Nothing Special   »   [go: up one dir, main page]

קטגוריה:ויקיפדיה: הצבעות מחיקה ושחזור:





If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום מחל, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,‏DGtal02:13, 25 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

שיחזרתי את עריכתך בערך על הרב צבי יהודה. הרשימה היתה מסודרת על פי סדר האלפבית, ואילו הסידור שלך היה לא-הגיוני. דוד 02:38, 25 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

אני סדרתי את הרבנים לפי סדר הדורות, שהוא הגיוני ביותר, וכן הוספתי שני רבנים חשובים ביותר שלא נכללו: הרב ולדמן שמונה יחד עם הרב דרוקמן לסייע בעריכת אורות התשובה, והרב רקובר שהוציא את ספרו קניין תורה.--מחל 02:53, 25 בנובמבר 2007 (IST)תגובה

צבי יהודה קוק‏

עריכה

לא מנומס לבצע עריכות לפי מה שאתה חושב לפני שהדיון נגמר. יש לחכות למיצוי הדיון ואז לפעול בהתאם למסקנות. אם ברצונך להזמין עוד משתמשים לדיון אתה צריך להשתמש בוויקיפדיה:לוח מודעות. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 06:46, 2 בינואר 2008 (IST)תגובה

ירושת ראשות ישיבה

עריכה

כבר היה דיון (שיחה:יעקב אלעזר כהנא שפירא#קיבל בירושה או מונה?) ובו הבהרתי שהמונח ירושה בעייתי בראשות ישיבה ועדיף המונח הנייטרלי מונה. אם אתה חושב שטעיתי, אנא נמק זאת בדף השיחה ונפתח את הדיון מחדש. ‏DGtal08:44, 2 בינואר 2008 (IST)תגובה

תקצירי עריכה

עריכה

לא נועדו להתבטאויות בסגנון בו בחרת בערך צבי יהודה קוק, והמשך התבטאויות שכאלו עלול להביא לחסימתך. הערך עצמו ננעל לעריכה שכן נכנסתם שם למלחמת עריכה. אנא נהל הדיון בדף השיחה של הערך ושמור על תרבות דיון. זהר דרוקמן - I♥Wiki23:10, 19 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

יצחק דדון (רב)

עריכה

ככותב הערך אני רוצה להודיע לך כמקובל כי פתחתי בהצבעת מחיקה על הערך לאחר שהייתה מחלוקת בנוגע לחשיבותו. יורי - שיחה 14:25, 3 בנובמבר 2008 (IST)תגובה

צפריר רונן

עריכה
 

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:צפריר רונן". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:25, 24 באפריל 2009 (IDT)תגובה

כנ"ל לגבי דב וייס. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:34, 24 באפריל 2009 (IDT)תגובה

שינויים בערך מרכז הרב

עריכה

שלום מחל, השינויים שאתה עורך כלל לא מקובלים כאן. אתה משנה גרסה יציבה ואם תמשיך לעשות זאת אצטרך לפנות למפעילים. תודה, נרו יאירשיחה • כ"ט בתמוז ה'תשס"ט • 22:43, 21 ביולי 2009 (IDT)תגובה

קישור לערכים אדומים

עריכה

אתה מוסיף הרבה קישורים לערכים שאינם קיימים כלל - ראה למשל בערך על הרב רפאל קוק. אתה באמת חושב שלנדבן הרי פישל יהיה ערך בעתיד הקרוב ? קודם בונים ערך ואחר כך בונים קישור, אלא אם מאוד טריוויאלי שלערך הלא קיים מגיע ערך בויקיפדיה. שפ2000 - שיחה 15:00, 22 ביולי 2009 (IDT)תגובה

כמדומני שאת הקישור של הרי פישל בערך הנ"ל עשה שילוני בי"ט כסליו תשס"ז, כך שלא ברור לי מדוע אתה מפנה את הדברים אלי?
לגופו של עניין אני באמת חושב שראוי הוא הרי פישל שהקים את בית הרב ויסד את המכון הנושא את שמו לערך בפני עצמו.מחל - שיחה 23:12, 22 ביולי 2009 (IDT)תגובה
הרי פישל ז"ל לא הקים כלום. הוא נדב כסף והרבה, אבל לא בסדר גודל של מונטיפיורי ורוטשילד. שפ2000 - שיחה 10:07, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה
אני מניח שאתה צודק, אבל ביחס לציבור הדתי באותה תקופה אין הרבה שיישוו לו.
מכל מקום אני עדיין לא מבין מדוע אתה מפנה את הדברים אלי. כפי שכתבתי נראה לי שאת ההפנייה הזאת עשה שילוני בי"ט כסליו תשס"ז.מחל - שיחה 11:12, 23 ביולי 2009 (IDT)תגובה

אמור לי בבקשה

עריכה

מה זו גירסה יציבה? אתה יודע? גוונא + שיחה + אין לנו פורטל הלכה! 14:27, 24 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

גם לי נודע על המושג-הכלל הזה רק לפני כמה שבועות. ראה בדף השיחה של הערך ישיבת מרכז הרב במס' 17 - שינויים בערך.מחל - שיחה 18:04, 25 באוגוסט 2009 (IDT)תגובה

הרב משה גנץ

עריכה

יש מצב שאתה משכתב את הערך שלו? או מביא לי מספיק עובדות שאני אוכל לעשות זאת? ישרון - שיחה 15:14, 16 ביוני 2010 (IDT)תגובה

אנסה במדת היכולת להוסיף מה שאני יודע.מחל - שיחה 23:34, 17 ביוני 2010 (IDT)תגובה

זכות הצבעה

עריכה
 

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:מרדכי אליהו". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, ‏odedee שיחה 11:34, 22 ביוני 2010 (IDT)תגובה

יהושע צוקרמן

עריכה

שלום מחל, ערכת את הערך והכנסת בו מספר שינוים קלים. את השינויים הכנסת בכ-10 עריכות נפרדות. אודה לך אם תוכל להשתמש בתצוגה המוקדמת לפני שמירה ובכך להפחית את העריכות. כמנטרת אני עוברת על העריכות ובודקת. 10 עריכות פירושן 10 בדיקות נפרדות. תודה Hanay שיחה 23:13, 8 ביולי 2010 (IDT)תגובה

איתמר גרבוז

עריכה
 

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:איתמר גרבוז". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 10:29, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה

סליחה, אבל הטעות שלי נבעה מתוך הניסוח שלכם. אתם כותבים ש"דרושים 90 יום לפני ההצבעה", ואכן בדקתי את זכאותי לפני ההצבעה שלי ומצאתי שאני זכאי לה, ורק עכשיו בדקתי את התנאים וראיתי שהזכאות צריכה חהיות 90 יום לפני התחלת ההצבעה.מחל - שיחה 16:17, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה

תקציר עריכה

עריכה

יש מצב שאתה מסמן בתקציר העריכה כשאתה קישורים פנימיים? הערכים על הרב חיים גנץ והרב צבי קוסטינר אצלי ברשימת המעקב וחבל לי לבדוק אותם על שינויים כאלו. בברכה, ישרון - שיחה 16:48, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה

ניתן בהחלט. איך לסמן בדיוק?מחל - שיחה 17:04, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה
ויקיפדיה:תקציר עריכה. ישרון - שיחה 17:33, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה
אודה אם תבהיר האם כוונתך היא ל"ויקיזיציה"?מחל - שיחה 18:49, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה
אם תפרט 'קישורים פנימיים' בכלל יהיה טוב. ישרון - שיחה 18:58, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה

פרס הרב קוק לספרות תורנית

עריכה

יש עוד עיריות שנותנות פרס בשם זהה? יש פרסים אחרים לספרות תורנית (למשל של ב"ב ופ"ת), אבל למיטב ידיעתי זה הפרס היחיד (ובוודאי המוכר ביותר) בשם זה. אם יש פרס דומה במקום אחר, כדאי להפריד בינם בבירור בערך. ‏DGtal17:30, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה

יש לפחות עירייה אחת שידוע לי שנתנה פרס ששמו זהה לחלוטין לפרס עיריית תל אביב, והיא עיריית ירושלים. אני יודע על כמה שקיבלו פרס זה, אך אין לי היקף מספיק כדי לכתוב פסקה מיוחדת על כך. אני זוכר שראיתי פעם חוברת שהוציאה העירייה ובה היו רשומים כל מקבלי הפרס, אבל היא אינה תחת ידי.מחל - שיחה 17:39, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה
לפי הרבי מגוגל שם הפרס הירושלמי הוא "פרס ירושלים לספרות תורנית". מכל מקום, ברור שהערך עוסק דווקא בפרס התל-אביבי, אז הנוסח המומלץ על ידי הוא שהפיסקה הראשונה תכתוב שהפרס ניתן ע"י עיריית ת"א. אפשר להוסיף שורה: פרס למחברי ספרות תורנית ע"ש הרב קוק ניתן גם במקום פלוני, אך ערך זה עוסק רק בפרס שניתן ע"י עיריית ת"א. בברכה, ‏DGtal17:46, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה
נדמה לי שהשם המלא הוא: "פרס ירושלים לספרות תורנית על שם הרב אברהם יצחק הכהן קוק". מכל מקום אני מסכים להצעתך לגבי הניסוח.מחל - שיחה 18:49, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה

יצחק דור

עריכה
בוטל 
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף יצחק דור. הסיבה לכך היא: תוכנה, הקשרה או ניסוחה, או שהיא לא הייתה כתובה בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, הלינק לצפון אינו רלבנטי לערך. ‏עמיחישיחה 17:48, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה

מדוע לא? בערך שם מדובר על צפון הארץ, ואין זה שונה מלינק לכל עיר אחרת. מכל מקום זה לא כזה עקרוני, שאפתח על כך דיון בדף השיחה.מחל - שיחה 18:49, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה
הערך צפון אינו מדבר על צפון הארץ. ‏עמיחישיחה 22:23, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה
דווקא כן. מדובר שם על כל מה שכלול ב"צפון", ובין היתר על צפון הארץ. אני מתכבד לצטט מהערך הנ"ל: "הצפון משמש גם לעתים כדי לציין את החלק הצפוני של מדינה או אזור גאוגרפי. לדוגמה, בישראל הצפון מציין את האזור שנמצא מצפון לקו דמיוני הנמתח מצפון לעיר חדרה". בתודה מחל - שיחה 22:30, 14 ביולי 2010 (IDT)תגובה

דיוני חשיבות

עריכה

אהלן. כיוון שמדובר בדיונים ולא בהצבעות, אין הרבה טעם לציין באופן לקוני כי אינך רואה חשיבות בערך. זהר דרוקמן - תמנון בזכות עצמו! 22:34, 15 ביולי 2010 (IDT)תגובה

וסלוי

עריכה

האמן לי שאני מכיר ומוקיר את החסידות הזו. אני חושב שהערך כשהוא מאוחד מכבד יותר את החסידות. על כל פנים הצעתי נכתבה לפני 10 ימים וכיון שלא הייתה התנגדות איחדתי. בשורה התחתונה ריבוי הערכים על אדמו"רים גורם לאינפלציה במעמדם וליצירת התנגדות בקרב אנשי הקהילה ליצירת ערכים על רבנים חשובים. ראה לדוגמא כאן דרך - שיחה 00:50, 26 ביולי 2010 (IDT)תגובה

זה אינו מדויק. אני הרי כן הבעתי את דעתי נגד האיחוד, ומלבד שתי הדעות של שינינו אף אחד לא הביע את דעתו.
אני סבור שעלינו להביע את דעתנו ללא מורא, לייחוד ערך למי שראוי לכך. בברכה מחל - שיחה 00:56, 26 ביולי 2010 (IDT)תגובה
אני לא מסכים איתך. לא נורא. לפחות כדאי ליצור איזה קישור לערך של חסידות וסלוי.דרך - שיחה 00:58, 26 ביולי 2010 (IDT)תגובה

משה בצלאל אלתר

עריכה

אשמח לחוות דעתך דרך - שיחה 08:41, 28 ביולי 2010 (IDT)תגובה

בקשר לדף השיחה שהבעת את דעתך: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:שלמה בנימין אשלג. דרכיה דרכי נועםשיחה • י"ד באלול ה'תש"ע • למנינם: 20:51, 24 באוגוסט 2010 (IDT)תגובה

שלום הלפרין

עריכה

ראה שם בדף שיחה (וכן אצל בנו) דרך - שיחה 22:50, 15 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

שיחה:אגודת חלמי"ש

עריכה

שלום. שבוע הדיון הסתיים, ואתה הוויקיפד היחיד בעל זכות הצבעה שנימק חשיבות, אם כי לא פירטת כיצד גוף כה צעיר הצליח כבר לעשות ולהשפיע. לדעתי ועל סמך ניסיון העבר, סיכוייו של ערך כזה לשרוד הצבעת חשיבות הם קטנים מאוד. אודה לך אם תוכל להתייחס לכך בדף השיחה של הערך - במידת האפשר לפרט על פעולות הארגון, להבדיל ממטרותיו המוצהרות, וגם לציין שם האם אתה עומד על הסרת תבנית החשיבות או שמא בנסיבות העניין לא תתנגד למחיקת הערך. תודה וחג שמח, Lostam - שיחה 22:08, 28 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

ישנה כעת הצבעה על ממחיקת הערך, אודה לך אם תביע את דעתך. גדליה שמריהו - שיחה 09:19, 13 באפריל 2011 (IDT)תגובה

היי מחל, הסרתי את הצבעתך לאחר שבבדיקה שעשיתי עלה שאין לך זכות הצבעה. אליסף · שיחה 23:35, 20 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

ישנה הצבעה נוספת שהצבעת ללא זכות. נא הסר שמך. דרך - שיחה 06:29, 22 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

מלחמת עריכה

עריכה

שלום מחל,

כפי ששמת לב, עריכה שביצעת בוטלה על ידי אחד המשתמשים באתר. למרות זאת, חזרת וביצעת אותה עריכה פעם נוספת.
חזרה על עריכות שבוטלו עם נימוק לביטול, ללא דיון בדף שיחה, איננה מקובלת ואסורה בוויקיפדיה.

לחצו כדי להקטין חזרה  

אז, מה מותר ורצוי לעשות? הנה הסבר קצר: (בתמונה‏: ההתנהלות האידיאלית)

לתשומת ליבך: עריכות חוזרות ונשנות של עריכות ששוחזרו, ללא דיון, עשויות להוביל לחסימה.

תודה, ובתקווה שיושגו הסכמות רחבות, דרך - שיחה 23:55, 2 בדצמבר 2010 (IST)תגובה

הדברים נכתבו בשני דפי השיחה האמורים. מחל - שיחה 00:23, 3 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
השימוש שאתה עושה במילה "השחתה" בתקצירי עריכה אינו ראוי. אני ממליץ שבכל פעם שאתה רוצה להשתמש במילה זו, ותר על העריכה, וקרא את קידושין כ"ח, שם נאמר: "הקורא לחבירו עבד יהא בנידוי, ממזר - סופג את הארבעים, רשע - יורד עמו לחייו". דוד שי - שיחה 05:23, 3 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
שתי תשובות בדבר: ראשית, אין ספק שהביטויים רשע, ממזר ועבד חמורים מהביטוי "השחתה". ושנית, וזה העיקר, הגמרא עוסקת במי שמכנה את חברו בשם גנאי, ולא במי שמגדיר את פעולת חברו בשלילה. יש הבדל גדול בין מי שאומר שפלוני ביצע גניבה, לבין מי שמכנה את חברו בשם "גנב", שזה מצביע על מהותו של החבר ולא על פעולה חיצונית לו. בכבוד רב מחל - שיחה 16:31, 27 בדצמבר 2010 (IST)תגובה
תוספת: אני משתומם על כך שאתה הוא זה שמביע את התנגדותך לשימוש במונח זה, בעוד שאתה הוא לכאורה בעל זכות היוצרים על השימוש בו באנצקלופדיה חשובה זו, וכפי שניתן להיווכח בדף השיחה של אהרון ברק, ומה לך כי תלין על אחרים?מחל - שיחה 17:48, 29 במרץ 2011 (IST)תגובה

סינתיה לנון

עריכה

עקב הרחבתי את הערך ונימוקיי בדף הדיון של הצבעת המחיקה, אודה לך אם תשקול מחדש את הצבעתך בנושא. בברכה, ליאהשיחה 14:49, 29 בדצמבר 2010 (IST)תגובה

קרן יד דוידס

עריכה
 

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:קרן יד דוידס". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, Neuköln - ש 23:29, 21 בפברואר 2011 (IST)תגובה

שיחה:חסידות מבקשי אמונה

עריכה

לא חתמת, והדבר משמעותי כי יש לך זכות הצבעה וביכולתך למנוע את מחיקת הערך במחיקה מהירה. (לי אין דעה) יְשֻׁרוּןשיחה 19:42, 22 במרץ 2011 (IST)תגובה

תודה רבה על ההערה. --מחל - שיחה 20:37, 22 במרץ 2011 (IST)תגובה

מייל

עריכה

האם יש אפשרות לשלוח לך? נרו יאירשיחה • ט"ו באייר ה'תשע"א • 11:26, 19 במאי 2011 (IDT)תגובה

מעדיף להתכתב דרך הוקיפדיה. --מחל - שיחה 21:54, 25 במאי 2011 (IDT)תגובה

הראי"ה

עריכה

התוכל לעקוב אחר עריכותי ולתקן במידת הצורך? יעל - שיחה 12:14, 30 במאי 2011 (IDT)תגובה

אשתדל. בברכה, --מחל - שיחה 12:16, 30 במאי 2011 (IDT)תגובה
תודה רבה, יעל - שיחה 12:19, 30 במאי 2011 (IDT)תגובה
מה דעתך?. יעל 11:42, 13 ביוני 2011 (IDT)תגובה
אכן גם אני סבור כך. בברכה --מחל - שיחה 11:59, 13 ביוני 2011 (IDT)תגובה

משפחת רקובר

עריכה

חן חן ותודה על תוספות המידע. גרש - שיחה 11:33, 13 ביוני 2011 (IDT)תגובה

תבנית: בעבודה

עריכה
 
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הדף נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הדף בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הדף לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו. שיחה

מצב רוח קרבי?

עריכה

שלום מחל, מתקצירי העריכה שלך עושה רושם שאתה בטוח מאוד בעצמך. זה לגיטימי, אבל לא מתיר לך לזלזל באחרים, וודאי לא להיכנס למלחמת עריכה. נרו יאירשיחה • כ"ד בסיוון ה'תשע"א • 22:40, 26 ביוני 2011 (IDT)תגובה

חס ושלום. לא היתה לי כוונה לזלזל באף אחד, ואני מצטער אם דברי הובנו שלא כהלכה. גם אין לי עניין מיוחד בערך הזה, ומצדי הוא יכול לחכות עד להחלטה העקרונית מי ראוי להקרא "רב" בויקיפדיה. העריכה שלך רק נתנה לי את האפשרות להתחיל לדון בנושא הזה, שכן אתה הגדרת "רב" באופן מסוים, ולפי דעתי הגדרה זו איננה עומדת במבחן המציאות, וכפי שכתבתי לך שלפי הגרה זו ה"חזון איש" איננו צריך להקרא "רב". בברכה נאמנה, --מחל - שיחה 22:47, 26 ביוני 2011 (IDT).תגובה
גם החזו"א שימש ברבנות, גם אם לתקופה קצרה, ובכל מקרה ודאי שמי שבעיני רבים הוא גדול הדור נחשב גם רב. יש לנו הגדרות בערך רב, ואיני חושב שרוזנטל עומד באיזו מהן (לא יכולתי לפרט הכול בתקציר, הסתפקתי במסלול הקל יותר). ולגבי זלזול, התכוונתי גם לתקציר בערך של הרצ"י. נרו יאירשיחה • כ"ד בסיוון ה'תשע"א • 22:51, 26 ביוני 2011 (IDT)תגובה
בערך על החזון איש נאמר שהוא לא שימש במשרה רבנית (גם אם רב מסוים ביקש ממנו שיחליפנו, אין אמור בכך שהוא שימש בתפקיד רשמי).
ובאשר להגדרת "רב" בויקיפדיה - יש להוסיף בערך שהבאת שבישיבות הליטאיות מקובל לכנות כל אברך בשם "רב", אך אין אמור בערך מהי הגדרת "רב" בויקיפדיה. בברכה, --מחל - שיחה 01:11, 27 ביוני 2011 (IDT)תגובה
החזו"א שימש כרב בפועל, אבל זה בכל מקרה דיון שולי. בתוך החברה החרדית מקובל לכנות כמעט כל אחד בשם "הרב". בויקיפדיה לא. נרו יאירשיחה • כ"ה בסיוון ה'תשע"א • 01:14, 27 ביוני 2011 (IDT)תגובה
החזון איש לא שימש ברבנות כלל וכלל. לכל היותר מילוי מקום בלתי רשמי בעליל!ניר 121 - שיחה 16:30, 6 ביולי 2011 (IDT)תגובה
על כך בדיוק דיברתי: מי אכן נקרא בויקיפדיה "רב"? --מחל - שיחה 01:27, 27 ביוני 2011 (IDT)תגובה
הייתה בזמנו הצבעה על הרב אמנון יצחק (שאמנם הוטתה בידי בובות הקש ולכן התוצאות נהפכו). הדיון התבסס על ההגדרות בערך הנ"ל, וטענת מחייבי התואר (ואני הקטן ביניהם) הייתה שיש לו תלמידים רבים שמחשיבים אותו כרבם ולכן הוא למעשה רב של קהילה. במקרה אחר דנו על אורי זוהר, ועלתה טענה שהוא לימד שיעור קבוע בישיבה ולכן ראוי להיות מכונה רב. מובן מאליו שהתואר האוטומטי בחברה החרדית אינו מקובל אצלנו, כפי שגם איננו כותבים "הרב הגאון שליט"א". נרו יאירשיחה • כ"ה בסיוון ה'תשע"א • 01:30, 27 ביוני 2011 (IDT)תגובה

ואך

עריכה

א. לא מכניסים משפחה בתוך משפחה. ב. רק אחד מבני משפ' ואך שייך לשתי המשפחות של הקטגוריה, אז איזו הצדקה אתה מוצא להכללתן? ג. בכזה שחזור מן הראוי שתתנמק. בברכה רבה, ניר 121 - שיחה 16:28, 6 ביולי 2011 (IDT)תגובה

א. לא ידעתי שלא מכניסים משפחה בתוך משפחה. אשמח לקבל את האסמכתא לכך. ב. תמיד קטגוריה מתייחסת רק לחלק מסוים של הערך, וזה לא שונה כאן. ג. אם השינוי היה מנומק, הייתי מתיחס לנימוקי השינוי, אך מאחר והשינוי לא היה מנומק לא היה לי למה להתייחס. בברכה, --מחל - שיחה 19:18, 6 ביולי 2011 (IDT)תגובה

ייעוץ

עריכה

שלום מחל! אהבתי טעמך. מה דעתך, אם נעבור את שם הקטגוריה מ"כהנים מורי הלכה" אל "כהנים רבנים"?--פרץ הכהןשיחההנך מענג שבת קודש באכילת בשר בקר? וודא שהוא נקי וגלאטט מחשש גזל מהכהנים• ה' בתמוז ה'תשע"א • 22:09, 6 ביולי 2011 (IDT)תגובה

נשמע יותר טוב, אבל יש חשש שגם לכך יתנגדו המתנגדים. בברכה, --מחל - שיחה 22:39, 7 ביולי 2011 (IDT)תגובה

שלום רב

עריכה

בוויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/תבנית:בעבודה הצבעת, אך אין לך זכות הצבעה, ולכן הסרתי את הצבעתך. תודה, ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:53, 20 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

כדאי להתחיל לבדוק אם יש לך זכות הצבעה לפני שמצביעים. הסרתי גם מאלון ליטבק. ‏Ofekalefשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:39, 22 בספטמבר 2011 (IDT)תגובה

חזקיהו מישקובסקי

עריכה

הקישור אותו שמת בערך אינו מוסיף, ועל כן מצאתי לנכון למחוק אותו, מקווה שתקבל בהבנה. ברכות אריאל פ. (slav4)דף שיחה 22:53, 30 בנובמבר 2011 (IST)תגובה

הרב רקובר

עריכה

שלום מחל. באיזה מובן הוא תלמיד של הרב צוקרמן? כמדומני שהוא תלמיד מובהק של ר' אברום. נרו יאירשיחה • ט"ז בכסלו ה'תשע"ב • 11:27, 12 בדצמבר 2011 (IST)תגובה

הוא השתתף במשך שנים רבות בשיעוריו של הרב צוקרמן באמונה. אני מניח שגם שאר המנויים כתלמדיו של הרב צוקרמן למדו גמרא אצל רבנים אחרים. --מחל - שיחה 11:59, 12 בדצמבר 2011 (IST)תגובה
השאלה אינה אצל מי שמע שיעורים אלא מיהם תלמידיו המובהקים של נשוא הערך. כמדומני ששאר המנויים שם אכן ידועים כתלמידים של הרב צוקרמן, מה שאין כן הרב רקובר. אני טועה? נרו יאירשיחה • ט"ז בכסלו ה'תשע"ב • 12:01, 12 בדצמבר 2011 (IST)תגובה
הרשימה שם היא של "תלמידים". "תלמיד מובהק" הוא מי שרוב תורתו ממנו, דבר שלא ברור שקיים כלל היום. ובתור תלמיד אני חושב שניתן להכליל מישהו ששמע במשך שנים רבות את תורתו, ובוודאי עיצב את אשיותו על פיה. בברכה --מחל - שיחה 12:07, 12 בדצמבר 2011 (IST)תגובה
כמובן לא מדובר בהגדרה הלכתית של תלמיד מובהק, אלא במובן מרוכך יותר. הרי בשיעורים של הרב צוקרמן ישבו במהלך השנים אלפי אנשים, חלק קטן מאוד צריכים להיות מוזכרים בערך שלו. כמה שנים בערך שמע אותו הרב רקובר? עד כמה אתה חושב שזה עיצב את אישיותו או שהוא מחשיב את הרב צוקרמן כרבו? נרו יאירשיחה • ט"ז בכסלו ה'תשע"ב • 12:10, 12 בדצמבר 2011 (IST)תגובה
אני מעריך שהוא שמע את הרב צוקרמן בערך 10 שנים, ואכן שיעורים אלו עצבו את אישיותו באמונה. בברכה --מחל - שיחה 12:14, 12 בדצמבר 2011 (IST)תגובה

זכות הצבעה

עריכה
 

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:קטגוריה:יהודים הקבורים בהר המנוחות". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 365 ימי פעילות ו־100 עריכות במרחבי התוכן ב־90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, • חיים 7 • (שיחה) • כ"ו באייר ה'תשע"ב • 16:39, 18 במאי 2012 (IDT)תגובה

אורית סטרוק

עריכה

דיון שהתבטאת בו לפני כשנה נפתח מחדש בדף השיחה של הערך. אשמח אם תביע את דעתך שוב יוצמח - שיחה 04:41, 5 בספטמבר 2012 (IDT)תגובה

ישיבת נתיב התורה

עריכה

בזמהו היה על זה דיוני מחיקה ובסוף הוחלט להשאירו זה מפריע לתלמידי המקום ועל כן הם ביקשו אם אפשר למחוק את הערך בכל זאת אשמח להתיחסותך. Yeuda80 - שיחה 12:06, 26 במרץ 2014 (IST)תגובה