Nothing Special   »   [go: up one dir, main page]

לדלג לתוכן

שיחה:ברצלונה (כדורגל)

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 5 חודשים מאת Politheory1983 בנושא דיווח שאורכב ב-09 ביוני 2024


בטבלת התארים אפשר לציין שמספר הזכיות ב"גביע המלך", בסופר קופה הספרדי ובאליפות העולם לקבוצות הם שיא.


יש לתקן את טבלת הקלאסיקו, המספרים שם לא הגיוניים.


התחלתי לתרגם את הערך באנגלית האם למחוק את מה שיש עכשיו? תעשה מה שבא לך מישהו מוכן להגיד לי מה הבעייה בערך?


העריכה האחרונה

[עריכת קוד מקור]

"קאמפ נואו המקום היחיד שבו הורשה לדבר קטלונית" - מישהו יכול לבדוק אם זה נכון? זה לא כתוב בשום מקום שראיתי כמו באתר הרשמי. לדעתי זה חלק מהרעיון של להפיץ ידיעות שקריות בוויקיפדיה בשביל שיהיה כתוב על זה בעיתון. צהוב עולה 21:12, 17 דצמבר 2005 (UTC)

המשכתי לכתוב לפי האנגלית ומחקתי את מה שהוא כתב מפני שאני חושש שזה לא נכון, אם מסתבר שזה נכון אודה למי שיחזיר את המידע. צהוב עולה 22:06, 17 דצמבר 2005 (UTC)


לא הבנת את הכוונה. או שזה לא היה מנוסח נכון. קאמפ נואו לא היה באופן רשמי המקום היחיד בו מותר היה לדבר קטלונית. ז"א, אף אחד לא חוקק חוק שבתוך גבולות האצטדיון מותר להשתמש בשפה ומחוץ להם לא. השפה הקטלונית הייתה אסורה לשימומש בכל ספרד בחלק מתקופת פרנקו, ותושבי ברצלונה ראו בקאמפ נואו מקלט ומקום "לברוח" אליו. בין היתר היה זה המקום היחיד בו הם יכלו לדבר, לשיר ולצעוק בשפתם בלי שאף אחד ממש ינסה לאכוף את החוק האוסר על שימוש בה.

שם הערך

[עריכת קוד מקור]

למה לא מועדון הכדורגל ברצלונה? ‏ costello • ‏ שיחה 13:03, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה

לדעתי, אתה צודק. מינו אותך מחדש למפעיל, לא? תפעיל בוט שיתקן את הקישורים והעבר. זהר דרוקמן - I♥Wiki15:09, 26 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אני מסכים, ויש עוד המון קבוצות (למשל אלה שבקטגוריה:קבוצות כדורגל איטלקיות, אוקזר (קבוצת כדורגל), המבורג (קבוצת כדורגל) ועוד). חי ◣ 27.06.2007 (שיחה)
זה היה השם בעבר והוא הוחלף לשם הנפוץ. באופן כללי יש להקפיד לתת את השם לפי ויקיפדיה:מתן שם לערך, כמו שאין לנו העיר ברצלונה והעיר המבורג. ‏odedee שיחה 19:20, 27 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אבל זאת הדרך היחידה לשמור על אחידות. בחלק מדובר ב-"X (קבוצת כדורגל)", כאן אנו מדברים על "X (כדורגל)" ובמקומות אחרים זה "מועדון הכדורגל X". בעוד ששם העיר הוא אכן ברצלונה ולא "העיר ברצלונה", שם הארגון הוא FC Barcelona (שים לב, זה גם שם הערך באנגלית) שמתורגם כ-"מ.כ. ברצלונה". אבל אם רוצים להמנע מהכפילות עם "מ.כ(דורסל). ברצלונה" - נותר רק מועדון כדורגל ברצלונה.
בכל מקרה אין קשר לשם נפוץ - הרי מי שיקיש בחיפוש "ברצלונה" יגיע לעיר, ורק משם באמצעות הפנייה לפירושונים יגיע לאחת הקבוצות. זהר דרוקמן - I♥Wiki20:19, 27 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אפשר לכתוב אבל גם כמו שהרבה בארץ כותבים-פ.צ ברצלונה,ככה גם הוגים את השם לפעמים(FC). OrGW (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

לא נהוג לקרוא לערכים בראשי תיבות. זהר דרוקמן - I♥Wiki22:46, 11 ביולי 2007 (IDT)תגובה
מסכים עם זהר וקוסטלו, הערך הזה במילא לא עוסק רק בפעילות הכדורגל של המועדון, אשר פועל גם בתחומים אחרים מלבד הכדורגל. דרך אגב, ההעברה הראשונית נעשתה ללא דיון. יונתן שיחה 23:32, 20 ביולי 2007 (IDT)תגובה
באיחור של שנה, אני מסכים עם קוסטלו וכל מי שמסכים איתו, לא רואה סיבה להעדיף סוגריים במקרה הזה. אלוןשיחה 23:35, 9 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
ההעדפה לסוגריים היא בגלל הנוחות שבעניין וגם מכיוון שקוראים לקבוצה, בפי רבים, "ברצלונה" בלבד - בלי קידומת מציקה שמשתרכת מאחורה. בכל מקרה, כל עוד ההפניה מ"ברצלונה (כדורגל)" תישאר, אני שמח. זה סבל לכתוב "[[מועדון כדורגל ברצלונה|ברצלונה]]" במקום "[[ברצלונה (כדורגל)|]]". שם הערך עצמו לא עקרוני לי. הייתי מאושר גם אם היה סקר כדי לראות מה דעת כל הוויקיפדים, לא הצבעה קובעת. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (10.08.2008 00:45)
כפי שעודד ציין בדף שיחתו, ראוי לערוך את הדיון לגבי כל הקבוצות ולא לגבי קבוצה ספציפית זו. הרי לא ייתכן שרק לקבוצה הזו נקרא "מועדון כדורגל ברצלונה" בעוד מילאן תישאר עם סוגריים (שכן שתיהן במעמד זהה מהבחינה הזו). הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (10.08.2008 23:12)
אכן, לדעתי כדאי לפתוח דיון על הנושא הזה במזנון לגבי שמות כל קבוצות הכדורגל בוויקיפדיה. כמובן שזה צריך להתייחס רק לקבוצות ש"כדורגל" מצויין בשמם. ‏YHYH ~ שיחה 23:33, 10 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
סבבה. מי מתנדב? אלוןשיחה 00:01, 11 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
פתחתי דיון במזנון. ‏YHYH ~ שיחה 11:06, 11 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

הוצגו התלבושות של העונה הבאה,וכמו בכל השפות של וויקיפדיה,גם בעברית שיניתי לבגדים החדשים. יש מועדונים נוספים שיש לחדש את התלבושת שלהם.

השחקן חסוס אולמו לא יעלה מהנוער,אלא רק שלושה שחקנים-דוס סאנטוס,קראקיץ' וקרוסאס. המספרים של השחקנים החדשים שלא עודכנו- המספר של מיליטו יהיה 3,דוס סאנטוס יקבל את החולצה של ואן ברונקהורסט-12.

עדכון אחרון

[עריכת קוד מקור]

מיתר חמדי

גיא אסולין

[עריכת קוד מקור]

גיא אסולין אינו משתייך לסגל הקבוצה הראשונה של ברצלונה. כרגע הוא בסגל ברצלונה ב' אשר מתמודדת בימים אלו במשחקי הפלייאוף על העלייה לליגה השלישית בספרד. ההחלטה באם להעלותו לסגל הקבוצה הבכירה טרם התקבלה. Adiga Knight - שיחה 00:19, 27 במאי 2008 (IDT)תגובה

שאנדור קוציש

[עריכת קוד מקור]

יש ערך על השחקן תחת השם שנדור קוצ'יש

פסקת ההיסטוריה של המועדון

[עריכת קוד מקור]

דורשת פיצול, ובדחיפות. הגודל של הפסקה הזאת לבדה הוא 30KB, וזה המון בשביל פסקה אחת בערך ראשי. יש להעביר חלק ניכר מהפסקה להיסטוריה של ברצלונה (כדורגל). ‏YHYH ~ שיחה 09:51, 25/08/2008

אני נוטה להסכים עם פיצול, אבל עם מספר סייגים. ראשית, פרק ההיסטוריה לוקח 30 קילו מתוך 80 קילו של כל הערך - שזה די סביר להבנתי. שנית, אני חושש שכערך נפרד, המידע שיש לנו לא מפורט דיו. שלישית, יש להחליט מה להשאיר בערך הראשי - החלטה לא קלה בכלל. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (25.08.2008 12:37)
פסקה אחת לא צריכה לשקול 30KB. אין סיבה שבערך אחד המידע לא יהיה מפורט מספיק, אם פשוט נעתיק את כל הפסקה לערך משנה ונשאיר בערך הראשי את הקטעים הנבחרים ביותר מההיסטוריה של ברצלונה. ‏YHYH ~ שיחה 14:24, 25/08/2008
פרק ההיסטוריה באפל שוקל 35KB, במיקרוסופט 33K, ופרק "לוקי במקורות" בלוקי שוקל 33KB. שלושתם ערכים מומלצים. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (25.08.2008 14:30)
אני לא אומר שזה מוצדק בערכים שציינת. בשביל מה יש תבנית {{הפניה לערך מורחב}}, עם יש פירוט יתר כזה בערך אחד? ‏YHYH ~ שיחה 14:35, 25/08/2008
זה שהתבנית קיימת לא אומר שצריך להשתמש בה. הגמל התימני (צריכים עזרה בגרפיקה?) (25.08.2008 15:40)
אני לא רואה צורך לפצל את פסקת ההיסטוריה. היא מהווה פחות ממחצית מהערך. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 15:43, 25 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
אז? ‏YHYH ~ שיחה 16:26, 25/08/2008
זו דעתי. מלבד זאת, אין כאן מספיק חומר (לדעתי) כדי להחזיק גם ערך מורחב וגם פסקה מכובדת שלא תבזה את הערך. לעת עתה אני מתנגד לפיצול. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:27, 25 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
התכוונתי, אז מה אם היא מהווה פחות מחצי מהערך? ‏YHYH ~ שיחה 16:30, 25/08/2008 16:30, 25 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה
שאין כאן חוסר פרופורציה חריף. ברוקסשיחההמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:31, 25 באוגוסט 2008 (IDT)תגובה

דגלי השחקנים

[עריכת קוד מקור]

כל מי שמשחק בנבחרת ספרד, או ישחק אם יוזמן, הוא ספרדי. לא דגל קטלאני ולא דגל בסקי. זוביזרטה הוא בכלל בסקי (גם בגיריסטיין ובטח יש עוד) ואי אפשר לשים עליו דגל קטלוני.אודי - שיחה 08:32, 4 בינואר 2009 (IST)תגובה

צודק לגבי זוביזרטה, אבל אני הייתי משאיר דגל קטלאני על הקטלאנים... החלפתי בדגל ספרד, בכל מקרה. הגמל התימני (צרו קשר) (4.01.2009 08:42)

מקור הצבעים

[עריכת קוד מקור]

פתיחה בומבסטית ולא אנציקלופדית בעליל. כל הסעיף מסתכם במשפט הסיכום "לאף אחת מן הטענות הללו אין ראיות או סימוכין" ולכן כל הסעיף כולו צריך להיות חלק מסעיף התלבושת ולא צריך לפתוח בשבילו פסקה חדשה. הידוען האלמוני - שיחה 10:53, 4 בפברואר 2009 (IST)תגובה

הסעיף מסתכם דווקא במשפטים הפותחים - הנושא נידון בקרב אנשים שקשורים למועדון בפרט ולכדורגל הספרדי בכלל. שים לב שלא מדובר בסעיף נפרד אלא בתת-סעיף של "סעיף התלבושת", ולא פתחתי עבורו פסקה חדשה אלא תת-פרק, אבל עשיתי כבקשתך והיסרתי את הכותרת. הגמל התימני (צרו קשר) (4.02.2009 14:24)

מרשימת ההמתנה

[עריכת קוד מקור]
יש צורך בעוד עבודה. אני אתן כעת דוגמאות, ואדגיש שהן דוגמאות בלבד שלקחתי משלושה פרקים שעברתי עליהם ברפרוף. מדובר בדברים שאינם ברורים מהערך ושלטעמי צריכים להיות:
  1. "מספר החברים ירד עד כדי 38 בקיץ 1908" - חברים במה? מה המשמעות של זה? מה תפקידם של חברים?
    בוצע בוצעיש קישור לפסקת החברים. הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:57)
  2. "אלפונס מסאיה, נשיא קבוצת הכדורגל היספניה, הציע גביע" - הציע למי? הכוונה היא שהציע שיטת משחקים של גביע, אך זה כלל לא ברור
    בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:57)
  3. "למרות זכייה באליפות קטלוניה 6 פעמים, לא הצליחה הקבוצה לזכות באליפות ספרד" - מה הקשר? מכבי ת"א זכתה ב-19 אליפויות רציפות ולמרות כך לא זכתה ב-20? לא, היא לא זכתה שוב כי קבוצות אחרות היו טובות יותר במשחקים כנגדה.
    בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:57)
  4. "תחילה, נחל המועדון את תבוסתו הגדולה ביותר, הפסד 12-1 לאתלטיק בילבאו. לו הפסיד גם בגמר הגביע בעונת 1931/32." - אז באיזו מסגרת הפסידו 12-1? האם זה חשוב שהם הפסידו בגביע המלך?
    בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:57)
  5. "שלאחריה סיימה הקבוצה במקום לפני האחרון וניצלה מירידה" - צ"ל "ירידה לליגת המשנה".
    בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:57)
בעיות נוספות הן ניסוחים שיש לשפר, וגם כאן מדובר בדוגמאות:
  1. "תוך זמן לא רב, היו מספיק קבוצות כדי לארגן ליגה"
    בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:57)
  2. "השחקנים עזרו למועדון לשלוט בגביע המלך ובאליפות קטלוניה" - הישר ממדורי הספורט
    בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:57)
  3. "למרות ההצלחה במשחק" - צ"ל למרות ההצלחה במפעלי הכדורגל. כרגע מדבר על משחק אחד בלבד. זהר דרוקמן - I♥Wiki00:50, 29 באוקטובר 2008 (IST)תגובה

העברה מדיון ההמלצה

[עריכת קוד מקור]

דורש עוד עבודה

[עריכת קוד מקור]

לפני מספר חודשים הערך היה ב"מועמדים להמלצה". הערתי כמה הערות ונתתי דוגמאות, אבל לא רק שאלה לא טופלו - ההערות שלי גם נמחקו (או לפחות אני לא הצלחתי למצוא אותן בדף השיחה והייתי צריך לפשפש בתרומות שלי). אם זה אופן קבלת הביקורת ויישומה של כותבי הערך, לא מפתיע בעיני שהערך הזה עוד דורש עבודה בטרם יהיה מתאים למומלצים.

יש לכך מספר סיבות - הערך חסר דברים חשובים (כיצד מנוהל המועדון, לדוגמה) מחד ועמוס בפרטים לא חשובים (כמו שמות של נשיאים ששרדו בו שבועות ספורים) מנגד. ניסוחים מסוימים אינם טובים, אחרים מסורבלים ופרקים רבים סובלים מחוסר סדר, בעוד שבאחרים נבחר נראטיב שאיננו רציני דיו. בהרחבה ועם דוגמאות:

(הערות אלו הן מרפרוף עד אמצע הערך)

  1. "עד שהצליחה לרכוש אצטדיון ביתי מבוסס יותר" - למה הכוונה? גם המשך המשפט לא תקין. בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  2. "בעבר היו בקטלוניה מספר קבוצות כדורגל נוספות מלבד ברצלונה" - ?! בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  3. מהו מהספר הקבוצות הדרוש כדי לארגן ליגה? ומה שיחקו בסוף - ליגה או גביע? בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  4. איך מפשרים בין הקמת גביע מסאיה ב-1900 על פי הכתוב, לכך ש"קבוצת ברצלונה זכתה בגביע הראשון ב-1902"? בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  5. הפרק "שנות גאמפר" מתחיל בלספר על גאמפר כשחקן ואז עובר לספר על הקבוצה בתחילת דרכה. לאורך כל הפרק, ובייחוד בפסקה הראשונה והשלישית, אין סדר ברור ונושאים שונים מתערבבים באותן פסקאות.
  6. למעשה, לא ברור מדוע לפרק נקרא "שנות גאמפר" ולא "1900-1930". לי אישית ברור למה, אבל זה כי אני מכיר את העבר של ברצלונה - הערך לא מסביר את זה. בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  7. הערך לא מסביר מה זה "חברי מועדון". מי הם, מהיכן הגיעו ומה הייתה סמכותם בתחום המועדון? באופן כללי חסר פרק על הניהול האדמינסטרטיבי של המועדון. בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  8. מדוע חשוב לציין שמות נשיאים (שוב, מה הסמכות של נשיא?) שלא נראה שהייתה להם השפעה מכרעת על המועדון? מדוע יש "ניים דרופינג" לכל מיני שמות אלמוניים שלא אומרים דבר לקורא, כמו ברתומאו טרראדס או ארתור ויטי (חוזר על עצמו גם בהמשך). אם מזכירים אותם, ולא רק כדי לנפח את הערך - יש לציין מה בדיוק עשו. בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  9. "בשנת 1919 למועדון היו כבר כ-3000 חברים, מה שסימן את תחילת עידן הזהב של המועדון" - מעבר לניסוח הלא מוצלח של החלק השני במשפט, לא ברור הקשר בין הסיבה והמסובב.
  10. הערך לא מפשר בין הגעות לגמר גביע זה או אחר והאכזבה שחשו אוהדי הקבוצה. בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  11. הערך מכנה את 1940 כ"שנה הגרועה ביותר במועדון" ופסקה לאחר מכן, בציינו כי המועדון החל להתאושש, כותב "הדרגה חזר מספר חברי המועדון לגודלו וקו 10,000 החברים נחצה כבר ב-1941". אז האם 1940 הייתה כבר תחילת מסע ההתאוששות, או ש-41 הייתה שנת מפנה? לא מצוין. בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  12. ניסיתי ולא הבנתי - מה פשר "עמו כנשיא נפתחה גלריה בלס קורטס"? איזו גלריה ומה החשיבות שלה בהיסטוריה של המועדון? בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  13. "ביוני 1950 הצטרף לאזלו קובאלה למועדון, אך לא הורשה לשחק בליגה, עקב הפרת חוזהו במועדונו הקודם, על ידי פיפ"א עד אפריל 1951. בואו סימן תחילת תקופה מוצלחת במועדון" - ראשית, מהכתוב בכלל לא ברור האם בא בסופו של דבר ונדמה שפיפ"א מנעה את בואו. שנית, לא ברור כיצד בעיות בירוקרטיות שכאלה יכולות לסמן תחילת תקופה מוצלחת במועדון. התשובה פשוטה - זה לא חשוב לציין שהיו בעיות עם פיפ"א לגבי שחקן ספציפי. בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  14. ומה זה בכלל "תקופה מוצלחת במועדון"? הרי משפט לפני כן סיכם עשור קודם בעלייה מרשימה בחברי המועדון. אז זו תקופה מוצלחת יותר? איך היא נבדלת מהתקופה המוצלחת שהייתה אמורה להסתיים?
  15. מהן "בחירות דמוקרטיות למחצה"? איך עד כה מינו נשיאים? בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  16. לא ברורה התלות בין הישגי הקבוצה לחניכת קאמפ נואו. מדוע זה הערך קושר בין המקום השלישי לחניכת האצטדיון או לאליפויות שהיו בעונות שלאחר מכן? לא קצת מוגזם לתלות בקאמפ נואו את האחריות לאליפויות האלה? בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:53)
  • הערות כלליות נוספות:
    • הערך נוטה לכל אורכו לחזור על דברים שאמר כבר. אירוע מסוים "מסמן את עידן הזהב" ושתי שורות לאחר מכן אנו מדווחים כי "עשור זה היה עידן הזהב". אישית, אני בכלל מעדיף "תור הזהב", אבל למה לחזור על זה? בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:54)
    • הערך גם נוטה להעמיס על הקורא פרטים לא חשובים. מדוע חשוב שהגביע נערך בוולנסיה? מדוע זה חשוב ש"הוא נאלץ להיאבק על מקומו בליגה הראשונה כבר בעונה הראשונה לעשור"? זה יותר גרוע מאשר בעונה השנייה? למה זה חשוב שלמלך השערים מהקבוצה היה ממוצע השערים למשחק הגדול ביותר בליגה? זה לא מה שקורה בדרך כלל? לא חסרות דוגמאות נוספות. בוצע בוצע הגמל התימני (צרו קשר) (8.02.2009 17:54)
  • מקום הודעה זו אינו בדיון ההמלצה אלא בדף השיחה של הערך. כמו כן, באמת חבל שלא היה שיתוף פעולה - ייבשת אותי במשך חודשים רבים, ואני דווקא כן טיפלתי בהערות שנתת ברשימת ההמתנה, אם תבדוק את היסטוריית הערך תראה שכל מה שאמרת - טופל. יותר מזה - חלק מהערות הנוכחיות שלך נוגעות לפרק שאתה שכתבת בעצמך. מוזר, לא?
הגעת גם עד אמצע ההיסטוריה, אך לא עד אמצע הערך. אנא חווה דעתך גם על שאר הערך, כאמור, בדף השיחה של הערך. הגמל התימני (צרו קשר) (5.02.2009 08:57)
לגבי "זה לא מה שקורה בדרך כלל? לא חסרות דוגמאות נוספות." הכוונה היא שהממוצע היה הגבוה ביותר אי פעם למלך שערים, ולכן זהו הישג חסר תקדים, שחשוב לציין שהושג על ידי שחקן ברצלונה. אבל לא משנה, הסרתי את זה בלאו הכי. גם טיפלתי ברוב ההערות, ואני ממשיך לטפל גם באחרות. הגמל התימני (צרו קשר) (5.02.2009 09:13)
לגבי הערות 7 ו-8 - לא רציתי להסביר מהו חבר מועדון או נשיא בפרק ההיסטוריה, שכן זה לא קשור לשם. במקום, נתתי קישור לפסקאות עצמן שמסבירות את המושגים. אך מכיוון שרפרפת עד אמצע פרק ההיסטוריה (ושוב, לא הערך), לא הגעת להסבר. הגמל התימני (צרו קשר) (5.02.2009 09:15)
גמל, ראשית - לא כל ההערות שלי טופלו, מה גם שהן היו דוגמאות לבעיות רחבות יותר אותן פירטתי בפניך בשיחות במסנג'ר. אם תמצא את ההערות שלי (בהצלחה, בדף השיחה לא מצאתי) תגלה זאת גם אתה. ניחא, אלו היו דוגמאות, שכמו שכבר הסברתי לך וכפי שהסברתי כאן - הן מעידות על בעיות רחבות בערך.
הדבר שהכי מטריד אותי בכל הסיפור זה מה שאמרת לי בעת מפגש הקהילה אליו הגעתי באיחור - בו דיברנו על חופשת הוויקי שלי ואמרת כי היא תאפשר לך "להגניב את ברצלונה למומלצים" בלעדי, אלו היו מילותיך המדויקות. התייחסתי להן כבדיחה באותה העת, כנראה שטעיתי.
הערך הזה לא מוכן. אין פרק שמסביר על סמכויות הנשיא והחברים או מה צריך לעשות כדי להיות חבר. למרות שרפרפתי על הערך כדי לאסוף הדוגמאות, אני כן בדקתי אותן לפני כן. ערך ה"נשיאות" עוסק רק בשאלה איך נבחר נשיא, וגם אותה לא מסביר היטב. יש להסביר את המושגים האלו עם הופעתם הראשונה.
ניסוחים רבים אינם ברורים והתוכן מנופח בעזרת חזרות על דברים, אזכור דברים שאין טעם לאזכרם. פסקאות שלמות חסרות מבנה נהיר, מערבבות בין נושאים וגורמות להתרשמות לא נכונה. הערך כתוב ב"כדורגלנית", ובמקרה זה אפילו ב"ברצלונית" ודורש ידע מוקדם. יש כאן עבודת איסוף מרשימה - אבל התוכן לא מסודר כראוי. הערך הזה ראוי יותר לתבנית עריכה בחלק מפרקיו.
וכן, ניסיתי לעזור לערך, אבל לא יצא לי להשלים העבודה. כמי שעבד איתי בעבר אתה יודע שאני נוטה לעבוד בשלבים - בתחילה רק תיקונים קלים ואז תיקונים רוחביים. במקרה זה רק התחלתי את הפרק הראשון אך לא סיימתי. לא תיארתי לעצמי שתעלה הערך מבלי שתשלים בעצמך (או תבקש ממישהו אחר) להשלים העבודה לפי ההסברים הארוכים שנתתי לך בשיחותינו.
והערה אחרונה - מקום הערות אלה הוא כאן, כדי שהמצביעים יוכלו להתרשם מהבעיות. פעם אחת נמחקו ההערות שלי ונעלמו - אני לא רואה סיבה שזה יעשה שוב. הדבר היחיד שמקומו לא בדף זה - זה הערך, במצבו הנוכחי. זהר מחוץ לחשבון 16:54, 5 בפברואר 2009 (IST)תגובה
אינני מוכן לדבר אתך כי אתה משקר. החלפנו משפטים בודדים על ברצלונה במסנג'ר לפני מעל לשלושה חודשים, ובמפגש לא אמרתי משפט כזה. אל תעליל עליי סיפורים.
כמו שאמרתי, כן טיפלתי בהערות שנתת על גבי ויקי (ולא היו הערות 'מפורטות' שניתנו בשיחה פרטית. מעולם). הערות כמו "ערך ה"נשיאות" עוסק רק בשאלה איך נבחר נשיא, וגם אותה לא מסביר היטב." מעידות שאכן לא קראת הרבה - קרא שוב את הפרק ותיווכח שהכול מוסבר שם יפה. סלח לי, אבל אני פניתי אליך באוקטובר, למען דיוס. אוקטובר. זו לא פעם ראשונה שאתה מחכה לרגע האחרון, בייחוד כשמדובר עם ערך שלי (סופרים קומנדר, אי שם באוגוסט, זוכר?). הערך נמצא חודש ברשימת ההמתנה והתגובה היחידה הייתה שהערך טוב. למה עושים לי את זה? למה אני פעם אחר פעם צריך להגיע להצבעה ואז לקבל בראש? זה מתסכל, זה מעצבן, וזה מעליב. בייחוד כשזה מגיע מאדם שקרוב אליי יחסית לאחרים (ולא שייך לאי איזו רשת מתנגדת לספורט), כמוך, זהר. אתה לא פה חודשים והדבר הראשון שאתה עושה הוא לזנק על הערך שלי, בלי לתקן בו אפילו פסיק, למרות שלטענתך קראת אותו. זה עושה לי הרגשה רעה. רעה מאוד. רעה מאוד כך שבא לי פשוט לשחזר את הערך לגרסה שלפני טיפולי בה.
קשה לי להאמין שקראת אותו, כי כמו שאמרתי - יש כפתור עריכה וכוויקיפד הדבר האוטומטי שנעשה זה לתקן את הבעיה. אני מבקש, קח את הערך הזה ותתקן אותו כראות עיניך. מצאת בו בעיות - אז טפל בהן. וחדל עם המשחקים האלו של לקפוץ בשנייה האחרונה באמצע הצבעה עם הערות שיכולת לתת בקלות גם לפני שבוע וגם לפני שבועיים וגם לפני חמישה חודשים. הגמל התימני (צרו קשר) (5.02.2009 18:28)
אינני משקר, אבל לא נורא אם לא תרצה לדבר איתי. הדברים נאמרו לאחר היציאה מחדר ההרצאות בגילמן, לאחר שלקח לך מעט זמן להבין מי אני ובמהלך שיחה כללית על חופשת הוויקי שלי ועל למה בכל זאת הגעתי. לא ידעתי כי עלי להביא רשמקול, למפגש הבא נביא.
על הערך הזה, ונראה שאינך מבין זאת כעת כפי שלא הבנת זאת בעבר, דרושה עבודה מקיפה. כזאת שתיקח זמן מה. תיקון של הדוגמאות שהבאתי לא יעזור לערך. כלומר, יעזור - אבל זה לא מה שיביא אותו לרמה המתאימה למומלצים.
עוד יש לציין שהעולם לא סובב סביבך ולמרות שנוח לך לחשוב כך - אני לא חיכיתי במשך ימים רק כדי שזה יעלה להצבעה. אני במגמת חזרה לוויקיפדיה, מגמה שהחלה בימים האחרונים במהלכם אני משתדל להתעדכן בדיונים האחרונים במזנון וכן הלאה. מדי פעם גם יש לי זמן לכמה פעולות. דווקא שמחתי לראות שהערך היה במומלצים כי חשבתי שעמלת עליו - מה רבה אכזבתי שבפועל לא בוצע שום שינוי רוחבי בערך. אז אמנם אין לי זמן כרגע לעמול על הערך ממסד ועד טפחות (תלונות לקובעי לוח המבחנים של את"א) - כן יש לי זמן לתת לו את הביקורת הראויה לו - שהוא דורש עריכה ובפסקאות מסוימות - שכתוב. הוא דורש מעבר רציני יותר, בנייה נכונה יותר, הרחבה בפרטים מסוימים ודילול בפרטים אחרים. במקום לכעוס עלי על זה שהייתי בחופשת ויקי ולא כאן כשהערך היה במועמדים - מדוע שלא תכעס על עצמך שלא לקחת על עצמך לתקן את הערך מראש? זהר דרוקמן - I♥Wiki21:37, 5 בפברואר 2009 (IST)תגובה
אני מתחנן, חדל להשחית את זמננו היקר בברבורים בדף השיחה. אתה מבזבז את זמנך המצומצם (הודות לקובעי לוח המבחנים של את"א) על ברבורים בדף השיחה במקום לטפל בבעיות בגוף הערך. לא כך עובדים. אני כועס על עצמי שהשליתי את עצמי שאתה נחמד. הגמל התימני (צרו קשר) (5.02.2009 22:43)
תפסיקו לבזבז זמן יקר על דיבורים טיפשים והתחילו לטפל בגוף הערך ביחד! ואם כבר אם יורשה לי לומר שהגיע הזמן לערך כדורגל (וספורט) מומלץ נוסף לתיירי הנרי הבודד. Shalom2 - שיחה 22:10, 6 בפברואר 2009 (IST)תגובה

הקמת הקאמפ נואו

[עריכת קוד מקור]

יש לי מנגב זעה של בארסה ורשום שם (בספרדית) שהקאמפ נואו הוקם ב-24 בדצמבר ולא בספטמבר

כנראה שהמנגב זיעה שלך טועה. עמרישיחה 22:56, 6 במאי 2009 (IDT)תגובה


העונה הנ"ל הייתה מדהימה וראויה לסיקור נכבד וגדול יותר ממה שמסוקר כרגע, מה עם הנצחון על ריאל 2-6, גמר גביע האלופות נגד מנ. יונייטד?

בוישוס נויס

[עריכת קוד מקור]

לגבי מועדון האוהדים הזה: בערך רשום שהם מקושרים לשמאל הקיצוני. עד כמה שאני מבין, הם קרובים הרבה יותר לימין הקיצוני. אנשי שמאל קיצוני לא נוהגים ללכת גלוחי ראש בדרך כלל.

זה המידע על קבוצת האוהדים הזו באתר מועדון האוהדים הרשמי של ברצלונה בישראל http://barca.sportenter.co.il/ בוישוס נויס - הוקמו ב 1982 ועם השנים צברו לעצמם את מוניטין אוהדיה השרופים ביותר של בארסה - כשמדברים על צבעוניות וכו'. לקראת סוף שנות השמונים, האידאולוגיה שלהם, שבהתחלה לא הייתה מוגדרת, נקשרה בימין הקיצוני. עם ההיקשרות לימין, חלק מהחברים (שמנו בערך 1,000 אוהדים), התפלגו לכמה קבוצות כגון ה"סאנג קולה", "קטאלה", "אלמוגברס" ו"אוניבארסטריס". קבוצות אלה אף הותקפו לעיתים ע"י הגרעין הקשה של הבוישוס - מגולחי הראש. במהלך שנות ה-90 מספר החברים דעך, אולם הבוישוס המשיכו לקבל את גבם של הנשיא נונייז וסגנו גספארט. עם חילופי השילטון בכס הנשיאות הברסאי ומאורעות "פיגו וראש החזיר" הוכרזה עליהם מלחמת חורמה על ידי הנשיא ז'ואן לאפורטה, שאף קיבל איומים בחייו מהקיצוניים ונאלץ בשל כך להעתיק את מגוריו למרכז העיר.

אני לא רשום לאתר אך אוהב לגלוש בו, רציתי להעיר למה אין פירוט על עונת 2008/9? הכנתי משהו..... שימו בדף עם אתם חושבים שזה בסדר

עונת 2008/9 נחשבת לעונה הגדולה בהיסטוריה של בארסה ואחת העונות הגדולות של קבוצה אי פעם, תוך הצגת תוצאות מדהימות הצליחה הקבוצה לזכות בטרבל, אליפות הלה ליגה, גביע המלך הספרדי וגביע האלופות האירופי. העונה נפתחה עם המאמן החדש ושחקן העבר האגדי פפ גיוארדיולה דווקא רע עם שתי תוצאות רעות בליגה ובאופן פיתאומי החלה הקבוצה מסע נצחונות מדהים, 1-6 על אתלטיקו מדריד במחזור השישי של הליגה הוא אחד הנזכרים של החלק הראשון של העונה, שלצידו משחקים נפלאים נוספים כדוגמת ה2-0 על ריאל מדריד בקמפ נואו. בגביע המלך זכתה הקבוצה באופן חלק עם 17 שערים ו6 ספיגות בלבד, בדרך עברה הקבוצה את בנידרום, אתלטיקו מדריד, אספניול, מיורקה ואתלטיק בילבאו אותה פגשה בגמר והביסה 1-4 במאסטייה שבולנסיה, מלך שערי הקבוצה במסגרת זו הוא בוז'אן קרקיץ' שכבש שישה שערים. בליגה זכתה הקבוצה באופן מרשים עם 27 נצחונות, 6 תוצאות תיקו ו5 הפסדים, המועדון השיג 87 נקודות (הקבוצה שברה את שיא הכי הרבה נקודות בסיבוב הראשון עם 50 נקודות, שלוש יותר מריאל מדריד 2007/8), בנוסף כבשה בארסה 105 שערים וספגה רק 35, מלך שערי הקבוצה במסגרת זו הוא סמואל אטו הקמרוני שכבש 30 שערים. אחד המשחקים הכי נזכרים היה הסופר קלאסיקו נגד ריאל מדריד במחזור ה34 של הליגה ב2 במאי 2009, המשחק נערך באצטדיון הסנטיאגו ברנבאו שבמדריד, המרחק בין שני הקבוצות היה ארבע נקודות והפסד של בארסה היה מצמק את הפער לנקודה אחת בלבד. שער של הארגנטיני גונסאלו היגוואין העלה את ריאל מדריד ליתרון, שערים של תיירי הנרי, קרלס פויול וליונל מסי הפכו את התוצאה ל3-1, סרחיו ראמוס צימק ל3-2, ושלושה שערים נוספים של תיירי הנרי, ליונל מסי וג'רארד פיקה הפכו את התוצאה ל6-2 שנכנס לדפי ההיסטוריה של הליגה הספרדית בכלל והסופר קלאסיקו בפרט, בנוסף השער השישי של הבלם ג'רארד פיקה היה השער המאה של בארסה לעונה זאת בליגה הספרדית. בשלב הבתים של ליגת האלופות הוגרלה הקבוצה לשחק עם ספורטינג ליסבון הפורטוגלית, שאחטר דונציק האוקראינית ובאזל השוויצרית, בארסה סיימה במקום הראשון בבית עם שש נקודות, ארבע נצחונות, תיקו והפסד, הקבוצה כבשה 18 שערים וספגה רק שמונה והעלתה כזכור לנ"ל מהמקום הראשון. בשלב שמינית הגמר פגשה בארסה את אולימפיק ליון אלופת הליגה הצרפתית דאז, במשחק הראשון שנערך בסטאד דה ז'ראלן בליון סיימו הקבוצות בתיקו 1-1, בגומלין בברצלונה ניצחה בארסה 5-2 משערים של תיירי הנרי (צמד שערים), סמואל אטו, ליונל מסי וסיידו קייטה. בשלב רבע הגמר פגשה בארסה את באיירן מינכן הגרמנית והפתיעה בניצחון מרהיב 4-0 במשחק הראשון בקמפ נואו, שערים של ליונל מסי (צמד שערים), סמואל אטו ותיירי הנרי סידרו לבארסה את התוצאה הזאת עוד במחצית הראשונה, בגומלין הכמעט חסר חשיבות באליאנז ארנה במינכן סיימה בארסה בתיקו 1-1. בחצי הגמר הוגרלה בארסה לשחק נגד צ'לסי האנגלית והתקשתה במשחק הראשון בברצלונה וסיימה אז ב0-0, בגומלין בלונדון פיגרה הקבוצה 0-1 משער של מיקאל אסיין והייתה צריכה שער חוץ כדי להעפיל לגמר, בדקה ה93 שער דרמטי של אנדרס אינייסטה העלה את בארסה לגמר בפעם החמישית בתולדותיה. בגמר נפגשה בארסה עם האלופה מהעונה שעברה מנצ'סטר יונייטד, המשחק נערך באצטדיון האולימפיקו שברומא ב27 במאי 2009. שער מוקדם של סמואל אטו העלה את בארסה ליתרון ורק אחרי 50 דקות כבש ליונל מסי הארגנטיני בנגיחה והביא גביע אלופות שלישי בהיסטוריה לברצלונה. בסך הכל ניצחה בארסה במפעל זה 7 פעמים, סיימה חמש משחקים בתיקו והפסידה רק פעם אחת, כבשה 32 שערים וספגה רק 13, המועדון ניצח במהלך הטורניר קבוצות מפורטוגל (פעמיים), שוויץ, אוקראינה, צרפת, גרמניה ואנגליה (פעמיים), מלך שערי הקבוצה בטורניר הוא ליונל מסי עם 9 שערים. בכל המפעלים כבשה בארסה 154 שערים וספגה 54 בלבד, מלך שערי הקבוצה בכל המפעלים הוא ליונל מסי עם 38 שערים ומלך הבישולים הוא צ'אבי הרננדס עם 26 בישולים.

אני מציע שתסדרו אתה ותוסיפו, חסכתי לכם מעט עבודה.


רציתי להוסיף הערה קטנה, בסטיסטיקה ושיאים תרשמו שבעונת 2008/9 בארסה זכתה לראשונה בהיסטוריה שלה בטרבל, השיגה 50 נקודות בסיבוב הראשון שזה שיא כולל לליגה הספרדית, וכן כבשה 105 שערים ושברה את השיא האישי שלה


תלבושת לעונת 2009-10

[עריכת קוד מקור]

בוויקיפדיה האנגלי מופיע קוד התלבושות כך: pattern_la1=_fcbarcelona0910h|pattern_b1=_fcbarcelona0910h|pattern_ra1=_fcbarcelona0910h|pattern_so1=_fcbarcelona0910h | leftarm1=9c0000|body1=9c0000|rightarm1=9c0000|shorts1=00169c|socks1=00169c| | pattern_la2=_fcbarcelona0910a|pattern_b2=_fcbarcelona0910a|pattern_ra2=_fcbarcelona0910a| | leftarm2=FF8880|body2=FF8880|rightarm2=FF8880|shorts2=082567|socks2=FF8880| | pattern_la3=_thinblackborder|pattern_b3=_barca0809away|pattern_ra3=_thinblackborder| | leftarm3=FFF000|body3=FFF000|rightarm3=FFF000|shorts3=082567|socks3=FFF000 |}} כמו שאפשר לשים לב,בניגוד לתלבושות אחרות,של ברצלונה נכתב fcbarcelona0910h. מישהו יכול לעדכן את התלבושות של העונה הבאה בצורה הנכונה ביותר? ניסיתי לעדכן,אבל יש בעיה בתלבושת הבית,וגם לא מופיעה התלבושת השלישית.

עדכנתי, אצלי זה מופיע בסדר. לגבי התלבושת השלישית - אין את האפשרות הזאת בוויקיפדיה העברית. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 15:47, 24/06/2009

ברצלונה 2009/10

[עריכת קוד מקור]

אלו באמת המדים של ברצלונה לשנת 2009/10?, כי אם כן זה נראה ממש מזעזע!. בכל מקרה ארצה לקבל הוכחה שאלו באמת המדים מתן127 - שיחה 19:12, 3 ביולי 2009 (IDT)תגובה

בערך על מועדון הכדורגל ארסנל מפורט על "ארסנל בתרבות הפופולרית" וכן "בעלות ונושאים כלכליים", אני מציע להוסיף זאת גם כאן, הייתי מביא מידע אבל לא מצאתי, תודה למי שיוסיף וישפר את ויקיפדיה.

סילחו לי, אבל כמה מניות של המועדון הונפקו עד כה? ומה מחירה של מניה?

גיא אסולין

[עריכת קוד מקור]

איך אתם יודעים שהוא מספר 19???? ליר5 - שיחה 17:34, 19 ביולי 2009 (IDT)תגובה

גיא אסולין בברצלונה

[עריכת קוד מקור]

הוא אמור להיות בבוגרים ובאתר הרשמי רשום את הסגל נכון לעונת 09\2008 ואנו כבר בעונת 10\2009 וגיא אסולין צריך להיות רשום בבוגרים לפי משחקיו בבוגרי ברצלונה. מאת: מיקי וטום מיטלמן. בתאריך : 2009\07\28.

כשיתפרסם הסגל לקראת העונה הבאה נעדכן את הערך בהתאם. אין אנו מסתמכים על השערות ושמועות. עמרישיחה 17:49, 28 ביולי 2009 (IDT)תגובה

למה

[עריכת קוד מקור]

יש פסקה על ה"קאמפ נואו", ואז בפסקה "אצטדיון" כתוב על הקאמפ נואו שוב? זה לא פירוט כפול?

אם תטריח עצמך לקרוא גם את התוכן עצמו, ולא רק הכותרות - התשובה תופיע לנגד עיניך. זהר דרוקמן - Talk to me Goose!01:10, 16 בפברואר 2010 (IST)תגובה

סטטיסטיקה ושיאים

[עריכת קוד מקור]

בשיאי המועדון רשום כי "בעונת 1996/1997 הבקיעו שחקני ברצלונה שיא מועדון של 102 שערים", לעומת זאת בעונת 2008/2009 הקבוצה כבשה 105 שערי ליגה, האם מדובר סתם בחוסר עדכון כמעט שנה אחרי, או שאני מפספס משהו? (וזו הסיבה שלא עדכנתי את זה,עכשיו כשראיתי את זה כמעט שנה אחרי) Botend - שיחה 15:12, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה

צריך לעדכן ולכתוב משפט או שניים מחדש בפסקה הזו. פשוט אין לי כוח וזמן לטפל בזה. אתה מוזמן לעשות את זה. YemeniteCamel - שיחה 21:03, 13 במאי 2010 (IDT)תגובה

ליקויים בטבלת השחקנים המפורסמים

[עריכת קוד מקור]

לא ייתכן ששחקנים שהשפיעו כל כך הרבה על הקבוצה, כמו מיכאל לאודרופ, לואיס פיגו (למרות שהם חצו את הכביש) ואנדרס אינייסטה, לא מופיעים. יש שתי אפשרויות: או שמוסיפים טבלה של שיאני בישולים (הרי זה תרומה משמעותית לא פחות משערים והופעות), או שמוסיפים טבלה של "שחקנים בולטים נוספים". ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 16:57, 29/09/2010

ובכלל כל הצורה בה השחקנים מוצגים כעת היא עקומה לחלוטין. אני מתכוון ל"לא מצוינים השחקנים שכבר מופיעים בטבלת 'שיאני ההופעות'". למה לכל הרחות צריך להקשות על הקוראים? אם אחד הקוראים ירצה לקבל את רשימת הכובשים המצטיינים עפ"י הסדר, למה צריך להטריח אותו להסתכל בטבלה נוספת ולהתחיל לחשב באיזה מקום נמצא כל שחקן? כמו כן, סביר להניח שחלק נכבד מהקוראים עוד יפספסו ההערה אודות מבנה הטבלה, דבר שיביא לנזק גדול יותר, כיוון שכעת הנתונים יתפרשו אצלם בצורה שגויה. עמרישיחה 17:21, 29 בספטמבר 2010 (IST)תגובה
אתם מוזמנים לערוך את הערך כראות עיניכם, הוא לא נעול לעריכה והוא לא נמצא בבעלות אף אחד. קל לדבר, קשה לבצע. את הטבלה לקח לי כשעתיים לארגן. אז תפדאל, לא מרוצים, תתקנו, אל תצעקו מהצד. YemeniteCamel - שיחה 18:00, 29 בספטמבר 2010 (IST)תגובה

שיאני השערים

[עריכת קוד מקור]

שלום, רציתי לשאול למה פאוליניו אלקנטרה לא מופיע בטבלה זו, הוא היה אמור להיות במקום הראשון של טבלה זו. --יוני שיחה 14:53, 21 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

מדובר רק על הופעות ושערים בליגה הספרדית. אלקנטרה שיחק רק לפני הקמת הליגה. משום כך הוא מופיע ברשימה השלישית. כמו כן, מצוין לפני הטבלה שהוא מלך שערי הקבוצה בכל המסגרות. בדרך כלל אני מצפה שאנשים יקראו את הערך מתחילתו ועד סופו, ברצף... YemeniteCamel - שיחה 22:02, 21 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

ברצלונה (כדורגל) - העברה מרשימת ההמתנה למומלצים

[עריכת קוד מקור]

ערך מושקע מאוד של הגמל התימני על אחת מקבוצות הכדורגל הטובות ביותר בעולם. הערך נותן סקירה מקיפה של היבטים שונים במועדון, והחלק ההיסטורי מעניין במיוחד.

הגמל ואני ערכנו מספר שיחות על הערך, וראוי לציין כי הוא היה קשוב להערותי ושיתף פעולה באופן מלא, גם אם לא הסכמנו על הכל. עברתי על הערך באופן מעמיק והשתדלתי לשפר במידת האפשר את רמתו הלשונית.

כך ראוי לכתוב ערך על מועדון כדורגל, ועל כן אני מעמיד אותו להמלצה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:40, 26 באוקטובר 2010 (IST)תגובה

יש להרחיב על עונת הטרבל ההיסטורית. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 16:55, 26/10/2010
אני חושב שמה שכתוב מספיק. מה חסר לדעתך? עמרישיחה 22:46, 31 באוקטובר 2010 (IST)תגובה
ראיתי כעת שנעשתה הרחבה יפה מאוד, וכעת לא חסר בעניין הזה. אעבור בצורה מקיפה על הערך בהמשך השבוע בע"ה. ‏YHYH ۩ שיחהמיזם הכדורגל במדינות • 22:55, 31/10/2010

ערך טוב ומקיף מאוד, למדתי הרבה מקריאותו. מומלץ אולי להוסיף קצת על המאמן, פפ גוארדיאולה, ועל הקשר שלו לקבוצה. גם על התקדמות השחקנים שגדלו במועדון והתקדמותם (מסי, אטו, רונלדיניו). אבל גם ככה הוא לדעתי טוב ביותר. בברכה, HeLg שיחה 20:21, 28 באוקטובר 2010 (IST) סוף העברהתגובה

תקופת השפל וההשתקמות

[עריכת קוד מקור]

הפנטזיה המובאת שם כביכול פרנקו היה אוהד של ריאל מדריד, ובשל הפחד ממנו הפסידו שחקני ברצלונה במכוון בגומלין 11-1, היא נטולת בסיס ואין מקומה בויקיפדיה, לפחות כל עוד ויקי אינה מאגר תיאוריות. פרנקו אגב היה אוהד מושבע דווקא של היריבה העירונית ממדריד - אתלטיקו, שהיא הייתה קבוצת המשטר המועדפת. ההפסד 11-1 היה הפסד מביש ומשפיל אמנם, אך הוא הושג באופן ספורטיבי לחלוטין, להוציא דעתם של אי אלו אוהדים שרופים החייבים להיתלות בקונספירציות הזויות בכדי להבין איך אהבת נפשם חטפה הפסד שכזה. מעניין רק למה לא פותחה תיאוריה זהה לגבי ההפסד 12-1 לאתלטיק בילבאו

ברצלונה הפסידה במכוון 11-1 כי באותו זמן המשטר איים על חייהם של שחקני ברצלונה ולא היתה להם ברירה ההפסד לאתלטיקו בילבאו (אני לא יודע אם זה התוצאה באמת) מקובל כי זה לא היה מכוון (אולי תקופה רעה) אבל ההפסד לריאל לא מקובל כי זה היה במכוון.

משוב מ-21 במרץ 2012

[עריכת קוד מקור]

מסי עם 197 גולים ולא 135. 213.57.178.182 20:34, 21 במרץ 2012 (IST)תגובה

עידו

[עריכת קוד מקור]

התלבושות לא נכונות 79.176.161.79 20:26, 22 באפריל 2012 (IDT)תגובה

סיסמת המועדון היא בקטלנית ולא בקשטיליאנית (ספרדית). 81.218.29.26 18:36, 22 באוגוסט 2012 (IDT)תגובה

מדים לעונה הבאה

[עריכת קוד מקור]

המדים יהיו בצבעי הדגל של קטלוניה אדום וצהוב הפועל גדולה - שיחה 15:52, 19 בספטמבר 2012 (IDT)תגובה

עידכון נתונים

[עריכת קוד מקור]

אתם צריכים לעדכן את מספר הגולים של מסי ואת מספר ההופעות של שחקני ברצלונה העידכון האחרון היה בקיץ 2011 ואנחנו היום כבר אחרי קיץ 2012. 79.180.146.157 22:27, 29 באוקטובר 2012 (IST)תגובה

יש מצב ששוכחים לעדכן את הזמן. הפועל אימפריה - שיחה 17:00, 30 באוקטובר 2012 (IST)תגובה

קישור שבור

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:39, 3 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 2

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:39, 3 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 3

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:39, 3 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 4

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:39, 3 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 5

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:12, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 6

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:12, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 7

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:12, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 8

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:13, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 9

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:13, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 10

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:13, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 11

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:13, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 12

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:13, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 13

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:13, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

קישור שבור 14

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 06:14, 14 במאי 2013 (IDT)תגובה

ברצלונה שיראל בקר

[עריכת קוד מקור]

ה'ערך יפה מאוד


קישור שבור 15

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 21:27, 24 בספטמבר 2013 (IDT)תגובה

למה אתם קוראים לו סנדרו רוסיי?

[עריכת קוד מקור]

גם בספרדית, וגם בקטלאן, ll בסוף מילה אינו מבוטא כ-י' אלא כ-ל'.


קישור שבור 16

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 05:17, 16 בפברואר 2014 (IST)תגובה


קישור שבור 17

[עריכת קוד מקור]

במהלך מספר ריצות אוטומטיות של הבוט, נמצא שהקישור החיצוני הבא אינו זמין. אנא בדקו אם הקישור אכן שבור, ותקנו אותו או הסירו אותו במקרה זה!

--Matanyabot - שיחה 05:17, 16 בפברואר 2014 (IST)תגובה

דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

תמונה של סנדרו רוסיי, נשיא ברצלונה ה"נוכחי". דווח על ידי: David 132.66.223.9 19:58, 19 בפברואר 2014 (IST)תגובה

הסרתי את התמונה, אין טעם בהצגת תמונות של נשיאי עבר. ביצעתי עדכונים נוספים. Uziel302 - שיחה 20:54, 19 בפברואר 2014 (IST)תגובה


ערך מומלץ עם 17 קישורים שבורים

[עריכת קוד מקור]

איפה האוהדים הנאמנים שיעדכנו ויתקנו קישורים? Uziel302 - שיחה 20:56, 19 בפברואר 2014 (IST)תגובה

דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

טר שטגן חתם בברסה ופינטו ואלדס ופויול עזבו בנוסף דאולאפו וראפיניה חזרו מהשאלה דווח על ידי: 77.127.205.40 16:29, 22 במאי 2014 (IDT)תגובה

אין צורך למהר ולכתוב על העברות שאולי יהיו ואולי לא. העונת העברות רק החלה. גיא - פתרון למחיקה 14:45, 24 במאי 2014 (IDT)תגובה


דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

בפסקה הראשונה מופיע שברצלונה היא האלופה הנוכחית . טעות כיום אתליטיקו היא האלופה דווח על ידי: 109.66.14.34 11:23, 24 במאי 2014 (IDT)תגובה

טופל. עמרישיחה 11:54, 24 במאי 2014 (IDT)תגובה


דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

שלום, טר שטגן קיבל את החולצה מספר 1 בנוסף בראבו השוער של ריאל סוסיאדאד סיכם בברצלונה

מקור: דווח על ידי: 77.127.153.230 21:13, 4 ביוני 2014 (IDT)תגובה

זה עדיין לא רשמי. גיא - פתרון למחיקה 09:17, 12 ביוני 2014 (IDT)תגובה


דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

קלאודיו בראבו הוצג בברצלונה ומספרו יהיה 13 דווח על ידי: 77.126.108.126 19:41, 7 ביולי 2014 (IDT)תגובה

עודכן. תודה על הדיווח. יוני שיחה 22:52, 7 ביולי 2014 (IDT)תגובה


דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

לא ציינתם שפדרו עזב את ברצלונה

מקור: דווח על ידי: ישי 85.250.197.2 10:23, 21 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה

אין צורך לציין שהוא עזב, הוא פשוט לא מופיע בסגל. בריאן - שיחה 10:25, 21 באוגוסט 2015 (IDT)תגובה


משוב מ-9 בנובמבר 2015

[עריכת קוד מקור]

< ליונל מסי הוא השחקן הבולט בין השנים 2015 2014 ובאותה רמה ניימאר

דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

הכינוי של ברצלונה הוא הקטאלונים דווח על ידי: 185.120.126.37 18:57, 25 במרץ 2016 (IDT)תגובה



דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

לדעתי צריך להראות בהיסטוריית הסמלים את כל הסמלים גם של כיום דווח על ידי: 95.86.86.105 08:44, 28 במרץ 2016 (IDT)תגובה



דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

חולצת החוץ לא מעודכנת לעונת המשחקים 2016/2017

מקור: דווח על ידי: עגעג 185.3.146.248 11:29, 19 ביולי 2016 (IDT)תגובה



שחקני הרכש החדשים של הקטלונים

[עריכת קוד מקור]

אם עוסמאן דמבלה ומרקו ורטי יחתמו בברצולנה זה יהיה חיזוק מאוד משמעותי 185.46.76.10 20:25, 19 ביוני 2017 (IDT)תגובה

דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

בטבלת "סגל השחקנים" של ברצלונה, עוד לא עדכנו כי ז'ורדי מאסיפ, שהיה שוערה של ברצלונה עד לעזיבתו בקיץ 2017 לריאל ויאדוליד, עזב, וכתוב שהוא שחקן ברצלונה. אבקש שתתקנו. דווח על ידי: 84.229.93.51 18:36, 5 בינואר 2018 (IST)תגובה

טופל, אביהו - שיחה 20:19, 5 בפברואר 2018 (IST)תגובה


דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

הייתי רוצה שתעדכנו את שמותיהם של שחקני הקבוצה, מכיוון שישנם שחקנים שכבר עזבו את הקבוצה ועדיין שמותיהם נמצאים ב"סגל הקבוצה".וכמובן הייתי רוצה שגם שמותיהם של השחקנים החדשים שהצטרפו יופיעו . אם בעיה זאת תטופל אודה לכם מאוד. דווח על ידי: 2A01:6500:A043:F908:900F:C7A4:808D:2D57 13:45, 10 באוגוסט 2018 (IDT)תגובה



קובץ מוויקישיתוף שנמצא בשימוש בדף מועמד למחיקה

[עריכת קוד מקור]

קובץ מוויקישיתוף שבשימוש בדף זה הועמד למחיקה:

להשתתפות בדיון המחיקה יש לעיין בדף הצעת המחיקה. —Community Tech bot - שיחה 15:37, 27 בינואר 2019 (IST)תגובה

דיווח שאורכב ב-07 במרץ 2020

[עריכת קוד מקור]
דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

כתוב futbol club במקום football club

כך כותבים. זה לא באנגלית. חזרתישיחה 10:15, 7 במרץ 2020 (IST)תגובה

תיקון טעות

[עריכת קוד מקור]

מחקתי את המשפט בפתיח הקבוצה היחידה בהיסטוריה של הליגה הספרדית שזכתה ב 8 אליפויות מתוך 11 עונות. כיוון שזה איננו נכון, ריאל מדריד זכתה בין העונות 1953/54 ל 1964/65 בתשע אליפויות.

קישור בעייתי

[עריכת קוד מקור]

בפסקה "נותני חסות" יש קישור בעייתי להערה. ניסיתי לתקן, אבל אני לא יודע איך עושים את זה... אברהם אליצור - שיחה 15:54, 17 בספטמבר 2020 (IDT)תגובה

טעות בערך

[עריכת קוד מקור]

כתבתם שהנשיא וההנהלה התפטרו, אבל בקטגורית "נשיאות" כתוב שברתומאו הוא הנשיא משנת 2014 עד היום. צריך לשנות את זה ולהוסיף שקרלס טוסקטס הוא נשיא זמני 77.137.126.6 08:28, 28 באוקטובר 2020 (IST)תגובה

דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

ברצלונה לא זכתה באליפות ב2019/2020 (כתוב כך ברשימת התארים) דווח על ידי: 109.64.217.167 11:32, 25 באפריל 2022 (IDT)תגובה

כתוב שהייתה סגנית. פוליתיאורי - שיחה 02:43, 5 במאי 2022 (IDT)תגובה


נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2022)

[עריכת קוד מקור]

שלום עורכים יקרים,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בברצלונה (כדורגל) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 13:51, 2 באוקטובר 2022 (IDT)תגובה

דיווח שאורכב ב-13 ביולי 2023

[עריכת קוד מקור]
דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: לא טעות

כתוב futbol club במקום football club ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

זה האיות הנכון בקטלאנית. ‏E L Yekutiel‏ - שיחה 08:31, 13 ביולי 2023 (IDT)תגובה

דיווח שאורכב ב-17 באוגוסט 2023

[עריכת קוד מקור]
דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: טופל

סרחיו בוסקטס אנחנו הקפטן משום שעזב את ברצלונה... ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

אכן איננו הקפטן, אבל זה עודכן בפרק השחקנים כבר בחודש יוני... אתמול היתה עריכה בויקינתונים לגבי הקפטן, אולי זה איכשהו השפיע על הנראות של התבנית אצלנו באופן זמני (למרות שלא ברור לי איך). בכל אופן כרגע הערך נראה לי תקין. ‏E L Yekutiel‏ - שיחה 08:24, 16 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

דיווח על טעות

[עריכת קוד מקור]

פרטי הדיווח

[עריכת קוד מקור]

התלבושת לא מעודכנת לעונת 23/24 דווח על ידי: 62.219.74.210 15:31, 13 בספטמבר 2023 (IDT)תגובה

Done טופל מתקןמחשב - שיחה 14:01, 8 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה


נמצאו קישורים חיצוניים שצריכים תיקון (אוקטובר 2023)

[עריכת קוד מקור]

שלום,

מצאתי קישור חיצוני אחד או יותר בברצלונה (כדורגל) שזקוק לתשומת לב. אנא קחו רגע כדי לבדוק את הקישורים שמצאתי ולתקן אותם בערך אם נדרש. מצאתי את הבעיות הבאות:

כאשר תסיימו לערוך את השינויים הנדרשים, אנא בקרו בדף השו"ת למידע נוסף לתיקון בעיות עם הקישורים לעיל.

הודעה זו תופיע רק פעם אחת לקישורים אלו.

בידידות.—InternetArchiveBot (דווח על באג) 04:47, 1 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

Done טופל מתקןמחשב - שיחה 14:08, 8 באוקטובר 2023 (IDT)תגובה

דיווח שאורכב ב-09 ביוני 2024

[עריכת קוד מקור]
דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: טופל

Barcelona New maneger is hanging flik

יעודכן בהמשך. תודה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
עדכנתי בתבנית. ניתן לעדכן גם בגוף הערך. פוליתיאורישיחה 22:31, 6 ביוני 2024 (IDT)תגובה