Nittai Gallili
שלום Nittai Gallili, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית! | |||||||||||||
|
|
בברכה, .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ ג' בתשרי ה'תשע"ז • 06:35, 5 באוקטובר 2016 (IDT)
יישר כח על ערכי מלחמת העצמאות של ארצות הברית. אני עוקב, לומד וגם מתקן... כאשר אתה מוסיף איש צבא, אנא הוסף לו גם תבנית:חייל, כמו בהנרי קלינטון. בערכי קרבות הוסף לתבנית מפה, כפי שעשיתי במספר ערכים שלך. עלה והצלח. בורה בורה - שיחה 05:08, 27 באוקטובר 2016 (IDT)
תודה לך על המשוב. אנא הער והאר. אני חדש, ויכול לשגות בנקל. בנוגע לאיש צבא, מדובר ברוב פעמים על אנשים שהיו גם פוליטיקאים/ מדינאים, כך שאני מוסיף את תבנית מנהיג. האם יש להוסיף גם תבנית חייל? שנית, איך מוסיפים מפה? מתייג את בורה בורהניתאי גלילי - שיחה 05:40, 27 באוקטובר 2016 (IDT)
- אשמח לעזור אם אתה זקוק למשהו. לא צריך שתי תבניות אלא משהו שהאיש ידוע יותר. כתבת בערך "הידוע בעיקר בגלל שירותו כגנרל", אז אני מניח שתבנית חייל תתאים. אני מכיר אותו רק מתפקיד זה. להוסיף מפה בימים אלה זה קל מאוד, הכל אוטומטי בד"כ. ראה שינוי זה שהוסיף את המפה. בורה בורה - שיחה 06:25, 27 באוקטובר 2016 (IDT)
- תודה. ניתאי גלילי - שיחה 06:53, 27 באוקטובר 2016 (IDT)
לייבל גרונר
עריכהיש הצבעה על מחיקת הערך של לייבל גרונר פה, יש לך זכות הצבעה .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ י"ב בחשוון ה'תשע"ז • 04:22, 13 בנובמבר 2016 (IST)
נכון, מני, וכבר הצבעתי. אתה דווקא לא... ניתאי גלילי - שיחה 14:33, 13 בנובמבר 2016 (IST)
- כן, היה קצת עיכוב... יש אפשרות ליצור איתך קשר בפרטי? (הדוא"ל שלי הוא m770770m gmail.com) .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ ט"ו בחשוון ה'תשע"ז • 19:18, 15 בנובמבר 2016 (IST)
- ודאי. לאחר הכניסה לדף המשתמש שלי, לחץ על 'שליחת דוא"ל למשתמש', בלשונית כלים. רק עשה את החישוב ההגיוני, האם דברים אלו לא אמורים להיכתב בדף השיחה באופן גלוי. ניתאי גלילי - שיחה 09:58, 17 בנובמבר 2016 (IST)
- פשוט, ניסיתי לשלוח לך הודעה, אבל היה כתוב לי שהדוא"ל שלך לא תקין, ולא ניתן לשלוח לך הודעה .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ ט"ז בחשוון ה'תשע"ז • 10:18, 17 בנובמבר 2016 (IST)
- נסה שוב. שיניתי את זה לאחרונה. ניתאי גלילי - שיחה 11:16, 17 בנובמבר 2016 (IST)
- 👍 .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ כ' בחשוון ה'תשע"ז • 20:00, 20 בנובמבר 2016 (IST)
- נסה שוב. שיניתי את זה לאחרונה. ניתאי גלילי - שיחה 11:16, 17 בנובמבר 2016 (IST)
- פשוט, ניסיתי לשלוח לך הודעה, אבל היה כתוב לי שהדוא"ל שלך לא תקין, ולא ניתן לשלוח לך הודעה .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ ט"ז בחשוון ה'תשע"ז • 10:18, 17 בנובמבר 2016 (IST)
תאג"ד
עריכההעלילה צריכה להופיע בפרק על העלילה. בפרק של הדמויות יש לציין עובדות ומאפיינים עיקריים ומשמעותיים בלבד. כיוון שפרק העלילה קצר, זה דווקא יהיה טוב שתוסיף לו פרטים. • צִבְיָה • שיחה • י"ג בחשוון ה'תשע"ז 23:35, 14 בנובמבר 2016 (IST)
- כן, ומדוע את אומרת לי את זה?...ניתאי גלילי - שיחה 23:37, 14 בנובמבר 2016 (IST)
- עריכה זו. • צִבְיָה • שיחה • י"ג בחשוון ה'תשע"ז 23:38, 14 בנובמבר 2016 (IST)
- לא התכוונתי להוסיף פרטים אלו... בסה"כ שחזרתי עריכה קודמת שהורידה קישורים חסרים, אגב כך - זה שיחזר את המחיקות שאת מדברת עליהם, כיוון שבאותה עריכה, גם מחק אותו משתמש מילים אלו. לא אני הוספתי אותם. ניתאי גלילי - שיחה 23:41, 14 בנובמבר 2016 (IST)
- אוקיי... אז לילה טוב! וסליחה על ההטרדה :-) • צִבְיָה • שיחה • י"ג בחשוון ה'תשע"ז 23:43, 14 בנובמבר 2016 (IST)
- לא התכוונתי להוסיף פרטים אלו... בסה"כ שחזרתי עריכה קודמת שהורידה קישורים חסרים, אגב כך - זה שיחזר את המחיקות שאת מדברת עליהם, כיוון שבאותה עריכה, גם מחק אותו משתמש מילים אלו. לא אני הוספתי אותם. ניתאי גלילי - שיחה 23:41, 14 בנובמבר 2016 (IST)
- עריכה זו. • צִבְיָה • שיחה • י"ג בחשוון ה'תשע"ז 23:38, 14 בנובמבר 2016 (IST)
הזמנה למפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM
עריכהביום שישי ה- 16/12/16 יתקיים מפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM במשרדי העמותה - נשמח לראותך - MediaWiki message delivery - שיחה 11:15, 20 בנובמבר 2016 (IST)
הערה
עריכהשלום,
אין לכתוב: "נולד לאביו" או "נולד לאמו". ראה בעניין זה את המדיניות הלשונית שלנו. גילגמש • שיחה 18:50, 20 בנובמבר 2016 (IST)
- צודק, טעות שלי. ניתאי גלילי - שיחה 19:04, 20 בנובמבר 2016 (IST)
יחסי ארצות הברית-הממלכה המאוחדת
עריכההיי ניתאי,
ראיתי שביצעת שינויים בערך יחסי ארצות הברית-הממלכה המאוחדת. כמו שבוודאי ראית מוצבת תבנית:בעבודה מאחר שאני עדיין עובד על הערך. אשמח אם תשמור את התיקונים שלך עד שאסיר את התבנית (אני מעריך שבימים הקרובים) ועד אז לא תבצע עוד שינויים בערך. זאת, מאחר ואף אם שינויים אלו יכולים להיות מבורכים, קרוב לוודאי שלא אשים לב אליהם ולא אוכל לתקנם. בר - שיחה 01:22, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- מצטער. אכן לא ראיתי את התבנית בשעה שערכתי.
למרות זאת, אני חושב שהתבנית לא מתירה לך להוסיף קטעים נגועים בתרגמת קשה. אין שום הצדקה לכך שקטעים כמו זה שמחקתי יישארו עד שתשים לב אליהם ותמחק אותם. לא מדובר על עדכון/ הוספה/ שינוי ניסוח או הגהה קלה. קרא את הקטע שמחקתי שוב ותבין לבד. ניתאי גלילי - שיחה 01:27, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- כל עוד הערך מסומן בתבנית, והוא בבירור נמצא במצב עבודה וכולל תוכן קריא במבוא, אין בעיה שפסקאות מסויימות יהיו עדיין במצב לא בשל. המטרה היא לעודד עורכים לתרגם ערכים ארוכים וחשובים. אם המשמעות היא להשאיר זמנית פסקאות כאלו, כאשר הערך מסומן בבירור במצב עבודה, אין עם זה בעיה כלשהי. Lionster • שיחה 01:37, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- ראית את הקטע המדובר? מחקתי שורות שתורגמו בבירור מתרגום מכונה - ללא עבודה עליהם. זה לא היה 'לא בשל', אלא ממש לא קריא. בדוק, ותקן אותי אם אני טועה. ניתאי גלילי - שיחה 10:34, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- ניתאי אף אחד לא מאשים אותך שהעריכה לא הייתה במקום, פשוט ביקשתי שתמתין. אתה צודק שנעשתה שם טעות ואני באמת לא יודע איך המשפט הזה השתרבב לשם (לא ניסחתי כך). אם בכל זאת יש דברים שבעינייך לא סובלים דיחוי הפנה את תשומת לבי אליהם ואני מבטיח לתקן. בר - שיחה 10:55, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- ראית את הקטע המדובר? מחקתי שורות שתורגמו בבירור מתרגום מכונה - ללא עבודה עליהם. זה לא היה 'לא בשל', אלא ממש לא קריא. בדוק, ותקן אותי אם אני טועה. ניתאי גלילי - שיחה 10:34, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- כל עוד הערך מסומן בתבנית, והוא בבירור נמצא במצב עבודה וכולל תוכן קריא במבוא, אין בעיה שפסקאות מסויימות יהיו עדיין במצב לא בשל. המטרה היא לעודד עורכים לתרגם ערכים ארוכים וחשובים. אם המשמעות היא להשאיר זמנית פסקאות כאלו, כאשר הערך מסומן בבירור במצב עבודה, אין עם זה בעיה כלשהי. Lionster • שיחה 01:37, 21 בנובמבר 2016 (IST)
זה בדיוק היה בעיניי דבר שאינו סובל דיחוי. להבא אשתדל לעדכן אותך, למרות שאני עדיין לא מבין מה פסול יש בעריכה כזו, וסבור שתבנית 'בעבודה' לא יכולה לגרום לדברים כאלו להישאר. ניתאי גלילי - שיחה 13:28, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- משתמש:Lionster, אני סוברת שערך שנכתב במרחב הערכים, גם אם יש עליו תבנית בעבודה, תוכנו צריך להיות תקין ובשפה מתאימה. מי שרוצה להתחיל עם תרגמת ואחר כך לשפר, שיכתוב בטיוטה ויעביר למרחב הערכים לאחר שהערך יהיה תקין. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:00, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- עקרונית, תמיד עדיף לעבוד על הערך בטיוטה ולהעביר בסיום. עם זאת, כל עוד קיים תוכן קריא, המטרה לעודד משתמשים לעבוד על ערכים כאלו מצדיקה לעמדתי גם לקבל חלקים פחות אפויים, כל עוד הערך נמצא כמובן במצב עבודה ולא נזנח. הנזק, במידה וקיים, בטל בשישים לטעמי מול התועלת. כך שאיני רואה פה נזק ממשי. כמובן שאפשר לפנות ישירות לכותב בדף השיחה, אבל אני לא רואה פה סיבה להתערבות בעבודה השוטפת של המשתמש, כשהוא בדיוק במהלכה. Lionster • שיחה 19:17, 21 בנובמבר 2016 (IST)
- משתמש:Lionster, אני סוברת שערך שנכתב במרחב הערכים, גם אם יש עליו תבנית בעבודה, תוכנו צריך להיות תקין ובשפה מתאימה. מי שרוצה להתחיל עם תרגמת ואחר כך לשפר, שיכתוב בטיוטה ויעביר למרחב הערכים לאחר שהערך יהיה תקין. חנה Hanay • שיחה • מיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 19:00, 21 בנובמבר 2016 (IST)
שלום לך. מדוע הביטול הזה? נראה שעריכת האנונימי הייתה דווקא תקינה. Guycn2 · ☎ 22:46, 27 בנובמבר 2016 (IST)
- עמדותיו של עמוס עוז ציוניות? מוזר להגיד זאת על אחד מתושבי מדינת ישראל. האם עכשיו נצטרך להגיד על כל חבר כנסת/שר/ידוען מן השורה שהוא ציוני? ברור, לעומת זאת, שהכוונה הייתה שיש לעמוס עוז עמדות יוניות, כלומר תומכות בשלום, או, בשפה ברורה יותר - הוא נוטה לצד השמאלי של המפה הפוליטית. ניתאי גלילי - שיחה 22:54, 27 בנובמבר 2016 (IST)
- בסדר. אז כנראה שהטעות הייתה שלי. לילה טוב. Guycn2 · ☎ 22:55, 27 בנובמבר 2016 (IST)
בדוק עריכות אוטומטית
עריכהקיבלת הרשאה זו לאחר המלצת Guycn2. --Yoavd • שיחה 08:31, 28 בנובמבר 2016 (IST)
- יואב, תודה על האמון. ניתאי גלילי - שיחה 10:05, 28 בנובמבר 2016 (IST)
ריקון הבלים
עריכההיי לך,
אני יודע שאתה רק מנסה לעזור, אך בבקשה אל תרוקן ערכי הבל. זה מוסיף עוד גרסה ומקשה על המחיקה. עשה זאת רק אם מדובר בחשיפת פרטים אישיים שעלולים להזיק גם בטווח קצר. בברכה, בר הראל • שיחה 21:26, 30 בנובמבר 2016 (IST)
- אוקי. חשבתי שאפילו לטווח קצר זה לא לעניין שאחד ייכנס לערך ויראה שטויות. אני מניח שאתה צודק ומקבל את מה שאתה אומר, למעט לא רק פרטים אישיים, אלא על דברים נוספים שממש לא מתאימים. ניתאי גלילי - שיחה 21:31, 30 בנובמבר 2016 (IST)
- בכיף, איך שאתה חושב. פשוט תבצע את זה רק כשבאמת אתה חושב שצריך. אין סיבה שאנשים יגיעו לערכים אקראיים שהרגע נוצרו אז קח זאת כחלק מהשקלול
- אם כבר, על הדרך, ראיתי שאינך נוהג להזהיר אנשים שמבצעים השחתות. ישנן תבניות אזהרה רבות שבאמצעות שימוש בהן מאפשרות למבצע ההשחתה להבין שביצע משהו שאינו בסדר. בנוסף, לרוב לא חוסמים משחית אלא אם כן הוזהר, כך שאזהרה פותחת יותר אפשרויות טיפול במקרה של משחית חוזר.
- המשך עבודה מצויינת, בר הראל • שיחה 21:25, 1 בדצמבר 2016 (IST)
- בר הראל, אני עושה את זה כשיש לי זמן. מה גם שהמשחיתים בדרך כלל חוזרים ועושים כמה השחתות, ואז יוצא שישנן כמה תבניות אזהרה תוך שתי דקות, לכן אני משאיר זאת לפעמים לטיפול המנטרים. אם אכן שחזרתי כמה השחתות של אותו משחית - אני אכן נוהג להשאיר לו הודעה. תודה על הפידבק, לילה טוב. ניתאי גלילי - שיחה 21:32, 1 בדצמבר 2016 (IST)
- מצוין! לילה טוב לך :) בר הראל • שיחה 21:36, 1 בדצמבר 2016 (IST)
- בר הראל, אני עושה את זה כשיש לי זמן. מה גם שהמשחיתים בדרך כלל חוזרים ועושים כמה השחתות, ואז יוצא שישנן כמה תבניות אזהרה תוך שתי דקות, לכן אני משאיר זאת לפעמים לטיפול המנטרים. אם אכן שחזרתי כמה השחתות של אותו משחית - אני אכן נוהג להשאיר לו הודעה. תודה על הפידבק, לילה טוב. ניתאי גלילי - שיחה 21:32, 1 בדצמבר 2016 (IST)
ערב טוב
עריכהשלום, שחזרתי את עריכתך בערך על טייץ מהנימוק שהזכרתי בתקציר. אחר כך קלטתי שזה אתה, אז באתי לכאן להסביר, לא אוהב לשחזר משתמשים פעילים חדשים בלי לדבר איתם קודם. המשך לילה טוב ותודה על כל תרומותיך. ביקורת - שיחה 23:23, 30 בנובמבר 2016 (IST)
הזמנה למפגש עורכים בנושא תחרות כתיבת ערכים WLM
עריכהביום רביעי, ה-21/12/16 יתקיים בירושלים מפגש עורכים בנושא כתיבת ערכים על אתרי מורשת - נשמח לראותך MediaWiki message delivery - שיחה 14:32, 4 בדצמבר 2016 (IST)
שלום, ערכים לקצינים נעשים רק מדרגת אל"ם ומעלה, ולכן אין צורך בסוגריים לשמות קצינים בדרגת סא"ל שלא יוצרים מאום מלבד הדגשת שמם ב'אדום', לכן מחקתי את הסוגריים בלבד. בברכה, אודי.79.177.85.167 23:03, 5 בדצמבר 2016 (IST)
- לא עברתי אחד אחד אז אני מניח שאתה צודק. ניתאי גלילי - שיחה 23:05, 5 בדצמבר 2016 (IST)
- ולכן ברשותך אחזיר את עריכתי. (החרגתי את ירון שרוני ויואב ברונר שבקרוב אמורים לקבל דרגת אל"ם ולהתמנות למפקד עוצבת נשר ולמפקד עוצבת חוד החנית בהתאמה). בברכה, אודי.79.177.85.167 23:11, 5 בדצמבר 2016 (IST)
- אוקי. מעריך את הנימוס שלך. ניתאי גלילי - שיחה 23:16, 5 בדצמבר 2016 (IST)
ניתאי גלילי תודה. אודי.79.177.85.167 23:25, 5 בדצמבר 2016 (IST)
ביכורים
עריכהשלום Nittai Gallili, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אין ספק, שמים לב לפעילות האינטנסיבית שלך כאן בזמן האחרון.
רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.
אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Nittai Gallili/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.
אז מה דעתך?...
בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 00:06, 7 בדצמבר 2016 (IST)
- אחשוב על כך. אולי זה קצת מוקדם... ניתאי גלילי - שיחה 09:40, 7 בדצמבר 2016 (IST)
- יצא לך לחשוב על זה? לדעתי טווח הזמן סביר בהתחשב בנפח הפעילות אבל אם אתה מעדיף להמתין, אפשר לדחות את זה לחודש הבא (כלומר, תאריך הפרסום הרלוונטי כרגע הוא תחילת ינואר, אפשר לדחות לתחילת פברואר) אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:42, 12 בדצמבר 2016 (IST)
- אוקי, אבדוק את הנושא. ניתאי גלילי - שיחה 22:54, 12 בדצמבר 2016 (IST)
- יצא לך לחשוב על זה? לדעתי טווח הזמן סביר בהתחשב בנפח הפעילות אבל אם אתה מעדיף להמתין, אפשר לדחות את זה לחודש הבא (כלומר, תאריך הפרסום הרלוונטי כרגע הוא תחילת ינואר, אפשר לדחות לתחילת פברואר) אופק כחול - ביבר הזכוכית 22:42, 12 בדצמבר 2016 (IST)
אופק כחול, מסתבר שבחודשים הקרובים אפעל לעתים מעט רחוקות ולא באופן רציף, ולפיכך גם ירד סך התרומות שלי לויקיפדיה באופן ניכר. מבחינתי הייתי שמח לכתוב את "ביכורים" לחודש ינואר, השאלה היא רק אם לאור הדברים הללו, זה עוד רלוונטי. ניתאי גלילי - שיחה 21:31, 26 בדצמבר 2016 (IST)
- היי, התרומה שלך בעבר לא נמחקת ולכן כן, בהחלט רלוונטי. תודה על הנכונות להשתתף אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:26, 27 בדצמבר 2016 (IST)
- אוקי, אעלה טיוטה בזמן הקרוב. ניתאי גלילי - שיחה 14:53, 28 בדצמבר 2016 (IST)
- אופק כחול, העליתי כעת טיוטה. ניתאי גלילי - שיחה 00:51, 1 בינואר 2017 (IST)
- תודה, הקטע פורסם בעמוד המיזם! תגובות תוכל לקרוא בשיחת ויקיפדיה:ביכורים/Nittai Gallili. לילה טוב, אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:37, 2 בינואר 2017 (IST)
- אופק כחול, העליתי כעת טיוטה. ניתאי גלילי - שיחה 00:51, 1 בינואר 2017 (IST)
אשמח לבדיקת העריכה הזאת. אור • שיחה • 19:55, 12 בדצמבר 2016 (IST)
- בדקתי, אור, ותוקן. ניתאי גלילי - שיחה 20:00, 12 בדצמבר 2016 (IST)
מדוע ביטלת את העריכה [[1]]? אמיר מלכי-אור - שיחה 14:36, 13 בדצמבר 2016 (IST)
- טעות. זה היה נראה כאילו ההוספה המדוברת היא מה שאני מבטל. כלומר, התבלבלתי בין הטורים ב'הבדל גרסאות'. ניתאי גלילי - שיחה 14:39, 13 בדצמבר 2016 (IST)
תזכורת למפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM
עריכהבעוד יומיים, ביום שישי ה- 16/12/16 יתקיים מפגש עורכים בנושא שיבוץ תמונות WLM במשרדי העמותה - נשמח לראותך - MediaWiki message delivery - שיחה 14:00, 14 בדצמבר 2016 (IST)
תודה
עריכהמעריך את פועלך בניטור. בברכה, אור • שיחה • 18:05, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- תודה על הפידבק, אור. ניתאי גלילי - שיחה 18:18, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- בכיף אולי תתעניין בקטגוריה:תבניות לאזהרת משתמשים או בסקריפטים. בברכה, אור • שיחה • 18:20, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- יש לי סקריפט שנותן לי אפשרות להוסיף במהירות תבניות אזהרה. הבעיה היחידה איתו שאי אפשר לכתוב על איזה ערך אתה מדבר, ומה הסיבות. בנוגע, לסקריפטים, אכן עברתי בעבר על וק:ס והוספתי כמה שימושיים. אם יש לך הצעות לסקריפטים מעניינים מלבד מה שמופיע שם, אתה מוזמן להוסיף... ניתאי גלילי - שיחה 18:26, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- יקל עלייך מאוד: 64. תסתכל בדפי השוואה. כמו כן, אין צורך לכתוב את הפקודה כל פעם. תסתכל על דוגמה בדף שלי שורה ראשונה. בברכה, אור • שיחה • 18:28, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- תודה, הוספתי את זה. זה נחמד מאוד אבל לא שימושי ברוב המקרים, כיוון שאני כבר רואה את ההבדל בין הגרסאות בעדכונים, וכשאני לוחץ ביטול - הקיצורים לא מופיעים, רק אם אני לוחץ על הבדלים בין זה לעריכות קודמות. תודה, בכל אופן. ניתאי גלילי - שיחה 18:53, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- אתה יכול לתת את האזהרה לפני ביטול הגרסה. אור • שיחה • 18:54, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- ותעבור גם על העדפות ← גאדג'טים בנושא ניטור. אור • שיחה • 18:55, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- תודה, הוספתי את זה. זה נחמד מאוד אבל לא שימושי ברוב המקרים, כיוון שאני כבר רואה את ההבדל בין הגרסאות בעדכונים, וכשאני לוחץ ביטול - הקיצורים לא מופיעים, רק אם אני לוחץ על הבדלים בין זה לעריכות קודמות. תודה, בכל אופן. ניתאי גלילי - שיחה 18:53, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- יקל עלייך מאוד: 64. תסתכל בדפי השוואה. כמו כן, אין צורך לכתוב את הפקודה כל פעם. תסתכל על דוגמה בדף שלי שורה ראשונה. בברכה, אור • שיחה • 18:28, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- יש לי סקריפט שנותן לי אפשרות להוסיף במהירות תבניות אזהרה. הבעיה היחידה איתו שאי אפשר לכתוב על איזה ערך אתה מדבר, ומה הסיבות. בנוגע, לסקריפטים, אכן עברתי בעבר על וק:ס והוספתי כמה שימושיים. אם יש לך הצעות לסקריפטים מעניינים מלבד מה שמופיע שם, אתה מוזמן להוסיף... ניתאי גלילי - שיחה 18:26, 15 בדצמבר 2016 (IST)
- בכיף אולי תתעניין בקטגוריה:תבניות לאזהרת משתמשים או בסקריפטים. בברכה, אור • שיחה • 18:20, 15 בדצמבר 2016 (IST)
אני עובד דרך דף העדכונים, ושם סקריפט 64 לא עובד בכלל. כמובן שעברתי על הגאדג'טים, אל תגזים... אני אולי לא כותב סקריפטים, אבל אני מבין קצת איך הם יכולים לעזור לי... ניתאי גלילי - שיחה 19:00, 15 בדצמבר 2016 (IST)
ניטור
עריכההיי ניתאי. שמתי לב שאתה מנטר. רציתי להסב את תשומת ליבך לאפשרות לקבל הרשאות מנטר שיקלו עליך בעבודת הניטור החשובה שלך. כרגע אינך עומד ברף הנדרש עבור ההרשאות (אתה זקוק למשל ל-1500 עריכות במרחב הערכים), אולם משתעמוד בדרישות - אני מציעה לך לבקש הרשאות ניטור בוק:במ. תוכל לתייג אותי בבקשה כדי שאוכל להמליץ עליך מהתרשמותי. דוג'רית - שיחה 17:58, 28 בדצמבר 2016 (IST)
- תודה דוג'רית, אני מעריך זאת. ניתאי גלילי - שיחה 19:36, 28 בדצמבר 2016 (IST)
- מצטרף. אל תגיב לי ולך לשחזר עוד כמה השחתות אור • שיחה • 22:08, 28 בדצמבר 2016 (IST)
הסרת אזהרה
עריכההיי לך, תוכל בבקשה להסיר את האזהרה למשתמש? הוא לא השחית אם כי תרם במקרה זה. בברכה, בר הראל • שיחה 07:56, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- הוא מחק את ההפניה ולאחר מכן הפך את ההפניה לשעבר לערך עצמאי. אור • שיחה • 13:01, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- שלום בר הראל ואור רק כעת ראיתי שהוא למעשה יצר את הדף מחדש ולכן אבטל את האזהרה.
מה אני אגיד לכם, נמאס לי מההתעסקות ההזויה הזו בדמויות בדיוניות. צריך להיות לזה כללים ברורים, מה גם, שנתקלתי בערכים רבים על סדרות ודמויות שמרוב מלל - הערכים האלו פשוט הזויים. אני וכנראה גם שאר הויקיפדים מעדיפים שלא להיכנס לכל הבלגן הזה ופשוט מדירים רגלנו מהערכים הללו כמעט לחלוטין, כאומרים, 'תעשו בערכים האלה מה שאתם רוצים'. אבל זה ממש לא נכון, בעצם, מכיוון שכל דף במרחב הערכים הראשי, גם אם הוא עוסק בנושא שלא ממש קרוב ללבנו - חייב לעמוד בטנדרטים הבסיסיים של ויקיפדיה. צריך מתישהו לעשות עם זה משהו... ניתאי גלילי - שיחה 13:05, 29 בדצמבר 2016 (IST)- קודם כל, מחקת את התגובה הראשונה שלך ויצרת בעיה עם ההזחה. שנית, התיוג לא עבד. בנוגע לנושא הנדון, באמת העורכים מעדיפים פחות להתעסק עם ערכים בנושאים כאלה וכתוצאה מכך הערכים במצב מזוויע. לא מזמן שכתבתי את פסקת הדמויות בערך פלאשבק ותוך יום זה חזר למצב מזוויע. צריך גם כללי חשיבות ברורים וגם אנשים שמוכנים לשכתב ערכים כאלה. אור • שיחה • 13:09, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- אכן, חזרתי בי. ניתאי גלילי - שיחה 13:10, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- קודם כל, מחקת את התגובה הראשונה שלך ויצרת בעיה עם ההזחה. שנית, התיוג לא עבד. בנוגע לנושא הנדון, באמת העורכים מעדיפים פחות להתעסק עם ערכים בנושאים כאלה וכתוצאה מכך הערכים במצב מזוויע. לא מזמן שכתבתי את פסקת הדמויות בערך פלאשבק ותוך יום זה חזר למצב מזוויע. צריך גם כללי חשיבות ברורים וגם אנשים שמוכנים לשכתב ערכים כאלה. אור • שיחה • 13:09, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- שלום בר הראל ואור רק כעת ראיתי שהוא למעשה יצר את הדף מחדש ולכן אבטל את האזהרה.
תודה על העזרה הטכנית עם הערך, וכן על התמיכה בו... --אולטימטום - שיחה 15:58, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- אין בעד מה, אולטימטום. ניתאי גלילי - שיחה 16:00, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- חנוכה שמח. --109.65.58.129 22:20, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- אני מניח שאתה הוא משתמש:אולטימטום שהגיב כאן קודם. שים לב להתחבר לחשבונך בפעם הבאה. ניתאי גלילי - שיחה 22:32, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- אוקי. תודה. --אולטימטום - שיחה 23:21, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- אני מניח שאתה הוא משתמש:אולטימטום שהגיב כאן קודם. שים לב להתחבר לחשבונך בפעם הבאה. ניתאי גלילי - שיחה 22:32, 29 בדצמבר 2016 (IST)
- חנוכה שמח. --109.65.58.129 22:20, 29 בדצמבר 2016 (IST)
כוכב השלום
עריכהכוכב השלום | |
אהבתי את התנצלותך כלפי המשתמש, לא רבים מודים בטעותם. כל הכבוד גם על הניטור ללא הרף ומניעת ההשחתות בוויקיפדיה. תודתי נתונה לך. בר הראל • שיחה 18:29, 29 בדצמבר 2016 (IST) |
- מצטרף. אור • שיחה • 18:31, 29 בדצמבר 2016 (IST)
מנטר
עריכהשלום רב,
נתתי לך הרשאת מנטר. יהיה לך קל יותר.
אם יש לך שאלות אתה מוזמן לפנות אליי בכל עת.
בהצלחה בהמשך ותודה על תרומתך למיזם. --היידן 15:09, 1 בינואר 2017 (IST)
- תודה על האימון. ניתאי גלילי - שיחה 15:14, 1 בינואר 2017 (IST)
- בהצלחה ניתאי! רק עדיין אין לך 1,500 עריכות במרחב הראשי אז... לך לשחזר משחיתים בכל המרץ ! בברכה, אור • שיחה • @ • 15:23, 1 בינואר 2017 (IST)
שלום, לא ברור לי על מה ולמה נתת לי {{הסבר}} ולמה שחזרת אותי. אשמח להסבר, אבל בלי התבנית הפעם. אור • שיחה • @ • 19:22, 4 בינואר 2017 (IST)
- טעות שהיא תוצאה של אי-הכרה-מספקת של תבניות... נתתי לך הסבר בדף שיחתך. ניתאי גלילי - שיחה 19:23, 4 בינואר 2017 (IST)
- עושה רושם שהחזרת את עריכותיו של אולטימטום בהם הוא ערך תגובות שלך ושל אלמוני, דבר שאיננו מקובל. אור • שיחה • @ • 19:27, 4 בינואר 2017 (IST)
- אתה צודק, אך דווקא כאן הוא מחק תגובה שהייתה טעות מעיקרה. (האלמוני, על פי הנראה שם, הוא כנראה משתמש:אולטימטום כאשר היה מחוץ לחשבון, קרא והבן את כוונתי.) נראה שהוא פשוט חזר בו. ניתאי גלילי - שיחה 19:29, 4 בינואר 2017 (IST)
- זה לא מקובל, ובטח שלא זה. אור • שיחה • @ • 19:30, 4 בינואר 2017 (IST)
- אמרתי לך, חשב משהו בטעות, וכנראה חזר בו אחר כך... ניתאי גלילי - שיחה 19:32, 4 בינואר 2017 (IST)
- קודם כל, הוא ערך גם תגובה שלך, ראה כאן. דבר שני, גם תגובות שאתה כותב, אתה לא יכול למחוק, אלא אתה יכול להעביר.
ככה נהוג למחוק. אור • שיחה • @ • 19:34, 4 בינואר 2017 (IST) - מסתבר, אולם למרות זאת, אין לי שום התנגדות לעריכה זו. מלכתחילה היה זה מעט מצחיק ומוזר, ולאחר שהחליט לחזור בו, המצב עדיף כעת בהרבה. ניתאי גלילי - שיחה 19:37, 4 בינואר 2017 (IST)
- אם אין לך התנגדות, אין לי בעיה. אור • שיחה • @ • 19:38, 4 בינואר 2017 (IST)
- קודם כל, הוא ערך גם תגובה שלך, ראה כאן. דבר שני, גם תגובות שאתה כותב, אתה לא יכול למחוק, אלא אתה יכול להעביר.
- אמרתי לך, חשב משהו בטעות, וכנראה חזר בו אחר כך... ניתאי גלילי - שיחה 19:32, 4 בינואר 2017 (IST)
- זה לא מקובל, ובטח שלא זה. אור • שיחה • @ • 19:30, 4 בינואר 2017 (IST)
- אתה צודק, אך דווקא כאן הוא מחק תגובה שהייתה טעות מעיקרה. (האלמוני, על פי הנראה שם, הוא כנראה משתמש:אולטימטום כאשר היה מחוץ לחשבון, קרא והבן את כוונתי.) נראה שהוא פשוט חזר בו. ניתאי גלילי - שיחה 19:29, 4 בינואר 2017 (IST)
- עושה רושם שהחזרת את עריכותיו של אולטימטום בהם הוא ערך תגובות שלך ושל אלמוני, דבר שאיננו מקובל. אור • שיחה • @ • 19:27, 4 בינואר 2017 (IST)
אוקי. אני באמת מעריך את הערנות שלך. המשך לשמור עלי כשאני לא נמצא כאן ... ניתאי גלילי - שיחה 19:39, 4 בינואר 2017 (IST)
- אל תדאג, דף זה ועוד רבים ברשימת המעקב שלי. אור • שיחה • @ • 19:40, 4 בינואר 2017 (IST)
- שכחתי לציין אם אתה רוצה או צריך משהו, אני תמיד כאן אור • שיחה • @ • 19:48, 4 בינואר 2017 (IST)
לתשומת לבך
עריכההאם הלוחות בוויקיפדיה צריכות להיות מרובעות ההצבעה החלה .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ ז' בטבת ה'תשע"ז • 00:58, 5 בינואר 2017 (IST)
- תודה על העדכון. ניתאי גלילי - שיחה 17:19, 5 בינואר 2017 (IST)
היי ניתאי, כאן משתמש:אולטימטום. הייתי שמח לקבל ממך עזרה בערך תוכנית ההרגעה. ישנם טענות שהערך לא נכתב בצורה אנציקלופדית, וכעת יש עליו דיון. אולי תוכל לעזור לי בשכתוב הערך, על מנת שיהיה כתוב בצורה טובה יותר? בתודה מראש. אולטימטום • שיחה • ח' בטבת ה'תשע"ז 02:40, 6 בינואר 2017 (IST)
- ראיתי ושיניתי שינויים מעטים. צר לי, אך כפי שאתה מבחין בעצמך - זה לא ממש עזר... ניתאי גלילי - שיחה 17:44, 19 בינואר 2017 (IST)
הזמנה לבעל ידע
עריכהשלום Nittai Gallili!
לפי ההתרשמות הכללית מעריכותיך, נראה שיש לך ידע מקיף במגוון תחומים. היענותך לתרומה מהידע שלך בענף, עשויה להעלות את הרמה בתחומים אלו.
אופן נאות לתרומת הידע יכול להתבצע בהצטרפות לפרויקט בעלי ידע. ההצטרפות מתבצעת על ידי שיבוץ שמך בתחומי הידע שלך ובכך לקבל התראה בכל פעם שמישהו מתייג את בעלי הידע שבאותו התחום. תוכל לראות כאן את רשימת התחומים המלאה, או - לפי חלוקת נושאים ובצירוף שמות בעלי הידע הקיימים כבר - כאן.
אודות המיזם בקצרה: שאלות רבות בדפי השיחה של מרחב הערכים או בהכה את המומחה וכדומה נותרות לעיתים ללא מענה מצד הידע היסודי יותר שהן דורשות. כמו כן הרבה דיונים מתנהלים בלא שמעורבים בהם אלו מבין המשתמשים שמבינים יותר בעניין. בעת העלאת השאלה והתנהלות הדיון, ואף בכלל, לא תמיד יודעים וזוכרים מי יכול לעזור בזה. לפעמים בכלל אין דיון. יש איזו עריכה שחשודה בהשחתה ואין מי שיכול לאשר או לפסול אותה. צריך שיתמזל כדי שבדיוק יעבור במקום מישהו שמבין בזה באמת כדי לספק מענה הולם. פרויקט זה קורא לכל מי שיש לו ידע ועניין בתחום מסוים מעבר לידע הכללי והממוצע שיש לשאר המשתתפים כאן, שיבוא ויתייג את שמו, ואז יוכל לסייע במקרים הנ"ל ועוד. התיוג מאפשר מענה גם לאחר זמן ללא שהמתייג והמתויג מכירים ויודעים זה על זה.
פרטים נוספים ניתן למצוא בדף המיזם.
נשמח מאוד בהצטרפותך. איך שלא יהיה, אם אתה רואה תועלת מיוחדת במיזם, אנא חווה זאת בהצדעה כאן. זה עשוי להועיל בקידום המיזם.
בברכה, קובץ על יד ♦ שיחה ♦ הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 01:27, 20 בינואר 2017 (IST)
- תודה אליעד, זה מחמיא , אבל אני חושב שעוד חזון למועד... ראיתי שכתבת תגובה למשתמש ששאל על כך, וענית לו שמדובר על ידע יוצא דופן ביחסיות ויקיפדית. בדרך כלל, הויקיפדים ככלל הם בעלי ידע יוצא דופן ביחסיות כללית, אך איני חושב שאני בעל יוצא דופן ביחסיות ויקיפדית. אולי בהמשך... ניתאי גלילי - שיחה 16:21, 20 בינואר 2017 (IST)
- קומפלימנט זה גם מחייב :) אכן, רוב ככל הוויקיפדים יש להם ידע לא סטנדרטי, ולכן הם באו לפה. אך כמעט לכל אחד מהם יש תחום שבו הוא מהמיוחדים כאן. אני משער שגם אתה אחד שכזה. אם כן, ראה את עצמך כך... אם בכל אופן לא, המשך בפעילותך כך. היא מעולה! קובץ על יד ♦ שיחה ♦ הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 16:29, 20 בינואר 2017 (IST)
- תודה שוב, כנראה שאעשה זאת בהמשך. ואם כבר מדברים על קומפילמנטים - אולי קצת לא נעים לחזור בדיוק על מה שאמרו אחרים - אך בכנות, הופתעתי מאוד בקריאתי את מה שכתבת ב"ביכורים". לפי עבודותיך כאן, היה נראה שאתה וותיק כבר שנים! אני מעריך ביותר את עבודתך שנראית רצינית ומשובחת. עלה והצלח! (ולא נדבר כאן על כך שממש האפלת עלי ב"ביכורים"... ) ניתאי גלילי - שיחה 18:45, 21 בינואר 2017 (IST)
- קומפלימנט זה גם מחייב :) אכן, רוב ככל הוויקיפדים יש להם ידע לא סטנדרטי, ולכן הם באו לפה. אך כמעט לכל אחד מהם יש תחום שבו הוא מהמיוחדים כאן. אני משער שגם אתה אחד שכזה. אם כן, ראה את עצמך כך... אם בכל אופן לא, המשך בפעילותך כך. היא מעולה! קובץ על יד ♦ שיחה ♦ הצטרפו לבעלי הידע - עשרות כבר משובצים! 16:29, 20 בינואר 2017 (IST)
שחזור זריז מדיי
עריכהשלום לך. אני מניח שאתה רגיל למשחיתים, אבל אודה לך אם לא תשחזר עריכות בלי שיש לעורך זמן להגיב, ודאי אם ראית שאותו עורך (אני, במקרה זה) אינו עורך חדש בויקיפדיה... שיחזרת לי היום עריכת (אמנם מינורית, אבל פרט חשוב - תאריך פטירה), ושעה אחר-כך מישהו אחר עדכן את אותו מידע, והוא נשאר. לצערי לא הייתי זמין לענות לך, אבל כמובן שהיה לי סימוכין לעניין... Alleycat80 - שיחה 23:15, 23 בינואר 2017 (IST)
- Alleycat80, צר לי על האיחור הרב. לגופו של עניין: אני משחזר עשרות שחזורים ביום בו אני נמצא כאן, אודה לך אם תסב את תשומת ליבי לעריכה הספציפית המדוברת. ניתאי גלילי - שיחה 17:52, 1 בפברואר 2017 (IST)
לתשומת לבך
עריכההצבעה על הערך חנה שניאורסון .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ כ"ט בטבת ה'תשע"ז • 05:03, 27 בינואר 2017 (IST)
- תודה על העדכון מני. ניתאי גלילי - שיחה 17:54, 1 בפברואר 2017 (IST)
ספרות ומקורות לערכים
עריכהשלום ניתאי,
אני רואה את פעילותך הרבה הקשורה לערכים בהיסטוריה צבאית. אני רוצה לסייע לך. הרשה לי בבקשה שתי שאלות אישיות לפני כן: מה רמת הידיעות שלך בשפה האנגלית ומה ההשכלה הקודמת שלך בהיסטוריה צבאית? אם רמת האנגלית שלך היא גבוהה (יכולת לקרוא ספר אקדמי ללא שימוש במילון או כמעט ללא שימוש במילון) אפשר להתקדם הלאה ולהעביר לך חומר על הערכים שאתה כותב. לגבי השכלה קודמת: מהערכים שאתה כותב נראה שאתה לא מכיר לעומק את הנושא. היתי רוצה לסייע לך גם בתחום הזה. אני יכול להפנות אותך לספרות ולהרצאות בנושאים אלה או לפחות לתת לך כיוון. אין ספק ששני הנושאים שבחרת לעצמך (המרד הגדול ומלחמת העצמאות האמריקאית) הם ראויים ביותר ולא זוכים לסקירה מספקת אצלנו. כמו כן, לא יודע עד כמה עקבת אחרי הכתיבה שלי, אני אחד הכותבים העיקריים שלנו בתחום של ההיסטוריה הצבאית ואני יכול לסייע לך גם בשאלות כלליות הקשורות לנושא זה. גילגמש • שיחה 07:32, 17 בפברואר 2017 (IST)
- שלום גילגמש.
- קודם כל, מצטער שאני עונה רק עכשיו, לא הייתי בוויקיפדיה בשבועיים האחרונים.
- לשאלותיך:
- 1) אני לא דובר אנגלית ברמה גבוהה, ואף לא בינונית, למרבה הצער.
- 2) אין לי השכלה רשמית בהיסטוריה צבאית. אני מתעניין בכך מאוד, קורא הרבה, ושואף גם להרחיב את הנושא בוויקיפדיה.
- 3) אני מודע לכתיבתך הרבה ומעריך אותה מאוד, וכפי שכבר הבחנת, לא היססתי לפנות אליך פעמים מספר.
- 4) תודה על הצעתך לעזרה. אם יש לך הצעות ספציפיות - אשמח לשמוע. ניתאי גלילי - שיחה 17:01, 2 במרץ 2017 (IST)
- אם אתה לא מבין אנגלית ברמה גבוהה זאת בעיה. רוב המחקר ההיסטורי הוא באנגלית, בוודאי בתחום שקשור לארה"ב. במקרה הזה, אני מציע לך להתמקד בהיסטוריה של ארץ ישראל. בנושא זה יש די הרבה מחקר טוב בעברית ותרגומים לעברית. לצערי, אין לי ספרות מסודרת שאני יכול לשתף איתך בעברית. אני מציע שתתחיל בכך שתקרא ספר כללי שלא נכנס לפרטים. הוא לא חייב להיות מדויק מאוד ואפשר שיכתב על ידי היסטוריון לא מקצועי (למשל ברמת עיתונאי) יש כמה כתבי עת בעברית שסביר שתמצא שם מידע (מערכות, יד בן צבי, זמנים ואחרים) ויתכן שאפשר למצוא שם כמה מאמרים ולהוריד. בעקרון אמורה להיות לנו גישה למאגרים שמכילים את המאמרים האלה. מעבר להצעות אלה, אתה מוזמן לפנות אלי בשאלות הקשורות להיסטוריה צבאית. גילגמש • שיחה 21:38, 2 במרץ 2017 (IST)
- בנוגע למה שאמרת על האנגלית: זו בדיוק הסיבה לכך שאני בדרך כלל מתרגם ערכים כאלה מויקי האנגלית. למען האמת, לא רק שאין חומר מחקרי, אלא כמעט שאין חומר בכלל על מלחמת העצמאות של ארה"ב בעברית. אולי 2-3 ספרים. זו בעיה, אבל אני מניח שאם ערכים על מערכות חשובות במלחמה זו לא נכתבו, למרות שהיו מסומנים כאדומים במשך שנים, פשוט צריך להתחיל לתרגם, ולהרחיב בהמשך. בקשר למה שאמרת על היסטוריה ארצי-ישראלית - אני אכן עושה זאת. תודה על הנכונות לעזור. ניתאי גלילי - שיחה 21:49, 2 במרץ 2017 (IST)
- אם אתה לא מבין אנגלית ברמה גבוהה זאת בעיה. רוב המחקר ההיסטורי הוא באנגלית, בוודאי בתחום שקשור לארה"ב. במקרה הזה, אני מציע לך להתמקד בהיסטוריה של ארץ ישראל. בנושא זה יש די הרבה מחקר טוב בעברית ותרגומים לעברית. לצערי, אין לי ספרות מסודרת שאני יכול לשתף איתך בעברית. אני מציע שתתחיל בכך שתקרא ספר כללי שלא נכנס לפרטים. הוא לא חייב להיות מדויק מאוד ואפשר שיכתב על ידי היסטוריון לא מקצועי (למשל ברמת עיתונאי) יש כמה כתבי עת בעברית שסביר שתמצא שם מידע (מערכות, יד בן צבי, זמנים ואחרים) ויתכן שאפשר למצוא שם כמה מאמרים ולהוריד. בעקרון אמורה להיות לנו גישה למאגרים שמכילים את המאמרים האלה. מעבר להצעות אלה, אתה מוזמן לפנות אלי בשאלות הקשורות להיסטוריה צבאית. גילגמש • שיחה 21:38, 2 במרץ 2017 (IST)
שחזור עריכה בערך "ויטמין C"
עריכהראיתי ששחזרת עריכה בערך ויטמין C שהסירה משפט חסר מקור מהערך. אני לא מבין בנושא בעצמי, אבל נראה לי שמדיניות הקהילה אומרת שלמשפטים חסרי מקור אין מקום כאן. (ולפי הבנתי המשפט גם לא נכון עובדתית. אבל כך או כך אין לו מקום ללא סימוכין) יובל מדר - שיחה 14:23, 30 במרץ 2017 (IDT)
- יובל מדר, ממש לא. אם אין מקור, מוסיפים תבנית [דרוש מקור]. מוחקים רק כאשר יש פקפוק רציני (ועל פי הבנתי - לא אנונימי). ניתאי גלילי - שיחה 19:38, 30 במרץ 2017 (IDT)
- שלום ניתאי, גישתך שגויה לגמרי. תבנית "דרוש מקור" אינה מספקת חסינות למשפט חסר מקור; היא מיועדת רק לעודד משתמשים למצוא מקור לטענה, אבל אינה משנה את מעמד הטענה בשום מידה - טענה חסרת מקור אפשר להסיר בכל זמן. מטרת התבנית היא רק לספק מעט זמן למצוא מקור, כדי להימנע מהסרה, כאשר מדובר בטענה סבירה. במקרה זה, הטענה הייתה שגויה לחלוטין, וכך השחזור שלך החזיר מידע שגוי לויקיפדיה. קריטריון ה"פקפוק רציני" אינו מקובל, ואין שום הבחנה בין משתמש ותיק לחדש או אנונימי (אגב, השחזור שלך היה כלפי משתמש חדש, אך רשום).
- בנוסף, המשתמש נימק את עריכתו היטב בתקציר העריכה שלו - "מחקתי טענה שהייתה שגויה מבחינה מדעית ולא כללה הפניה לאף מקור". אתה שחזרת אותו בתוך 3 דקות, בלי לכתוב אף מילה בתקציר העריכה שלך, ובלי לנסות לפתוח דיון, כאילו הוא השחית את הערך. השחזור שלך היה גס רוח ולא מוצדק - בדיוק סוג הפעולות שנותנות מוניטין שלילי לויקיפדיה. עופר קדם - שיחה 20:08, 1 באפריל 2017 (IDT)
- עופר קדם, אני מצטער שכך אתה רואה את עריכתי. אסביר את פעולתי: כאשר אנונימיים עורכים עריכות, אני נעשה חשדי כלפי זה באופן אוטומטי. זה לא אומר שאני מיד משחזר אותם. להפך - בדרך כלל כאשר אני מסתפק האם זה שגוי או נכון (למשל שינוי נתונים מספריים כמו הכנסות של חברות וכדומה) אני משאיר ולא נוגע. במקרה הזה, האנונימי כתב בתקציר העריכה שלו "מחקתי טענה שהייתה שגויה מבחינה מדעית ולא כללה הפניה לאף מקור." לא ידעתי אם הוא צודק או לא, אבל מה שראיתי כאן זה ויקיפדים קודמים שכתבו את השורה ללא מקור, ואנונימי חדש שחלק מטענתו הסתמכה על כך שאין מקור. אין לי ידע מדעי בתחום, אבל למרות שלא היה מקור לטענה, הכרתי אותה היטב לפני כן. בהסתמך על דברים אלו, שחזרתי. אחר כך (כנראה) הוא נרשם, ומההערתך אני מניח ששגיתי. ניתאי גלילי - שיחה 21:22, 1 באפריל 2017 (IDT)
- היית צריך לכתוב תקציר עריכה ברור ולפנות אל האנונימי בדף שיחתו. קפיצה קצרה אל ויקיפדיה האנגלית היית מגלה שבגדול האנונימי צודק. כשאתה רואה עריכה אנונימית שדי ברור שהיא לא השחתה מובהקת (שהרי הוא הביא נימוק סביר לעריכתו) - אתה צריך לקחת אותה ברצינות ולבחון את הדברים. היית גם יכול לנסות לפנות למישהו שאתה חושב שיכול להבין בנושא. בסופו של דבר, אני חושבת שהרציונל שהוביל אותך לשחזר את העריכה היה מוצדק - אך הביקורת היא על הדרך בה זה נעשה - כל עוד לא מדובר בהשחתה מובהקת יש לשים תקציר עריכה ברור ולפנות אל האנונימי בדף שיחתו מתוך ניסיון להבין מה הנימוק לעריכה. כל זה כמובן לוקח יותר זמן מאשר "שחזר ושכח", אבל זה הרבה יותר יעיל. • צִבְיָה • שיחה • ה' בניסן ה'תשע"ז 22:14, 1 באפריל 2017 (IDT)
- הכרות מוקדמת עם טענה, בהיעדר ידע של ממש, אינה משנה (ואכן, הטענה שגויה). המשתמש אמנם חדש, אך בעת ביצוע העריכה הוא לא היה אנונימי (הרישום בדף הגרסאות הקודמות אינו משתנה רטרואקטיבית). אני מבין את החשדנות כלפי משתמשים חדשים ואנונימיים, אבל כאשר משתמש מנמק את עריכתו, וברור שאין כוונה להשחתה, צריך להתייחס לעריכה באופן ענייני, בלי קשר לסוג המשתמש שביצע אותה - זה אומר, בין השאר, לנמק בתקציר העריכה. שחזור ללא תקציר עושים להשחתות, לא לעריכות ענייניות, שברור שבוצעו בכוונה טובה.
- בעתיד, אם אתה נתקל בעריכה כזו - ראשית, התייחס לאנונימי כמו אל משתמש רשום. אפילו אם אתה משחזר, נמק זאת בתקציר העריכה, ולפי הצורך פתח דיון בדף השיחה. שנית, פנה למשתמש שעשוי להבין בתחום - אני מקבל פניות כאלה לעיתים קרובות, וכך גם אחרים. ראה רשימת משתמשים בויקיפדיה:תחומי עניין. עופר קדם - שיחה 22:20, 1 באפריל 2017 (IDT)
- עופר קדם, הבנתי היטב את מה שאמרת בתחילה והסברתי את עצמי. אם הרישום אינו משתנה רטרואקטיבית, אכן אי אפשר לדעת שהוא כבר נרשם. העריכה שאני ראיתי הייתה אנונימית. היכרות מוקדמת אינה משנה סתם, אך היא יכולה להגביר את החשדנות הקיימת כבר. דברים אלו בנוסף לכך שמחק משפט בטענה שהוא "ללא מקור", הובילו אותי לשחזור, מוטעה. בדרך כלל איני נכנס לדברים שלא ידועים לי אם הם אינם השחתות מובהקות. לילה טוב. ניתאי גלילי - שיחה 23:57, 1 באפריל 2017 (IDT)
- אלא אם כן סבלנו מתקלה תמוהה בויקי, העריכה שאתה שחזרת בוצעה, ברגע העריכה, על ידי משתמש רשום אם כי חדש, בעל דף משתמש אדום. לא ברור לי מדוע הטענה שהמשפט הוא ללא מקור גרמה לך לחשוד - למשפט באמת לא היה מקור. לילה טוב לך (אני באיזור זמן אחר...). עופר קדם - שיחה 00:03, 2 באפריל 2017 (IDT)
- אני באמת לא יודע מדוע אתה חושב כך. מיד אחר כך הוא אכן נרשם, וחזר על עריכה זו, אבל מה שאני שיחזרתי - הייתה עריכה אנונימית. [2] אתה אומנם צודק: לא צריך הוכחה על מנת לומר שטענה מסוימת היא אינה נכונה כאשר היא ללא מקור, אבל איך לומר זאת, רציתי סוג מסוים של מקור לטענתו. ככלות הכל, אנונימי טען שטענה זו אינה נכונה. אני נוטה בדרך כלל ליחס לאנונימי משקל נמוך מאשר למשקל של מה שכבר כתוב בערך הרבה לפני כן. כך למעשה עובדת השיטה של מלחמת עריכה ו'גרסה יציבה'. אני שוב חוזר: טעיתי, רק הסברתי מה גרם לי לעשות זאת. ניתאי גלילי - שיחה 00:09, 2 באפריל 2017 (IDT)
- מצטער, אתה צודק - העריכה הראשונה, אותה שחזרה מיכל, הייתה ממשתמש רשום, ואתה שחזרת עריכה אנונימית. עופר קדם - שיחה 01:00, 2 באפריל 2017 (IDT)
- אני באמת לא יודע מדוע אתה חושב כך. מיד אחר כך הוא אכן נרשם, וחזר על עריכה זו, אבל מה שאני שיחזרתי - הייתה עריכה אנונימית. [2] אתה אומנם צודק: לא צריך הוכחה על מנת לומר שטענה מסוימת היא אינה נכונה כאשר היא ללא מקור, אבל איך לומר זאת, רציתי סוג מסוים של מקור לטענתו. ככלות הכל, אנונימי טען שטענה זו אינה נכונה. אני נוטה בדרך כלל ליחס לאנונימי משקל נמוך מאשר למשקל של מה שכבר כתוב בערך הרבה לפני כן. כך למעשה עובדת השיטה של מלחמת עריכה ו'גרסה יציבה'. אני שוב חוזר: טעיתי, רק הסברתי מה גרם לי לעשות זאת. ניתאי גלילי - שיחה 00:09, 2 באפריל 2017 (IDT)
- אלא אם כן סבלנו מתקלה תמוהה בויקי, העריכה שאתה שחזרת בוצעה, ברגע העריכה, על ידי משתמש רשום אם כי חדש, בעל דף משתמש אדום. לא ברור לי מדוע הטענה שהמשפט הוא ללא מקור גרמה לך לחשוד - למשפט באמת לא היה מקור. לילה טוב לך (אני באיזור זמן אחר...). עופר קדם - שיחה 00:03, 2 באפריל 2017 (IDT)
- עופר קדם, הבנתי היטב את מה שאמרת בתחילה והסברתי את עצמי. אם הרישום אינו משתנה רטרואקטיבית, אכן אי אפשר לדעת שהוא כבר נרשם. העריכה שאני ראיתי הייתה אנונימית. היכרות מוקדמת אינה משנה סתם, אך היא יכולה להגביר את החשדנות הקיימת כבר. דברים אלו בנוסף לכך שמחק משפט בטענה שהוא "ללא מקור", הובילו אותי לשחזור, מוטעה. בדרך כלל איני נכנס לדברים שלא ידועים לי אם הם אינם השחתות מובהקות. לילה טוב. ניתאי גלילי - שיחה 23:57, 1 באפריל 2017 (IDT)
- עופר קדם, אני מצטער שכך אתה רואה את עריכתי. אסביר את פעולתי: כאשר אנונימיים עורכים עריכות, אני נעשה חשדי כלפי זה באופן אוטומטי. זה לא אומר שאני מיד משחזר אותם. להפך - בדרך כלל כאשר אני מסתפק האם זה שגוי או נכון (למשל שינוי נתונים מספריים כמו הכנסות של חברות וכדומה) אני משאיר ולא נוגע. במקרה הזה, האנונימי כתב בתקציר העריכה שלו "מחקתי טענה שהייתה שגויה מבחינה מדעית ולא כללה הפניה לאף מקור." לא ידעתי אם הוא צודק או לא, אבל מה שראיתי כאן זה ויקיפדים קודמים שכתבו את השורה ללא מקור, ואנונימי חדש שחלק מטענתו הסתמכה על כך שאין מקור. אין לי ידע מדעי בתחום, אבל למרות שלא היה מקור לטענה, הכרתי אותה היטב לפני כן. בהסתמך על דברים אלו, שחזרתי. אחר כך (כנראה) הוא נרשם, ומההערתך אני מניח ששגיתי. ניתאי גלילי - שיחה 21:22, 1 באפריל 2017 (IDT)
סימון עריכה כבדוקה
עריכהשלום ניתאי, יישר כח על מאמציך בניטור השינויים בויקיפדיה. משהו קטן: נתקלתי בכמה עריכות בעייתיות ששחזרת בלי לסמן שהעריכה נבדקה. אנא השתדל לסמן תמיד, כדי למנוע בדיקה כפולה ובזבוז זמן של מנטרים אחרים. טיפ: עדיף להשתמש בכפתור השחזור המהיר, שמסמן אוטומטית את העריכה כבדוקה, מאשר ב"ביטול". תודה מראש, נתנאל - שיחה 02:54, 5 באפריל 2017 (IDT)
- נתנאל, האמת שממש לאחרונה הבחנתי שלמרות שעריכות מסוימות מבוטלות אחר כך, הם עדיין מסומנות כלא בדוקות. לא הבנתי למה זה קורה. תודה על ההסבר. ניתאי גלילי - שיחה 10:20, 5 באפריל 2017 (IDT)
- לידיעתך ניתן להוסיף סקריפט שמאפשר גם בלחיצה על ביטול לסמן את העריכה כבדוקה באופן אוטומטי. לגבי עריכות מבוטלות לא בדוקות, זה יכול לקרות גם אם המבטל אינו מנטר מורשה. כמו כן, יומולדת שמח . בברכה, מלא כל הארץ כבודי • שלח הודעה ל-013-28143 • ה' בתמוז ה'תשע"ז • 14:02, 29 ביוני 2017 (IDT)
העברה לטיוטה
עריכההדף SkullCandy (סקול קנדי) אותו ערכת במקצת עבר למרחב טיוטה. Ldorfman • שיחה 16:18, 18 באפריל 2017 (IDT)
- Ldorfman, לא כתבתי, ניסיתי לשפר בכמה עריכות קטנטנות. ניתאי גלילי - שיחה 16:19, 18 באפריל 2017 (IDT)
- אחלה. לכן זה הועבר למרחב הטיוטה ולא לדף במרחב המשתמש שלך. אם תהיה מעוניין, המשך בפועלך זה. Ldorfman • שיחה 16:20, 18 באפריל 2017 (IDT)
גוש חלב
עריכההיי. ראיתי שאתה שואל אנשים בקשר למצור שם; אחרי שיצרת את הערכים האחרונים עשיתי עבודת נמלים בקישור ערכים זרים בוויקינתונים בכל השפות, אז על הדרך נתקלתי בזה, אם זה עוזר לך. Mbkv717 • שיחה • כ"ו בניסן ה'תשע"ז • 22:11, 22 באפריל 2017 (IDT)
- Mbkv717, תודה. ראיתי את זה כבר, והאמת שזה מה שגרם לי לחשוב שיש על מה לכתוב. אני רק תוהה אם אכן יש מספיק חומר. שים לב שרוב הערך שם הוא ב'רקע', ועל המצור עצמו יש בערך 4 שורות. ניתאי גלילי - שיחה 22:13, 22 באפריל 2017 (IDT)
- לא העמקתי יותר מדי, אבל עכשיו זה באמת נראה בלי יותר מדי בשר באנגלית. בכל אופן, יש חוסר אחידות מוחלט בין הוויקיפדיות שטרחו לכתוב על משהו מעבר למצור בירושלים באשר לקרבות שזכאים לערך, אז אולי החומרים נמצאים איפשהו. בהצלחה! Mbkv717 • שיחה • כ"ו בניסן ה'תשע"ז • 22:17, 22 באפריל 2017 (IDT)
הוספתי בתבנית:בחירות את השדות "התכנסות" ו"התפזרות" שהיו חסרים לך. אתה יכול להוסיף בערכים הבאים שאתה כותב. בורה בורה - שיחה 23:49, 18 במאי 2017 (IDT)
- תודה, בורה בורה. לא התעסקתי עם התבנית הזאת, ולכן חששתי להכניס את השדות. לא יודע אם אכתוב עוד בנושא זה, אבל זה בטח נצרך. ניתאי גלילי - שיחה 11:10, 21 במאי 2017 (IDT)
שחזורים
עריכהמוטב שתבדוק את עצמך ולא תשחזר אוטומטית. הוחלט למחוק את הקטגוריה כבר לפני שנים, והיא תוסר מהערכים. 141.226.150.158
- שמתי לב לטענות שלך בדף בקשות ממפעילים ברגע שלאחר מכן. אני לא בטוח בכך, אבל בינתיים, עצרתי. אגב, הקיצור 'ש' לא הסביר דבר על עריכות אלו. ניתאי גלילי - שיחה 01:24, 8 ביוני 2017 (IDT)
- תודה על ההקשבה. ש הוא קיצור למילה שחזור. 141.226.150.158
- קיצור שלא הסביר מאום מהטענה שלך בדף הבקשות, וחבל. בכל אופן, לילה טוב. ניתאי גלילי - שיחה 01:32, 8 ביוני 2017 (IDT)
- תודה על ההקשבה. ש הוא קיצור למילה שחזור. 141.226.150.158
טיוטה גנוזה
עריכהשלום Nittai Gallili, נראה שמספר דפים שבהם כתבת או ערכת בעבר עדיין נמצאים במצב טיוטה ולא נערכו זמן רב: טיוטה:יפתח שפיר.
דפי טיוטה אינם נגישים כמו ערכים רגילים לכלל הקוראים, ולכן חשוב לנו לוודא שהם לא נשכחו ללא סיבה. נודה לך אם תקדיש מספר דקות מזמנך לטיפול בהם:
- אם הטיוטה מוכנה להיות ערך של ממש בוויקיפדיה, אנא פנו לויקיפדיה:העברת דפי טיוטה ובקשו עזרה בהעברת הטיוטה, או העבירו אותה בעצמכם. כך כלל הקוראים יוכלו להנות מערך חדש!
- אם הטיוטה בעבודה אתם מוזמנים להמשיך לשפר אותה. אם אתם זקוקים לעזרה בהשלמתה אנא פנו לדלפק הייעוץ לעזרה או לחממה לבקשת ליווי אישי. אל תתביישו לבקש עזרה, עורכים רבים ישמחו לסייע.
- אם הטיוטה כבר עברה למרחב הערכים, רק בשם אחר, אנא בקשו בויקיפדיה:בקשות ממפעילים למזג או למחוק אותה. לא לשכוח לציין את שם הדף הקיים במרחב הערכים ושם הטיוטה.
- אם ההחלטתם לוותר על כתיבת הדף אנא בקשו את מחיקתה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים.
- אם אינכם הכותבים העיקריים של הטיוטה, אנא הפנו את ההודעה לכותבה במידה ולא קיבל הודעה זו.
תודה, EranBot - שיחה 18:10, 23 ביוני 2017 (IDT)
מזל טוב ליום הולדתך! 2017
עריכההמון מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך! Ovedc • שיחה • אמצו ערך יתום! 08:32, 29 ביוני 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! BDaniel - שיחה 09:05, 29 ביוני 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! אור • שיחה • 09:24, 29 ביוני 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! תודה על הניטור המשובח. מאחל הצלחה בהמשך. eli - שיחה 09:33, 29 ביוני 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! קובץ על יד ♦ שיחה ♦ הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 10:13, 29 ביוני 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 16:35, 29 ביוני 2017 (IDT)
- קצת באיחור, אבל מ ז ל ט ו ב ! Mr. Brinks - שיחה - אומרים תודה! 00:15, 2 ביולי 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 16:35, 29 ביוני 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! קובץ על יד ♦ שיחה ♦ הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 10:13, 29 ביוני 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! תודה על הניטור המשובח. מאחל הצלחה בהמשך. eli - שיחה 09:33, 29 ביוני 2017 (IDT)
- מ ז ל ט ו ב ! אור • שיחה • 09:24, 29 ביוני 2017 (IDT)
תודה לכל המאחלים! ניתאי גלילי - שיחה 00:34, 2 ביולי 2017 (IDT)
אשמח אם תפקח עין על הנושא
עריכהבראקל. בתודה מראש .Meni yuzevich ♦ בית חב"ד לכולם ♦ כ"ה באב ה'תשע"ז • 18:07, 16 באוגוסט 2017 (IDT)
שלום ניתאי
עריכהבערך 'חנוכת המזבח' שכתבת, רשום מדרש השם חנוכה מתוך המילה חינוך. קיימת הפניה למשניות לרמב"ם, אולם לא למקור ספציפי שניתן לאתר. אני מחפש את ההקשר והציטוט המדויק, תוכל לעזור לי בבקשה? --נוי - שיחה 17:51, 2 באוקטובר 2017 (IDT)
- בשמחה. בזמן כתיבת הערך התעצלתי לחפש מקור מדויק, ופשוט הסתמכתי על אנציקלופדיה תלמודית, אבל חיפשתי קצת עכשיו. מדובר בפירוש המשניות לרמב"ם במסכת מנחות דף מ"ט ע"א (בתלמוד). ניתאי גלילי - שיחה 18:25, 2 באוקטובר 2017 (IDT)
ראשית, תודה. שנית, אני מתנצל על הבורות, אתה יודע האם ואיך אני יכול למצוא את החלק הזה בפירוש המשניות של הרמב"ם בוויקיטקסט? אני מבין שהחלוקה היא על פי המשנה ולא על פי התלמוד. https://he.wikisource.org/wiki/%D7%A8%D7%9E%D7%91%22%D7%9D_%D7%A2%D7%9C_%D7%9E%D7%A0%D7%97%D7%95%D7%AA --נוי - שיחה 12:22, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
- הרמב"ם כפירוש על המשנה הרבה פחות נפוץ מהסידור שלו על סדר התלמוד. כמובן שאין הבדל ממשי, מכיוון שבתלמוד מובאות גם המשניות של התנאים אותן מפרשים האמוראים. בדרך כלל, המשניות נלמדות בצורה עיונית רק ככחלק מלימוד הגמרא, ולא באופן עצמאי, ומכאן החלוקה המקובלת היום של פירוש המשניות על סדר התלמוד, חלוקה שיש לה ביטוי ברוב מהדורות התלמוד החדשות, בהדפסת פירוש המשניות המתאים בסוף כל מסכת. לעצם הענייין [3] תסתכל בשורה אחת לפני האחרונה של משנה ד', "ולשון חינוך שם מושאל" וכו'. ניתאי גלילי - שיחה 14:02, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
- תודה רבה! --נוי - שיחה 15:19, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
רמי יוסף
עריכהשלום רב, אני בנו של פרופ רמי יוסף ואבי ביקש ממני מס' דברים. 1. למחוק את פרטי תאריך הלידה מויקפדיה, אבי טוען שזו חדירה לפרטיותו והוא צודק לטעמי, ניסיתי למחוק אך משתמש בשם מתניה חוסם אותי שוב ושוב אבקש את טיפולכם. 2. ישנם מס' דברים לתיקון בערך שרשומים כשגויים.
- תוכל לערוך את הערך, אך להשמיט פרטים כתאריך לידה - ממש לא. אם משתמש:מתניה חסם אותך, ואתה חושב ששגה, פנה אליו. אם אתה אכן בנו של הפרופסור בטח לא יקשה עליך להביא מקורות להוספות ולתיקונים שלך בערך. באם אכן תביא מקורות אמינים - לא יהיה מי שימחק את המידע מוויקיפדיה. ניתאי גלילי - שיחה 23:35, 15 באוקטובר 2017 (IDT)
שלום רב, אינני יודע כיצד להוסיף אתרי מידע לכאן אשמח לעזרה בתחום, דבר שני מדוע אסור להשמיט מידע כגון שנת לידה?. נריה יוסף
- 1. אתה מתכוון להערה לערך, כלומר, מקור? 2. השאלה היא הפוכה. מדוע אתה חושב שפרט מידע מסוים שייך לנשוא המידע? ניתאי גלילי - שיחה 23:44, 15 באוקטובר 2017 (IDT)
1. כן, שנית אתם רשמתם בערך "רמי יוסף נולד בעפולה בשנת 1967" אבי במפורש אמר לי להוריד את זה הוא בכלל לא ידע שיש לו ערך הופתענו לדעת. בסך הכל מבקשים להוריד את שנת הלידה לא דבר קשה בנוגע לשאר הפרטים השגויים אתקן לכם ותערכו אותם שיראו לעין בצורה יפה אך אל תחזירו לגרסאות ישנות. תודה נריה יוסף
בנוגע למידע כתאריך לידה - איני יכול לעזור לך בעניין. כפי שכבר אמרתי מיד מסוים אינו שייך לנשוא המידע. בנוגע לשאלתך,
הערות שוליים הן מידע שאמור להרחיב לנו את המידע על מה שאנחנו קוראים, בין אם באמצעות מידע מפורט יותר, בין באמצעות מקורות למידע, וכדומה.
את הערות נהוג לקשר בצורה כזאת {{הערה|כאן נכתוב את הטקסט}} התוצאה שתתקבל היא:[1]. כדי לראות את הערת השוליים נוסיף בסוף הדף (תחת כותרת הערות שוליים) {{הערות שוליים}} התוצאה שתתקבל היא:
- ^ כאן נכתוב את הטקסט
ליתר הרחבה ראה ויקיפדיה:ויקיפדיה צעד אחר צעד.
בנוסף אשמח אם עבודתך לא תהיה אנונימית, הרשמה תקל עלינו את הדו־שיח, ותאפשר לך לערוך ולפעול בדפי ויקיפדיה בצורה טובה ונוחה יותר (פרטים בוויקיפדיה:למה ליצור חשבון?). ההרשמה אינה עולה דבר, ואינה מסכנת את פרטיותך. כדי להירשם כבר עכשיו, ניתן להיכנס לדף ההרשמה..
בהצלחה. ניתאי גלילי - שיחה 00:01, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
ערך שרון אייזן
עריכההיי Nittai Gallili האם תוכל לעזור לי עם הערך שרון אייזן ולאפשר לי להציג את חשיבותו בברכה יריב עדין ―Yarivadin (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם
הריינג'רס של נולטון
עריכהשלום Nittai Gallili,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "הריינג'רס של נולטון" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.
בברכה, אוריאל, Orielno - שיחה 20:16, 23 בנובמבר 2017 (IST)
הזמנה למפגש עורכים בנושא תחרות כתיבת ערכים WLM
עריכהביום שישי, 8/12/17, יתקיים בתל־אביב מפגש עורכים בנושא כתיבת ערכים על אתרי מורשת - נשמח לראותך !MediaWiki message delivery - שיחה 12:02, 25 בנובמבר 2017 (IST)
מפגש עורכים - כתיבת ערכים בנושא משטרה
עריכהביום שישי, 26/01/18, יתקיים בתל-אביב מפגש עורכים בנושא כתיבת ערכים על משטרה - נשמח לראותך !MediaWiki message delivery - שיחה 17:03, 20 בדצמבר 2017 (IST)
ביטול עריכה
עריכהלמה ביטלת את העריכה שעשיתי בערך של רונן ברגמן? Itamar108 - שיחה 19:49, 27 במרץ 2018 (IDT)
- ראיתי רק את תחילת השינוי - הוספה של ארבעה אותיות חסרות משמעות. אם הייתי רואה את ההוספה שהייתה אחר כך הייתי רק מתקן את ההתחלה. בכל אופן, עמך הסליחה. ניתאי גלילי - שיחה 20:26, 27 במרץ 2018 (IDT)
מצטער גם על הטעות בתחילת הערך, ותודה רבה על תשומת הלב. ערב טוב Itamar108 - שיחה 20:43, 27 במרץ 2018 (IDT)
איזה יופי
עריכהלא יודע מה אתה עושה בתבנית, אבל הרבה מ ז ל ט ו ב ! ... • דגש חזק • שיחה • ה' בתמוז ה'תשע"ח • 00:44, 18 ביוני 2018 (IDT)
שפה וסגנון
עריכהנראה שאינך מבין מה הבעיה שלי עם סגנון דיבורך ("אני לא מבין על איזה פרופורציות אתה מדבר", כלשונך). ובכן, אני לא יודע מדוע, אבל ניכר שאתה משתדל להגיב לי בביטויים צורמים ובהכללות. כך כאשר קבעת בבוטות שאני פותח מלחמות עריכה 'חדשים לבקרים' (בשיחה:צבאות השם), וכך כאשר אתה מתבטא "כנראה לא הבנת", "אם אתה מתעקש" וכדומה (בשיחה:חסידות חב"ד). ראשית הדבר אינו מתאים עם מה שכתבת כאן. שנית הדבר מפריע מאוד להתנהלות הדיונים שלנו. אבקשך להשתדל להימנע מכך להבא. תודה. --קיסר • שיחה • ו' באב ה'תשע"ח • 01:24, 18 ביולי 2018 (IDT)
שחזור
עריכהלמה מחקת מה שהוספתי בערך של הסדרה אילת? ―אנונימי לא חתם
- שלום. מחקתי עריכתך מפני שאין טעם להעמיס במידע טפל בפרק "דמויות". ניתאי גלילי - שיחה 22:09, 13 באוגוסט 2018 (IDT)
ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש
עריכהאני פונה אליך אחר שראיתי ששחזרת את פעולותיו ההרסניות של משתמש:מענדל.ויקיחב"ד בערך ישיבת חסידי חב"ד ליובאוויטש בשינוי שם הערך, רציתי אם תואיל להביע את דעתך שוב בערך. דברי הרב - שיחה 23:38, 15 באוגוסט 2018 (IDT)
שאלה
עריכהמה הבעיה עם שינוי זה? הוא נראה נכון. דרור - שיחה 22:43, 28 באוגוסט 2018 (IDT)
- הוא נכון עובדתית כמובן, דרור. אבל מדובר במלחמת עריכה שנוהלה שם, ועריכה זו הייתה שחזור לגירסה יציבה. בלי לקחת חלק פעיל במחלוקת שם, אציין שהטענה להשמטת הקטע הייתה שהוא לא ממש חשוב כדי שיופיע בערך. ניתאי גלילי - שיחה 22:57, 28 באוגוסט 2018 (IDT)
מאק מילר
עריכהלמה ביטלת לי תעריכה, זה כבר מפורסם בכמה מקומות שהוא נפטר . ―אנונימי לא חתם
- עכשיו אני רואה שהדבר אכן התפרסם. בשעה שערכת לא מצאתי כל ידיעה (בעברית) על כך. עמך הסליחה. ניתאי גלילי - שיחה 00:19, 8 בספטמבר 2018 (IDT)
פרא אציל
עריכהישנה בערך הנדון הפניה שגויה ע"ש ערך של המפיק "שרגא בר" לערך כדורגלן עבר בעל אותו השם, מאחר ולנ"ל אין כרגע ערך בוויקיפדיה. אנא בדוק לפני שאתה מבטל עריכות של משתמשים. ודרך אגב אני בניתי את הערך הנדון. --87.70.79.123 23:31, 9 בספטמבר 2018 (IDT)
- שלום. קודם כל, הורדת קישורים פנימיים נוספים. חלקים בעלי ערך קיים, חלקם האחר בעלי היגיון. דבר נוסף: אם כבר יש ערך בשם הזה שמפנה לאדם אחר צריך לסמן קישור כזה שרגא בר. דבר אחרון, ישנו דבר חביב שנקרא 'תקציר עריכה'. לו היית משתמש בו בתחילה, היו נחסכוח אי-הבנות מיותרות. חג שמח. ניתאי גלילי - שיחה 23:35, 9 בספטמבר 2018 (IDT)
הבחירות בנצרת
עריכהשלום, ראיתי ששחזרת ללא הסבר הוספה שאנונימי הוסיף ובו תיאור קצר של המועמדים לבחירות בנצרת. האם היה נימוק לשחזור? יצויין שהחזרתי את המידע בשינוי ניסוח לאחר שמצאתי מקורות למרבית המידע שנוסף. שנה טובה, DGtal - שיחה 09:15, 12 בספטמבר 2018 (IDT)
- שלום, DGtal. בעריכה זו, כתב האלמוני "ראש העיר נצרת הנוכחי ... הוא נכנס לקדנציה שנית בבחירות 2018...". גם אם כוונותיו של האלמוני תמימות, המשפט היה מנוסח גרוע כל כך, שפשוט שחזרתי. יתכן שהייתי צריך לנמק, מצד האפשרות שכוונתו של האלמוני הייתה תמימה. אני עדיין לא בטוח לגבי האפשרות הזאת. בכל אופן, כנראה שאני נוטה פשוט לחשדנות גבוהה מהרגיל בערך מהסוג הזה (אקטואלי-פוליטי בעל חשיבות ישירה), ולכן כנראה פעלתי במהירות ללא תקציר. ניתאי גלילי - שיחה 22:20, 12 בספטמבר 2018 (IDT)
- חבל, השפה הייתה עילגת אבל התוכן היה מובן והיה עדיף לבצע שכתוב כמו שביצעתי. אציין שהמסקנות שלי ממעקב צמוד אחרי הערך הן שרוב ברובן של העריכות האנונימיות הן מאוד מאוד חיוביות ואת דוחפי האג'נדות אני יכול לספור על כף יד אחת, גג שתיים. לצערי הערך הזה הוא מהקשים ביותר להקמה, אולי הערך המאתגר ביותר שעסקתי בו מאודי, בעיקר מההיבט של איתור המידע (הגיוון במקורות פה הוא חסר תקדים), אז חשוב מאוד להוציא את המקסימום מכל עריכה, אחרת נאבד מידע שקשה מאוד לאתר. בכל מקרה, תודה על הכוונה ושנה טובה ומתוקה, DGtal - שיחה 23:58, 12 בספטמבר 2018 (IDT)
בית הכנסת פארק אווניו
עריכהשלום! ראיתי את הערך "בית הכנסת פארק אווניו", שכתבת. וחשבתי להציע לך להשתתף איתו בתחרות כתיבת הערכים של מיזם ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת!
לפי דעתי, לא נדרשת ממך השקעה נוספת. על מנת לשתף ערך שלך בתחרות, כל מה שנדרש הוא לרשום אותו במסלול העצמאי ולהוסיף לו את התבנית הרלבנטית ({{ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת/תחרות כתיבת ערכים 2020/תבנית}}), עד לסיום התחרות.
מאחלים לך המון הצלחה! Ovedc • שיחה 17:05, 8 בספטמבר 2020 (IDT)