Nothing Special   »   [go: up one dir, main page]

לדלג לתוכן

שיחת משתמש:דוד שי/ארכיון97

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

תמונה מהאיטי

[עריכת קוד מקור]

דוד, לא הצלחתי למצוא את האישור. אני מנחש ששלחת אותו לכתובה הכללית שיש בה בערך 380 ויקח חודש עד שמישהו בכלל יעלה על זה שמדובר באימייל בעברית. אם תשלח את האישור לpermissions-he-at-wikimedia.org צפוי לך טיפול מהיר הרבה יותר. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 22:52, 21 במרץ 2010 (IST)תגובה

צריך סבלנות, הוא יגיע. העליתי את התמונה לאחר שקיבלתי אישור בעברית להעלאה בוויקיפדיה, ולאחר שהבהרתי את המשמעות של רישיון חופשי. כעת ביקשתי אישור באנגלית לנוחות אני ויקישיתוף. דוד שי - שיחה 22:59, 21 במרץ 2010 (IST)תגובה
אין צורך באישור באנגלית, דניאל ב., מתניה ואנוכי מטפלים באישורים בעברית. תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:22, 21 במרץ 2010 (IST)תגובה
טוב לדעת. אעביר אליך את האישור בעברית, שהבעיה בו שאינו משקף את כל ההסכמות וההבהרות שנעשו בטלפון. עוד יגיע אישור כדת וכדין. דוד שי - שיחה 23:24, 21 במרץ 2010 (IST)תגובה
תוכל לשלוח אותו באנגלית או בעברית או לשלוח את השיחה ונתמלל אותה למייל. כרצונך. מתניה שיחה 19:46, 22 במרץ 2010 (IST)תגובה
דוד, האישור לא הגיע, אני מעריך שאנשי הוויקישיתוף הנודניקים שונאי ישראל יתחילו לנדנד לגבי התמונה וימחקו אותה בקרוב. בלי קשר, אנקדוטה מעניינת, הסתכלתי בתמונה וגילית שאני מכיר 3 מארבע הבנות שמופיעות שם (הסג"מית כבר לא מהמחזור שלי). תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 23:10, 25 במרץ 2010 (IST)תגובה
ואף על פי שיתמהמה, בוא יבוא. אם ימחקו - לא נורא, כאשר יגיע האישור אעלה שנית. דוד שי - שיחה 07:03, 26 במרץ 2010 (IDT)תגובה

שיחה: רבקה אהרנסון

[עריכת קוד מקור]

אשמח לשמוע דעתך, ואם דעתך כדעתי, האם תוכל להסיר התבנית? אלמוג 06:47, 5 במאי 2010 (IDT)תגובה

דיון החשיבות כבר הוכרע, משום ששני ויקיפדים תומכים בחשיבות הערך. התבנית תוסר במלאת שבוע להנחתה על ידי יורי. מובן שיורי רשאי להורידה קודם לכן. דוד שי - שיחה 07:04, 5 במאי 2010 (IDT)תגובה
אלף נשיקות. אלמוג 07:04, 5 במאי 2010 (IDT)תגובה


רוזלינד פרנקלין

[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, התוכל לעבור על הערך?ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 00:05, 2 במאי 2010 (IDT)תגובה

בהזדמנות. דוד שי - שיחה 06:35, 3 במאי 2010 (IDT)תגובה

התמונות של יצחק אבינרי

[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:יצחק אבינרי#התמונות של יצחק אבינרי. דוד שי - שיחה 05:06, 5 במאי 2010 (IDT)תגובה

בקשה

[עריכת קוד מקור]

לאחרונה התגלעו מספר ויכוחים ביני ובין משתמש:Rex כאשר לדעתי עריכות רבות הקשורות ליהדות שלו פוגעות בערך והם על גבול ההשחתה, כל הנסיונות להעיר לו ולתקן נתקלות בחומה בצורה, בין העריכות שלו נמנה למשל עריכה בערך תורה שהערת לו באופן אישי נגד מחיקתו וביטלת את עריכתו, והנ"ל חזר ומחק גם את זה, (בנושא, חשיבות התורה במסורת היהודית), אין בידי כלים להתמודד עם התופעה הזאת, למרות שחשוב לי שערכים בכלל ובנושאי יהדות בפרט יהיו סבירים, לכן אני מבקש ממך להתערב, לבדוק את הנושא המתואר, ולהביא שלום על ישראל. בכל הכבוד הראוי. טיפוסי - שיחה 17:35, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה

אין לי עניין בוויכוח זה. דוד שי - שיחה 19:43, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה
תודה בכל זאת. טיפוסי - שיחה 19:53, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה
אם לשוב לנושא עליו דברנו בזמנו, יש לך עניין שלכל נושא יהיה ויקיפד ותיק ושקול אשר יהווה כתובת ייכנס לעניין ויעזור להשקיט את הלהבות. עדירל - שיחה 20:00, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה
בעיני זהו מאמץ ניהולי גדול, שייצור "אליטה" נוספת ר"ל. כאשר מישהו בקי בתחום מסוים, הוא ממילא עוקב אחר ערכים רבים בתחום זה, וגם נהנה ממוניטין מסוים, כך שיהיה מי שיזעיק אותו בשעת הצורך. דוד שי - שיחה 20:04, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה
אני בהחלט מבין את חששותיך, ועדיין יש לחשוב איך להביא את הותיקים ליותר מעורבות במחלוקות לפני התלקחותם. עדירל - שיחה 20:45, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה
ויקיפדיה היא כמו מזון לציפורים: ירצו - יאכלו, לא ירצו - לא יאכלו. דוד שי - שיחה 20:58, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה
אכן כך היא, וחבל. ניתן לעשות יותר טוב מזה. עדירל - שיחה 21:10, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה


המשימות הבאות

[עריכת קוד מקור]

לדוד ערב טוב,

תודה על ההגהה שעשית לערך השידור העברי של קול אמריקה. בנושא תחנות הרדיו הזרות ששידרו בעברית בכוונתי לערוך ערכים על שתי תחנות נוספות והן "קול השלום וקידמה", השידור של רדיו מוסקבה בעברית בשנות השישים והשידור העברי של רדיו ורשה, המשדר לישראל בימים אלה. אודה לך גם תעשה הגהה גם על הערך גרהארט ריגנר. כהשלמה לערך זה ולערך אדוארד שולטה בכוונתי עתה להשלים את המעגל בעריכת הערך מברק ריגנר.

בברכה,
אברהם אמיר - שיחה 22:37, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה
תודה על ערכים נפלאים. בקורב אקרא את החדשים. דוד שי - שיחה 22:41, 6 במאי 2010 (IDT)תגובה

שלום דוד

[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תוכל להתייחס לזה. תודה, רועיםשיחהמשנתי הויקיפדית 19:47, 7 במאי 2010 (IDT)תגובה

דוד שלום, האם אתה מוכן להסביר לי מדוע חסימתי הייתה סבירה, וכן מדוע נמנע ממני להחזיר את הנוסח המקורי שלי למרות הערת ההבהרה. אין כאן ולא הייתה כאן מתקפה על רקע דתי, ואתה - המפעיל הבכיר - אנא ממך, הקדש דקה קטה להבהרת נושא זה. האם אני מופלה לרעה בויקיפדיה בשל היותי חלקית ממוצא מוסלמי? רועיםשיחהמשנתי הויקיפדית 21:13, 7 במאי 2010 (IDT)תגובה
אין לי מושג מה המוצא שלך, ואין לי עניין בו. כבר קיבלת הסברים אחדים מדוע חסימתך לא חרגה מהכללים, ואין בכוונתי לחזור עליהם. תוכל להפגין תבונה ורגישות אם תמחק כליל את הדף שממנו מחקתי מילים מעטות, במינימום ההכרחי. לא אתן לך לנצל אותו לפגיעה באחרים. דוד שי - שיחה 22:15, 7 במאי 2010 (IDT)תגובה

השירות המטאורולוגי הישראלי

[עריכת קוד מקור]

הייתכן? או שלא חיפשתי מספיק. איתן - שיחה 14:57, 10 במאי 2010 (IDT)תגובה

אין. כאן יש מידע טוב ליצירת גרסה ראשונית לערך. דוד שי - שיחה 19:23, 10 במאי 2010 (IDT)תגובה

פיצול או איחוד ערכי יישובים

[עריכת קוד מקור]

אודה לתגובתך בדיון שחידשתי בשיחה:ספוריה. יוסאריאן מחוץ לחשבון - שיחה 17:54, 10 במאי 2010 (IDT)תגובה

שאלה

[עריכת קוד מקור]

בערך מאיר כהנא ביטלת עריכה שלי שהחליפה קישור אדום לכנסת ה-11 בקישור לבחירות לכנסת האחת עשרה עם הערה "החלפה שגויה, לא זו הדרך להחליף אדום בכחול".

כיוון שאין לנו ערך "הכנסת ה-11" אבל יש לנו קטגוריה כזו, השאלה היא האם יהיה זה כן נכון להחליף את הקישור ל"קטגוריה:הכנסת האחת עשרה" ? בכבוד - קיפודנחש - שיחה 23:36, 10 במאי 2010 (IDT)תגובה

נחכה בסבלנות עד שייכתב הערך הכנסת ה-11. זה ייקח הרבה זמן, מפני שהדיונים במזנון ובפרלמנט הרבה יותר חשובים, אבל זה יגיע. דוד שי - שיחה 06:57, 11 במאי 2010 (IDT)תגובה
בכל אופן כדאי אולי למען האחידות לשנות להכנסת האחת עשרה כמו שנקראים ערכים קיימים עבור מושבים של הכנסת. בכבוד - קיפודנחש - שיחה 15:40, 11 במאי 2010 (IDT)תגובה
כשייכתב הערך, תהיה הפניה מצורה אחת לאחרת. דוד שי - שיחה 19:53, 11 במאי 2010 (IDT)תגובה

דעתך

[עריכת קוד מקור]

ראה שיחה:אפרים מונוסון#שם הערך, דעתך שם.--‏Avin שיחה22:56, 11 במאי 2010 (IDT)תגובה

תודה.--‏Avin שיחה23:31, 11 במאי 2010 (IDT)תגובה

הערך יקנעם

[עריכת קוד מקור]

דוד שלום, קודם כל - שאפו על המאמץ ועל ההשקעה.

שנית, הערך יקנעם צריך להיות משוייך ליקנעם ולא לעיר יקנעם עילית. יקנעם עילית הנה עיר בפני עצמה ואילו יקנעם זהו יישוב אחר בפני עצמו.

ראיתי כי נעשו מאמצים לשנות את הערך ע"י מספר משתמשים ללא הועיל ורציתי לדעת למה. באתר של משרד המשפטים, ברישום השמות וכל גוף רשמי במדינת ישראל, מצוין כי יש יישוב יקנעם ויש עיר יקנעם עילית.

נכון אולי זה קצת מבלבל אך אין זה הוגן ואין בזה הגיון כי ייקחו את שמה של יקנעם ויהפכו אותה לעיר שהיא בעצם מושבה.

מבקשת את התערבותך בעניין.

תודה,

תמר

עניתי בהרחבה בשיחה:יקנעם. עדירל - שיחה 13:32, 12 במאי 2010 (IDT)תגובה

אגב, האם קבלת את תגובתו של ראש העיר של יקנעם עילית? תודה, תמר

טרם ענה. דוד שי - שיחה 20:56, 12 במאי 2010 (IDT)תגובה
לא ידעתי שפנית - גם אני פניתי אליו בעניין.... Magisterשיחה 23:18, 12 במאי 2010 (IDT)תגובה

לא ממש, ראייה נכוחה של המצב - תושבי המקום רוצים בשם יקנעם, אם תשאל את תושב המושבה היכן הוא גר ישיב לך ב"יקנעם המושבה". האישור הוא רק עניין של לחצים. אני עצמי לא מוצא פסול בשם "יקנעם עילית" איתן - שיחה 07:29, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה

תודה על עדכון הערכים. אשמח אם תוכל לעדכן במידה וראש העיר יגיב לפנייתך. תמר

אנקדוטות מויקי האנגלית

[עריכת קוד מקור]

רציתי לתרגם משם את en:Brandt (brand) (טוב, לא ממש רציתי לכתוב ערך. זו יצרנית מוצרי חשמל צרפתית ידועה, שהיתה מוחזקת כמה שנים על ידי אלקו הישראלית.) המשפט שצד את עיני הוא:

In 2002, Brandt was taken over by Elco, an Iranian appliance company

מעניין כמה זמן הוא יישאר שם. איתן - שיחה 07:26, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה

הוא יישאר לנצח, אלא אם תתקן את הטעות. דוד שי - שיחה 07:28, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
אני נקרע בין שתי נטיות.קריצה איתן - שיחה 07:30, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
חכה, אולי מישהו יתקן מ-Iranian ל-Syrian. דוד שי - שיחה 07:32, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
דווקא בצרפתית fr:Brandt (marque) זה כתוב נכון. איתן - שיחה 07:37, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
טוב שזה לא תורגם לאחרות עדיין. במקרה כזה היו מוצאים גם לזה מקור, פותחים חשבון באנגלית ושמים את הדף במעקב כדי למנוע "השחתה", והיו מתקנים גם בצרפתית. מרקושיחה 07:47, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
לא לשמוח יותר מדי. אצלנו הערך אלקו נקי מטעויות רק מפני שכלל אינו קיים. דוד שי - שיחה 07:51, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
אם היה אצלנו הערך אלקו הוא היה נקי מטעויות. איתן - שיחה 08:15, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
גם להם אין ערך על אלקו, למרות הקישור המטעה שבערך. ברי"אשיחה • א' בסיוון ה'תש"ע • 00:08, 14 במאי 2010 (IDT)תגובה
מסתבר שיש. w:Elco Holdings עכשיו צריך רק לתרגם... איתן - שיחה 09:50, 14 במאי 2010 (IDT)תגובה


צחקנו, לעגנו. תיקנתי. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 16:12, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
אני הולך לשחזר אותך, התיקון שלך הוא לא npov איתן - שיחה 16:21, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
:-) אתמול הוספתי לערך en:IMI Galil שהוא נמצא בשימוש משמר הכנסת. איזה חכמולוג החליט להסיר את זה בטענה שאין מקור והשאיר לי הודעה בוטית בדף השיחה. לא מצאתי מקור כתוב באנגלית שזה אכן כך אבל זו עובדה ידועה לכל, שכן משמר הכנסת מציג גלילים מכודנים בכל טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. לבסוף, נכנסתי לאתר משמר הכנסת וקישרתי למספר תמונות המראות קצינים עם גליל. עניתי בדף השיחה שלי ועדיין לא קיבלתי תגובה. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 17:17, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
עכשיו רק נשאר לכתוב את הערך על אלקו או למחוק את ההפניה לפירושונים. עדירל - שיחה 00:05, 14 במאי 2010 (IDT)תגובה
כשזה קורה בוויקיפדיה האנגלית אז מדובר ב"איזה חכמולוג", אבל כשאצלנו משחזרים עריכות בלי לבדוק זה נראה לכולם תקין. Crazy Ivanשיחה 14:17, 14 במאי 2010 (IDT)תגובה

טוטסי רול - בערך האנגלי הופיע המשפט, "כיום החברה היא אחת מחברות הממתקים הגדולות בעולם". שטות מוחלטת, והסרתי אותו. אני מניח כי כאלה דוגמאות יש לרוב בויקי האנגלית, ולכן תרגומי ערכים הם שדה מוקשים. איתן - שיחה 16:02, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה


בוטים לא פעילים

[עריכת קוד מקור]

הועבר לויקיפדיה:בקשות לדגל בוט#בוטים לא פעילים. דוד שי - שיחה 20:02, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה

מעריב נגד ויקיפדיה

[עריכת קוד מקור]

במוסף סופש מעריב של מעריב מחר אמורה להתפרסם התקפה "ציונית" נגד ויקיפדיה. תזהר לא להופיע על שלטי חוצות עם קרניים.דובנה - שיחה 23:14, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה

אתה בטוח? באיזה עמוד? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:34, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה
רשום לך טענת מחץ נגדית: בערך מעברת שבות עם הכפלנו את מספר העולים שעברו דרכו לעומת המספר שעברו במציאות ורשמנו קרוב ל-100,000 למרות שלא סביר שהמספר היה גבוה מ-50,000. עשינו זאת מסיבות ציוניות בלבד. אמנם העתקנו את הגוזמא מ-ynet אז נתחלק איתם בציונות שלנו. עדירל - שיחה 00:02, 14 במאי 2010 (IDT)תגובה
טוב, בדקתי את העיתון ודובנה לא מדייק. הכתבה התפרסמה במוסף שבת (ולא מוסף סוף שבוע), ואין מדובר בהתקפה ציונית, אלא בסיפור המוכר של ההטייה החריפה של ויקי האנגלית על ידי קבוצת הפרו-פלסטינאים הידועה. התראיינו שם זהר ודרורק. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 06:18, 14 במאי 2010 (IDT)תגובה

זה? ‏Yonidebest Ω Talk16:45, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה

כן. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 19:45, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה

כל הכבוד

[עריכת קוד מקור]

לדוד שלום,

כל הכבוד לך על שהשמטת מהערך יואל מרקוס את הקטע המוטה פוליטית. לגבי דברי מרקוס על משה יעלון - אומר כי ניכרים דברי אמת. ראה מאמרו בשבת זו "כה אמר הרפתן". מידיעה אישית: לפני הבחירות האחרונות הופיע האיש בפני אנשי העמק בנהלל. מתוך שסבר, ככל הנראה, כי מדובר באיכרים נבערים, שיחרר את חרצובות לשונו ונשא נאום שלא היה מבייש את הרב כהנא. אנשי העמק נסתבר אינם כה בורים ובקהלם היה אף עיתונאי של אחד המקומונים והנאום זכה להנצחה בכתובים. העיתון שמור אצלי.

בברכה,
אברהם אמיר - שיחה 17:01, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה
את הברכות עליך לתת למשתמש:קר שם בחוץ. דוד שי - שיחה 19:38, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה

בקשה לבדיקת עריכה

[עריכת קוד מקור]

שלום דוד,

היום ביצע משתמש Dangling Reference‏ עריכה בערך ג'ון דזמונד ברנל ומחק ממנו 4.5K. אני, ככותב הערך, לא אובייקטיבי ולכן אני מבקש האם תיאות לעבור על השינויים שביצע ולשחזר (אם צריך) קטעים שלא הייתה למחיקתם הצדקה? תודה, אביהושיחה 18:02, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה

עברתי. דוד שי - שיחה 19:35, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה
תוכל לעבור על יתרת השינויים (עוד 2K הלכו)? אביהושיחה 22:06, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה
קראתי את השינויים ואני מתנגד נחרצות כמעט לכולם. אם המשתמש רוצה להוציא את הנשמה לערך, אפשר להעלות את המהלך המבריק לדיון בדף השיחה. עוזי ו. - שיחה 00:48, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
חלק מהשינויים היה סביר בעיני, וחלק ניכר שחזרתי, משום שלדעתי הזיקו לערך. עוזי ו., אם יש לך הסתייגויות משינוי נוספים, אתה מוזמן להציגן. דוד שי - שיחה 06:58, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
עזוב, אל תטריד את עוזי, זה קשה, צריך לקרוא את הערך וחומר רקע. יותר נוח לכתוב הערות ציניות. Dangling Reference - שיחה 09:46, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה

כתבתי את דעתי על הקיצוצים הנדרשים בדף השיחה של הערך ואני מציע שה"דיון" יימשך שם. Dangling Reference - שיחה 09:46, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה

ויקיפדיה:שינוי שם משתמש

[עריכת קוד מקור]

היי דוד, תוכל להיכנס לדף? יש שם שתי בקשות לשינוי שם משתמש. אליסףשיחה18:25, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה

אני רואה שמגיסטר טיפל בזה כבר. אליסףשיחה18:27, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה

Yonidebest

[עריכת קוד מקור]

באחד הדיונים הראשונים שנערכו בדף השיחה של "מפעיל נולד" ציינתי מהם לדעתי קריטריונים להתאמה לתפקיד מפעיל, ואתה הסכמת עימי.
אחד הקריטריונים אותם ציינתי כהכרחיים להתאמה היה נאמנות לרוח הויקיפדיה, כפי שבאה לידי ביטוי במיזמים הקיימים.
לצערי הרב, אני מוצא שאיבדתי את האמון שYonidebest אכן נאמן לרוח הויקיפדיה. מעשיו האחרונים, שהביאו להשחתת זמנם של חברי קהילה רבים בדיונים שאינם מקדמים את מרחב הערכים, לפרישתם של שני מפעילים מצויינים ויציאה לחופשה של מפעיל נוסף, וכן חוסר הבנתו את חזון ויקימדיה כפי שהתבטא בהתנגדותו לפעולותיך למען שיחרור זכויות היוצרים על תמונות שבבעלות הממשלה, אינם עולים בקנה אחד עם רוח הויקיפדיה.
הדחת מפעיל היא הליך מסובך - אני יודע. אולם במקרה הספציפי של יוני הוא התחייב לוותר על סמכויותיו במידה ואחד הבירוקרטים יבקש זאת ממנו.
אני מבקש להבהיר: אני לא מחפש "להעניש" אותו. אבל מפעיל צריך לייצג את רוח ויקיפדיה, וכשלונו בכך ברור. רוח ויקיפדיה אינה ומעולם לא היתה דיונים אינסופיים בנושאים בירוקרטיים.
אני מבין את הצורך בהרגעת האווירה אבל אני לא רואה שהיא נרגעת. אני חושב שהגיע הזמן שתפנה אליו בבקשה להסרת סמכויותיו. עמית - שיחה - האלבומים 23:56, 15 במאי 2010 (IDT)תגובה

לפעולותיו אלו של יוני אין קשר לסמכויותיו והסרתן לא תשנה את המצב כלל. כך שאיני רואה איך הדבר אינו בגדר עונש. דניאל ב. 00:02, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
דניאל, הוא קיבל את הרשאותיו "על תנאי". הוא הפר את התנאי. עמית - שיחה - האלבומים 00:29, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
אתה רציני, עמית? קודם כל, עמדו מאחורי 56% מהקהילה, בהם הבירוקרט הראל שעזר לדחוף את כל הנושא הזה (האם גם ממנו תבקש להתפטר? מכל המפעילים שהצביעו בעד?). שנית, כבר הודעתי שאני מתכוון להתפטר מיוזמתי כשיתמלאו לי שנתיים, כדי לקחת צינון ולחזור רענן חזרה לשורות. אז על מה ולמה אתה פותח במהומה נוספת סביבי? התבייש לך. ‏Yonidebest Ω Talk00:05, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
אני, 0.01% מהקהילה, איבדתי את האמון בך. מותר לי? עמית - שיחה - האלבומים 00:09, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
כן. אבל באותה מידה, גם הראל ואורי היו שם איתי. גם דורית וזהר ומשתמשים רבים נוספים. מדוע אתה תולה בי את האשמה לדעותיהם של 80 משתמשים מהקהילה? אני מייצג את רוח ויקיפדיה יותר ממך - בהצעתי תמכה רוב הקהילה. איך אתה מעז לטעון אחרת? בוש לך. ‏Yonidebest Ω Talk00:13, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
קשה לטפל בבת אחת ב-56% מהוויקיפדיה, הדרך היא לתפוס אותם אחד-אחד. עמית, נדמה לי שאתה איבדת את אמונך לא רק ביוני, אלא ב-56% מהמצביעים ובשים לב שמדובר ברוב, אולי זה אומר משהו לגביך? בברכה. ליש - שיחה 00:16, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
אני הצבעתי במפעיל נולד בעד יוני בלב כבד. לצערי, מה שחששתי ממנו בהצבעה זו קם ונהייה. שאר חברי הקהילה לא עמדו להצבעה. עמית - שיחה - האלבומים 00:26, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
ואריה, לא מזמן הייתה לנו שיחה. איפה ה"היצמדות לטיעונים" שלך? למה אתה בכלל לא מתייחס לכל הטיעונים שהעליתי למעלה? עמית - שיחה - האלבומים 00:27, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
גם המפעילים זהר ועודדי התנגדו לתבנית:תודה לארצות הברית. האם גם הם לא נאמנים לרוח ויקיפדיה? לא ברור לי מהם המניעים שלך, עמית, אך ברור לי שהם לא שוויוניים ולא צודקים. ‏Yonidebest Ω Talk00:35, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
איזה כיף לי שאני לא מפעיל. אין איך להעניש אותי על שגם אני התנגדתי לחלק המיותר שבתבנית ההיא. ברי"אשיחה • ג' בסיוון ה'תש"ע • 00:44, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
נו באמת. אם יוני לא היה מעלה את ההצעה הנ"ל מישהו אחר (ואפילו מפעילים אחרים) היה מעלה אותה. ממה שראיתי בדיון בפרלמנט, יוני לא התבטא באופן פוגעני כלפי אחרים, ולא חרג מהנורמה של הדיון. אין שום סיבה לירות בשליח. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 01:20, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
שלחתי לך דואל. דרור - שיחה 00:31, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
דעתי על תרומתו של Yonidebest לדיון האחרון בפרלמנט שלילית ביותר, אך אינני רואה בכך סיבה לשלול ממנו את סמכויות המפעיל, שבאמצעותן, למיטב ידיעתי, אינו גורם נזק.
גם פעולתו בעניין שחרור התמונות הייתה שלילית, אך אינה קשורה לפעולתו כמפעיל.
באופן כללי, אני מעדיף לסיים את פרשת ההצבעה בפרלמנט ברוח של התפייסות, ולא ברוח של חיסול חשבונות, גם לא ברוח של דיון הולך ונמשך בתוצאות ההצבעה. ההצבעה הסתיימה, ויש לכבד את תוצאותיה. דוד שי - שיחה 06:41, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה

בלי קשר לעניין הסרת הרשאות המפעיל של יוני, אני מציע שכל מפעיל וכל ויקיפד יחתום על מסמך נאמנות לרוח הוויקיפדיה, ומי שיחרוג מהרוח הויקיפדית, לפי שיקול דעתו של בירוקרט (או ועדה ממונה), ישללו ממנו הרשאות המפעיל או לחלופין הוא יחסם לצמיתות. יוסאריאן מחוץ לחשבון - שיחה 11:16, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה

אין נאמנות, אין עריכה. (אגב, למה פה? מה קרה לבירורים?) נינצ'ה - שיחה (הזהרו מחיקויים!) 11:36, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה
אני מציע לדרוש מכל המפעילים בויקיפדיה העברית להצהיר נאמנות למדינת ישראל ולחוקיה, הסתייגות ממק"י וחרות וסלידה מכל מה שמוגדר כרוע. אני גם מציע שמי שמציג הצעות שנועדו להצחיק, כמו זאת למעלה של יוסאריאן מחוץ לחשבון, ילווה אותה בהבהרה ברורה וגודלה שהדברים נאמרים בצחוק. חוש ההומור שלי קצת חלש ולא תמיד אני קולט ישר שמישהו צוחק. עדירל - שיחה 11:41, 16 במאי 2010 (IDT)תגובה


תמונות בניווט באתר אינטרנט

[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:ניווט באתר אינטרנט#תמונות בניווט באתר אינטרנט. דוד שי - שיחה 16:53, 18 במאי 2010 (IDT)תגובה

ספרות חובבים וכו'

[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:ספרות חובבים#ספרות חובבים וכו'. דוד שי - שיחה 20:36, 19 במאי 2010 (IDT)תגובה

מבקש בדיקה של ערך

[עריכת קוד מקור]

אודה לך מאוד אם תסכים לבדוק ערך אוריאל זוהר שבו יש לי אי-הסכמה עם יוסי. ומחיקות מצידו של חומרים שאני מביא כדי לשפר את הערך הזה. ראה שיחה. שם. בברכה ובכבוד רפאל ג - שיחה 20:04, 19 במאי 2010 (IDT)תגובה

דוד, אם אתה מעוניין לקחת ממני את העול של נסיון לשמור על הערך הזה ערך אנציקלופדי ולא מפעל פרטי של מישהו, לא יהיה שמח ממני. לפני שאני מסיר את הערך מרשימת המעקב שלי, רק אבקש לדעת שבכוונתך להתמיד. אני ממליץ לך לא לקרוא את דף השיחה אלא להתחיל מחדש במבט רענן. בתקווה, יוסישיחה 14:33, 20 במאי 2010 (IDT)תגובה

יש מקום לכולנו. דוד שי - שיחה 19:15, 20 במאי 2010 (IDT)תגובה

הבהרה

[עריכת קוד מקור]

הערך גלעד לזכרם נמחק על פי בקשתי. לא ביקשתי את המחיקה בגלל ערעורך על חשיבותו, אלא בגלל השינויים שהכנסת בו. אינני מסכים עם שום דבר שאמרת לגביו או עשית בו. יואב ר. (Yoavr763W) - שיחה 00:54, 20 במאי 2010 (IDT)תגובה

די לי בכך. דוד שי - שיחה 07:06, 20 במאי 2010 (IDT)תגובה

MRC

[עריכת קוד מקור]

שלום! מדוע הפכת לדף פירושונים כשיש כרגע רק פירוש אחד? Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:53, 20 במאי 2010 (IDT)תגובה

כי באנגלית יש לראשי תיבות אלה משמעויות רבות, שאין להסתירן מהקורא העברי. דוד שי - שיחה 08:11, 20 במאי 2010 (IDT)תגובה

ציון הלא תשאלי

[עריכת קוד מקור]

ראה קובץ:ביריה הלא תשאלי.JPG. לשיקולך אם לשלב ואיך. ברי"אשיחה • ח' בסיוון ה'תש"ע • 13:50, 21 במאי 2010 (IDT)תגובה

תודה, הוספתי אזכור בטקסט. דוד שי - שיחה 14:01, 21 במאי 2010 (IDT)תגובה

חטיפת אומרו דיקו

[עריכת קוד מקור]

בעקבות הוויכוח על שמו של הערך דואר דיפלומטי נחה עלי הרוח. אתה ודאי זוכר את הפרשה. אשמח אם תעבור עליו. איתן - שיחה 10:39, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה

תיאום מס

[עריכת קוד מקור]

בתור בעל ידע בנושא, האם לאחד למס הכנסה או לא? בגינס - שיחה 10:58, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה

דוד, אנא הבט בדף זה. אורכב באופן חד צדדי על ידי יוני. בדף השיחה שהתנהלה במזנון חיוו רבים את דעתם כי אם יש בכלל צורך בהצבעה, הרי שאין כאן שינוי מדיניות הצריך לעבור בפרלמנט. אכבד הכרעתך הפרוצדורלית בעניין, אך בכל מקרה אני מצפה שתעיר ליוני על גסות הרוח שהפגין הן בדרך פעולתו והן בנימוקיו לאירכוב, אותם הייתי מבקש ממך לשנות בכל מקרה כך שלא יעליבו אותי ויפגעו בי שלא לצורך. אלמוג 21:10, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה

חבל לבזבז זמן בדיוני פרוצדורה. אם יש ויקיפדים הסבורים שזה נושא שיש להביאו לפרלמנט, מוטב להיענות לדרישתם, אחרת נבזבז זמן על ויכוחים פרוצדורליים. באשר להתנהגותו של יוני - זו בעיה שהוא יצטרך להתמודד אתה או לחיות אתה, לא אבזבז זמני עליו, ואני מציע גם לך להתעלם ממנה. דוד שי - שיחה 21:16, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה
כהרגלי, אני מקבל את דעתך. אבקשך להעביר את הדיון בשיחת ויקיפדיה: ביבליוגרפיה / הצבעה למקום בו לא יאבד, ויהיה זמין במהלך הדיון הארוך והמייגע הצפוי לנו. באשר להתנהגותו של יוני, אני חולק עליך. אין לנו את הלוקסוס לסבול התנהגות זו, ובקרוב בכוונתי לפעול בעניין זה, על פי כל כללי הוויקיפדיה ודקדוקיהם. אלמוג 21:18, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה
איני יודע על מה אתה מדבר, אלמוג. ביקשתי ממך במזנון לא לפתוח דפי הצבעה עלומי שם, אלא לפעול לפי הכללים בפרלמנט. אני לא היחיד שאמרתי לך זאת, ובכל זאת בחרת להתעלם מדברי ולפתוח דף הצבעה "מיוחד". לא התכוונתי להיות גס רוח, אך ההתעלמות שלך מדברי היא גסות רוח בפני עצמה. בכל אופן אני מתנצל אם פגעתי בך, ברור שזו לא הייתה כוונתי (ואני מנחש שגם אתה לא התכוונת להיות גס רוח כשפתחת הצבעה זו שלא לפי הכללים בפרלמנט, שאגב דוד היה שותף לכתיבתם במסגרת דרך חדשה). ‏Yonidebest Ω Talk21:20, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה
התנצלותך אינה מתקבלת, אך לא אעמיס על דוד שי את הוויכוח בינינו. לאחר שאעביר את השיחה של הדף לשיחת ויקיפדיה: ביבליוגרפיה, אבקשך להשתמש, זו הפעם כיאות, בהרשאות המפעיל שלך כל עוד הן ברשותך, ולמחוק את דף ההצבעה ודף השיחה שלו. אלמוג 21:22, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה
לא השתמשתי בהרשאותי כלל בהקשר לעניין זה. אדרבה, פניתי לבקשות ממפעילים כדי לבקש ממפעיל אחר להתערב. ‏Yonidebest Ω Talk21:24, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה
איני מדבר על מקרה זה. בקרוב אפנה אליך בצורה מסודרת בעניין הדרך בה אתה משתמש בהרשאותיך שלא כשורה. אלמוג 21:26, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה
הרמיזות על שימוש לא נכון בהרשאותי פשוט מיותרות. ‏Yonidebest Ω Talk21:29, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה

דיוני הצבעה

[עריכת קוד מקור]

שלום לך.

איני יודע אם אתה נמנע מלהשתתף בהבעת דעה בדיוני הצבעה במקרים כמו של השמאל הלאומי . (אני אישית מעדיף בדרך כלל לא להתערב בדיונים כאלה ואם אני משתתף בהם זה בגלל העניין העקרוני של אמות המידה לפיהם אמורים לענ"ד להתנהל בויקיפדיה.) התחושה שלי ודומני של ויקיפדים אחרים כפי שביטא זאת נרו יאיר, שלא מתקיים דיון ענייני כזה המכבד את ויקיפדיה בהתנהלותה בהצבעות בכלל ובנושאים כאלה בפרט. אודה לך אם תוכל לחוו"ד בדיון העקרוני הנ"ל לטובת שמירת עקביות ואחידות בנושאים שכאלה. גם אם לא תגיב אכבד זאת שבוודאי שיקוליך הרחבים עמך על אף שאין בינתי אותם משגת. בברכה מי-נהר - שיחה 23:08, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה

שיקולי פשוטים מאוד:
  • יש ערכים שאני רוצה שיימחקו, ולכן אני מצביע בעד מחיקתם, ולעתים גם מנמק את דעתי.
  • יש ערכים שאני רוצה שיישארו, ולכן אני מצביע נגד מחיקתם, ולעתים גם מנמק את דעתי.
  • יש ערכים שאני אדיש לגורלם, ולכן אני מעדיף להקדיש את זמני לערכים שגורלם חשוב יותר בעיני.
לפי בקשתך, אנסה להגיע להצבעה הנ"ל, אך בשעות שבהן אני ערני יותר. דוד שי - שיחה 23:13, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה
התפתיתי והצצתי בוויכוח שמתנהל שם, ומצאתי שצריך שניים לטנגו (במשלי כו ד זה מנוסח טוב יותר). בהצבעה עצמה לא ראיתי בעיה. דוד שי - שיחה 23:20, 22 במאי 2010 (IDT)תגובה
האמת שאני מאד מופתע מתגובתך הנ"ל מר דוד שי , כפי שאמרת אולי זה בגלל השעה... , כי לפי נוסח כתיבתך כאן אפשר בטעות לחשוב שאתה באופן כללי בעד פעולות בויקיפדיה הנובעות מאינטרס, ולא מפני שיש להן הצדקה עניינית מבחינת כתיבה אנציקלופדית/ויקיפדית. דבר שאיני מאמין שאפשר בכלל לחשוד בך, אך מדאיג אותי שרבים כנראה כן חושבים כך ובעקבות תגובתך יטעו לחשוב שזה בסדר. שכאשר שואלים האם יש חשיבות, אז אנשים בקהילה עונים האם זה חשוב להם ולא האם זה חשוב מבחינת אנציקלופדית ומדוע.

זה עולה מהניסוח שלך כאן הקובע שאם מישהו רוצה שייכתב על משהו ערך אז זה סיבה להצביע בעדו. אני אישית בדרך כלל דווקא בעד גישת ההכללה במיוחד לגבי אישים ומקומות ואני אישית הייתי רוצה שייכתב גם ערך או פסקה בערך אחר שייתן מידע הקשור ל"שמאל הלאומי" אבל על פי אמות מידה של כתיבת ערכים בויקיפדיה למדתי שלא כל דבר זכאי לערך ואיני רואה כיצד אפשר להצדיק כתיבת הערך במקרה הנ"ל ואם כן אז צריך להבהיר ע"פ אלו אמות מידה קבעו זאת. לכן אני מבדיל בין מה שהייתי רוצה לבין מה שצריך להיות. (כנראה שאצלך יש התאמה בין השניים כי הרצון שלך הוא שייכתב כל מה שראוי להיכתב ע"פ אמות מידה ויקיפדיות כך שמה שצריך הוא מה שאתה רוצה )

בענין דיוני הצבעה - ע"פ הבנתי כאשר מתקיים דיון הצבעה, הדיון מחייב הבהרת נימוקים עניינים משני הצדדים. הנימוקים לא חייבים לבוא מכל מצביע אבל חייבים להתבטא ברקע ההצבעה. לכן בדרך כלל דיון ראוי מכיל תקציר הנימוקים בעד ונגד, והערות קצרות של המצביעים או הסתמכותם על הערות שקדמו להם, או הצבעתם ללא הבהרה כי הם מסתפקים במה שכבר נכתב בנושא עד כה. במצבים כאלה אני יכול לכבד הצבעת ויקיפד ללא נימוק, אך האם אתה תומך גם בהליך הצבעה שבה כל אחד מסביר (בשתיקה) שהוא מצביע בעד/נגד ולמה ? פשוט כי ככה הוא רוצה. האמנם זו אמורה להיות דרכה של ויקיפדיה ? מי-נהר - שיחה 00:22, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה
שמעת פעם על ההבדל בין תאוריה לבין פרקטיקה? עמית - שיחה - האלבומים 00:28, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה
בוודאי לכן הקדמתי בתחילת השיחה שאיני יודע אם הוא נוהג להימנע מדיוני הצבעה כאלה - דבר שהגיוני, וחסכתי ממנו להתייחס אלי ולנושא בצייני מראש שסביר להניח שיש לו שיקול פרקטי כלשהוא, יענו שיקולים רחבים יותר. אבל דומני שתרבות דיוני הצבעה בויקיפדיה בכלל והתנהלות ע"פ אמות מידה מסויימות בקביעת חשיבות בפרט חיוניים לנו מבחינה פרקטית. לכן חוו"ד של משמתמש נכבד וביוקרט כדוד שי במקרה זה אינה שאלה תיאורתית אלא תגובה לענין קונקרטי שיש לה משקל מעבר למקרה הספציפי. מי-נהר - שיחה 00:44, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה
ומפני שחשובה לי תגובתו הפרקטית של מר דוד שי אודה לך אם לא תעמיס על דף השיחה כאן דיון תיאורתי מי-נהר - שיחה 00:46, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה
זאת אומרת שאם אני צודק בהבנתי את המצופה מהקהילה בהתנהלותה בדיוני הצבעה ובאם אכן המקרה הנ"ל מאפשר לטעון כפי שויקיפדים נוספים בהצבעה טענו על התנהלות לא רצינית בהליך ההצבעה אז השאלה הפרקטית היא כיצד ניתן להגיב על כך בויקפדיה ולא לעבור על כך בשתיקה. או מאידך כיצד לעשות חסד ולהניח את דעתם של מספר ויקיפדים שחשים שנעשה עוול, ע"י הארת עיניהם והבהרה להם מדוע הם טועים, (דבר שיכלו לכבד ולקבל גם אם לא להסכים, לו היו רואים נימוקים רציניים כלשהם בתגובה לשאלותיהם הענייניות בגוף הדיון). מי-נהר - שיחה 00:52, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה
בהצבעה השתתפו לא מעט ויקיפדים (39 נכון לרגע זה), וכל אחד הצביע לפי שיקול דעתו. אין זה ראוי לטעון שההצבעות היו מונחות אינטרס. יש שחושבים כמוך, ויש שחושבים אחרת. עלינו להתרגל לכך שהעולם לא נברא בתבנית אחת. דוד שי - שיחה 06:45, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה
הזכרתי את הענין אינטרס בעקבות תגובתך הצנועה למה שקראתי שיקוליך הרחבים אבל לא חשוב זה בכלל לא היה העיקר , אני דיברתי על תהליך ביטוי שיקול הדעת המנחה את משתתפי ההצבעה דווקא בגלל שאין תבנית אחת לכן חשובה הגדרת שיקול הדעת שהתקבל בהצבעה כעקרון מנחה לקביעת כתיבה דומה בהתאמה בהמשך. שיהיה לך יום טוב ותודה שבכל זאת הצצת במה שכתבתי, בברכה מי-נהר - שיחה 08:06, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה

"דבש ניגר

כמי נהר,

הלום נשאר

עובר תמים,

תוכו יסער

יפעם, נימהר,

כרטט גל

בתוך ימים," איתן - שיחה 20:20, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה

איני יודע אם הייתה זו עקיצה או מחמאה , אבל בכל אופן תודה על מילות השיר הנפלא

(ינון נאמן כותב מקסים והוא באמת שימש השראה לבחירת שם המשתמש שלי )

בברכת "מתק חש של יום חדש" לכולכם מי-נהר - שיחה 00:22, 24 במאי 2010 (IDT)תגובה

קרינה בלתי מייננת

[עריכת קוד מקור]

דוד ראיתי שהסרת מהערך קרינה בלתי מייננת נתונים על גודל השדה והעוצמה. הנתונים נלקחו מדיון של וועדת איכות הסביבה ופרוטוקולים אחרים. אתה יכול למצוא קישור בסוף הערך. מה הסיבה שמחקת אותם? Assafn שיחה 11:57, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה

ראה דף השיחה של הערך. דוד שי - שיחה 06:06, 24 במאי 2010 (IDT)תגובה

רפאל ג - שיחה 19:53, 23 במאי 2010 (IDT)

[עריכת קוד מקור]

אנא חזור אלי כדי לסיים את עניין תרגומי המחזות, בשיחה בערך אוריאל זוהר. בברכה ובתודה רפאל ג - שיחה 19:53, 23 במאי 2010 (IDT)תגובה

הריני לידע וכו'

[עריכת קוד מקור]

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%99%D7%A4%D7%93%D7%99%D7%94:%D7%91%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D

הרב שלמה אבינר

[עריכת קוד מקור]

היי דוד. אשמח לשמוע קול ניטרלי בעניין של הרב שלמה אבינר, על אתיקה של ציטוטים, בויכוח המתנהל החל מהפסקה שיחה:שלמה אבינר#הערך הזה נראה כמו מאמר הלל לאבינר יותר מאשר מאמר אנציקלופדי תקין.. בתודה. אפי ב. • התחברו לרגשותיכם13:49, 24 במאי 2010 (IDT)תגובה

אתרא קדישא

[עריכת קוד מקור]

למה לא מול ורהפטיג? ברי"אשיחה • י"ג בסיוון ה'תש"ע • 23:39, 25 במאי 2010 (IDT)תגובה

כי הבאתי אסמכתא, מ"דבר", שבה ורהפטיג אומר דברים אחרים. ייתכן ששינה דעתו וחודש קודם לכן אמר את שיוחס לו, אבל יש להוכיח זאת. דוד שי - שיחה 23:41, 25 במאי 2010 (IDT)תגובה
OK, אבדוק בעיתונות התקופה. ברי"אשיחה • י"ג בסיוון ה'תש"ע • 23:45, 25 במאי 2010 (IDT)תגובה

שיחה:גביע העולם בכדורגל

[עריכת קוד מקור]

שלום דוד,

אני פונה אליך כי לענ"ד נפלה שגגה בפסק הבוררות של סקרלט, שאינו עולה לכאורה בקנה אחד עם הכללים למתן שם לערך. סקרלט קבעה כי על הערך להיות מועבר לשם "גביע העולם של פיפ"א", ולענ"ד מדובר בשגיאה כי השם הזה לא נפוץ בכלל (160 תוצאות בלבד בגוגל לעומת עשרות אלפים לאפשרויות האחרות), ולכן לא ניתן על פי הכללים למתן שם לערך להשתמש בו. בקצירת העומר אגיד כי יש שתי אפשרויות שעלו מתוך הדיונים עד עכשיו: מונדיאל וגביע העולם בכדורגל. נימקתי בהרחבה מדוע השם מונדיאל עדיף (גם קצר יותר, גם נפוץ יותר אליבא דכולם בדיון האחרון וגם בשימוש על ידי ערוצי הספורט - זה הרי אירוע ספורטיבי ולכן דעתם רלוונטית), ולעומתו השם גביע העולם בכדורגל שהוא שיבוש של השם הרשמי. השם מונדיאל, לעומת זאת, מונדיאל הוא קיצור מדויק של השם הספרדי קופה מונדיאל דה פוטבול, והוא מושרש היטב בשפה העברית לפחות בעשרים השנים האחרונות, שלדעתי זה בהחלט פרק זמן מספיק וראוי. מעבר לכך, וכפי שנאמר בדף השיחה של הערך, כאשר אומרים מונדיאל ברור לכולם באיזה אירוע מדובר, וכאשר אומרים גביע העולם או הגביע העולמי זה פחות ברור. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 14:02, 26 במאי 2010 (IDT)תגובה

אחשוב על העניין. דוד שי - שיחה 21:46, 26 במאי 2010 (IDT)תגובה
לא קראתי את הדיון, והגעתי לכאן במקרה, אבל אעיר כי תהיה זו טעות לקרוא לערך "גביע העולם של פיפ"א". מדובר בשם מאוד לא מקובל, וספק אם יימצא מישהו שיחפש אותו בשם זה. "גביע העולם בכדורגל" ו"מונדיאל" הם שני השמות המקובלים, ולדעתי פחות משנה כיצד משניהם ייקרא הערך, כל עוד יש הפניה לשם השני. Lostam - שיחה 21:50, 26 במאי 2010 (IDT)תגובה
תודה. הנושא באמת חשוב לי (וזו אחת הסיבות שהשקעתי זמן בדף השיחה והרחבתי את הערך לקראת המונדיאל הבעל"ט), וזה פשוט ייראה לי מאוד מוזר לראות את הערך גביע העולם בכדורגל 2010, ששמו יהיה ארוך ללא סיבה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:57, 26 במאי 2010 (IDT)תגובה
לאחר שקראתי את הדיון האמור, אני חייב לציין שלי היה ברור ממנו שהחלטתה של סקרלט הייתה לקרוא לערך "גביע העולם בכדורגל" ולא "גביע העולם של פיפ"א". ובכל מקרה, מאחר והייתה אי הבנה סקרלט הבהירה את החלטתה. לקרוא לערך "גביע העולם בכדורגל" ולהותיר את "מונדיאל" כהפניה זו החלטה סבירה מאוד, ואחרי הכרעת סקרלט כבוררת אני לא מבין איך ועל מה נותר לדון. Lostam - שיחה 22:09, 26 במאי 2010 (IDT)תגובה

שיחה:ספרות חובבים#סיכום ביניים

[עריכת קוד מקור]

שלום דוד. אודה אם תוכל להגיב שם. זהר דרוקמן - מי לוקחת במונדיאל? 15:08, 26 במאי 2010 (IDT)תגובה

שלום דוד

[עריכת קוד מקור]

התוכל להתייחס לטענה זאת? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 12:06, 27 במאי 2010 (IDT)תגובה

כיוון שנפטרנו מעונשו למשך שלושה חודשים, אני חש פטור מלהתייחס לטענותיו. דוד שי - שיחה 19:31, 27 במאי 2010 (IDT)תגובה
אני שאלתי, האם גם מעונשי נפטרתם קריצה? ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:46, 27 במאי 2010 (IDT)תגובה

אנו רחוקים מלהפטר מעונשו, וראה משתמש:85.250.156.182 ותרומותיו אלמוג 06:50, 28 במאי 2010 (IDT)תגובה

חשפנות

[עריכת קוד מקור]

ידידנו חכם חנוכה בא לבקרנו סמוך לחג השבועות. אנא החזר הערך לגירסתו שלפני השינוי החנוכתי, והגן עליו מעריכות אלמונים. את הדיון בתמונה יש למצות בדרכים ויקיפדיות מקובלות אלמוג 21:47, 27 במאי 2010 (IDT)תגובה

לדוד ערב טוב,

הצלחתי לאתר בארץ את אחד מקרייני התחנה ובעקבות מידע שמסר לי שיניתי מעט את שם הערך והוספתי בו מספר עובדות.

שבתי עכשיו מטיול במדינות יגוסלביה לשעבר. בידי מספר רב של צילומים יפים. אם אלמוג יעתר יוכנסו חלקם לערכים המתאימיים.

בברכה,
אברהם אמיר - שיחה 18:25, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה

פרשת מוחמד א-דורה

[עריכת קוד מקור]

המשתמש רפרנס דנג'לינג שיחזר שם בגסות עריכות, ביניהן כנראה של מי שמכיר את הנושא טוב ממנו. אין לי בעיה עם תיקונים בערך, אך כשהם באים מצד מי שהשקפתו הפוליטית גורמת לו לעריכה חד צדדית, אני נאלץ לשחזר את השחזור. אנא הסתכל בערך - ותקן או מחק אם יש נקודות הדורשות זאת. איתן - שיחה 20:45, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה

אולטרה וירס

[עריכת קוד מקור]

מחקתי את הערך בדיוק ברגע בו הצעתך להרחיבו. מכיוון ש'הרחבת' התוכן שהיה בו שקולה לכתיבתו מחדש אני מניח שזה לא סיפור גדול, אבל אם תרצה תוכל לשחזרו. דניאל ב. 20:51, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה

כן, שחזרתי. לא הגעתי להישג גדול, אבל אני מקווה שעורכי הדין שבקהל יטפלו טוב ממני בערך. דוד שי - שיחה 20:57, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה

חיים שפירא

[עריכת קוד מקור]

תפתח דף פירושונים? אביעדוס • י"ז בסיוון ה'תש"ע, 22:31, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה

יצרתי. דוד שי - שיחה 22:43, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה
אחלה. אביעדוס • י"ז בסיוון ה'תש"ע, 22:55, 29 במאי 2010 (IDT)תגובה

וק:במ

[עריכת קוד מקור]

ראה שם בבקשה. אם הגענו לסטלין/קג"ב מפחיד לחשוב מה הדבר הבא. אני מזועזע מעוצמת המתקפות כי אני מתנגד לקישורים הפרסומיים, המטעים והמוטים האלה. האם חטאי אכן כה גדול? חשבתי שגמרנו עם זה וזה, אך מסתבר שטעיתי... קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:10, 30 במאי 2010 (IDT)תגובה

בין ענת קם למרדכי וענונו

[עריכת קוד מקור]

מחילה דוד, אבל לא ענית לי על ההשוואה ביניהם. למה הוא נחשב למרגל והיא גם אם תורשע (ורק אם, וכאשר..) לא תחשב למרגלת? בתודה • קוני למל •י"ז בסיוון ה'תש"ע• 08:23, 30 במאי 2010 (IDT)תגובה

נחכה בסבלנות לנימוקי בית המשפט בפסק הדין בעניינה. דוד שי - שיחה 08:28, 30 במאי 2010 (IDT)תגובה
אתה מתכוון שלא בטוח שהיא תורשע בריגול ואז לפי פסק ההרשעה (אם וכאשר כמובן) נוכל לדעת איך לסווג אותה? • קוני למל •י"ז בסיוון ה'תש"ע• 08:30, 30 במאי 2010 (IDT)תגובה
אני מתכוון שלשופטים יש ידיעה רבה משלי בפרטי העניין, ולאור פסק הדין ונימוקיו ניתן יהיה לדון בכך על בסיס מוצק יותר מאשר המידע הנוכחי שיש בידינו. דוד שי - שיחה 08:32, 30 במאי 2010 (IDT)תגובה
תודה. • קוני למל •י"ז בסיוון ה'תש"ע• 08:45, 30 במאי 2010 (IDT)תגובה

ההתפלגות בחסידות חב"ד

[עריכת קוד מקור]

המחלוקת בחסידות חב"ד מתוארת כמה שורות קודם לכן, בתת פרק העוסק במתרחש בחב"ד לאחר פטירת הרבי, ולא מעלימים זאת. אין צורך בפתיחת סעיף נפרד. היו במשך 16 שנים כמה אירועים אלימים, אבל אלה היו תבערות נקודתיות שאינן משקפות את מערכת היחסים השגרתית בין הפלגים. אתה ציינת קישור לאתר המשיחיסטי, אבל אם תביט באתר של הזרם המרכזי תראה גרסה אחרת לגמרי של האירועים. אם ניכנס לזה, לא נצא מזה. Vitag - שיחה 17:47, 30 במאי 2010 (IDT)תגובה

אכן, הקטע שהוספתי היה מיותר. דוד שי - שיחה 20:18, 30 במאי 2010 (IDT)תגובה

מכתב השמיניות

[עריכת קוד מקור]

דוד בוקר טוב. אנא הצץ בערך מכתב השמיניות ואם בא לך גם בדף השיחה. אשמח לשמוע את דעתך. תודה. שנילישיחה 07:38, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה

באותה שיחה - נא התייחסותך להתבטאותו החריפה של משתמש:Dangling Reference לגבי משה יעלון שגובלת בהוצאת לשון הרע (" הגנת כבודו ושמו הטוב של אדם ... פרסום ביטויים העלולים להשפילו ולבזותו.")

אני סבור שיש לחסום משתמש זה שאינו בוחל בכינויי גנאי ובמריבות עם אחרים. איתן - שיחה 10:48, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה

לא ראיתי התייחסות שלו למשה יעלון, אך הזהרתי אותו עקב התבטאות לא ראויה אחרת שלו, שבה נתקלתי בחיפושי. דוד שי - שיחה 19:38, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה

ההתבטאות הזו בשיחה:מכתב השמיניות:

"על זה דנים אם ראוי לערך כשעל איזה פליטה של אחד מהעלובים שבפוליטיקאים הישראלים יש ערך. Dangling Reference - שיחה 13:27, 28 במאי 2010 (IDT)"תגובה
זו אכן התבטאות מיותרת מאוד. דוד שי - שיחה 19:43, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה

התייעצות - שימוש הוגן

[עריכת קוד מקור]

שלום דוד, גלריות העטיפות בערך עטיפה (ספר) ובערך עם עובד, אינן בשימוש הוגן. האם אתה מסכים למחיקתן? רעיון אחר? מתניה שיחה 10:16, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה

אני סבור שבשני המקרים זהו שימוש הוגן. דוד שי - שיחה 19:13, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה
תוכל להסביר בבקשה? מתניה שיחה 19:24, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה
הערך עם עובד עוסק בהוצאת "עם עובד", והעטיפות מציגות את הסדרה הידועה ביותר של הוצאה זו, שהערך עוסק בה. זהו שימוש הוגן ללא צל של ספק.
הדגמת התפתחות עיצובית של עטיפות באמצעות הצגה של סדרה במהלך 50 שנה היא פעולה שנעשית למטרות לימוד, ויש בה שימוש הוגן. דוד שי - שיחה 19:28, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה
אינני מסכים, אך תודה על ההסבר. מתניה שיחה 19:31, 31 במאי 2010 (IDT)תגובה
יש כאן התניה, משום שבתמונות שבשימוש הוגן תמיד מצוין שהשימוש בתמונה הוא לערך הספציפי בלבד, בעוד שלשון החוק היא הרבה יותר כללית, ומאפשרת שימוש למטרות לימוד, ביקורת, וכן הלאה. איתן - שיחה 11:17, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה

עריכה "לא שימושית"

[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:סיכול ממוקד#עריכה "לא שימושית". דוד שי - שיחה 06:46, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה

אקדמיית ויקי

[עריכת קוד מקור]

בחרת מנחה לקורס? עוזי ו. - שיחה 10:31, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה

מה דעתך לקבל על עצמך את התפקיד? דוד שי - שיחה 19:52, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה
בשמחה. אני אכין הצעה לתוכנית בקרוב. עוזי ו. - שיחה 23:03, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה
נפלא. שים לב שבכיכר העיר גם טוקיוני הציע עצמו, אני משוכנע שתסתדרו. דוד שי - שיחה 23:05, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכה: טוקיוני גם הציע את עצמו, וגם אני אשמח לעזור. כמו כל דבר בוויקי אני מניח שאפשר לתכנן את זה בצוותא. דניאל ב. 23:07, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה

עיר טיפשים

[עריכת קוד מקור]

האם תוכל לתת דוגמאות לערי טיפשים נוספות מלבד חלם? כרגע מתקיים דיון בשאלה האם לשנות את שם הערך בחזרה לחכמי חלם

אני לא דוד, אבל מספיק ללחוץ על הקישור לאנגלית (Gotham), לגרמנית (Schilda) ולדנית (Molbo) על מנת להגיע לערי טפשים נוספות. אביהושיחה 20:58, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה
ערי טיפשים מנויות גם בערך שלפנינו. כוונת השואל הייתה, כנראה, לדוגמאות לשימוש במונח "עיר טיפשים", ולכך התייחסתי בדף השיחה של הערך. דוד שי - שיחה 21:02, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הרשאות מנטר

[עריכת קוד מקור]

ערב טוב דוד,

האם תוכל לתת הרשאות מנטר לאריאל פ.? לדעתי הוא יוכל לתרום רבות בניטור ערכים בנושאים הקשורים ליהדות, בנוסף לכך שיש לו שיקול דעת מצוין. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:19, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה

נתתי. דוד שי - שיחה 20:30, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה
תודה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 20:32, 1 ביוני 2010 (IDT)תגובה

מיקי רוזנטל

[עריכת קוד מקור]

שלום דוד. אשמח אם תעזור לבחור ויקיפדיה:כיכר העיר#בחירת תמונה. סקרלט ••• שיחה 13:52, 5 ביוני 2010 (IDT)תגובה

תודה

[עריכת קוד מקור]

לדוד, בוקר טוב. תודה על שיפור הערך מיכל אפרת (בלשנית). בברכה, מגד - שיחה 07:33, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

תודה לך על יצירת הערך. דוד שי - שיחה 07:36, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

deadmau5

[עריכת קוד מקור]

אבקש חוות דעת נוספת על הערך. תודה.

קראתי את הערך, ואינני מוצא כל רע במחיקתו. דוד שי - שיחה 22:27, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה
ערך חשוב על אישיות חשובה (חפש בגוגל אם אתה לא מאמין). אני בונה על הקהילה שתרחיב אותו תוך ימים מספר.
כל שאני מבקש הוא לתת לערך שבוע של חסד.
אין לסמוך על הקהילה. אמנם נאמר בפרקי אבות "ולא עליך המלאכה לגמור", אך מיד בהמשך נאמר "ואין אתה בן חורין ליבטל ממנה". דוד שי - שיחה 23:05, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הכל זמני

[עריכת קוד מקור]

אתה ודאי זוכר את מאהטיר מוחמד w:Mahathir bin Mohamad שנחשב בזמנו מבחינת התבטאויותיו למה שארדואן היום. מסתבר שאין ערך עליו בעברית. מסתבר שכדי להופיע בוויקיפדיה צריך לדעת גם מתי להיות בשלטון... איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 15:20, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

אני זוכר את שמו מאוד במעורפל. תהילת עולם חולפת, וגם קלון עולם חולף. מי זה ארדואן הזה שאתה מדבר עליו? דוד שי - שיחה 22:29, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

מהאטיר מוחמד האשים ב-1998 את היהדות העומית במשבר הכלכלי שעבר על ארצו, והתבטא התבטאויות חמורות כלפי ישראל. אם ויקיפדיה העברית היתה קיימת אז, מן הסתם היה ערך נאה. אני מניח שעוד עשור ארדואן יהיה באותה פוזיציה, אלא שהערך שלו בויקיפדיה יהיה הרבה יותר משמעותי. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 22:34, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

משתמשים עם עריכות המפירות כללים

[עריכת קוד מקור]

ברצוני להסב את תשומת לבך למספר משתמשים שהפרו את כללי ההתנהגות:

משתמש:נחום שחף - בעייתי ביותר. יצר לעצמו דף אוטוביוגרפי נחום שחף וממשיך לערוך אותו למרות שהובהרה לו הבעייה בדבר. הוא כותב בדפי השיחה של ערכים שונים הקשורים לנחום שחף מגילות המכילות פנינים רבות, אולם לשיא השיאים הגיע בעריכה זו: [1].

משתמש: איתן שהתלונן על התמצית בעריכה הזו שלי [2], אולם לא הפנה את תשומת לבך כי זה היה בתגובה לעריכה הזו שלו [3] בה הוא כותב "כהרלו, מבצע שינויים גורפים. גירסה יציבה". נוסף להתבטאות עלי הוא מטעה בכך שהוא קורא לשחזור שלו גרסה יציבה שכן אני הסרתי מהערך דברים חדשים שהוכנסו אליו. מכיון שגילה רגישות כה גדולה לכבודו עליו להיות רגיש גם בכבודם של אחרים.

אתה מרשה לעצמך יותר מדי. לא התלוננתי על "מחולל המהומות" שקראת לי אלא על לשון הרע שהשתמשת בה כלפי משה יעלון. אם תחזור עוד פעם על התבטאויות מעין זו לא אשקוט עד שתסולק מפה. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 20:05, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אתה הוא זה שמרשה לעצמו יותר מידי: אתה מכניס דברים שאינם נכונים בעליל לערכים ללא לבדוק אותם, כפי שעשית פה [4] (טענה שדברים מסוימים מופעים במסמך בלא שהם מופיעים בו). כשמזהירים אותך לא להכנס למלחמת עריכה אתה מגיב כך [5]. מה שנכון שהתלונה שלך רק נגעה לכבודו של משה יעלון ולא לכבודך. ההצהרה שלא תשקוט עד ש... אותה הבעת מספר פעמים היא בעייתית ביותר. Dangling Reference - שיחה 20:21, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה
שוב אתה לא מדייק בעובדות. זאת אינה עריכה שלי, אלא שחזור של שחזור של עריכה של משתמש אחר. אם אתה או כל משתמש אחר תשחזרו עריכות באופן טוטאלי, בגלל שהן מנוגדות לדעותיכם - תשוחזרו גם כן. אין מניעה כמובן שתתקן עריכות של משתמשים אחרים באופן מנומק עניינית. לאור ההיסטוריה שמייחסים לך כאלגוריתמיקאי וקול ציון, הייתי נזהר מהאשמת אחרים במלחמות עריכה. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 22:25, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה
ובכן, יש לי חדשות בשבילך: זו העריכה שלך ואתה אחראי עליה. יוסאריאן ומשתמשים אחרים התנגדו לעריכותיו ונמקו זאת (אני עוד לא ערכתי בשלב הזה) ואתה החזרת את דברי האנציקלופדיסט שלא היו מבוססים ובכך הפכת גם אתה לאחראי עליהם. יתירה מזאת, גם שהוסבר לך במפורש כי אין בסיס לדברים במסמך אתה החזרת זאת [6] עם התמצית "ביטול גרסה . התנגדותך לא מתקבלת. אני מבקש שלא תערוך כאן יותר". אתה אחראי למעשיך ולא כל משתמש אחר. הטיעונים שלך פה ובדף שיחת הערך כי אינך יכול לבדוק הכל מעוררים והטענה שצריך לתת כבוד למשתמש ותיק ממך ולחדול מלערוך כשהוא מורה לך (ראו שיחה:ערביי ישראל#אי-הבנה) מעוררים את השאלה האם ראוי שתערוך בויקיפדיה. Dangling Reference - שיחה 23:59, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה
שוב אתה לא מדייק, ואני משתמש בלשון המעטה.
אני מצטט "
שאלה פשוטה לאיתן, איפה נאמר במסמך החזון "מתן אפשרות לחזרתם של הפליטים הפלסטינים לישראל תוך קבלת אזרחות מלאה, "? השורה הכי רלונטית היא "שלום צודק, כולל ויציב באזור ע"י הקמת המדינה הפלסטינית העצמאית ופתרון בעיית הפליטים באופן מוסכם וצודק." נוסף הם מדברים על הפליטים הפנימיים (העקורים). לא מצאתי מקום בו הם אומרים את מה שטענת. Dangling Reference - שיחה 19:42, 6 באפריל 2010 (IDT)תגובה
שאלה מצוינת. למה לא מחקת רק את המשפט הזה? רצת ישר למחוק את כל העריכה. זה מה שמפריע ומקומם. איתן - שיחה 19:57, 6 באפריל 2010 (IDT)"תגובה
נתתי לך אפשרות לרדת מהעץ ולמחוק את המשפט הבעיתי, אך אתה לא הסתפקת בכך. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 07:00, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה
לאחר מכן הצעתי נוסח שלא כולל את המשפט:
ציטוט:
ערך מורחב – ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל#מסמך החזון העתידי
בשנת 2006 פרסמה ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי בישראל יחד עם ועד ראשי הרשויות המקומיות הערביות את מסמך החזון העתידי לערבים הפלסטינים בישראל, המהווה לטענתם ניסיון ראשון מסוגו להגדיר את מקומם ומעמדם של הערבים במדינת ישראל[1]


בין היתר קורא לשינוי הגדרתה של ישראל ממדינה יהודית למדינה רב-תרבותית ברוח עקרונות הדמוקרטיה ההסדרית (קואליציה רחבה בין האליטות של שתי הקבוצות; ייצוג יחסי הולם; זכות וטו הדדית וניהול עצמי לעניינים ייחודיים). המסמך ביקורתי כלפי הציונות וקובע בין השאר כי "הערבים הפלסטינים בישראל הם בעלי הארץ המקוריים", כי "הם חלק חי ובלתי נפרד מן העם הערבי הפלסטיני".
כותבי המסמך ספקו מספר המלצות, כגון: אימוץ חוקתי של עיקרון הצדק החלוקתי בין כלל האזרחים במדינה, שינוי המדיניות הישראלית בתחום הקרקע והתכנון, ארגון מנהלי מחדש של המוסדות הישראלים העוסקים בתחומי הקרקע, התכנון והבנייה ועוד.
שיניתי את הנוסח. הציטטות חיוניות לטעמי. אם אין התנגדות מנומקת אכניס, ואם לאו נלך להצבעת מחלוקת. איתן - שיחה 00:40, 7 באפריל 2010 (IDT). סוף ציטוט.תגובה
גם לכך התנגדת. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 07:08, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה
ההתנהגות של איתן כאן מראה עד כמה חשוב לחסום אותו או לפחות להגביל את עריכותיו בדומה לאנציקלופדיסט. את הכל הדברים האלה אמרת אחרי העריכה שלך שהחזירה את דברי ההבל לערך [7], תוך מתן מקור שלא בדקת אותו (זו עריכה שנעשתה לפני שנגעתי בערך). הדיון הזה היה אחר כך, אחרי שהכנסת פעם שנייה את הדברים לאחר שנאמר לך במפורש שיש עמם בעייה. Dangling Reference - שיחה 07:15, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה
מאחר שאינך נוטה להבין, אסביר זאת בפעם האחרונה: אני לא בודק כל עריכה של משתמשים אחרים. המשפט של האנציקלופדיסט נלקח ממקור שהסתבר אחר כך כמקור פובליציסטי. יתרת העריכה היתה נכונה, ואתה בחרת להתעלם מכך ולמחוק את הקטע כולו, שכלל עובדות משמעותיות לגבי המסמך. עריכותיך הן פוליטיות, גורפות ומוטות ולכן נדרש למנוע ממך להשתתף בעריכת ערכים פוליטיים. על עצמי אעיד רק, כי עד שהגעת לכאן נמנעתי כמעט לחלוטין (יותר משלוש שנים) מעריכות בערכים פוליטיים, ולכן הנזק שאתה גורם הוא ברור. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 07:24, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אז עכשיו אני אשם שהחלטת להתלכלך בערכים פוליטיים? שוב מצאת לך מישהו אחר להאשים במעשיך? אבל יש בעייה נוספת בטיעון: אתה נכנסת לעריכה הקטע הזה לפני. בכל מקרה, זכור כי עליך לבדוק כל מקור שאתה מכניס. Dangling Reference - שיחה 07:36, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה
חברים, תירגעו. דוד שי - שיחה 07:41, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה

משתמש שלישי הוא משתמש: גוונא שכתב בכיכר העיר את הדברים החמורים האלה: "הייתי שואל את חנין זועבי איך היא עם טביעת כף יד על הפרצוף." [8]. בודאי שאין לאפשר לויקיפדיה להוות במה להסתה לאלימות כנגד מי שהיא (עדיין) אזרחית ישראל.

לטיפולך, תודה. Dangling Reference - שיחה 19:11, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שלום דוד, אם זה עשוי להשתיק אותו, אין לי בעיה שתחסום אותי באופן סמלי. גוונא + שיחה + חידוש מהשרוול 20:15, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

למרות שאני לא חלק מה"רשימה" שאדון דנגלינג הביא כאן, אני מוכן להקריב את עצמי ולהיחסם גם כן אם זה אומר שנקבל כמה ימים של שקט ממנו. יורי - שיחה 20:19, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה
מתברר שכתיבה בוויקיפדיה היא חוויה מענגת יותר מאשר מסע ברכבת שדים. דוד שי - שיחה 22:31, 6 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הפניתי את תשומת לבך למספר עריכות מאוד בעיתיות שכוללת גם לעניות דעתי עבירה פלילית. האם אינך חושב לעשות משהו בנידון? Dangling Reference - שיחה 17:06, 8 ביוני 2010 (IDT)תגובה

אני מציע שתתמקד בכתיבת ערכים, ולא בחיפוש עריכות בעייתיות. דוד שי - שיחה 20:19, 8 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אתה באמת לא רוצה לעשות כלום? הצבעתי לך על משתמש שהשווה אותי לנאצים, על אחד שעל דבר דומה שכתבתי עליו בתגובה חשבת שמן הראוי להזהיר אותי ושלישי שמסית לאלימות. גם אם איך שמדברים ומתייחסים אלי לא מפריע לך אינך יכול לעבור לסדר היום על ההסתה. Dangling Reference - שיחה 20:53, 8 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אם כל המריבה שפתחת כאן היא תגובה לאזהרה שקיבלת, יש לראות זאת בחומרה. אין כאן מקום לרודפי מדון ולטרחנים.
אין בכוונתי להתייחס לדבריך לאחר שנכנסת לוויכוח ארוך בדף השיחה שלי. תלונתך על מי שהשווה אותך לנאצים כתוב בדף "בקשות ממפעילים" (בצירוף אסמכתא), ועצתי: לאחר כתיבת התלונה אל תתווכח שם. דוד שי - שיחה 21:01, 8 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אני המום מהתגובה שלך. איזה מדון ואיזה טרחן.
לא הבנתי את הנימוק לכך שאינך מתערב. ממתי יש "איסור ויכוח" או איסור תגובה? Dangling Reference - שיחה 21:07, 8 ביוני 2010 (IDT)תגובה
מותר לך להתווכח, ומותר לי לבחור את תגובתי. האם עלי לומר לך בפירוש שמאסתי בהתנהגותך, או שתבין זאת ממה שאמרתי עד כה? דוד שי - שיחה 21:13, 8 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הערות שוליים

הסנדלר הולך יחף...

[עריכת קוד מקור]

ואתה לא מציג את זה. ויקיפד ~ התא הקולי ~ מה? 14:01, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה

זו לא מצווה מדאורייתא. דוד שי - שיחה 19:47, 7 ביוני 2010 (IDT)תגובה


@

[עריכת קוד מקור]

שלחתי אתמול ורציתי לוודא שהגיע. קוריצהלול התרנגולותאהממונדיאל - כי כך בחר העם! 11:07, 9 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הגיע. דוד שי - שיחה 06:44, 10 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שאלת נוהל

[עריכת קוד מקור]

שלום דוד, ב- 14 במאי נרשם משתמש:רפאל ג בשם זה נעשו עריכות עד ה- 29 במאי, ב- 30 במאי נרשם משתמש:רפאל גורי. על פי מה שרשום בדף המשתמש של שניהם מדובר באותו ויקיפד. האם אין לאחד את שני המשתמשים ? Hanay שיחה את נשר כבר ראית? 07:36, 10 ביוני 2010 (IDT)תגובה

כנראה רצה לשנות שמו, ולא פעל בדרך הנכונה (פנייה בדף ויקיפדיה:שינוי שם משתמש). כיוון שכך, אי אפשר לאחד, אך כדאי להמליץ לו שייצור הפניה משמו הישן לשמו החדש. דוד שי - שיחה 07:41, 10 ביוני 2010 (IDT)תגובה
תודה Hanay שיחה את נשר כבר ראית? 07:45, 10 ביוני 2010 (IDT)תגובה

המונדיאל

[עריכת קוד מקור]

גם אחרי שהשמיצו אותי בדף השיחה של ההצבעה (והאשימו בעבירות על חוקי המדינה) זה לא מספיק. הוחלט שהערך הראשי יהיה א' וערכי המשנה יהיו ב', אך לעידו זה לא מספיק, במיוחד כשהצד שלו לא "נקי". אבקש את התערבותך, כי הוא איים עלי בחסימה. זה פשוט לא ייתכן ככה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 18:25, 11 ביוני 2010 (IDT)תגובה

קראתי את דברי עידו בדף השיחה שלך, והם סבירים ביותר. אני מציע שלא תמשיך במלחמה זו. דוד שי - שיחה 18:30, 11 ביוני 2010 (IDT)תגובה

לוחמה בשטח בנוי

[עריכת קוד מקור]

האם תוכל לעבור על הערך לוחמה בשטח בנוי ולהתייחס להערה הכתובה בראשו ("דרוש עריכה")? בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 20:50, 11 ביוני 2010 (IDT)תגובה

טיפלתי. דוד שי - שיחה 08:08, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה
תודה. בברכה, MathKnight הגותי (שיחה) 15:01, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה

חגיגות נבי מוסא

[עריכת קוד מקור]

ראשית, הביטוי הנכון בערבית הוא, ככל שידיעתי משגת, אדבח אליהוד. אטבח מקורו בשרש ט.ב.ח. - לבשל.

שנית, אין לי ספק שסייד קשוע (יליד 1975) דובר אמת - הוא לא שמע מעולם את הקריאה "אדבח אליהוד". גם אני לא שמעתי מישהו קורא "מוות לערבים" ואני מקווה שגם לא אשמע, אך לא אבוא בטענה שהקריאה אינה קיימת. טענות ממין זה הן חסרות שחר, גם לאור התיעוד הרב, אך בעיקר לאור כך שאין בהן שום הוכחה שהקריאה אינה קיימת. ולסיום - תשובה לסייד קשוע שיש בה גם ציטוט מוויקיפדיה.

הערה: מסיבותי, אני מעדיף להגיב כאן ולא בדף הערך. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 21:08, 11 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הוספתי את המקור עליו הסתמכה ויקיפדיה. גם את הקריאה "א-דאולה מענא" ("הממשלה אתנו") קשוע בוודאי לא שמע מעולם. אלה שתי קריאות שנשמעו בתקופת היישוב, אך איש לא היה טמבל להשמיען בזמן ובמקום שבו חי קשוע. דוד שי - שיחה 08:42, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הערה נוספת: הצורה הנכונה יותר היא רבים: אדבחו אליהוד. קטע מספרו של אלי עמיר: " "יאללה, אדבחו אל-יהוד, שחטו את היהודים, אדבח, אדבח," צרח אבו שווכת. אבל השיירה המשיכה במסעה."כאן.

מצאתי, תחת הצורה המוטעית, "אטבחו" את המקור המעניין הבא - אתר יהדות תוניסיה כאן. בשולי הדברים אוסיף, כי לדעתי צריך לשנות את שם הערך הפוגעני, אך את זה כתבתי בדף השיחה. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 10:56, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה

אם תצליח למצוא מקור בתוניסיה למידע זה, זה יהיה חידוש כפול - מקור לא יהודי שמדווח על השימוש בביטוי מחוץ לארץ ישראל. דוד שי - שיחה 11:49, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אני מנסה... וגם העמדה למשפט על גזענות בתוניסיה. איתן - שיחה - הגביע העולמי - פשוט עולמי 12:03, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה
בינתיים, מסתבר שיש גם יהודים שיכולים לצעוק "אדבח ליהוד", אבל נראה שבסוף הם מתאסלמים...

بينما كانت فحيمة معتقلة، وعندما اخبرها المحققون بأنهم تمكنوا أخيرا من قتل الشيخ محمود قالت بأنها شعرت بالفقدان ولم تتمكن من السيطرة على نفسها وأخذت تصرخ بصوت مرتفع "اذبح.. اليهود התרגום: פחימה נעצרה, וכאשר החוקרים אמרו לה כי הם הצליחו בסופו של דבר להרוג את השייח מחמוד... היא לא היתה מסוגלת לשלוט בעצמה והתחילה לצרוח בקול רם, "אד'בח אל יהוד" ..איתן - שיחה - 12:21, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה

פחימה היא קוריוז, לפחות לעניין זה. דוד שי - שיחה 12:40, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה
מסכים. לתוניסיה יקח לי זמן להגיע, אבל יש "קליפ" עם שייח' שמתבטא באופן ברור. כאן קטע מס 1940. כדאי להביא את סייד קשוע שישמע...איתן - שיחה - 12:46, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה
כשהשייח סעיד אומר "אדבחו", הוא מתכוון "בשלו" או "זבחו"? בהתחשב בכך שהוא קושר זאת ישירות לטבח חברון במאורעות תרפ"ט, הוא כנראה מתכוון ל"טבחו", בצורה פשוטה, ברורה, ומלאת גאווה. דוד שי - שיחה 13:05, 12 ביוני 2010 (IDT)תגובה

ומעניין לעניין, לגבי תוניסיה - חיפשתי וטרם מצאתי. אני מחפש מקור בערבית, וזה לא פשוט (מקלדת). איתן - שיחה - 14:12, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה

אור חדש על ספר ירמיהו

[עריכת קוד מקור]

שלום דוד,

היו לי דקות אחדות, אז החלטתי לשכתב את הערך הזה שנתקלתי בו במקרה (הכותב המקורי הוא ונטורה). התוכל לבדוק האם תבנית השכתוב עדיין נחוצה? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 07:24, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הערך תקין מבחינה לשונית, אך כיוון שלא קראתי את הספר ואפילו לא ראיתיו, אין לי מושג עד כמה הערך משקף את הספר. לי אין התנגדות להסרת התבנית, אך רצוי שמישהו שקרא את הספר יתייחס לשאלתך (אולי מניח התבנית). דוד שי - שיחה 08:17, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה
תודה. מניח התבנית הוא אתה (ירון עדכן אותה מאוחר יותר לתבנית שכתוב). קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:19, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה
כאמור, טענותי באו על פתרונן, אך טענתו של ירון, "חסר מידע בסיסי", בעת ששינה את התבנית ל"שכתוב", לא טופלה. דוד שי - שיחה 08:28, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אפנה אליו מיד. תודה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 08:29, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הקרב מול חופי טסל

[עריכת קוד מקור]

שמע, אתה זריז... :) קלונימוס - שיחה 09:19, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שלום

[עריכת קוד מקור]

אולי תוכל לעזור לי? היכן אני יכול לקבל עזרת מפעילים כדי לבצע העברה כזו... שלום רב מפעילים יקרים, נא להעביר את הדף משתמש:רפאל גורי/מורה רוחני (גרסאות קודמות) לדף מורה רוחני (גרסאות קודמות) כמו כן, בקשתי היא להעברת דף תוך מחיקת דף יעד מנטור שמכיל הפניה בלבד ואין לו גרסאות קודמות - במקרה זה אין צורך במחיקת הדף לפני ההעברה. בתודה בברכה, ובכבוד רב רפאל גורי - שיחה 14:20, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה

בשום פנים ואופן לא. מנטור הוא דמות באודיסיאה. איתן - שיחה - 14:25, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אם כוונתך למחיקת מורה רוחני זה כבר סיפור אחר. איתן - שיחה - 14:26, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה
העברתי בקשתך לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים איתן - שיחה - 14:28, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שיחה:שיבולת (אמצעי זיהוי)

[עריכת קוד מקור]

למי מהויקיפדים עשויה להיות גישה למילון שהזכרתי שם? איתן - שיחה - 22:12, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה

משתמש:nevuer ומשתמש:Netan'el. דוד שי - שיחה 22:15, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה
וגם משתמש:Amire80. דוד שי - שיחה 16:39, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה
תודה, פניתי, אולי מאחד משלושתם יגיע הציטוט שאני צריך. איתן - שיחה - 18:55, 16 ביוני 2010 (IDT)תגובה

עריכות לא מועילות בדף הרב מרדכי אליהו

[עריכת קוד מקור]

הןעבר לשיחה:מרדכי אליהו#עריכות לא מועילות בדף הרב מרדכי אליהו. דוד שי - שיחה 23:21, 13 ביוני 2010 (IDT)תגובה

מרדכי אליהו

[עריכת קוד מקור]

בגל העריכות שלאחר מותו, נחבאה עריכה אחת של עזר, מיום ה-8.6, בה בוטלו קטגוריות של "טרוריסט ישראלי" ו"טרוריסט יהודי", בניגוד לכללים, ולדיון ארוך ומנומק בדף השיחה. לאחר מכן הוצא כב' הרב הטרוריסט המנוח גם מקטגוריה חלבית ומטעה של "ישראלים שהורשעו בדין", וכיום הוא נמצא רק בקטגוריות השייכות לעיסוקו בפסיקה שאסור לתרום אברים וכי יש להתנגד להתנתקות וכיוצא בזה עיסוקיו של רב ומקובל בישראל. אבקש פעולתך וסיועך. אני מרגיש שאני לבדי לא אוכל להשיב לכב' הרב הטרוריסט את השיוך הראוי לו. אלמוג 16:26, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הרב לא התבייש במעשיו אלה, אין סיבה שאנו נתבייש להציגם. החזרתי. הרב נמצא בחברה טובה, יחד עם יו"ר הכנסת דב שילנסקי, יבדל"א, ואחדים נוספים, בקהלם אל יחד כבודי (כיוון שציטטתי את יעקב אבינו, איו לי אלא לתמוה כיצד נסתתרה אמירה זו, על אלה ש"כלי חמס מכורתיהם", מעיני הרב). דוד שי - שיחה 16:37, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה
את הביטוי "כלי חמס מכורתיהם" אמר יעקב אבינו על בניו שמעון ולוי בעקבות "פרשת דינה". הרמב"ן בפירושו על התורה מבאר באריכות ששמעון ולוי פעלו על פי דין, ועיקר ביקורתו של יעקב היתה על כך שלא התייעצו עמו קודם. פטר רחם - שיחה 16:49, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה
לא זכור לי שעשיתי זאת, ובדקתי כעת את תרומותי לערך בזמן האחרון ולא מצאתי את זה. עזר - שיחה 16:50, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אכן, טעה אלמוג, בעריכה זו הוסרו הקטגוריות. דוד שי - שיחה 16:55, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אכן, טעיתי בזהות מסיר הקטגוריות, ואני מתנצל בפני עזר. אלמוג 19:48, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה
במחילה. למה הרב טרוריסט? למה ברית הקנאים מוגדרת כמחתרת טרור? • קוני למל •ד' בתמוז ה'תש"ע• 21:11, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה
קרא את הערכים ברית הקנאים ומרדכי אליהו ואת שיחה:מרדכי אליהו#טרוריסט?. דוד שי - שיחה 06:41, 17 ביוני 2010 (IDT)תגובה
ראה מה שכתבתי בשיחה על מרדכי אליהולהב אש - שיחה 01:18, 18 ביוני 2010 (IDT)תגובה
חבל שאתה מתייחס אל זה ככה. אני מעריך מאד את פעולתך בויקיפדיה. אך גם אתה כינת שם את 'נאמני הרב שלא נעים להם.. וכו'. וצר לי. אך למרות הערכה הגדולה שאני רוכש כלפיך. אני חושב שכאן אתה טועה ומטעה ומנסה לקפות את דעתך לשווא. חבל לי. בהערכה רבה ובתודה על כל הפעילות אך עם ביקורת קלה כשצריך. שבת שלום • קוני למל •ו' בתמוז ה'תש"ע• 16:51, 18 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שיחה:יצחק פרנקנטל

[עריכת קוד מקור]

ערב טוב דוד. אודה לך אם תסכים להביע שם את דעתך. Lostam - שיחה 22:00, 15 ביוני 2010 (IDT)תגובה

זמני תם הבוקר. אתייחס לכך בהזדמנות קרובה. דוד שי - שיחה 07:43, 17 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הוצאות משפט

[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחה:הוצאות משפט#הוצאות משפט. דוד שי - שיחה 19:48, 17 ביוני 2010 (IDT)תגובה

בית משותף

[עריכת קוד מקור]

לדוד ערב טוב,

בהמשך לשיחתנו על החוסר שיש להשלים בערך זה, אני מציין גם דבר נוסף, ההפניה בערך לויקיפדיה באנגלית היא לערך Apartment, בעוד שההפניה הנכונה צריכה להיות לערך Condominium.

בברכה,

אברהם אמיר - שיחה 21:38, 17 ביוני 2010 (IDT)תגובה
טיפלתי. דוד שי - שיחה 22:01, 17 ביוני 2010 (IDT)תגובה

מרדכי אליהו

[עריכת קוד מקור]

הועבר לשיחת קטגוריה:מורים רוחניים#מרדכי אליהו. דוד שי - שיחה 23:13, 18 ביוני 2010 (IDT)תגובה

שאלת תם

[עריכת קוד מקור]

בתור הסמכות הבכירה של הויקיפדיה העברית וודאי תדע לענות לי. אני מתעניין לדעת כמה זמן נמשכת כהונתו של מפעיל מערכת בויקיפדיה העברית ומי בוחר אותם. לעניות דעתי, יש מפעילי מערכת שנמצאים בתפקידם עוד מהמונדיאל הקודם (לא אזכיר שמות, אבל ידוע לי על לפחות שניים כאלה). וכמובן שאלה שכבר לא משמשים כמפעילי מערכת אחרי שנים בתפקיד פרשו מרצונם ולא הראו להם את הדלת. וגם הם משמשים עד היום כויקיפדים כבדים בעלי השפעה רבה. 84.111.25.135 09:48, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה

בדף שאתה עצמך הפנית אליו מופיעות כל התשובות לשאלותיך: כמה זמן נמשכת כהונה? "ההרשאות ניתנות ללא תאריך תפוגה ומוסרות אך ורק בנסיבות מסוימות". מי בוחר אותם? "תמיכה של רוב המצביעים בדף מפעיל נולד". אנדר-ויק09:53, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
בדיוק כמו שחשבתי. 84.111.25.135 10:12, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אולי יעניין אותך גם הדיון הטרי בנושא בויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 48: "קציבת שירותם של מפעילי מערכת". אנדר-ויק10:14, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
מדהים! כל כך הרבה מלל נשפך לשווא. 84.111.25.135 10:55, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה


בית משותף

[עריכת קוד מקור]

לדוד שלום,

ראה דברי בדף השיחה של הערך.

בברכה, אברהם אמיר - שיחה 12:31, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה

אני מצטרף לתקוותך המובעת שם. דוד שי - שיחה 12:53, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה

ויקיפדיה:בקשות ממפעילים

[עריכת קוד מקור]

דוד, נראה לי שאתה היחיד כאן עכשיו עם סמכויות מחיקה. אני מפנה את תשומת לבך שהצטברו 5 בקשות. אנשים משועממים היום Hanay שיחה את נשר כבר ראית? 15:09, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה

הייתכן שחסרים לנו מפעילים? אביהושיחה 22:21, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה

ארכוב הצבעת המחלוקת

[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תראה לי היכן כתוב שלמי שאין זכות הצבעה אסור לפתוח הצבעת מחלוקת. איך בדיוק אדם חסר זכות הצבעה יכול להעלות את הנושא להכרעת הקהילה אם נמנעת ממנו אפשרות זאת? הרי הצבעת מחלוקת היא כלי לשיפור מרחב הערכים אשר אמור להיות פתוח לכולם. אני מבקש שאת עמדתך כצד במחלוקת תביע בהצבעה ולא במניעת הדיון. אוהד

יש כללים שאין צורך לכתוב אותם. רק למשתמש רשום ובעל ותק מותר להצביע בהצבעת מחלוקת, קל וחומר לפתוח הצבעת מחלוקת.
אני שמח מאוד על רצונך לתרום לוויקיפדיה, ואתה מוזמן לשפר ערכים ולכתוב ערכים גם בלי להירשם, אם זה רצונך. כדי לפתוח הצבעת מחלוקת עליך להירשם, ולצבור פעילות וותק שיאפשרו לך זאת. גם כדי להעלות תמונה תצטרך להירשם. דוד שי - שיחה 15:36, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אם זה לא כתוב, הרי שזו החלטה שקיבלת עכשיו כצד הנגדי במחלוקת. אני חושב שזה לא ראוי. אני מבקש ממך פעם נוספת לאפשר דיון ענייני של הקהילה בסוגיה ולא לאלץ אותי ואת הקהילה להיגרר לעימות מיותר בנושא טכני זה. אוהד
אם יימצא לך תומך כלשהו מקרב הוויקיפדים, הוא יוכל לפתוח את המחלוקת. ניסיונך לגרור את הקהילה להצבעת מחלוקת שבה לא תוכל להצביע הוא מעשה מכוער. אם זמנך פנוי למחשבה על מעשה "לא ראוי", מוטב שתתמקד במעשיך. דוד שי - שיחה 15:47, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
מדוע זה מעשה מכוער? הייתי שמח להצביע בהצבעה זו, אבל לא אני קבעתי את הכללים ששללו ממני זכות זו. אין לי את הזמן והפנאי לתחזק זכויות הצבעה, האם עובדה זו הופכת את דעתי על נושא זה ללא רלוונטית? מה זה בכלל קשור?
אלמוני נכבד, כדי לקיים הצבעה צריכים להיות לכך שני צדדים (אחרת אין מחלוקת) בעלי זכות הצבעה. אם וכאשר תגייס בעל זכות הצבעה אחד לפחות, הוא יוכל לפתוח את ההצבעה. בהיעדר אפילו תומך אחד, פתיחת ההצבעה מיותרת, כי אין לכך תומכים ומטריחה, כי היא מושכת תשומת לב ומבזבזת חלק מהזמן שמשתמשים שונים מקדישים לוויקיפדיה. בברכה. ליש - שיחה 16:21, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
רק משום שאין לי זכות הצבעה בגלל התקנות פה, אין זה אומר שאינני צד לויכוח. הנושא הזה עלה בדף השיחה והיו מי שצידדו בעמדתי. אם תתן להם את ההזדמנות להצביע הם יצביעו. אוהד - שיחה 16:31, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אתה יכול להיות צד לוויכוח, אך ללא זכות הצבעה, אתה לא יכול להיות צד להצבעת מחלוקת. תפנה למי שאתה מחשיב כחבריך לדעה ותציע להם לפתוח הצבעת מחלוקת בעצמם. אם יש להם זכות הצבעה והם רוצים בכך, הם יכולים לעשות זאת. בברכה. ליש - שיחה 16:35, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אין לי חברים או קליקות פה. אתם מאלצים אותי לפתוח דיון מיותר במזנון על זכותי לפתוח הצבעת מחלוקת, זכות שדוד שלל ממני על דעת עצמו בעודו צד במחלוקת. כל זה יגזול הרבה יותר זמן מהקהילה מפתיחת ההצבעה. זה נראה לי מאוד מיותר, אבל אתם לא מותירים ברירה. אוהד - שיחה 16:39, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
אנחנו בהחלט מותירים לך ברירה להשתכנע מנימוקים של טעם המובאים בפניך. אם אתה מתעקש להוכיח שאתה עקשן, זו זכותך, אך לא חובתך. דוד שי - שיחה 16:42, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה
דוד, אלה נימוקים ביורוקרטיים שהמצאת עכשיו. אני מדבר פה על תיקון ליקויים בערך ואתה ממציא לי תקנות חדשות שלא כתובות בשום מקום. זו התנהלות קפקאית. ובסוף אני הוא זה שיוצא עקשן? אוהד - שיחה 16:47, 19 ביוני 2010 (IDT)תגובה