שיחת משתמש:WJ
הוספת נושא
אהה..שמע.
אני גם חושב שהערך צריך להיות מפוצל, אז רק דבר אחד. נפתחה אנציקלופדיה של נארוטו ב-WIKIA בעברית. הכתובת: http://he.naruto.wikia.com , אז ניתן להשאיר תמצית של הערך כאן ואת הרוב להעביר לשם. ArikVirus - שיחה 21:33, 20 באוגוסט 2008 (IDT)
- שיהיה בהצלחה.. אני בכל מקרה מתכוון לשפר את תוכן הערך/ים ככל שאצליח. ברק - שיחה 21:36, 20 באוגוסט 2008 (IDT)
תודה על התוספת! PRRP ■ שו"ת 17:50, 18 ביוני 2008 (IDT)
- אין בעיות. ברק - שיחה 17:51, 18 ביוני 2008 (IDT)
- יש לי אישור לשלוש תמונות. עוד אחת בדרך. PRRP ■ שו"ת 02:36, 19 ביוני 2008 (IDT)
- אשמח אם תוכל לשאול את מר דיכנה מה תאריך יום הולדתו המדויק (כל מה שהצלחתי למצוא זה את החודש והשנה). כמו כן אם תוכל ליידע אותו על כך שבדף שלו במומה קיימת כפילות - בפתיח רשום שנולד בגבעתיים ובהרחבה אודותיו רשום שנולד בפתח תקווה. ברק - שיחה 03:28, 19 ביוני 2008 (IDT)
- אוקיי. האם תוכל לבדוק את העריכה הזו? PRRP ■ שו"ת 21:04, 19 ביוני 2008 (IDT)
- עושה הרושם שזה נכון ברק - שיחה 21:06, 19 ביוני 2008 (IDT)
- יש עוד שאלות שאתה חושב שכדאי להפנות לדיכנה? אני לא רוצה לפנות אליו כל יום. זה נראה חובבני. PRRP ■ שו"ת 22:10, 19 ביוני 2008 (IDT)
- מלבד תאריך יום ההולדת המדויק והמקום בו נולד (גבעתיים או פתח תקווה) אולי כדאי שתראה לו את הדף שלו בוויקיפדיה ותשאל אותו אם לדעתו חסר שם מידע או שישנם אי דיוקים. חוצמזה לא הצלחתי לחשוב על משהו נוסף. ברק - שיחה 22:16, 19 ביוני 2008 (IDT)
- זה דבר שכדאי לעשות במידת האפשר לגבי כל אדם שכותבים עליו ערך. אשאל אותו. PRRP ■ שו"ת 22:19, 19 ביוני 2008 (IDT)
- מלבד תאריך יום ההולדת המדויק והמקום בו נולד (גבעתיים או פתח תקווה) אולי כדאי שתראה לו את הדף שלו בוויקיפדיה ותשאל אותו אם לדעתו חסר שם מידע או שישנם אי דיוקים. חוצמזה לא הצלחתי לחשוב על משהו נוסף. ברק - שיחה 22:16, 19 ביוני 2008 (IDT)
- יש עוד שאלות שאתה חושב שכדאי להפנות לדיכנה? אני לא רוצה לפנות אליו כל יום. זה נראה חובבני. PRRP ■ שו"ת 22:10, 19 ביוני 2008 (IDT)
- עושה הרושם שזה נכון ברק - שיחה 21:06, 19 ביוני 2008 (IDT)
- יש לי אישור לשלוש תמונות. עוד אחת בדרך. PRRP ■ שו"ת 02:36, 19 ביוני 2008 (IDT)
אל תתעסק עם הזוהן
[עריכת קוד מקור]כמה דקות. יש עליו תבנית "בעבודה". בכוונתי להפוך אותו לערך מומלץ. אלמוג*הצטרפו למיזם המדינות* 06:14, 20 ביוני 2008 (IDT)
- מצטער על ההפרעה.. לא ראיתי את ה"בעבודה". ברק - שיחה 06:16, 20 ביוני 2008 (IDT)
- התאכזבתי מאוד מהסרט... אבל לפחות גיליתי באותו אתר גם כמה דברים שפספסתי בעבר. PRRP ■ שו"ת 06:46, 21 ביוני 2008 (IDT)
- גם זה לטובה. האתר האוהב עליי לסרטים בצפייה ישירה הוא moviediva/ - יש להם איכות ממש טובה והאתר מתעדכן בסרטים חדשים וטובים על בסיס יומי (הבעיה היחידה היא שלרוב אחרי יום יומיים הסרטים לא ניתנים לצפייה יותר. ברק - שיחה 06:53, 21 ביוני 2008 (IDT)
- חלק מהסרטים צולמו באופן חובבני בתוך אולם קולנוע וזה מזכיר לי פרק בסיינפלד שבו ג'רי עשה צילום פיראטי כזה שאחר כך זכה להערכה רבה בקרב הרוכשים בשוק השחור. PRRP ■ שו"ת 07:04, 21 ביוני 2008 (IDT)
- לעתים מוצאים שם סרטים באיכות DVD ולפעמים סרטים שצולמו באולם הקולנוע. אם האיכות חשובה לך תבדוק את האתר של moviediva . מעניין.. מעולם לא יצא לי לראות את הפרק הזה של סיינפלד. ברק - שיחה 07:10, 21 ביוני 2008 (IDT)
- בשביל זה יש כאן פינת הכה את המומחה. אולי מישהו יעזור לי להיזכר בשם הפרק ואז אמצא לך לינק. PRRP ■ שו"ת 07:39, 21 ביוני 2008 (IDT)
- תודה. ברק - שיחה 07:44, 21 ביוני 2008 (IDT)
- [1]
- [2]
- [3]
- PRRP ■ שו"ת 07:53, 21 ביוני 2008 (IDT)
- נחמד ביותר. אני זוכר שראיתי את הקטע של הריקוד באיזה לקט אבל אף פעם לא ראיתי את הפרק במלואו. ברק - שיחה 08:25, 21 ביוני 2008 (IDT)
- תודה. ברק - שיחה 07:44, 21 ביוני 2008 (IDT)
- בשביל זה יש כאן פינת הכה את המומחה. אולי מישהו יעזור לי להיזכר בשם הפרק ואז אמצא לך לינק. PRRP ■ שו"ת 07:39, 21 ביוני 2008 (IDT)
- לעתים מוצאים שם סרטים באיכות DVD ולפעמים סרטים שצולמו באולם הקולנוע. אם האיכות חשובה לך תבדוק את האתר של moviediva . מעניין.. מעולם לא יצא לי לראות את הפרק הזה של סיינפלד. ברק - שיחה 07:10, 21 ביוני 2008 (IDT)
- חלק מהסרטים צולמו באופן חובבני בתוך אולם קולנוע וזה מזכיר לי פרק בסיינפלד שבו ג'רי עשה צילום פיראטי כזה שאחר כך זכה להערכה רבה בקרב הרוכשים בשוק השחור. PRRP ■ שו"ת 07:04, 21 ביוני 2008 (IDT)
- גם זה לטובה. האתר האוהב עליי לסרטים בצפייה ישירה הוא moviediva/ - יש להם איכות ממש טובה והאתר מתעדכן בסרטים חדשים וטובים על בסיס יומי (הבעיה היחידה היא שלרוב אחרי יום יומיים הסרטים לא ניתנים לצפייה יותר. ברק - שיחה 06:53, 21 ביוני 2008 (IDT)
- התאכזבתי מאוד מהסרט... אבל לפחות גיליתי באותו אתר גם כמה דברים שפספסתי בעבר. PRRP ■ שו"ת 06:46, 21 ביוני 2008 (IDT)
לדעתי לא נכון לשייך את הקטגוריה הזו לקטגוריה:משחקים. גם סרט שמובסס על משחק הוא עדיין סרט, וכידוע לכל, סרט איננו משחק. לשיקולך. דולב • שיחה 21:09, 20 ביוני 2008 (IDT)
- לאיזה קטגוריה אתה היית משייך את הקטגוריה הזו ואת הקטגוריה קטגוריה:סדרות טלוויזיה שמבוססות על משחקי וידאו ? ברק - שיחה 21:12, 20 ביוני 2008 (IDT)
שלום לך,
אני עומד בקשר מייל עם חלי, ובמסגרת זו ביקשתי וקיבלתי ממנה את התמונה המופיעה בערך. היא ביקשה להסיר את הכיתוב "בת 54" (שעכשיו הוספת מחדש), ואמרה שלדעתה מספיק תאריך לידה, ומי שירצה יוכל לחשב בעצמו... האם יש לך התנגדות שאסיר זאת? חובבשירה - שיחה 09:19, 21 ביוני 2008 (IDT)
- אם לגולדי הון יש את תבנית הגיל, אני לא רואה שום סיבה למה שחלי גולדנברג לא יהיה. בכל מקרה. אני אסיר את התבנית בינתיים ואדון על כך עם הקהילה ונראה מה נעשה בהתאם. ברק - שיחה 09:26, 21 ביוני 2008 (IDT)
- תודה. חובבשירה - שיחה 09:28, 21 ביוני 2008 (IDT)
- אם מדובר בפרט קטן, ניתן לפעמים להתחשב בבקשת נושא הערך. שאלתם את עצמכם פעם למה לא מופיע תאריך לידה מלא בערך גילי בר-הלל, אלא רק שנת לידה? היא ביקשה, ואנחנו התחשבנו. דולב • שיחה 11:40, 21 ביוני 2008 (IDT)
- אני לא חושב שצריך להתחשב - זה מידע אנציקלופדי רלוונטי. דרור - שיחה 12:54, 21 ביוני 2008 (IDT)
- אם מדובר בפרט קטן, ניתן לפעמים להתחשב בבקשת נושא הערך. שאלתם את עצמכם פעם למה לא מופיע תאריך לידה מלא בערך גילי בר-הלל, אלא רק שנת לידה? היא ביקשה, ואנחנו התחשבנו. דולב • שיחה 11:40, 21 ביוני 2008 (IDT)
חלי גולדנברג 2
[עריכת קוד מקור]שבוע טוב ידידי. לא אתעקש על הסרת השם, אבל אני חייב להבין אחת ולתמיד מה החשיבות האנציקלופדית באזכור שמם של ילדי ונכדי נושא הערך, אם לא קוראים להם בני בגין, למשל. איתי ° הקלפיות פתוחות-בואו להצביע 23:08, 21 ביוני 2008 (IDT)
- אין חשיבות. ניתן להסיר. (העתקתי את הניסוח המדויק מהערך של אברי גלעד). ברק - שיחה 23:13, 21 ביוני 2008 (IDT)
- שאלתי כיוון שחזרת את ההסרה שבצעתי. טוב, לא חשוב. שבוע טוב, איתי ° הקלפיות פתוחות-בואו להצביע 23:14, 21 ביוני 2008 (IDT)
אדיר!!!
[עריכת קוד מקור]בנאדם - תודה רבה! הסיבה שאני צריך את הכוורת של פיצוחים היא לחלוטין זניחה (סתם ויכוח שהתעורר באיזה ערב בפאב, אחרי יותר מדי כוסות בירה), אבל כיף לראות שיש על מי לסמוך. שיחקת אותה. :-) טוסברהינדי (שיחה) 14:00, 22 ביוני 2008 (IDT)
- אין בעיות. סתם מתוך סקרנות, על מה היה הוויכוח ? ברק - שיחה 17:17, 22 ביוני 2008 (IDT)
- מישהו אמר שהוא חושב שאלה היו פשוט משושים משוכללים. ואני זכרתי שזו הייתה הצורה (בערך) - אבל לא הצלחנו לשבץ את הצורה הזאת בצורה שתמלא לוח בלי רווחים. אבל עכשיו הכל ברור... טוסברהינדי (שיחה) 17:56, 22 ביוני 2008 (IDT)
תמונה חמודה, אבל למה בלי רישיון? הידרו - שיחה 10:07, 23 ביוני 2008 (IDT)
התיקון שלך לא מדויק. יש הבדל חוקי משמעותי בין פטור לבין דחייה. מהניסוח החדש שלך השתמע אחרת. אני ממליץ שתנסח מחדש בצורה שתבהיר שמדובר בדחייה בלבד, שבפועל הופכת במקרים רבים להימנעות מגיוס. בברכה, DGtal 23:41, 23 ביוני 2008 (IDT)
- יש לך מקור כלשהו לטיעון זה? ברק - שיחה 23:47, 23 ביוני 2008 (IDT)
- תורתו אומנותו, הסדר מרכז (וריאציה של הפטור, בה משרתים מעט) ועיין כמובן ועדת טל. בערך הימנעות מגיוס#בישראל חוזרים על טעות זו, כך שאין "להאשימך". יצויין שמי שמקבל דחייה מטעמי תורתו אומנותו מקבל את הפטור הסופי בשנות ה-30 או ה-40 לחייו (תלוי במספר הילדים), כך שהמחיר די כבד אם הוא לומד רק בשביל הפטור (ולא לשם שמיים). DGtal 00:43, 24 ביוני 2008 (IDT)
- ומה קורה אם אין לו ילדים? הוא יתגייס לטירונות או יעשה מילואים? ברק - שיחה 00:44, 24 ביוני 2008 (IDT)
- תלוי בגיל שלו. בדרך כלל מגיל 28 (בערך) עושים "שלב ב'" שכולל שירות סדיר של כמה חודשים בלבד (טירונות+הכשרה) ואחרי זה שילוב במערך המילואים כמו כל אחד אחר (וע' השירות המקוצר של מאיה בוסקילה). DGtal 07:47, 24 ביוני 2008 (IDT)
- תן לי לישון על זה. מבטיח לבדוק את זה היטב מחר ולנסות ולנסח את המשפט מחדש בצורה שתבהיר את המצב הקיים בדרך הטובה ביותר מחר. ברק - שיחה 07:54, 24 ביוני 2008 (IDT)
- תלוי בגיל שלו. בדרך כלל מגיל 28 (בערך) עושים "שלב ב'" שכולל שירות סדיר של כמה חודשים בלבד (טירונות+הכשרה) ואחרי זה שילוב במערך המילואים כמו כל אחד אחר (וע' השירות המקוצר של מאיה בוסקילה). DGtal 07:47, 24 ביוני 2008 (IDT)
- ומה קורה אם אין לו ילדים? הוא יתגייס לטירונות או יעשה מילואים? ברק - שיחה 00:44, 24 ביוני 2008 (IDT)
- תורתו אומנותו, הסדר מרכז (וריאציה של הפטור, בה משרתים מעט) ועיין כמובן ועדת טל. בערך הימנעות מגיוס#בישראל חוזרים על טעות זו, כך שאין "להאשימך". יצויין שמי שמקבל דחייה מטעמי תורתו אומנותו מקבל את הפטור הסופי בשנות ה-30 או ה-40 לחייו (תלוי במספר הילדים), כך שהמחיר די כבד אם הוא לומד רק בשביל הפטור (ולא לשם שמיים). DGtal 00:43, 24 ביוני 2008 (IDT)
שנות ה-20
[עריכת קוד מקור]הי ברק, בעברית מקובל הביטוי "שנות העשרים העליזות" ולמיטב ידיעתי כלל לא מקובל הביטוי "שנות העשרים הרועשות". נסה למשל חיפוש בגוגל (כשהביטוי בין מרכאות). לפיכך צריך לדעתי לשנות את שם הערך. בברכה, גברת תרד • שיחה 10:49, 26 ביוני 2008 (IDT)
- לאחר בדיקה עושה הרושם ש"שנות העשרים הסוערות" יותר מתאים, מה דעתך? ברק - שיחה 17:08, 26 ביוני 2008 (IDT)
בומברמן
[עריכת קוד מקור]היי ברק!
כתבתי ערך על משחק שמופיע בדף הנוסטלגיה השלך - בומברמן. אני מקווה שזה בסדר מבחינתך שתיקנתי את הקישור לערך. מה דעתך על הערך? בברכה, Bravo123 - שיחה 17:59, 28 ביוני 2008 (IDT).
- כמובן שזה בסדר. נדרשת עוד עבודה רבה בערך ולדעתי החלק של העלילה לא ממש משמעותי ולכן צריך להיות ממוקם במקום פחות משמעותי בתבנית ויש לקצרו.. אשתדל לעבור על הערך מתישהו בהמשך ולנסות לשפרו ככל שאוכל. ברק - שיחה 00:20, 29 ביוני 2008 (IDT)
בקשה: נא לשנות את שם הקטגוריה לקטגוריה:יישומי מחשב. כך נמנע מחוסר בהירות אפשרית. DGtal 20:38, 29 ביוני 2008 (IDT)
- שונה. ברק - שיחה 20:40, 29 ביוני 2008 (IDT)
- תודה. DGtal 21:39, 29 ביוני 2008 (IDT)
שלום לך
[עריכת קוד מקור]ראשית כל, תרשה לי להעריך את תרומותיך האחרונות בנוגע למשחקי מחשב, סרטים וסדרות. יוצא שמדי פעם אני עוקב אחר שינויי/יצירת הערכים ומברך על כך. עם זאת, אבקש ממך לקרוא טוב טוב את תבנית השכתוב לעיל . קח לתשומת לבך ואל תיתן לי לרדוף אחריך עם תבנית זו (), שכן סגנון כתיבתך עדיין טעון שיפור. קבל בהבנה. בברכה, Arimis - שיחה 18:33, 4 ביולי 2008 (IDT)
- אכן, אלו נושאים שחשובים לי לשפר ומשום כך החלטתי בתקופה האחרונה להתמקד בעיקר בשיפור הקיטרוג של הנושאים אותם הזכרת כמו גם בביצוע מקצה שיפורים ראשוני של הערכים בקטגוריות הללו - בהמשך (בהתאם לזמן והרצון שיהיו לי) אעבוד באופן יותר אינטנסיבי לשפר את הכמות והאיכות של כלל הערכים בקטגוריות הללו. לדעתי, אין שום צורך ש"תרדוף אחריי" עם תבניות שכתוב - בסך הכל, בדיוק כמוך, אני מנסה לתרום לפרויקט זה בנושאים החשובים לי עד כמה שאני מסוגל וכל עוד שאמצא את הזמן והרצון לעשות כן באמצעות כישורי הכתיבה, התרגום והידע הטכני הקיימים ברשותי. במידה וסגנון הכתיבה שלי לא מספיק טוב לדעתך, ואתה סבור כי תצליח להתנסח ו/או להרחיב ערכים מסוימים בצורה טובה יותר ממני (ובמידה ותמצא את הזמן והרצון לעשות זאת), אתה מוזמן לנסות להרחיב ו/או לשפר אותם עד כמה שתצליח. במידה ואתה רואה שטעיתי בערך זה או אחר, אתה מוזמן לציין את הבעיות שמפריעות לך בערך באופן מפורט - או בדף השיחה של הערך או בדף השיחה שלי ואני או אחד הויקיפדים האחרים נטפל בבעיה. אם רק תציב תבנית שכתוב בערכים משום שלדעתך הכתיבה לא טובה מספיק או משום שהערך לדעתך קצר מדיי או משום שאחת הפיסקאות בערך ממש מציקות לך - מבלי שתציין את הבעיות בפירוט בשום מקום, לצערי לא תמיד אדע היכן נדרש השיפור. ברק - שיחה 22:37, 4 ביולי 2008 (IDT)
- תודה על ההערה הבונה. אני באמת שם לב שאני יותר רץ לתקן מאשר מעיר למען יראו וייראו. בכל אופן, המשך כך Arimis - שיחה 00:36, 5 ביולי 2008 (IDT)
- אין בעיות. ברק - שיחה 03:26, 5 ביולי 2008 (IDT)
- תודה על ההערה הבונה. אני באמת שם לב שאני יותר רץ לתקן מאשר מעיר למען יראו וייראו. בכל אופן, המשך כך Arimis - שיחה 00:36, 5 ביולי 2008 (IDT)
הסרתי מהקטגוריה שלל ערכים שהוספת, האם קראת את הערך הפצת גנו/לינוקס? הידרו - שיחה 01:25, 6 ביולי 2008 (IDT)
- תודה על התיקון. טעיתי משום שחשבתי שהקטגוריה מאגדת את התוכנות שפועלות בלינוקס. ברק - שיחה 02:30, 6 ביולי 2008 (IDT)
- תשובתך מדאיגה אותי, האם שינית עוד קטגוריות קרובות? הידרו - שיחה 08:59, 7 ביולי 2008 (IDT)
- לא. ברק - שיחה 15:45, 7 ביולי 2008 (IDT)
- אני לא מוצא הגיון בקטגוריה:תוכנות מערכת אני מבקש שתחדל מהמיונים הללו. הידרו - שיחה 01:40, 9 ביולי 2008 (IDT)
- תקרא את הפירוש בעצמך ותראה אם אתה מוצא בזה הגיון. לדעתי אין מנוס מחלוקת כל ערכי התוכנות בוויקיפדיה העברית לקטגוריות שונות כפי שמקובל בויקיפדיות בשפות המקבילות - משום כך אני מבצע את החלוקה הנוכחית. במידה ולדעתך יש מקום לשיפור בחלוקה לתת-קטגוריות אתה מוזמן לדון על כך בדפי השיחה שלהן וננסה למצוא פתרונות יחד. ברק - שיחה 01:45, 9 ביולי 2008 (IDT)
- אני מוצא במה שכתוב שם הגיון אך הוא נבדל ממה שאתה עשית בצורה ניכרת. הידרו - שיחה 02:04, 9 ביולי 2008 (IDT)
- צריך עוד תת-קטגוריות תחת קטגוריית תוכנות מערכת.. אני עובד על זה. ברק - שיחה 02:58, 9 ביולי 2008 (IDT)
- אני מבקש שוב, עצור! אני מוצא שחלק מעריכותיך שגויות. הידרו - שיחה 03:14, 9 ביולי 2008 (IDT)
- מה ששגוי תתקן.. ברק - שיחה 03:18, 9 ביולי 2008 (IDT)
- ברק כמות העריכות שלך בנושא תספיק לי לשבוע לעבור עליה גם בלי שתוסיף עוד. עצור, חבל לבזבז את הזמן של שנינו. הידרו - שיחה 03:23, 9 ביולי 2008 (IDT)
- הידרו, כל עזרה מצדך בשיפור הקיטרוג יהיה מבורך.. אבל זה שאין לך זמן לעבור על הכל לא אמור לחייב אותי לחדול מלקטרג עד שתתן לי אור ירוק. במידה ויש לך טענות ממוקדות אנא ציין זאת בדפי השיחה המתאימים או בדף שיחה שלי. כאשר אסיים את הקיטרוג (אני מקווה שעוד היום), אני מתכוון להציג את הקיטרוג בפני הקהילה באמצעות הודעה במזנון דרכה אבקש משאר הויקיפדים להציע תיקונים אפשריים. ברק - שיחה 03:30, 9 ביולי 2008 (IDT)
- ברק כמות העריכות שלך בנושא תספיק לי לשבוע לעבור עליה גם בלי שתוסיף עוד. עצור, חבל לבזבז את הזמן של שנינו. הידרו - שיחה 03:23, 9 ביולי 2008 (IDT)
- מה ששגוי תתקן.. ברק - שיחה 03:18, 9 ביולי 2008 (IDT)
- אני מבקש שוב, עצור! אני מוצא שחלק מעריכותיך שגויות. הידרו - שיחה 03:14, 9 ביולי 2008 (IDT)
- צריך עוד תת-קטגוריות תחת קטגוריית תוכנות מערכת.. אני עובד על זה. ברק - שיחה 02:58, 9 ביולי 2008 (IDT)
- אני לא מוצא הגיון בקטגוריה:תוכנות מערכת אני מבקש שתחדל מהמיונים הללו. הידרו - שיחה 01:40, 9 ביולי 2008 (IDT)
- לא. ברק - שיחה 15:45, 7 ביולי 2008 (IDT)
- תשובתך מדאיגה אותי, האם שינית עוד קטגוריות קרובות? הידרו - שיחה 08:59, 7 ביולי 2008 (IDT)
:::::::::::כמיטב הבנתי, חלק גדול מהעריכות שלך הן שגויות, דבר שיוצר למעשה נזק לגולשי הוויקיפדיה. לאנשים כאן יש דברים אחרים לעשות מלבד לעקוב אחרי כל העריכות שלך ולנסות לתקן אותן, מה גם שכמאמר הביטוי "אבן שהשליך שוטה לבאר - עשרה חכמים לא יצליחו להוציא". אם אינך מסכים איתי פנה למשתמש שמבין בנושא (קוסטלו או אמיר אהרוני) והפנה אותו לשיחה זו. המשך עריכתך במצב הנוכחי הוא השחתה שעלולה לגרור חסימה, ולפיכך אבקשך לעצור בשלב זה, אחרת אאלץ לבקש לחסום אותך לשם בירור העניינים. הידרו - שיחה 03:55, 9 ביולי 2008 (IDT)
- אני חולק עליך. אף אחד עד היום לא עשה סדר בקטגוריית התוכנות - זהו לדעתי דבר שיוצר נזק גדול בהרבה לגולשי ויקיפדיה העברית אשר מעוניינים לדוגמה לראות ערכי תוכנות גרפיות ונאלצים לנבור בין מאות ערכי התוכנות הקיימות. אני לא ממציא פה את הגלגל מחדש.. הקיטרוג שלי מתבסס ברובו על הקיטרוג בויקיפדיות בשפות המקבילות ולכן הוא לא שגוי מיסודו. ייתכן שניתן יהיה במקרים מסוימים לתרגם שמות תתי-קטגוריות מסוימות בצורה טובה יותר - אבל בכל מקרה יהיה הרבה יותר קל לעשות זאת כאשר אסיים את הקיטרוג הראשוני. לפני שאני פונה לאחד משתי האנשים שציינת אני מבקש שתספק כאן הסבר מפורט יותר מה מציק לך בדיוק בחלוקה הנוכחית לתתי הקטגוריות ואיפה בדיוק מתקיימות השגיאות. ברק - שיחה 04:45, 9 ביולי 2008 (IDT)
- סדר בקטגור (ולא קטרוג) הוא דבר מבורך. אבל סידור מקיף על פי טעם אישי שמבוצע ללא כל דיון - גרוע ביותר. אנא אל תבצע שינויי קטגור גורפים ללא דיון מקדים. odedee • שיחה 08:54, 9 ביולי 2008 (IDT)
- אני חולק עליך. אף אחד עד היום לא עשה סדר בקטגוריית התוכנות - זהו לדעתי דבר שיוצר נזק גדול בהרבה לגולשי ויקיפדיה העברית אשר מעוניינים לדוגמה לראות ערכי תוכנות גרפיות ונאלצים לנבור בין מאות ערכי התוכנות הקיימות. אני לא ממציא פה את הגלגל מחדש.. הקיטרוג שלי מתבסס ברובו על הקיטרוג בויקיפדיות בשפות המקבילות ולכן הוא לא שגוי מיסודו. ייתכן שניתן יהיה במקרים מסוימים לתרגם שמות תתי-קטגוריות מסוימות בצורה טובה יותר - אבל בכל מקרה יהיה הרבה יותר קל לעשות זאת כאשר אסיים את הקיטרוג הראשוני. לפני שאני פונה לאחד משתי האנשים שציינת אני מבקש שתספק כאן הסבר מפורט יותר מה מציק לך בדיוק בחלוקה הנוכחית לתתי הקטגוריות ואיפה בדיוק מתקיימות השגיאות. ברק - שיחה 04:45, 9 ביולי 2008 (IDT)
- סדר בקטגוריות הוא אכן דבר מבורך, וזה כן רעיון טוב לשאוב רעיונות מוויקיפדיות זרות במקרה הזה, אבל לא להסתמך עליו בצורה עיוורת.
- מצד שני, ברור לגמרי שצריך הבנה בנושא לפני שעושים שינוי מקיף ובוודאי שאם מבקשים ממך לחדול ולדון אז יש לחדול לדון.
- פרטנית לגבי השינויים שעשית - עברתי על כמה מהעריכות האחרונות שלך ומצאתי שרבות מהן דווקא טובות. מצאתי בעיה אחת חמורה בHandWallet - זו ממש לא תוכנה חופשית כפי שמוגדר בערך תוכנה חופשית ויש להיזהר עם זה. חוץ מזה מה שראיתי נראה לי בסדר, אבל לא היה לי זמן לעבור על הכל. (אולי בסופ"ש.)
- קטגוריה:תוכנות מערכת נראית לי בסדר.
- אם יש עוד נושאים פרטניים לפתור, תשאלו. --אמיר א. אהרוני • בואו לתקן קישורי בינוויקי! • ו' בתמוז ה'תשס"ח • 09:41, 9 ביולי 2008 (IDT)
ראיתי שני מקרים בהם השמטת מתוכנות המשמשות כמאגרי מידע את קטגוריית יישומי המחשב. חלק ניכר ממאגרי המידע אינם ממוחשבים (או ממוחשבים רק חלקית) ולכן לא הצלחתי להבין את המניע למחיקת קטגוריית יישומי המחשב. אשמח לתגובתך, DGtal 08:51, 9 ביולי 2008 (IDT)
- במקרה של הערך קטלוג ציבורי מקוון, הערך עוסק במאגר מידע מקוון ואיננו מתמקד באפליקצייה מסוימת ולכן לדעתי יותר ראוי לסווג את הערך כמאגר מידע בלבד. כנ"ל עם הערך פרויקט השו"ת. ברק - שיחה 17:23, 9 ביולי 2008 (IDT)
- בקטלוג מילא (אולי יש קטגורייה של "סוגי תוכנות"), אבל פרויקט השו"ת איננו אפליקציה ספציפית? תמוה מאוד. זו תוכנת חיפוש ייעודית ויש כמה מאגרים אחרים שמפרסמים שהם "עם תוכנת החיפוש של פרויקט השו"ת". אנא החזר את הקטגוריה. DGtal 00:06, 11 ביולי 2008 (IDT)
- הוחזר. ברק - שיחה 06:04, 11 ביולי 2008 (IDT)
- בקטלוג מילא (אולי יש קטגורייה של "סוגי תוכנות"), אבל פרויקט השו"ת איננו אפליקציה ספציפית? תמוה מאוד. זו תוכנת חיפוש ייעודית ויש כמה מאגרים אחרים שמפרסמים שהם "עם תוכנת החיפוש של פרויקט השו"ת". אנא החזר את הקטגוריה. DGtal 00:06, 11 ביולי 2008 (IDT)
היי,
אולי תוכל לעזור: כיצד מסירים את דף ההצבעה על השארת או מחיקת התבנית מקטגוריית הערכים המועמדים להצבעה? (ניסיתי ולא הצלחתי). Ldorfman - שיחה 23:37, 10 ביולי 2008 (IDT)
- לפי מיטב ידעתי הדף ירד מקטגוריית הערכים המועמדים למחיקה. ברק - שיחה 05:55, 11 ביולי 2008 (IDT)
- לא. ראה כאן ובתחתית דף ההצבעה מצוין "קטגוריה:...". Ldorfman - שיחה 11:13, 11 ביולי 2008 (IDT)
- סודר על ידי Leia. תודה בכל אופן. Ldorfman - שיחה 16:46, 11 ביולי 2008 (IDT)
- לא. ראה כאן ובתחתית דף ההצבעה מצוין "קטגוריה:...". Ldorfman - שיחה 11:13, 11 ביולי 2008 (IDT)
מועדון המייל הגבוה
[עריכת קוד מקור]שלום ברק, אני רואה שעזרת לי קצת בעריכת הערך, אשמח עם תסדר את הרפרנטים, כפי שאתה יכול לראות יש איתם בעיות. אתה גם מוזמן להסביר לי איך עושים זאת
לפני שמחזרים לערך כדי לבדוק למה הוסרה ולהגיב שם אם אתה מוצא לנכון. הידרו - שיחה 17:59, 21 ביולי 2008 (IDT)
- תודה על ההבהרה. אסיר את התמונה מיד. ברק - שיחה 18:03, 21 ביולי 2008 (IDT)
ויקימירוץ
[עריכת קוד מקור]לא הבנתי למה העברת את הערך ויקימירוץ לערך תחת השם ויקיפדיה:ויקימירוץ. אשמח אם תוכל להסביר לי. תודה. --Shay F - שיחה 13:03, 24 ביולי 2008 (IDT)
- זה פשוט מה שמקובל (ראה קישור1, ראה קישור 2). ברק - שיחה 17:19, 24 ביולי 2008 (IDT)
Template doc
[עריכת קוד מקור]היי אנא ראה שיחת תבנית:Template doc. ערן - שיחה 18:09, 26 ביולי 2008 (IDT)
גודל תמונה
[עריכת קוד מקור]מדוע הקטנת את התמונה בערך רולנדה שגרן? המקובל הוא 250px. דרור - שיחה 10:04, 28 ביולי 2008 (IDT)
- מקובל 250px כאשר התמונה אופקית. לדעתי התמונה נראית גדולה מדיי עם 250px. ברק - שיחה 16:43, 28 ביולי 2008 (IDT)
- תמונות אורך - 150 פיקסלים. דב ט. - שיחה 16:44, 28 ביולי 2008 (IDT)
- 150 פיקסלים קטן מדיי.. שיניתי חזרה ל-210 פיקסלים. ברק - שיחה 16:48, 28 ביולי 2008 (IDT)
- מקובל 250 לכל תמונה. דרור - שיחה 17:49, 28 ביולי 2008 (IDT)
- התמונה פשוט גדולה מדיי.. לא ייתכן שנקבע כי כל התמונות יוצגו בגודל 250 פיקסלים.. הרי ההגדרה של 250 פקסלים לכל תמונה היא רק לרוחב התמונה - ובמקרה שהתמונה היא תמונת אורך היא תתפוס מקום רב בהרבה על המסך כאשר תגדיר שרוחבה יהיה זהה לרוחב של התמונות האופקיות. ברק - שיחה 17:52, 28 ביולי 2008 (IDT)
- מקובל 250 לכל תמונה. דרור - שיחה 17:49, 28 ביולי 2008 (IDT)
- 150 פיקסלים קטן מדיי.. שיניתי חזרה ל-210 פיקסלים. ברק - שיחה 16:48, 28 ביולי 2008 (IDT)
- תמונות אורך - 150 פיקסלים. דב ט. - שיחה 16:44, 28 ביולי 2008 (IDT)
איננו יוצרים הפניות מצורת רבים אלא במקרים מיוחדים. האם פספסתי משהו? ירון • שיחה 21:02, 28 ביולי 2008 (IDT)
- טוב.. אצור דף פירשונים במקום בדומה לדף חתולים. ברק - שיחה 21:06, 28 ביולי 2008 (IDT)
- אם אין משהו מיוחד (כמו המחזמר אצל החתולים) אצל הכלבים, אני לא רואה טעם בפירושונים (כך היה גם למעשה באשר לדף חתולים אם לא היה המחזמר). ירון • שיחה 21:07, 28 ביולי 2008 (IDT)
- הנה יצרתי אותו. ברק - שיחה 21:15, 28 ביולי 2008 (IDT)
- אני עדיין חושב שהוא מיותר (אם לא היה מיותר, היה צריך לעשות אותו דווקא בכלב ולא בצורת הרבים). ירון • שיחה 21:16, 28 ביולי 2008 (IDT)
- אם כך מדוע לא עשו אותו הדבר עם דף הפירשונים חתולים? ברק - שיחה 21:17, 28 ביולי 2008 (IDT)
- כאמור, המקרה של החתולים שונה - ישנו מחזמר בשם זה בדיוק (ולא בשם "חתול"). ירון • שיחה 21:25, 28 ביולי 2008 (IDT)
- טוב אם לדעתך יש דף הפירשונים מיותר וראוי למחיקה או שמא רצוי לשנות את השם לצורת יחיד בערכים כלבים ו/או בחתולים, אתה מוזמן לפעול לפי הדרך המקובלת להסרת הדף (תבנית חשיבות או דיון בדף השיחה לגבי שינוי לצורת היחיד). ברק - שיחה 21:40, 28 ביולי 2008 (IDT)
- קיוויתי להגיע להסכמה איתך דרך דיון. מה דעתך? ירון • שיחה 22:02, 28 ביולי 2008 (IDT)
- משום שאינני בטוח מה יש לעשות, אפנה בעצמי לקהילה באמצעות המזנון כדי למצוא את הצורה שתהיה מקובלת ביותר על הרוב במקרים הללו. ברק - שיחה 00:20, 29 ביולי 2008 (IDT)
- אינני בטוח שמקום הדיון במזנון אלא בדף השיחה של כלבים או חתולים. העברתי את מודעתך ללוח המודעות. בברכה, תומאס 00:26, 29 ביולי 2008 (IDT)
- תודה. ברק - שיחה 00:27, 29 ביולי 2008 (IDT)
- אינני בטוח שמקום הדיון במזנון אלא בדף השיחה של כלבים או חתולים. העברתי את מודעתך ללוח המודעות. בברכה, תומאס 00:26, 29 ביולי 2008 (IDT)
- משום שאינני בטוח מה יש לעשות, אפנה בעצמי לקהילה באמצעות המזנון כדי למצוא את הצורה שתהיה מקובלת ביותר על הרוב במקרים הללו. ברק - שיחה 00:20, 29 ביולי 2008 (IDT)
- קיוויתי להגיע להסכמה איתך דרך דיון. מה דעתך? ירון • שיחה 22:02, 28 ביולי 2008 (IDT)
- טוב אם לדעתך יש דף הפירשונים מיותר וראוי למחיקה או שמא רצוי לשנות את השם לצורת יחיד בערכים כלבים ו/או בחתולים, אתה מוזמן לפעול לפי הדרך המקובלת להסרת הדף (תבנית חשיבות או דיון בדף השיחה לגבי שינוי לצורת היחיד). ברק - שיחה 21:40, 28 ביולי 2008 (IDT)
- כאמור, המקרה של החתולים שונה - ישנו מחזמר בשם זה בדיוק (ולא בשם "חתול"). ירון • שיחה 21:25, 28 ביולי 2008 (IDT)
- אם כך מדוע לא עשו אותו הדבר עם דף הפירשונים חתולים? ברק - שיחה 21:17, 28 ביולי 2008 (IDT)
- אני עדיין חושב שהוא מיותר (אם לא היה מיותר, היה צריך לעשות אותו דווקא בכלב ולא בצורת הרבים). ירון • שיחה 21:16, 28 ביולי 2008 (IDT)
- הנה יצרתי אותו. ברק - שיחה 21:15, 28 ביולי 2008 (IDT)
- אם אין משהו מיוחד (כמו המחזמר אצל החתולים) אצל הכלבים, אני לא רואה טעם בפירושונים (כך היה גם למעשה באשר לדף חתולים אם לא היה המחזמר). ירון • שיחה 21:07, 28 ביולי 2008 (IDT)
שכנים (סדרת טלוויזיה)
[עריכת קוד מקור]שלום ברק,
ככותב הערך אולי תדע האם העריכה הזו נכונה או לא? בברכה, נטע - שיחה 11:15, 5 באוגוסט 2008 (IDT)
- אין מצב שהיא נכונה. שחזרתי. ברק - שיחה 15:49, 5 באוגוסט 2008 (IDT)
אם סיימת איתו, אנא סמן למחיקה. אם עוד יש לך צורך כלשהו בו, עדיף שתעביר למרחב האישי שלך. בברכה, ליאה • שיחה 14:10, 9 באוגוסט 2008 (IDT)
- תודה על ההערה. ברק - שיחה 11:45, 11 באוגוסט 2008 (IDT)
עבר לשיחת תבנית:כלי רכב. חגי אדלר • שיחה • תבניות מידע בערכים מחכות לך! • כ"ט באלול ה'תשס"ח • 21:20, 28 בספטמבר 2008 (IDT)
היי ברק, מתחשק לעבור על הערך ולתת את חוות דעתך בנוגע אליו? תודה מראש, הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (13.08.2008 23:14)
- אני כרגע בחופשה, אגיב כשאחזור. ברק - שיחה 09:40, 17 באוגוסט 2008 (IDT)
― הועבר לדף שיחה:נארוטו
ברק - שיחה 18:35, 22 באוגוסט 2008 (IDT)
- שלום ברק. ממה שהצלחתי להבין מההעברות והתבניות ביקשת למחוק את הערך מארגז החול שלך לאחר שהועבר למרחב המשתמש שלך. אם השתנה רצונך ואתה רוצה בשיחזור הערך אנא פנה אלי או מוטב בבקשות ממפעילים. בברכה, אורי • שיחה 04:35, 25 באוגוסט 2008 (IDT)
אני ממליץ להסב לניווט קבוצות. חגי אדלר • שיחה • תבניות מידע בערכים מחכות לך! • כ"ו באב ה'תשס"ח • 21:17, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
- אינני בטוח למה אתה מתכוון. ברק - שיחה 21:20, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
- זה סוג חדש של תבניות המתאים לקבוצות כמו כאן. ראה תבנית:ירחי צדק. 21:31, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
שפופרת אויר
[עריכת קוד מקור]לא קשור ממש לזאת עם הריק... נלביא - שיחה 23:11, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
- את הקישור עשיתי על בסיס הקישורים שהובילו אל הערך המקביל בוויקיאינגליש. אם אתה מתעקש אני אסיר אותו. ברק - שיחה 23:13, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
- הראשונה היא מגנון מכני להובלת צרורות קטנים, השנייה היא רכיב אלקטרוני. נראה לי ממש רחוק (חוץ מהמילה בשם...) נלביא - שיחה 23:17, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
- טוב, אני אוריד את הקישור. ברק - שיחה 23:23, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
- הראשונה היא מגנון מכני להובלת צרורות קטנים, השנייה היא רכיב אלקטרוני. נראה לי ממש רחוק (חוץ מהמילה בשם...) נלביא - שיחה 23:17, 26 באוגוסט 2008 (IDT)
בבקשה
[עריכת קוד מקור]לא להעמיס קטגוריות בערכים אדומים כפי שעשית כאן. כשיש כל כך הרבה אדומים בדף הקטגוריה חלק מהקוראים עלולים בכלל לא להבין שהיא מכילה גם ערכים שכן קיימים. מה שהיה שם היה נכון מאוד: רשימה ארוכה בדף השיחה, והפניה אליה מהקטגוריה. אל תשנה זאת. odedee • שיחה 11:02, 3 בספטמבר 2008 (IDT)
- או. קיי. ברק - שיחה 17:05, 3 בספטמבר 2008 (IDT)
לגבי פרוורי החוף הצפוני
[עריכת קוד מקור]אני מודה לך על הסיוע הרב שאתה נותן לי ביצירת הערך הזה. מרבית הסיוע מועיל מאוד. אולם, נאלצתי למחוק חלק מפיסקת הפתיחה שכתבת משום שהיא הייתה תרגום מוצלח של קטע מאוד לא מוצלח בויקי האנגלית. שים לב לזה שהערכים שאנחנו לוקחים מהם מידע מציגים הרבה טפלות. חוץ מזה נכתבו שם גם כמה דברים די קיצוניים לגבי הגדרת "החוף הצפוני". אם יש יישוב שמוזכר בערך שלנו שבאמת יש ויכוח על שייכותו לכאן זה גלינוויו בלבד. Eddau - שיחה 07:57, 4 בספטמבר 2008 (IDT)
- קודם כל אני חייב לציין שהערך חשוב לי מאוד משום שאני גר באזור זה כיום והייתי מעוניין ללמוד על האזור יותר. לדעתי כן חשוב שניישר קו עם הערך המקביל בוויקיאינגליש ונציין כי ההגדרה ההיסטורית של אזור "נורת' שור" כללה מספר יישובים מסוימים. ייתכן וכדאי יהיה להרחיב על היישובים האחרים בערכים אחרים. לדעתי ייתכן גם שכדאי יהיה לצמצם את החלק של ההיסטוריה ולהעביר חלק גדול מהמידע שנכתב בו לערך שיסקור את ההיסטוריה של קו הרכבת המקורי שפעל באזור זה. ברק - שיחה 08:15, 4 בספטמבר 2008 (IDT)
- ראשית, אפשר לתקן גם דברים בויקי האנגלית. שנית, הזמן את הסרט התעודי שמוזכר בהערות השוליים של הערך מהספרייה הציבורית הקרובה לביתך. זה אחלה סרט. שלישית, אנחנו יכולים לשבת על כוס קפה ולדון בעניין. Eddau - שיחה 00:49, 5 בספטמבר 2008 (IDT)
- כתבתי משהו בנושא זה בדף השיחה של הערך, אשמח אם תוכל להגיב שם לגבי הנקודות שהעלתי. בכל מקרה, תודה על הטיפ לגבי הסרט, אשמח לראותו. חוצמזה, בהחלט ניתן מתישהו להיפגש על כוס קפה ולדון בנושא. ברק - שיחה 04:20, 5 בספטמבר 2008 (IDT)
- ראשית, אפשר לתקן גם דברים בויקי האנגלית. שנית, הזמן את הסרט התעודי שמוזכר בהערות השוליים של הערך מהספרייה הציבורית הקרובה לביתך. זה אחלה סרט. שלישית, אנחנו יכולים לשבת על כוס קפה ולדון בעניין. Eddau - שיחה 00:49, 5 בספטמבר 2008 (IDT)
עזרה בתעתוק
[עריכת קוד מקור]היי ברק, ברצוני לכתוב ערך על המנון נורווגיה ורציתי שתעזור לי לתעתק את שמו של מלחין ההמנון Rikard Nordraak. האם לעשות תעתיק אותיות - ולקורא לו ריקרד נורדראק - או ששמו מבוטא בצורה שונה בנורווגית? בתודה, AMIRBL25 - שיחה 21:07, 11 בספטמבר 2008 (IDT)
- בנורווגית הוגים את השם הפרטי "ריקרד", לגבי שם המשפחה נראה לי שזה "נורדראק". ברק - שיחה 21:20, 11 בספטמבר 2008 (IDT)
תבנית לא בשימוש
[עריכת קוד מקור]יצרת בזמנו תבנית:Rummy שאינה בשימוש, האם היא נדרשת? מוטי - שיחה 17:45, 13 בספטמבר 2008 (IDT)
- חלק מפרויקט שעבדתי עליו בעבר אבל לא הצלחתי "לגייר" כמו שצריך. אני אנסה שוב בימים הקרובים ובמידה ולא אצליח אשים תבנית מחיקה. תודה על התזכורת בכל מקרה. ברק - שיחה 21:17, 14 בספטמבר 2008 (IDT)
תודה רבה על התוספות בערך של ג'וני בראבו
[עריכת קוד מקור]אני חדש כך שהתוספות עזרו לי מאוד :)
- אין בעיות. ברק - שיחה 21:17, 14 בספטמבר 2008 (IDT)
הי ברק, ר' תגובתי שם. אביעדוס - שיחה 22:56, 22 בספטמבר 2008 (IDT)
- שלום ברק. אני איתך. ראה תגובתי. עמיחי 23:06, 22 בספטמבר 2008 (IDT)
מייל
[עריכת קוד מקור]שלחתי לפני מספר ימים. התקבל? עמרי • שיחה 11:54, 24 בספטמבר 2008 (IDT)
אהלן. אנא, נסה להימנע ככל האפשר מטעויות דקדוק ועיצוב.. ר' ההגהה שעשיתי. סתם חבל - זה מוריד מערכו של הערך.
אגב, ראה הערתי בדף השיחה לגבי שמו. יום טוב! :) אביעדוס - שיחה 16:30, 24 בספטמבר 2008 (IDT)
- תוקן. ברק - שיחה 17:50, 24 בספטמבר 2008 (IDT)
- ראיתי, אחלה. שנה טובה, אביעדוס - שיחה 19:44, 24 בספטמבר 2008 (IDT)
רמת החיים
[עריכת קוד מקור]ראה שתי הערותי בדף השיחה --לימור י - שיחה 23:32, 24 בספטמבר 2008 (IDT)
ברק שלום.
אני רוצה להודות לך על כתיבת ועריכת הערך שהוספתי רק אתמול לרשימת הערכים המבוקשים לטיפול דחוף. אשמח אם תוכל להרחיב את הערך שכן הגרסה בוויקיפדיה האנגלית ארוכה בהרבה וכן בוויקיפדיה הרוסית הערך הוא ערך ממולץ. אשמח לראות את הערך גדל במהרה, Bravo123 - שיחה 11:32, 9 באוקטובר 2008 (IST).
- על אף שהנושא כן מעניין אותי, בשלב זה אין בכוונתי להשקיע יותר זמן בגיור המידע מהערך בוויקיאינגליש. ברק - שיחה 16:24, 9 באוקטובר 2008 (IST)
בית חולים נהריה
[עריכת קוד מקור]שלום ברק. קודם כדאי לשנות את שם הערך כפי שכתבתי בדף שיחת הערך. שנית אני לא רואה למה כדאי לפרט על כל המחלקות מהאתר שלהם. הסיפור על המבנים שם הרבה יותר מעניין. בכל בית חולים יש טיפול נמרץ, מחלקת ילדים, יולדות, כירורגיה וכו'. סקרלט • שיחה 07:52, 13 באוקטובר 2008 (IST)
- מהתבוננות בערכים האחרים של בתי החולים בישראל מצאתי שני ערכים שכן הכילו את הרשימו של המחלקות בהן. ברק - שיחה 07:54, 13 באוקטובר 2008 (IST)
- לא יודעת בשביל מה זה טוב. סקרלט • שיחה 07:57, 13 באוקטובר 2008 (IST)
תמונות
[עריכת קוד מקור]בבקשה תעבור על התמונות שאתה מעלה, זה כבר ההז"י השני שאני מוצא לך. הידרו - שיחה 00:05, 14 באוקטובר 2008 (IST)
שלום לך
[עריכת קוד מקור]שלום קוראים לי שי אנוחי אני - שיחה 07:49, 14 באוקטובר 2008 (IST)
- שלום גם לך. ברק - שיחה 07:53, 14 באוקטובר 2008 (IST)
- מה נשמע?, חג שמח לך ולכל המשפחה אנוחי אני - שיחה 09:01, 14 באוקטובר 2008 (IST)
שם
[עריכת קוד מקור]אם אני מבינה נכון, בשל רצונך לפרטיות, אתה מחליף את שמך. אם כך, מדוע למחוק את ארגזי החול? מאחר שבהעברת השם, גם הם עוברים לשם החדש (למיטב זכרוני), ואז ניתן למחוק את ההפניות. בברכה, דורית 20:39, 16 באוקטובר 2008 (IST)
- החלטתי לפרוש מהפעילות בוויקיפדיה כויקיפד לאלתר ובשל כך אני מעוניין למחוק את הפרויקטים שעבדתי עליהם עד כה בארגז החול שלי ולשנות את שם המשתמש על מנת שויקיפדים אחרים בעלי אותו השם יוכלו להשתמש בו. ברק - שיחה 20:43, 16 באוקטובר 2008 (IST)
- הבנתי. לא קלה היא הוויקי, אני מאחלת לך בהצלחה ומקווה שאין זו טריקת דלת בשל בעיות שנוצרו במהלך שהותך כאן. האם ברצונך שאמחק את כל דפי המשנה שלך? דורית 20:46, 16 באוקטובר 2008 (IST)
- החלטתי לסיים את פעילותי כויקיפד בוויקיפדיה כדי לפנות מזמני לפרויקטים אחרים שחשובים לי. בכל מקרה, בשלב זה אני עובר דף דף ומנסה להציל את מה שאפשר להציל לפני שאני שם תבנית מחיקה. ברק - שיחה 20:50, 16 באוקטובר 2008 (IST)
- בסדר גמור אם כך. שוב, בהצלחה לך. דורית 20:52, 16 באוקטובר 2008 (IST)
- תודה. ברק - שיחה 20:54, 16 באוקטובר 2008 (IST)
- בסדר גמור אם כך. שוב, בהצלחה לך. דורית 20:52, 16 באוקטובר 2008 (IST)
- החלטתי לסיים את פעילותי כויקיפד בוויקיפדיה כדי לפנות מזמני לפרויקטים אחרים שחשובים לי. בכל מקרה, בשלב זה אני עובר דף דף ומנסה להציל את מה שאפשר להציל לפני שאני שם תבנית מחיקה. ברק - שיחה 20:50, 16 באוקטובר 2008 (IST)
- הבנתי. לא קלה היא הוויקי, אני מאחלת לך בהצלחה ומקווה שאין זו טריקת דלת בשל בעיות שנוצרו במהלך שהותך כאן. האם ברצונך שאמחק את כל דפי המשנה שלך? דורית 20:46, 16 באוקטובר 2008 (IST)
הערך סקוקי
[עריכת קוד מקור]האם תוכל לסייע בעריכת הערך סקוקי? תודה. עִדוֹ (Eddau) - שיחה 23:45, 22 בנובמבר 2008 (IST)
מבצע צבאי
[עריכת קוד מקור]שלום, ראיתי שכתבת את הערך מבצע צבאי. הייתי רוצה לדעת באילו מקורות השתמשת ואיזה ספרים קיימים בנושא?
תודה קובץ:New Tottenham Hotspur FC Badge.JPGspurs229 שיחה 00:17, 8 באפריל 2010 (IDT)
Global account
[עריכת קוד מקור]Hi WJ! As a Steward I'm involved in the upcoming unification of all accounts organized by the Wikimedia Foundation (see m:Single User Login finalisation announcement). By looking at your account, I realized that you don't have a global account yet. In order to secure your name, I recommend you to create such account on your own by submitting your password on Special:MergeAccount and unifying your local accounts. If you have any problems with doing that or further questions, please don't hesitate to contact me on my talk page. Cheers, DerHexer - שיחה 03:01, 15 בינואר 2015 (IST)
"צמד לעניין?!"
[עריכת קוד מקור]לא יודע מאיפה הבאת ת'כותרת הזו, אבל בערוץ1 הסדרה נקראה "טי וָטי"!!! Shlomicatz - שיחה 22:55, 30 בינואר 2016 (IST) (תענה בשיחה שלי בבקשה)