ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה
שער הקהילה > מרחב טיוטה > העברת דפי טיוטה
- העברת דפי טיוטה
דף זה משמש לבקשות ודיונים בהעברות דפים ממרחב הטיוטה למרחב הערכים.
נושאים נפוצים שצריך לבדוק בטיוטה לפני העברה למרחב הערכים:
שמות הערכים | ודאו ששמות הערכים תואמים את ההנחיות בדף ויקיפדיה:מתן שם לערך. | |
האם ערך העוסק בנושא נמחק בעבר? | יש לבדוק אם ערך בשם זה נמחק בעבר. התיעוד לכך ימצא בדף [[שיחה:שם הערך]]. אם הערך נמחק בעבר, העלאתו מחדש אפשרית רק באמצעות הצבעת שחזור. | |
חשיבות הערכים | ודאו שהערכים עוסקים בנושאים בעלי חשיבות כדי להופיע בוויקיפדיה. אם חשיבות נושא הערך לא ברורה מתוכנו, הרחיבו את הערך כדי שתובהר חשיבותו לכלל הקוראים (ראו עוד בויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית). | |
זכויות יוצרים | שימו לב שאין להעתיק תוכן מספרים ואתרים אחרים בצורה הפוגעת בזכויות היוצרים. | |
סגנון וויקיזציה | מבנה הערך צריך להיות תואם למקובל בוויקיפדיה.
מומלץ לעיין במדריך לעיצוב דפים, ולמצוא ערכים טובים בנושאים דומים כמודל לחיקוי. | |
מקורות | אם יש פרטים לא טריוויאלים בערך רצוי לגבותם במקורות - הפנו לספרים או אתרים ששימשו מקור לטענות. |
לאחר ההעברה:
קישורים מערכים אחרים | ודאו שניתן להגיע לערך מערכים אחרים שמזכירים אותו. תוכלו להיעזר בקישורית "הוספת קישורים" בארגז הכלים בתפריט הימני.
אם אינכם רואים את הקישורית, ודאו שגאדג'ט כפתור בתפריט הצד להוספת קישורים מהירה תחת העדפות ← גאדג'טים מופעל. | |
ערך מורחב | האם קיים בוויקיפדיה ערך בו יש סעיף שעוסק בנושא הערך שכתבתם?
אם מצאתם כזה, שקלו להוסיף בראש הסעיף תבנית:הפניה לערך מורחב שתקשר לערך שכתבתם | |
פירוש נוסף | האם יתכן שמי שמחפש את הנושא עליו כתבתם יגיע לערך אחר?
אם כתבתם ערך בשם "רוברט שומאן (נגר)", סביר שמי שמחפש מידע עליו יגיע לרוברט שומאן. שיקלו להוסיף תבנית:פירוש נוסף בראש הערך הקיים, שיפנה לערך שיצרתם. | |
קטגוריות | שייכו את הערך לקטגוריה או קטגוריות מתאימות (ראו ויקיפדיה:קטגוריה).
היעזרו בערכים קיימים על נושאים דומים למציאת קטגוריות מתאימות. | |
"בינוויקי" | קישור לוויקיפדיה בשפות אחרות (ראו עזרה:בינוויקי בוויקינתונים) | |
מעקב | ודאו שאתם ממשיכים לעקוב אחרי הערך ודף שיחתו, והשתדלו להגיב על הערות שם. |
- טיוטות שהוחלט שאינן מתאימות להעברה למרחב הערכים, יטופלו בהתאם לכללים המופיעים בדף ויקיפדיה:קווים מנחים לדפי טיוטה
- יש לבדוק אם ערך בשם זה נמחק בעבר: התיעוד לכך ימצא בדף [[שיחה:שם הערך]]. במידה והערך נמחק בעבר, העלאתו מחדש אפשרית רק באמצעות הצבעת שחזור.
- בקשה שנבדקה והגיבו עליה, יש לשנות נתוני {{מצב}} בהתאם: לא ערך, לא מוכן, בטיפול, הועבר
- בקשה שטופלה והערך הועבר נא להעביר את הבקשה לארכוב
- בקשה שאין שיפור של הערך ו/או תגובה לאחר שבוע מהתגובה שבגינה הערך לא הועבר, הבקשה תאורכב
- טיפ: מומלץ לתייג בתגובתך את כותבי הבקשות משום שרובם ככולם כותבים חדשים ואינם מתמצאים דיים בויקיפדיה.
הוספת בקשה חדשה | |
---|---|
כותרת הטיוטה: |
↓ מעבר לתחתית הדף↓ מעבר לתחתית הדף
מצב טיפול: הועבר
אבקש להעביר את טיוטה:ארז פרביאש למרחב הערכים. תודה Shazlong1111 - שיחה 20:26, 14 בדצמבר 2023 (IST)
- בעלי הידע במוזיקה , האם יש חשיבות? איש עיטי - הבה נשיחה 23:49, 17 בדצמבר 2023 (IST)
- חסר מקורות. על מה מבוסס הערך? David6988 - שיחה 14:10, 19 בינואר 2024 (IST)
- נוספו מקורות Shazlong1111 ⁃ שיחה 13:15, 23 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:מר סאנשיין למרחב הערכים. תודה Elitzur11 - שיחה 16:35, 18 בדצמבר 2023 (IST)
- Elitzur11, הטיוטה עדיין לא מוכנה. יש לעצב את הפרקים על השחקנים והדמויות עם תבליטים, בדומה לערכים אחרים על סדרות. בנוסף, כדאי להוסיף מקורות בהערות שוליים. פוליתיאורי - שיחה 00:40, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- חשבתי שבגלל שיש כמות רבה יחסית של דמויות ושחקנים זה יהפוך למסורבל לקריאה אם אכניס אותם לתוך טבלה בדומה לערכים אחרים על סדרות Elitzur11 - שיחה 17:54, 24 בדצמבר 2023 (IST)
מצב טיפול: חדש
מטפל: @Neriah
העברת דף טיוטה :) -- ראובן23 - שיחה 10:17, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- ראובן 23, הטיוטה לא בשלה מבחינה עיצובית, ובנוסף, בויקיפדיה נקבעו כללים לחשיבות ערכים, ערכים שאינם עומדים בכללים נמחקים, ייתכן שחשיבותו של הערך אינה ברורה דיה משום כך נא לנמק חשיבות בהתאם ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית. איש עיטי - הבה נשיחה 10:43, 19 בדצמבר 2023 (IST)
מצב טיפול: חדש
העברת טיוטה למרחב הערכים -- Meni75 - שיחה 12:06, 20 בדצמבר 2023 (IST)
- Meni75, בטיוטה אין מקורות. נא להוסיף. איש עיטי - הבה נשיחה 18:18, 20 בדצמבר 2023 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: @שוקו מוקה
-- Habodek1 - שיחה 13:26, 20 בדצמבר 2023 (IST) היי מדובר בקצין מקצועי ומשפיע מאוד וניסחתי מחדש את הדף עליו ואני עושה את זה לכמה קציני משטרה שמאוד משפיעים על הביטחון אשמח שתאשרו מחדש את העריכה.
- אבקש להעביר את הטיוטה מידד לביא לערכים תודה רבה Habodek1 - שיחה 16:00, 20 בדצמבר 2023 (IST)
- Habodek1, הוא רק סגן ניצב. תשוב כשיהיה תת ניצב. איש עיטי - הבה נשיחה 18:21, 20 בדצמבר 2023 (IST)
אבקש להעביר את טיוטה:אפי סקקובסקי למרחב הערכים. כי זה ערך נצרך למגזר החרדי. תודה גרשון החכם - שיחה 20:33, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
- גרשון החכם, הטיוטה היא אולטרה קצרמר. לא יכולה לעבור למרחב הערכים. יש להרחיב, להוסיף מקורות, בפרט כאלה שיצביעו על חשיבות אנציקלופדית. פוליתיאורי - שיחה 20:43, 30 בספטמבר 2023 (IDT)
אפי סקקובסקי
מצב טיפול: חדש
מטפל: @מקף
אם אפשר להעביר לדף הערכים את הערך אפי סקקובסקי, הוא נערך שוב פעם (לא ע"י אותו אדם) והפעם זה נראה לי טוב. תודה מראש -- עמית 777 - שיחה 04:31, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- עמית 777, הטיוטה לא בשלה. ממולץ לקרוא ערכים אחרים ולראות איך הם מעוצבים. איש עיטי - הבה נשיחה 13:04, 26 בדצמבר 2023 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:אפי סקקובסקי למרחב הערכים. תודה מראש עמית 777 - שיחה 05:17, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- עמית 777, יש לעצב את הטיוטה בסגנון הנהוג בוויקיפדיה. ניתן לעשות זאת על ידי קריאת ערכים אחרים על אישים ושימוש בערכים אלה כמודל, או בהתאם לכתוב בויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים/ביוגרפיות. בנוסף, יש להוסיף מקורות בקישורים חיצוניים ובהערות שוליים, במיוחד מקורות שיכולים להבהיר מדוע קיימת לנושא הטיוטה חשיבות אנצילופדית. פוליתיאורי - שיחה 05:05, 28 בדצמבר 2023 (IST)
בר מצרא
מצב טיפול: חדש
מטפל: @TheStriker
אבקש להעביר את הטיוטה של הערך "בר מצרא" למרחב הערכים -- Daniel Malka - שיחה 15:38, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- בעלי הידע בתלמוד , דעתכם? TheStriker - שיחה 15:46, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- יש כבר ערך בר מצרא. זו כפילות. אפשר להרחיב את הערך הנכחי, העורך חדש וכנראה לא שם לב. Tshuva - שיחה 16:31, 24 בדצמבר 2023 (IST)
EatWell
מצב טיפול: חדש
-- Gatweiss - שיחה 12:27, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- אבקש להעביר את טיוטה:EatWell למרחב הערכים. תודה Gatweiss - שיחה 12:29, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- Gatweiss לא רואה חשיבות אנציקלופדית, נא לעיין בוק:יחצ ווק:אוטוביוגרפיה. איש עיטי - הבה נשיחה 13:04, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- תזונה בריאה חשובה מאד לקד"מ הבריאות
- האתר פועל משנת 2008 לקד"מ התחום ומוביל בישראל
- מן הראוי שהיה לו ערך בויקיפדיה, היות ואתם אתר מוביל בישראל.
- אנא בדקו שוב את הנושא, תודה, בן יקיר בנימין יקיר - שיחה 13:54, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- אנחנו מנהלים קהילה שמונה כיום 190 אלף חברים שמתעניינים בתזונה בריאה
- באתר יש כ-7000 מאמרים ומתכונים בריאים
- תוכן חינמי, אין חנות מכירה בנימין יקיר - שיחה 13:56, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- בנימין יקיר, כמה הבהרות:
- בהנחה שאתה עובד עבור הפורטל ("אנחנו מנהלים") או מקבל תשלום עבור כתיבת הערך, עליך לפעול על פי ההוראות בויקיפדיה: עריכה בתשלום.
- נושא החשיבות האנציקלופדית יגיע לדיון בסופו של דבר, לא פה, אלא לאחר שהערך יגיע למרחב הערכים, אבל עליכם לדעת זאת כדי לא לעבוד לחינם. מומלץ לקרוא את וק:חשיבות אנציקלופדית.
- החשיבות האנציקלופדית של ערך על אתר אינטרנט לא נמדדת על פי החשיבות של הנושא בו הוא עוסק, אלא על פי ההשגים של האתר עצמו. מומלץ להוסיף כמה שיותר מידע מגובה מקורות שזמינים לציבור, כגון חשיפה, כותבים, השפעה, פרסים וכו'.
- כפי שאיש עיטי כתב, הטיוטה כתובה כרגע באופן יח"צני ולא תעבור במצב הזה. יש להסיר את כל הסופרלטיבים (לדוגמה, "איכותי") ולהתמקד בשפה ניטרלית. ראו וק:נקודת מבט נייטרלית וכן ויקיפדיה:כתיבה אנציקלופדית וכתיבה יח"צנית.
- יש לעצב ולערוך את הערך באופן המקובל בוויקיפדיה העברית. מומלץ לבחור בערך טוב על אתר/פורטל אחר ולעצב בדומה לו.
- בברכה, פוליתיאורי - שיחה 19:43, 27 בדצמבר 2023 (IST)
- בוקר טוב, לא הצלחתי להבין מדוע אנחנו לא באוויר עם המידע אודות הפורטל לתזונה בריאה בנימין יקיר - שיחה 10:14, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- בנימין יקיר, תקרא מה שכתבתי לך למעלה. אם יש סעיף מסוים שלא מובן, אנא פרט מה לא מובן בו. פוליתיאורי - שיחה 19:58, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- בוקר טוב, לא הצלחתי להבין מדוע אנחנו לא באוויר עם המידע אודות הפורטל לתזונה בריאה בנימין יקיר - שיחה 10:14, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- בנימין יקיר, כמה הבהרות:
- Gatweiss לא רואה חשיבות אנציקלופדית, נא לעיין בוק:יחצ ווק:אוטוביוגרפיה. איש עיטי - הבה נשיחה 13:04, 26 בדצמבר 2023 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
אבקש להעביר את טיוטה:יעקב דור למרחב הערכים. תודה NewTcb1954 - שיחה 09:21, 3 בינואר 2024 (IST)
- NewTcb1954, יועבר לאחר עדכון מקום לידה. עם זאת סיכוי קלוש שישרוד דיון חשיבות אנציקלופדית. עמית - שיחה 08:32, 6 במרץ 2024 (IST)
אהרן (רוניה) רבינוביץ
מצב טיפול: חדש
מטפל: @Neriah
שלום, אבקש להעביר את הערך אהרון (רוניה) רבינוביץ לבדיקה והערכה. תודה רבה, רוני -- Roni1971 - שיחה 19:58, 4 בינואר 2024 (IST)
- מדובר על משתמש:Roni1971/טיוטה. נריה - 💬 - 20:00, 4 בינואר 2024 (IST)
- @Roni1971, נשמח אם ימצאו מקורות לתחילת הערך. (עצה: חפש בהספדים סביב מותו) איש עיטי - הבה נשיחה 13:52, 9 בינואר 2024 (IST)
- בשמחה. אפשר בבקשה הכוונה יותר מדוייקת? לאלו פרטי מידע תרצו מקורות? Roni1971 - שיחה 14:25, 9 בינואר 2024 (IST)
- מרבית הנתונים בערך הם ללא מקור שיאשש אותם - אין מקורות בפסקה הראשונה בכלל (כדאי להביא לפחות מקור אחד לשנת ומקום לידתו, למקום לימודיו ולמעצרו). איש עיטי - הבה נשיחה 17:56, 9 בינואר 2024 (IST)
- @Roni1971, העברתי (תחת השם אהרן רבינוביץ (פעיל ציוני)). מה הקשר בינכם, אם יותר לשאול? (סקרנות גרידא, אתה לא חייב לענות). איש עיטי - הבה נשיחה 10:28, 11 בינואר 2024 (IST)
- הי, הוספתי עוד מראי מקום, תודה על ההכוונה. אציין שהמידע אודותיו מופיע בנוסח כזה או אחר כמעט בכל הידיעות שפורסמו אחרי מותו. בנוסף, אבקש להפנות את תשומת הלב: בעריכה הוחלף שם ראש הפרק שהתייחס לספרים שרבינוביץ חיבר במונח "ביבליוגרפיה" - להבנתי, זהו אינו המונח המתאים (מדובר בספרים פרי עטו. בנוסף, לא עשיתי בהם שימוש ביבליוגרפי), ולכן שיניתי אותו. תודה רבה Roni1971 - שיחה 10:30, 11 בינואר 2024 (IST)
- ערך יפה. תודה! איש עיטי - הבה נשיחה 10:47, 11 בינואר 2024 (IST)
- תודה רבה! אני נכדתו, ונולדתי, כמובן, שנים רבות אחרי פטירתו (אבי היה ילד בן 6 כשהוא נפטר). קוראים לי רוני על-שם רוניה :-) Roni1971 - שיחה 11:11, 11 בינואר 2024 (IST)
- אם יורשה לי, עוד שאלה או הצעה: אני לא בטוחה שההגדרה "פעיל ציוני" מגדירה את פועלו או את חשיבותו הכי טוב. האם עדיף ממנהיגי/ראשי ההסתדרות? רעיון אחר? תודה שוב Roni1971 - שיחה 11:16, 11 בינואר 2024 (IST)
- תודה רבה! אני נכדתו, ונולדתי, כמובן, שנים רבות אחרי פטירתו (אבי היה ילד בן 6 כשהוא נפטר). קוראים לי רוני על-שם רוניה :-) Roni1971 - שיחה 11:11, 11 בינואר 2024 (IST)
- ערך יפה. תודה! איש עיטי - הבה נשיחה 10:47, 11 בינואר 2024 (IST)
- מרבית הנתונים בערך הם ללא מקור שיאשש אותם - אין מקורות בפסקה הראשונה בכלל (כדאי להביא לפחות מקור אחד לשנת ומקום לידתו, למקום לימודיו ולמעצרו). איש עיטי - הבה נשיחה 17:56, 9 בינואר 2024 (IST)
- בשמחה. אפשר בבקשה הכוונה יותר מדוייקת? לאלו פרטי מידע תרצו מקורות? Roni1971 - שיחה 14:25, 9 בינואר 2024 (IST)
- @Roni1971, נשמח אם ימצאו מקורות לתחילת הערך. (עצה: חפש בהספדים סביב מותו) איש עיטי - הבה נשיחה 13:52, 9 בינואר 2024 (IST)
מבקשת להעביר דף טיוטה למרחב הערכים
מצב טיפול: חדש
מטפל: @אגסי
אבקש להעביר דף טיוטה שכתבתי למרחב הערכים. משתמש:יופי וזהו/מתן גורן
-- יופי וזהו - שיחה 09:07, 6 בינואר 2024 (IST)
- @יופי וזהו, אינני חושב שיש וק:חשיבות אנציקלופדית. האם יש פרטים ביוגרפיים נוספים שעלולים ליצור כזו? איש עיטי - הבה נשיחה 13:46, 9 בינואר 2024 (IST)
- הערך האינציקלופדי הוא בדיוק כמו של מחזאי, שחקן ויוצר אחר. בימים אלו ניתן יהיה להוסיף עוד שני מחזות שניכתבו על ידו ונרכשו על ידי תיאטראות בארץ. יופי וזהו - שיחה 00:14, 12 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:עמוס נאמן למרחב הערכים. תודה Malishaked - שיחה 12:40, 6 בינואר 2024 (IST)
- הערך כתוב בצורה פרסומית ומכיל מידע רב שאינו אנציקלופדי. יש לערוך את הערך על מנת להתאימו לויקיפדיה. עמית - שיחה 07:34, 14 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מטפל: @אלעדב.
כתבתי ערך כטיוטה - עמותת אעלה בתמר ואני רוצה שיפורסם כערך ולא מצליח
-- גרשון בן יעקב כהן - שיחה 11:38, 9 בינואר 2024 (IST)
- נראה שיש צורך בקיצוץ ועריכה מסיבית לפני שהטיוטה תוכל לעבור למרחב הראשי. אלעדב. - שיחה 13:32, 9 בינואר 2024 (IST)
- קיצוץ של מה ועריכה מסיבית למה. אפשר משהו קונקרטי יותר?
- עשיתי שינויים אנא העבר למרחב הערכים גרשון בן יעקב כהן - שיחה 11:42, 7 בפברואר 2024 (IST)
טיוטה:אריק פוני
מצב טיפול: חדש
מטפל: @מקף
אבקש ואשמח שיעבירו את טיוטה:אריק פוני למרחב הערכים :) -- Qtjj - שיחה 20:54, 10 בינואר 2024 (IST)
- Qtjj, אין בטיוטה מקורות. צריך להוסיף קישורים חיצוניים והערות שוליים שיגבו את האמור בערך. בנוסף, נא לוודא שנשוא הערך עומד בקריטריונים שנמצאים כאן, וספציפית "קציני צה"ל בכירים, שפיקדו על יחידות ברמת חטיבה בצבא היבשה ומקבילותיה (שייטת בחיל הים...)". פוליתיאורי - שיחה 17:33, 11 בינואר 2024 (IST)
- אני לא הבנתי בדיוק כיצד למצוא קשורים חיצוניים רלוונטיים. בסופו של דבר רוב המידע הוא דרך דפים אחרים בויקיפדיה (לדוגמה מפקד ספינה כלשהי, אז בדף ויקיפדיה של הספינה כתוב כך). ושאר המידע כמובן הוא מידע שהשגתי לא דרך האינטרנט. לכן אני לא בטוח כלכך מה אני אמור לעשות. Qtjj - שיחה 18:09, 11 בינואר 2024 (IST)
טיוטה: אלה גרינבום
מצב טיפול: חדש
מטפל: @אגסי
שלום, אבקש להעביר את הטיוטה משתמש:Miss Mitz/טיוטה/אלה גרינבום למרחב הערכים. סיימתי את העבודה על הערך והוא מוכן לפרסום. תודה תודה -- Miss Mitz - שיחה 11:42, 11 בינואר 2024 (IST)
- הערך להערכתי לא עובר את רף החשיבות Hila Livne - שיחה 08:44, 22 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
שלום, הערך ערוך מוכן לפי הקריטריונים! אשמח להעברה למרחב הערכים, תודה! -- מוח אחד - שיחה 12:21, 11 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:פאולינה אזולאי למרחב הערכים. תודה 2A05:BB80:0:C03C:A82E:73E8:955B:A209 09:19, 13 בינואר 2024 (IST)
- הערך לא עובר את רף החשיבות לסופרים Hila Livne - שיחה 09:03, 22 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: טופל
אבקש להעביר את טיוטה:קפקאי למרחב הערכים. תודה Bluedropxd - שיחה 20:08, 13 בינואר 2024 (IST)
- Bluedropxd, נראה לי הערך מתאים לויקימילון. אצרנו שם בעבורך. איש עיטי - הבה נשיחה 09:38, 16 בינואר 2024 (IST)
גדוד 21
מצב טיפול: חדש
מטפל: @Ldorfman
היי אני מבקש להעביר את הטיוטה של גדוד 21 לערך פעיל -- YEditor12 - שיחה 09:57, 14 בינואר 2024 (IST)
- לפי החלטת הקהילה לא יוצרים ערכים עצמאיים על גדודים אלא אם מדובר במקרים חריגים של גדודים עצמאיים (בקטגוריה:גדודי צה"ל יש סה"כ ערכים על 10 גדודים). כיוון שגדוד 21 הוא לא גדוד עצמאי הטיפול הנכון במידע יהיה לשלב אותו בערך על החטיבה אליה הוא משתייך כיום. בהצלחה, DGtal - שיחה 10:26, 14 בינואר 2024 (IST)
- שלום @DGtal. האם לא נכון לשקול שוב את החלטת הקהילה נוכח שינוי/התפתחות שיטת הפעולה של גדודים (במיוחד במלחמה הנוכחית). אני גם רשמתי ערך על גדוד (7421) שממתין לאישור, ולמשל הגדוד הזה שייך אורגנית לחטיבה 4 אבל נלחם כל המלחמה תחת חטיבה 35. לדעתי לא נכון לרשום את הערך תחת חטיבה 4 (כלל לא היו ביחד במלחמה), ובטח שלא תחת חטיבה 35 (לא החטיבה האורגנית). בקיצור, בשיטת לחימה של צק"חים/צג"קים שנהוגה בשנים האחרונות בצה"ל, כל גדוד הוא למעשה יחידה עצמאית. לכן לדעתי כדאי לשקול שוב את החלטת הקהילה הגורפת ויש ערך אנציקלופדי לקרוא על לחימת הגדודים ומורשתם. תודה Mehaneh ⁃ שיחה 17:48, 29 בפברואר 2024 (IST)
- זו שאלה מאוד כללית שמתאימה למזנון אבל בגדול הייתי מחכה איתה ליום שאחרי ורואה מה קורה למסגרות. אם הצח"קים מתפרקים וכל יחידה חוזרת לגוף האורגני שלה לפחות עד למלחמה הבאה (שלא בהכרח תעבוד בצח"ק שמתאים במיוחד ללש"ב, למשל אם זו תהיה מלחמה מדברית), אז אני לא רואה טעם בירידה לרזולוציות של גדודים. DGtal - שיחה 12:59, 5 במרץ 2024 (IST)
- שלום @DGtal. האם לא נכון לשקול שוב את החלטת הקהילה נוכח שינוי/התפתחות שיטת הפעולה של גדודים (במיוחד במלחמה הנוכחית). אני גם רשמתי ערך על גדוד (7421) שממתין לאישור, ולמשל הגדוד הזה שייך אורגנית לחטיבה 4 אבל נלחם כל המלחמה תחת חטיבה 35. לדעתי לא נכון לרשום את הערך תחת חטיבה 4 (כלל לא היו ביחד במלחמה), ובטח שלא תחת חטיבה 35 (לא החטיבה האורגנית). בקיצור, בשיטת לחימה של צק"חים/צג"קים שנהוגה בשנים האחרונות בצה"ל, כל גדוד הוא למעשה יחידה עצמאית. לכן לדעתי כדאי לשקול שוב את החלטת הקהילה הגורפת ויש ערך אנציקלופדי לקרוא על לחימת הגדודים ומורשתם. תודה Mehaneh ⁃ שיחה 17:48, 29 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:ערן סיב למרחב הערכים. תודה Talziv - שיחה 17:02, 14 בינואר 2024 (IST)
- בויקיפדיה נקבעו כללים לחשיבות ערכים, ערכים שאינם עומדים בכללים נמחקים, ייתכן שחשיבותו של הערך אינה ברורה דיה משום כך נא לנמק חשיבות בהתאם ויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית. עמידה בראש ארגון אותו ייסד אינה מעניקה חשיבות. איש עיטי - הבה נשיחה 09:40, 16 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:גבעת השב"כ למרחב הערכים. תודה Shlomirit - שיחה 08:03, 15 בינואר 2024 (IST)
- הערך לא מוכן. ראשית, השפה הפיוטית-מליצית ("העיר שכם פרוסה ממש כמו כף היד על מכלול סמטאותיה") ולא מתאימה לאנציקלופדיה ושנית, אין לכתוב בערך אף מקור. DGtal - שיחה 12:13, 15 בינואר 2024 (IST)
- נשמח לסיוע בהתאמת הערך
- הערך חשוב
- זו גבעה עם מצפה מהמם, הייתי שם אתמול וצילמתי Shlomirit - שיחה 20:25, 15 בינואר 2024 (IST)
- תתחילי מאיתור מקורות מידע על הגבעה, כמו אזכורים מוקדמים (ומה השמות הנוספים של הגבעה), פרטים על קבר השייח ומבנים אחרים על הגבעה, אם ישנם, וכו'. הקטע של שכתוב הטקסט לשפה נייטרלית יהיה קל יותר אחרי שיהיה יותר טקסט. DGtal - שיחה 09:13, 16 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:פריק תל אביב מדע בדיוני ופנטזיה למרחב הערכים. תודה FreakTLV - שיחה 21:04, 15 בינואר 2024 (IST)
- הערך לא מוכן. ראשית, הוא כתוב בצורה מאוד אוהדת ורצופת מחמאות וסופרלטיבית, בניגוד לנדרש לפי ויקיפדיה:נקודת מבט נייטרלית, ובנוסף אין בערך מקורות מידע כלשהם לאימות הכתוב. DGtal - שיחה 14:15, 17 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
אבקש להעביר את טיוטה:הגר פרץ דיין למרחב הערכים. תודה לכם! Nevmind - שיחה 16:28, 16 בינואר 2024 (IST)
- לא עומדת בשום קריטריון לחשיבות אנציקלופדית. עמית - שיחה 14:47, 8 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:מרדכי (מוטי) גלזר למרחב הערכים. תודה 46.120.246.158 20:44, 16 בינואר 2024 (IST)
- הערך כתוב רע מאוד. צריך לשפר את הסגנון ולנפות את כל המידע שלא באמת רלוונטי לערך. לא בשל. עמית - שיחה 14:51, 8 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
אבקש להעביר את טיוטה:שמואל שפרינגמן למרחב הערכים. תודה פיינרמן - שיחה
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:שרון כהן למרחב הערכים. תודה Wnirit - שיחה 16:53, 24 בינואר 2024 (IST)
- הערך כתוב בעיקר כפרסומת, אין לו מבנה אנציקלופדי, המידע העיקרי חסר, ואין מקורות. לא ניתן להעבירו למרחב הערכים במצב זה. לאחר השלמת כל הנ"ל ניתן יהיה לבחון האם הערך עומד בדרישות חשיבות מינימליות. עמית - שיחה 07:40, 14 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
אבקש להעביר את טיוטה:גביע האש למרחב הערכים. תודה 147.235.207.136 21:00, 24 בינואר 2024 (IST)
- אין חשיבות אנציקלופדית. לכל היותר להוסיף פיסקה (אם אין) בערך הארי פוטר וגביע האש. עמית - שיחה 15:11, 8 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:פוטרקאסט- פודקאסט הארי פוטר למרחב הערכים.זהו ערך שעוסק בפודקאסט בעל קהל רב ויש לו משמעות וחשיבות בישראל. תודה Oriyagel54 - שיחה 19:36, 30 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:דבון לארט למרחב הערכים. תודה יניב פאריאן - שיחה 13:12, 31 בינואר 2024 (IST)
- הערך לא גמור וסובל מתרגמת איומה. יש להשלימו ולתקנו. עמית - שיחה 07:44, 14 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: טופל
אבקש להעביר את טיוטה:אליעזר גולדשמידט (בוטנאי) למרחב הערכים. תודה Roninyog - שיחה 21:42, 4 בפברואר 2024 (IST)
- אין פה ערך אנצ׳ אלא דף קורות חיים. גילגמש • שיחה 22:00, 11 בפברואר 2024 (IST)
- זה נראה לי בדיוק כמו ערכים אחרים של פרופסורים שפורסמו. אשמח ואעריך מאוד הכוונה יותר מדויקת מעבר לאמירה כללית מהסוג הזה. Roninyog - שיחה 22:06, 11 בפברואר 2024 (IST)
- שכתבתי מחדש את הערך. אשמח לפרסמו בבקשה. Roninyog ⁃ שיחה 10:36, 3 במרץ 2024 (IST)
טיוטה:עמית ולדמן
מצב טיפול: חדש
מטפל: @Neriah
שלום אשמח אם תפרסמו את דף הטיוטה כך שיעלה בחיפוש בויקיפדיה. תודה -- Nitsawaldman - שיחה 16:16, 5 בפברואר 2024 (IST)
- יש לערוך את הערך במבנה המקובל בויקיפדיה, לתקן קישורים פנימיים, למחוק את כל הסופרלטיבים וכל המידע הלא-אנציקלופדי. עמית - שיחה 07:52, 14 במרץ 2024 (IST)
אבקש להעביר את הטיוטה עמותת אעלה בתמר למרחב הערכים
מצב טיפול: חדש
מטפל: @אלעדב.
נראה שהטיוטה כבר מוכנה ואם יש צורך בתיקונים אשמח לקבל את המשוב. אבל טרם קבלתי התיחסות
-- גרשון בן יעקב כהן - שיחה 11:37, 7 בפברואר 2024 (IST)
- עניתי לך בדף בשיחה שלי. לא מוכן למרחב הראשי, אני מציע שתראה איך כתובים ערכי עמותות אחרים. אלעדב. - שיחה 11:38, 7 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:בנימין דקל למרחב הערכים. תודה Kalbooba - שיחה 20:23, 7 בפברואר 2024 (IST)
- הערך לא מוכן להעברה גילגמש • שיחה 21:59, 11 בפברואר 2024 (IST)
- שלום גילגמש,
- מה עליי לעשות כדי שהערך יהיה מוכן להעברה.?
- תודה Kalbooba - שיחה 12:37, 18 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
היי, אשמח לדעת מה צריך לשפר בעמוד זה. -- TimeEngineer - שיחה 09:46, 8 בפברואר 2024 (IST)
גדעון ריבלין
מצב טיפול: חדש
מטפל: @ס.ג'יבלי
מצב טיפול: חדש
אני מבקש להעביר את את הדף טיוטה:דהיכו למרחב הערכים לאחר תיקון פערים (בעיקר ניסוח לכתיבה) שנמצאו בו ותופלו. ערך זה עוסק באישיות היסטורית חשובה אבל גם מורכבת למחקר ההיסטורי ולכן אני מוסיף ומבקש לנסות להתחשב בכך שמדובר בערך מורכב לכתיבה יחסית מפאת המקורות המעטים שיש עליו עקב מחקר ותיעוד היסטורי הארכיאולוגי דל הנובעת מחוסר שימוש בכתב באזור זה בתקופה המדוברת "של בעל הערך" (הדמות החשובה שהערך מיצג) ובגלל שהמקום בו פעל (איראן של ימינו) נימצא במדינה הסגרו לעולם החיצון בימינו, דבר זה גם בולט בערכים המקבילים בשפות אחרות. -- 2A02:6680:1109:CAE:641B:E8FF:FEE3:BB5F 22:06, 10 בפברואר 2024 (IST)
- יש הערות רבות בדף שיחת הטיוטה. בדקתי אותה גם כן. אני מסכים שעדיין יש בעיות ניסוח והערך לא מוכן להעברה. גילגמש • שיחה 21:55, 11 בפברואר 2024 (IST)
- כמו שאמרתי הניסוח הזה עקב חוסר מחקר על חלק זה של ההיסטוריה וכך הניסוח ברוב המקורות מידע על אישיות היסטורית זו. האם תוכל להציג הצעה יותר פרקטית איך ניתן ליישם את הדרישה לשיפור הערך הבנוי על ליקוטי פרטי מידע מועטים - מידע שלפעמים לא ודאים גם בעיני החוקרים, ולמזג ביניהם. 2A02:6680:210B:27CA:8CAB:EFFF:FE44:FB65 22:10, 11 בפברואר 2024 (IST)
- אני יכול, אך לא אעשה את זה. אין לי פנאי לליווי כותבים חדשים. גילגמש • שיחה 19:03, 12 בפברואר 2024 (IST)
- ידידי תיהיה בטוח כי החדש פה זה לא אני עם כל מה שתרמתי לויקיפדיה. ובתור מי שמנכס לעצמו בפרופיל הרבה תארים למיניהם כולל בהיסטוריה, לעומתי שאף אחד מאלה לא מעניין מלבד לתרום ידע. הייתי מצפה ממך ליותר מסתם משפט ילדותי, ואפילו אם צריך כך את המושכות לכתיבת הערך ונספק לך מקורות, מהמעט שיש אם אתה חושב שהיה אפשר אחרת. 2A02:6680:1104:C104:8CE:47FF:FE62:3E94 16:08, 14 בפברואר 2024 (IST)
- הטיוטה עדיין גדושה שגיאות כתיב ותרגמת. אם לא יימצא ויקיפד שיסכים לקחת על עצמו את התיקון, אין להעבירה למרחב הערכים. עמית - שיחה 08:00, 14 במרץ 2024 (IST)
- ידידי תיהיה בטוח כי החדש פה זה לא אני עם כל מה שתרמתי לויקיפדיה. ובתור מי שמנכס לעצמו בפרופיל הרבה תארים למיניהם כולל בהיסטוריה, לעומתי שאף אחד מאלה לא מעניין מלבד לתרום ידע. הייתי מצפה ממך ליותר מסתם משפט ילדותי, ואפילו אם צריך כך את המושכות לכתיבת הערך ונספק לך מקורות, מהמעט שיש אם אתה חושב שהיה אפשר אחרת. 2A02:6680:1104:C104:8CE:47FF:FE62:3E94 16:08, 14 בפברואר 2024 (IST)
- אני יכול, אך לא אעשה את זה. אין לי פנאי לליווי כותבים חדשים. גילגמש • שיחה 19:03, 12 בפברואר 2024 (IST)
- כמו שאמרתי הניסוח הזה עקב חוסר מחקר על חלק זה של ההיסטוריה וכך הניסוח ברוב המקורות מידע על אישיות היסטורית זו. האם תוכל להציג הצעה יותר פרקטית איך ניתן ליישם את הדרישה לשיפור הערך הבנוי על ליקוטי פרטי מידע מועטים - מידע שלפעמים לא ודאים גם בעיני החוקרים, ולמזג ביניהם. 2A02:6680:210B:27CA:8CAB:EFFF:FE44:FB65 22:10, 11 בפברואר 2024 (IST)
חטיבת המלב"ח
מצב טיפול: חדש
שלום. אבקש להעביר את ערך חטיבת המלב"ח לבדיקה/פרסום (הערך מצורף בלינק). מי שעזר לי עד כה במעבר על הערך ושיפורו זה טל (רונאלדיניו המלך) https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%90%D7%A1%D7%A3_%D7%9E%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%95%D7%AA/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94 -- אסף משניות - שיחה 15:08, 11 בפברואר 2024 (IST)
- לדעתי הערך כמעט מוכן להעברה למרחב הערכים, אבל שים לב שהיו שינויים שעשיתי כמו חלוקה לפסקאות ועוד כמה קישורים פנימיים חסרים. מעדיף רק לוודא שישנה חשיבות ליחידה הזו לפני העברה. האם מישהו יוכל לעזור האם היחידה עומדת ברף? טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 21:09, 11 בפברואר 2024 (IST)
- בעלי הידע בצה"ל ? איש עיטי - הבה נשיחה 21:36, 11 בפברואר 2024 (IST)
- רובם לא פעילים שם. לפי הקריטריונים, יחידה זכאית רק מרמת חטיבה ומעל אבל מדובר בחטיבת מילואים ואולי זה לא עומד ברף. מי עוד אפשר לתייג? חבל שלא נשתמש במידע הרב שנכתב בו. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 00:13, 15 בפברואר 2024 (IST)
- מישהו יכול לעזור בנושא? אסף משניות - שיחה 14:16, 18 בפברואר 2024 (IST)
- הערך לטעמי כתוב בצורה מקיפה ואני לא רואה טעם להמתין סתם. העברתי למרחב הערכים ואם ייפתח בשלב כלשהו דיון חשיבות, נפעל בהתאם. נדרש רק להשלים את הפסקה על הזיהוי במהלך מבצע צוק איתן. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 11:46, 24 בפברואר 2024 (IST)
- תודה רבה על כל העזרה. אנסה להשלים גם את החלק של מבצע צוק איתן אסף משניות ⁃ שיחה 14:13, 29 בפברואר 2024 (IST)
- הערך לטעמי כתוב בצורה מקיפה ואני לא רואה טעם להמתין סתם. העברתי למרחב הערכים ואם ייפתח בשלב כלשהו דיון חשיבות, נפעל בהתאם. נדרש רק להשלים את הפסקה על הזיהוי במהלך מבצע צוק איתן. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 11:46, 24 בפברואר 2024 (IST)
- מישהו יכול לעזור בנושא? אסף משניות - שיחה 14:16, 18 בפברואר 2024 (IST)
- רובם לא פעילים שם. לפי הקריטריונים, יחידה זכאית רק מרמת חטיבה ומעל אבל מדובר בחטיבת מילואים ואולי זה לא עומד ברף. מי עוד אפשר לתייג? חבל שלא נשתמש במידע הרב שנכתב בו. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 00:13, 15 בפברואר 2024 (IST)
- בעלי הידע בצה"ל ? איש עיטי - הבה נשיחה 21:36, 11 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:פאולינה אזולאי למרחב הערכים. תודה 2A05:BB80:8:A88B:A904:20AE:C5E1:91C0 20:40, 12 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:הקטקומבה היהודית בוילה טורלוניה למרחב הערכים. תודה Michael Tour Guide - שיחה 12:24, 14 בפברואר 2024 (IST)
משתמש:גרשון בן יעקב כהן/טיוטה
מצב טיפול: חדש
מטפל: @אלעדב.
מבקש להעביר את הטיוטה למרחב ערכים ואם יש ליקויים אשמח להתיחסות ממוקדת -- גרשון בן יעקב כהן - שיחה 12:28, 14 בפברואר 2024 (IST)
- גרשון בן יעקב כהן, בקשות חוזרות ונשנות להעברת הטיוטה למרחב הראשי לא יועילו ללא עבודת עריכה משמעותית, צמצום מלל מיותר והוספת מקורות וללא ההישענות על האתר הרשמי (מהצצה שטחית ראיתי שהעתקת משם טקסט שיכול להוות הפרה של זכויות יוצרים). בנוסף, התעלמת ממה שכתבתי לך בבקשה הקודמת, ולא ביצעת עריכה משמעותית מאז. אלעדב. - שיחה 13:00, 14 בפברואר 2024 (IST)
- תודה על ההערות
- אעבוד 2A0D:6FC7:25C:AC40:478:5634:1232:5476 18:28, 25 בפברואר 2024 (IST)
- ערכתי מעט שיתאים באופן כללי. אך נדרשת עבודה נוספת. למשל ציטוים ארכוים שלא ברור מה עניינם ועוד בברכה בן-ימין ⁃ שיחה 16:52, 26 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:אברהם כפלי למרחב הערכים. תודה Abraham Kefeli - שיחה 10:20, 15 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:מעיין הרוש למרחב הערכים. הוספתי בדף היטיוטה שלו את כל הפרטים שהיו חסרים שלא היו קיימים בעמוד המקורי כמו למשל פרטים על משפחתו, איפה למד בית-ספר, איפה שירת בצבא, הוספתי את הפרטים לדף הטיוטה מכתבות שראיינו אותו ב ynet הוספתי את הכתבות האלה בקישורים החיצוניים. אשמח אם תוכל לפרסם את זה ב חרב בערכים תודה Oril12345 - שיחה 15:20, 15 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:אליה זמור למרחב הערכים. תודה EliyaZemmour - שיחה 17:07, 15 בפברואר 2024 (IST)
- תוכל בבקשה לעזור? @Neriah EliyaZemmour - שיחה 17:13, 15 בפברואר 2024 (IST)
- שלום EliyaZemmour. ראשית, כל הכבוד על כתיבת הערך.
בנתיים, לא ניתן להעביר את הערך למרחב הערכים כיוון שהוא כתוב כרשימה, בצורה שאינה מקובלת בערכי ויקיפדיה.
וכן, עושה רושם שהערך בעל אופי פרסומי. ממליץ לראות כיצד ערך על אדם אחר, העוסק בדברים דומים נראה, ולהתאים את הערך לפיו. בהצלחה! נריה - 💬 - 16:18, 16 בפברואר 2024 (IST)- (בנוסף, אינני בטוח שהערך עומד בתנאי החשיבות האנציקלופדית המקובלים בוויקיפדיה, ואשמח לחוות דעת נוספת לפני ההעברה.) שבת שלום! נריה - 💬 - 16:19, 16 בפברואר 2024 (IST)
- שלום EliyaZemmour. ראשית, כל הכבוד על כתיבת הערך.
מצב טיפול: הועבר
אבקש להעביר את טיוטה:משל קטן למרחב הערכים. תודה Sir Felscherinow - שיחה 23:32, 15 בפברואר 2024 (IST)
- תודה על כתיבת הערך, Sir Felscherinow, העברתי למרחב הערכים - משל קטן. Saifunny ♫𝄢 שיחה 14:21, 17 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
מטפל: @Hello513
היי אבקש בבקשה להעביר את הדף של איתמר צור למרחב הערכים. יש שם לפי דעתי כל מיני דברים שיוכלו להועיל לויקיפדיה. הכל לקוח מכתבות ואתרים באינטרנט והוספתי את זה בקישורים החיצוניים ובהערות שוליים. תודה רבה והמשך יום נעים -- Oril12345 - שיחה 09:51, 16 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: טופל
מטפל: Ovedc
שלום. מבקש עזרה בהעברת ערך טיוטה:עונת 2022/2023 בליגת העל בהוקי קרח למרחב ערכים. העברה עצמאית לא הצליחה. תודה מראש. -- SHALOM2000 - שיחה 14:20, 16 בפברואר 2024 (IST)
- נראה תקין, ועדיף שיהיה במרחב הערכים מאשר בטיוטה. העברתי, בהתאם לבקשה בדף השיחה שלי. Ovedc • שיחה 14:25, 11 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:אליה חלפון למרחב הערכים. תודה Shmulik3234 - שיחה 00:31, 17 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את משתמש:Inbal61/טיוטה למרחב הערכים. תודה Inbal61 - שיחה 11:27, 17 בפברואר 2024 (IST)
- שלום Inbal61, תודה על כתיבת הערך. במצבו הנוכחי הוא עדיין לא מתאים להעברה למרחב הערכים. אני ממליצה לך מאוד להיעזר בערך אחר שעוסק באמנית ישראלית. תוכלי למצוא רבים כאלו בקטגוריה:אמניות ישראליות. לפסקת הפתיחה יש פורמט יחסית קבוע, ולאחריה צריכה להופיע הביוגרפיה של האישיות שעליה נכתב הערך. רשימת התערוכות נראית בסדר, אבל אין צורך לכתוב אותה גם בעברית וגם באנגלית. אם תצטרכי עזרה, תוכלי לכתוב לי או לכתוב כאן, ואשמח לעזור. Saifunny ♫𝄢 שיחה 15:09, 17 בפברואר 2024 (IST)
- תודה על התשובה.
- איך אני יכולה להעביר לערך אמנית ישראלית?
- ואיך צריך להיות פסקת הפתיחה?
- והאם ניתן להשאיר גם את האנגלית, או שזו בעיה?
- 2A0D:6FC2:4952:3100:2099:DCFC:6172:A752 21:35, 17 בפברואר 2024 (IST)
- הכוונה שלי הייתה שתעזרי בערך קיים על אמניות ישראליות כדי להבין איך הערך צריך להיראות. אני אכתוב כאן כמה דוגמאות לערכים שנראים לי טובים - נטע גורן, אתי אברג'ל, אביטל כנעני.
- פסקת הפתיחה צריכה לכלול את שם הערך, את תאריך הלידה בסוגריים, והגדרה לעבודתה של האמנית. תוכלי לראות דוגמאות בערכים שצירפתי בסעיף 1, ולקרוא עוד על המבנה הדרוש לערך בויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים.
- אם המידע כתוב בעברית, אז אין צורך שהוא יופיע גם באנגלית.
- Saifunny ♫𝄢 שיחה 21:44, 17 בפברואר 2024 (IST)
- לא מצאתי ערך של אמנית ישראליתת יש כזה? 2A0D:6FC2:4952:3100:2099:DCFC:6172:A752 22:58, 17 בפברואר 2024 (IST)
- הכוונה היא לא לערך כללי על הנושא ״אמנית ישראלית״, אלא לערכים אחרים שמדברים על אמניות ישראליות, כמו זו שאת רוצה לכתוב עליה ערך. כשכותבים ערך חדש, הוא צריך להיות במבנה דומה לערכים שעוסקים בנושאים קרובים. נתתי דוגמאות לערכים כאלו בתגובה הקודמת שלי. תקחי משם את המבנה, ותשני את התוכן. Saifunny ♫𝄢 שיחה 23:05, 17 בפברואר 2024 (IST)
- אוקי, אנסה
- יודעת מדוע אין לי סרגל כלים מורחב? (כמו ב-word) עם אופציות של צבע פונט ויישור טקסט ימין/שמאל וכדומה? 2A0D:6FC2:4952:3100:2099:DCFC:6172:A752 23:25, 17 בפברואר 2024 (IST)
- אין בוויקיפדיה אפשרויות כאלו של צבע ושל יישור פונט. כל הדברים האלו יכולים להתווסף באמצעות שימוש בתבניות ייעודיות בשפת קוד המקור של ויקיפדיה, אבל לא נהוג להוסיף אותם מלבד מקרים מאוד ספציפיים, ולכן הם לא קיימים לשימוש רחב. Saifunny ♫𝄢 שיחה 11:21, 18 בפברואר 2024 (IST)
- הכוונה היא לא לערך כללי על הנושא ״אמנית ישראלית״, אלא לערכים אחרים שמדברים על אמניות ישראליות, כמו זו שאת רוצה לכתוב עליה ערך. כשכותבים ערך חדש, הוא צריך להיות במבנה דומה לערכים שעוסקים בנושאים קרובים. נתתי דוגמאות לערכים כאלו בתגובה הקודמת שלי. תקחי משם את המבנה, ותשני את התוכן. Saifunny ♫𝄢 שיחה 23:05, 17 בפברואר 2024 (IST)
- לא מצאתי ערך של אמנית ישראליתת יש כזה? 2A0D:6FC2:4952:3100:2099:DCFC:6172:A752 22:58, 17 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:ארי ערב למרחב הערכים. תודה JazzInfoIL - שיחה 13:56, 17 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:E-go תקשורת למרחב הערכים. תודה Elib98 - שיחה 11:48, 18 בפברואר 2024 (IST)
- הערך המבוקש אין רלוונטי לויקיפדיה ובטח לא במצבו כשהוא מוצג כמעין פרסומת המכווינה את ההוראה לאתר שלהם בעוד הערך כלל כ4 משפטים 2A02:6680:210D:15DB:54D9:F6FF:FE4D:677 18:00, 18 בפברואר 2024 (IST)
- התבססתי על מבנה שקיים בחברות נוספות, לדוגמה פלאפון, פרטנר, דינמיקה
- מה עלי לשפר / לחדד כדי לשפר את הערך מבחינת המידע עליו ? Elib98 ⁃ שיחה 09:31, 29 בפברואר 2024 (IST)
- לא נראה שעובר רף כלשהו בברכה בן-ימין ⁃ שיחה 17:03, 26 בפברואר 2024 (IST)
טיוטה:חיים גורן המעדכנת
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:חיים גורן למרחב הערכים. תודה אורי8395 - שיחה 19:38, 18 בפברואר 2024 (IST)
- @אורי8395 הערך חיים גורן קיים. מה כוונתך? בברכה בן-ימין ⁃ שיחה 16:38, 26 בפברואר 2024 (IST)
- חיים גורן הגאוגרף-היסטוריון ישראלי קיים אבל חיים גורן הפוליטיקאי ראש סיעת מאמינים בתל אביב לא קיים אורי8395 ⁃ שיחה 09:05, 27 בפברואר 2024 (IST)
- כתבת טיוטה כלשהי? בברכה בן-ימין ⁃ שיחה 18:51, 27 בפברואר 2024 (IST)
- חיים גורן הגאוגרף-היסטוריון ישראלי קיים אבל חיים גורן הפוליטיקאי ראש סיעת מאמינים בתל אביב לא קיים אורי8395 ⁃ שיחה 09:05, 27 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: טופל
אבקש להעביר את טיוטה:שלמה חנניה (רב) למרחב הערכים. תודה Yosef999999 - שיחה 14:29, 19 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:Timeboxing למרחב הערכים. תודה Meteratz - שיחה 18:52, 19 בפברואר 2024 (IST) רוב הערך מבוסס על הערך מויקיפדיה אנגלית, עם התאמות ועדכונים שלי.
מצב טיפול: הועבר
אבקש לאשר ולפרסם את הטיוטה ״סיפור העם העברי״. תודה! -- MayaPulke - שיחה 16:38, 20 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:רני קאושינסקי למרחב הערכים. תודה SagiH15 ⁃ שיחה 16:03, 21 בפברואר 2024 (IST)
טיואה אורה רטס דוידוביץ.
מצב טיפול: חדש
מטפל: @אמא של גולן
בוקר טוב, מבקשת להעביר את הטיוטה שלי למרחב הערכים ולפרסמה. מבקשת גם שיחה עם עורך מנוסה. תודה. אורה
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:צ'רנה זילברמן למרחב הערכים. תודה 2A05:BB80:8:A88B:FCA5:A01A:34DB:EC79 14:49, 25 בפברואר 2024 (IST)
- נמחק מאחר והיה קצר יתר על המידה בברכה בן-ימין ⁃ שיחה 16:57, 26 בפברואר 2024 (IST)
טיוטה:גדוד 7421
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:גדוד 7421 למרחב הערכים. תודה -- Mehaneh ⁃ שיחה 06:25, 28 בפברואר 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
אבקש להעביר את טיוטה:מיזמי ויקיפדיה/נבחרי ציבור פוטנציאליים/יוסי קקון למרחב הערכים. תודה Shlomirit ⁃ שיחה 07:05, 28 בפברואר 2024 (IST)
נבחר ברוב קולות לראשות עיריית צפת
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:דוד פְרֵה למרחב הערכים. הדף קיים ב 12 שפות נוספות, אשמח לסיוע בקישור הדף לדפים המקבילים לו בשפות האחרות כאשר הוא יועבר. בהמשך לשיחה בדף הטיוטה אני מבקש בהמלצת העורכים המנוסים לשנות את שם הדף: יש להוריד את הניקוד משם הדף, ולשנות דוד לדויד. שם הערך צריך להיות: דויד פרה. תודה רבה. Brindalgue ⁃ שיחה 12:10, 29 בפברואר 2024 (IST)
- הערך כתוב במשלב נמוך מדי. נא ראה הערתי בדף השיחה. עמית - שיחה 14:33, 14 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:הרב צבי מייזלס למרחב הערכים. תודה NoamElazar ⁃ שיחה 16:58, 29 בפברואר 2024 (IST)
- במצבו הנוכחי הערך אפילו לא מזכיר ערך אנציקלופדי. נא לקרוא בעיון את ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים ולתקן את הערך בהתאם. עמית - שיחה 14:35, 14 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:ZAVZPRET למרחב הערכים. תודה Talya87 ⁃ שיחה 19:34, 29 בפברואר 2024 (IST)
שלום, במסגרת פרוייקט של קורס פרמקולוגיה בלימודי רפואה בבר אילן אנחנו עורכים בויקיפדיה תרופות. התרופה בעריכה ועדיין לא סיימנו. אנא השאירו את הערך כפי שהוא עד שנסיים. תודה רבה
טיוטה:אליעזר בן דוד
מצב טיפול: חדש
מטפל: @שמיה רבה
האם תכלו לעבריך את הטיוטה אליעזר בן דוד לערך רגיל
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:אליה חלפון למרחב הערכים. תודה Shmulik3234 ⁃ שיחה 20:19, 1 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את סלמאן חבקה למרחב הערכים. תודה הכרמלית ⁃ שיחה 00:30, 2 במרץ 2024 (IST)
- הכרמלית, כרגע הערך אינו עומד בקריטריונים שנקבעו בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/צה"ל, ולא ניתן להעבירו למרחב הערכים. עמית - שיחה 14:40, 14 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:עיצוב ממוחשב למרחב הערכים. תודה אור-לי3181 ⁃ שיחה 00:57, 3 במרץ 2024 (IST) אנא העבירו למרחב הערכים - שכתבתי שוב במטרה לפרסם. תודה. -- Roninyog ⁃ שיחה 10:32, 3 במרץ 2024 (IST)
- נא ראו הערתי בדף השיחה של הערך. עדיין נדרשת עבודה רצינית. עמית - שיחה 14:53, 14 במרץ 2024 (IST)
טיוטה:אליעזר גולדשמידט (בוטנאי)
מצב טיפול: חדש
מטפל: @Barak a
טיוטה:אליעזר גולדשמידט (בוטנאי) - לאחר שסורב, שכתבתי מחדש את הערך שוב. בבקשה אשמח לפרסמו. -- Roninyog ⁃ שיחה 10:37, 3 במרץ 2024 (IST)
ערך חדש - מיקה משה
מצב טיפול: חדש
מטפל: @דזרט
היי, אבקש להעביר את הטיוטיה שיצרתי עבור ערך 'מיקה משה' למרכז הערכים. תודה -- Efrat2309 ⁃ שיחה 18:18, 4 במרץ 2024 (IST)
- @דזרט היי
- האם בדקת? Efrat2309 ⁃ שיחה 11:15, 8 במרץ 2024 (IST)
- @דזרט היי - אשמח לדעת היכן זה עומד...
- תודה רבה 46.117.130.7 12:05, 12 במרץ 2024 (IST)
- Efrat2309, תודה על הכתיבה אך נכתב כבר ערך על הזמרת מיקה משה ממש לפני כמה ימים. אם יש מידע שלא קיים בו, מומלץ להוסיפו תוך כדי עריכה לשונית והתאמה לסגנון הכתיבה המקובל בויקיפדיה. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 11:07, 20 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:אינסולין ליספרו למרחב הערכים. תודה Noy Orenshtein ⁃ שיחה 18:47, 4 במרץ 2024 (IST)
שלום, אנחנו סטודנטיות לרפואה, במסגרת קורס פרמקולוגיה עובדות על הוספת ערך של תרופה זו, הערך עדיין בעריכה עד ה12/3
מבקשות להוסיף למרחב הערכים ולא למחוק עד התאריך המצוין לפחות
תודה מראש
- נא לעבור על הערך ולתקן את ההערות שרשמתי בדף השיחה. עמית - שיחה 01:40, 8 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:עתודת המוצר (Product Backlog) למרחב הערכים. הערך מבוסס על הערך המקביל בשם Product Backlog בויקיפדיה האנגלית. תודה Meteratz ⁃ שיחה 21:22, 4 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:שלמור שטרוזמן למרחב הערכים. תודה Ellaabra3 ⁃ שיחה 09:31, 5 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:מוקלובמיד למרחב הערכים. תודה MAYAO1995 ⁃ שיחה 10:08, 5 במרץ 2024 (IST)
מוקלובמיד
מצב טיפול: חדש
מטפל: @מקף
העברת דף טיוטה מוקלובמיד למרחב הערכים -- MAYAO1995 ⁃ שיחה 11:44, 5 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
אבקש להעביר את טיוטה:אטוריקוקסיב למרחב הערכים. תודה NataliHaddad.md ⁃ שיחה 12:15, 5 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
אבקש להעביר את טיוטה:אברהם קוריאל למרחב הערכים. תודה אביטל מנ ⁃ שיחה 14:09, 5 במרץ 2024 (IST)
- @העיתונאי המנטר: אשמח אם תקרא את הערך (הראשון שלי מזה שנים) ותעביר אותו למרחב הערכים —יהיה נחמד אם יתפרסם עד יום הולדתו של מושא הערך שהינו מחר (*אינני מכירה אותו אישית) אביטל מנ ⁃ שיחה 13:44, 6 במרץ 2024 (IST)
- רק תוסיפי מקורות והכל סבבה עמית - שיחה 16:42, 6 במרץ 2024 (IST)
- בשמחה, אך היכן מכניסים מקורות? כסעיף נפרד? בהערות שוליים? או שיש טקסט נסתר שאני יכולה להכניס בעריכת הקוד? אביטל מנ ⁃ שיחה 17:30, 6 במרץ 2024 (IST)
- תודה עמית, @עמית אבידן
- הוספתי לפי ההנחיות במדריך לכתיבת ערכים,
- האם תוכל בבקשה להעלות את הערך למרחב הערכים?
- האם אני צריכה לשלוח שוב בקשה? אביטל מנ ⁃ שיחה 18:06, 6 במרץ 2024 (IST)
- המקור הכי קריטי, שזה האחרון, לא תקין. בבקשה תתקני את זה, ואין צורך לבקש שוב אני מקבל התראות מהדף עצמו. עמית - שיחה 18:20, 6 במרץ 2024 (IST)
- תיקנתי (התכוונת להערה 3, כן?) אביטל מנ ⁃ שיחה 18:28, 6 במרץ 2024 (IST)
- כן אבל בקריאת עומק זה ממילא לא נתון רלוונטי. כמו"כ יש לנו בעיה עם זכויות היוצרים של התמונה. ראיתי שתי הצהרות שונות לגבי היוצר - זה לא מסתדר. למזלנו, אחד מהם זה משתמש:מיכאלי, בבקשה תצרי איתו קשר לבירור העניין הזה. אני אעביר את הערך למרחב הראשי. עמית - שיחה 18:33, 6 במרץ 2024 (IST)
- כן, קיבלתי את התמונה מביתו והיא טעתה לחשוב שזה סלפי שהוא צילם ואז ראיתי בבלוג של חלון אחורי שבעצם זה הוא צילם. התכוונתי לתקן ולתת קרדיט כמובן, אפשנה אליו מיד, אם אוריד את התמונה עד לאישורו תוכל להעביר למרחב הערכים? אביטל מנ ⁃ שיחה 18:38, 6 במרץ 2024 (IST)
- כן אבל בקריאת עומק זה ממילא לא נתון רלוונטי. כמו"כ יש לנו בעיה עם זכויות היוצרים של התמונה. ראיתי שתי הצהרות שונות לגבי היוצר - זה לא מסתדר. למזלנו, אחד מהם זה משתמש:מיכאלי, בבקשה תצרי איתו קשר לבירור העניין הזה. אני אעביר את הערך למרחב הראשי. עמית - שיחה 18:33, 6 במרץ 2024 (IST)
- תיקנתי (התכוונת להערה 3, כן?) אביטל מנ ⁃ שיחה 18:28, 6 במרץ 2024 (IST)
- המקור הכי קריטי, שזה האחרון, לא תקין. בבקשה תתקני את זה, ואין צורך לבקש שוב אני מקבל התראות מהדף עצמו. עמית - שיחה 18:20, 6 במרץ 2024 (IST)
- רק תוסיפי מקורות והכל סבבה עמית - שיחה 16:42, 6 במרץ 2024 (IST)
תיקון 2024
מצב טיפול: חדש
מטפל: @ארז האורז
אבקש להעביר מהטיוטות את הערך תיקון 2024. אני אמשיך לעדכן את הערך בימים הקרובים. -- Yonishaked ⁃ שיחה 20:17, 5 במרץ 2024 (IST)
שלמור שטרוזמן
מצב טיפול: חדש
מטפל: @ארז האורז
ברצוני להפוך את הטיוטה על שם שלמור שטרוזמן לדף חוקי בויקיפדיה אנא עזרו לי לעשות זאת
-- Ellaabra3 ⁃ שיחה 10:03, 6 במרץ 2024 (IST)
- ראיתי במקרה השבוע שקיימת טיוטה לערך. בעקבות בקשתך, ערכתי אותה והעברתי למרחב הערכים. מוזמנים לערוך ולהוסיף לערך. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 19:10, 7 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:תיקון 2024 למרחב הערכים. תודה Yonishaked ⁃ שיחה 11:42, 6 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:שלמה בן-ישראל למרחב הערכים. תודה שלי פורת ⁃ שיחה 12:32, 6 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:עולם מסנן למרחב הערכים. תודה Yuviyos ⁃ שיחה 17:43, 6 במרץ 2024 (IST)
- מעבר לעובדה שהערך כתוב בצורה שאינה מבדילה בין עובדות לדעות, אני מאוד בספק אם יש חשיבות אנציקלופדית למושג שנטבע בינואר 2024. זה מסוג הדברים שצריך לבדוק בעוד 10 שנים - האם אכן נעשה במושג שימוש נרחב, האם יש התייחסויות נוספות וביקורת, האם יש יישומים מעשיים. כרגע כלום מזה לא יתכן. עמית - שיחה 11:26, 20 במרץ 2024 (IST)
טיוטה:מירב אילון שחר
מצב טיפול: חדש
מטפל: @באלדור
שלום, אשמח להעביר את הטיוטה למרחב הערכים. תודה רבה.
מצב טיפול: לא יועבר
אבקש להעביר את טיוטה:פרוקאין למרחב הערכים. תודה Zoharina ⁃ שיחה 19:24, 7 במרץ 2024 (IST)
- Zoharina, אנא שימי לב לכך שהטיוטה נמצאת כעת במרחב המשתמש שלך, בדף שכתובתו "משתמש:Zoharina/פרוקאין". היא עדיין לא במצב המאפשר העברה למרחב הערכים. אנא המשיכי להכין את הערך, כך שיכיל תימוכין נדרשים, קישורים פנימיים ולא יהיו בו חלקים לא רלוונטיים. כאשר המלאכה תושלם, נוכל לשוב ולחשוב על העברת הטיוטה למרחב הערכים. Ldorfman • שיחה 19:37, 7 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:מפרוטילין למרחב הערכים. תודה Michalg28 ⁃ שיחה 22:45, 7 במרץ 2024 (IST)
- מצב הערך מתחת לכל ביקורת. עמית - שיחה 01:32, 8 במרץ 2024 (IST)
- זו אינה ביקורת בונה. ראי בבקשה מטה את הערותיי לשיפור. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 11:46, 9 במרץ 2024 (IST)
- טל, ביקורת בונה אפשר להעביר מעל רמה מסויימת של ביצועים. על עבודה רשלנית שלא מתכתבת אפילו עם הדברים הבסיסיים ביותר בויקיפדיה אין ביקורת בונה: רק נזיפה. זה אנשים שרוצים להיות רופאים, אי אפשר להרשות כזה יחס רשלני מצדם. עמית - שיחה 22:51, 9 במרץ 2024 (IST)
- זו אינה ביקורת בונה. ראי בבקשה מטה את הערותיי לשיפור. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 11:46, 9 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:אורליסטט למרחב הערכים. תודה Rand1011 ⁃ שיחה 23:28, 7 במרץ 2024 (IST)
- רשמתי בדף השיחה את ההערות לתיקונו. כרגע אינו במצב המאפשר להעבירו. עמית - שיחה 01:28, 8 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:טאליק למרחב הערכים. תודה Hannaefr ⁃ שיחה 10:34, 8 במרץ 2024 (IST)
טיוטה:בודזונייד
מצב טיפול: חדש
מטפל: @ס.ג'יבלי
שלום, אבקש להעביר את הערך טיוטה:בודזונייד למרחב הערכים. תודה -- Nofill ⁃ שיחה 21:44, 8 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:מפרוטילין למרחב הערכים. תודה Michalg28 ⁃ שיחה 10:42, 9 במרץ 2024 (IST)
- הערך עובר כקצרמר טוב ואני מציע להרחיב יותר. יש להסיר את כל משפטי הדוגמה בתחילת הערך ובסופו (למשל "כאן יופיע תוכן הערך"), להוסיף את המקורות מהם נכתב הערך, בעדיפות למקורות בעברית וקטגוריות מתאימות. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 11:45, 9 במרץ 2024 (IST)
- אני לא מסכים. נא לתקן את הערך בהתאם להערות שרשמתי בדף השיחה. עמית - שיחה 22:49, 9 במרץ 2024 (IST)
- טל, שים לב איך המבקש מתעלם מההערות, כמו שהוא התעלם לחלוטין מדפי ההדרכה ומכל מה שמקובל בויקיפדיה. מזלו שאייל עשה בשבילו 80% מהעבודה, אבל צר לי - זה לא מספיק. אם אתה רוצה להעביר את הדף למרחב הראשי תתקן בעצמך את הערך, אבל אין להעבירו במצבו הנוכחי. עמית - שיחה 11:35, 10 במרץ 2024 (IST)
- קראתי את ההערותיך ואני מסכים שיש מקום לשיפור אך חשבתי שאפשר לסייע לכותבת בצורה אחרת. נמתין לטיפולן כמתבקש. טל (רונאלדיניו המלך • שיחה) 23:33, 10 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
אבקש להעביר את טיוטה:ארז פייטן למרחב הערכים. תודה Erezpy ⁃ שיחה 16:25, 9 במרץ 2024 (IST)
- למרות שערכתי חלקים נרחבים בו, הערך מלא סופרלטיבים לא אנציקלופדיים בעליל, ורחוק מלהתאים למרחב הערכים. הוא ידרוש עוד עריכה מסיבית של החלקים שלא הגעתי אליהם לפני שיתאים למרחב הערכים. לא בדקתי את המקורות, אבל על פניו נראה שחסרים שם. תאו הארגמן - שיחה 20:29, 9 במרץ 2024 (IST)
- אז איך מתקדמים? Erezpy ⁃ שיחה 19:04, 14 במרץ 2024 (IST)
- הרעיון הכללי הוא שאתה תתקן את זה. עמית - שיחה 22:10, 14 במרץ 2024 (IST)
- אפשר פשוט למחוק את זה? ואם כן, אז איך? Erezpy ⁃ שיחה 10:00, 15 במרץ 2024 (IST)
- בוודאי. תרצה למחוק את הטיוטה? עמית - שיחה 12:09, 15 במרץ 2024 (IST)
- כן Erezpy ⁃ שיחה 12:15, 15 במרץ 2024 (IST)
- יבוצע. עמית - שיחה 12:33, 15 במרץ 2024 (IST)
- כן Erezpy ⁃ שיחה 12:15, 15 במרץ 2024 (IST)
- בוודאי. תרצה למחוק את הטיוטה? עמית - שיחה 12:09, 15 במרץ 2024 (IST)
- אפשר פשוט למחוק את זה? ואם כן, אז איך? Erezpy ⁃ שיחה 10:00, 15 במרץ 2024 (IST)
- הרעיון הכללי הוא שאתה תתקן את זה. עמית - שיחה 22:10, 14 במרץ 2024 (IST)
- אז איך מתקדמים? Erezpy ⁃ שיחה 19:04, 14 במרץ 2024 (IST)
טיוטה:חברת יוניק
מצב טיפול: חדש
מטפל: @TheStriker
שלום אני רוצה להפוך את הטיוטה שכתבתי על חברת יוניק לערך לכל דבר לא הבנתי כל כך איך אני עושה את זה תוכלו להסביר לי? -- מיקה יפה עוז ⁃ שיחה 20:07, 9 במרץ 2024 (IST)
- למה את חושבת שצריך ערך כזה בויקיפדיה? עמית - שיחה 11:37, 10 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:הכוכב של לורה (סרט) למרחב הערכים. תודה! -- כוכב קטן ⁃ שיחה 12:49, 10 במרץ 2024 (IST)
- עבודה יפה. בבקשה תוסיפי רק שם במקור ואעביר. עמית - שיחה 13:41, 10 במרץ 2024 (IST)
- תודה! הוספתי עכשיו. כוכב קטן ⁃ שיחה 11:37, 11 במרץ 2024 (IST)
שרמוטה מעופפת בהרים
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
היי אני שיניתי את מה שביקשתם תוכלו להחזיר את הערך -- עידו ברנד ⁃ שיחה 13:52, 10 במרץ 2024 (IST)
- הערך נמחק לאחר הצבעה בשנת 2010. על מנת לשחזר ערך שנמחק נדרש שינוי מהותי בנסיבות. מכיוון שהלהקה התפרקה ב-1989, קשה להאמין שהתרחש שינוי כלשהו מ-2010, הגם שעברו 14 שנה. בכל מקרה, הדרך לעשות זאת היא אך ורק באמצעות הצבעת שחזור. עמית - שיחה 22:18, 14 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:פקסופנדין למרחב הערכים. תודה Noam Frenkel ⁃ שיחה 14:16, 10 במרץ 2024 (IST)
- Noam Frenkel נא ראה הערותי בדף השיחה של הערך. בגמר העבודה על תיקון ההערות ציין זאת בדף השיחה, אני אעבור על הערך ואעביר למרחב הערכים. עמית - שיחה 15:32, 10 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:פנינה שלו למרחב הערכים. תודה Yoav124 ⁃ שיחה 15:40, 10 במרץ 2024 (IST)
- Yoav124 האם מדובר בכתיבה בתשלום או ע"י עובד במשרדה? אם כן, יש לציין זאת בדף השיחה. עמית - שיחה 16:04, 10 במרץ 2024 (IST)
- נכתב על ידי עובד במשרד. Yoav124 ⁃ שיחה 08:34, 11 במרץ 2024 (IST)
- אם ככה, אנא הצב בדף השיחה של הטיוטה תבנית:עריכה בתשלום (פעל על פי ההנחיות המופיעות בדף), לאחר מכן אעביר את הדף. לתשומת לבך, לא בטוח שהדף הזה ישרוד דיון חשיבות. עמית - שיחה 09:16, 11 במרץ 2024 (IST)
- הוספתי Yoav124 ⁃ שיחה 10:30, 13 במרץ 2024 (IST)
- אם ככה, אנא הצב בדף השיחה של הטיוטה תבנית:עריכה בתשלום (פעל על פי ההנחיות המופיעות בדף), לאחר מכן אעביר את הדף. לתשומת לבך, לא בטוח שהדף הזה ישרוד דיון חשיבות. עמית - שיחה 09:16, 11 במרץ 2024 (IST)
- נכתב על ידי עובד במשרד. Yoav124 ⁃ שיחה 08:34, 11 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
עבדתי קצת על הערך. הוא רחוק מלהיות מושלם, אבל לדעתי כבר ברמה סבירה מספיק למרחב הערכים. יש לעבור על הקישורים לחיים בן דוד הקצין ולבדוק אם חלקם מתייחסים לחיים בן דוד הארכאולוג (או לאחד מכמה אנשים אחרים בשם זה שאין עליהם ערך). 149.106.131.170 09:19, 12 במרץ 2024 (IST) -- 149.106.131.170 09:19, 12 במרץ 2024 (IST)
- א. הערך כרגע ממש לא במצב שמאפשר העברתו למרחב הערכים. נא ראה ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. ב. מהערך לא ברורה חשיבות אנציקלופדית - אנחנו לא כותבים ערכים על כל אחד, וגם היותו של אדם ארכאולוג או מרצה במכללה או חבר באיזה מכון עדיין לא מספיקה על מנת להצדיק ערך עליו. אם אין יותר מזה, סיכוי סביר שהערך ימחק לאחר העלאתו. עמית - שיחה 12:19, 15 במרץ 2024 (IST)
- א. תודה על האמירה הקצת אמורפית, אשמח אם תרחיב במקצת על הפסול בערך. אני מניח שאין כוונתך שהערך מחוייב להיות כליל השלימות, אז במטותא, פרט מדוע לדעתך הוא מתחת לרף.
- ב. על פי טיוטה:ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/אקדמאים היותו של אדם פרופסור במוסד אקדמי מוכר בהחלט כן מצדיק ערך עליו, אפילו אם הערך לא מפרט כראוי את פועלו הייחודי בארכיאולוגיה של הגולן ובמחקר הדרכים ואבני המיל. 149.106.131.170 09:52, 17 במרץ 2024 (IST)
- א. האמירה אינה אמורפית: הפניתי אותך לדף המסביר כיצד יש לבנות ערכים בויקיפדיה. יש ליישם את האמור שם. למשל: חלוקת תוכן הערך לפיסקאות עם כותרות. ממליץ גם לקרוא ערך מומלץ או שניים בנושא אישים, על מנת לראות איך זה צריך להיראות.
- ב. בדף העקרונות אכן נכתב כי "כל אדם בדרגת פרופסור חבר (באנגלית: Associate Professor) ומעלה במוסד אקדמי מוכר" וגו'. איפה זה לא כתוב? בגוף הערך. אם פרופ' בן דוד הוא אכן פרופסור חבר ומעלה, נא לציין זאת בערך (רצוי גם באיזה שנה קיבל המינוי), ואז לא יהיה ספק בחשיבות האנציקלופדית של הערך. עמית - שיחה 11:09, 17 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:פסיק, הספרייה הדיגיטלית למרחב הערכים. תודה יוקלילי ⁃ שיחה 15:05, 12 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:ליאור גרטי למרחב הערכים. תודה Oshralev ⁃ שיחה 16:28, 12 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: חדש
אבקש להעביר את טיוטה:רפאל אליהו ציון סופר למרחב הערכים. תודה שקצוואר ⁃ שיחה 02:46, 13 במרץ 2024 (IST)
- @שקצוואר, רוח הקוטג', שמש מרפא: לדעתי בשל כעת. העברתי. איש עיטי - הבה נשיחה 10:37, 14 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:הנרי אנדראוס למרחב הערכים. תודה Henry.andrawes ⁃ שיחה 10:38, 13 במרץ 2024 (IST)
Henry Andrawes - Artist
Actor and scriptwriter born in the village of Tarshiha. located in the Upper Galilee mountains.
Graduated with honors earning a BA in Theatre and Arts from Haifa University. Co-founder and member of Khashabi Ensemble Theatre in Haifa, he also works as an actor in many local and global theaters. Andrawes teaches a theatre in Haifa University, provides text editing and dramaturgy. Seeking new acting mechanisms during his workshops and artistic activities, Henry explores blatant and different theatrical methods. He has acted in almost 30 plays, many movies and TV productions by global production companies.
He is a scriptwriter and actor in one of the most popular satirical programs called "Al-Shosmo".
Andrawes is known for Splits apartments (2023), The Angle (2018), Bar Bahar (2016), The Savior (2012), Menayec season 3 (2023), Fauda (2018).
Many of the theatrical and cinematic works he took part in were performed on numerous stages and galleries in different European countries, in the Middle East, the Far East and Australia, such as “Avenue Festival”, “Romaeuropa Festival”, “Théâtre de la Ville”. winning local and global prestigious awards.
QUALIFICATION: 2003-2004 - High School 2008-2011 - Acting & Directing B.AUniversity of Haifa 2011 - Excellence an actor by the theater department at the University of Haifa.
Academy: 2022-2023 "Lecturer for practical acting studies at Haifa University"
Cinema:
2023: "Splits apartments"
2018: "The Angle"
2016: "Inbetween"
2012: "The Savior"
2011: "Inheritance" / "Summer 89"
Tv
2024: "BOS" Band of Spies.
2023: "Menayec" season 3.
2022: "Al-shosmo" script writer and actor in a comedy satire TV show.
2018: "Fauda".
2014: "Stuck In The Net".
Theater:
2012: Award: The best an actor by Akko Festival 2012.
2013: Award: The best play “New Middle East” by masraheed Festival 2013.
long plays: 2020-2021: "The Maestro" - Creator, actor and co-writer. 2019: "The Museum". 2018: "The Cabareh". 2017: "HASH" - A MONO PERFORMANCE / "Other Places". 2016: "Azza" / "The Year Of Snow". 2015: "1945". 2014: "Rashomon Gate" / "Hadi El-kawafil" / "A Parallel Timeline". 2013: "New Middle East" / "Altag’reba" / "The Conference Of The Bird" Dramaturge and acting. 2012: "Les Optimistes" / "Poisoning zaatar" / "Picnic on the Battlefield" - directing and dramaturgy / "Out at sea". 2011: "Servant of Two Masters" / "The bilibilibel" / "Voices" / "Tales of cloth" / "Roof, basement and 1100 Hedderigg". 2010: " Epic in margins" / Workshop: Théâtre du Soleil - "Twelfth Night" / "The New World. Order" acting, translation and dramaturgy. 2009: "Plants" / "Perseus and Medusa". 2008: "Say yes, say no". 2004-2005: "Wahad".
Short filmed plays: 2013: "The Old man and the sea" / "Exit". 2012: "Occupa" scripting and acting / "Mountain Language" acting and Dramaturgy / "Foursome" / "Press Conference".
ארז אהרון
מצב טיפול: הועבר
מטפל: @Atbannett
מצורף קישור ל PDF עם הערך הערוך תחת דף המשתמש שלי. אודה מאד על העברה למרחב הערכים על מנת שהעריכה תתעדכן. בתודה ובברכה, טל file:///C:/Users/talgo/Dropbox/erez/%D7%90%D7%A8%D7%96%20%D7%90%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%9F%20%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%9A.pdf -- TalGonn ⁃ שיחה 11:58, 14 במרץ 2024 (IST)
- הערך אינו במצב שמאפשר העברתו למרחב הערכים. יש לערוך אותו כמקובל בויקיפדיה. עמית - שיחה 14:21, 14 במרץ 2024 (IST)
- אשמח להבין מה חסר
- עקבתי אחרי ערכים דומים בתחום
- תודה TalGonn ⁃ שיחה 22:15, 15 במרץ 2024 (IST)
- נא לקרוא בעיון את ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים ולפעול על פי ההנחיות הרשומות שם. עמית - שיחה 20:58, 16 במרץ 2024 (IST)
- תודה על שיפור הערך. העברתי אותו למרחב הערכים. ממליץ להמשיך ולערוך אותו. עמיחי • שיחה 13:16, 17 במרץ 2024 (IST)
- תודה עמיחי
- אמשיך TalGonn ⁃ שיחה 13:19, 17 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:ארוין וייס למרחב הערכים. תודה Hencohen ⁃ שיחה 18:42, 14 במרץ 2024 (IST)
- הערך אינו במצב המאפשר העברתו. נא לקרוא בעיון את ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים ולפעול על פי ההנחיות הרשומות שם. עמית - שיחה 14:36, 15 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את משתמש:OSHRI AMOR/טיוטה למרחב הערכי. ולקרוא לערך בשם רועי יוחאי יוסף מרדכי. תודה -- OSHRI AMOR ⁃ שיחה 13:24, 15 במרץ 2024 (IST)
- הערך לא עומד בכללים המפורטים בדף ויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכים/צה"ל. עמית - שיחה 14:35, 15 במרץ 2024 (IST)
- סא"ל רועי יוחאי היה מפקד מחזור בבא"ח של חטיבת הנח"ל ונפקד עליו לא להיכנס לעזה, ולמרות זאת הוא התעקש להתנדב להיכנס לעזה בסופי שבוע כאשר הטירונים שהוא מפקד עליהם חוזרים הביתה לחופש בסופ"ש קישור לסרטון שמספר את סיפורו בקצרה ומראה חלקים מהלוויה.
- סא"ל רועי יוחאי הוא חתונו של האלוף יואב מרדכי שבערך הויקיפדיה שלו סא"ל רועי יוחאי יוסף מרדכי הי"ד מוזכר ואנשים שמסתכלים בערך של יואב מרדכי רוצים לדעת על סא"ל רועי יוחאי.
- סא"ל רועי יוחאי היה בכיתה י' ולמד בישיבת ירושלים לצעירים וניצל מהפיגוע בישיבה בנס. רועי היה עד לפיגוע והיה חלק מאלו שניהלו את הכוחות באירוע ולאחר מכן נתן עדות על כך במשטרה. בכל צומת חייו רועי הזכיר את הפיגוע. 3 מחבריו לכיתה נהרגו בפיגוע הזה אשר הוא בנס ניצל. רועי מוזכר בערך פיגוע בישיבת מרכז הרב בתור אחד מהמנציחים של הפיגוע.
- חברי כנסת וממשלה רבים כמו שר הביטחון יואב גלנט, בני גנץ, יפעת שאשא ביטון, סגן הרמטכ"ל, דובר צה"ל דניאל הגרי, רב אלוף אביב כוכבי, אריה דרעי, יפעת שאשא ביטון, נשיא המדינה ועוד רבים הספידו את רועי והשתתפו בהלווייתו. ראש הממשלה בנימין נתניהו הזכיר את סא"ל רועי יוחאי במסיבת העיתונאים שקיים ב-13 בינואר סרטון של מסיבת העיתונאים - בדקה שמינית סא"ל רועי יוחאי מוזכר.
- רועי היה מפקד מחזור על כ2000 טירונים בסיס האימונים של חטיבת הנח"ל.
- אין סיבה שערך זה לא עונה על הכללים. רועי היה בדרגת סגן אלוף במותו. התמנה להיות מג"ד 50 בנח"ל לאחר שהיה סמג"ד בסיירת נח"ל ומפקד על 3 מחזורים בבסיס האימונית החטיבתי. OSHRI AMOR ⁃ שיחה 16:45, 15 במרץ 2024 (IST)
- אני לחלוטין לא מסכים איתך. יש כללים בויקיפדיה, וגם אם תמצא ויקיפד ותיק שיהיה מוכן לעבור על הכללים ולהעביר את הערך למרחב הערכים השלב הבא יהיה דיון חשיבות, שקרוב לוודאי שהערך לא ישרוד, וגם אם ישרוד, הצבעת מחיקה שאותה לא ישרוד בוודאות. יש פה ושם ויקיפדים שמוכנים לעבור על הכללים, אבל הרוב המכריע לא יפעל ככה. אנחנו זהירים ונצמדים לכללים בנושא הנצחת חללי צה"ל, שלא ליצור איפה ואיפה, ואני בטוח שגם אתה לא היית רוצה שנעדיף חלל צה"ל אחד על רעהו. עמית - שיחה 21:08, 16 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
אנא הרחב ערך זה הוא פעיל זכויות אדם בולט ומתנגד. --2001:B400:E2F0:8E0C:8535:3520:1B21:C6F5 14:49, 16 במרץ 2024 (IST)
ראה את הקישור הבא:
https://www.wikidata.org/wiki/Q714958
--2001:B400:E2F0:8E0C:8535:3520:1B21:C6F5 14:52, 16 במרץ 2024 (IST)
- הדף הזה אינו מיועד לבקשת ערכים או לחלוקת משימות לויקיפדים. עמית - שיחה 21:00, 16 במרץ 2024 (IST)
טיוטה:אורי קואל
מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את הערך טיוטה:אורי קואל למרחב הערכים. -- Dominic Ohad Carrington ⁃ שיחה 18:08, 18 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:מידע רפואי ברשתות חברתיות (SocialMEDing) למרחב הערכים. תודה Bayer Israel ⁃ שיחה 00:11, 19 במרץ 2024 (IST)
- הערך אינו בשל למרחב הערכים, נא ראה הערתי בדף השיחה של הטיוטה. את הדיון מכאן ואילך נא לנהל שם. עמית - שיחה 07:26, 19 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:מכון תכלית למרחב הערכים. תודה Epiphany2021 ⁃ שיחה 03:28, 19 במרץ 2024 (IST)
- הערך נדחה לפני שנתיים אך מאז המכון הגדיל את פעילותו והיה מעורב בתהליכים שלטוניים משמעותיים כפי שניתן לראות בטיוטה. למרות שמבדיקה שעשיתי רוב המכונים שיש להם ערך מפנים בעיקר לאתר של עצמם, הקפדתי שכל הסימוכין יובילו לאתרים שאינם אתר המכון כפי שהוסבר לי בעבר לגבי ערכים אחרים שכתבתי. תודה Epiphany2021 ⁃ שיחה 03:35, 19 במרץ 2024 (IST)
- קראתי את הטיוטה, אני עדיין לא בטוח בחשיבות הערך. אני אציב תבנית חשיבות על הטיוטה בטרם תועבר למרחב הראשי, על מנת שלא תיעשה עבודה לחינם. אם נראה שהערך שורד דיון חשיבות לא תהיה בעיה להעבירו. אני מציע שתעקוב אחרי הדיון בדף השיחה של הטיוטה כך שאם יהיו שם טענות הדורשות הבהרה או שיפור תוכל להגיב. עמית - שיחה 09:35, 19 במרץ 2024 (IST)
- תודה רבה, כתבתי שם את נימוקיי. Epiphany2021 ⁃ שיחה 11:16, 19 במרץ 2024 (IST)
- פתחתי דיון לשחזור הערך כאן, מציע שתעקוב אחרי הדיון שכן יתכן שיועלו שם דרישות לשיפור הערך. עמית - שיחה 08:37, 20 במרץ 2024 (IST)
- תודה רבה, כתבתי שם את נימוקיי. Epiphany2021 ⁃ שיחה 11:16, 19 במרץ 2024 (IST)
- קראתי את הטיוטה, אני עדיין לא בטוח בחשיבות הערך. אני אציב תבנית חשיבות על הטיוטה בטרם תועבר למרחב הראשי, על מנת שלא תיעשה עבודה לחינם. אם נראה שהערך שורד דיון חשיבות לא תהיה בעיה להעבירו. אני מציע שתעקוב אחרי הדיון בדף השיחה של הטיוטה כך שאם יהיו שם טענות הדורשות הבהרה או שיפור תוכל להגיב. עמית - שיחה 09:35, 19 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:מתן אברג'יל למרחב הערכים. תודה Doriroz ⁃ שיחה 19:58, 19 במרץ 2024 (IST)
- אנא השלם את הנתונים החסרים כפי שפירטתי בדף השיחה של הטיוטה. עמית - שיחה 08:20, 20 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:דינה לי למרחב הערכים. תודה רועי מנחם מרקוביץ ⁃ שיחה 16:12, 20 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
שלום רב הייתי מעוניין לדעתי אם באמת יש סיבה בשלב זה למנוע מהערך רמי רחמיאל להיות במרחב הערכים אחרי שזה עבר שינויי כל כך מקיפה? ואם כן איפה עוד נדרש ובאמת ניתן לתקן ערך זה? - יש להזכיר שערך זה מלבד זה שהוא עומד בסטנדרטים של ערכים הדומים לו (-תקנו אותי אם אני טועה) הוא בסופו של דבר עוסק באישיות של מישהו די מוכר - על כלל הפעילות שהוא עושה, וכפי הנראה זה תוך זמן קצר בקצב הנתון של הפופולריות של התכום בו הוא עוסק ו"בטוחן שהוא מציעה" הוא לא נופל מזה של אחרים העוסקים בתחום הדומה לזה. ולצד זאת נומר כי אותו אדם משתדל במידה מה להפריד את חיו הפרטים מהתכנית שהוא מרגיש לציבור הרחב אז אין כל כך מה לצפות למצוא פרטים רבים על חייב האישיים דבר זה גם צריך להילקח בחשבון כשמדובר במקורות המידע ובהקשר לנושאים שמעבר לתוכן שהוא מנגיש לציבור, אבל בסך הכל ניתן להסכים שהוא זכאי לקבל ערך בשלב זה ואני לא רואה סיבה ברורה למנוע זאת או לדחות זאת עוד קצת מסיבה לא ברורה. -- 2A02:6680:210D:15A5:53EF:2AF6:7680:7E81 13:04, 21 במרץ 2024 (IST)
- הערך נמחק בהצבעת מחיקה ולכן על פי הכללים לא ניתן להחזירו ללא הצבעת שחזור. לאור הזמן הקצר שעבר מאז, קשה להאמין שהתרחש שינוי מהותי בנסיבות, ולדעתי אין מקום להצבעת שחזור בשלב זה. עמית - שיחה 14:22, 21 במרץ 2024 (IST)
- סליחה אבל אני חולק על דבריך מפני שסיבות המחיקה הקודמת אינם תואמות את המצב העכשווי - סיבת המחיקה הקודמת הסתמך בין היתר על כך שהערך נכתב בצורה ירודה וקצרה על יד מישהו אחר בתחילה ומאז נמחק. ורק לאחרונה משהוא אחר בה ורשם אותו בצורה שונה לחלוטין גם הרבה יותר מפורטת והרבה יותר מקצועית לאלה יש להוסיף את העובדה שזה נעשה לאור השינויים הרבים שחלו סמן קצר זה ולכן ראוי לבדוק את הנושא ולשקול זאת שנית 2A02:6680:210D:15A5:53EF:2AF6:7680:7E81 16:32, 22 במרץ 2024 (IST)
- אתה מוזמן לפתוח הצבעת שחזור אם אתה מעוניין בכך. עמית - שיחה 16:24, 22 במרץ 2024 (IST)
- אז איך אני יעשה את כי הפנו אותי לכאן ולא לשם תוכל לעזור בנושא בוננזה כנראה מה ההצבעה על כך תומר. ויש להבעיר על אף שעבר זמן לא רב חל בו שינויים משמעותיים ובעודהערך הקודם לזה
- אתה מוזמן לפתוח הצבעת שחזור אם אתה מעוניין בכך. עמית - שיחה 16:24, 22 במרץ 2024 (IST)
- סליחה אבל אני חולק על דבריך מפני שסיבות המחיקה הקודמת אינם תואמות את המצב העכשווי - סיבת המחיקה הקודמת הסתמך בין היתר על כך שהערך נכתב בצורה ירודה וקצרה על יד מישהו אחר בתחילה ומאז נמחק. ורק לאחרונה משהוא אחר בה ורשם אותו בצורה שונה לחלוטין גם הרבה יותר מפורטת והרבה יותר מקצועית לאלה יש להוסיף את העובדה שזה נעשה לאור השינויים הרבים שחלו סמן קצר זה ולכן ראוי לבדוק את הנושא ולשקול זאת שנית 2A02:6680:210D:15A5:53EF:2AF6:7680:7E81 16:32, 22 במרץ 2024 (IST)
שאנחנוסנים בו נמחק מסיבות משלו אלה לא רלוונטות עבור המקרה הזה 2A02:6680:210D:15A5:53EF:2AF6:7680:7E81 16:36, 22 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:חיים צ'מרינסקי למרחב הערכים. תודה Ronit.Nikolsky ⁃ שיחה 19:10, 21 במרץ 2024 (IST)
- נא ראי הערתי בדף השיחה וכן בקשת הבהרה (שגיאת כתיב?) בגוף הטיוטה. עמית - שיחה 21:33, 21 במרץ 2024 (IST)
מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן
אבקש להעביר את טיוטה:אבי דבש למרחב הערכים. תודה לורד אנגלי 14 ⁃ שיחה 21:15, 21 במרץ 2024 (IST)
- אני לא רואה איך הערך הזה עומד בעקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. עמית - שיחה 21:45, 21 במרץ 2024 (IST)
- תפרט בבקשה מדוע לא לורד אנגלי 14 ⁃ שיחה 22:37, 21 במרץ 2024 (IST)
- בוא נתחיל משלושת הקריטריונים המופיעים בראש הדף: הוא לא מופיע באנציקלופדיה מודפסת, אין עליו ערך בויקיפדיה אנגלית, ולא זכה בשום פרס חשוב. עכשיו תורך להסביר למה כן, תחת אתגר לא להשתמש במונח "ערכים אחרים" - קרי אתה צריך להסביר למה החשיבות של הערך נובעת מתוך עצמו. עמית - שיחה 07:49, 22 במרץ 2024 (IST)
- מאד קל לחשוב על אתגרים בלי להיות מאותגר חזרה. בוא תסביר לי בבקשה למה למשל המשורר יצחק גוילי כן, והמשורר אבי דבש לא. מה בדיוק ההבדלים ביניהם.
- https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%99%D7%A6%D7%97%D7%A7_%D7%92%D7%95%D7%99%D7%9C%D7%99
- לעצם שאלתך, נושא הערך הוא אדם שמהווה כיום למעשה כאוצר התקליטייה של אריק איינשטיין שהיה לדעת רבים, גדול זמרי ישראל. על עבודה זו, זכה בתעודת הוקרה משר התרבות, לטעמי פרס חשוב בפני עצמו. לורד אנגלי 14 ⁃ שיחה 09:22, 22 במרץ 2024 (IST)
- אם לדעתך חשיבות הערך נובעת מהיותו "אוצר התקליטייה של אריק איינשטיין", למה זה לא המשפט הראשון בערך? אם זה הדבר הכי חשוב, שאר הדברים משניים לו. תקן בבקשה את הערך בהתאם. עמית - שיחה 14:44, 22 במרץ 2024 (IST)
- מקובל עלי לורד אנגלי 14 ⁃ שיחה 15:21, 22 במרץ 2024 (IST)
- סליחה, אבל רק עכשיו ראיתי שהיה ערך כזה שנמחק. במצב זה אי אפשר להעביר את הטיוטה למרחב הערכים ללא דיון שחזור. האם אתה מעוניין שאפתח דיון כזה? עמית - שיחה 16:20, 22 במרץ 2024 (IST)
- כן,בבקשה. הערך נמחק לפני כארבע שנים. תודה 77.137.17.170 16:27, 22 במרץ 2024 (IST)
- אתה מוזמן לנמק את טיעוניך בדיון. בהצלחה. עמית - שיחה 16:32, 22 במרץ 2024 (IST)
- כן,בבקשה. הערך נמחק לפני כארבע שנים. תודה 77.137.17.170 16:27, 22 במרץ 2024 (IST)
- סליחה, אבל רק עכשיו ראיתי שהיה ערך כזה שנמחק. במצב זה אי אפשר להעביר את הטיוטה למרחב הערכים ללא דיון שחזור. האם אתה מעוניין שאפתח דיון כזה? עמית - שיחה 16:20, 22 במרץ 2024 (IST)
- מקובל עלי לורד אנגלי 14 ⁃ שיחה 15:21, 22 במרץ 2024 (IST)
- אם לדעתך חשיבות הערך נובעת מהיותו "אוצר התקליטייה של אריק איינשטיין", למה זה לא המשפט הראשון בערך? אם זה הדבר הכי חשוב, שאר הדברים משניים לו. תקן בבקשה את הערך בהתאם. עמית - שיחה 14:44, 22 במרץ 2024 (IST)
- בוא נתחיל משלושת הקריטריונים המופיעים בראש הדף: הוא לא מופיע באנציקלופדיה מודפסת, אין עליו ערך בויקיפדיה אנגלית, ולא זכה בשום פרס חשוב. עכשיו תורך להסביר למה כן, תחת אתגר לא להשתמש במונח "ערכים אחרים" - קרי אתה צריך להסביר למה החשיבות של הערך נובעת מתוך עצמו. עמית - שיחה 07:49, 22 במרץ 2024 (IST)
- תפרט בבקשה מדוע לא לורד אנגלי 14 ⁃ שיחה 22:37, 21 במרץ 2024 (IST)