שיחת משתמש:Eran D
הוספת נושאההתנהלות של שניכם בערך הזה בלתי מקובלת. אני רואה שזה כבר נמשך חודשים ונראה שלשניכם אין בעיה עם הפינג-פונג הזה על חשבון מרחב הערכים. כיוון שזה המשיך, אני חוסם את שניכם מהערך למשך שבוע. לגבי תוכן הערך עצמו, נדון בדף השיחה לאחר שאבחן את מהות העריכות ואת הטיעונים. Dovno - שיחה 01:03, 8 בינואר 2024 (IST)
- מה? אבל בעלילה של "יאיר הנווט" יש תרגמת ואני שיכתבתי מחדש. סידני פרסקוט - היכנסו לרשימת החשודים 01:05, 8 בינואר 2024 (IST)
- על העלילה ועל השגיאות בעברית יש לדון בדף השיחה של הערך. מה שכתבתי כאן מתייחס לפעולות שלך (ושלו) בערך הזה לאורך חודשים. שניכם השתתפתם במלחמת עריכה, ושניכם הייתם צריכים לעצור לאחר השחזור הראשון ולא להמשיך עוד 20 פעם ולכן נחסמתם מעריכת הערך. Dovno - שיחה 01:47, 8 בינואר 2024 (IST)
- מה? ניסיתי לחסום אותו ובוויקיפדיה:בקשות ממפעילים אמרתי שהוא מנהל מלחמת עריכות כדי להפסיק אותה! ופניתי להיידן ולמקף ולא קיבלתי מענה. אם דבר זה יקרה שוב אפנה אליך. יום נעים . סידני פרסקוט - היכנסו לרשימת החשודים 15:26, 8 בינואר 2024 (IST)
- על העלילה ועל השגיאות בעברית יש לדון בדף השיחה של הערך. מה שכתבתי כאן מתייחס לפעולות שלך (ושלו) בערך הזה לאורך חודשים. שניכם השתתפתם במלחמת עריכה, ושניכם הייתם צריכים לעצור לאחר השחזור הראשון ולא להמשיך עוד 20 פעם ולכן נחסמתם מעריכת הערך. Dovno - שיחה 01:47, 8 בינואר 2024 (IST)
חברים (שיר של יגל אושרי)
[עריכת קוד מקור]שלום Eran D,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "חברים (שיר של יגל אושרי)" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:חברים (שיר של יגל אושרי).
המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.
ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה עם החונך שלך. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.
כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".
תודה ובהצלחה!
יאיר • שיחה 17:46, 16 בינואר 2024 (IST)
- היי @Yair M, למה הערך הועבר לטיוטה? אתן לך דוגמה: השיר "חרבו דרבו" של נס וסטילה יצא לאור ב-14 בנובמבר והערך נפתח ב-15, למה הוא למשל לא הועבר לטיוטה? סידני פרסקוט - היכנסו לרשימת החשודים 18:22, 16 בינואר 2024 (IST)
הסבר להעברת הדף, והבעיות שדורשות תיקון
שיחת טיוטה:חברים (שיר של יגל אושרי)
לילה טוב, הערך מיינקראפט שיצרת היה עם תבנית של עבודה כבר שבועיים, האם אתה מתכוון להוריד את התבנית או להמשיך את כתיבת הערך? Gellerman - שיחה 23:45, 2 בפברואר 2024 (IST)
- היי Gellerman, בימים אלה אני פחות בוויקיפדיה מפני סיבות אישיות אך אחזור… אמשיך את הערך ברגע שאוכל בימים הקרובים. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 23:49, 1 בפברואר 2024 (IST)
הקדמת אותי...
[עריכת קוד מקור]לראשונה זה עשור לא אני כותב את הערך על סרט דיסני חדש. תאו הארגמן - שיחה 11:49, 9 בפברואר 2024 (IST)
- היי @PurpleBuffalo, מקווה שאתה זוכר אותי, זה סידני פרסקוט, שניתי את שמי בוויקיפדיה לשמי הפרטי.
- חחח כן... באותו יום לפנות בוקר שהכריזו, קמתי בבוקר ואני רואה בטלפון בבית הספר שבכל אתר אפשרי ודיסני עצמם פרסמו טיזר-טריילר לסרט ההמשך של מואנה, זהו סרט הילדות שלי ראיתי אותו בכיתה ב וממש אהבתי. מקווה שהיחס בין שנינו טוב! מוזמן להתכתב איתי בכל עת בנושא הקולנוע! סופ"ש מהנה! Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:39, 9 בפברואר 2024 (IST)
מרשעת: חלק 2
[עריכת קוד מקור]היי, אולי פספסת אבל קיים ערך כבר בשם מרשעת: חלק 2, נא שים לב שהערך בטיוטה מדוע שינית את השם של הערך בכל המקומות ללא בדיקה מוקדמת ? King G.A • שיחה 23:41, 20 בפברואר 2024 (IST)
- היי @King G.A, כשבדקתי אם פתחו ראיתי שפתחו קישור ולא ערך, הקישור הופנה לסרט הראשון... Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 23:43, 20 בפברואר 2024 (IST)
סינגלים חדשים
[עריכת קוד מקור]היי. מבין לגמרי את הלהיטות. יחד עם זאת, הכללים ברורים בעניין סינגלים. נותן לך כדוגמה את "The Saints of Violence and Innuendo" שכתבתי, חיכיתי במשך חודש וחצי שיעמוד בקריטריונים, ורק אז העברתי למרחב הערכים. במקרה הזה לקח המון זמן, כי מדובר היה בסינגל שיווקי ולא בסינגל רשמי. סבלנות היא שם המשחק... הטיוטה לא תלך לשום מקום, ובכל מקרה השיר שכתבת עליו יגיע לקריטריונים מהר מאוד. תאו הארגמן - שיחה 14:34, 1 במרץ 2024 (IST)
- היי @PurpleBuffalo, תודה על ההסבר. סופש מהנה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:52, 1 במרץ 2024 (IST)
- גם לך 😊 תאו הארגמן - שיחה 15:02, 1 במרץ 2024 (IST)
- אכן לקח ימים ספורים... ברכות על ערך חדש. תאו הארגמן - שיחה 15:40, 10 במרץ 2024 (IST)
- גם לך 😊 תאו הארגמן - שיחה 15:02, 1 במרץ 2024 (IST)
חונכות
[עריכת קוד מקור]אהלן מה קורה ? האם שקלת לגבי חונכות ? חונך שיראה לך איך ליצור ערכים נכון יותר ולהרחיב מידע בתרומה רבה יותר שמכילה מידע רב יותר ? לדעתי זה משהו שיועיל נורא על מנת שתרצה להמשיך להרחיב ערכים רבים וליצור ערכים, בשל שנתקלתי במספר ערכים שמכילים מידע של תרגמת וגם בעבר הנחתי לך תבניות של תרמת גם. King G.A • שיחה 13:37, 20 במרץ 2024 (IST)
- היי @King G.A, מקווה שהידידות בינינו כוויקיפדים תהיה מכבדת. אני לא צריך חונך, למרות שיש לי אבל בקושי שואל שאלות ובעיקר למדתי לבד כיצד לפעול באתר, ובערכים שאני פותח אין תרגמת כלל, אינני עושה העתק הדבק, אני משנה גם מילים ומסיר מידה שהוא לא נחוץ בפרטי פרטים, ובעיקר מוסיף מידע גם משלי. האם הנחת תבנית חשיבות?? ואם כן באילו ערכים? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:40, 20 במרץ 2024 (IST)
חונכות
[עריכת קוד מקור]הי ערן, פנה אלי במייל ונתחיל לקבוע כמה כללים ודברים שיש לדון בהם בשביל חונכות. המשך יום טוב גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 15:01, 25 במרץ 2024 (IST)
היי ערן, ראשית כל אודה לך על יצירת הערך שעזרה לי לצמצם פערים (בכוונתי ליצור גם את הערך "Type Shit" בזמן הקרוב, אם כי אתה מוזמן להקדים אותי ). שמתי לב לכמה פרטים שאשמח להסב את תשומת לבך אליהם.
- כשאתה משתמש ב"טמפלייט" של ערך דומה אחר על מנת ליצור ערך חדש, שים לב שאתה משנה כל פרט ופרט שאינו רלוונטי לערך שאתה יוצר. שים לב שבערך זה אחד הפרמטרים, וכלל הקטגוריות הרלוונטיות ל-"Like That" נשארו. לפעמים, בודקים את הערך לאו דווקא מנטרים שעוסקים בנושא כמוני והטעות עלולה להישאר, מבלי שישימו לב אליה.
- כאשר אתה יוצר ערך על שיר, אלבום או כל דבר אחר שקשור ישירות לאמן/אמנים מסוימים, אין צורך לקשר אליהם מלבד בתבנית ובפתיחה. כנ"ל גם לאלבום שהשיר נכלל בו.
- שמתי לב לכמה בעיות תרגום מזעריות בערך זה (בלטו לי בעין בעיקר בלבולים בין זכר לנקבה). לכן שים לב, גם כשאתה נעזר בתרגום מכונה, שאתה מבין כל מונח/משפט וניתן לקרוא אותו בהגיון.
תודה על תרומתך ובהצלחה בהמשך! כיף לראות עורכים כמוך שרוצים לתרום לנושא המוזיקה כאן. מקווה שהחג עובר לך בנעימים . יאיר • שיחה 15:33, 25 במרץ 2024 (IST)
- @Yair M. תודה רבה על העצות יאיר! שנית, אפתח מחר את הערך של "Type Shit". שלישית, לגבי הבעיות תרגום התכוונתי כרגע לתקן. תודה שיהיה גם לך חג שמח! Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:36, 25 במרץ 2024 (IST)
- היי @Yair M, פתחתי את הערך "Type Shit", המשך יום נעים. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 17:56, 26 במרץ 2024 (IST)
ערכים שאתה מעלה
[עריכת קוד מקור]שים לב מלא ערכים שאתה מעלה לאחרונה סובלים מתרגמת/חיבור משפטים לא ברור.. אני כבר כמה וכמה ערכים ראיתי שזקוקים לשינויים משמעותיים ותיקונים נא שים לב.
במידה ואינך מצליח ליצור ערך ולתרגם אותו אתה מוזמן לפנות למלא עורכים בנושא מוזיקה שיסבירו איך ליצור ערך בתרגום נכון ומה להוסיף ומה להסיר.. למשל בערך האחרון שיצרת המשפט אלבום האולפן השמיני שלה, Cowboy Carter; כסינגל מוביל של האלבום לצד "Texas Hold 'Em". חיבור משפטים לא ברור לגמרי..
שים לב יש לך את גארפילד כחונך תבקש ממנו ליצור את הערכים לפני בטיוטה שיעבור איתך על תיקונים ואז תעלה אותם אחרת בסופו של דבר רוב הערכים ככה יכילו תבנית תרגמת וזה סתם יהיה לא נעים. King G.A • שיחה 00:37, 27 במרץ 2024 (IST)
- ציטטת חצי משפט, לעיני אלה שרואים את הדף השיחה ברור שהם לא יבינו. גארפילד מה דעתך? (אל תסתכל על המשפט שקינג ציין, כנס לערך וראה, מכיוון שהוא ציטט חצי משפט). Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 00:44, 27 במרץ 2024 (IST)
- כל המשפט עצמו לא מתחבר.. בנוסף הערתי לך לגבי הערך Timeless בוצע בו שינויים שים לב בעתיד לערכים שאתה מעלה האלה הערות רלוונטיות. King G.A • שיחה 00:52, 27 במרץ 2024 (IST)
- הי חברים, ערכתי מספר שינויים לשוניים, אנא הסתכלו ב-שינויים. בעיקר לא אהבתי את "שיחררה" המקביל העברי ל released, שנותן תחושה שמדובר בבעיית גזים. King, אם אתה רואה בעיות - תקן אותן ותסביר לערן מה הדברים שצריך לשים לב אליהם. זה הרבה יותר אפקטיבי מלנזוף באופן כללי שהערך לא טוב". תהיה ממוקד בביקורת שלך, ומאחר שמדובר בשינויים קטנים עדיף גם פשוט לעשות אותם וכך לטייב את הערך ולאפשר את המשך קיומו במרחב הערכים. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 06:24, 27 במרץ 2024 (IST)
- גארפילד, הערתי לו בערך אחר שתייגתי אותו שיראה את השינויים ויוכל לערוך ככה בערכים נוספים. בנוסף העירו לו למעלה כאן לגבי איך לכתוב יותר ממוקד.. אין לי בעיה לקחת ערך אחד ולתת לו את הדוגמא הראויה אבל הוא צריך יהיה לעבוד על פי אותו נוסח פחות או יותר.. King G.A • שיחה 10:21, 27 במרץ 2024 (IST)
- הי חברים, ערכתי מספר שינויים לשוניים, אנא הסתכלו ב-שינויים. בעיקר לא אהבתי את "שיחררה" המקביל העברי ל released, שנותן תחושה שמדובר בבעיית גזים. King, אם אתה רואה בעיות - תקן אותן ותסביר לערן מה הדברים שצריך לשים לב אליהם. זה הרבה יותר אפקטיבי מלנזוף באופן כללי שהערך לא טוב". תהיה ממוקד בביקורת שלך, ומאחר שמדובר בשינויים קטנים עדיף גם פשוט לעשות אותם וכך לטייב את הערך ולאפשר את המשך קיומו במרחב הערכים. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 06:24, 27 במרץ 2024 (IST)
- כל המשפט עצמו לא מתחבר.. בנוסף הערתי לך לגבי הערך Timeless בוצע בו שינויים שים לב בעתיד לערכים שאתה מעלה האלה הערות רלוונטיות. King G.A • שיחה 00:52, 27 במרץ 2024 (IST)
תבנית בעבודה
[עריכת קוד מקור]שים לב הערך Cowboy Carter מוצבת בו תבנית בעבודה, ברגע שערכת אותו זה פגע לי בעריכה שרציתי לעלות והכל נמחק. כאשר יש תבנית בעבודה של הערך מומלץ לכתוב למניח התבנית שאתה מעוניין לעדכן פרט או במידה והוא יכול להוסיף מידע שרצית לתקן בשל שלא יפגע לו בעריכות שאולי מצבע כפי שקרה כעת. King G.A • שיחה 18:36, 1 באפריל 2024 (IDT)
- היי @King G.A, בתחילה ראיתי את התבנית, חשבתי שהנחת אותה מזמן כי נכנסתי לערך גם לפני כמה ימים וראיתי את התבנית. לא ידעתי על כך. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 18:39, 1 באפריל 2024 (IDT)
- אין בעיה, שים לב שגם במידה ויש תבנית שעומדת מלא זמן מומלץ לפנות לעורך במידה והתבנית למשל עומדת כמספר ימים / שבוע אתה יכול לערוך אבל שים לב שזה יכול בכל זאת לפגוע למישהו בעריכות שאולי לא שמר. King G.A • שיחה 18:40, 1 באפריל 2024 (IDT)
- אוקיי Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 18:41, 1 באפריל 2024 (IDT)
- @King G.A, שמעת את האלבום? הוא מטורףףףףף, אני הכי אהבתי את "II Most Wanted" שביונסה עשתה שיתוף פעולה עם מיילי סיירוס. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 18:43, 1 באפריל 2024 (IDT)
- אוקיי Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 18:41, 1 באפריל 2024 (IDT)
- אין בעיה, שים לב שגם במידה ויש תבנית שעומדת מלא זמן מומלץ לפנות לעורך במידה והתבנית למשל עומדת כמספר ימים / שבוע אתה יכול לערוך אבל שים לב שזה יכול בכל זאת לפגוע למישהו בעריכות שאולי לא שמר. King G.A • שיחה 18:40, 1 באפריל 2024 (IDT)
אזהרה
[עריכת קוד מקור]כפי ששמת לב, יש באפשרותך לערוך כמעט כל דף באתר. עם זאת, ישנן עריכות שאינן מקובלות בוויקיפדיה ונחשבות להשחתה, וכך גם העריכה שביצעת. הדף שערכת שוחזר למצבו הקודם ושום נזק לא נגרם, אך השחתה חוזרת ונשנית של דפים תוביל לחסימתך. |
- אם ברצונך לבצע ניסויי עריכה, ניתן לעשותם בארגז החול של ויקיפדיה.
- אם חיפשת ערך ולא מצאת, באפשרותך להוסיף בקשה לכתיבתו בדף ויקיפדיה:בקשת ערך, שם יש הסבר כיצד לעשות זאת או ליצור אותו.
- אם לדעתך ישנה טעות בערך והעריכה שביצעת הייתה נאותה, ניתן לנמק את העריכה בדף השיחה של הערך.
עברת את הגבול כבר ואי אפשר להמשיך ככה אני מבקש את חסימתך אתה תלמד להתנהל בויקיפדיה ולא לעשות כרצונך כאן. גארפילד נא לטפל בחונך שלך. King G.A • שיחה 13:04, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @King G.A מה בדיוק עשיתי הפעם? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:04, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אתה חצוף ! אתה מבקש למחוק טיוטה לא שלך וגונב ממנה פרטים ? אתה רציני ? הפעם זה כבר חצית גבול אתה לא שם לב אבל ההתנהלות שלך לא במקום כלל.!!! King G.A • שיחה 13:06, 5 באפריל 2024 (IDT)
- ואיייי אם כבר אתה החצוף פה. כל הזמן מנסה לקחת קרדיט. פשוט חוצפה. אני כל הזמן עוקב אחר בילי וממלא פרטים על האלבום. לא מעניין אותי מה אתה אומר. אתה חצית את הגבול. יש שני טיוטות ואני פתחתי לפניך. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:08, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אתה לא שם לב איך אתה מתנהל כאן אתה כל פעם מנסה למתוח גבולות הפעם מתחת אותו ממש.. זה שיש לך טיוטה לא אומר שאתה בעל ערך עכשיו ואין אפשרות ליצור טיוטה למישהו אחר.. אני לא עוקב אחרי אלף ערכים של עורכים שונים שיש להם טיוטות אני יצרתי את המידע שאני השגתי ואתה עוד גונב אותו ומנסה למחוק את הטיוטה שלי בלי לפנות אלי זה ממש הגזמה! אתה לא יודע להקשיב לעורכים שמעירים לך הערות לא פעם ולא פעמים אתה צריך ללמוד לכבד כללים. King G.A • שיחה 13:13, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אני מבקש משני הצדדים להרגיע את הרוחות.
- ערן, צא מנקודת הנחה שלא תמיד עורכים שמים לב שיש טיוטות של אותו ערך, וזה קורה שלפעמים יש אי נעימות כזו. אבל מפה ועד לבקש למחוק טיוטה של עורך שעבד עליה רבות?
- תראו, אני באופן אישי לא חסיד של יצירת ערכי אלבומים כשאין עליהם כמעט שום פרט מידע (דהיינו, לפני שיצאו לאור), אבל אם כבר מחליטים ליצור ערך כזה, אז לפחות שברגע היצירה יהיה מספיק מידע כדי ליצור טיוטה ראויה, ולא סתם טיוטה לשם הקרדיט.
- אני באמת לא יודע להגיד אם התבצעה כאן העתקה, ואם ערן אומר שהוא בעצמו קורא את בילבורד וכו', אני מאמין לו. עם זאת, כרגע הטיוטה של King G.A יותר רחבה (פי שלושה בערך במספר הבתים) ונראה כי הוא השקיע בה יותר. על כן, מציע לרשום את שם הערך על שמו של King G.A, ולהבא, תתאמו ביניכם בדפי השיחה שלכם מי רוצה לכתוב מה, ובכך תחסכו אי-נעימויות נוספות. ארז האורז • שיחה 🎗 14:12, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @ארז האורז אני לא מבצע העתקה. וקינג גא כן שם לב על הטיוטה, דיברנו כמה ימים לפני שיצר את הטיוטה ובכל זאת!! פתח את הטיוטה. הטיוטה שהוא יפתח יתבצע בה מיזוג ולא מעניין אותי מה. שנית, הוא רושם סתם מידע נוסף שלא תורם כלל. גם אני הולך עכשיו להוסיף מידע ולא העתקה! Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:29, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אני בכל זאת חושב שצריך להגביל את העורך בחונכות שלו שילמד אותו איך ליצור ערכים. בנוסף יש חצית גבול שקורת לא פעם הוא כבר מנסה למחוק ערכים שרוצה ליצור אותם זה לא במקום.. עכשיו הניסיון שלו להרחיב מעל המצופה את הערך על מנת לקבל את הקרדיט בעת ההכרזה מתחילה להיות לא במקום.. יש לו מספיק ערכים שהוא יצר וטרם סיים אותם כי עיקר ניסה להיות הראשון בהם. King G.A • שיחה 14:32, 5 באפריל 2024 (IDT)
- שלחתי לשניכם מייל עם ההצעה שלי לפתרון הבעיה. אני מקווה שתמצאו את הדרך לפתור זאת, אחרת הסכסוכים האלו יימשכו כל עוד שניכם כאן.
- מבחינת איזו גרסה עדיפה - מי כתב ראשון לא קשור לזה בכלל - הגרסה העדיפה היא הגרסה האמינה יותר, שמשלב העברית בה הוא טוב, המקורות שלה אמינים ושהכותב שלה בדק ווידא את כל המידע שהוא שם בה וסימך זאת כנהוג אצלנו.
- אם תמהרו להעלות גרסה לא טובה או בעייתית - היא תמחק/תוחזר כלאחר כבוד למרחב הטיוטה. לכן אנא מכם, המנעו ממלחמות או בהילות להעביר למרחב הערכים. התייעצו עם אחרים, בקשו עזרה. ודאו שיש לכם עבודה ראויה. בהצלחה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 14:35, 5 באפריל 2024 (IDT)
- הגבתי לך במייל חזרה..
אני יוצר ערכים מספיק שנים בשביל לדעת איזה מידע חשוב שייכלל בו ואיזה לא.. אשמח במידה ותבהיר לחניך שלך שלא ניגשים למחוק טיוטות לא שלו ולא לבצע דברים כאלה, יש גבול לדברים. King G.A • שיחה 14:37, 5 באפריל 2024 (IDT)- @King G.A כל אחד יכול לפתוח ערך לא רק אתה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:38, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אשמח שתפסיק לפנות אלי ולתייג אותי, הגבתי למי שצריך. אזהרה הזו שמופיע לך כאן היא על מנת שתבין שאין לך בעלות על טיוטות או ערכים אחרים שאתה רוצה ליצור ומנסה לעשות את הדברים האלו שניסית בעבר עלי ועל עוד עורכים כאן. סיימתי להגיב לך, התנהלותך לא במקום. King G.A • שיחה 14:40, 5 באפריל 2024 (IDT)
- ערן, אני מבין שאתה מתוסכל, אבל חזרה על מנטרות לא יובילו את הדיון הזה לשום מקום.
- מציע להמשיך הלאה. תחשוב על ערכים מעניינים לא פחות שאתה יכול לכתוב ולהעלות למרחב הערכים. ארז האורז • שיחה 🎗 14:41, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @ארז האורז סליחה? ואני לא יוכל לפתוח את הערך הזה? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:42, 5 באפריל 2024 (IDT)
- עכשיו אני מוסיף מידע ולא מעתיק. חלק מהוויקיפדיה האנגלית וחלק ממקורות כאלה ואחרים. @King G.A שפתאום תגיד שאני מעתיק; הנה!!! הודעתי עכשיו שזה מה שאני עושה, לוקח ממקורות ומהוויקיפדיה האנגלית. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:43, 5 באפריל 2024 (IDT)
- בפעם המאה! אפשר להפסיק לתייג אותי אני סיימתי לדון איתך! King G.A • שיחה 14:44, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אוקיי, בתנאי שתפסיק גם. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:47, 5 באפריל 2024 (IDT)
- שוב ערן, אתה מתעלם ממה שאני מנסה להגיד, וממשיך לנהל קרבות אגו.
- מציע שתעצור, תנשום רגע, ותנסה לשחרר מזה. מותר לך לכתוב אילו ערכים שאתה רוצה, בתנאי שהם ערכים עם תוכן נכבד ומהימן, או כמו שגארפילד כתב: "הגרסה העדיפה היא הגרסה האמינה יותר, שמשלב העברית בה הוא טוב, המקורות שלה אמינים ושהכותב שלה בדק ווידא את כל המידע שהוא שם בה וסימך זאת כנהוג אצלנו."
- אם תרצה הכוונה לערכים מעניינים, אני בטוח שישמחו לעזור לך ולהציע בעבורך כאלו. ארז האורז • שיחה 🎗 14:52, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אני רגוע לגמרי. תגיד לו להפסיק לנזוף בי כל הזמן. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:56, 5 באפריל 2024 (IDT)
- הוא אמר שהוא עוזב אותך.
- בכל מקרה, אני רואה שאתה עדיין ממשיך לעבוד על הטיוטה. הטיוטה שלך אומנם נראית יפה יותר ממה שהייתה, אבל הטיוטה של King G.A מהוקצעת יותר, וניכר כי עבד עליה יותר.
- לכן, אני מציע לך שתעזוב את הטיוטה הזו, ותעבור לכתיבה של ערך אחר. @גארפילד, אם הבנתי נכון, אתה החונך שלו? בכל מקרה, נראה לי שערן ייצטרך איזושהי הכוונה מסוימת לגבי כתיבת ערכים בוויקיפדיה. ארז האורז • שיחה 🎗 16:27, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @ארז האורז זה לא פייר. אני פתחתי לפני את הערך ועבדתי על הטיוטה המון. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:29, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @ארז האורז לי ולקינג ג.א יש אותו כמות פרטים רק שאני שמתי מחלק מהפרטים ב"קידום" והוא שם את הכל ברקע והכרזה. עיין שוב בבקשה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:31, 5 באפריל 2024 (IDT)
- זה לא עניין של מי פתח לפני מי. אני באותה מידה יכולתי לפתוח טיוטה של הערך יום לפניך, לכתוב שלוש מילים ולהגיד שעכשיו הערך "בבעלותי". אתה מבין את האבסורד? קראתי את שתי הטיוטות, ואני חס וחלילה לא מזלזל בטיוטה שלך או בך אישית, אבל ניכר שבטיוטה של King G.A יש יותר "בשר", והכתיבה יותר קולחת. שוב, מציע לך לשחרר מזה. אלו קרבות אגו מיותרים שלא מובילים לשום מקום. תמצא משהו אחר לכתוב עליו, לא חסר . ארז האורז • שיחה 🎗 16:36, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אבל שפתחתי את הטיוטה, לא היה כל כך הרבה מידע, ולאט לאט ש-בילי הוציאה טיזרים לאלבום עדכנתי בטיוטה, בקטנה כזה. חיכיתי המון זמן בשביל להוציא את הערך הזה ועדכנתי את קינג ג.א לפני והוא פשוט נזף בי (אם אתה רוצה לראות את השיחה שלי ושלו, כנס לארכיון 5 אצלו ותראה את השיחה האחרונה). Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:39, 5 באפריל 2024 (IDT)
- יש מלא תרגמת בערך של קינג ג.א בבקשה תעיין. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:43, 5 באפריל 2024 (IDT)
- וגם איפה כתוב שהאלבום יצא ב-12 ביולי 2024. זה שקר ופייק ניוז. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:43, 5 באפריל 2024 (IDT)
- יש מלא תרגמת בערך של קינג ג.א בבקשה תעיין. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:43, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אבל שפתחתי את הטיוטה, לא היה כל כך הרבה מידע, ולאט לאט ש-בילי הוציאה טיזרים לאלבום עדכנתי בטיוטה, בקטנה כזה. חיכיתי המון זמן בשביל להוציא את הערך הזה ועדכנתי את קינג ג.א לפני והוא פשוט נזף בי (אם אתה רוצה לראות את השיחה שלי ושלו, כנס לארכיון 5 אצלו ותראה את השיחה האחרונה). Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:39, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @ארז האורז זה לא פייר. אני פתחתי לפני את הערך ועבדתי על הטיוטה המון. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:29, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אני רגוע לגמרי. תגיד לו להפסיק לנזוף בי כל הזמן. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:56, 5 באפריל 2024 (IDT)
- בפעם המאה! אפשר להפסיק לתייג אותי אני סיימתי לדון איתך! King G.A • שיחה 14:44, 5 באפריל 2024 (IDT)
- עכשיו אני מוסיף מידע ולא מעתיק. חלק מהוויקיפדיה האנגלית וחלק ממקורות כאלה ואחרים. @King G.A שפתאום תגיד שאני מעתיק; הנה!!! הודעתי עכשיו שזה מה שאני עושה, לוקח ממקורות ומהוויקיפדיה האנגלית. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:43, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @ארז האורז סליחה? ואני לא יוכל לפתוח את הערך הזה? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:42, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @King G.A כל אחד יכול לפתוח ערך לא רק אתה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:38, 5 באפריל 2024 (IDT)
- הגבתי לך במייל חזרה..
- @ארז האורז אני לא מבצע העתקה. וקינג גא כן שם לב על הטיוטה, דיברנו כמה ימים לפני שיצר את הטיוטה ובכל זאת!! פתח את הטיוטה. הטיוטה שהוא יפתח יתבצע בה מיזוג ולא מעניין אותי מה. שנית, הוא רושם סתם מידע נוסף שלא תורם כלל. גם אני הולך עכשיו להוסיף מידע ולא העתקה! Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:29, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אתה לא שם לב איך אתה מתנהל כאן אתה כל פעם מנסה למתוח גבולות הפעם מתחת אותו ממש.. זה שיש לך טיוטה לא אומר שאתה בעל ערך עכשיו ואין אפשרות ליצור טיוטה למישהו אחר.. אני לא עוקב אחרי אלף ערכים של עורכים שונים שיש להם טיוטות אני יצרתי את המידע שאני השגתי ואתה עוד גונב אותו ומנסה למחוק את הטיוטה שלי בלי לפנות אלי זה ממש הגזמה! אתה לא יודע להקשיב לעורכים שמעירים לך הערות לא פעם ולא פעמים אתה צריך ללמוד לכבד כללים. King G.A • שיחה 13:13, 5 באפריל 2024 (IDT)
- ואיייי אם כבר אתה החצוף פה. כל הזמן מנסה לקחת קרדיט. פשוט חוצפה. אני כל הזמן עוקב אחר בילי וממלא פרטים על האלבום. לא מעניין אותי מה אתה אומר. אתה חצית את הגבול. יש שני טיוטות ואני פתחתי לפניך. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:08, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אתה חצוף ! אתה מבקש למחוק טיוטה לא שלך וגונב ממנה פרטים ? אתה רציני ? הפעם זה כבר חצית גבול אתה לא שם לב אבל ההתנהלות שלך לא במקום כלל.!!! King G.A • שיחה 13:06, 5 באפריל 2024 (IDT)
המלחמות אגו האלו ביניכם נמאסו ברמות. ערן, יקירי, כעורך די חדש בוויקיפדיה הייתי ממליץ לך לא להיכנס לאינטריגות מיותרות עם משתמשים. הרעיון בוויקיפדיה הוא לכתוב ערכים - השתדל לעשות זאת, ולא לבזבז את הזמן שלך על "מי כתב את הטיוטה ראשון" ועל "מיזוג טיוטות" וכולי. כתיבת טיוטה לא מקנה לאף אחד עליונות לגבי בעלות הערך העתידי, והגיע העת שתבין זאת. הרעיון הוא שלטיוטה עם התוכן האיכותי ביותר, היא תעבור למרחב הערכים. כתיבתו של קינג בסדר גמור, בטיוטה יש מקורות איכותיים, והשם שלה הוא הנכון, לכן היא תעבור למרחב הערכים. זה שכתבת טיוטה בשם "BE3" לא אומרת כלום. ראשית, זה לא השם הנכון. שנית, הטיוטה אינה עומדת בקנה אחד עם הטיוטה של קינג. לאחר שסיימתי את דבריי לגבי המקרה הזה אבקש מגארפילד, כאחראי החממה, להכניס את ערן לחונכות מנדטורית. כיוון שהמקרה חוזר על עצמו פעם אחר פעם, רדיפה לקרדיט וחיפזון כתיבה שמבזה את האתר, אני סבור כי רק תחת חונכות מנדטורית ערן יוכל לכתוב באתר. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 16:53, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @Barak a דבר ראשון, אין פה עניין של השוואה, כולנו שווים ולא קשור מי יותר זמן באתר ומי לא. שנית, בערך שלי יש הרבה יותר מקורות. אני פתחתי קודם ולכן אני הערך שלי יהיה במרחב הערכים. ברק, בשבילך אני ערן ולא יקירי. לידיעתך, להזכיר לך שגם אתה נלחמת על הערך של עדן גולן? אז יופי, גם לי מותר להילחם על ערכים כאלה או אחרים. שבת שלום. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 17:00, 5 באפריל 2024 (IDT)
- חחחחחח
אל תתעצבן, ערן. "יקירי" זו פנייה מכובדת מאוד, חבל שבחרת לקחת זאת למקום אחר. המקרה על עדן גולן היה שונה לחלוטין, כנראה שאינך מבין זאת אז אסביר: אני פתחתי טיוטה שופעת מידע ומקורות ביום של הגמר. משתמש אחר יצר את הערך לפני שהספקתי להעביר את הטיוטה למרחב הערכים. הערך היה במצב לא טוב, ולכן מיזגו את הטיוטה, שהייתה במצב הרבה יותר טוב, ועובדתית היא כרגע הגרסה של הערך. ההשוואה פה לא במקום, ותפסיק עם המלחמות אגו האלו כי זה לא יביא אותך לשום מקום חוץ מלחונכות מנדטורית. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 17:04, 5 באפריל 2024 (IDT)- זה דבר שאינו מצחיק. אני לא אוהב שמכנים אותי כך. שנית, מקרה דומה קרה לי; פתחתי את הטיוטה ב-26 במרץ, עם פרטים, וכל פעם שיתווסף מידע אני עדכנתי. זה ממש מעצבן. קינג ג.א פתח ב-4 באפריל, ולפני שוחחתי איתו על כך שאני זה שאפתח את הערך, והוא נזף בי. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 17:14, 5 באפריל 2024 (IDT)
- זו תגובה לא לעניין ולא מתאימה. לאור ההצהרה שלך של "הערך שלי יהיה במרחב הערכים", אני רואה לנכון לחסום כרגע את מרחב הערכים בפניך, כדי שלא תהיה בעיה של מלחמות עריכה או נסיונות לקבוע עובדות בשטח.
חבל שאתה בוחר לקחת את הדברים למקום של עימות ומאבק במקום דיאלוג והבנה. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 17:14, 5 באפריל 2024 (IDT)- לאלא למה לחסום אבל. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 17:15, 5 באפריל 2024 (IDT)
- @גארפילד תוכל להסביר לי באימייל לפני שאתה חוסם? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 17:16, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אל תדאג ערן, זו בסה"כ חונכות, שלאחריה תוכל לחזור לערוך כסדרה. הייתי בדיוק במצב הזה לפני כמה שנים, ואני מרגיש שהיא בעיקר עזרה לי להפוך לכותב טוב. אני מאמין שהיא תעזור גם לך. אם אתה צריך עזרה בסיוע בכתיבה ובהגהה, אל תהסס לפנות אלי. תודה, יודוקוליס • המכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 17:19, 5 באפריל 2024 (IDT)
- אל תדאג ערן, זו בסה"כ חונכות, שלאחריה תוכל לחזור לערוך כסדרה. הייתי בדיוק במצב הזה לפני כמה שנים, ואני מרגיש שהיא בעיקר עזרה לי להפוך לכותב טוב. אני מאמין שהיא תעזור גם לך. אם אתה צריך עזרה בסיוע בכתיבה ובהגהה, אל תהסס לפנות אלי. תודה, יודוקוליס • המכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 17:19, 5 באפריל 2024 (IDT)
- חחחחחח
עברתי על שתי הטיוטות. לדעתי במקרה הזה נדרש מיזוג של הטיוטות. הטיוטה של קינג עלתה בשלב מאוחר יחסית, אחרי שערן כבר השקיע בטיוטה רצינית עם תוכן משמעותי. הוא אפילו טרח ויידע בכך את קינג, שיכול היה להמשיך את העבודה שם. נכון שהטיוטה של קינג טובה יותר, אבל אפשר היה לשפר את הטיוטה של ערן ולא להתחיל טיוטה חדשה מאפס. עם כל הכבוד, ויש הרבה כבוד, לקינג, הרי שכאן לדעתי הצדק עם ערן. תאו הארגמן - שיחה 07:37, 7 באפריל 2024 (IDT)
למה?
[עריכת קוד מקור]למה לעשות בכוונה? אתה רואה שאני מכין טיוטות. ועוד אתה עושה זאת אחרי שנתתי לך לכתוב ערך אחר על-אף שיצרתי טיוטה מוכנה. במיוחד כשהטיוטות האלו הן העתק מדויק של שלי, אני מבקש מגארפילד למחוק אותן ולתת לי להמשיך לעבוד. התנהגות ממש לא חברית מצידך, אחרי שאני הייתי הכי שיתופי שיש. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 15:23, 19 באפריל 2024 (IDT)
- היי @Barak a, פשוט ראיתי שעוד לא פתחו על שאר השירים אז חשבתי שאוכל לפתוח על האחרים. שנית, אינני גנבתי זה לגמרי אותו פירוט של הטיוטה שלי "טיוטה:The Tortured Poets Department (שיר)", אינני גנבתי ממך. ולא עשיתי זאת בכוונה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:26, 19 באפריל 2024 (IDT)
- גם את מה שאני כתבת ההיא זו העתקה זהה לדברים מהטיוטות שלי. אתה רואה שאני ברצף של פתיחת הטיוטות, ואתה בכל זאת ממשיך עם זה? אחרי שאני מחקתי טיוטה מהמרחב שלי כדי שאתה תוכל לפתוח אותה אחרי שביקשת? אני ממשיך לבקש מגארפילד למחוק את כל הטיוטות שכתבת. יש גבול לתחרותיות שאתה עושה כאן באתר. באותה הזדמנות, אבקש לחזק את החסימה של ערן גם למרחב הטיוטה - ויותר לו לכתוב רק במרחב המשתמש שלו. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 15:28, 19 באפריל 2024 (IDT)
- @Barak a מצטער צודק. לא אעשה זאת שוב אמחוק את הטיוטות בבקשות ממפעילים רק על תחזק את החסימה, בבקשה ברק אני מתחנן. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:30, 19 באפריל 2024 (IDT)
- אני לא מחזק חסימה לאף אחד, אתה במתווה של חונכות מנדטורית ורק החונך שלך יעשה זאת. שתדע פשוט שזו התנהגות לא חברית בעליל, במיוחד אחרי שמחקתי טיוטה מהמרחב שלי כדי שתכתוב אותה. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 15:32, 19 באפריל 2024 (IDT)
- @Barak a צודק צודק. ביקשתי מהמפעילים שימחקו, בבקשה ברק אני מבקש ממך סליחה. לא יקרה יותר, הייתי צריך לפנות אלייך לפני, באמת שאני מצטער. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:33, 19 באפריל 2024 (IDT)
- @Barak a אתה צודק, טעות שלי הייתי צריך לומר לך לפני. מחקו את הטיוטות. באמת שאני מצטער אני, סליחה ברק אני מצטער לא יקרה יותר. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:37, 19 באפריל 2024 (IDT)
- הכל טוב. פשוט שים לב לכמות הפעמים שאתה מתייחס ככה לעורכים בגלל תחרותיות וקרדיט. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 15:40, 19 באפריל 2024 (IDT)
- סליחה, באמת פשוט התרגשתי מהאלבום הנפלא שלה, ולא חשבתי פעמיים, סליחה ברק. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:42, 19 באפריל 2024 (IDT)
- הכל טוב. פשוט שים לב לכמות הפעמים שאתה מתייחס ככה לעורכים בגלל תחרותיות וקרדיט. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 15:40, 19 באפריל 2024 (IDT)
- @Barak a אתה צודק, טעות שלי הייתי צריך לומר לך לפני. מחקו את הטיוטות. באמת שאני מצטער אני, סליחה ברק אני מצטער לא יקרה יותר. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:37, 19 באפריל 2024 (IDT)
- @Barak a צודק צודק. ביקשתי מהמפעילים שימחקו, בבקשה ברק אני מבקש ממך סליחה. לא יקרה יותר, הייתי צריך לפנות אלייך לפני, באמת שאני מצטער. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:33, 19 באפריל 2024 (IDT)
- אני לא מחזק חסימה לאף אחד, אתה במתווה של חונכות מנדטורית ורק החונך שלך יעשה זאת. שתדע פשוט שזו התנהגות לא חברית בעליל, במיוחד אחרי שמחקתי טיוטה מהמרחב שלי כדי שתכתוב אותה. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 15:32, 19 באפריל 2024 (IDT)
- @Barak a מצטער צודק. לא אעשה זאת שוב אמחוק את הטיוטות בבקשות ממפעילים רק על תחזק את החסימה, בבקשה ברק אני מתחנן. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 15:30, 19 באפריל 2024 (IDT)
- גם את מה שאני כתבת ההיא זו העתקה זהה לדברים מהטיוטות שלי. אתה רואה שאני ברצף של פתיחת הטיוטות, ואתה בכל זאת ממשיך עם זה? אחרי שאני מחקתי טיוטה מהמרחב שלי כדי שאתה תוכל לפתוח אותה אחרי שביקשת? אני ממשיך לבקש מגארפילד למחוק את כל הטיוטות שכתבת. יש גבול לתחרותיות שאתה עושה כאן באתר. באותה הזדמנות, אבקש לחזק את החסימה של ערן גם למרחב הטיוטה - ויותר לו לכתוב רק במרחב המשתמש שלו. ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 15:28, 19 באפריל 2024 (IDT)
הודיני
[עריכת קוד מקור]היי ערן, מה נשמע? שמחה ששלחת לי תודה על הטיוטה של הודיני! האם תרצה לשתף פעולה ולהמשיך לכתוב יחד את הערך? חג שמח 🙂 וניל עוגיות • שיחה 18:06, 21 באפריל 2024 (IDT)
- היי וניל עוגיות, בשמחה!!!!!! אעזור מתי שאוכל, אני גם אתקן כמה דברים שרשמת. חג שמח!!!!!!! Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 19:56, 21 באפריל 2024 (IDT)
- אחלה!! בינתיים הלכתי לפי הויקיפדיה האנגלית, כמובן שאדאג לשפר את הניסוח ואת המידע בהתאם, ולהרחיב. תודה! וניל עוגיות • שיחה 20:34, 21 באפריל 2024 (IDT)
- מעולה!!! עכשיו אתקן ממש פרטים קטנים, שימי לב אליהם בפעם הבאה. בכיף. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 20:42, 21 באפריל 2024 (IDT)
- ראיתי את התיקון מאלבניה לאלבנים. האמת שהעתקתי את הקטע הזה מהערך על טריינינג סיזון ובכלל לא שמתי לב. תיקנתי שם עכשיו בהתאם. וניל עוגיות • שיחה 13:55, 22 באפריל 2024 (IDT)
- מעולה!!! עכשיו אתקן ממש פרטים קטנים, שימי לב אליהם בפעם הבאה. בכיף. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 20:42, 21 באפריל 2024 (IDT)
- אחלה!! בינתיים הלכתי לפי הויקיפדיה האנגלית, כמובן שאדאג לשפר את הניסוח ואת המידע בהתאם, ולהרחיב. תודה! וניל עוגיות • שיחה 20:34, 21 באפריל 2024 (IDT)
תזכורת להצביע עכשיו לבחירת חברי ועדת התיאום (U4C) הראשונה
[עריכת קוד מקור]ויקימדים יקרים, ויקימדיות יקרות,
אתם מקבלים את ההודעה הזאת מכיוון שהשתתפתם בעבר בתהליך קוד ההתנהגות האוניברסלי (UCoC).
אנחנו מזכירים לכם שזמן ההצבעה לבחירת ועדת התיאום של קוד ההתנהגות האוניברסלי (U4C) יסתיים ב־30 באפריל 2024. מידע על הליכי ההצבעה ועל זכות ההצבעה אפשר למצוא בדף ההצבעה במטא־ויקי.
ועדת התיאום של קוד ההתנהגות האוניברסלי (U4C) היא קבוצה גלובלית שתפקידה להבטיח יישום הוגן ועקבי של קוד ההתנהגות האוניברסלי. חברי הקהילה הוזמנו להציג את מועמדותם לוועדת התיאום. מידע על תחומי האחריות של ועדת התיאום ומידע נוסף אפשר למצוא בדף עיון במגילת ועדת התיאום.
אנא שתפו את ההודעה הזאת עם חברי הקהילה שלכם, כדי שגם הם ישתתפו.
בשם צוות הפרויקט של קוד ההתנהגות האוניברסלי,
RamzyM (WMF) 02:11, 3 במאי 2024 (IDT)
בקשת שחרור חסימה
[עריכת קוד מקור]― הועבר מהדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים
סיבת בקשת השחרור הייתה: אני בחונכות מנדטורית כבר זמן רב, פתחתי מלא טיוטות והחונך שלי ראה, בדק והעביר. לאחרונה הבנתי וחשבתי שהנני בשל לצאת מן החסימה. ובנוסף, אינני מסוגל להישאר בחונכות הזו מכיוון שהחונך שלי פעיל אך לא עונה לשאלותיי ובקשותיי.
הבקשה נדחתה, ואין להעלותה שנית אלא אם חל שינוי מהותי במצב. אם הבקשה תועלה שוב ושוב, עלולה להיות מופעלת הגנה על דף השיחה.
- Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:38, 17 במאי 2024 (IDT)
- היי אספר קצת על עצמי, ועל המקרה. היי לכולם קוראים לי ערן ואני חובב קולנוע ומוזיקה. באפריל האחרון קרה מקרה מסוים שרציתי ימזגו את הטיוטה שלי ולא הסכימו ויצא שאמרתי מילה לא במקום. ועל כך, החונך שלי, גארפילד, חסם אותי לחונכות מנדטורית. שלחתי לו טיוטות שיצרתי והוא העביר חלק מן הטיוטות למרחב הערכים, וכל שאר הטיוטות אמר לי לעבור על המקורות שלהם. עברתי ותיקנתי את מה שראיתי, ושלחתי לו הודעה שבדקתי ואשמח שהוא יבדוק, מה-1 במאי עד עכשיו אני מחכה למענה, ועדיין לא קיבלתי מהחונך שלי. חונכות מנדטורית לא אמורה להתנהל כך! לאחרונה הבנתי וחשבתי שהנני בשל לצאת מן החסימה, שיפרתי את נוסח כתיבתי, ורוצה (אם אני אשתחרר מהחסימה) להתחיל לנטר בדף השינויים האחרונים. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:33, 18 במאי 2024 (IDT)
― סוף העברה
- שחרור מהחונכות יכול להתקבל רק לאחר שהחונך יחשוב שיש מקום. נראה שהבעיה שלך היא שהחונך שלך לא זמין ברמה שאתה רוצה. אם זו הבעיה, אז אתה צריך למצוא חונך אחר או אולי שילוב של החונך הנוכחי בנוסף לחונך אחר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:00, 19 במאי 2024 (IDT)
- ובכן, ככה לא אמורה להתנהל חונכות מנדטורית. אם חוסמים לחונכות מנדטורית יש לדעת כיצד לחנוך ולפעול! יונה בנדלאק, הוא אמר לי לפנות לאחרים אבל הם ציינו שהם לא יכולים... Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 18:10, 19 במאי 2024 (IDT)
- מתנצל שאני מתערב בדיון, אבל הייתי שמח באמת לעזור לך במה שאפשר.. אביע את דעתי שאני מהצד הצצתי בטיוטות שנתת לגארפילד שיבדוק זה לא באמת ערכים שאפשר להביע דעה זה סוג של טיוטות קטנות כאלה שאין בהם מלא תוכן לבדיקה ורובם אתה לא מעדכן בשוטף שזה בעיה גדולה נוספת. אתה צריך להתעסק בליצור טיוטות אמתיות יותר שזה ערכים מלאים במידע לא בערך של סוג של סימנתי V רק ראו תבדקו. תראה בעבר למשל יצרת את Up All Night (אלבום של ואן דיירקשן) / Doomsday Blue הערכים האלו מכילים חוסר מידע רציני, למה לך לא להתחיל למשל לעבוד על ערך בסגנון כזה (הכוונה לא על משהו שכמעט ואין בו מידע אלא ההפך מידע רב) ואז לבקש שיבדקו לאחר מספר בדיקות וטיוטות יחליט החונך האם אתה צריך חונכות או לא. King G.A • שיחה 18:26, 19 במאי 2024 (IDT)
- אתה צודק King G.A, אך אילו רק שני ערכים שלא כל-כך השקעתי, כיוון שעסקתי בערכים אחרים. כמעט וכל הערכים שאני יוצר אינני מזניח, יצא ככה שלא יצא לי לערוך אותם זמן מה כיוון שהתחילו צילומים לסרטים כאלה ואחרים ופתחתי אליהם ערך. אעבוד על השני הערכים הללו בקרוב. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 18:30, 19 במאי 2024 (IDT)
- שוב, נראה לי מה שיועיל לעזור לך לסיים את החונכות זה לקחת ערך גדול ולהתחיל לתרגם אותו ערך שיש בו מידע רב כפי שציינתי את הערכים הקודמים למשל כאלה ערכים ומשם זה יותר יעזור לראות איך אתה כותב ויוצר ובודק מקורות וכו.. King G.A • שיחה 21:10, 19 במאי 2024 (IDT)
- ערן, אני עסוק במספר נושאים בהולים וזמני באתר יקר ומעט. זאת לא כדי להגיד שאתה לא חשוב, אבל אני לא פנוי במידה שאתה רוצה שאהיה פנוי. אמרתי לך בעבר שאתה רשאי לבקש מעורכים נוספים לסייע בהעברת טיוטות למרחב הערכים. יש מספיק עורכים מוכשרים בתחום. אולם עליך לוודא מולי ולתייג אותי במידה ופנית למישהו אחר שהביע הסכמה. לא בטוח שאני אסכים עם כל עורך שתבחר. בהצלחה והמשך שבוע טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 22:44, 19 במאי 2024 (IDT)
- גארפילד פניתי למי שאמרת לי באימייל ואף אחד לא יכל. שנית, חונכות מנדטורית לא אמורה להתנהל כך שהחונך כבר לא עונה יותר משבועיים. הבנתי את מה שציינת, אך אשמח לקצת יותר מענה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 23:54, 19 במאי 2024 (IDT)
- King G.A, אם אתה רוצה לסייע לו, למה שלא תהיה חונך שלו? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:32, 21 במאי 2024 (IDT)
- יונה בנדלאק, אני לא חושב שאני האדם הנכון שמתאים להיות בתור חנוך.. אני כן יכול לתת הערות על דברים שלפי דעתי יכולים לשפר את הערכים ובזמני לעבור עליהם במידה וזה יועיל, אבל באישור של מי שצריך. King G.A • שיחה 15:03, 21 במאי 2024 (IDT)
- אם תוכל לסייע בענייני התוכן של הטיוטות על מוסיקה יתכן זה יקל על גארפילד. אבל את זה תראו ותסגרו ביניכם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:02, 21 במאי 2024 (IDT)
- אני מסכים. @King G.A דעתך? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:03, 21 במאי 2024 (IDT)
- זה במידה ויש הסכמה של גארפילד בעניין זה. King G.A • שיחה 22:16, 21 במאי 2024 (IDT)
- @גארפילד הנך מסכים להצעתו? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 17:19, 23 במאי 2024 (IDT)
- בינתיים עד שיהיה מענה כפי שציינתי בעבר קח לך ערך שאתה אוהב שאינו קיים בעברית והוא מלא במידע ותתחיל לעבוד עליו על שיהיה כבר לבדיקה והעלה למרחב ערכים. King G.A • שיחה 18:34, 23 במאי 2024 (IDT)
- ברור. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 21:39, 23 במאי 2024 (IDT)
- @גארפילד אתה מסכים להצעתו? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:18, 26 במאי 2024 (IDT)
- ברור. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 21:39, 23 במאי 2024 (IDT)
- בינתיים עד שיהיה מענה כפי שציינתי בעבר קח לך ערך שאתה אוהב שאינו קיים בעברית והוא מלא במידע ותתחיל לעבוד עליו על שיהיה כבר לבדיקה והעלה למרחב ערכים. King G.A • שיחה 18:34, 23 במאי 2024 (IDT)
- @גארפילד הנך מסכים להצעתו? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 17:19, 23 במאי 2024 (IDT)
- זה במידה ויש הסכמה של גארפילד בעניין זה. King G.A • שיחה 22:16, 21 במאי 2024 (IDT)
- אני מסכים. @King G.A דעתך? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:03, 21 במאי 2024 (IDT)
- אם תוכל לסייע בענייני התוכן של הטיוטות על מוסיקה יתכן זה יקל על גארפילד. אבל את זה תראו ותסגרו ביניכם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:02, 21 במאי 2024 (IDT)
- יונה בנדלאק, אני לא חושב שאני האדם הנכון שמתאים להיות בתור חנוך.. אני כן יכול לתת הערות על דברים שלפי דעתי יכולים לשפר את הערכים ובזמני לעבור עליהם במידה וזה יועיל, אבל באישור של מי שצריך. King G.A • שיחה 15:03, 21 במאי 2024 (IDT)
- King G.A, אם אתה רוצה לסייע לו, למה שלא תהיה חונך שלו? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:32, 21 במאי 2024 (IDT)
- אתה מסכים גארפילד? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 16:36, 27 במאי 2024 (IDT)
- גארפילד פניתי למי שאמרת לי באימייל ואף אחד לא יכל. שנית, חונכות מנדטורית לא אמורה להתנהל כך שהחונך כבר לא עונה יותר משבועיים. הבנתי את מה שציינת, אך אשמח לקצת יותר מענה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 23:54, 19 במאי 2024 (IDT)
- אתה צודק King G.A, אך אילו רק שני ערכים שלא כל-כך השקעתי, כיוון שעסקתי בערכים אחרים. כמעט וכל הערכים שאני יוצר אינני מזניח, יצא ככה שלא יצא לי לערוך אותם זמן מה כיוון שהתחילו צילומים לסרטים כאלה ואחרים ופתחתי אליהם ערך. אעבוד על השני הערכים הללו בקרוב. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 18:30, 19 במאי 2024 (IDT)
- מתנצל שאני מתערב בדיון, אבל הייתי שמח באמת לעזור לך במה שאפשר.. אביע את דעתי שאני מהצד הצצתי בטיוטות שנתת לגארפילד שיבדוק זה לא באמת ערכים שאפשר להביע דעה זה סוג של טיוטות קטנות כאלה שאין בהם מלא תוכן לבדיקה ורובם אתה לא מעדכן בשוטף שזה בעיה גדולה נוספת. אתה צריך להתעסק בליצור טיוטות אמתיות יותר שזה ערכים מלאים במידע לא בערך של סוג של סימנתי V רק ראו תבדקו. תראה בעבר למשל יצרת את Up All Night (אלבום של ואן דיירקשן) / Doomsday Blue הערכים האלו מכילים חוסר מידע רציני, למה לך לא להתחיל למשל לעבוד על ערך בסגנון כזה (הכוונה לא על משהו שכמעט ואין בו מידע אלא ההפך מידע רב) ואז לבקש שיבדקו לאחר מספר בדיקות וטיוטות יחליט החונך האם אתה צריך חונכות או לא. King G.A • שיחה 18:26, 19 במאי 2024 (IDT)
Blue
[עריכת קוד מקור]היי, אתה מעוניין להעלות את הערך בהמשך ? או שאפשר לעבוד עליו ? King G.A • שיחה 22:09, 26 במאי 2024 (IDT)
- היי King G.A, עובד עליו כרגע. ופתחו ערך על השיר "LUNCH" דיווחתי בבקשות ממפעילים, כיוון שקיימת טיוטה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 22:34, 26 במאי 2024 (IDT)
- פנה למשתמש שפתח תדבר איתו במקביל. King G.A • שיחה 22:42, 26 במאי 2024 (IDT)
- אוקיי Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 22:43, 26 במאי 2024 (IDT)
- @King G.A אינני מצליח למזג אל הטיוטה, כמו שמקף אמר לי. תוכל לעשות זאת אתה, בבקשה? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 23:02, 26 במאי 2024 (IDT)
- סיימתי לעבוד על הערך "Blue". אני סבור שאין עוד מה להוסיף, אך בכל אתה מוזמן (: Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 23:11, 26 במאי 2024 (IDT)
- תאמת לא מבין בזה כל כך. טרם העברה תעדכן את הערך חסר בו מלא מידע. King G.A • שיחה 03:39, 27 במאי 2024 (IDT)
- ברור Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:35, 27 במאי 2024 (IDT)
- בבקשה השלם את Lunch (שיר) במידה ולא יכול לערוך יש לך טיוטה כלשהי שאתה יכול להעתיק לשם ולבצע זאת כעת הערך אינו שלם יש חוסר שבולט על פי הערך באנגלית אפילו ובאמת חבל זה לא נותן שום תורמה. King G.A • שיחה 18:01, 27 במאי 2024 (IDT)
- היי King G.A ברור שאשלים את הערך, אך בימים הקרובים. פתחתי היום שני ערכים, טיוטה:28 שנים אחרי ו-טיוטה:ראיתי עולם. אשמח ותעיין בהם. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 19:08, 27 במאי 2024 (IDT)
- מצטער אבל לדעתי זה נטקר מיותר, כפי שצינתי בעבר נורא מיותר שאתה מתעסק בערכים עתידים שצפויים לצאת למשל סרטים או שירים במקום להתעסק בסרט או שיר שיצא, תתחיל לחפש ערך שתיצור אותו מאפס שיהיה בו מידע מלא ולא דליל למשל כמו Folklore (אלבום של טיילור סוויפט) או זה (סרט, 2017) כאלה ערכים רק אפשר לתקן ולתת הערות יותר מאשר ערך קצמר שמשתנה כל יומיים או עתידי. King G.A • שיחה 20:27, 27 במאי 2024 (IDT)
- בסדר. בכל זאת אשמח ותעיין. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 21:16, 27 במאי 2024 (IDT)
- מצטער אבל לדעתי זה נטקר מיותר, כפי שצינתי בעבר נורא מיותר שאתה מתעסק בערכים עתידים שצפויים לצאת למשל סרטים או שירים במקום להתעסק בסרט או שיר שיצא, תתחיל לחפש ערך שתיצור אותו מאפס שיהיה בו מידע מלא ולא דליל למשל כמו Folklore (אלבום של טיילור סוויפט) או זה (סרט, 2017) כאלה ערכים רק אפשר לתקן ולתת הערות יותר מאשר ערך קצמר שמשתנה כל יומיים או עתידי. King G.A • שיחה 20:27, 27 במאי 2024 (IDT)
- היי King G.A ברור שאשלים את הערך, אך בימים הקרובים. פתחתי היום שני ערכים, טיוטה:28 שנים אחרי ו-טיוטה:ראיתי עולם. אשמח ותעיין בהם. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 19:08, 27 במאי 2024 (IDT)
- בבקשה השלם את Lunch (שיר) במידה ולא יכול לערוך יש לך טיוטה כלשהי שאתה יכול להעתיק לשם ולבצע זאת כעת הערך אינו שלם יש חוסר שבולט על פי הערך באנגלית אפילו ובאמת חבל זה לא נותן שום תורמה. King G.A • שיחה 18:01, 27 במאי 2024 (IDT)
- ברור Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:35, 27 במאי 2024 (IDT)
- פנה למשתמש שפתח תדבר איתו במקביל. King G.A • שיחה 22:42, 26 במאי 2024 (IDT)
בקשת שחרור חסימה.
[עריכת קוד מקור]סיבת בקשת השחרור הייתה: אני יודע שאני שוב מבקש שחרור חסימה, אבל אני רוצה לומר שבאמת נמאס לי, לא משנה מה אני עושה, אין מענה מהחונך שלי, גארפילד. ככה לא אמורה להתנהל חונכות מנדטורית!! שולח טיוטות - אין מענה. שולח אימייל - אין מענה. השבוע זה חודשיים שאני כבר בחונכות הזו, היה קשה להשיג מענה בהתחלה וקיבלתי מעט. אם החונך שלי "הטיל" עליי חונכות הוא אמור לפעול בה גם כמו שצריך!!!!! ולא סתם לחסום ולשים בחונכות.
הבקשה נדחתה, ואין להעלותה שנית אלא אם חל שינוי מהותי במצב. אם הבקשה תועלה שוב ושוב, עלולה להיות מופעלת הגנה על דף השיחה.
Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 21:52, 3 ביוני 2024 (IDT)
- החלופה לחונכות היא חסימה מלאה. גילגמש • שיחה 22:22, 3 ביוני 2024 (IDT)
- @Gilgamesh אבל זה לא הגיוני שפשוט אין מענה. אם גארפילד החליט לחסום אותי, הוא אמור לפעול כחונך בצורה ראויה! Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 22:24, 3 ביוני 2024 (IDT)
- הוא לא חייב לענות באופן מידי לכל הפניות שלך. לפעמים המענה לוקח זמן. גילגמש • שיחה 22:25, 3 ביוני 2024 (IDT)
- @Gilgamesh אבל זה סוג של אי מענה תמידי, זה כבר לא הגיוני! אם תרצה, תעיין בדף השיחה שלו ותראה כל כמה ימים שלחתי לו הודעה (משהו כמו כל שבוע כמעט) ואין מענה! צריך לעשות ולפעול בנושא הנ"ל. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 22:28, 3 ביוני 2024 (IDT)
- ערן הסברתי לך בפעם האחרונה שדיברתי איתך, שאני עסוק מאד ויכול להיות שלא אוכל להגיע לדברים. בטח לא במהירות שאתה מצפה אליה. חונכות מנדטורית לא מאופיינת בתגובה זריזה או בלחץ להעלות תוכן למרחב הערכים. עיקר החונכות היא בעבודה והדיוק של הגישה לחומרי המקור. המטרה של החונכות היא לא שאתה תשתחרר או שאתה תעלה כמה שיותר ערכים לאתר. אלא שאתה תלמד לכתוב. וגם תלמד כיצד להתנהל בקהילה.
אני מניח שאתה לא יודע, אבל בחודשיים האחרונים אנחנו פועלים באינטנסיביות על פרשה חמורה של עורכים שהטו הצבעות, והעיסוק בפרשה זו לקח את רוב תשומת הלב שלי באתר, ומחוץ לאתר. ככל הנראה ההתעסקות תמשיך להעסיק אותי בשבועות הקרובים גם כן.
אני ממליץ שתמשיך לפנות או לבקש את תשומת ליבי דרך תיוגים/מיילים - ובמקביל לבקש עזרה מעורכים נוספים. מקובל עלי שקינג GA יעזור לך עם אישור של טיוטות, אבל רק בתנאי שתתייגו אותי על כל טיוטה שהוא מאשר. כלומר, קינד אישר לך טיוטה שתעבור למרחב הערכים - בדף השיחה של הערך אתה מכתב אותי - "גארפילד, העברנו את הערך למרחב הערכים". גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 22:35, 3 ביוני 2024 (IDT)- אוקיי, הבנתי גארפילד, אבל אשמח אם תשתדל כמה שיותר לענות. בבקשה, אני אוהב לכתוב ערכים ורוצה לתרום ואפילו בעתיד לעסוק בדף השינויים האחרון לאחר שאצא מהחונכות. בבקשה גארפילד. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 22:59, 3 ביוני 2024 (IDT)
- אין לי בעיה לבדוק את הערכים ולתת הערות ולתייג וכל מה שצריך על מנת לעזור. אך זאת אני אוכל לעשות רק לקראת סוף חודש בשל אילוצים אישים. King G.A • שיחה 00:42, 4 ביוני 2024 (IDT)
- אוקיי, הבנתי גארפילד, אבל אשמח אם תשתדל כמה שיותר לענות. בבקשה, אני אוהב לכתוב ערכים ורוצה לתרום ואפילו בעתיד לעסוק בדף השינויים האחרון לאחר שאצא מהחונכות. בבקשה גארפילד. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 22:59, 3 ביוני 2024 (IDT)
- ערן הסברתי לך בפעם האחרונה שדיברתי איתך, שאני עסוק מאד ויכול להיות שלא אוכל להגיע לדברים. בטח לא במהירות שאתה מצפה אליה. חונכות מנדטורית לא מאופיינת בתגובה זריזה או בלחץ להעלות תוכן למרחב הערכים. עיקר החונכות היא בעבודה והדיוק של הגישה לחומרי המקור. המטרה של החונכות היא לא שאתה תשתחרר או שאתה תעלה כמה שיותר ערכים לאתר. אלא שאתה תלמד לכתוב. וגם תלמד כיצד להתנהל בקהילה.
- @Gilgamesh אבל זה סוג של אי מענה תמידי, זה כבר לא הגיוני! אם תרצה, תעיין בדף השיחה שלו ותראה כל כמה ימים שלחתי לו הודעה (משהו כמו כל שבוע כמעט) ואין מענה! צריך לעשות ולפעול בנושא הנ"ל. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 22:28, 3 ביוני 2024 (IDT)
- הוא לא חייב לענות באופן מידי לכל הפניות שלך. לפעמים המענה לוקח זמן. גילגמש • שיחה 22:25, 3 ביוני 2024 (IDT)
- @Gilgamesh אבל זה לא הגיוני שפשוט אין מענה. אם גארפילד החליט לחסום אותי, הוא אמור לפעול כחונך בצורה ראויה! Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 22:24, 3 ביוני 2024 (IDT)
בקשת מחיקה – רגליים ארוכות
[עריכת קוד מקור]היי ערן, אני מגיב לך כאן בדף שיחתך, כי אני לא רוצה להעמיס על ויקיפדיה:בקשות ממפעילים
תחילה אני רוצה לציין כי אני שמח לראות שאתה פעיל ונמרץ, ניכר שוויקיפדיה חשובה לך ואתה פועל מרצון אמיתי לתרום לאתר בנושאים הנוגעים לליבך ומעניינים אותך, וזה ראוי לשבח.
אני רוצה להתייחס למה שכתבתי בבקשת המחיקה שלך, ובכללי לכל הדיון שהתנהל שם:
- ציינתי שהערך נכתב לפני פחות מ-24, ולכן אני לא מסכים עם קביעתך שיוצר הערך "הזניח" אותו, לא קראתי את הערך ולא התייחסתי לתוכנו בתגובתי; לכן אין לי מה להגיב להערותיך בנוגע לבעיות כערך קולנועי.
- אני מסכים עם מה שהיידן כתב והציע בתגובה לבקשתך; אני חושב שאם מצאת בעיות בערך, ראוי שתתקן אותן (אני מבין שאין ביכולתך כרגע), שתנסה לפנות לכותב הערך (במיוחד במקרה כזה "טרי"), או שתבקש להעביר לטיוטה. אני לא חושב שלמחוק את הערך כבקשתך המקורית ו"לדרוס" אותו עם ערך חדש זה הפתרון המתאים, אבל זו רק דעתי וסביר להניח שאחרים יחשבו אחרת.
- בנוסף, אני מסכים עם מה ש-King G.A ענה לך, ואני חושב שכדאי לך להקשיב לעצותיו. אני מבין את ההתלהבות שיש בך, במיוחד כשמדובר בנושא שמעניין אותך כמו סרטי אימה, אבל אני חושב שבאופן כללי כדאי שתתרכז בלסיים טיוטות ומשימות שהתחלת לעבוד עליהן, ותזכור שתפסת מרובה לא תפסת
- אני רוצה להוסיף עוד נקודה, ואני מקווה שתיקח אותה ברוח טובה.
- אני חושב שאתה צריך להיאזר בסבלנות בפניותיך בבקשות ממפעילים בפרט, ובדפי שיחה של עורכים אחרים בכלל. סביר שייקח יותר מכמה שעות עד שמפעיל יגיב לבקשתך, במיוחד כשמדובר בעניין לא דחוף. ראוי שתיתן לאנשים זמן לחשוב ולהגיב, אי אפשר לצפות לזמינות מיידית מכלל העורכים באתר.
לסיכום, אני מקווה שתמשיך בעריכותיך ותרומותיך לאתר, תשמור על המרץ והרוח הטובה ואני מאחל לך שתמשיך ליהנות מהעשייה.
חשוב לי לציין שכל מה שכתבתי כאן זה רק דעתי, אני מקווה שתיקח אותה לתשומת ליבך, אך כמובן שאתה לא חייב להתייחס.
אני אשמח לשמוע כל מה שיש לך להגיב בנושא אם תהיה מעוניין להגיב. Idoiz • שיחה 18:13, 4 ביולי 2024 (IDT)
- היי Idoiz, תודה רבה על כוונתך הטובה. אני כבר סיימתי את הטיוטה, אדבר עם יוצר הערך על כך, ומפה אראה איך זה מתקדם. לגבי ערכים אחרים, אין לי כלכך זמן והייתי "פזיז" לגבי הערך הנ"ל. הוא גם לא ערך ארוך, שאר טיוטותיי ארוכות. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 18:16, 4 ביולי 2024 (IDT)
טיוטה:143
[עריכת קוד מקור]שים לב הייתה הכרזה על האלבום טיוטה:143 (אלבום) אם אתה מעוניין להתחיל לעבוד על הערך כנהוג ולהשלים אותו שיעלה ? King G.A • שיחה 19:43, 10 ביולי 2024 (IDT)
- היי @King G.A. אשלים אותו כעת. ראיתי שהוכרז, פשוט לא היה לי זמן. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 19:44, 10 ביולי 2024 (IDT)
- כפי שציינתי אבל תשלים אותו בהתאם בלי המקורות של עמודי מעריצים ומקורות אמינים יותר במקום. בנוסף שיכיל מידע ראוי רק ומעודכן. King G.A • שיחה 19:47, 10 ביולי 2024 (IDT)
- בסדר. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 19:47, 10 ביולי 2024 (IDT)
- הוספתי והורדתי מה שצריך לגבי המקורות. אוסיף עוד מקורות שהערך בוויקיפדיה האנגלית יפתח. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 20:06, 10 ביולי 2024 (IDT)
- מצפה לעדכון על מנת שאעלה את הערך. King G.A • שיחה 21:14, 12 ביולי 2024 (IDT)
- היי, אני אעדכן היום, כשיהיה לי זמן. כבר עד מחר פחות או יותר הוא יועבר. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 21:20, 12 ביולי 2024 (IDT)
- מצפה לעדכון על מנת שאעלה את הערך. King G.A • שיחה 21:14, 12 ביולי 2024 (IDT)
- כפי שציינתי אבל תשלים אותו בהתאם בלי המקורות של עמודי מעריצים ומקורות אמינים יותר במקום. בנוסף שיכיל מידע ראוי רק ומעודכן. King G.A • שיחה 19:47, 10 ביולי 2024 (IDT)
יש סיבה להחזיק את הטיוטה אם כבר יש לונגלגס? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:28, 23 ביולי 2024 (IDT)
- היי גם לך יונה בנדלאק. אני יצרתי טיוטה של הסרט לפני שעלה לאקרנים, והועבר למרחב הערכים. לאחר עלייתו לאקרנים, צפיתי בו וכתבתי את עלילתו. היום אמשיך לעבוד על הערך, אוסיף פרטים על שיווקו וביקורותיו. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:54, 23 ביולי 2024 (IDT)
- Eran D, אתה מתכוון שאתה מרחיב את הטיוטה? אם כן, נא קח את הגרסה העדכנית של הערך בתור בסיס. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:15, 23 ביולי 2024 (IDT)
- הוא מרחיב את הטיוטה לאחר מכן החונך שלו או מישהו שיוכל יבדוק אותה בשל שהוא בחונכות ויעלה את העדכון בערך הראשי. King G.A • שיחה 18:08, 23 ביולי 2024 (IDT)
- @King G.A תוכל לבדוק את ערך סינגל של בילי אייליש? בבקשה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 21:20, 23 ביולי 2024 (IDT)
- עבודתי לערך הנ"ל מתעכבת בשל נסיבות. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 21:35, 23 ביולי 2024 (IDT)
- אשתדל בימים הקרובים פשוט לא מספיק גם לעבור על הערכים שלי וכל מיני דברים.. ובערך של אייליש תתקן את התאריך טרם שעברתי זה בלט כבר. King G.A • שיחה 21:39, 23 ביולי 2024 (IDT)
- King G.A, אם הוא יתבסס על מצב נוכחי של הערך, ניתן יהיה למזג את השינויים שלו לתוך הערך וקח תתוסף גרסה שלו לערך ולא גרסה של חונך עם תקציר עריכה שאומר שהוא כתב את התוכן. זה נראה לי נכון יותר אבל שהחונגים יחליטו איך ומה לעשות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:56, 24 ביולי 2024 (IDT)
- משתמש:יונה בנדלאק החונך שלו זה גארפילד ובשל שאין לו זמן אני פה ושם עוזר אז אולי אעשה כפי שאמרת. תודה רבה. King G.A • שיחה 13:26, 24 ביולי 2024 (IDT)
- היי King G.A. תיקנתי זאת. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 14:55, 24 ביולי 2024 (IDT)
- King G.A, אם הוא יתבסס על מצב נוכחי של הערך, ניתן יהיה למזג את השינויים שלו לתוך הערך וקח תתוסף גרסה שלו לערך ולא גרסה של חונך עם תקציר עריכה שאומר שהוא כתב את התוכן. זה נראה לי נכון יותר אבל שהחונגים יחליטו איך ומה לעשות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:56, 24 ביולי 2024 (IDT)
- @King G.A תוכל לבדוק את ערך סינגל של בילי אייליש? בבקשה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 21:20, 23 ביולי 2024 (IDT)
- הוא מרחיב את הטיוטה לאחר מכן החונך שלו או מישהו שיוכל יבדוק אותה בשל שהוא בחונכות ויעלה את העדכון בערך הראשי. King G.A • שיחה 18:08, 23 ביולי 2024 (IDT)
- Eran D, אתה מתכוון שאתה מרחיב את הטיוטה? אם כן, נא קח את הגרסה העדכנית של הערך בתור בסיס. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:15, 23 ביולי 2024 (IDT)
טיוטה:קיילי ספני
[עריכת קוד מקור]היי, יופי של עבודה על הערך. בנוסף תיקנתי לך מספר דברים שים לב לפעם הבאה לשלב אותם. + הערך בשל למרחב ערכים לדעתי במידה וסיימת תגיד אבצע העברה. King G.A • שיחה 22:39, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- היי King G.A. תודה רבה! לגבי הטבלאות של הפרסים והפילמוגרפיה.. אני לא שמתי לב שהם היו מבולגנים בדרך כלל אני יודע לסדר את זה בכל משנה תודה. הערך מוכן להעברה. יש לי עוד משהו להוסיף, לדעתך צריך לשנות מ-ספני לספאני? Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 10:44, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- לגבי השם אני לא הכי יודע תנסה לבדוק אולי עורך אחר ידע. לגבי השאר פשוט תראה אילו עריכות ביצעתי ואילו שינוים שתדע לפעם הבאה. בנוסף אעביר במהלך היום. King G.A • שיחה 11:46, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- שמתי לב לשינויים. תודה רבה. Eran D - דוקטור לקולנוע ולמוזיקה 13:12, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- King G.A. כשתוכל, בבקשה אתה יכול לעזור לי איך לתרגם את הקטגוריות במועמדויות ופרסים בטיוטה משתמש:Eran D/נערה בהפרעה? את הערך עצמו הרחבתי, ומוכן למיזוג Eran D - שיחה 13:25, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @King G.A ומה לגבי טיוטה:Chihiro? Eran D - שיחה 13:47, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אשתדל אני פשוט פעיל חלקית ובימים הקרובים בכלל לא אהיה פעיל. King G.A • שיחה 14:14, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @King G.A תודה. Eran D - שיחה 14:37, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- בערך של אייליש תעדכן את "נתוני מכירות". King G.A • שיחה 15:42, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- שבוע טוב King G.A. אני עדכנתי את הנתוני מכירות. בנוסף, שאלת איך לרשום את שם המשפחה של קיילי ואחד המשתמשים בדק בסרטון ביוטיוב כיצד קיילי אומרת את שם המשפחה שלה. וזה לא ספני ולא ספאני, היא הוגה זאת כ-ספייני. Eran D - שיחה 22:10, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- היי King G.A. הטיוטה:Chihiro מוכנה להעברה Eran D - שיחה 14:08, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- בערך של אייליש תעדכן את "נתוני מכירות". King G.A • שיחה 15:42, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @King G.A תודה. Eran D - שיחה 14:37, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אשתדל אני פשוט פעיל חלקית ובימים הקרובים בכלל לא אהיה פעיל. King G.A • שיחה 14:14, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- לגבי השם אני לא הכי יודע תנסה לבדוק אולי עורך אחר ידע. לגבי השאר פשוט תראה אילו עריכות ביצעתי ואילו שינוים שתדע לפעם הבאה. בנוסף אעביר במהלך היום. King G.A • שיחה 11:46, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
בקשת שחרור חסימה
[עריכת קוד מקור]סיבת בקשת השחרור הייתה: היי לכולם זה כבר פעם שלישית שאני מבקש שחרור חסימה, כי אני רוצה להכריז שנמאס לי. אני בחונכות מנדטורית כבר חצי שנה בערך וזה לא מתנהל כמו שצריך. החונך שלי גארפילד כבר לא מחובר מלא זמן, ואני מבין שאין לפעמים זמן וזה. אבל כל פעם שאני מיידע אין שום התייעצות איתי כיצד אני משתפר, אני עורך מלא טיוטות והוא ביקש מעורכים אחרים שיעבירו לי את הטיוטות למרחב הערכים (לרוב king g.a). והועבר עוד טיוטה ועוד טיוטה וככה אני בסוג של "מרדף", ושום דבר לא קורה ולא מתקדם. אני מבקש מעורכים אחרים גם אבל לאף אחד אין זמן ואני מרגיש שאני ממש "חסום" לגמרי בוויקיפדיה. אני רוצה להשתחרר מן מהחונכות, אני רוצה לתרום כמה שיותר, אני אוהב להיות פה בוויקיפדיה, למדתי הרבה על איך לכתוב וכיצד לערוך כמה שיותר טוב (הודות ל-King G.A), נמאס לי להיות במרדף ובסוף לא קורה שום דבר. אני שולח מיילים ומעדכן בדף השיחה כל הזמן ואני מרגיש שאני מדבר לעצמי. מקווה שהסברתי את עצמי טוב, כי אני באמת רוצה לתרום כמה שיותר באתר. שבת שלום לכולם .
הבקשה נדחתה, ואין להעלותה שנית אלא אם חל שינוי מהותי במצב. אם הבקשה תועלה שוב ושוב, עלולה להיות מופעלת הגנה על דף השיחה.
Eran D - שיחה 03:12, 6 בספטמבר 2024 (IDT)
- אני מצטער ערן אבל כרגע לא תוכל לערוך באתר בלי חונך. אם העבודה עם החונך הנוכחי לא מסתדרת, אתה מוזמן לנסות למצוא חונך אחר. עד אז תנסה למצות, עד כמה שאתה יכול, את הסיוע שאתה מקבל מ-king ga. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:51, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- זה לא בסדר שזה מתנהל ככה החונכות! נמאס לי, אני רוצה לתרום לוויקיפדיה ולערוך במרחב הערכים, בבקשה שמישהו יבין אותי קשה לי כבר ככה, ולאף אחד אין זמן. אני ממש רוצה להשתחרר מן החסימה Eran D - שיחה 14:25, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- החונכות היא תחליף לחסימה, עבור עורכים שנראה שיש להם רצון ויכולת לסייע בוויקיפדיה ולכן יש ויקיפדים שמשקיעים מזמנם בחונכויות. אני יכול להבין את התסכול שלך שהקצב שאתה היית רוצה לא קורה בפועל ולכן ההצעה שלי היא למצוא חונך אחר או בנוסף לגארפילד. זה יכול להיות קינג ג'י.איי., אם הוא מעוניין בכך, ואם לא אז אולי למצוא משתמש אחר שעוסק בתחום ויהיה מעוניין לסייע. תנסה גם לקבל בהבנה שבאוגוסט הרבה יוצאים לחופש ולכן יש נושאים שמתעכבים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:50, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- אין מענה מהחונך שלי. לכל כמעט מי שביקשתי אין זמן. נמאס להיות כבר במרדף. Eran D - שיחה 23:56, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- החונכות היא תחליף לחסימה, עבור עורכים שנראה שיש להם רצון ויכולת לסייע בוויקיפדיה ולכן יש ויקיפדים שמשקיעים מזמנם בחונכויות. אני יכול להבין את התסכול שלך שהקצב שאתה היית רוצה לא קורה בפועל ולכן ההצעה שלי היא למצוא חונך אחר או בנוסף לגארפילד. זה יכול להיות קינג ג'י.איי., אם הוא מעוניין בכך, ואם לא אז אולי למצוא משתמש אחר שעוסק בתחום ויהיה מעוניין לסייע. תנסה גם לקבל בהבנה שבאוגוסט הרבה יוצאים לחופש ולכן יש נושאים שמתעכבים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:50, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- זה לא בסדר שזה מתנהל ככה החונכות! נמאס לי, אני רוצה לתרום לוויקיפדיה ולערוך במרחב הערכים, בבקשה שמישהו יבין אותי קשה לי כבר ככה, ולאף אחד אין זמן. אני ממש רוצה להשתחרר מן החסימה Eran D - שיחה 14:25, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
חונכות
[עריכת קוד מקור]אני מבין מאוד את התסכול שלך. אני מוצף בפרויקטים רבים, אך אני אשמח ללוות אותך כחונך (אנחנו כותבים על אותם נושאים, לכן יהיה קל יותר). תנאי אחד שיש לי – לא לתייג אותי בדפי שיחה של טיוטות. תכתוב לי הודעה מסודרת בדף השיחה שלי, ותוסיף שם את הטיוטות שלך שאתה רוצה להעביר למרחב. אני עמוס, אגיע לזה כשאתפנה. בברכה, ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ זוכרים את המוזיקה הישראלית ~ מיזם האירוויזיון 02:08, 3 באוקטובר 2024 (IDT)
- תודה רבה. רגע אני עדיין נשאר בחונכות של גארפילד? Eran D - שיחה 13:18, 3 באוקטובר 2024 (IDT)