Nothing Special   »   [go: up one dir, main page]

לדלג לתוכן

שיחת משתמש:Eladti/ארכיון 7

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני שנה מאת 2A02:6680:1104:A077:45D4:B984:BE86:35E4 בנושא למה למחוק ערך בנושא משיח

נפתחה מחדש הצבעת מחלוקת בנוגע לפיצול הקטגוריה חוקרי קבלה וחסידות

[עריכת קוד מקור]

ניתן להצביע כאן. יוניון ג'ק - שיחה 08:06, 2 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

כדורסל באולימפיאדת טוקיו (2020)

[עריכת קוד מקור]

בהחלט יצרתי אי- סדר, על אף שבמצב עריכה ראיתי שהכול בסדר וערכתי נכון. בכל מקרה, תודה על ההערה והעריכה המתקנת וסליחה על מה שעשיתי, לא אערוך יותר תרשימים כאלו בערך פעיל כל כך בעקבות הבעיה שנוצרת. אנסה להבין היכן טעיתי. רועי ס 10 - שיחה 17:45, 4 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

פרארי

[עריכת קוד מקור]

שלום אלעד! מה שלומך?
ברצוני להרחיב את הערך פרארי הוא במצב גרוע לעומת ויקיפדיות אחרות, אתה מבין בעניין (כמוני) אבל עם יותר וותק בעניין אשמח לעזרה בו (אולי בסופו של דבר הוא יהפוך למומלץ!) חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 19:14, 8 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

יהונתן, הערך פרארי בהחלט דורש הרחבה. אני אשתדל לעזור בהמשך (בתקווה שלקראת סוף שבוע הבא יתחיל להתפנות לי יותר זמן בחיים). בינתיים שים לב שאתה לא מתמקד רק בשים האחרונות - עיקר ההצלחה של פרארי הייתה דווקא בשנות ה-60 וה-70' של המאה שעברה עם דגמים אייקונים כמו ה-GTO250 (אני מתייחס כרגע לפיסקה "דגמים חשובים של פרארי לשעבר", אבל ההערה נכונה לכל הערך). Eladti - שיחה 11:49, 9 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
התחלתי אתמול אני כרגע אוסף מקורות ומידע מכל מיני אתרים, ויקיפדיות ומקומות במיוחד לגבי ההיסטוריה וההצלחות של פרארי כמו שציינת. תודה רבה! חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 13:03, 9 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
תגיד זה בסדר מצידך שאני יעתיק את הפסקה "סמל" מהערך פרארי (קבוצת מרוצים) שכתבת לערך פרארי, הוא מסכם את כל העניין וההיסטוריה של הסמל בצורה טובה ובניסוח מעולה (לא כמו מה שאני עשיתי בערך פרארי) חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 17:55, 10 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
בוקר טוב, אין שום בעיה Eladti - שיחה 07:18, 11 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
Like חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 10:12, 11 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
מה אתה אומר עליו עכשיו (מבט ראשון, כמובן שיש עוד מה להוסיף ולשפר, אבל מבט כזה שיביא כמה הערות ) חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 22:42, 11 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

למה למחוק את הערך של קבוצת דורות?

[עריכת קוד מקור]

שלום, מדוע קבעת שמדובר בסוכנות קטנה, בגלל היקף העובדים? מדובר בסוכנות בבעלות פרטית (שלא בבעלות חברת ביטוח) עם היקף המכירות ומחזור העמלות מהגדולים שקיימים בשוק הקבוצה היא גם הבעלים של קבוצת עירוני טבריה וביצעה מהפכה בקבוצה ותורמת בכך רבות לעיר ולאיזור

בנוסף תחת בעלות הקבוצה חברת פרמה ישראלית (רפאל פארמסיוטירל בע"מ) שמבצעת מחקרים בתחום הקנאביס ועתידה להתחיל להיסחר בבורסה האמריקאית החודש

את הדיון על הערך יש לקיים בדף השיחה של הערך. Eladti - שיחה 22:29, 18 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

דיוני חשיבות

[עריכת קוד מקור]

שלום אלעד.

שחזרתי את האנונימי הזה בנימוק פורמלי, אבל אולי כן צריך למחוק את ערך אחד או יותר מאלה. אשמח אם תציץ בערכים. דגש - שיחה 12:25, 18 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

דגש, לא יודע מדוע הפנייה נעשתה דווקא אלי, אבל מכיוון שנעשתה אני מקבל את האתגר בשמחה . על ערך אחד הנחתי תבנית חשיבות. על אחד אני עדיין מתלבט. ליוסי לובטון יש חשיבות ברורה. על שני ערכים כבר הקדימו אותי והניחו תבנית. Eladti - שיחה 22:28, 18 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
אני די מתרשם משיקול הדעת שלך באופן כללי במקרים כאלו, אז לכן פניתי אליך. תודה, אבדוק מחר. דגש - שיחה 01:43, 19 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

פרארי 2

[עריכת קוד מקור]

אני ממשיך בפסקה חדשה. תמיד שמח לקבל את שיקול הדעת שלך!
אז לדעתך מה יש עוד לעשות בערך? חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 22:28, 21 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

יהונתן, הערך מתקדם יפה, אבל יש עדיין הרבה עבודה
כל הפיסקה "פרארי כיום" קצת מבולגנת. היא מדברת על "כיום", אבל מתחילה בשנות ה-80, שזה אומר תקופה של כ-40 שנה...
הפיסקה דגמי פרארי היא טבלה ארוכה, ודי מיותרת (בשביל זה יש קטגוריות). כמו שכבר כתבתי לך הפיסקה "דגמים לשעבר (בין השנים 2012 - 2020)" מיותרת. מדוע דווקא טווח השנים הזה? מה מיוחד בו?
חסר פרק על מקומה של פרארי בתרבות
חוץ מזה חלקים גדולים של הערך דורשים הגהה ושיפור הניסוח הקיים. Eladti - שיחה 08:07, 22 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
בוקר טוב, תודה!
  1. אני יוסיף פסקה המדברת על שנות השמונים, ויעשה פסקה"פרארי כיום" על דברים שקרו משנת 2000.
  2. אוקי אני יסיר, לגבי הפסקה "דגמי פרארי לשעבר בין השנים וכו'" זה היה כתוב יפה ולא רציתי למחוק אין בזה משהו מיוחד אבל אם לדעתך היא מיותרת אז אני ימחק אותה.
  3. אשמח שתכוון אותי מעט מה הכוונה, מה צריך לכתוב על פרארי בתרבות.
תמיד כיף להתייעץ איתך חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 08:38, 22 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
בוקר טוב! אתה יכול לכוון אותי מה צריך לכתוב/לפרט על "פרארי בתרבות"? חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 10:58, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
בוקר אור, מפתיע אותי לגלות שאין פרק דומה בערך באנגלית. בחיפוש מהיר בעברית לא מצאתי חומר טוב. גם חיפוש באנגלית מוביל להרבה אתרים שהם בעלי תוכן שיווקי. יש לי 2 ספרים טובים בבית שאולי יוכלו להתאים, אבל זה לא יעזור לנו כרגע. דלג על הפיסקה הזאת, מקסימום אני אוסיף מידע בהמשך. Eladti - שיחה 11:22, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
אוקי תודה! אז מה עוד נשאר לעשות בערך, לדעתך? חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 11:23, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
פסקת "פרארי כיום" (ראה תגובתי הראשונה) והגהה. Eladti - שיחה 11:32, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
אוקי אז אני יטפל ב"פרארי כיום", ואתה מוכן להתנדב לעשות הגהה על חלק מסיום בערך (נגיד מההתחלה עד פסקת "דיבו") ואני את השאר? אשמח מאוד אתה גם מכיר את המושגים ככה שתוכל לתקן כמה דברים לא נכונים שכתבתי חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 12:32, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
אני אעבור על הערך בהזדמנות הקרובה. Eladti - שיחה 13:17, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
תודה רבה! חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 13:18, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

דיון לופי

[עריכת קוד מקור]

מניח ששמת לב שהוא זכאי לערך בשל משחקי הנבחרת הצעירה. בוויקיפדיה האנגלית כתוב שגם הופיע בנבחרת הבוגרת, אך מצאתי לכך רק מקור אחד, שאיני סומך עליו מספיק. אשמח אם תוכל לסייע בכך :) התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 11:36, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

התו השמיני, ראיתי שזה מופיע בכמה אתרים, אבל בשום מקום לא מצאתי מתי ונגד מי היה המשחק הזה. Eladti - שיחה 13:16, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
כאן מופיע שהמשחק היה נגד ליבריה, אבל לא מצאתי בשום מקום אופציה לראות את הסגל מאותו משחק. התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 13:21, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
התו השמיני, גם אני הגעתי לשם, אבל אני לא אוהב את האתר הזה. בעבר מצאתי בו הרבה אי דיוקים. Eladti - שיחה 13:28, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
קבל תיקון לעצמי, הנה הסגל והנה החילוף Eladti - שיחה 13:34, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה
תודה! איך אני יכול למצוא אם היו לו כבר הופעות נוספות? התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 13:47, 30 באוגוסט 2021 (IDT)תגובה

גמר חתימה טובה!

[עריכת קוד מקור]

גמר חתימה טובהגמר חתימה טובה ויום כיפורים מוצלח, בברכה חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 16:51, 15 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

תודה רבה. גמר חתימה טובה לך ולמשפחתך. Eladti - שיחה 19:47, 16 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
מוצאי יום הכיפורים שמח! קריצה איך עבר הצום? חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 19:55, 16 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

ביתר ירושלים

[עריכת קוד מקור]

יונגר הוא הנשיא החדש של ביתר, שמשמש בפועל כמנהל נכון, אך בגדול הוא נשיא המועדון. https://m.one.co.il/mobile/article/21-22/3,6,75,55487/392537.html?ref=hp למשל במאמר הזה רשום לך שהוא ישמש כנשיא עעעדן - שיחה 23:12, 16 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

עעעדן, תודה על הקישור. החזרתי את העריכה שבוטלה. Eladti - שיחה 23:43, 16 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

תזכורת

[עריכת קוד מקור]

אני רק יזכיר לך שאמרת שתבצע הגהה לערך פרארי, לא מלחיץ תעשה זאת בזמן הפנוי והנוח ביותר שיהיה לך חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 20:49, 19 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

[[משתמש:חובב המכוניות|לא שכחתי ]], אבל ערך כזה גדול דורש זמן פנוי. וזה משהו שכרגע אין לי יותר מידי ממנו... Eladti - שיחה 13:12, 29 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה
אין בעייה שיהיה לך זמן תעשה, מודה לך מאוד! חובב המכוניות (יהונתן חזי) • דברו איתי! 14:28, 29 בספטמבר 2021 (IDT)תגובה

סוגי בירות

[עריכת קוד מקור]

שלום.

לאור דיון במזנון, הצצתי בכמה מהערכים בהם מדובר, ולמרות מה שאמרתי שם, נראה שהרשימה בסך הכל מוסיפה מידע. יחד עם זאת, רצוי למצוא כותרת מתאימה יותר מ"סוגי הבירות", ורצוי אף יותר לעגן את את הרשימה ל-2021. בברכה - קיפודנחש 20:05, 2 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

קיפודנחש, אני מודה לך על ההבדיקה והחשיבה המחודשת בנושא. אשמח אם תוסיף את הדברים גם לדיון במזנון. כמו שכתבתי שם, אני לא חושב שהערכים היום מושלמים ושאי אפשר לשפר את אופן הצגת המידע (אני כתבתי רק אחד מבין הערכים המדוברים), אבל אני מתנגד להסרה גורפת של המידע, כפי שנעשתה ביום שישי. Eladti - שיחה 15:06, 3 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

אפשר להשאיל ממך את הכותרת?

[עריכת קוד מקור]

"ערכים שלא יצרתי, אבל אפילו אמא שלהם לא תזהה אותם אחרי הטיפול שלי" - צחקתי בקול כשקראתי :) Dollarsign8 - שיחה 17:52, 6 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

Dollarsign8, בכיף Eladti - שיחה 18:03, 6 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

עריכה בteenk

[עריכת קוד מקור]

היי רק רציתי להבהיר לגבי העריכה האחרונה בteenk, הכתבה שבמקור היא משנת 2010, אך חוץ מכך אין שום אזכור לקיום של משרד כזה ברוסיה או שהוא אי פעם הוקם, גם לא באתר החברה עצמה. נראה שגם החברה הרוסית שהם טוענים לשיתוף פעולה איתה כבר לא פעילה זמן רב. הוספתי בקשת הבהרה ולא ניתנה הבהרה (למרות שיש כותב בתשלום שעורך את הערך הזה מטעם החברה), לכן הסרתי. Dollarsign8 - שיחה 15:08, 14 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

@Eladti, אין מקור מהימן לקיום המשרד או שהוא אי פעם הוקם, אין גם שום אזכור לכתובתו באתר החברה, ובכלל נראה שהכתבה מלפני 10 שנים מתארת כוונה לפתיחת משרד שמעולם לא יצאה לפועל. האם יש לך התנגדות עניינית להסרת המשפט? Dollarsign8 - שיחה 19:22, 29 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

היי

[עריכת קוד מקור]

מצטער על מה שקרה בשיחה:למבורגיני וננו אני מבקש סליחה, בנוסף לדעתך הערך פרארי יכול להיות בכלל ערך מומלץ? חובב המכוניותדברו איתי! 21:50, 14 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

היי יהונתן, הערך על פרארי דורש הרבה עבודת עריכה. כמו שאתה יכול לראות מהעריכות שלי, אין לי הרבה זמן לאחרונה (אני עורך קצת בבוקר לפני העבודה וקצת בערב. שאר הזמן אני עושה ניטורים מהירים. תנסה לגייס דרך לוח המודעות עורכים שיעברו על הערך וינסו לשפר אותו. Eladti - שיחה 06:42, 19 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה
אוקי תודה רבה! חובב המכוניותדברו איתי! 22:22, 21 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

מיזם הטלפונים

[עריכת קוד מקור]

היי! אתה אוליי מעוניין להשתתף במיזם הטלפונים? הוא נפתח ממש מלפני שעתיים! וזאת התבנית של המיזם

משתמש זה משתתף במיזם הטלפונים

, אשמח שתשתתף! Lolo2233שיחההצטרפו למיזם הטלפונים20:50, 23 באוקטובר 2021 (IDT)תגובה

סטייפלס סנטר

[עריכת קוד מקור]

מה לעשות שבאנגלית אומרים "ארינה", והתעתיק מתחייב מן ההגייה. זה שבמקומותינו הוגים "ארנה", לא מצדיק את השגיאה.--נדב - שיחה 15:53, 17 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

Bynadav בכל הערכים בויקיפדיה העברית המילה מתועתקת כ"ארנה". אם אתה חושב שזאת טעות, אתה מוזמן לפתוח דיון במזנון על שינוי רוחבי של כל הערכים. עד שיוחלט אחרת יש לשמור על אחידות. Eladti - שיחה 18:25, 17 בנובמבר 2021 (IST)תגובה
לא יקרה. קצתי בכל הדיונים האלה. אני כבר בכלל לא יוזם דיונים, ומכריח את עצמי להימנע מדיונים קיימים, אבל מדי פעם מועד (כמו במקרה הזה). למעשה, לפי המגבלות שהטלתי על עצמי, לא הייתי צריך כלל לגעת בערך הזה. השווה לגרסה המרושלת הקודמת, לפני העדכון שלי, ותבין.--נדב - שיחה 19:13, 17 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

תחרות מיס תבל 2021

[עריכת קוד מקור]

בערך בנושא מיס תבל 2021 ביטלת את כל העדכונים שהוספתי לגבי נציגת יוון בתחרות זו, ובהערה לגבי הביטול כתבת כך: "מסתבר שלא היה ולא נברא". מכיוון שצירפתי מקורות לעדכונים שהוספתי, מדוע, לטענתך, המידע לא היה ולא נברא? האם תוכל להסביר?Shailevi8 - שיחה 11:06, 28 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

Shailevi8, ראה בדף השיחה של הערך. מסתבר שהדוגמנית שהחרימה את האירוע, כלל לא הייתה אמורה להשתתף בו מלכתחילה. סתם ניסיון (מוצלח) לתפוס כותרות על חשבון האירוע. Eladti - שיחה 11:09, 28 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

שלום. לפי כתבה שפורסמה באתר של עיתון "הארץ", ב-27 בנובמבר 2021, המקרה כן התרחש, כפי שציינתי בעדכונים שבוטלו על ידך. (קישור לכתבה בעיתון "הארץ"). לגבי ההסבר שכתבת - שהדוגמנית שהחרימה את האירוע, כלל לא הייתה אמורה להשתתף בו מלכתחילה - האם יש מקור רלוונטי לכך? Shailevi8 - שיחה 11:19, 28 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

קראת את הכתבה ששלחת אלי??? Eladti - שיחה 11:29, 28 בנובמבר 2021 (IST)תגובה
1) למה אתה מגיב כך? (הוספת לתגובתך שלושה סימני שאלה) 2) אני מציע לעדכן בערך הרלוונטי (מיס תבל 2021) לגבי מקרה זה על כל שלביו (כולל הפניה לידיעה באתר "הארץ"), כדי שמשתמשים אחרים ידעו שהמידע בכתבות הראשונות בנושא זה הוא לא סופי. Shailevi8 - שיחה 12:10, 28 בנובמבר 2021 (IST)תגובה
אתה שולח לי כתבה, שאומרת בדיוק הפוך ממה שאתה מתאר. הגברת המחרימה היא לא נציגת יוון לתחרות ועל כן אין שום סיבה להוסיף את המידע לערך. Eladti - שיחה 12:21, 28 בנובמבר 2021 (IST)תגובה

פנייה לאדם יחיד בלשון רבים

[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי שהפכת את העריכה שלי בערך "גיי אייקון" לפנייה לדמי לובטו בלשון רבים, בטענה שזה לא מקובל בעברית. החלטתי לא להחזיר את העריכה מהסיבה שלא רציתי להיכנס למלחמת עריכות. פניתי לאקדמיה ללשון העברית והם אמרו לי: "כל אדם יכול לבקש מזולתו לפנות אליו בצורה המועדפת עליו. אין תקן." לכן, אני חושב שאין פגיעה בשפה בלכבד את איך שדמי מגדירים את עצמם. אני יודע שזה נשמע עילג, אבל עדיף לכבד את איך שהם בוחרים להתייחס לעצמם, ועדיף בלשון רבים ולא הוא/היא, שזה מסורבל ומוזר יותר, אבל אם זה מה שיתקבל אני אקבל גם את זה. תודה, Nadavhirshfeld - שיחה 14:08, 10 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

ראה ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:אסיה קייט דילון. אמנם לא הייתה הכרעה בהצבעת המחלוקת, אבל דעתם של מצדדי שימוש ברבים במקרה כזה הייתה מיעוט. ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 14:25, 10 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
תודה! קראתי את רוב הדיון (וזה לקח הרבה זמן). אני פשוט הלכתי, כמו שכתבתי בתיאור העריכה, לפי מה שאנשים שאני מכיר עושים. מקווה שתתקבל החלטה בקרוב. Nadavhirshfeld - שיחה 12:30, 11 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

עריכת הערך "אילה אשרוב"

[עריכת קוד מקור]

לאחרונה ערכת את הערך הנ"ל. החזרתי את הגרסה הקודמת כי לא התייחסת לדיון בנושא כאן. כמו כן, הוספתי מאמר שפורסם היום ב"תרבות וספרות" ב"הארץ" שמביא ביקורת נוקבת על אשרוב. קובי מדינה (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

חשד למיליים בעייתיות

[עריכת קוד מקור]

זה רק חשד, זה אומר שבטקסט מופיעים מספר מילים (שייתכן שהיו שם קודם) שעלולות להיות בעייתיות, עריכות בעייתיות ממש נחסמות אוטומטית • חיים 7שיחה12:28, 26 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

למה מחקת פיסקה שהוספתי על הרחבה במונח "רקטור"

[עריכת קוד מקור]

שלום רב, בערך "רקטור", הוספתי הרחבה. התחילו להשתמש במושג באופן חדשני, במקום שלא היה נהוג קודם (הספריה הלאומית). במקרה זה, כנראה כדי ליצור הילה של מכובדות למשרה שלא הייתה קיימת קודם. זה מעניין מבחינת הערך, ומבחינת השינוי הארגוני שחל. נראה לי שלא הקדשת מספיק מחשבה לחידוש ולרלוונטיות שלו לערך. בברכה. Pinhas stern - שיחה 15:00, 26 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

כי היא לא רלוונטית לערך. Eladti - שיחה 15:01, 26 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

אבא קריר

[עריכת קוד מקור]

זה נכון שערך על נושא זה נמחק בהצבעה, אבל תוכנו של הדף שביקשת למחוק היה בכלל העתקה של דף השיחה על אבא קריר... נימוק המחיקה הנכון יותר והפשוט יותר הוא "הבל". בברכה, דגש - שיחה 15:23, 9 בינואר 2022 (IST)תגובה

העיקר שנמחק. לא חשוב לי למה ואיך Eladti - שיחה 15:44, 9 בינואר 2022 (IST)תגובה

קריינא דאיגרתא

[עריכת קוד מקור]

שלום Eladti.

אינני מכיר הנחיה שמותירה את הטיפול בבעלי ז"ה למפעילים בלבד. אז אולי עדיף שבמקום להעיר ליד הצבעות של עורכים פשוט תעשה את מה שאני עשיתי ותעביר את ההצבעה שלהם בעצמך? דגש - שיחה 15:41, 10 בינואר 2022 (IST)תגובה

דגש, אני מעדיף שעוד מישהו יוודא אותי, לפני שאני מואשם בחבלה בהצבעה (אחרי הכל, לא בא לי להתעסק עם הצבא של הצל) Eladti - שיחה 15:45, 10 בינואר 2022 (IST)תגובה
לאו דווקא הצבא של הצל. נראה לי שמישהו כאן מאוד אובססיבי ודאג להעלות כתבות באתרי המגזר (ערוץ 7, ערוץ 20), ואפילו אני רואה עכשיו שהם התקדמו לישראל היום. לא רע, אבל גם לא יעיל. דגש - שיחה 15:49, 10 בינואר 2022 (IST)תגובה

פורמולה 1 עונת 1963

[עריכת קוד מקור]

אני מסכים שבערך שעשיתי אליו הפניה יש רק אזכור זניח ליצרן הרכב ATS האיטלקי. יחד עם זאת, לאחר תיקון שלך בחזרה למצב יציב, הפניה ATS היא לערך שלא שייך כלל לנושא. דוד55 - שיחה 09:05, 20 בינואר 2022 (IST)תגובה

דוד55 אז תמחק את הקישור הלא קשור. זאת לא סיבה להחליף בקישור שאין לו קשר לנושא. Eladti - שיחה 09:21, 20 בינואר 2022 (IST)תגובה

שינויים בערך

[עריכת קוד מקור]

שלום אלעד ,

לאור ההתייחסות הראשונית בה רשמתם, שאתם מוזמנים לשפר ולהרחיב את הערך על מנת להסיר את הספקות, וכן להשתתף בדיון בדף השיחה של הערך.

ביצעתי שינויי עריכה ותוספת לערך בהתאם לבקשתכם , אך החזרת את הערך למצב הראשוני שלו ורשמת עריכות אלה לא אנציקלופדיות.

השתדלתי לעבוד ע"פ הכללים ולעדכן כמיטב הבנתי, ייתכן שאני משהו לא תקין .

אשמח מאוד שתשקול להחזיר את הערך למצב האחרון לפני הדחייה שלך על מנת שעורכים נוספים המשתתפים בדיון יוכלו להתייחס לגבי חיוניות הערך.

תדוה מראש

הטבח באי קוס

[עריכת קוד מקור]

היי אלעד,
תודה על הערך. אלדדשיחה 11:09, 2 בפברואר 2022 (IST)תגובה

ניטור - תודה ובקשה

[עריכת קוד מקור]

היי אלעד. תודה רבה על הניטור המושקע.

אשמח אם תוכל להוסיף אזהרות בדפי השיחה של המשחיתים. אני לא יודע אם אתה מכיר את הגאדג'ט שעושה זאת בקלות ממש, מתוך דף הגרסאות, אבל יש כזה.

שוב, המון תודה! תאו הארגמן - שיחה 14:15, 2 במרץ 2022 (IST)תגובה

PurpleBuffalo אני מודה לך על הפנייה.
אני מוצא את האזהרות האלה כחסרות טעם ובזבוז זמן מוחלט. קצב התגובות בדף מפעילים, לעיתים קרובות, איטי להחריד ובקשות חסימה נמחקות אחרי כמה שעות בטענה של "הפסיק להשחית" (כאילו, דא, שיעור נמשך 45 דקות והוא נגמר מזמן...).
מעבר לכך שאני חושב שאם מישהו מוחק פסקה שלמה וכותב "אמא של משה אוהבת תימנים", "הדס מועלם המלכה" או "שניתי משהו ביייייי" צריך לחסום אותו גם ללא האזהרה המיותרת. עוד לא ראיתי משחית כזה שאחרי האזהרה גילה את האור, שינה את דרכיו ועכשיו כותב ערכים מומלצים על תולדות יוון העתיקה. Eladti - שיחה 15:05, 2 במרץ 2022 (IST)תגובה
על פניו אתה צודק, וברוב המקרים הללו אני אכן חוסם ללא אזהרה (אם ההשחתה נראית מכוונת בפירוש ולא טעות, ואם יש בה מילים בעייתיות בוודאי. במקרים כמו האחרון שכתבת לפעמים אני קצת יותר סבלן ונותן הזדמנות, לפי שיקול דעת). כך או כך, האזהרות הללו עוזרות לי כחלק מאותו שיקול הדעת במקרים הגבוליים. לשיקולך. שוב תודה רבה. תאו הארגמן - שיחה 15:13, 2 במרץ 2022 (IST)תגובה

תוכל לעזור לעדכן את כל המידע החדש שנוסף בדף השיחה של ערן זהבי - ולא טופל עדיין?

[עריכת קוד מקור]

תודה לך מראש. Hans van der Valk - שיחה 09:46, 5 באפריל 2022 (IDT)תגובה

גם לגביי הגובה לפי אתר UEFA (הארכיון עובד בלינק שנטען לאט אבל בסוף נטען). כולל 2 הפסקאות שנכתבו מעליי בדף השיחה של זהבי, ועוד לא טופלו (שחקן השבוע של UEFA / שחקן החודש של הליגה ההולנדית וכו'). Hans van der Valk - שיחה 09:50, 5 באפריל 2022 (IDT)תגובה
Hans van der Valk, אני רואה שמה שאני לא עדכנתי, כבר עדכן השחקן ה-12. תודה על העדכונים. Eladti - שיחה 10:34, 5 באפריל 2022 (IDT)תגובה
עזר מאוד, אבל עדיין בצורה חלקית. תוכל לעזור גם עם השאר (הגדלת התמונה, כדורגלן השבוע של UEFA)? Hans van der Valk - שיחה 10:37, 5 באפריל 2022 (IDT)תגובה
הגדלה של התמונה מגדילה את כל התבנית ופוגעת בניגוד של הנראות של הערך. לגבי כדורגלן השבוע, אני תוהה אם זה מספיק חשוב בשביל לציין. אולי צריך להוסיף בגוף הערך התייחסות לכל התקופה האחרונה, אחרי החזרה מפציעה ולהתייחס גם לזה. Eladti - שיחה 10:44, 5 באפריל 2022 (IDT)תגובה
כן, זאת היית הכוונה שלי, להכניס בגוף הערך את כל הפרסים והתארים תחת הכותרת על PSV. בקשר לתמונה - אפילו להגדיל בקצת - כי התמונה ממש קטנטנה כשנכנסים מהטלפון הנייד (בדקתי מכמה דפדפנים למובייל), רק בגלל שהיא אופקית ולא אנכית. אפילו להגדיל בקצת ל-270px או ל260 px יוכל לעזור מאוד. תודה לך, אלעד. 2A0D:6FC0:1902:9900:B52B:1464:5343:CBDA 16:38, 5 באפריל 2022 (IDT)תגובה

פרארי

[עריכת קוד מקור]

אהלן אלעד מה קורה? הרחבתי עוד את הערך פרארי הוספתי פרק על המכוניות בהתאמה אישית של פרארי כולל ערך מורחב וגם פרק על המפעל של פרארי וערך מורחב עליו. אשמח שתעבור עליו בזמנך הפנוי ותעשה בו הגהה אם תוכל, אשמח לתשובה חובב המכוניותדברו איתי! 12:53, 10 במאי 2022 (IDT)תגובה

חובב המכוניות, נמאס לי להבטיח לך ולא לקיים , אבל אני אשתדל מאד. Eladti - שיחה 13:11, 10 במאי 2022 (IDT)תגובה
הכל טוב גם שהבטחת אמרת שזה יהיה מתי שיש לך זמן אבל אתה עושה לי טובה אז שיהיה לך זמן תעשה, תודה רבה רבה! חובב המכוניותדברו איתי! 13:12, 10 במאי 2022 (IDT)תגובה

חשיבות אנצילוקפדית לערך "אלימות כלפי נהג אוטובוס"

[עריכת קוד מקור]

שלום, כיוון שהתייחסת לבעיות שעולות בערך בדף השיחה של הערך אלימות כלפי נהג אוטובוס, ראה את דבריי לגבי החשיבות האנציקלופדית זה ערך זה.

בברכה. HofEz96 - שיחה 00:41, 24 ביוני 2022 (IDT)תגובה

חזרה על עריכה

[עריכת קוד מקור]

שלום Eladti/ארכיון 7,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בדף "לופטהנזה" בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו עם נימוק לביטול, ללא דיון בדף שיחה, איננה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, חוקרת - שיחה 09:21, 26 ביוני 2022 (IDT)תגובה

מעבר לתוכן על מדיניות אנטישמית שהיה יציב בערך מאז תחילת מאי, 45 יום, השחזור שלך גם הסיר את התוכן הזה [1] שהתווסף במרץ 2020. אנא בצע שחזור עצמי של עריכה זו והשתתף בשיחה, או שאני אדווח על הפעולה שלך למפעילים.חוקרת - שיחה 09:30, 26 ביוני 2022 (IDT)תגובה
חוקרת לעריכה שהוספת במאי הייתה התנגדות לאחר יומיים. העובדה ששחזרת אותה למרות ההתנגדות היא בעייתית, ובטח שלא עומדת בכללי הגרסה היציבה. את מוזמנת לפנות למפעילים כאוות רצונך. (את החלק לגבי ביטול הטיסות בעקבות הקורונה אחזיר לערך. Eladti - שיחה 09:46, 26 ביוני 2022 (IDT)תגובה
לאחר התנגדותך, הוספתי מקורות רבים למדיניות האנטישמית של החברה. לא התנגדת לאחר הוספת המקורות הנוספים. חוקרת - שיחה 09:50, 26 ביוני 2022 (IDT)תגובה
לא התנגדתי בגלל העדר מקורות. ההתנגדות נובעת מכך שמדובר במידע חסר חשיבות אנציקלופדית ורשום בצורה לא אובייקטיבית. Eladti - שיחה 09:51, 26 ביוני 2022 (IDT)תגובה

גרנד פרי אוסטריה

[עריכת קוד מקור]

שדרגנו את תבנית:תחרות ספורט שתכלול עתה מפות. גם של המיקום כמו בגרנד פרי הונגריה וגם כמו בגרנד פרי אוסטריה שיש עכשיו גם מפה וגם תמונה לא בגודל בול דואר. תוכל בבקשה לעבור על כל ערכי המירוצים ולעדכן התבנית בהתאם? בורה בורה - שיחה 20:25, 27 ביוני 2022 (IDT)תגובה

שחזור פורמולה 1

[עריכת קוד מקור]

שלום. אם תקדיש דקה לקריאת הערך תראה שיש שם טעות במרוץ האוסטרי. עם זאת צריך לשמוח ששיחזרת כה מהר 2A02:3038:410:96C:957C:D1D9:41BE:C219 11:00, 11 ביולי 2022 (IDT)תגובה

לא הבנתי. מה הבעיה בערך? Eladti - שיחה 11:08, 11 ביולי 2022 (IDT)תגובה
טעות במרוץ האוסטרי the name of the winner is wrong
שארל לקלר הוא המנצח, וכך כתוב. מה אתה רואה שמופיע? Eladti - שיחה 12:27, 11 ביולי 2022 (IDT)תגובה

i did a mistake sorry.

האט ער געזאגט

[עריכת קוד מקור]

„אוטר“ זאת מילה לא קיימת, ו„גזוכט“ זה מצא... דגש - שיחה 02:42, 27 ביולי 2022 (IDT)תגובה

אורי פינק

[עריכת קוד מקור]

כנראה ביטלנו את זה יחד, כי לחצתי על השמירה ואז הופיעה לי ההתראה... תאו הארגמן - שיחה 11:58, 12 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

אסף אברהמי - הצבעת שחזור

[עריכת קוד מקור]

היי Eladti,

כמי שמעריך את תרומותיך הרבות לויקיפדיה, אשמח אם תוכל לחוות דעתך בדף השיחה הנ"ל בנוגע לעצם קיומה של הצבעת שחזור: https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%94:%D7%90%D7%A1%D7%A3_%D7%90%D7%91%D7%A8%D7%94%D7%9E%D7%99


טיוטה חדשה כבר פורסמה ואף הועברה למרחב הערכים על ידי קיפודנחש, אך מכיוון שפרוצדורלית היה צריך לעבור הצבעת שחזור (על אף שינוי נסיבות + חלוף זמן רב וקונצנזוס שנצבר אבל אחרי חלוף הזמן לדיון שחזור) זה חזר לטיוטה.

לעניות דעתי העניין דומה מאד לשינוי נסיבות של אוריאל דסקל, לכן אשמח לדעתך.


תודה רבה! אור סלומון - שיחה 15:25, 18 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

לא מצליח לראות את הקשר בין הערכים. Eladti - שיחה 17:41, 18 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
כוונתי שבשני המקרים יש שינוי נסיבות אחרי חלוף זמן, כפי שהיטבת לציין בשחזור שלך :) אור סלומון - שיחה 18:49, 18 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

ביטול עריכה ללא נימוק

[עריכת קוד מקור]

מר אלעד, בתור משתמש ותיק הינך אמור לדעת את כללי ויקיפדיה, נא לשננם לפעם הבאה. רק ארץ ישראל השלימה - שיחה 00:02, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

צודק. הייתי צריך לרשום "השחתה" בתקציר העריכה ולבקש את חסימתך בנימוק "משחית שנרשם". יבוצע בפעם הבאה. Eladti - שיחה 05:46, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה
רק ארץ ישראל השלימה - שיחה 16:29, 20 בספטמבר 2022 (IDT)תגובה

סמכות מפעיל

[עריכת קוד מקור]

בעקבות הערתך בשיחה:כוכבה לוי#הורדת תבנית חשיבות בעקבות השתתפות בתחרות על "חריגה מסמכות של מפעיל", אני מסב את תשומת לבך לכך שלא כל פעולה של מפעיל היא הפעלה של סמכות מפעיל. במקרה שלפנינו הסרתי את התבנית תוך הנמקה, כפי שכל ויקיפד יכול היה לעשות זאת, וכאשר מניח התבנית החזיר אותה פניתי ב"בקשות למפעילים" לטיפול בבעיה, ולא טיפלתי בעצמי (לא הגנתי על הערך ולא חסמתי את מניח התבנית). כיוון שכך, לדבריך על "חריגה מסמכות של מפעיל" אין בסיס. דוד שי - שיחה 05:32, 13 בנובמבר 2022 (IST)תגובה

צוטט

[עריכת קוד מקור]

מה רע? אייל - שיחה 14:00, 4 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

כי זאת לא המטרה של התבנית. `Eladti - שיחה 15:33, 4 בדצמבר 2022 (IST)תגובה
סתם נזכרתי, שמת לב שיש קישור לערך באתר הספר?
אני מזכיר שהכוונה לעריכה זו. אייל (המאו"ר לשעבר) שיחה 11:28, 25 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

סורי על זה

[עריכת קוד מקור]

אלבוסשיחה12:41, 6 בדצמבר 2022 (IST)תגובה

הספרייה הלאומית

[עריכת קוד מקור]

היי מה קורה ? שמתי לב שבשעות האחרונות נוספו לסינגלים ישראלים קישור להספרייה הלאומית שטרם ברור לי מה החשיבות שלו למשל תוכל לראות זאת בערך ניפגש בשמחות האם אתה חושב שיש חשיבות לתוספת הזו? או שלהסיר אותה ? King G.Aשיחה 14:23, 10 בינואר 2023 (IST)תגובה

היי, אם פותחים את הלשונית "פרטים" מקבלים רשימה מלאה של כל מי שהיה מעורב בהפקה של השיר/אלבום. בנוסף, לחיצה על הקישור ב"שותפים ליצירה" יכולה להפנות לכל היצירות שאותו אדם היה מערב בהן. אני חושב שזה מוסיף הרבה מידע חשוב ודרך נוחה לרכז מידע. Eladti - שיחה 14:27, 10 בינואר 2023 (IST)תגובה
אז אולי עדיף שזה יתווסף אוטומטי דרך ויקינתונים ולא כפי שזה כרגע נוסף כי הדרך לא נכונה שמים את המקור לפני הקישור ליוטיוב כאשר עדיף שהיה הפוך.. King G.Aשיחה 14:33, 10 בינואר 2023 (IST)תגובה
נשמע כמו רעיון טוב, אבל אני לא יודע איך עושים את זה ... באולם התבניות בטח יהיה מי שידע (EuroKnow או בורה בורה). Eladti - שיחה 14:36, 10 בינואר 2023 (IST)תגובה
אנסה לתייג כאן שיראו את הדיון כי אין לי מושג מה זה אולם התבניות וכו.. Euro know, בורה בורה, מישהו ממכם יוכל לעזור בנושא ? King G.Aשיחה 14:58, 10 בינואר 2023 (IST)תגובה
צריך כנראה להוסיף לאחד הפרופילים אם זה עדיין לא שם. העבירו את חטיבת דיון זו לוק:אד בורה בורה - שיחה 17:12, 10 בינואר 2023 (IST)תגובה

אונס בתנ"ך

[עריכת קוד מקור]

היי אלעד, בערך הנ"ל ביצעתי עריכה, וביטלת אותה.

בעריכתי, הבאתי מקורות מפורשים המראים כיצד הטענה שהופיעה קודם לכן בערך (בגירסא לא יציבה, זהו ערך חדש) ללא כל בסיס עובדתי (כאילו עד המאה ה20 לא נהגו לפרש פסוקים בתנ"ך כמעשי אונס) נסתרת מהמציאות הפרשנית, ע"י מקורות שקדמו בהרבה למאה ה-20.

היכן לדעתך, במה שערכתי שם, יש פרשנות מקורית? דוגדוגוש - שיחה 13:17, 17 בינואר 2023 (IST)תגובה

היישוב "אור חיים" בערך הרב דרוקמן

[עריכת קוד מקור]

כמו שכתבתי אינני יודע לאן זה יתפתח ולכן הניסוח היה כי גובש גרעין להקמת יישוב, ולא מה קם. יש חשיבות לכך כי זה עורר הרבה הדים ציבוריים, ביניהם קמפיין התרמה נרחב, מכתב רבנים מרכזיים בציונות הדתית, תמיכה והתנגדות ח"כים עד החרמת ישיבת ממשלה. ושבת גדולה המתוכננת במקום. אי לכך גם אם לא יוקם בסוף יהיה חשיבות לקטע. נאר - שיחה 13:52, 25 בינואר 2023 (IST)תגובה

כל מה שאתה כותב טוב ויפה, אבל לא רלוונטי לרב דרוקמן (חוץ מהניסיון להשתמש במותג). Eladti - שיחה 14:28, 25 בינואר 2023 (IST)תגובה
הוקם בעקבות פטירתו, ע"י צאצאיו. ונקרא על שמו. (כך כתוב לדוגמא בערך אביתר בורובסקי על אביתר). נאר - שיחה 14:58, 25 בינואר 2023 (IST)תגובה
אביתר הוא מאחז אמיתי - קיים כבר יותר משנה וחצי, הקמת הישיבה מעוגנת בהסדרים עם המדינה. אור חיים, נכון לעכשיו, הוא משהו שלא התקיים יותר מכמה שעות. Eladti - שיחה 15:09, 25 בינואר 2023 (IST)תגובה
הסברתי בתגובה הראשונה את החשיבות, הבאתי את אביתר כדוגמה לטענה שזה לא קשור לערך על הרב דרוקמן. אך גם לטענתך האחרונה שים לב שהערך על בורובסקי נוצר בספטמבר 2020 וכלל את ניסיונות העלייה הקודמים (לפני ההסדרים) שדמו לעליות אור חיים היום.
(ושוב הצעתי היא לכתוב כי גובש גרעין להקמה ולא שקם) נאר - שיחה 15:31, 25 בינואר 2023 (IST)תגובה
קראתי ולא השתכנעתי בחשיבות. Eladti - שיחה 15:34, 25 בינואר 2023 (IST)תגובה

קבל את עיטור הברונזה על כתיבת לפחות 5 ערכים דחופים

[עריכת קוד מקור]
תודה לך על כתיבת 5 ערכים מדף לטיפול דחוף, יישר כוח! אנחנו שמחים שעורכים נוספים נותנים כתף לפרויקט החשוב הזה. לאור ההערכה שלנו לתרומה המכובדת שלך, מוענקת לך מדליית הברונזה שלנו!

בברכה,

Eladti, כל הכבוד על התרומות הרבות של לוויקיפדיה,
ובכלל כתיבת יותר מ-630 ערכים, מתוכם לפחות 5 ערכים מהתבנית:לטיפול דחוף ומהארכיון שלה, והאחרון שבהם וידה משעור.
אם כבר כתבת או תכתוב 10 "דחופים", תייג אותי כאן לקבלת עיטור הכסף.
נשמח אם תנהל רשימה או ספירה של הערכים הדחופים שתכתוב מעתה,
לצורך קבלת עיטורים נוספים, כסף וזהב ראשון.
בהצלחה בהמשך! אגסי - שיחההטיות יש לתקן 15:44, 29 בינואר 2023 (IST)תגובה

אגסי, תודה על העיטור ועל ההתייחסות. Eladti - שיחה 10:32, 1 בפברואר 2023 (IST)תגובה

תודה!

[עריכת קוד מקור]
תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: על תרומותייך הרבות למיזם, ועל הערך הרב שאתה מוסיף לו!
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה2|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}

בר 👻 שיחה 10:21, 20 בפברואר 2023 (IST)תגובה

אבי דיכטר

[עריכת קוד מקור]

היום הכנסתי פסקה העוסקת במחאת עובדיו לשעבר בשבכ, כנגד עמדתו כפוליטיקאי. מחקת את הערך וציינת ש'תוספת לא אנציקלופדית'. תוכל להסביר למה הכוונה? אני שואל משום שבראייתי זה נכון שהערך שעוסק בו יספר גם את הסיפור הזה. 2A06:C701:C700:3800:D1BA:66AA:F64D:9F70 17:45, 22 בפברואר 2023 (IST)תגובה

העובדה שאנשים ששירתו בשב"כ לא מרוצים מדרכו הפוליטית של עובד אחר לשעבר בשב"כ לא הופכת את מחאתם לבעלת חשיבות. בדיוק כמו שלמחאה של קצינים במיל. נגד החלטות של רמטכ"ל לשעבר (למשל גנץ) אין שום חשיבות. Eladti - שיחה 22:09, 22 בפברואר 2023 (IST)תגובה
אלה אינם 'אנשים' ששירתו בשבכ. אלה שלושה ראשי שירות ועשרות ראשי אגפים וחטיבות ואחריהם מאות מנהלים ועובדים שיצאו מארגון חשאי, ממלכתי, שאנשיו מקפידים לא לעסוק בפוליטיקה הישראלית כשהם בתוכו..זה אירוע חסר תקדים בחיי האירגון, כמו גם בחייו של דיכטר.
אני חושב שנכון לראות זאת כאירוע מכונן. בנוסף, מה דעתך?
האם יותר נכון להעניק לכך ערך נפרד? או להוסיף זאת בערך של שבכ? 2A06:C701:C700:3800:EE2D:F6FA:8B2A:AF99 08:37, 23 בפברואר 2023 (IST)תגובה
האנשים שמשרתים בשב"כ, בצה"ל, במשטרה ובשאר הגופים הבטחוניים הם אזרחים משלל קבוצות בחברה הישראלית. כמו כל אחד אחר, גם להם יש דעה פוליטית כלשהי. העובדה שלמישהו ששירת בשב"כ יש דעה פוליטית מסויימת לא הופכת אותה לנכונה יותר או חשובה יותר מדעותיהם של שאר האזרחים במדינה. גם אם הם, במקרה, היו ראש השב"כ. Eladti - שיחה 23:59, 25 בפברואר 2023 (IST)תגובה

אל תעורר מהומה כדי להביע עמדה

[עריכת קוד מקור]

ראה תגובתך בדף השיחה בערך פרעות חווארה SocialTechWorker - שיחה 08:24, 27 בפברואר 2023 (IST)תגובה

אם יש לך שמנת על הראש, אל תלך בשמש. Eladti - שיחה 08:28, 27 בפברואר 2023 (IST)תגובה
אתה מצחיק אותי. אם יש לך טענות תביא אותן כפי שהן ובשאר הזמן תשתדל לא לעורר מהומות. בריאות. SocialTechWorker - שיחה 08:35, 27 בפברואר 2023 (IST)תגובה

שניה לפני הזינוק

[עריכת קוד מקור]

פרארי נראית מהירה מאוד בישורת, ולקלר מחייך חיוך זדוני כל הסופ"ש. הוא יודע משהו שאנחנו לא? התו המתחרה - שיחה 11:07, 5 במרץ 2023 (IST)תגובה

התו המתחרה, הוא יודע שאלונסו יושב לו על הזנב ואם הוא יגמור את הצמיגים הוא לא יגיע לפודיום Eladti - שיחה 11:11, 5 במרץ 2023 (IST)תגובה
את זה גם אנחנו יודעים...
הימור פודיום שלך? התו המתחרה - שיחה 11:12, 5 במרץ 2023 (IST)תגובה
התו המתחרה, אני בנאלי - מקס, צ'קו, סאינס. Eladti - שיחה 11:19, 5 במרץ 2023 (IST)תגובה
המממ. אני הייתי הולך על מקס, לקלר וצ'קו. שיהיה קצת מעניין. התו המתחרה - שיחה 11:24, 5 במרץ 2023 (IST)תגובה
התו המתחרה, אני שמח שטעיתי במקום השלישי (ושהחיוך נמחק ללקלר מהפנים). Eladti - שיחה 08:01, 6 במרץ 2023 (IST)תגובה

תן צ'אנס

[עריכת קוד מקור]

מומלץ לשמוע מה יש לצד השני לומר לפני שאתה מטיח האשמות חמורות. ממך באמת ציפיתי לקצת יותר. התו השמיניהבה נשוחח 22:48, 19 במרץ 2023 (IST)תגובה

התו השמיני, גם אני ציפיתי ממך ליותר. אתה מפעיל, זאת אומרת שיש לך כח בידיים, ולכן מוטלת עליך חובת זהירות גדולה פי כמה מעורך רגיל. אתה יכול לרשום תיקו 1-1 בסיום היום הזה. Eladti - שיחה 22:50, 19 במרץ 2023 (IST)תגובה
אתה יכול לפחות להמתין לתגובה ממני, לא? התו השמיניהבה נשוחח 22:52, 19 במרץ 2023 (IST)תגובה
אני בהחלט ממתין. בינתיים לא חסמתי אותך Eladti - שיחה 22:56, 19 במרץ 2023 (IST)תגובה

יוגב מלכה

[עריכת קוד מקור]

תוכל לפתוח בבקשה דיון חשיבות? 80.246.130.113 18:18, 7 באפריל 2023 (IDT)תגובה

לא. אני חושב שהוא יעבור את הדיון בקלות. Eladti - שיחה 18:35, 7 באפריל 2023 (IDT)תגובה

תרגיש חופשי להעיר לי

[עריכת קוד מקור]

הי. ראיתי שהצעת שיחסמו אותי לצד יושב אוהל. זכותך. אבל תן לי להציע משהו שנראה לי יותר אפקטיבי - אם יש לך זמן ורצון תרגיש חופשי להעיר בדף השיחה שהגבתי בו או בדף השיחה שלי. אני מנסה למתן את צורת הביטוי שלי ולא תמיד שם לב כשהיא חורגת מהטעם הטוב או אפילו סתם הסביר. זה יעזור לי אם פשוט יגידו לי כשמשהו שכתבתי נראה לא לעניין. SocialTechWorker - שיחה 01:03, 14 באפריל 2023 (IDT)תגובה

SocialTechWorker, רצון להשתפר הוא דבר מבורך. אבל אתה לא ילד ולא עורך חדש. אתה בן אדם בוגר והאחריות על ההתנהלות שלך במיזם מוטלת אך ורק עליך. תערוך לפי הכללים ובאופן מכבד? אהלך וסהלן! תתבטא בצורה קיצונית או תפעל בניגוד לכללים? אפעל לסחמתך ולהגבלת הפעילות שלך. הדבר נכון לגביך, לגבי יושב אוהל ולגבי כל שאר העורכים במיזם. Eladti - שיחה 10:51, 14 באפריל 2023 (IDT)תגובה
אני מבין שניסחתי את הדברים ככה כאילו אני מסיר ממני אחריות ולא כך המצב. אני בהחלט לוקח אחריות על האמירות הקיצוניות שאמרתי. לצד זה, לפעמים אני נסחף בלהט השיחה (וזה לא בסדר). אז אפשר לחסום אותי והצעתי גם את האופציה שאם יהיה לך זמן ורצון תעיר לי. זה עוזר פשוט עוזר לי, זה הכל. SocialTechWorker - שיחה 10:59, 14 באפריל 2023 (IDT)תגובה

שחקן הקלאץ'

[עריכת קוד מקור]

מעניין שבחרת לכתוב את הערך דווקא כשהקלאץ' נחנק... התו השמיניהבה נשוחח 09:14, 24 באפריל 2023 (IDT)תגובה

זה בגלל געגוע לימים שהיה לי קלאץ' ברכב... Eladti - שיחה 09:16, 24 באפריל 2023 (IDT)תגובה
עכשיו אתגרת אותי לכתוב את הערך קלאץ' (ספורט). התו השמיניהבה נשוחח 09:24, 24 באפריל 2023 (IDT)תגובה
התו השמיני, שמחתי לעזור. (לציבור הקוראים, כמובן) Eladti - שיחה 09:46, 24 באפריל 2023 (IDT)תגובה

למה למחוק ערך בנושא משיח

[עריכת קוד מקור]

בסך הכול הוספתי כמה מקורות מה הסיבה שאתה מוחק ערך חשוב אנשים כמוך הורסים את ויקיפדיה 2A02:6680:1104:A077:45D4:B984:BE86:35E4 21:37, 16 במאי 2023 (IDT)תגובה