Nothing Special   »   [go: up one dir, main page]

לדלג לתוכן

ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

שער הקהילה > מרחב טיוטה > העברת דפי טיוטה

העברת דפי טיוטה

דף זה משמש לבקשות ודיונים בהעברות דפים ממרחב הטיוטה למרחב הערכים.

נושאים נפוצים שצריך לבדוק בטיוטה לפני העברה למרחב הערכים:

שמות הערכים ודאו ששמות הערכים תואמים את ההנחיות בדף ויקיפדיה:מתן שם לערך.
האם ערך העוסק בנושא נמחק בעבר? יש לבדוק אם ערך בשם זה נמחק בעבר. התיעוד לכך ימצא בדף [[שיחה:שם הערך]]. אם הערך נמחק בעבר, העלאתו מחדש אפשרית רק באמצעות הצבעת שחזור.
חשיבות הערכים ודאו שהערכים עוסקים בנושאים בעלי חשיבות כדי להופיע בוויקיפדיה. אם חשיבות נושא הערך לא ברורה מתוכנו, הרחיבו את הערך כדי שתובהר חשיבותו לכלל הקוראים (ראו עוד בויקיפדיה:חשיבות אנציקלופדית).
זכויות יוצרים שימו לב שאין להעתיק תוכן מספרים ואתרים אחרים בצורה הפוגעת בזכויות היוצרים.
סגנון וויקיזציה מבנה הערך צריך להיות תואם למקובל בוויקיפדיה.

מומלץ לעיין במדריך לעיצוב דפים, ולמצוא ערכים טובים בנושאים דומים כמודל לחיקוי.

מקורות אם יש פרטים לא טריוויאלים בערך רצוי לגבותם במקורות - הפנו לספרים או אתרים ששימשו מקור לטענות.

לאחר ההעברה:

קישורים מערכים אחרים ודאו שניתן להגיע לערך מערכים אחרים שמזכירים אותו. תוכלו להיעזר בקישורית "הוספת קישורים" בארגז הכלים בתפריט הימני.

אם אינכם רואים את הקישורית, ודאו שגאדג'ט כפתור בתפריט הצד להוספת קישורים מהירה תחת העדפות ← גאדג'טים מופעל.

ערך מורחב האם קיים בוויקיפדיה ערך בו יש סעיף שעוסק בנושא הערך שכתבתם?

אם מצאתם כזה, שקלו להוסיף בראש הסעיף תבנית:הפניה לערך מורחב שתקשר לערך שכתבתם

פירוש נוסף האם יתכן שמי שמחפש את הנושא עליו כתבתם יגיע לערך אחר?

אם כתבתם ערך בשם "רוברט שומאן (נגר)", סביר שמי שמחפש מידע עליו יגיע לרוברט שומאן.

שיקלו להוסיף תבנית:פירוש נוסף בראש הערך הקיים, שיפנה לערך שיצרתם.

קטגוריות שייכו את הערך לקטגוריה או קטגוריות מתאימות (ראו ויקיפדיה:קטגוריה).

היעזרו בערכים קיימים על נושאים דומים למציאת קטגוריות מתאימות.

"בינוויקי" קישור לוויקיפדיה בשפות אחרות (ראו עזרה:בינוויקי בוויקינתונים)
מעקב ודאו שאתם ממשיכים לעקוב אחרי הערך ודף שיחתו, והשתדלו להגיב על הערות שם.
  • טיוטות שהוחלט שאינן מתאימות להעברה למרחב הערכים, יטופלו בהתאם לכללים המופיעים בדף ויקיפדיה:קווים מנחים לדפי טיוטה
  • יש לבדוק אם ערך בשם זה נמחק בעבר: התיעוד לכך ימצא בדף [[שיחה:שם הערך]]. במידה והערך נמחק בעבר, העלאתו מחדש אפשרית רק באמצעות הצבעת שחזור.
  • בקשה שנבדקה והגיבו עליה, יש לשנות נתוני {{מצב}} בהתאם: לא ערך, לא מוכן, בטיפול, הועבר
  • בקשה שטופלה והערך הועבר נא להעביר את הבקשה לארכוב
  • בקשה שאין שיפור של הערך ו/או תגובה לאחר שבוע מהתגובה שבגינה הערך לא הועבר, הבקשה תאורכב
  • טיפ: מומלץ לתייג בתגובתך את כותבי הבקשות משום שרובם ככולם כותבים חדשים ואינם מתמצאים דיים בויקיפדיה.
הוספת בקשה חדשה
כותרת הטיוטה:

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

אבקש להעביר את הטיוטה שהכנתי על מאי קורץ

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:פחד ותיעוב בלאס וגאס (סרט) למרחב הערכים. -- אורדידי22שיחה 17:04, 4 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

יש להביא מקורות לכל הטענות המובאות בטיוטה. עמית - שיחה 18:32, 6 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
הבאתי מקורות מאתרי אינטרנט אחרים, נא להעביר למרחב הערכים אורדידי22שיחה 19:59, 22 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
הרעיון של הבאת מקור הוא שמה שכתוב במקור יאמת את מה שנכתב בערך. המקורות שהבאת עושים זאת בצורה חלקית ביותר, ודווקא למידע היותר בעייתי אין התייחסות. סימנתי את אותם חלקים מסויימים בערך הדורשים מקורות והבהרה. עמית - שיחה 09:30, 31 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: Gabi S.

אבקש להעביר את טיוטה:מכירה פומבית מקוונת למרחב הערכים. תודה כל השמות תפוסיםשיחה 15:48, 6 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

@כל השמות תפוסים, לערך אין כלל מקורות, והוא סובל מתרגום מכונה וזקוק לעריכת לשון. אנא שפר אותו. תודה, -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 18:58, 6 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:גדעון אלעד למרחב הערכים. אם לדעתכם צריך לשפר או להוסיף ערכים אשמח לשמוע ולהוסיף. כמובן שגם שאחרי שהערך מתפרסם הוא דינאמי ואפשר לערוך בהמשך (מזכיר) ‫77.137.75.13212:51, 14 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

יש לערוך ולעצב את הטיוטה כמוסבר בראש דף זה ובדפי ההדרכה אליהם הוא מפנה. עמית - שיחה 12:10, 15 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
מה בדיוק לא לפי העיצוב? אפשר לקבל הכוונה יותר ספציפית? לפי דעתי הערך בסדר. יש הרבה ערכים עם פחות מקורות וכו' ‫77.137.75.13216:29, 15 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
קרא בבקשה את ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים וויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים/ביוגרפיות. מה לא לפי העיצוב? כלום. הטקסט נטול עיצוב כמעט לחלוטין, ללא מידע בסיסי וללא חלוקה לפסקאות. עמית - שיחה 19:49, 15 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
בסדר, נראה לי שהבנתי את כוונתך ואוסיף שנת לידה ופטירה וכו'. אנא כך בחשבון שזו אינצקלופדיה דינמית, כך שהעיצוב הוא לא הנדבך המרכזי, ואפשר לעדכן את העיתוב בהמשך. בכל אופן אעדכן בימים הקרובים, ותודה על התשובה ‫77.137.75.13222:09, 15 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
עובדת היותה של הויקיפדיה אנציקלופדיה דינמית לא מצדיקה העלאת ערכים חצי מבושלים אליה. כשזה קורה אנחנו מעבירים את הערך למרחב הטיוטה, ואידך זיל גמור. עמית - שיחה 08:51, 16 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה:גדעון אלעד למרחב הערכים. תודה SL23POשיחה 17:02, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

SL23PO, כל הכבוד על כתיבת הערך. האם כל המידע הביוגרפי בפסקה הראשונה מבוסס על הספר "Light in the Arava"? פעמי-עליוןשיחה 18:42, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
תודה, כן ‫77.137.75.13219:16, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
האם תוכל/י בבקשה להצביע על טווחי עמודים ספציפיים לכל אחד מהמשפטים הבאים:
בתודה, פעמי-עליוןשיחה 19:27, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
"אלעד כיהן מספר פעמים בתור מזכיר קיבוץ חצרים, והיה שליח של תנועות הנוער הבונים, יהודה הצעיר, והתנועה הרפורמית לצפון אמריקה"
"בישראל, אלעד היה המזכיר של תנועת הצופים" -- בעטיפה הפנימית של הספר
"פעל והיה שותף פעיל ומשמעותי בהקמת הקיבוצים הרפורמים בערבה, יהל ולוטן" הספר כולו מגולל את סיפור ההקמה של קיבוץ יהל והמעורבות של אלעד. מופיע גם בעמוד 10 בהקדמה המשותפת מאת חיים סקירבל ואליהו לוין
"אלעד נולד וגדל בכפר סבא ועבר במסגרת גרעין של הצופים לקיבוץ חצרים" -- בעטיפה הפנימית של הספר וכמו כן מופיע בקישור בדף האינטרנט על גדעון אלעד מקיבוץ חצרים SL23POשיחה 20:08, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
ראה בבקשה הערותי בגוף הערך. עמית - שיחה 20:27, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
ראיתי ועניתי עליהם ועדכנתי את הערך בהתאם SL23POשיחה 20:59, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
עליהן SL23POשיחה 20:59, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
עמית, נראה שהספר בהערת שוליים 1 מגבה את כל הטענות שוהספת להן הערות שוליים. נראה שמקור האוסף הוא פשוט תחביב של מר אלעד. פעמי-עליוןשיחה 20:29, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
לפי החומרים באינטרנט, כמו בהפניה, מדובר באוסף פרטי שלו. במסגרת פועלו ומפעל חייו, לקיום ציונות תרבותית בא״י, לפי חזונו של אחד העם (אשר גינסברג). SL23POשיחה 21:03, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
וכל זה, כולל הפניות מדויקות למקור, צריך להיות בערך, לא בדף הבקשות להעברת דפי טיוטה. טיוטה עוברת למרחב הערכים אחרי שגומרים לערוך אותה, לא אחרי שעונים על שאלות (שנכתבו בגוף הטיוטה!) בדף בקשות להעברת ערכים. בפרפראזה על כוורת (להקה), לא נכנסים למסעדה בשביל להזמין חדר במלון. עמית - שיחה 21:27, 18 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
עודכן. בהתאם למה שנכתב כאן, בגוף הטיוטה ובשיחת הטיוטה. כמו כן מספר עורכים בלתי תלויים הביעו דעתם שלערך יש חשיבות. אם כן, תוכלו לפרסם? בברכה ‫176.12.143.16515:44, 19 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
ראה הערתי בדף השיחה. העתקת מקורות מהווה הפרת זכויות יוצרים, ואנחנו כפסע ממחיקת הטיוטה וסוף לסיפור. עמית - שיחה 23:43, 19 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
שלום, הדברים תוקנו ע"י עורכים עם נסיון בויקפדיה. תוכל לאשר או להתיחס בשיחה בעמוד וכאן? SL23POשיחה 14:38, 6 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:גלעד פיסקוס למרחב הערכים. תודה Sorte411שיחה 18:07, 16 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

הטיוטה ללא מקורות כלל. עמית - שיחה 14:11, 17 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
התווספו מקורות. Sorte411שיחה 18:00, 23 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
ממש לא עמית - שיחה 09:38, 25 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

-- בן93שיחה 14:00, 17 ביוני 2024 (IDT) שלום רב אבקש ביקורת אם הערך כפי שהוא ראוי להעברה למרחב הערכים, ואם כן אבקש לסייע לי בכך. תודה בן93שיחה 14:00, 17 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

שלום בן93. בטיוטה אין כמעט מקורות, והמעטים שישנם לא איכותיים. מה המקור או המקורות לכל המידע הרב שכתבת? פעמי-עליוןשיחה 19:38, 19 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
היי שלום, חלק מהמידע מקורו באתרים של עזר מציון ובתי החולים הדסה עין כרם ושיבא, ומאתר מיטב, יש חלקים בערך שמקורם בערכים ויקיפדיים אחרים (עזר מציון, מח עצם), ואני מבין שאהיה צריך לעבוד עוד עד להשלמת העבודה על הערך, אבדוק כיצד להשיג עוד מקורות.
תודה רבה לך על העזרה בן93שיחה 13:46, 20 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
בן93 רב הטקסט של הערך מתייחס לעצם השתלת מח עצם ורק מיעוטו מוקדש לעזר מצוין. יתכן שניתן להשאיר רקע תאורתי קצר לגבי השתלת מח עצם אבל רוב הטקסט צריך להיות מוקדש לעזר מציון וכיצד הארגון הזה קשור למאגר האמור. גילגמש שיחה 18:22, 23 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
תודה בן93שיחה 13:20, 24 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: לא מוכן

אבקש להעביר את טיוטה:Water positive למרחב הערכים. תודה Israel Desalination Societyשיחה 21:57, 21 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

טיוטה זו לא מוכנה להעברה. גילגמש שיחה 22:13, 21 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]


סיפור העין - תרגום מאנגלית

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: בטיפול

תרגמתי מאנגלית את הדף על הספר 'סיפור העין' (Story of the Eye). הייתי שמח אם תוכלו לעזור לי להעביר אותו למרחב הערכים כעוד תרגום של הדף. הוא נמצא תחת המשתמש שלי Orinattiv, תחת 'טיוטה:סיפור העין'. יש בעברית דף על הסופר ז'ורז' בטאיי, ואני אשמח אם גם יהיה על הספר הכי חשוב ומפורסם שלו. -- Orinattivשיחה 00:29, 24 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

מדובר בדף משתמש:Orinattiv/טיוטה. שלום אורי, האם עיינת בקישורים שהצבת כאסמכתאות ווידאת שהם אכן תומכים במידע שהם מתיימרים לתמוך בו? Liadmaloneשיחה 10:07, 24 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
כן, אם כי חסר מקור לפסקה האחרונה של "בתרבות". גם במקור האנגלי המקור ההוא לא עובד, ולכן לא הכנסתי אותו לעברי. Orinattivשיחה 22:55, 24 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
הי, האם הכוונה לקישור מספר 7 בערך באנגלית? אם כן, אתה יכול לנסות כאן. באופן כללי אתה יכול להשתמש באתר https://web.archive.org/ כדי לאתר דפים שהוסרו מהאינטרנט. בהצלחה רמי (Aizenr)שיחה 19:39, 25 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
כמו כן ראה הערתי בדף השיחה של הטיוטה. עמית - שיחה 17:27, 24 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:רון אדם למרחב הערכים. תודה-- Africaglobשיחה 11:08, 24 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]

יש לערוך את הטיוטה בהתאם להנחיות המופיעות בראש דף זה. עמית - שיחה 10:41, 25 ביוני 2024 (IDT)[תגובה]
בוצע מעבר נוסף על העמוד, כולל תיקונים ושינויים, הוספת תמונה ושינויי פורמטים. אודה לבחינה נוספת אם עדיין יש בעיות ערכיה, אשמח לחידוד כדי שאוכל לתקן או לסיוע. Africaglobשיחה 12:12, 2 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
אשמח לדעת מה יש לעשות כדי לקדם את הנושא. לא נראה שיש הערות בדף השיחה או פה. תודה. Africaglobשיחה 18:36, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
ראה הערותי בדף השיחה של הטיוטה. שים לב שכשאתה מסיים לעבוד יש לעדכן פה, על מנת שנוכל לבדוק את הטיוטה. עמית - שיחה 20:04, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
בוצעו שינויים רבים כולל הוספת מקורות כנדרש - ככל הניתן. אודה לבחינה נוספת של הערך Africaglobשיחה 19:27, 18 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
שלום עמית, האם יש עדכון בנושא? השינויים בוצעו לפני כשבוע Africaglobשיחה 09:52, 24 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
אודה להתיחסות העורכים לגבי העברת הערך לפרסום Africaglobשיחה 15:41, 7 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

טיוטה: אריאל מילר

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את הטיוטה:אריאל מילר למרחב הערכים. תודה -- ס.ל.א24שיחה 09:25, 1 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

(הכוונה כנראה ל-משתמש:ס.ל.א24/טיוטה). כוכב קטןשיחהסיפור 13:05, 1 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
{{ס:שינוי שם}}  אבקש עזרה לתקן תבנית שם הטיוטה ולשנות השם ל: טיוטה:אריאל מילר ,ולמחוק את שם הטיוטה הישן. תוקנו הקישורים החיצוניים. הערך נבנה וסודר על פי מודל של ערכים דומים קיימים.   ס.ל.א24שיחה 12:53, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]


כארם זועבי

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

שלום, אבקש להעביר את הטיוטה כארם זועבי למרחב הערכים. -- Latin clashשיחה 17:01, 5 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

"משחק בעמדת החלוץ" זה קצת היסחפות. אני מציע להמתין לתחילת העונה לראות מה באמת יקרה. אם ימצאו לנכון לתת לו דקות משחק אפשר יהיה לכתוב בערך משפט כזה, אחרת המשפט ימחק ואיתו החשיבות של הערך... עמית - שיחה 18:14, 7 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
עמית, לדעתי כדאי להשאיר את זה "משחק בעמדת החלוץ" מכיוון שעד היום בתקופתו בהפועל ירושלים הוא שיחק כחלוץ, ופשוט אם זה ישתנה בעתיד נשנה את זה.
בנוסף, עכשיו שמתי לב גם שצריך להוסיף הערות שוליים וקישורים חיצוניים. Latin clashשיחה 13:16, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
הבעיה שלי לא הייתה עם העמדה בה הוא משחק, אלא עם הקבוצה. כל עוד לא שיחק אפילו משחק רשמי אחד, לא ניתן לטעון כי הוא משחק בעמדת החלוץ בריו אבה. עמית - שיחה 13:42, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
אז ערכתי את זה וכתבתי שהוא משחק בריו אבה (הורדתי את "בעמדת החלוץ").
לדעתך יש עוד בעיות או דברים שצריך לתקן? Latin clashשיחה 13:58, 10 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
(לעיני המטפלים: הטיוטה המדוברת נמצאת להבנתי כאן - משתמש:Latin clash/טיוטה). כוכב קטןשיחהסיפור 16:53, 30 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
נכון.
ראיתי שהוסיפו הערות שוליים, בקרוב גם אוסיף קישורים חיצוניים. Latin clashשיחה 17:24, 1 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
הוספתי את הכותרת של "קישורים חיצוניים", אך מכיוון שאין באפשרותי להוסיף אותם כי לכל אחד צריך תבנית ואינני עורך תבניות, עורך ממשק או מפעיל מערכת אבקש מאחד מכם לעשות זאת. בנוסף, אני יודע שאין לשחקן את הקריטריונים בכדי לקבל ערך, אך אני חושב שהוא מפורסם מספיק וכדאי להחריג אותו מהם. Latin clashשיחה 17:56, 17 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:מלכודת מגנטואופטית למרחב הערכים. תודה ג'י-אה-לביאשיחה 23:37, 6 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

ראה הערותי בדף השיחה של הטיוטה עמית - שיחה 21:52, 7 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את משתמש:Sudorm9/גאמ"א סייבר למרחב הערכים. תודה Sudorm9שיחה 00:01, 8 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

זה לא ערך אנציקלופדי, אלא דף מידע למלש"ב. עמית - שיחה 13:39, 8 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
במה הערך שונה מערכים כמו תוכנית פסגות, פסגה, חבצלות, ארזים וכל ערך אחר בסגנון? Sudorm9שיחה 20:57, 8 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
רשימה ארוכה של הבדלים, ועמך הסליחה שאין בכוונתי לחנוך אותך בכתיבת הערך. אתה מוזמן למצוא חונך שיסייע לך בכתיבה. עמית - שיחה 08:59, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
תודה על ההסבר המפורט, המקצועיות שלך מרשימה ביותר.
אשמח מאוד אם תיתן לי איזה הבדל-שניים כדי שאני אבין את הקונספט (השתדלתי אפילו לשמור על הפורמט ולעקוב בדיוק אחרי מה שעשו בשאר הערכים מבחינת תוכן). Sudorm9שיחה 20:40, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
עד כמה שידוע לי, כל התוכניות שציינת לעיל הן תוכניות עילית של צה"ל. גאמ"א סייבר זה מסלול במודיעין שפרוס להרבה מסלולים שונים ותוכניות שונות, שאינן בהכרח נחשבות לתוכניות עילית. ארז האורזשיחה 🎗 20:59, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
על סמך מה החלטת שהם כן תוכניות עילית ומסלולים בגאמ"א לא? גאמא זו תוכנית איתור שמחולקת לתתי מסלולים כמו שפסגות מחולקת בעצמה למגמות.
אם העניין הוא שלא כתוב "תוכנית עילית" באתר מתגייסים אז בוודאי תוכל לשים לב שגם בחלק מהתוכניות האחרות שציינתי או תוכניות שכן נמצאות פה באתר גם לא מופיע שום דבר כזה (לדוגמה, חבצלות).
אני יחסית חדש פה אז אולי תחדד לי, למסלולים בצהל שהם לא "תוכניות עילית" לא אמור להיות ערך בויקיפדיה גם אם הם מפורסמים מאוד ומוכרים בתעשייה? Sudorm9שיחה 21:05, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
תראה, המיתוג של התוכניות שציינת כתוכניות עילית לא חדש. עובדה שזה גם טמוע בערכים שלהם. אם תפתח את האינטרנט, תראה שלא רק אני מציין זאת כתוכניות עילית. אם אני מתייחס לזה לפי אתר מתגייסים, סיכויי הקבלה לתוכניות כמו חבצלות, ארזים וכו' על פי מה שציינת, נמוכים מאוד. לעומת זאת, סיכויי הקבלה לגאמ"א סייבר גבוהים בהנחה שעומדים בדרישות התפקיד. אני באמת לא מודע ללמה יש ערכים על תוכניות עילית ולא על כל מסלול של צה"ל. אני רק מתאר לעצמי שזה מיותר שייכתב על כל מסלול בצה"ל ערך בוויקיפדיה. בשביל זה יש את אתר מתגייסים. מעניין אותי לדעת מה עמית חושב על זה. ארז האורזשיחה 🎗 21:14, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
ארז, הטיעונים שלך הם לחשיבות, לא לאיכות. דפים נמצאים במרחב הטיוטה לא כי חשיבותם מוטלת בספק אלא איכותם. Sudorm9, מכיוון שכדבריך אתה חדש בויקיפדיה, תרשה לי להזכיר לך כלל לחיים שתקף גם לויקיפדיה: כמו שלא מצדיקים עוולה בקיומה של עוולה נוספת, לא מצדיקים ערך לא-איכותי בקיומם של ערכים לא איכותיים אחרים בעקבות דבריך נכנסתי לערך תכנית פסגות ואכן תיקנתי בו לא מעט בעיות, ועדיין בפרמטרים רבים הוא יותר טוב מהטיוטה שנכתבה. עמית - שיחה 13:48, 10 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
אני שמח שאתה בחרת לדבר על איכות הערך, אני אכן חדש ולכן אני לא הכי בקיא בכתיבת ערכים ולכן אני אשמח לפידבק קצר אפילו של שורה שתיים לגבי הטיוטה שכתבתי. אחר כך אפנה לחונך שלי ואשאל אותו מה כדאי לשפר אבל אני כן רוצה להבין מה תפס את העיניים שלך. תודה :) Sudorm9שיחה 19:56, 10 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
הדבר הראשון שתפס את העיניים שלי זה דווקא מה שלא היה בטיוטה: חיפשתי נתונים "יבשים", כמו למשל מאיזה שנה התוכנית פועלת. עמית - שיחה 20:44, 10 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
מכיוון שגאמא התחילה כתוכנית מסווגת, אין נתון יבש גלוי לציבור בנוגע לשנת ההקמה שלה :( Sudorm9שיחה 21:02, 11 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
לארז, אם אתה מדבר על מה שכתוב במתגייסים לגבי הסיכויים הגבוהים אתה מתבלבל בין סיכויים לקבל את המיון לבין סיכוי לעבור אותו.
יש מלא דפים שהם אפילו לא מוגדרים כתוכניות עילית כמו למשל פסגה ולכן זה לא טיעון רלוונטי. בסופו של דבר כל ההגדרות האלה הן סתם מילים ריקות ויחצ שהתוכנית עושה לעצמה.
לגבי האם מיותר לכתוב ערך על כל מסלול בצה"ל, יש מצב, זה אכן דיון מעניין אבל לדעתי אם למסלול לסיעוד יש ערך בויקיפדיה יש מקום גם לערך ויקיפדיה למסלול הדגל של תחום הסייבר בצה"ל. Sudorm9שיחה 19:55, 10 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
ערב טוב Sudorm9,
אני אנסה להסביר את העניין. אכן, יש הבדל בין חשיבות אנציקלופדית לבין איכות של ערכים. מבחינת חשיבות, אני, בניגוד לארז, דווקא חושבת שיתכן שיש חשיבות למסלול - הוא מסלול מאוד מרכזי והוא כן נחשב למאתגר לקבלה (יותר מעתודה למשל) - הוא נועד לסנן אנשים מאוד מוכשרים שיכולים לעבוד במקצועות האלו בצה״ל, אם כי זה לא קשור לחשיבות לדעתי. מה שכן קשור לחשיבות הוא שזה המסלול העיקרי לאיתור ללא מעט מהתפקידים ביחידות המודיעין הגדולות.
יש כמה ערכים על מסלולים כמו פסגה (מסלול צבאי) או מסלול אקדמיזציה אבל נראה שרובם באמת קשורים לעתודה.
לגבי הערך הספציפי, אני באמת חושבת שאחרי שהשקעת בכתיבה שלו הגיוני שתקבל משוב הולם. אני חושבת שהבעיה העיקרית היא עניין מקורות המידע. כל ערך צריך להתבסס על מקורות מידע, ובנושא הנוכחי נראה שיש בערך מקור מידע אחד - אתר צה״ל. זה יוצר מצב שבו הערך שיכתב ויהיה מבוסס על המקור יהיה דומה לו יחסית, ובעוד שאתר צה״ל מנגיש בעיקר מידע למתגייס, ערכים בוויקיפדיה אמורים להיות אינפורמטיביים לכולם ולכלול אספקטים יותר מגוונים מזה. בנוסף, אם כבר יש מקור אחד שמתבססים עליו, חשוב לסנן את המידע הרלוונטי מתוכו, וגם לנסח אותו בצורה שהיא יותר נקייה ונייטרלית. למשל, ״מלש"בים שעוברים את המיונים לגאמ"א סייבר בהצלחה מתקבלים לקורסים ולהכשרות, מתמקצעים בתכנות, מחשבים וסייבר ומשרתים בתפקידים מבוקשים ויוקרתיים ביותר ביחידות הטכנולוגיות״ הוא משפט שמאוד מרגיש שפונה למלש״בים ומנסה לשכנע אותם לבוא למסלול. גם ניסוחים כמו ״ההכשרות יתקיימו במתכונת קדם צבאית״ או ״חתימה על השלמת משך שירות החובה ל32 חודשים (עבור נשים) מהווה שלב הכרחי להצטרפות למסלול״ הם לגמרי פנייה למלש״ב ולא כתיבה אנציקלופדית. בניגוד לאתר צה״ל, באנציקלופדיה אני לא מצפה לקרוא על הכשרות עתידיות שיתקיימו בשבילי אם אתקבל למסלול, אלא דיווח על אופן ההכשרה של התוכנית, אפילו נטו עניין של זמנים וגופים - ״ההכשרות למסלולים השונים מתקיימות במתכונת קדם צבאית״.
אני יכולה להמשיך ולצטט כמעט כל משפט בערך - ממש כמעט כולם מנוסחים בצורה דומה שנועדה למשוך מלש״בים ולא בצורה אנציקלופדית נייטרלית.
בנוסף, חלקים מהטקסט נראים מועתקים מאתר צה״ל, וגם זו בעיה (מבחינת זכויות יוצרים) בערכים בוויקיפדיה.
אסכם ואומר שאם היה עוד מידע - למשל כתבות על המסלול - הייתי מרגישה יותר בנוח עם ערך כזה, אבל מכיוון שהמידע היחיד הוא אתר צה״ל, אין אפשרות להוסיף פסקת היסטוריה ופסקאות נוספות מעבר למידע אינפורמטיבי למלש״ב על המסלול. ‏♪ ‏Funcs‏ ⌘ שיחה22:07, 11 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
תודה על המשוב, העלית נקודות ממש טובות, אנסה לתקן לפיהן. Sudorm9שיחה 00:49, 12 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:רבי ברוך בן שמואל הספרדי למרחב הערכים. תודה ‫213.151.58.11717:55, 8 ביולי 2024 (IDT) הועבר לטיוטה בטענה ש"אינו בשל". הוספתי קטגוריה ומעט חומר, למיטב הבנתי זה מה שיש לכתוב.[תגובה]

אנא ראה דרישת מקור והבהרות בגוף הטיוטה. עמית - שיחה 09:14, 9 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]


טיוטה:מסכה מלניסטית

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

שלום מבקש לעביר את הטיוטה מסכה מלניסטית למרחב הערכים תודה מראש -- Lavibarkaiשיחה 13:38, 12 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

הכנסתי כמה תיקונים בערך כולל בקשה למקורות. התעלמת. מקף העביר לטיוטה - וה"שיפורים" שהכנסת רק הרעו את המצב. תעבור על הערך ותתקן בתשומת לב - יש בערך טעויות מביכות, ולא יתכן שאנציקלופדיה רצינית תציג כאלה. עמית - שיחה 13:01, 14 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
@עמית אבידןהיי לא אצלחתי שהסבר גנטי היה מובן שיפרתי קצת מה אומר Lavibarkaiשיחה 22:59, 10 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
Lavibarkai, ראה הערותי בגוף הערך. עמית - שיחה 17:58, 27 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
@עמית אבידן עשיתי Lavibarkaiשיחה 18:53, 27 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא ברור

אבקש להעביר את טיוטה:נשיא המועצה האירופית למרחב הערכים. תודה ‫87.68.95.14013:47, 14 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

לא מצאתי את הדף. — ‏גבי(שיחה | תרומות) 18:43, 15 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

אירו דיגיטלי

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:אירו דיגיטלי למרחב הערכים. תודה AsafHadar1234שיחה 23:28, 14 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

AsafHadar1234 סימנתי בטיוטה מקומות הדורשים הבהרות ו/או מקורות. לאחר ההשלמה אעביר את הטיוטה למרחב הערכים. עמית - שיחה 14:20, 17 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:צבי הנינג'ה: טירוף המוטנטים למרחב הערכים אחרי כמה תיקונים שעשיתי. תודה Gellerman - שיחה 09:15, 15 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

יש לתקן את סגנון הכתיבה, התחביר, ולהתאים את הערך לזמן כתיבתו (לא יתכן שההתיחסות בערך לשנת 2022 תהיה בלשון עתיד) עמית - שיחה 11:37, 17 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]


טיוטה: וולפגנג טילמנס >>

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

היי יקרים! ערך חדש בעברית לצלם וולפגנג טילמנס — ערכתי ושייפתי רבות, אשמח לסיוע בהעברה למרחב הערכים או להצעות לתיקון -- Aviramjammermanשיחה >" class="ext-discussiontools-init-timestamplink">11:38, 30 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

הערך רחוק מאוד מלהיות מוכן. תתחיל מלעבור על ההנחיות המופיעות בראש דף זה ובדפי ההסבר אליהם הוא מפנה, ותוודא שהכל בערך תקין מבחינה זו. עמית - שיחה 11:44, 30 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
תוכל להנחות אותי טיפה באופן אישי?
האם יש דרך להגדיר את הדף כקצרמר? יש אל הערך לא מעט הפניות, ואין שום מענה בעברית. Aviramjammermanשיחה 13:03, 30 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
אין תחליף ללימוד עצמי בויקיפדיה. תתחיל מויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים, צעד אחר צעד. תעקוב אחרי תיקונים לעריכות שלך על מנת להבין כיצד לשפר. אם אדריך אותך "באופן אישי", כלומר אצביע על טעויות העריכה שביצעת, בפעם הבאה תבצע טעויות אחרות. אם תנסה לקרוא את דפי ההדרכה תיחשף למכלול ההנחיות לכתיבה ובכל פעם שיהיה לך ספק תדע היכן למצוא תשובה.
לגבי הפניות עדיפה הפניה לקישור אדום שמעודדת יצירת ערך על הפניה לקצרמר לא מלוטש שמעודד יצירת ערכים באיכות נמוכה. אנחנו מעוניינים באנציקלופדיה איכותית. עמית - שיחה 13:09, 30 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]
(עשיתי מעט ויקיזציה). כוכב קטןשיחהסיפור 18:58, 30 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: לא מוכן

אבקש להעביר את טיוטה:יונתן ווקס למרחב הערכים. תודה ‫2A0D:6FC2:52E0:3A00:1AA:41A4:906B:671017:23, 31 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]

הערך עדיין זקוק לטיפול רציני, הוא מדי קצר, אין בו תבנית, יש בו את המילים "טקסט לא מעוצב" שבבירור לא אמורות להופיע בערך, אין עליו מספיק מידע ועוד בעיות.
מומלץ להסתכל על ערך של שחקן אחר ולראות איך אמור להיראות ערך על שחקנים ולעצב את הערך לפיו.
(בנוסף, אני לא בטוח כי יש לו חשיבות אנציקלופדית) שיפוץ-ניקשיחה 17:38, 31 ביולי 2024 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:הד המערב למרחב הערכים. תודה Tlilac71שיחה 15:13, 8 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

הטיוטה אינה במצב המאפשר העברתה. ראה הנחיות לתיקון בראש דף זה. עמית - שיחה 17:43, 11 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אני חושב שהגיע הזמן להעביר את טיוטה:יהדות טורקמניסטן, מרוכז בו כלל מקורות המידע שהיה ניתן למצוא באינטרנט, אז מה דעתכם? -- ‫2A02:6680:1104:3F46:AC08:22FF:FE66:49E018:33, 9 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

נא ראה הערותי בדף שיחת הטיוטה. עמית - שיחה 14:53, 12 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:צ'נצ'ו קורליאונה למרחב הערכים. תודה Ferxxocalipsisשיחה 20:18, 12 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

לא עומד בדרישות הבסיסיות לערך בויקיפדיה. עמית - שיחה 15:25, 13 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את הטיוטה "טיוטה:גיפ (הכלאה)" למרחב הערכים תודה -- Lavibarkaiשיחה 17:12, 17 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

@עמית אבידן מה צריך לשפר בטיוטה? Lavibarkaiשיחה 18:35, 17 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
כשיש דבר או שניים מסוימים אני מציין זאת בדף השיחה ובגוף הטיוטה. כשאני לא כותב כלום זה אומר שהטיוטה לא עומדת בדרישות הבסיסיות ביותר, ומומלץ לעבוד עם חונך. בקיצור: הכל לא טוב. עמית - שיחה 09:33, 18 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
@עמית אבידן שיפרתי נראה יותר טוב? Lavibarkaiשיחה 08:51, 5 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]

אבקש לעביר את הטויוטה גיפ (הכלאה) למרחב הערכים שיפרתי אותה הרבה והיא יותר מובנת ממקודם תודה -- Lavibarkaiשיחה 09:53, 5 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

לא. זה לא עומד בסטנדרטים הבסיסיים של כתיבת ערך. עמית - שיחה 17:21, 7 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

יעקב לנדוי

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן

אודה להערות על טיוטה זו. -- הלל.שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד • 21:02, 18 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

אין בטיוטה מקורות כלל. עמית - שיחה 17:48, 19 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
תודה רבה !
הוספתי כמה מקורות. אני צריך להשיג שוב את הספר 'חברה ודת' ולהפנות גם אליו.
יש לי את הPDF של הראיון שערך המחבר עם לנדוי, אבל אין לי מושג איך לצטט משם.... הלל.שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 19:35, 19 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

שלום, התבקשתי לשאול אם טיוטת הערך טיוטה:יעקב לנדוי מוכנה למרחב הראשי. מה דעתכם? ‏DGtal‏ - שיחה 15:28, 6 בנובמבר 2024 (IST) -- ‏DGtal‏ - שיחה 15:28, 6 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

טיוטה:דרקונית

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

האם לדעתכם הטיוטה:דרקונית (צמח)? -- ‫2A02:6680:2119:67A3:F4A:8A00:B325:524B18:17, 20 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

לא. ראה הערותי בדף שיחת הטיוטה. עמית - שיחה 11:31, 21 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]


מאגורת העמודים - בור עוזיהו

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

שלום לכולם,

אני מעוניין להעלות לדיון את הערך "מאגורת העמודים - בור עוזיהו", שנמצא כעת במרחב הטיוטה, לצורך העברתו למרחב הערכים.

לאחר שקיבלתי הערות על הערך, ערכתי אותו ושיפרתי את הניסוחים, ווידאתי שהמונחים נכונים ושיש גיבוי במקורות אמינים. כמו כן, התוכן כעת מנוסח מנקודת מבט נייטרלית, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות. בנוסף, סרקתי את הערך מספר פעמים כדי לוודא שאין בו שגיאות כתיב או בעיות לשוניות.

אני אשמח אם תעברו על הטיוטה המחודשת ותסייעו בהחלטה האם הערך מוכן למרחב הערכים.

להלן הקישור לטיוטה: טיוטה:מאגורת העמודים – בור עוזיהו.

תודה רבה על הזמן והמאמץ! -- Bob2021שיחה 18:02, 24 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

הטיוטה דורשת עדיין עבודה בעיקר בכל מה שקשור לתחביר, וניפוי כל המידע שאינו קשור ישירות אליה. עם זאת, אני לא בטוח שיש טעם להשקיע מאמץ בתיקון היות ויש בארץ מאות אם לא אלפי מאגורות מהתקופה הביזנטית ואף עתיקות יותר, ולא ברור מהטיוטה מדוע דווקא למאגורה זו חשיבות מיוחדת. עמית - שיחה 18:14, 24 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
היי עמית
תודה רבה על המשוב וההערות.
אני מבין את הצורך בתיקון התחביר וניפוי מידע שאינו רלוונטי ישירות לערך. אעבוד על כך כדי לשפר את הטיוטה ולהתאים אותה לסטנדרטים הנדרשים.
לגבי החשיבות של המאגורה הספציפית הזו, חשוב לציין שאין עוד מאגורות כאלו בישראל המבוססות על עמודים, והיא המאגורה הכי גדולה במדבר יהודה. מאפיינים ייחודיים אלו מעניקים לה חשיבות רבה בהשוואה למאגורות אחרות, והם מהווים סיבה מרכזית להכללתה במרחב הערכים.
אני מאמין שמידע זה חיוני לציבור, ולכן אשמח להשקיע את הזמן הנדרש כדי להביא את הטיוטה לרמה המתאימה.
שוב, תודה על העזרה וההכוונה! Bob2021שיחה 18:55, 24 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
אתה יכול לבדוק כעת אם תקין ? Bob2021שיחה 18:59, 24 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
ביצעתי עריכה כללית לטיוטה, יש להשלים מקורות והבהרות במקומות שסימנתי בטיוטה. עמית - שיחה 09:42, 25 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
היי עמית, תוקן, אנא עזרתך בהעברה למרחב הערכים.
תודה,
אסף Bob2021שיחה 15:52, 25 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
ה"מקור" שהבאת אינו מקור לשום דבר, לא מבחינת תוכן ולא מבחינת אמינות. כל הטיוטה הזאת נראית כמו פייק אחד גדול. עמית - שיחה 07:58, 26 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
שלום עמית,
תודה על המשוב "המעמיק והמעשיר". אני מבין שזו גישה שלך להביע את דעתך מבלי לצאת מהבית ולראות את הדברים בעצמך. אמשיך לעבוד על הערך, למרות שאני משער שזה עלול לאתגר את תפיסתך הווירטואלית של המציאות.
בברכה,
אסף Bob2021שיחה 14:53, 29 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
”יש להימנע מהבאת מקור מכתבות בעיתונות הרגילה ובעיתונות אינטרנט, הנכתבות על-ידי עיתונאים שבדרך-כלל חסרים ידע או עניין מדעי בתחום הרלוונטי, ונוטות לחוסר דיוק ושטחיות סנסציוניות, בייחוד בכותרת, שבעיתונות הכתובה תכופות מנוסחת על ידי עורך שלא כתב את הכתבה עצמה, בכפוף לשיקולי משיכת קוראים, שטח בדף העיתון וכדומה. גם כאשר כתבה עיתונאית נכתבת על-ידי מומחה או מראיינת מומחה, יש להציג את הדברים כדעתו בלבד.” (ויקיפדיה:ביבליוגרפיה#דירוג עדיפות מקורות מדעיים, סעיף 12) עמית - שיחה 11:27, 14 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]

משטרת אום דראג' - מצפה מדרג

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן

שלום רב,

אני מבקש להעביר את הערך "משטרת אום דראג' - מצפה מדרג" ממרחב הטיוטה למרחב הערכים הראשי. ביצעתי שיפורים משמעותיים בטיוטה בהתאם להנחיות שניתנו לי, כולל הוספת מקורות מהימנים, שיפור הניסוח לנקודת מבט נייטרלית, ותיקוני פורמט.

הערך עוסק בתחנת משטרה ירדנית היסטורית שהוקמה בשנות ה-50 כחלק ממערך הגנה בדרום יהודה, ומתאר את החשיבות האסטרטגית של התחנה, כמו גם את פעולות השימור שנעשו בשנים האחרונות.

אודה מאוד אם תוכלו לבחון את הערך ולאשר את העברתו למרחב הערכים. אני פתוח להערות נוספות ושיפורים במידת הצורך. -- Bob2021שיחה 18:14, 24 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

להלן הקישור לטיוטא >> טיוטה:משטרת אום דראג' - מצפה מדרג Bob2021שיחה 21:13, 24 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
לא בשל למרחב ערכים. נא לקרוא ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. תודה --David.r.1929שיחה 22:34, 24 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
היי ביצעתי את השינויים הנדרשים - אתה יכול להעביר למרחב הערכים ? Bob2021שיחה 22:17, 25 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]


העברת הערך קרן Stichting INGKA למרחב הערכים

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

קרן Stichting INGKA היא קרן שהוקמה ע"י מייסד 'איקאה' אינגוואר קמפראד , הקרן מסבירה הרבה מהתנהלותו הכספית של קמפארד, ותורמת להבנת מניעיו ומהלכיו בפועל. הערך הוא תרגום של וויקיפדיה האנגלית, ערך לא קצרצר אך גם לא ארוך (או בינוני). זהו. תודה מראש. -- ספר כחולשיחה 16:24, 28 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]

וכרגיל, שכחתי להוסיף קישור לדף טיוטה, להלן: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%A1%D7%A4%D7%A8_%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C/%D7%A7%D7%A8%D7%9F_Stichting_INGKA#%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%AA_%D7%95%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%95%D7%AA ספר כחולשיחה 16:25, 28 באוגוסט 2024 (IDT)[תגובה]
למה הערך לא מוכן? ספר כחולשיחה 01:19, 1 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]
רשמתי בדף השיחה. עמית - שיחה 07:16, 1 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]
שלום. אבקש לחדש את הבקשה שלי, לאור שינויים נרחבים שעשיתי, כפי שניכר בטיוטה ובדף השיחה. תודה. ספר כחולשיחה 20:41, 6 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
אבקש להעביר את הטיוטה קרן Stichting INGKA למרחב הערכים.
העירו לי לשנות ולתקן כמה דברים בערך, ולדעתי עברתי על הצריך תיקון, הסברתי דברים לא מובנים, וניסחתי מחדש את כל הפסקאות כלשוני.
תודה.
-- ספר כחולשיחה 01:50, 9 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
אמנם שינית כמה ניסוחים ומחקת את תבניות ההבהרה, אבל לא הבהרת דבר והבעיות בטיוטה נותרו בעינן. עמית - שיחה 07:00, 9 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: הועבר
מטפל: שיפוץ-ניק

אבקש להעביר את טיוטה:מרדכי אביטאן למרחב הערכים. תודה מקלדת מזהבשיחה 00:03, 2 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]

תודה רבה מנטרים@מקף, HaShumai, Omer abcd, David7031, ספסף, עוז גבריאל, העיתונאי המנטר, Funcs, אייל, ארז האורז, HiyoriX, חובב המכוניות, Lavluv, Neriah, Idoc07, ו־Pixie.ca: אשמח לדעת מה המצבמקלדת מזהבשיחה 14:18, 3 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]
דברים שיש לתקן:
  1. יש להקפיד על ניסוח אנציקלופדי, למשל: אין לכתוב "גם פה רבים..." או "בגיל י״ח"
  2. אין לקשר קישור חיצוני בגוף הערך
  3. כדאי טיפה להרחיב על ספריו.
  4. יש להוסיף מקור לשמועה על הסיפור שמספרים על פטירתו
שיפוץ-ניקשיחה 14:33, 3 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]
@שיפוץ-ניק תודה על ההכוונה תוקן אשמח להעלה מהירה תודה מקלדת מזהבשיחה 20:20, 3 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]
נראה לי במצב מספיק, אבל קח בחשבון שכנראה ייפתח דיון חשיבות על הערך. סליחה על המענה המאוחר. שיפוץ-ניקשיחה 14:56, 28 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

אמט כהן (פסנתרן ג'אז יהודי-אמריקאי)

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

שלום, אבקש להעביר את הערך שתרגמתי ואף כתבתי ת חלקו בעצמי - "אמט כהן". אמט הוא פסנתר ג'אז מוערך, זוכה במספר גדול של פרסים, ודמות ידועה. בנוסף הוא "משלנו" (יהודי), ואין עליו כמעט מידע ברשת. הערך מבוסס מתרגום מויקיפדיה האנגלית - אך שונו קישורים לקישורים עדכניים, תקינים, נכונים עובדתית, נוספו קישורים ומידע עדכני ומידע שלא נכלל בויקיפדיה האנגלית שכלל השקעה באיתורו ובדיקת אמינותו. הערך הוגה על ידי לפחות פעמיים וכן נבדקו הקישורים החיצוניים (ט.ל.ח.) תודה מראש.

קישור לטיוטה: https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:%D7%A1%D7%A4%D7%A8_%D7%9B%D7%97%D7%95%D7%9C/%D7%90%D7%9E%D7%98_%D7%9B%D7%94%D7%9F#%D7%99%D7%94%D7%93%D7%95%D7%AA -- ספר כחולשיחה 16:47, 8 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]

הטיוטה לוקה בתרגמת. עמית - שיחה 17:41, 8 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]
עמית, הגהתי את הערך מחדש ושיניתי הרבה ממה שהיה לפני כן. אבקש לאשר את הערך (באם הוא מתאים, ובאם לא אשמח לפירוט מה עלי לשנות). אני מקווה שכעת הערך מוכן לפרסום. תודה. ספר כחולשיחה 16:40, 9 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]
הערך לוקה בתרגמת ולא מוכן להעברה. גילגמש שיחה 21:15, 10 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]
פירטתי בדף שיחת הטיוטה. עמית - שיחה 21:17, 10 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

אבקש להעביר את טיוטה:צ'נצ'ו קורליאונה למרחב הערכים. תודה רבה Ferxxocalipsis (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]


ניאו-טנטרה

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את הטיוטא משתמש:Djaypal/ניאו-טנטרה למרחב הערכים (כדאי לשקול להסיר את המקף מהשם באותה ההזדמנות - אין לי הרשאות לעשות את השינוי הזה) -- Djaypalשיחה 12:51, 17 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:אוליגוריה (מיעוט מתן שתן) למרחב הערכים. תודה ירדן שיקרצישיחה 11:58, 22 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]

ראה הערות בדף שיחת הטיוטה. עמית - שיחה 19:27, 22 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]


השביתה של גילדת הסופרים של אמריקה ב-2023

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

שלום. אבקש להעביר למרחב הערכים את הערך "השביתה של גילדת הסופרים של אמריקה ב-2023". (הערך היה ערך יתום עד לא מזמן). תודה. קישור לערך: משתמש:ספר כחול/השביתה של גילדת הסופרים של אמריקה ב-2023

-- ספר כחולשיחה 02:47, 27 בספטמבר 2024 (IDT)[תגובה]

נא לתקן תרגמת בכל הערך. עמית - שיחה 18:30, 4 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
תוקן. אפשר לחדש את הבקשה? ספר כחולשיחה 00:05, 7 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

שלום, יישמתי את ההערות שניתנו לי בעבודה רצופה ומאומצת, אבקש לחדש את בקשת העברת הערך. השביתה של גילדת הסופרים של אמריקה ב-2023 -- ספר כחולשיחה 20:02, 7 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

הערך עדיין כתוב באנגלית בעברית, סגנון הכתיבה עדיין מתחת לרמה המינימלית הדרושה במרחב הערכים, וגם העיצוב הבסיסי לא טוב. עמית - שיחה 13:04, 9 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]


כוחות בין מולקולרים

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: חדש

שלום, עברתי על הטיוטה שלי, שיפרתי את הניסוח והוספתי קישורים. לכן, אני מבקשת להעביר אותה למרכז הערכים. https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9:EncyclopediaEditor642/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94 -- EncyclopediaEditor642שיחה 17:18, 4 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

למען הסדר הטוב, הערך הועלה למרחב ערכים והועבר לטיוטה:כוחות בין-מולקולריים. --David.r.1929שיחה 18:57, 4 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
תודה. בעלי הידע בכימיהMeir138, יורם שורק, Orielno, Polskivinnik, Squaredevil, אלון סול, TheBooker66/עמית אבידן, לעיונכם. --David.r.1929שיחה 18:34, 4 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
בעלי הידע בפיזיקהנדב ס, Tshuva, hagay1000, רמי (ידע בסיסי), eman, Eyalweyalw, משה פרידמן, בנצי, E L Yekutiel, saroad, שלום אורי, GidiD, avronj גם בבקשה עמית - שיחה 18:44, 4 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
הערך דורש עדיין ליטוש משמעותי. עדיין כולל שגיאות כתיב וניסוחים לא חלקים. GidiDשיחה 19:14, 4 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש לצרף למרחב הערכים את הטיוטה 'תנור סולארי אודייו'. הערך עוסק בתנור השמש הסולארי הגדול בעולם. קישור לטיוטה תודה. -- ספר כחולשיחה 21:23, 6 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

תרגמת. עמית - שיחה 21:48, 6 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

היי אבקש להעביר את דף טיוטה:יונתן רוזובסקי למרחב הערכים, משתמש:התו השמיני הפך את הערך שלו לדף מוגן ושרק משתמשים ותיקים יכולים להעביר אותו למרחב הערכים. הערך שלו ננעל בגלל יצירה חוזרת ונשנית לא נאותה, יצרתי דף טיוטה חדש ושיפרתי אותו אשמח אם הערך יועבר למרחב הערכים תודה והמשך יום נעים -- Oril12345שיחה 18:08, 14 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: שיפוץ-ניק

אבקש להעביר את טיוטה:נבט בן זדרה למרחב הערכים. תודה ‫2A05:BB80:3A:96EB:701E:5652:1F68:B45922:12, 17 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

אני לא בטוח שיש חשיבות. אבל בכל מקרה, משהו לא בסדר עם הערך. המקור שלך זה התנ"ך בפורטוגזית? ובכל מקרה, הוא קצר מדי. שיפוץ-ניקשיחה 22:36, 17 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

אבקש להעביר את טיוטה:ג'יי ווילר למרחב הערכים. תודה Ferxxocalipsisשיחה 22:13, 19 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: אחר
מטפל: שיפוץ-ניק

אבקש להעביר את משתמש:Naomi Levit/גיל הר-גיל למרחב הערכים. תודה Naomi Levit Naomi Levitשיחה 10:55, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

אין טיוטה כזאת, הערך כבר קיים מזמן. מה כוונתך? שיפוץ-ניקשיחה 11:00, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
יש ערך שנקרא גרינשטיין הר-גיל, אדריכלות נוף ותכנון סביבתי שמדבר על משרד אדריכלות נוף, שלפי הבנתי הוקפא לעריכה על ידי ויקיפדיה ונאמר שימחק. בעל המשרד גיל הר-גיל ביקש במסגרת העבודה לכתוב ערך עליו ולא על המשרד. לפי בדיקה שלי לא מצאתי ערך קיים על גיל הר-גיל חוץ מגרסה באנגלית. הערך שעלתי בעברית הועבר לטיוטה אישית כי הוא לא היה בשל ולאחר שיחה עם נציג שהקפיא את הערך, תיקנתי לפי הערותיו, אך טרם קיבלתי מענה.
אני לא יודעת איך להעביר את הטיוטה האישית כך שכולם יוכלו לראות ולערוך ולהגיב עליה.
אולי פספסתי משהו בחיפוש שלי, על איזה ערך אתה מדבר שכבר קיים? Naomi Levitשיחה 11:11, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
כוונתך למשתמש:Naomi Levit/גיל הר-גיל? --David.r.1929שיחה 11:14, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
כן Naomi Levitשיחה 11:16, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
הערך גרינשטיין הר-גיל, אדריכלות נוף ותכנון סביבתי לא אמור להימחק. התקיים עליו דיון חשיבות לפני 10 שנים והוחלט לא למחוק אותו. ראיתי עכשיו שהדף גיל הר-גיל מפנה לדף של החברה לאחר שהוחלט שלכל אחד מהם בפני עצמו אין חשיבות, אלא יש חשיבות לחברה. שיפוץ-ניקשיחה 11:18, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
אוקיי, במשרד הבינו את ההפך. אפשר לשאול מדוע אין חשיבות לכל אחד בפני עצמו? יש הרי ערכים על אדריכלים בפני עצמם. Naomi Levitשיחה 11:21, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
כך הוחלט לפני עשר שנים בדיון על ידי המשתתף היחיד בעל זכות ההצבעה שהיה בו. ראי שיחה:גיל הר-גיל.
רק מציין שאם את עובדת במשרד, יש לציין עריכה בתשלום.
אם את רוצה לשחזר צריך לפעול לפי ויקיפדיה:שחזור ערך שנמחק מפאת חוסר חשיבות אנציקלופדית. שיפוץ-ניקשיחה 11:27, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
אוקיי, תודה על המענה.
במידה ואתבקש לעדכן את הערך של המשרד, ממי אפשר לבקש לפתוח את הערך לעריכה שוב? Naomi Levitשיחה 11:36, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
על פי מה שאני רואה, הערך פתוח לעריכה. את צריכה לפעול לפי הדף וק:עריכה בתשלום. שיפוץ-ניקשיחה 11:44, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
אין בעיה, תודה Naomi Levitשיחה 11:48, 21 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

משתמש:Dbensa/טיוטה

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: הועבר

משתמש:Dbensa/טיוטה-- Dbensaשיחה 10:04, 22 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

בעלי הידע ביהדות , לעיונכם. תודה --David.r.1929שיחה 10:35, 22 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
הפרק "קורות חייו" סובל מפיצול יתר לתת-פרקים. ראוי לסלק רבות מהכותרות שבו. דוד שישיחה 11:24, 22 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
אני לא בטוח שיש לו חשיבות אנציקלופדית. Biegel • תייגו אותי במענה לדברישיחה 11:26, 22 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
לא ידוע לגבי חשיבות, ערכתי מעט, הוספתי קצת הבהרות לצורך שיפור הערך. בן-ימיןשיחה 13:28, 22 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
דוד שי בן-ימין שלום, תקינתי את רוב ההערות והרחבתי את הערך משמעותית. אשמח להעביר לטיפול. תודה Dbensaשיחה 12:10, 3 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
דוד שי בן-ימין שלום, אשמח לדעת מי הגורם המטפל בדף הזה? תודה Dbensaשיחה 14:19, 12 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
לטעמי אפשר להעביר למרחב הערכים. דוד שישיחה 18:14, 12 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: הועבר

אבקש להעביר את אתר ערב 48 למרחב הערכים. תודה אסתר ברוקשיחה 14:25, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

אציין שקיים ערך בוויקי בערבית – عرب 48 (موقع ويب) --David.r.1929שיחה 15:11, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
בעלי הידע בערביתamikamraz, סיון ל, אלדד, יואל, בן עדריאל, Kulystab, שלו22, המקיסט, אנונימי מדי, בוסתן, עידן, Alon112, שמזן, WqemenW/עמית אבידן/חזרתי, מה דעתכם. תודה --David.r.1929שיחה 21:27, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
על פניו נראה שאפשר, לשם "ערב 48" חזרתישיחה 22:18, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
אסתר ברוק, נא ראי הערתי בפיסקת "קהל יעד והשפעה". עמית - שיחה 22:30, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
העברתי. איש עיטי - הבה נשיחה 22:20, 26 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן

אבקש להעביר את טיוטה:רפאליס למרחב הערכים. תודה ‫2A05:BB80:36:4EE3:9DD4:A43A:FCA0:393F15:39, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

תודה. הערך הועבר לטיוטה אתמול. הוא עדיין לא בשל למרחב ערכים. נא לקרוא ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים. --David.r.1929שיחה 19:08, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:לאה אביר למרחב הערכים. תודה Rikookooשיחה 20:37, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:אהרון פופובצר למרחב הערכים. תודה אורית דניאלשיחה 21:44, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: PurpleBuffalo

Hi dear Hebrew Wikipedia users!

I am not a native Hebrew speaker, but I have learned some Hebrew words on the internet. I created an article as a draft on the Hebrew Wikipedia about a historical site in Albania, which this article is missing on the Hebrew Wikipedia. Please review it with the words I used in Hebrew and here is the content I used from English:

https://www.dropbox.com/scl/fi/krm6nvyonkyp2xglzucur/the_ancient_walls_of_durres_article.docx?rlkey=ox6531u8yx9undub3pxivbku9&st=2ra4ykr7&dl=0

to write in Hebrew.

You may correct the draft if isn't translated correctly, and then make it an article.

Thanks

אבקש להעביר את טיוטה:חומות עתיקות של דורס למרחב הערכים. תודה BelAmi236632שיחה 23:23, 24 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

הערך סובל מתרגמת קשה, ולא ניתן להעבירו למרחב הערכים. הוא דורש שכתוב יסודי, שלא לומר כתיבה מחדש. תאו הארגמן - שיחה 00:22, 25 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן

אבקש להעביר את טיוטה:עקיבא שטרנברג למרחב הערכים. תודה Akivanuritשיחה 10:29, 25 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

תודה. לא בשל למרחב הערכים. נא לקרוא ויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים (לא התייחסתי לגבי החשיבות). --David.r.1929שיחה 19:32, 25 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:גשר ברסי למרחב הערכים. תורגם מויקיפדיה האנגלית והצרפתית. תודה. BforBereshitשיחה 17:37, 25 באוקטובר 2024 (IDT) -- BforBereshitשיחה 17:37, 25 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן

אבקש להעביר את טיוטה:עקיבא שטרנברג למרחב הערכים. תודה Akivanuritשיחה 20:54, 26 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

@Akivanurit, ראה #טיוטה:עקיבא שטרנברג. איש עיטי - הבה נשיחה 22:11, 26 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]
בבקשה Akivanuritשיחה 23:15, 26 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

העברת ערך

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: אחר

שלום מה ניתן לשפר בטיוטה משתמש:Meni yuzevich/יוסף הרטמן כדי להעביר למרחב הערכים הרטמן (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

הרטמן, לא שיפור הערך נדרש כי אם קיום וק:דיון שחזור, מאחר שהערך נמחק בעקבות דיון חשיבות ב-2016. איש עיטי - הבה נשיחה 22:10, 26 באוקטובר 2024 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: שיפוץ-ניק

לאחר ביצוע שינויים בהתאם להנחיות, אבקש להעביר את טיוטה:עקיבא שטרנברג למרחב הערכים. תודה Akivanuritשיחה 09:33, 27 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

הערך סובל מבעיות עיצוב והוא ללא מקורות. שיפוץ-ניקשיחה 16:32, 27 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

יוסי עבדו

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן

אשמח להעביר הערך על שם יוסי עבדו מטויטות לערך ציבורי. אשמח תוסיפו גם הדף של התוכנית דיט ראשון תוכנית טלויזיה קשת , יש לה ערך בויקיפדיה וצריך לקשר לדף של יוסי , לא הצלחתי לבצע. בקשר לתמונות תועלו להשתמש באיזה תמונה שתרצו מהרשת. פיסבוק יוטויוב.

-- 220992yשיחה 16:28, 27 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

משתמש:Ohad Rubinstein/טיוטה (התנועה החברתית האיטלקית)

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

שלום, בשבועיים האחרונים עבדתי על תרגום ערך בעברית לתנועה החברתית האיטלקית המתבסס על הדף הבא באנגלית: https://en.wikipedia.org/wiki/Italian_Social_Movement#cite_note-78

סיימתי לתרגם, לערוך ולהוסיף מקורות ורציתי לבקש העברה של דף הטיוטה מהסטטוס הנוכחי והפיכתו לדף ויקיפדיה פעיל. זה קישור לדף הטיוטה שעליה עבדתי: משתמש:Ohad Rubinstein/טיוטה

-- Ohad Rubinsteinשיחה 17:52, 27 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

משתמש:Ohad Rubinstein/טיוטה Ohad Rubinsteinשיחה 17:53, 27 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]
הטיוטה סובלת מתרגמת. עמית - שיחה 17:28, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]
תוכל להסביר לי יותר מה אני יכול לעשות כדי לשפר את הערך ומה הכוונה בתרגמת? תרגמתי את הערך מהדף באנגלית כפי שציינתי, ולכן אשמח לדעת אם יש נקודות או הערות ספציפיות לשיפור שתוכל לתת לי על מנת שהדף יהיה ראוי להעברה למרחב הערכים.
תודה מראש! Ohad Rubinsteinשיחה 19:09, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]
ראו תרגמת. --David.r.1929שיחה 19:19, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]
היי עמית. עברתי על הערך מחדש, ושיפצתי את ניסוח הטקסט כולו כמיטב יכולתי. אשמח אם תוכל לעדכן אותי אם זה מספיק טוב כדי שיהיה ניתן להעבירו למרחב הערכים, ואם לא - מה עוד ניתן לשפר בו. Ohad Rubinsteinשיחה 20:46, 2 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

משתמש:Dvirs12/סיפאדן

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: Neriah

שלום לגבי הערך אני תקנתי והוספתי דברים רבים עדין אני מוסיף דברים שאני מוצא אבל לפי דעתי הוא במצב שאפשר כבר תעביר לערכים תודה רבה

-- Dvirs12שיחה 11:30, 28 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

הועבר. נריה - 💬 - 14:01, 29 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את הדף טיוטה:קט בה למרחב הערכים. תודה מראש. דור פוזנרשיחה 15:27, 28 באוקטובר 2024 (IST) -- דור פוזנרשיחה 15:27, 28 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

אנא ראה הערתי בדף השיחה של הטיוטה. עמית - שיחה 17:31, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: אחר
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:גיא לובלצ'יק למרחב הערכים. תודה ‫2A05:BB80:36:4EE3:A9D8:7CE9:6974:CDA316:22, 28 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

יש לפתוח דיון שחזור. עמית - שיחה 17:38, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

ברכה גאוני

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

בבקשה להעביר למרחב הערכים. -- Tami GFשיחה 18:25, 28 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

חסרים מקורות. צריך מקורות לכל טענה שאינה טריוויאלית. שיפוץ-ניקשיחה 18:31, 28 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]
הוספתי מספר מקורות. נא לציין לאילו טענות נדרש מקור. תודה. Tami GFשיחה 09:01, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]
סימנתי שתי טענות שבמובהק דורשות מקור. עם זאת, אני בספק רב אם הטיוטה עומדת באיזשהו רף בסיסי של הקריטריונים לערכי אישים. אני מציע לך לשקול מחדש אם לנסות בכלל להעלות את הערך. עמית - שיחה 17:49, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]
הוספתי מקורות במקום של ההערה השניה. לגבי הסימון הראשון - זהו משפט סיכום של מה שמוצג באופן מפורט בחלק של המאמרים ושם יש גם מקורות. האם להשתמש בהם פעמיים? או להוריד את המשפט הזה מהסיכום? Tami GFשיחה 20:18, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]
  1. לא ראיתי שום שינוי שנעשה בטיוטה מאז הסימון שלי
  2. המשך דיון בדף השיחה של הטיוטה בבקשה
עמית - שיחה 23:34, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

טיוטה:רונית טסלר עדן

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: עמית אבידן

מבקשת להעביר טיוטא זו למרחב הערכים טיוטה:רונית טסלר עדן -- יופי וזהושיחה 23:26, 28 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

ניסוח תוקן. לבחינת העברה מחדש יופי וזהושיחה 08:57, 1 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
ראי הערתי בדף שיחת הטיוטה. עמית - שיחה 15:53, 1 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
ערכתי תיקונים יופי וזהושיחה 12:37, 5 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: הועבר

אבקש להעביר את טיוטה:אלכסנדר מקומב למרחב הערכים. תודה Tolkienayשיחה 20:23, 29 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

חסרים מקורות שיפוץ-ניקשיחה 23:04, 29 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן

בבקשה להעביר את טיוטה:גשר פגסוס (מוזיאון) למרחב הערכים (ערך מתורגם). תודה. BforBereshitשיחה 12:09, 30 באוקטובר 2024 (IST) -- BforBereshitשיחה 12:09, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן

אבקש להעביר את טיוטה:יוסקה בדיחי למרחב הערכים. תודה בשער ההיסטוריהשיחה 14:31, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

@בשער ההיסטוריה הטיוטה לא מוכנה לההעברה, למעשה לא כתוב כלום. איילשיחה 14:52, 30 באוקטובר 2024 (IST)[תגובה]

טיוטה:חיל האוויר הפורטוגלי

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

מבקש להחזיר בחזרה את הדף שכתבתי באורך 50,000 תווים ו-13 הערות שוליים בשם 'חיל האוויר הפורטוגלי' ממצב טיוטה למצב דף. -- IdanSTשיחה 18:32, 1 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

תרגום מכונה ותוכן שגוי. עמית - שיחה 23:54, 1 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

משתמש:לאמילה/IPV

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את משתמש:לאמילה/IPV למרחב הערכים. תודה. לאמילהשיחה 01:59, 2 בנובמבר 2024 (IST) -- לאמילהשיחה 01:59, 2 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן

אני מבקשת להעביר את טיוטה:שמקל למרחב הערכים. הטיוטה מבוססת על תרגום הערך באנגלית ומאמר ממאקו. -- Lulu-listsשיחה 23:06, 3 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן

אבקש להעביר את טיוטה:אסף פוזניאק למרחב הערכים. תודה שיראל ארניבשיחה 16:52, 4 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

הערך לא מוכן כלל. הערך סובל מבעיות עיצוב, בעיות סגנון, והוא ללא מקורות כלל. (אני לא חושב שיש לו חשיבות אנציקלופדית, אבל דיון החשיבות יהיה רק לאחר שהערך יהיה מוכן ויועבר למרחב הערכים) שיפוץ-ניקשיחה 21:52, 6 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: בטיפול
מטפל: שיפוץ-ניק

אבקש להעביר את טיוטה:תנועת המילואימניקים למרחב הערכים. תודה זיו ויינרשיחה 12:09, 5 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

בערך עדיין חסר מידע, הערך עדיין בסגנון לא מספיק. (אני לא בטוח בחשיבות הערך, זה יגיע לדיון כשהערך יעלה). שיפוץ-ניקשיחה 13:55, 5 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
מתנצל ששלחתי בקשה נוספת, רציתי להגיב, אעבור עליו שוב, תוכל לכוון אותי מה חסר לדוגמה? הסתכלתי על ערכים דומים ולא ראיתי הבדלים גדולים. שוב תודה זיו ויינרשיחה 15:14, 5 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
"מילואימניקים" הוא ביטוי לא אנציקלופדי, יש להשתמש בכינוי משרתי מילואים, אני אסתכל הערב על הערך יותר לעומק. שיפוץ-ניקשיחה 17:51, 5 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
ממעבר על הפסקה השלישית בערך: במקום לכתוב "תנועת המילואימניקים", יש לכתוב "התנועה" כמאזכר. נראה לי שכדאי לפצל את הפסקה לשניים. אין לכתוב "ועוד" יש לציין אילו סנקציות הם מציעים.
מה שכתבתי לך הוא מדגם, הערך זקוק לעבודה נוספת. שיפוץ-ניקשיחה 21:56, 6 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: אחר

אבקש להעביר את טיוטה:אליקו בס2 למרחב הערכים. תודה Inbar elimelchשיחה 21:57, 5 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

משתמש:Avisofy/אביגדור משה נוסיקוב

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן

שלום וברכה! הטיוטה נערכה על בסיס הערך ברוסית ובגרמנית על מנת להתאים לסטנדרט של וויקיפדיה, הושלמה ע״י מקורות. אבקש לשקול העברת הטיוטה לסטטוס של ערך -- Avisofyשיחה 03:00, 8 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:Endpoint detection and response למרחב הערכים. תודה ItamarSm521שיחה 17:44, 9 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

מצב טיפול: לא מוכן
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:מכינה קדם צבאית ״כנרת״ למרחב הערכים. תודה MechinatKineretשיחה 14:35, 11 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

יש להפוך את הטיוטה מפרסומת לערך אנציקלופדי. עמית - שיחה 22:29, 11 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

טיוטה: מנכ״ל עכשיו 14

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: לא יועבר
מטפל: עמית אבידן

אבקש להעביר את טיוטה:מנכ״ל עכשיו 14 למרחב הערכים. תודה!

-- צ'ארלשיחה 18:08, 11 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

לא אנציקלופדי בעליל. עמית - שיחה 22:31, 11 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

צבי קורצווייל

[עריכת קוד מקור]

מצב טיפול: הועבר
מטפל: עמית אבידן

פרופ' צבי קורצווייל היה ראש המחלקה ללימודים כלליים בטכניון, הקים את המחלקה להכשרת מורים בטכניון ואף פרסם עשרות של ספרים ומאמרים על גישות שונות בחינוך יהודי הבקשה שלי היא להעביר את הטיוטה לערך קבוע על שמו -- Yaacov Kurtzvailשיחה 22:05, 12 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]

אבקש להעביר את טיוטה: צבי קורצווייל למרחב הערכים Yaacov Kurtzvailשיחה 22:09, 12 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
הטיוטה אינה מוכנה להעברה. יש לערוך אותה בהתאם להנחיות המופיעות בראש דף זה. עמית - שיחה 22:22, 12 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
תודה עמית. אני חדש כאן, תוכל יותר לכוון אותי מה חסר. עברתי על ההנחיות עוד לפני ששלחתי והיה נדמה לי שהערך שכתבתי עונה עליהם. אשמח לעזרתך. Yaacov Kurtzvailשיחה 23:08, 12 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
ההסברים בראש דף זה מפנים אותך לויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים. יש לקרוא בעיון את הדף, כולל כל דפי ההנחיות הנוספים שהוא מפנה אליהם, ולערוך את הטיוטה בהתאם. עמית - שיחה 21:28, 13 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]
עברתי על המדריך, הוספתי ודייקתי ותיקנתי.
ממש מקווה שעכשיו הערך ראוי לפרסום.
אם לא, אנא כתוב לי יותר בפירוט מה נשמט ממני כדי שאוכל לתקן Yaacov Kurtzvailשיחה 22:46, 13 בנובמבר 2024 (IST)[תגובה]