheStriker - שיחה 14:43, 30 במאי 2023 (IDT)
- עוד תגובה לקונית. אנחנו לא עיתון. Eladti - שיחה 14:45, 30 במאי 2023 (IDT)
צחוק בצד
[עריכת קוד מקור]התחלתי לכתוב משהו כמו: מה לא מובן??? ולהסביר... ביקורת - שיחה 08:56, 15 ביוני 2023 (IDT)
- ביקורת, בהחלט אפשר להבין את מקור הטעות "הספר הקטן של השקעות שכל ישר" נשמע כמו שם של ספר מוסר נובהרדוקי Eladti - שיחה 09:18, 15 ביוני 2023 (IDT)
- לא חשבתי על זה. התבלבלתי כמובן עם דיון אחר שהגבתי בו הנראה במהלך הגיחה לוויקי. ביקורת - שיחה 10:05, 15 ביוני 2023 (IDT)
מילא הערך, אבל פעילות שחזור הדיווח שעשית בדף השיחה אינה תקינה, כתובים דברים יותר גרועים מזה בדפי שיחה שונים. אני מבקש להחזיר. לוגי ; שיחה 12:33, 2 ביולי 2023 (IDT)
- נראה לי שגם אתה מתבלבל. ב"דיווח על טעויות" לא הופיע שום דיווח על טעות בערך, רק הבעת דעה פוליטית על הנושא. זה לא המקום לכך. ואם יש עוד הודעות כאלה, רצוי למחוק אותן בהקדם. Eladti - שיחה 12:48, 2 ביולי 2023 (IDT)
- זה לא משנה. לא חסרות הבעות פוליטיות שמשתמשות בכלי לדיווח על טעויות. רוצה דוגמאות? קח לדוגמא את עשרות הפוסטים ההרבה יותר חריפים כאן. הן לא שוות הרבה יותר מהפוסט שמחקת, אבל הן נשארו בשל חופש המידע. לוגי ; שיחה 13:16, 2 ביולי 2023 (IDT)
- פוסט.
- היטבת לתאר את הבעיה. Eladti - שיחה 13:51, 2 ביולי 2023 (IDT)
- אל תתפוס אותי על המילה. תקשיב, אני מנסה להגיד מדוע הפעולה שלך לא תקינה, נותן דוגמאות כדי שתבין את הרמז ותחזיר את הפוסט/הבעה/מאמר/וואטאבר. אני עושה את זה כי תמיד עדיף לדבר לפני שפועלים, אבל אם זה לא יקרה אני אבקש מהמפעילים להחזיר... לוגי ; שיחה 15:38, 2 ביולי 2023 (IDT)
- מוזמן לבקש מהמפעילים מה שאתה רוצה. Eladti - שיחה 15:40, 2 ביולי 2023 (IDT)
- שחזרו את עריכתך. נא לשים לב לכך להבא. לוגי ; שיחה 17:04, 2 ביולי 2023 (IDT)
- מוזמן לבקש מהמפעילים מה שאתה רוצה. Eladti - שיחה 15:40, 2 ביולי 2023 (IDT)
- אל תתפוס אותי על המילה. תקשיב, אני מנסה להגיד מדוע הפעולה שלך לא תקינה, נותן דוגמאות כדי שתבין את הרמז ותחזיר את הפוסט/הבעה/מאמר/וואטאבר. אני עושה את זה כי תמיד עדיף לדבר לפני שפועלים, אבל אם זה לא יקרה אני אבקש מהמפעילים להחזיר... לוגי ; שיחה 15:38, 2 ביולי 2023 (IDT)
- זה לא משנה. לא חסרות הבעות פוליטיות שמשתמשות בכלי לדיווח על טעויות. רוצה דוגמאות? קח לדוגמא את עשרות הפוסטים ההרבה יותר חריפים כאן. הן לא שוות הרבה יותר מהפוסט שמחקת, אבל הן נשארו בשל חופש המידע. לוגי ; שיחה 13:16, 2 ביולי 2023 (IDT)
התבטאות לא ראויה
[עריכת קוד מקור]היי. ההתבטאות שלך בשיחת ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:המרכז הגאה רמת גן הייתה לא ראויה. אנא הקפד לפעול לפי ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 14:55, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- אני לא מקבל הטפות מוסר ממי שמשתלח שוב ושוב בדיון ב-Lostam שעושה את התפקיד הקשה ונחשב לאוטוריטה בתחום דיוני החשיבות. לא טוב לך? יום טוב לך. Eladti - שיחה 15:45, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- לא רואה סיבה להתנהג בכזו תוקפניות כשבסך הכל ביקשתי ממך לעקוב אחרי כללי ההתנהגות. חבל לי לראות שאתה ממשיך להתנהג באופן כזה אלים. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 15:47, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- אני עוקב באדיקות אחרי הכללים. לא אני מנסה להמציא כללים שלא קיימים כדי לבטל הצבעה שמתקיימת לפי כל הכללים. Eladti - שיחה 15:54, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- ויקיפדיה:הנחת כוונה טובה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:00, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- יש עוד כמה דפי מדיניות שאת רוצה קשר אליהם? Eladti - שיחה 16:05, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- אני באמת לא מבינה בשביל מה ההתנהגות המגעילה הזו. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 18:15, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- יש עוד כמה דפי מדיניות שאת רוצה קשר אליהם? Eladti - שיחה 16:05, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- ויקיפדיה:הנחת כוונה טובה. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 16:00, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- אני עוקב באדיקות אחרי הכללים. לא אני מנסה להמציא כללים שלא קיימים כדי לבטל הצבעה שמתקיימת לפי כל הכללים. Eladti - שיחה 15:54, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- לא רואה סיבה להתנהג בכזו תוקפניות כשבסך הכל ביקשתי ממך לעקוב אחרי כללי ההתנהגות. חבל לי לראות שאתה ממשיך להתנהג באופן כזה אלים. //טליה - מי אני - מה עשיתי - בואו נדבר// 15:47, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
העברה לטיוטה לאחר הצבעת מחיקה
[עריכת קוד מקור]היי, ראיתי שכתבת בויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:תאוריית הקשר לתפירת תיקים בישראל "השארת ערך היא השארת ערך במרחב הערכים". יש שם כמה מצביעים שהצביעו בעד השארה והביעו במפורש תמיכה בהעברה לטיוטה; הכללים באמת אומרים שאם ערך 'שורד' הצבעת מחיקה לא ניתן להעביר אותו לטיוטה, או שהבנתי את דבריך לא נכון? זה נשמע לי מוזר, כי לרוב העברה לטיוטה היא מסיבות של תוכן (כתיבה גרועה, היעדר מקורות) ומחיקה היא מהיעדר חשיבות, ואלה שני מאפיינים שונים ונפרדים לגמרי. פעמי-עליון - שיחה 13:53, 4 באוגוסט 2023 (IDT)
- אמור להיות שלא יהיה קשר בין הדברים. אבל יש גם מצביעים הפוכים שהצביעו בעד מחיקה בשל מצב הערך (וגם כאלה שהצביעו בשל שיקולים ביורוקרטיים).
- נוצרה כאן בעיה [שהתרעתי עליה בזמן אמת כשאנשים הצביעו בעד מחיקה בלי לנמק]. מאחר שגם חלק מהמצדדים במחיקה העלו את בעיית התוכן כסיבה למחיקה. ומאחר שיהיה מוזר לנהל דיון על החזרת הטיוטה למרחב הערכים בלי למנוע את ההצבעה של אלו שכבר עכשיו הכריזו שהוא צריך להימחק בכל מקרה ובלי קשר לשיפור התוכן (מניעה כזו אינה מובנת מאליה - יכול אדם לטעון שהוא סבור שהנושא לא אנציקלופדי, אבל מקבל את דין הקהילה ועדיין יש לו מה לומר בקשר לאיכות הערך. מאידך, אלו שהעלו שיקולים ביורוקרטיים, סבורים שהערך במרחב הערכים יחולל מהומות עתידיות וטענה זו עשויה להדריך אותם גם אחרי שהערך יהיה מעולה). גרירה נוספת של הקהילה להצבעה, גם היא דבר לא נסבל.
- הפיתרון הרצוי לדעתי אינו העברה לטיוטה אלא ניסיון להגיע לניסוח סביר של הפתיח והצבת תבנית שכתוב על פרק הדוגמאות (ובהעדר הסכמה על ניסוח מצומצם וסביר של הפתיח - תבנית שכתוב על כל הערך). בהעדר הסכמה - הדבר היחיד שיזכה למעמד גרסה יציבה הוא תבנית השכתוב. כך נראה לי ממבט ראשון. אני לא קראתי את הערך בצורה רצינית עד עכשיו ולא עקבתי אחרי השינויים שחלו בו בשבוע של ההצבעה, כי מה שעניין אותי בהצבעה הזו הייתה היותו של הנושא אנציקלופדי ותו לא. ייתכן שכשאקרא אותו אחשוב שהוא טעון כתיבה מאפס. אני לא נרתע גם מאפשרות של השארת קצרמר כמעט מילוני. ואחר כך דיונים בדפי שיחה על כל תוספת משמעותית. התוכן של הערך הזה לא אמור לשגע יותר את הקהילה כולה. הוא לא יותר חשוב מכל השאר. ביקורת - שיחה 15:17, 4 באוגוסט 2023 (IDT)
- אתה צודק, ותוכל לראות שאת חלק מהדברים שכתבתי פה כתבתי גם אני בדף ההצבעה :)
- אני כן נוטה לקצת יותר אידאליזם, ומוכן להיגרר לעוד הצבעה כדי להעביר לטיוטה (שזה האידאל בעיניי, עד שהערך יהיה איכותי). פתחתי דיון על כך. אם הדיון ייכשל, אני חושב שכמה מהאפשרויות האחרות שהצעת פה די טובות. תודה על התשובה! פעמי-עליון - שיחה 15:35, 4 באוגוסט 2023 (IDT)
- ביקורת תודה על המענה המפורט. חסכת לי עבודה
- פעמי-עליון מה שהוא אמר... Eladti - שיחה 17:06, 4 באוגוסט 2023 (IDT)
- פעמי-עליון, קראתי את דבריך שם. לא הגבתי שם מפני כבודם של אחרים שאת דבריהם לא הספקתי לקרוא, אבל אמשיך ואומר בהתאם לאמור כאן לעיל, לא מספיק להצהיר על כוונה להחזיר את הערך מישימון הטיוטות, אלא להצביע על מנגנון סביר למימוש. אני מאמין שאם תציג מנגנון כזה שיש סיכוי שיעבוד, תיתקל בהרבה פחות חוסר אמון מצד אלו שצידדו בהשארת הערך. גם אם לא מהקיצוניים שבהם. ביקורת - שיחה 16:37, 7 באוגוסט 2023 (IDT)
- יש מספר עורכים משני הצדדים (אסף, התו השמיני, לה נאוה והאזרח דרור) שהצהירו שיעבדו על הערך, וחלקם כבר החלו לעשות כן במרחב הערכים, למרות הקושי. אם אינני טועה (תקן אותי אם כן) הדרישה להעברה לטיוטה היא היעדר התנגדות ולא סתם רוב בדיון ההצבעה, כך שבכל מקרה אין ממש מה לטרוח – יש כמה מתנגדים שבכל מקרה יתנגדו, גם אם אציע מנגנון סביר ואפילו אם אציע שתוך שלושה שבועות הטיוטה תעבור אוטומטית למרחב הערכים, גם אם העבודה לא תמה. פעמי-עליון - שיחה 17:23, 7 באוגוסט 2023 (IDT)
- ובכל זאת, תודה על העצה :) פעמי-עליון - שיחה 17:24, 7 באוגוסט 2023 (IDT)
- זה שיתנגדו בכל מקרה זה דבר אחד. השאלה כמה תמיכה תהיה להם. ביקורת - שיחה 23:09, 7 באוגוסט 2023 (IDT)
- הצעתי להחזיר את הטיוטה בתוך חודש; לצערי לא נתקלתי בעקבות כך באיזו שהיא נכונות להתפשר מהצד שנגד ההעברה :( פעמי-עליון - שיחה 03:02, 8 באוגוסט 2023 (IDT)
- פעמי-עליון אני חושב שכדאי להתמקד בהצעות לשיפור הערך מבחינת התוכן, במקום לבזבז את הזמן על הפרוצדורה. צא מנקודת הנחה שהתיקונים יצטרכו לקרות בערך "חי" במרחב הערכים. Eladti - שיחה 06:59, 8 באוגוסט 2023 (IDT)
- אני חושב שגם הפרוצדורה חשובה, אבל כמובן גם התוכן חשוב; כתבתי שם פסקה די ארוכה על איך לדעתי הערך אמור להיראות, ולצערי היא לא יצרה דיון בנושא. יש תחושה ברורה שהמטרה של רוב משתתפי הדיון שמתנגדים להעברה היא פשוט להשאיר את הערך במרחב הערכים כדי לתת במה לתאוריה שלהם, במקום לכתוב ערך טוב – אם המטרה היתה ערך טוב, היה להם פחות משנה אם בחודש הקרוב הוא יהיה במרחב הערכים או לא, כל עוד בסופו של דבר התוצר האנציקלופדי יהיה איכותי. אם תרצה להתייחס שם למבנה שהצעתי (תגיע אליו ב־ctrl+f, הוא מתחיל במלים "לא שלא עשיתי את זה כבר") אני אשמח, אולי זה יעזור לעורר את הדיון הרצוי. פעמי-עליון - שיחה 13:37, 8 באוגוסט 2023 (IDT)
- פעמי-עליון עברתי עכשיו על הערך. מדובר בגיבוב של הבלים מבחינה אנציקלופדית. אני לא הולך להשחית את זמני על תיקון ערך שהוא טוטאל לוס. את מעט הזמן הפנוי שיש לי אני מעדיף לנצל לטובת ערכים שבהם אני באמת יכול להשפיע לטובה. Eladti - שיחה 00:31, 9 באוגוסט 2023 (IDT)
- נכון, הוא באמת מצריך שכתוב מהיסוד (ולכן לדעתי עד שישוכתב יש להעביר לטיוטה). אולי אפילו תגובה של "אני מסכים עם המבנה המוצע" או "אני מתנגד למבנה המוצע"/"אני חושב שהפרק הזה צריך לא להופיע" (תלוי מה דעתך על המבנה שהצעתי כמובן) וכו', קצרה ככל שתהיה, תעורר משהו. נראה לי ששווה לנסות. פעמי-עליון - שיחה 00:36, 9 באוגוסט 2023 (IDT)
- פעמי-עליון עברתי עכשיו על הערך. מדובר בגיבוב של הבלים מבחינה אנציקלופדית. אני לא הולך להשחית את זמני על תיקון ערך שהוא טוטאל לוס. את מעט הזמן הפנוי שיש לי אני מעדיף לנצל לטובת ערכים שבהם אני באמת יכול להשפיע לטובה. Eladti - שיחה 00:31, 9 באוגוסט 2023 (IDT)
- אני חושב שגם הפרוצדורה חשובה, אבל כמובן גם התוכן חשוב; כתבתי שם פסקה די ארוכה על איך לדעתי הערך אמור להיראות, ולצערי היא לא יצרה דיון בנושא. יש תחושה ברורה שהמטרה של רוב משתתפי הדיון שמתנגדים להעברה היא פשוט להשאיר את הערך במרחב הערכים כדי לתת במה לתאוריה שלהם, במקום לכתוב ערך טוב – אם המטרה היתה ערך טוב, היה להם פחות משנה אם בחודש הקרוב הוא יהיה במרחב הערכים או לא, כל עוד בסופו של דבר התוצר האנציקלופדי יהיה איכותי. אם תרצה להתייחס שם למבנה שהצעתי (תגיע אליו ב־ctrl+f, הוא מתחיל במלים "לא שלא עשיתי את זה כבר") אני אשמח, אולי זה יעזור לעורר את הדיון הרצוי. פעמי-עליון - שיחה 13:37, 8 באוגוסט 2023 (IDT)
- פעמי-עליון אני חושב שכדאי להתמקד בהצעות לשיפור הערך מבחינת התוכן, במקום לבזבז את הזמן על הפרוצדורה. צא מנקודת הנחה שהתיקונים יצטרכו לקרות בערך "חי" במרחב הערכים. Eladti - שיחה 06:59, 8 באוגוסט 2023 (IDT)
- הצעתי להחזיר את הטיוטה בתוך חודש; לצערי לא נתקלתי בעקבות כך באיזו שהיא נכונות להתפשר מהצד שנגד ההעברה :( פעמי-עליון - שיחה 03:02, 8 באוגוסט 2023 (IDT)
- יש מספר עורכים משני הצדדים (אסף, התו השמיני, לה נאוה והאזרח דרור) שהצהירו שיעבדו על הערך, וחלקם כבר החלו לעשות כן במרחב הערכים, למרות הקושי. אם אינני טועה (תקן אותי אם כן) הדרישה להעברה לטיוטה היא היעדר התנגדות ולא סתם רוב בדיון ההצבעה, כך שבכל מקרה אין ממש מה לטרוח – יש כמה מתנגדים שבכל מקרה יתנגדו, גם אם אציע מנגנון סביר ואפילו אם אציע שתוך שלושה שבועות הטיוטה תעבור אוטומטית למרחב הערכים, גם אם העבודה לא תמה. פעמי-עליון - שיחה 17:23, 7 באוגוסט 2023 (IDT)
- פעמי-עליון, קראתי את דבריך שם. לא הגבתי שם מפני כבודם של אחרים שאת דבריהם לא הספקתי לקרוא, אבל אמשיך ואומר בהתאם לאמור כאן לעיל, לא מספיק להצהיר על כוונה להחזיר את הערך מישימון הטיוטות, אלא להצביע על מנגנון סביר למימוש. אני מאמין שאם תציג מנגנון כזה שיש סיכוי שיעבוד, תיתקל בהרבה פחות חוסר אמון מצד אלו שצידדו בהשארת הערך. גם אם לא מהקיצוניים שבהם. ביקורת - שיחה 16:37, 7 באוגוסט 2023 (IDT)
עצה (:
[עריכת קוד מקור]היי, מה שלומך? אני אשמח לעצתך/עזרתך. מאז שקיבלתי את אמון הקהילה וקיבלתי הרשאות מפעיל, לצערי לא יצא לי לפעול בתחום "הקהילה" המאוד חשוב, עד כה הייתי מטפל (רבות ) בדף של בקשות ממפעילים אבל לא מעבר. אני מרגיש בחצי שנה האחרונה חשש לפעול במרחב הקהילה בעקבות המצב שלה.. אבל אני חושב שאני חוטא בתפקידי ומתחמק מההתחייבויות שנתתי כשמוניתי לתפקיד, אשמח לעצתך איפה (למשל, האם כרגע יש דפים במחלוקת? וכיצד אפשר לפעול). תודה רבה, בברכה דזרט • שיחה 18:59, 10 באוגוסט 2023 (IDT)
- היי דזרט, אני שמח לראות שכמפעיל אתה רוצה להיכנס לתחום, הלא-מתגמל בעליל, של היחסים בקהילה.
- האמת היא שיש כל כך הרבה ערכים שנמצאים כעת בלב הסערה, שקשה לי לחשוב על ערך ספציפי. בכל מקרה הייתי שמח לראות מפעילים מתערבים בשלבים מוקדמים לש דיונים ולא מחכים שהדברים מגיעים לידי פיצוץ ורק אז לנסות להרגיע את הרוחות.
- שיהיה בהצלחה. Eladti - שיחה 07:41, 13 באוגוסט 2023 (IDT)
תשלח לי מייל בבקשה
[עריכת קוד מקור]אני צריך אותך ולא מצליח לשלוח לך מייל.תום - שיחה 07:56, 22 באוגוסט 2023 (IDT)
התחדשתי
[עריכת קוד מקור]במסגרת מיזם האלף, כתבתי את ליאם לוסון ותיאו פורשייר. אשמח אם תוכל בבקשה להעיף מבט ולשפר (אוסיף בערב גם הערות שוליים, פשוט התרחקתי מהמחשב). התו השמיני ♫ הבה נשוחח 19:32, 30 באוגוסט 2023 (IDT)
- התו השמיני, תודה על כתיבת הערכים. ליאם לוסון היה פתוח אצלי על המסך מאז שהכריזו על ההחלפה, אבל אני לא הייתי מגיע אליו לפחות עד סוף שבוע הבא. הצלחת לקצר בצורה ראויה את הכתיבה הטרחנית של הויקי האנגלית Eladti - שיחה 07:44, 31 באוגוסט 2023 (IDT)
- כן, זה סיוט לברור את המוץ מהתבן... סליחה שגנבתי לך 😅 התו השמיני ♫ הבה נשוחח 09:27, 31 באוגוסט 2023 (IDT)
בוא נדבר על זה
[עריכת קוד מקור]
תל אביב יש הרבה יהודים דתיים. הגרעינים לא שם עם מימון ממשלתי בשביל להגדיל את כמות הדתיים אלא בשביל להפיץ זרם מסויים שמאמין בהתנחלות במקומות עם אנשים שונים מהם. 77.137.71.67 10:52, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- אנציקלופדיה נכתבת על סמך עובדות "יבשות" ככל שניתן.
- מה שאת/ה מציעים זאת כבר פרשנות אישית. Eladti - שיחה 11:01, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
כפי שנאמר על ידי אחר, הסיפא לא לעניין. זו אזהרה, תודה. ~ מקף ෴ 20:15, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- לא לחינם הלך זרזיר אצל העורב.
- מפעיל שאינו מבין שהכללים נועדו לשרת את הקהילה ולא הקהילה את הכללים, פשוט לא מבין את תפקידו. Eladti - שיחה 20:55, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- * אולי לצד האזהרה אוסיף עצה – אפשר תמיד להתייחס לפעולות שבוצעו במקום לאנשים שביצעו. למשל, "תבניות החשיבות הן מטרד".
אם אתה חושב שלכתוב דברים בסגנון האישי הזה על מציב תבנית החשיבות בדף השיחה של הערך מוביל לדבר מה טוב, אולי אתה רוצה שנמשיך לדבר על זה. איך אתה חושב שפגיעה כזו משרתת את הקהילה? מדוע לאפשר את הסגנון הזה? ~ מקף ෴ 21:10, 26 בספטמבר 2023 (IDT)- מקף, אם אנחנו כבר בענייני עצות, הייתי מקבל באהבה את הדברים שלך אם רק הייתי רואה שבמקביל לאזהרה בדף השיחה שלי, היית ניגש לדף השיחה של המתלונן וכותב לו (כותב. לא מזהיר, לא מאיים, לא נוקט בהליכים) על הבעייתיות שבפעולתו. נכון, לפי החוק היבש הוא עושה דברים שמותרים. אבל לא כל דבר מותר הוא גם דבר ראוי לעשות במסגרת של מיזם קהילתי. (למשל להניח תבנית חשיבות על ערך שכבר התקיים עליו דיון חשיבות, בלי לטרוח לפתוח דיון נוסף).
- ואגב, תבניות החשיבות הם אינן מטרד - הן כלי חשוב מאד לשמירה על הרמה האנציקלופדית. הנחת תבניות סיטונאיות, ללא פתיחה של דיון (כן, אני יודע, הנוהל לא מחייב) היא המטרד. בפעם האחרונה שבדקתי תבניות לא מונחות מעצמן באופן סיטונאי.
- כל עוד לא עשית זאת, אני רואה במעשיך עידוד ומתן לגיטימציה לפעילות אנטי-קהילתית - חמור בעיני לא פחות מהמעשה עצמו.
- * אולי לצד האזהרה אוסיף עצה – אפשר תמיד להתייחס לפעולות שבוצעו במקום לאנשים שביצעו. למשל, "תבניות החשיבות הן מטרד".
Eladti - שיחה 23:53, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
שחזור בספטימוס היפ
[עריכת קוד מקור]שלום, ראיתי ששחזרת עריכה ששינתה "כישוף" ל"כישופ". אני מבין למה זה נראה כמו השחתה, אבל כישופ זה מונח שמשומש בצורה רחבה בסדרה, כמו שאפשר לראות בשם של הספר הראשון. אני אשמח אם תוכל לשים לב לזה בפעמים הבאות, אני מתכנן לשנות את כל הערך להשתמש באיות הזה (חלק גדול ממנו כבר ככה). קישור לשחזור - ניקולס (שיחה) 22:31, 4 באוקטובר 2023 (IDT)
ביטול שינוי בערך משה ארבל
[עריכת קוד מקור]ביטלת הוספה שביצעתי בערך "משה ארבל" (גרסה 37142504) בטענה תגובה ראויה, אבל חסרת חשיבות אנציקלופדית. אולי תסביר לי מה בדיוק הקריטיריון שלך "לחשיבות אנציקלופדית" ולמה מה שהוספתי לא מקיים קריטיריון זה. המחיקה שלך מסתיר מהציבור שמחפש מידע על ארבל עובדה (שאתה לא חולק שהיא נכונה) על מעשיו של האיש בתור איש ציבור. לדעתי, המשפט צריך להישאר. פלוני אלמוני פלוני אלמוני - שיחה 15:52, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
- חברי כנסת אומרים הרבה דברים. הדוברים שלהם עסוקים בלשגרשיגור תגובות לעיתונות על הרבה דברים. זה לא אומר שכל תגובה שנאמרה היא בעלת חשיבות אנציקלופדית.
- מה כן חשוב?
- תגובה שעוררה דיון עז, למשל, או תגובה שאינה רק דיבורים (לדוגמא: חקיקה של חוק בעקבות אירוע מסויים). Eladti - שיחה 18:04, 5 באוקטובר 2023 (IDT)
יש חשש שחלק מהמשתתפים הובלו על ידי פעילי חמאס לשבי בעזה
[עריכת קוד מקור]יש וודאות שנחטפו חוגגים לעזה. כדאי למצוא ניסוח אוביקטיבי 2A02:3038:404:BBAE:18BA:532E:95C1:433C 10:12, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
מאור בוזגלו
[עריכת קוד מקור]אבקש שתביט שוב בדף השיחה של הערך הנ"ל. NilsHolgersson2 - שיחה 11:32, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- מצד אחד בדף השיחה של יעל צין כתבת אתה(!) - "לא צריך להציף את כל דפי השיחה עם אותה שאלה". אז דיון התקיים שם - ובסופו הסכמה די גורפת מצד משתמשים רבים שיש להוסיף את המידע. אז אני לא מבין למה אתה משחזר את התוספת שהוספתי לערך על מאור בוזגלו עכשיו. אני מבין שאתה אישית מתנגד לתוספת, אבל חשבתי שמקבלים פה את דעת הקהילה. ובהתאם ל*בקשתך* הדיון רוכז בדף אחר. NilsHolgersson2 - שיחה 11:35, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- הדיון ביעל צין, עסק ביעל צין. רבים כתבו שהיא עיתונאית ולכן יש חשיבות לפרסומיה, גם השגויים. טיעון שלא רלוונטי למאור בוזגלו. Eladti - שיחה 11:39, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- אבל אתה זה שביקשת לא לפזר את הדיון!
- רוב הטיעונים משם רלוונטיים גם לבוזגלו. ולפחות שתהיה לך ההוגנות לדון בערך על בוזגלו בזמן שהגרסא שלי נמצאת בדף הערך, מכיוון שאתה זה שביקשת לא לדון לגופו של ערך אלא באופן כללי. 11:41, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- וכפי שכתבתי בדף השיחה שם - פתחתי דיון, תמכתי בעריכה, אף אחד לא הופיע לדיון ושלל אותה, עברו 8 ימים - באיזו זכות שחזרת את עריכתי? NilsHolgersson2 - שיחה 11:49, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- אף אחד גם לא תמך, כך שהמצב הוא עדיין אחד בעד, אחד נגד. Eladti - שיחה 12:44, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- ומה בנוגע לבקשה שלך לא לפתוח דיונים רבים? ומה בנוגע לעובדה שכלל לא ענית או התייחסת לדבריי בדף השיחה במשך למעלה משבוע? NilsHolgersson2 - שיחה 14:11, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- אף אחד גם לא תמך, כך שהמצב הוא עדיין אחד בעד, אחד נגד. Eladti - שיחה 12:44, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
- הדיון ביעל צין, עסק ביעל צין. רבים כתבו שהיא עיתונאית ולכן יש חשיבות לפרסומיה, גם השגויים. טיעון שלא רלוונטי למאור בוזגלו. Eladti - שיחה 11:39, 16 באוקטובר 2023 (IDT)
שיניתי בערך, מקווה שלא ייחשב לי כ"מלחמת עריכה". לא מכיר אותך אישית, ולכן מן הסתם אין לי הרבה ציפיות, אבל חייב לציין שההתנהלות שלך מאוד מאכזבת. מעבר לדברים הברורים שכבר כתבתי - אפילו לא טרחת לנמק את התנגדותך בדף השיחה. אתה מפריע לאחרים לפעול כאן - מבטל עריכות - ואחר כך נעלם בלי הסברים. NilsHolgersson2 - שיחה 15:11, 19 באוקטובר 2023 (IDT)
שלום, ראיתי בערך פיגוע הירי ליד עינב שמחקת את "הנרצח ושירותו בצבא" (משום מה הוא הוחזר) הסיבה שכתבת היא: "לא כתבה בעיתון" מדובר על גיבור ישראל מבחינתי, אני חושב מאוד שיש להקדיש על כך.
אם אתה אומר שויקיפדיה לא כתבה בעיתון, אז למה יש ערכים על פיגועים וכו? בן אדם שירצה לקרוא על פיגוע הירי ליד עינב (ומקווה מאוד שלא נקרא עוד כאלה) פשוט אפשר להגיד לו לך קח עיתון ידיעות אחרונות ותעזוב אותנו בשקט. BaHarel - אנא תייג אותי במידה והגבת לדברי - שיחה 11:31, 3 בנובמבר 2023 (IST)
- משתמש:BaHarel לא מחקתי את הפסקה. בתוך הפסקה מחקתי את החלק של התגובה של החייל לקבלת תעודת ההצטיינות. לפני שבאים לאחרים בתלונות, לא יזיק לבדוק על מה מתלוננים... Eladti - שיחה 12:40, 3 בנובמבר 2023 (IST)
- אז אשמח שתלמד אותי, כפי שידוע לי מצפייה בטלפון אי אפשר לראות מה נמחק וכו'.
- BaHarel - אנא תייג אותי במידה והגבת לדברי - שיחה 12:41, 3 בנובמבר 2023 (IST)
- מצטער על כך BaHarel - אנא תייג אותי במידה והגבת לדברי - שיחה 12:41, 3 בנובמבר 2023 (IST)
תיוג מאוחר
[עריכת קוד מקור]בוקר טוב. לא ראיתי את התיוג שלך, בגלל זה. להבא, כדי לתייג מישהו אחרי כתיבת ההודעה – ראה עזרה:תיוג#מה עושים אם כבר כתבתי הודעה ואני רוצה עכשיו להוסיף תיוג למשתמש?. הייתי מתייחס בעצמי לטענותיך לו הייתי רואה את התיוג. בברכה, דגש - שיחה 10:00, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- דגש, הכל בסדר. לא קרה כלום. העולם המשיך להתקיים גם בלי הערך במרחב הערכים במשך יומיים Eladti - שיחה 10:04, 6 בדצמבר 2023 (IST)
שיאים של השחקן עומר אצילי
[עריכת קוד מקור]רשימת שיאים של שחקן כדורגל מופיעים בערך של כל שחקן, גם אם מדובר בשיאים פחות חשובים ממה שהופיע .
ראה רשימת שיאים של ערן זהבי, יוסי בניון ועוד. Israel Rosen1 - שיחה 11:15, 7 בינואר 2024 (IST)
- Israel Rosen1 יש שיאים שיש להם חשיבות (מלך השערים בעונה, מלך השערים במפעל אירופאי, שחקן העונה וכו') ויש שיאים שהם סטטיסטיקות נחמדות, אבל חסרות חשיבות (היחיד שהבקיע רבייעה במחצית, היחיד במכבי חיפה שהוא גם מלך השערים וגם מלך הבישולים באותה עונה וכו'). Eladti - שיחה 11:55, 7 בינואר 2024 (IST)
לגבי עמותת יוצאים לשינוי
[עריכת קוד מקור]כל החלק שדן בש"ס - בעצם בא להראות שהפעילות שלהם השפיעה על ש"ס ועל היחס שלה לחוזרים בשאלה. אולי זה לא היה ברור? אני מתלבטת אם כן או לא קריטי לערך עצמו אבל אולי זה כן חשוב לדיון על חשיבות העמותה? Hila Livne - שיחה 16:46, 12 בינואר 2024 (IST)
- Hila Livne, האם יש לך מקור שמעיד במפורש שהפעילות של העמותה היא זאת שגרמה לש"ס לשינוי בפעילותה? סך הכל ש"ס בנויה על ציבור מסורתי שבו יש הרבה משפחות בהם חלק דתי/חרדי וחלק חילוני. גם לרב עובדיה יוסף היו אחיינים חילוניים והדבר לא נדיר גם בקרב הח"כים המכהנים של המפלגה. Eladti - שיחה 19:11, 13 בינואר 2024 (IST)
- נקודה חשובה - תודה! Hila Livne - שיחה 19:49, 13 בינואר 2024 (IST)
התלונה של הרשעים ימ"ש
[עריכת קוד מקור]למה אתה עורך לי את השינויים בערך על התביעה של דא"פ נגד ישראל בגלל רצח עם (לעם שלא קיים) 2A01:6500:A041:2D09:C924:1C11:196F:BFD0 11:51, 16 בינואר 2024 (IST)
- התבלבלת בין אנציקלופדיה ופייסבוק. Eladti - שיחה 14:42, 16 בינואר 2024 (IST)
- אין הבדל בין השניים 2A0D:6FC2:4651:F900:58FD:1012:DA82:77E 16:51, 16 בינואר 2024 (IST)
שיפור טבלת בירוקרטים לשעבר כדי לכלול הווה
[עריכת קוד מקור]שלום Eladti, מדוע ביטלת את השיפור שהוספתי לטבלת הבירוקרטים כדי לכלול את אילו שעכשיו פועלים בתפקיד זה? Yosisc - שיחה 11:44, 24 בינואר 2024 (IST)
- מיותר. רשימת הבירוקרטים הפעילים מופיעה מעל הטבלה. Eladti - שיחה 11:58, 24 בינואר 2024 (IST)
- בטבלה רואים במבט אחד את כל הבירוקרטים עם זמן התחלה, סוף וסיכום ואילו מעל הטבלה כאשר אני מחפש את זמן ההתחלה של הבירוקרט זה לא בנמצא. Yosisc - שיחה 12:57, 24 בינואר 2024 (IST)
- אתה ביטלת את העריכה שלי שבאה לפתור בעיה זו - אנא עזור לי למצא את זמן התחלת כהונה של בירוקרטים עכשויים.
- https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94:%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%A8%D7%98 Yosisc - שיחה 12:53, 25 בינואר 2024 (IST)
שיחה:עמוס שוקן
[עריכת קוד מקור]מהעמדה שהבעת בשיחה:עמוס שוקן#בעניין הפירסום של אילה חסון! לא ברור האם אתה בעד הוספת המידע לערך או נגד ההוספה, או שאין לך עניין בהצגת עמדה בנושא זה. אשמח להבהרה. דוד שי - שיחה 10:15, 5 בפברואר 2024 (IST)
- דוד שי, בסייפא של הודעתי מהיום כתבתי שאני נגד הוספת המידע. Eladti - שיחה 10:31, 5 בפברואר 2024 (IST)
הגשתי תלונה עליך בבקשות למפעילים
[עריכת קוד מקור]דבריך אלו חרגו מתחום הסביר כאן ועל כן התלוננתי עליך בבקשות ממפעילים. יעקב ⁃ שיחה 19:10, 4 במרץ 2024 (IST)
- Eladti, ניתן לחלוק על דבריו של יעקב בדיון הנ"ל, אבל ההתקפה האישית לא הייתה נחוצה, ראוי להימנע מכך. דוד שי ⁃ שיחה 19:18, 4 במרץ 2024 (IST)
- דוד שי, האר את עיני - מה הקשר בין מצוות פדיון שבויים לאחים לנשק? האם מכל 350,698 הערכים בויקיפדיה לא היה יעקב, עורך שנחסם על עריכות שיש בהן הטיות פוליטיות, יכול למצוא דוגמא לפתיח בעייתי בערך שאינו שנוי במחלוקת פוליטית? Eladti ⁃ שיחה 21:58, 4 במרץ 2024 (IST)
- אורך הפתיח הוא נושא פוליטי? בחרתי ערכים שמוכרים לעורכת לה הגבתי. אם אינך מסוגל להתייחס בכבוד לעורכים אחרים, אנא המנע מלהתייחס אליהם. יעקב ⁃ שיחה 22:28, 4 במרץ 2024 (IST)
- גם אני סברתי שאין קשר, והתגובה שעלתה במוחי, כיוון שמדובר בערך הלכתי, היא "מה עניין שמיטה אצל הר סיני" - תגובה עניינית על יצירת קשר בין נושאים לא קשורים, בלי תקיפה אישית. אפשר גם כך. דוד שי ⁃ שיחה 06:04, 5 במרץ 2024 (IST)
- אורך הפתיח הוא נושא פוליטי? בחרתי ערכים שמוכרים לעורכת לה הגבתי. אם אינך מסוגל להתייחס בכבוד לעורכים אחרים, אנא המנע מלהתייחס אליהם. יעקב ⁃ שיחה 22:28, 4 במרץ 2024 (IST)
- דוד שי, האר את עיני - מה הקשר בין מצוות פדיון שבויים לאחים לנשק? האם מכל 350,698 הערכים בויקיפדיה לא היה יעקב, עורך שנחסם על עריכות שיש בהן הטיות פוליטיות, יכול למצוא דוגמא לפתיח בעייתי בערך שאינו שנוי במחלוקת פוליטית? Eladti ⁃ שיחה 21:58, 4 במרץ 2024 (IST)
מכון תכלית
[עריכת קוד מקור]היי @Eladti
ראיתי את ההתנגדות שלך לקיום הערך - מכון תכלית. מבחינתנו ההתנגדות שלך מעט משונה ולא מובנת. אשמח להסביר לך מדוע לדעתנו יש חשיבות לערך, בוודאי בהשוואה לעשרות ערכים אחרים שניתן להחיל עליהם את הטיעונים שלך נגד הערך מכון תכלית. Shshoki ⁃ שיחה 10:37, 24 במרץ 2024 (IST)
קצת ביזארי
[עריכת קוד מקור]אין דבר כזה "מצוות עדים זוממים". כמו כן, דומני שבנסיבות הללו זאת עדות מוכחשת ולא עדות מוזמת. כל טוב ושבת שלום, דגש - שיחה 10:55, 5 באפריל 2024 (IDT)
- }}א|דגש}}, זאת אחת הבעיות עם אנשים אורתודוכסיים - הם נורא מקובעים רק כל המצוות שהם מכירים.
- אני, לעומת זאת, אוהב להוסיף מצוות ואז לשמור עליהן בקנאות. Eladti ⁃ שיחה 17:15, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אני מצטער על כך שאיני לטעמך. דגש - שיחה 14:05, 7 באפריל 2024 (IDT)
הפשיטה על שגרירות מקסיקו באקוודור
[עריכת קוד מקור]שלום. למה להפוך לניסוח כפסקה ולא כבולטים? יש סיבה או זה הנורמה
Dvirs12 • שיחה 14:05, 8 באפריל 2024 (IDT)
- אנחונ כותבים אנציקלופדיה, לא דף סיכום למבחן בהיסטוריה. אם אפשר לכתוב את המידע כפסקה רציפה עם יצירת קשר בין המשפטים זה תמיד עדיף על רשימה של בולטים. Eladti • שיחה 06:51, 9 באפריל 2024 (IDT)
ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:חדשנות משבשת
[עריכת קוד מקור]אבקש שתקרא את סיכום המקורות שהוספתי לדף ותשקול הצבעתך מחדש. עמית - שיחה 23:00, 10 באפריל 2024 (IDT)
למה שיחזרת את העריכה שלי? יוניון ג'ק • שיחה 12:15, 19 במאי 2024 (IDT)
- יוניון ג'ק - טעות שלי. התכוונתי לשחזר השחתה בעריך ניגירה, שהייתה שורה למעלה בשינויים האחרונים. שחזרתי מיד את השחזור. Eladti • שיחה 12:18, 19 במאי 2024 (IDT)
זכות הצבעה
[עריכת קוד מקור]בדף ויקיפדיה:הצבעה כתוב שזכות הצבעה ניתנת למשתמש רשום שאינו עורך בתשלום, בעל ותק של 30 ימי פעילות בוויקיפדיה בזמן פתיחת ההצבעה, שערך 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. זה הקריטריון ואין בלתו. הסקריפט הוא תוכנת עזר ועלולים להיות בו באגים, וברור שכדאי לתקן אותם. בכל מקרה, לא סביר להעניק זכות הצבעה למישהו שלא ביצע 100 עריכות בגלל באג בסקריפט. -- גבי (שיחה | תרומות) 15:28, 21 במאי 2024 (IDT)
עזרה
[עריכת קוד מקור]הי אלעד, לא יודעת למה היום הסתבכתי פעמיים עם שחזור השחתות גם של אורי קילשטיין וגם של ירושלים בתקופה הממלוכית, אשמח להסבר איפה טעיתי Hila Livne • שיחה 09:30, 4 ביוני 2024 (IDT)
- Hila Livne, מה ניסית לעשות? אני לא רואה שחזורים שלך בהיסטוריה של אורי קילשטיין. Eladti • שיחה 09:46, 4 ביוני 2024 (IDT)
- ניסיתי לשחזר את כל ההשחתות בשני הערכים - וזה ביטל לי רק את העריכה האחרונה מה שחסם לי את האופציה לשחזר ההשחתות, אשמח אם תשחזר גם בערך השני Hila Livne • שיחה 09:58, 4 ביוני 2024 (IDT)
- אולי הייתה לנו התנגשות עריכה.... Hila Livne • שיחה 09:59, 4 ביוני 2024 (IDT)
- אני רואה שגם הערך השני שוחזר.... משהו עשיתי לא נכון לא ברור לי מה Hila Livne • שיחה 10:01, 4 ביוני 2024 (IDT)
- Hila Livne - את משתמשת באופציה של שחזור מהיר? אם כן, זה משחזר את העריכות של העורך האחרון בלבד. בערך אורי קילשטיין היו כמה עורכים שונים שביצעו את ההשחתות. לכן נכנסתי לגרסאות אחרונות ובחרתי ידנית גרסה ישנה לשחזור. Eladti • שיחה 10:02, 4 ביוני 2024 (IDT)
- הבנתי, תודה רבה על ההסבר Hila Livne • שיחה 10:08, 4 ביוני 2024 (IDT)
- אולי הייתה לנו התנגשות עריכה.... Hila Livne • שיחה 09:59, 4 ביוני 2024 (IDT)
- ניסיתי לשחזר את כל ההשחתות בשני הערכים - וזה ביטל לי רק את העריכה האחרונה מה שחסם לי את האופציה לשחזר ההשחתות, אשמח אם תשחזר גם בערך השני Hila Livne • שיחה 09:58, 4 ביוני 2024 (IDT)
הקדמת אותי בשנייה. תודה ששחזרת את הגרסה הפרסומית של הערך. בברכה, אילי - שיחה 10:04, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
הצטרפות למיזם
[עריכת קוד מקור]היי @Eladti, ראיתי שעשית את המיזם של הבונדסליגה ותהיתי אם תרצה להצטרף אלי במיזם לה ליגה שהקמתי. Arieleisenhammer • שיחה 17:19, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- היי Arieleisenhammer,
- אני מודה לך על הפנייה. האמת היא שהליגה הספרדית היא פחות הצד החזק שלי. ובניגוד לעבר יש לי פחות זמן לכתוב ערכים חדשים (אני בעיקר מתחזק ערכים קיימים). אבל אני אשתדל לתרגם ערך או שניים, כי אני אוהב אנשים שמרי ים פרוייקטים של כתיבה Eladti • שיחה 23:38, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- גם טוב. יש רשימה ארוכה של ערכים, אם תרצה לתרגם אתה מוזמן. תודה רבה Arieleisenhammer • שיחה 23:52, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
פורמולה 1 עונת 2024
[עריכת קוד מקור]F1 גרנד פרי הולנד (25.8.2024)
[עריכת קוד מקור]לנדו נוריס ממש השפיל את מקס ורסטאפן כשניצח אותו בפער של כמעט 20 שניות! אבל זה לא כל כך אשמת ורסטאפן כמו שאשמה המכונית של רד בול (אנ'). מקלארן הצליחו לשפר ממש את המכונית שלהם מקלארן MCL38 (אנ') בעוד שרד-בול כנראה לא רק שלא שיפרו, אלא השינויים במכונית הפכו אותה לפחות טובה, יותר איטית ויותר קשה לשליטה. אם זה ימשיך ככה המאבקים על אליפות הנהגים ואליפות היצרנים פתוחים - העונה לא תהיה עונה בשליטה מוחלטת של ורסטאפן. אגב, בהארץ פרסמו כתבה על המשבר של רד בול רייסינג. – ד"ר MathKnight ✡ (שיחה) 18:56, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- MathKnight בתחזית לפני תחילת העונה כתבתי שהבעיה הכי גדולה של רד בול העונה תהיה העונה הקודמת של הקבוצה. הציפייה שורסטאפן ישחזר עונה עם 19 ניצחונות ב-22 מרוצים לא הייתה ריאלית.
- מקלארן עשו השנה עבודה מדהימה (התחילה כבר באמצע העונה שעברה) ואני נותן להם סיכוי גבוה לקחת את היצרנים. באליפות הנהגים, פתיחת העונה החזקה של מקס, תספיק לו לשמור על התואר, אבל לא בקלות. Eladti • שיחה 23:42, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכן, בין השאר מכיוון שסרחיו פרס לא מספיק טוב העונה ולא מספק מספיק נקודות. צריך לראות איך יראו המרוצים הבאים: האם בכולם יזכה נוריס, או שהזכיות יתחלקו בין מספר נהגים (המילטון, ראסל וורסטאפן) אבל פער של 20 שניות זו כבר הצהרת כוונות חזקה. – ד"ר MathKnight ✡ (שיחה) 00:17, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- עם כל הכבוד לנוריס יש 2 ניצחונות בקריירה עד כה. הציפייה שינצח את כל ה-9 מרוצים הבאים לא ריאלית. Eladti • שיחה 00:19, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אם יש לו מכונית שמשאירה אבק למתחרים שלה, הסיכויים שלו להשיג עוד נצחונות העונה גדולים יותר - מה עוד שמדובר בנהג טוב, אז הסיכויים שיעשה טעויות קטנים יותר. אבל אתה צודק, קשה להסיק מסקנות אחרי מרוץ אחד ונראה אם נוריס יוכל לחבר כמה נצחונות והאם גם הם יהיו בפער כזה. – ד"ר MathKnight ✡ (שיחה) 00:32, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- עם כל הכבוד לנוריס יש 2 ניצחונות בקריירה עד כה. הציפייה שינצח את כל ה-9 מרוצים הבאים לא ריאלית. Eladti • שיחה 00:19, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכן, בין השאר מכיוון שסרחיו פרס לא מספיק טוב העונה ולא מספק מספיק נקודות. צריך לראות איך יראו המרוצים הבאים: האם בכולם יזכה נוריס, או שהזכיות יתחלקו בין מספר נהגים (המילטון, ראסל וורסטאפן) אבל פער של 20 שניות זו כבר הצהרת כוונות חזקה. – ד"ר MathKnight ✡ (שיחה) 00:17, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
גרנד פרי אזרבייג'ן
[עריכת קוד מקור]רד בול רייסינג מתחילה לאבד את זה. הצוות של ורסטאפן מחליף צמיגים ב-3.1 שניות לעומת 1.9 בהתחלת העונה. ורסטאפן בקושי מצליח לשלוט על המכונית (ומרבה להתלונן על כך בקשר-רדיו) וסרחיו פרס גם זה לא. כמעט עד הסוף הוא נתן עבודה טובה שהייתה שווה פודיום אבל לקראת הסוף קפץ לו הצ'קו והוא ריסק את המכונית עם סיינס וגמר את המרוץ. זה מתחיל להרגיש כאילו כולם ברד בול הרימו ידיים, כולל וסרטאפן. מקלארן ניצלה את זה בגדול, כאשר לנדו נוריס אכזב בדירוג ותיקן במירוץ (אבל לא הצליח לקזז את הפרש ה-7 נקודות הנדרשות מוורסטאפן), ואוסקר פיאסטרי ניצל את זה בענק. – ד"ר MathKnight ✡ (שיחה) 23:33, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- MathKnight אין ספק שהקבוצה מתפרקת - המכונית עגלה, האסטרטגיה לא מצליחה להפתיע והנקודות בורחות מבין הידיים. יהיה מעניין לראות אם יצליחו לשמור את הפער מנוריס באליפות הנהגים. Eladti • שיחה 23:49, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
גרנד פרי ברזיל
[עריכת קוד מקור]זה היה "Super Sunday" מטורף ב-F1 גרנד פרי ברזיל היום. גם מקצה הדירוג המפתיע (שבו ורסטאפן דורג 17 אחרי עונש) ובעיקר המרוץ עצמו: היה בו דרמה, קומדיה (ריבוי של החלקות, הסתחררויות ודגלים צהובים ואדומים) ומהפך גדול. לפני המרוץ חששתי שהמצב כמעט אבוד מבחינתו של מקס, אבל ורסטאפן נהג כמו אלוף (התחיל מקום 17 וסיים מקום 1) וזכה בצדק - גם במקום ראשון (עם ההקפה המהירה ביותר כבונוס) וגם בתואר Driver of the day והכי חשוב מבחינתו - הוא פתח פער גדול על נוריס. זה היה מרוץ מעולה, אחד הטובים שראיתי. – ד"ר MathKnight ✡ (שיחה) 00:32, 4 בנובמבר 2024 (IST)
- MathKnight - זה היה לראות היסטוריה ספורטיבית בהתהוותה. אירוע של אחד ל... שיזכרו לעוד שנים ארוכות. (וגם כנראה הבטחת האליפות הרביעית של מקס) Eladti • שיחה 07:16, 4 בנובמבר 2024 (IST)
סקרנות
[עריכת קוד מקור]רק בשביל הסקרנות... התכוונת להצביע בעד השארת הערך ובטעות הצבעת בעד מחיקתו? — גבי (שיחה | תרומות) 09:52, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- גבי - לאיזה ערך אתה מתכוון? אם אתה מתכוון למאפיית בריזל, אכן התכוונתי למחוק. אני ממעט להשתתף בהצבעות מחיקה, אבל הפעם ראיתי שהכל שלי משפיע על התוצאה, אז חרגתי ממנהגי. Eladti • שיחה 09:54, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- יפה מאד, תודה. — גבי (שיחה | תרומות) 09:56, 27 באוגוסט 2024 (IDT)