שיחת משתמש:דוד שי/ארכיון68
D9
עריכהתוכל לעבור על הערך דחפור די-9 ולהביט בדף השיחה שלו שיחה:דחפור די-9? לדעתי הערך ראוי להיות מומלץ מכיוון שאין כמעט בשום מקום אחר ברשת מידע אמין ומפורט על הדחפור כמו שיש כאן, אבל אחרים (ובהם משתמש:אלמוג) טוענים שיש בערך בעיות NPOV. אשמח לחוות דעתך ולעריכות מצדך בערך. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 13:15, 3 באפריל 2007 (IDT)
- כמו כן אשמח אם תעבור על הערך קתדרלת נוטרדאם (פריז) ותחווה דעתך, בפרט האם הוא ראוי להיות מומלץ. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 17:20, 6 באפריל 2007 (IDT)
- בינתיים הוסתפתי עוד על המבנה של הכלי ונתונים טכניים חשובים, תמונות, פיסקה על שימוש בצבאות זרים והערות שוליים. בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 19:20, 20 ביולי 2007 (IDT)
שלום. לתמונה זו אין רשיון. אולי כדאי להצמיד לה את GFDL. ערןב 18:00, 12 באוגוסט 2007 (IDT)
- הוספתי. דוד שי 20:51, 12 באוגוסט 2007 (IDT)
טלפתיה או שאנחנו תאומים ?
עריכהבזמן שאני הכנתי את תבנית:שין ימנית אתה הכנת את את תבנית:שין שמאלית, וכשרציתי להכין את תבנית:שין שמאלית - ראיתי שזה כבר מוכן ! • דף • השדה המגנטי של כדור הארץ • שיחה 07:49, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- כל כך התלהבתי מתבנית:דגש , שרצתי לעשות את הצעד הבא, בלי לשים לב שאתה עדיין בסביבה ועובד על המשך הפתרון. דוד שי 07:52, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
למה הושמט משפט זה. למי זה מפריע. "אם היה עדין קיים, ניתן היה לראות בו גוש התיישבות לדוגמא". בסך הכל ציון עובדה. אולי תחזיר אותו למקומו !Daniel Ventura 08:54, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- משפט מיותר לחלוטין. דוד שי 08:58, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
חסימה של משתמש ותיק
עריכהלאחר שחסמתי את תומאס (בעקבות אזהרה בדף השיחה שלו ופעולה ישירה שלו בערך פעולה ישירה) (ערך מורחב בנושא: ויקיפדיה:בירורים), גיליתי שהנוהל החדש מתנה חסימה כזו באישור ביורוקרט. אני מפנה אליך (ואל הביורוקרטים האחרים) את ההחלטה מה לעשות בעניינו של משתמש המנצל את ויקיפדיה באופן שיטתי וחסר בושה כפלטפורמה לקידום אינטרסים. עד שתחליטו, המשתמש ישאר חסום. עוזי ו. 13:43, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- אני שלם לחלוטין עם חסימתו של תומאס, ולו רק משום שנכנס למלחמת עריכה. דוד שי 18:24, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
סליחה
עריכהפשוט הפקמן המעצבן הזה מחק לי את דף המשתמש, כי עשיתי לו כאב ראש כביכול
סקר ניקוד
עריכהדוד שלום ! בעקבות חילוקי דעות בנושא בוט לתיקון ניקוד, הוצע לעשות סקר. ראה טיוטת סקר ניקוד. מה דעתך ? ואיך טבלת האותיות המנוקדות נראות במחשב שלך ? • דף • השדה המגנטי של כדור הארץ • שיחה 20:18, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- בטיוטת הסקר היתה בעייה ברווחים בין השורות (שלא ראיתי על חלונות 2000) עכשיו חזרתי הביתה, ראיתי את הבעייה (ב-XP) והוספתי רווחים בין השורות. • דף • השדה המגנטי של כדור הארץ • שיחה 21:41, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
בעקבות דבריך בשיחה:פעולה ישירה
עריכה- נראה שיש אנשים שזמנם בידיהם, ומותר להם לבחור איזה ערכים הם רוצים לכתוב, ויש אנשים שלא כך הוא, וכשיש מריבה בין 2 צדדים, מיד עליהם לשמוט את העט ולרוץ לסתום פרצות.
- בזמן המריבה תרמתי מעט לערך אחד, פרק לערך אחר ויצרתי ערך שלישי. משום מה זה זיכה אותי ב"אות קלון".
- אני האיש שיתרום תרומה נאה לאיכות העברית?
- אם "אתרום" בערך נפיץ כזה מיד יבואו כמה נשמות טובות ויתחילו במזמורי הלל. מה קרה ל"לכו לכתוב ערכים"? מנקודת המבט שלי, אד הומינם שולתתת. האזרח דרור 21:03, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- הבעיה בערך, כפי שהשתקפה בפסקה הראשונה שלו ובסופו, חמורה הרבה יותר מאשר איכות העברית - זהו ערך ירוד, המצריך שכתוב. התערבותך בדף השיחה של הערך, המתמקדת בטפל ומזניחה את העיקר, בעייתית בעיני, וכבר נימקתי מדוע. פעולותיך האחרות אינן מצדיקות פעולתך זו. דוד שי 21:09, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- בעיני זה מצבם של מאות עד עשרות אלפי ערכים אחרים בויקיפידה. לא רק אני "התמקדתי בטפל" אבל רק אני ודרל זכינו ל"אות קלון" (וכי מי אמר שדווקא עלינו החובה לשפר את הערך? במה אנו שונים מויקיפדים אחרים?
- ואם הייתי מתמקד בעיקר, כמו שקרא בעבר, היה סיכוי סביר להגברת האש, וגם אז היית אתה או אנשים אחרים באים בטענות. מכיר את הבדיחה "למה אין לך כובע"?
- בעיני, הדברים שהתרחשו בעקבות מלחמת העריכה (כולל דבריך שלך בבירורים ובדף השיחה) אינם דבר טפל, גם אם העילה לכך היא טפלה. האזרח דרור 21:24, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- אני רואה באות הקלון שהענקתי לך סוג של שירות, שבא לפקוח את עיניך. אם אינך רוצה לקבלו, וחשוב לך להוכיח שאתה טובל בשמן זית, לא אתווכח אתך - אינני מאלה המעבירים בכוח זקנה את הכביש. דוד שי 21:34, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- אם אתה רוצה, אני אזכה אותך בסוג דומה של "שירות" לדוגמה בערך ניהול משברים, ואולי תיווכח ש"אותות כאלה" לא פוקחים עיניים ולא בטיח. האזרח דרור 21:46, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- אני רואה באות הקלון שהענקתי לך סוג של שירות, שבא לפקוח את עיניך. אם אינך רוצה לקבלו, וחשוב לך להוכיח שאתה טובל בשמן זית, לא אתווכח אתך - אינני מאלה המעבירים בכוח זקנה את הכביש. דוד שי 21:34, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- הבעיה בערך, כפי שהשתקפה בפסקה הראשונה שלו ובסופו, חמורה הרבה יותר מאשר איכות העברית - זהו ערך ירוד, המצריך שכתוב. התערבותך בדף השיחה של הערך, המתמקדת בטפל ומזניחה את העיקר, בעייתית בעיני, וכבר נימקתי מדוע. פעולותיך האחרות אינן מצדיקות פעולתך זו. דוד שי 21:09, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
בעקבות דבריך בבירורים
עריכהנפל עלי ייאוש והתחושה כי בעל ההרשאה הוא בעל הדעה במיזם זה השתלטה עליי. כיצד יתכן שאדם שהינו צד במלחמת עריכה יחסום את הצד השני? כיצד יתכן שהוא יזכה על כך לציון לשבח? קרני • שיחה • משנה 21:22, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- לא הייתה זו מלחמת עריכה בין שניים, אלא טיפול במשתמש פראי, שבמקום לעבור לדיון בדף השיחה, בחר להיכנס למלחמת עריכה עם שני מפעילים (ראה גרסאות קודמות). במצב זה אחד מהם רשאי בהחלט לחסום את המשתולל (הרי לכך נועדה הרשאת החסימה), ותבוא עליו הברכה. דוד שי 21:32, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- כל הצדדים כאן נכנסו למלחמת שחזורים לגרסתם שלהם ולא לגרסה היציבה - כך שעוזי ופקמן אשמים בשחזורים פרועים ממש כמו תומאס. איני מבין כיצד ניתן להעלים מעובדה זו עין. היותם מפעילים אינה נותנת שום עדיפות לגרסה שלהם. קרני • שיחה • משנה 21:42, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- אתה חוזר כאן על נרטיב הזוי שאין לי מושג מנין הגיע. איתרתי בערך קישור למדריך; איננו מקשרים למדריכים. יתרה מזו, מדובר במדריך המסית לפעולה בלתי חוקית. קראתי אותו, והשתכנעתי שהוספת הקישור היא השחתה חמורה. הסרתי את הקישור. במקביל לזה איתרתי את המשתמש שביצע את ההשחתה, והזהרתי אותו שלא יחזור על מעשיו. כתבתי שהוספת קישור כזה מצדיקה לטעמי חסימה ארוכה, אבל מכיוון שלא אותרה בזמן, אינני חוסם אותו. מיד אחר-כך גיליתי שהמשתמש שהוזהר חזר על ההשחתה, ואף התעקש על חזרה זו כשמפעיל אחר ביטל אותה. חסמתי אותו, כפי שהיה ראוי לעשות מיד כשהתגלתה ההשחתה המקורית. עוזי ו. 21:56, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- קישור למדריך בנושא הערך אינו בהכרח השחתה. כך למשל בערך על מאכל כלשהו טבעי להוסיף קישור למתכון. בערך על שפה טבעי לקשר לאתרים המלמדים את השפה. הדבר מסייע לקורא להבין טוב יותר במה הערך עוסק. כך שלא ברור לי על מה אתה מבסס את דבריך. קרני • שיחה • משנה 22:01, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- הנושא עירב את ויקיחדשות (מסיבה שלא ברורה לי לגמרי), ולכן מצאתי עצמי גם מעורב בו. פניתי אל תומאס בעצמי והערתי לו שמה שהיה צריך לעשות זה לפתוח בעצמו דיון בדף השיחה, ולא להכנס למלחמת עריכה על הלינק שבאמת לא היה לו מקום. כן, עוזי היה יכול ליטול דבריו מהנושא ולפנות למפעיל אחר שהיה חוסם את תומאס (הוא לא היה מתקשה למצוא אחד, כולנו יודעים זאת), אבל התוצאה הייתה זהה רק עם עליהום גדול יותר וטרחה עבור עוד משתמשים. בסופו של דבר, תומאס הציע המיטה והלך "עם הראש בקיר". זהר דרוקמן - I♥Wiki 22:05, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- קרני, גם אם לא ברור לך על מה עוזי ו. מבסס את דבריו בעניין השחתה, נדמה לי שברור לך על מה מבוססת חסימתו של תומאס. אני מציע שתסתפק בהבנה זו, העונה על השאלה שבה פתחת דיון זה. דוד שי 22:07, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- אני מסכים שתומאס נהג שלא כשורה בכניסתו למלחמת שחזורים ואיני מגן עליו בנושא זה. הבעיה היא שעוזי ופקמן נהגו בדיוק כמו תומאס. וגרוע מזה בסופו של יום נכפתה דעתם ללא כל דיון מחלוקת. מטריד אותי לראות כיצד מי שבידיו סמכויות מפעיל קובע על דעת עצמו כי גרסתו ראויה יותר, משתמש לשם כך בכל סמכויותיו כמפעיל ואיש אינו מתקן את העוול. אינך צריך לענות על כך. אני כבר מבין שדבר לא יעשה בנידון. קרני • שיחה • משנה 22:12, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- קרני, גם אם לא ברור לך על מה עוזי ו. מבסס את דבריו בעניין השחתה, נדמה לי שברור לך על מה מבוססת חסימתו של תומאס. אני מציע שתסתפק בהבנה זו, העונה על השאלה שבה פתחת דיון זה. דוד שי 22:07, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- הנושא עירב את ויקיחדשות (מסיבה שלא ברורה לי לגמרי), ולכן מצאתי עצמי גם מעורב בו. פניתי אל תומאס בעצמי והערתי לו שמה שהיה צריך לעשות זה לפתוח בעצמו דיון בדף השיחה, ולא להכנס למלחמת עריכה על הלינק שבאמת לא היה לו מקום. כן, עוזי היה יכול ליטול דבריו מהנושא ולפנות למפעיל אחר שהיה חוסם את תומאס (הוא לא היה מתקשה למצוא אחד, כולנו יודעים זאת), אבל התוצאה הייתה זהה רק עם עליהום גדול יותר וטרחה עבור עוד משתמשים. בסופו של דבר, תומאס הציע המיטה והלך "עם הראש בקיר". זהר דרוקמן - I♥Wiki 22:05, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- קישור למדריך בנושא הערך אינו בהכרח השחתה. כך למשל בערך על מאכל כלשהו טבעי להוסיף קישור למתכון. בערך על שפה טבעי לקשר לאתרים המלמדים את השפה. הדבר מסייע לקורא להבין טוב יותר במה הערך עוסק. כך שלא ברור לי על מה אתה מבסס את דבריך. קרני • שיחה • משנה 22:01, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- אתה חוזר כאן על נרטיב הזוי שאין לי מושג מנין הגיע. איתרתי בערך קישור למדריך; איננו מקשרים למדריכים. יתרה מזו, מדובר במדריך המסית לפעולה בלתי חוקית. קראתי אותו, והשתכנעתי שהוספת הקישור היא השחתה חמורה. הסרתי את הקישור. במקביל לזה איתרתי את המשתמש שביצע את ההשחתה, והזהרתי אותו שלא יחזור על מעשיו. כתבתי שהוספת קישור כזה מצדיקה לטעמי חסימה ארוכה, אבל מכיוון שלא אותרה בזמן, אינני חוסם אותו. מיד אחר-כך גיליתי שהמשתמש שהוזהר חזר על ההשחתה, ואף התעקש על חזרה זו כשמפעיל אחר ביטל אותה. חסמתי אותו, כפי שהיה ראוי לעשות מיד כשהתגלתה ההשחתה המקורית. עוזי ו. 21:56, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
- כל הצדדים כאן נכנסו למלחמת שחזורים לגרסתם שלהם ולא לגרסה היציבה - כך שעוזי ופקמן אשמים בשחזורים פרועים ממש כמו תומאס. איני מבין כיצד ניתן להעלים מעובדה זו עין. היותם מפעילים אינה נותנת שום עדיפות לגרסה שלהם. קרני • שיחה • משנה 21:42, 13 באוגוסט 2007 (IDT)
יש מספר אי-דיוקים בנרטיב שעוזי כתב מעלה. עוזי כותב: "איתרתי בערך קישור למדריך;" הכל התחיל בעריכה של תומאס בשעה 17:38 בה הוא הוסיף קישור לוויקיחדשות [1]. נראה שכעבור זמן מה עוזי בדק עריכה זו בשינויים האחרונים או רשימת המעקב שלו, והחליט לשחזר אותה (לא ידוע למה, הוא לא נימק זאת). אבל הוא גם הבחין במדריך שמופיע מעליה בקישורים, וניגש לקרוא אותו. עוזי כותב: "איננו מקשרים למדריכים." זה לא נכון, רק באחרונה שי יקיר הוסיף עשרות קישורים למדריכי וידאו באתר StudyTV (למשל, מדריך כיצד לעסות איברים מסויים בגוף). עוזי כותב: "יתרה מזו, מדובר במדריך המסית לפעולה בלתי חוקית." אין לי מושג, אולי עוזי קרא אותו, אבל הוא מעולם לא טרח לתת דוגמא להסתה לפעילות בלתי חוקית המופיעה במדריך. עוזי כותב: "והשתכנעתי שהוספת הקישור היא השחתה חמורה. הסרתי את הקישור. במקביל לזה איתרתי את המשתמש שביצע את ההשחתה, והזהרתי אותו שלא יחזור על מעשיו." אולי הוא השתכנע שמדובר בהשחתה, אבל לנמק ולהוכיח זאת הוא לא עשה, ולא הגיב לתומאס שהגיב על האזהרה דנן. עוזי כותב: "מיד אחר-כך גיליתי שהמשתמש שהוזהר חזר על ההשחתה" זה לא נכון, מיד לאחר האזהרה עוזי חזר אל הערך ומחק הן את המדריך הישן של תומאס, הן מדריך ישן עוד יותר של אודוניאן והן קישור חדש של תומאס לוויקיחדשות שהוא זה שהביא אותו מלכתחילה לערך, תוך שימוש בתקציר עריכה מטעה ופסול ("ויקיפדיה אינה מדריך (ודאי שלא לפעולות בלתי חוקיות)"), עוזי חזר לערך רק כעבור חצי שעה. ממשיך וכותב עוזי: "ואף התעקש על חזרה זו כשמפעיל אחר ביטל אותה. חסמתי אותו, .." בפועל, לעומת זאת, רק לאחר ששחזר את תומאס פעמיים נוספות (ובאמצע הפעיל הגנה על הערך), חסם עוזי את תומאס. לטעמי, אי-דיוקים אלו מערערים את הנרטיב של עוזי ואת מידת הצדקת החסימה דנן. יחסיות האמת 01:36, 16 באוגוסט 2007 (IDT)
משטרת החסימות
עריכההתפלאתי למקרא דבריך בשיחה:אורית סטרוק. כבר נתקלתי במפעילים שאיימו בחסימה בעבר, אך דבריך הנ"ל אינם מובנים לי. אם אתה מבקש לאיים על משתמש אחד או יותר בחסימה אם יחזרו על התנהגות מסוימת, ייטב אם תציין את זהותם ואת מהות ההתנהגות שאתה מוצא פסולה. קומולוס • שיחה בואו לעזור בתערוכה 00:16, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
- אינני מבקש לאיים על איש. כל שרציתי הוא שהמשתתפים יזהרו מלגלוש להתקפות אישיות, משום שהתרשמתי שהם קרובים לכך. לא מצאתי צורך לרדת לפרטים. כוונתי הייתה לצנן את הרוחות, אך אני מתרשם שרוחך הפכה לסוערת דווקא. נסה להתנחם בכתיבת ערך כלשהו, אולי זה ישכיח ממך את קיומי. דוד שי 05:59, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
אהבתי
עריכהאת תשובתך בשיחה:גבול הצפון :-) --לירן (שיחה,תרומות) 00:37, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
קיפוד
עריכהזה לא גם סוג של עמדה במוצב? זכורני ששמרנו בקיפוד. חגי אדלר 07:47, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
- לא יודע. דוד שי 07:48, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
- זה גם. בדרך כלל מעין תל עגלגל Ori~ 07:50, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
- אני לא חושב שזאת עמדה במוצב. קיפוד זה מכשול נגד טנקים המורכב משלוש כונסאות מתכת מאונכות זה לזה. גילגמש • שיחה 08:14, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
- זה גם. בדרך כלל מעין תל עגלגל Ori~ 07:50, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד, חשבתי על סוג נוסף של טעות, שלא ידעתי אם לשלב בערך הנ"ל, כי דוגמה זו אינה מתאימה להגדרה בפתיח, ולא ברור לי אם ההגדרה זקוקה להרחבה או שהדוגמא שלי אינה שייכת לכאן:
בטרם היות מעבדי התמלילים, מסמכים משרדיים (למשל חוזים שיצאו ממשרדי עו"ד) הוכנו ע"י בעל המקצוע בכתב יד, והועברו להדפסה למזכירה, שהדפיסה במכונת כתיבה. לעתים נפלו טעויות בהדפסה בשל קשיי פענוח כתב היד.
מה דעתך? בברכה, גברת תרד • שיחה 09:31, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
- קשה לי להחליט בעניין זה. אם נראה כטעות דפוס כל טעות שנעשתה על-ידי הסדר/המזכירה, כלומר בעל המקצוע שמעביר מכתב יד לדפוס, הרי גם שגיאה הנובעת מהבנה לקויה שלו את כתב היד תיחשב לשגיאת דפוס. נחכה לדעות נוספות. דוד שי 21:32, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
- שלום לכם דוד וגב' תרד. לדעתי טעות העתקה ופענוח אינה טעות דפוס. בחקר ההדרת כתבי היד, יש עיסוק נרחב בטעויות העתקה שונות (למשל "מחמת הדומות" וכו'). לא נראה לי שמקומן של טעויות כאלה בערך זה. אולי מקומן בערך טעות העתקה. בברכה ---יוני--- 11:21, 15 באוגוסט 2007 (IDT)
- יפה פתרת זאת. דוד שי 07:27, 16 באוגוסט 2007 (IDT)
- שלום לכם דוד וגב' תרד. לדעתי טעות העתקה ופענוח אינה טעות דפוס. בחקר ההדרת כתבי היד, יש עיסוק נרחב בטעויות העתקה שונות (למשל "מחמת הדומות" וכו'). לא נראה לי שמקומן של טעויות כאלה בערך זה. אולי מקומן בערך טעות העתקה. בברכה ---יוני--- 11:21, 15 באוגוסט 2007 (IDT)
בקשת חונך
עריכהשלום דוד, לאור העתקתי ערך מאנציקלופדיה, הורו עלי מגיסטר וחגי אדלר להוסיף תיבה של בקשת חונך. את התיבה הוספתי. האם אתה חושב שלאור תרומותיי לאחר מכן (אנא הסתכל בתרומותיי), אוכל להוריד את התיבה? אנא חזור אלי בהקדם (אם אפשר בדף שיחתי). תודה מראש, עדידס25 16:08, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
- אין לי זמן הערב לעבור על עריכותיך, אבל לדעתי לכותב חדש חונך יכול רק להועיל, כך שאין כל רע בתיבת חונך. אם החונך יגלה שאינך זקוקה לו, לא יתעקש להישאר. דוד שי 21:27, 14 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד. לדעתי כדאי שתעיף מבט בדף הנ"ל. יום טוב.
שינוי שם
עריכהאני רוצה לשנות את השם משתמש שלי, ראה בבקשה מהמפעילים
- שונה. מעתה שמך הוא מ.ה. דוד שי 06:40, 16 באוגוסט 2007 (IDT)
אוטיזם
עריכהשלום, היו על כך מספר תחקירים בתוכניות טלוויזיה שונות, אבל לא ראיתי אף פעם ארגון חזרה בתשובה רציני שמשתמש בטענה הזו. אני חושב שניתן להסיר את המשפט. pacman - שיחה 21:32, 16 באוגוסט 2007 (IDT)
חסימה נוספת
עריכהאנא ראה שיחת משתמש:כל יכול#במקום חסימה. חסמתי את המשתמש לשבוע. אני מקווה שהודעה זו דינה כ"התייעצות". עוזי ו. 21:45, 16 באוגוסט 2007 (IDT)
- כדין חסמת אותו. עכשיו נדע האם הוא באמת כל יכול, או רק מתיימר לכך. דוד שי 21:47, 16 באוגוסט 2007 (IDT)
- אני מאמין ש"כל יכול" היה כינוי רק בשביל לשעשע ולא לפגוע באף אחד. לכן אין מקום להערה כזאת על כינויו. Natan7 21:57, 16 באוגוסט 2007 (IDT)
שחזרתי את תוספתך
עריכהבויקיפדיה:בודק, ראה נימוקיי בדף השיחה. יחסיות האמת 05:55, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
- אשמח אם תשימו שניכם לב להערתי שם. קילגור טראוט*הצטרפו למיזם המדינות* 07:15, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
נא ראה את הערתי בדף השיחה. יעקב 11:58, 17 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד
עריכההכנתי נוסח רשמי להצעה בפרלמנט לעניין איחוד ערכי השנים, אשמח אם תוסיף שם את דעתך בברכה, ערכן • שיחה • טיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 21:28, 11 באוגוסט 2007 (IDT)
לא דוד, לא עוד בעיית רישוי. שמחתי לראות את שמה של ליאת כיוצרת התמונה בשילוב המועד. אני מבין אם כך שהיא יצאה קצת לאוויר הצח שבחוץ. אני מקווה שאלו ימים טובים יותר לה ולכם. אביעד 23:37, 17 באוגוסט 2007 (IDT).
- תודה, המצב אכן משתפר והולך (וביתר פירוט: ליאת משתפרת והולכת). דוד שי 07:09, 18 באוגוסט 2007 (IDT)
בקשה לשינוי שם
עריכהבבקשה, שנה את הכינוי שלי למשתמש:Fade to Black. תודה, Freddie Mercury 19:11, 18 באוגוסט 2007 (IDT)
- שיניתי. דוד שי 19:21, 18 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה רבה. Fade to Black 19:23, 18 באוגוסט 2007 (IDT)
- אבל למה השם לא השתנה בגרסאות הקודמות של דפים שערכתי? Fade to Black 19:32, 18 באוגוסט 2007 (IDT)
- שינוי שם משנה אותו בהצגה ב"גרסאות קודמות", אבל לא בחתימתך בדפי שיחה. דוד שי 19:41, 18 באוגוסט 2007 (IDT)
- אבל למה השם לא השתנה בגרסאות הקודמות של דפים שערכתי? Fade to Black 19:32, 18 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה רבה. Fade to Black 19:23, 18 באוגוסט 2007 (IDT)
תודה על האיתור המהיר. ידעתי רק שהתמונה צולמה "מצפון למחלף ינאי"... עוזי ו. 16:48, 19 באוגוסט 2007 (IDT)
הצעה
עריכהלעניין הקטגוריות: ככל שויקיפדיה משתכללת, מספר הקטגוריות בכל ערך עולה ועולה. ואף מגיע למספר גדול של קטגוריות בערך אחד. האם יש אפשרות שיהיה סידור אוטומטי לקטגוריות אלו ע"י סדר האל"ף בי"ת? מפני שכך הדבר יגרום לסדר בחיפושה של העין שלא תתבלבל. Natan7 19:58, 19 באוגוסט 2007 (IDT)
- הצעה כזו יש להעלות בבאגזילה. דוד שי 20:32, 19 באוגוסט 2007 (IDT)
- מישהו מתנדב לעשות זאת? Natan7 01:22, 20 באוגוסט 2007 (IDT)
Please change my name
עריכהCan you please change my name from Edmundkh to EdmundEzekielMahmudIsa, then leave me a message in English Wikipedia? Thanks a lot! --Edmundkh 14:30, 20 באוגוסט 2007 (IDT)
תשובה לשאלה ששאלת
עריכהראה בשיחה:קרב אוויר 2-28, "הורס שמחות 3" שם יש תשובה לשאלה מס' 4 ששאלת ב"הורס שמחות" הראשון, הודעה ושאלות שאתה שאלת.--Avin • שיחה 00:02, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
היכן מתגייסים החיילים?
עריכהשלום דוד,
לא חבל למחוק כזו פנינה לשונית? 08:45, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- זו אכן טעות מעוררת מחשבה. דוד שי 19:19, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
לא הבנתי מה הנימוק שמסתתר מאחורי תקציר העריכה המזלזל הזה.[2]--Metalholic 13:07, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- התקציר "זו אנציקלופדיה, לא מצעד הפזמונים" אכן איננו שיא העדינות, אבל המסר שלו ברור. אפרט: במצעד הפזמונים, כמו גם במדורי הרכילות בעיתונים, חשוב מאוד להתמקד ב"מפורסמים", לחיות את הרגע. אנציקלופדיה נועדה לתת תמונת עולם רחבה יותר. אין בה מקום למעשנים מפורסמים, וכך גם אין בה מקום לשבויים מפורסמים. דוד שי 19:25, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- לרשימה של שבויים מפורסמים יש חשיבות אנציקלופדית: הם נחקקו בזיכרון הקולקטיבי של החברה הישראלית ומהווים חלק מהשיח הפוליטי בישראל. אם הייתי יכול ליצור רשימה של כל השבויים- הייתי עושה זאת. ההשוואה שלך ל"מעשנים מפורסמים" מגוחכת, כיוון שאף אחד מהשמות ברשימת המעשנים לא התפרסם בגלל שהוא מעשן, אבל רון ארד וגלעד שליט כן התפרסמו בגלל שנפלו בשבי.--Metalholic 11:01, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
- בדף שבויי צה"ל יש קישור לקטגוריה:שבויי צה"ל, ובה שבויים שיש אודותם ערך בוויקיפדיה, כולל שני השבויים שהזכרת, ודי בכך. אם יש מקום לאזכור שבויים מסוימים, הרי זה בזכות התובנה הכללית שניתן לקבל מאזכורם, ולא בגלל שהם "מפורסמים". ראה דוגמאות לאזכור ראוי בסעיף "פעולות לשחרור שבויים" ובסעיף "מה המחיר הראוי לעסקת חילופי שבויים?" דוד שי 12:25, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
- לרשימה של שבויים מפורסמים יש חשיבות אנציקלופדית: הם נחקקו בזיכרון הקולקטיבי של החברה הישראלית ומהווים חלק מהשיח הפוליטי בישראל. אם הייתי יכול ליצור רשימה של כל השבויים- הייתי עושה זאת. ההשוואה שלך ל"מעשנים מפורסמים" מגוחכת, כיוון שאף אחד מהשמות ברשימת המעשנים לא התפרסם בגלל שהוא מעשן, אבל רון ארד וגלעד שליט כן התפרסמו בגלל שנפלו בשבי.--Metalholic 11:01, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד
עריכהאשמח אם תחווה את דעתך על הדיון בפרלמנט (בנושא איחוד ערכי השנים) .בברכה, ערכן • שיחה • טיוטה לחוקה שיהיה לכם יום טוב ומבורך! 13:17, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
טכניון
עריכהדווקא הייתי משאיר את הרשימה של הבוגרים. זה מידע אנציקלופדי לכל דבר. כמו כן מאד מעניין. למשל גם פה יש מידע דומה MIT או פה אוניברסיטת הרווארד או פה אוניברסיטת סטנפורד ועוד ועוד.. Natan7 20:38, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- זהו הבל גמור, ואם אתה סבור שזהו מידע אנציקלופדי, אינך יודע אנציקלופדיה מהי. בנוסף, כדאי שתשים לב להבדל שבין בוגרי המוסד לחוקרי המוסד (להם יש חשיבות). דוד שי 20:43, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- באותו נושא, האם נהוג לקרוא לכלכלן מדען (מדעני MIT)? תודה, יונתן שיחה 20:47, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- לעניות דעתי, חוקר באוניברסיטה הוא מדען, ולא חשוב האם הוא ממדעי הטבע או ממדעי הרוח. כלכלן, המשתמש במודלים מתמטיים בעבודתו, הוא מדען גם לדעת המצמצמים את הגדרתו של מדען. דוד שי 20:49, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- נורא חבל שאתה מוחק. זו טעות. זה יעניין הרבה אנשים. (הגדרה שימושית שאנציקלופדיה: ספר המכיל מידע... ורשימת בוגרים זה מידע(ולא בדיחה סיפורת או הבל) לכל דבר Natan7 20:50, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- רשימת בוגרים? יש מאה אלף בוגרים, אם לא יותר. תביא את כולם ונמשיך לדבר. הרשימה שמחקתי היא פיסת רכילות ותו לא. דוד שי 20:52, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- לא להגזים. מדברים על מספר בוגרים מפורסמים (מבחינת המפעל שלהם). זה מידע מעניין לקורא. Natan7 20:56, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- זה רכילות, בדיוק כזו שעליה נאמר "לא תלך רכיל בעמך". דוד שי 20:58, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- חח שתהייה לי בריא.. אם כך אתה מפרש פסוק זה אזי יש לך עבודה לא פשוטה: למחוק כ50 אחוז מתוכן הויקיפדיה..כמו כן אנסה לפרש את הפסוק כפי הפירוש היהודי הכשר(לקוח מספר החינוך) "שנמנעו מרכילות, שנאמר "לא-תלך רכיל"; והענין הוא, שאם נשמע אדם מדבר רע בחברו, שלא נלך אליו ונספר לו "פלני מדבר כך וכך", אלא-אם-כן תהיה כונתנו לסלוק הנזקין ולהשבית ריב. ואמרו זכרונם לברכה (כתובות, מו א) בפרוש: ,רכיל" – רך לזה וקשה לזה; דבר אחר: לא תהא כרוכל, מטעין דברים והולך.משרשי המצוה, כי השם חפץ בטובת הבריות אשר ברא וצונו בזה כדי להיות שלום בינינו, כי הרכילות סיבה לריב ומצה. ונוהגת בכל מקום ובכל זמן בזכרים ובנקבות" לכן מכאן יש להבין שמכיון שהרשימה היא לא דבר רע אלא להפך (שהרי לא פשוט להשיג תארים) אזי הפסוק אינו תומך בטענתךNatan7 21:12, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- זה רכילות, בדיוק כזו שעליה נאמר "לא תלך רכיל בעמך". דוד שי 20:58, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- לא להגזים. מדברים על מספר בוגרים מפורסמים (מבחינת המפעל שלהם). זה מידע מעניין לקורא. Natan7 20:56, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- רשימת בוגרים? יש מאה אלף בוגרים, אם לא יותר. תביא את כולם ונמשיך לדבר. הרשימה שמחקתי היא פיסת רכילות ותו לא. דוד שי 20:52, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- באותו נושא, האם נהוג לקרוא לכלכלן מדען (מדעני MIT)? תודה, יונתן שיחה 20:47, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
לדוד ערב טוב,
הערך עודנו בעריכה, אך קטע שהוספתי בו הערב על מסדר חטיבת גבעתי, שנערך ברחובות בימי ההפוגה הראשונה, בו הוצג לראשונה תג בכתף של החטיבה, ראוי לדעתי להיות מועבר אל הערך של החטיבה. אני מציע כי תעשה זאת. אגב: בדבר השבוע יש תמונות ייחודיות של המסדר.
בברכה, אברהם אמיר 22:28, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
- הוספתי. דוד שי 22:42, 22 באוגוסט 2007 (IDT)
השמדת לינק
עריכהאחד הויקיפדים "הלשין" לתא הדואל שלי כי משתמש בשם Yellowblood מחק קישור למאמר שחיברתי על יציאת מצרים. כידוע, אינני מן המלנקקים לעצמם, וגם לא ממש תלוי בחסדיה של ויקיפדיה כדי לקדם את עצמי בפני ציבור הקוראים. אני אפילו מחקתי בערכים אחדים לינקים שקושרו אליי, כשמצאתי אותם לפי שיפוטי כבלתי רלוונטיים, ואף זה הרגע עשיתי זאת בערך מסוים.
זכורני שגיחכתי לעצמי כשאחד החברים ביקש לקשר לאיש שהיה נשוי לשלוש נשים והחבר גדי העדיף שלא לעשות כן, למרות שקישר לדפים אחרים ברשת (שמופיעים אחריי בתוצאות גוגל), ולדעתי הפרטית עשה בהחלט שימוש במאמר שלי לצורך מאמרו שלו (וזאת לא הפעם הראשונה שכך קורה בויקיפדיה).
אנא, בדוק באופן ניטראלי אם ראוי היה למחוק את הקישור על יציאת מצרים. מקראנט, שאינני יודע את מניעיו, מצא לנכון לקשר למאמר הזה, וכמה קוראות מאושרות הגיעו אליי דרכו והנעימו את זמני בשאלות מרתקות שלא היתה לי עליהן תשובה.
אין בכוונתי להטריח את החברים בבדיקת מאמרים הראויים לקישורים, ולבטח לא לנהוג כך בעצמי, אולם אם פלוני מוחק קישור באופן תמוה, עליו להסביר את מכלול שיקוליו.
בעניין אחר, ידועים לי שני מקומות שאפשר למצוא חומר על ההפצצה האיטלקית. ארכיון המלחמה הבריטי וארכיון ידיעות אחרונות. עליי לציין כי החברים מן האנציקלופדיה המתחרה כבר הפכו את המקום לבית השני שלהם. בן הטבע 13:26, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
- הוספתי קישור למאמרך, שבעיני הוא רלבנטי וראוי. דוד שי 19:21, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
ההגהה זו הבעיה קטנה של הערך. המומחה לז'ול ורן, ראה בדף שיחה, טוען כי המחבר הוא בכלל רוסי המתחזה לז'ול ורן. העלתי את הנושא ב"הכה את המומחה". נדמה לי שי פה חידה מענינית. Daniel Ventura 21:08, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
שואה תמונות
עריכהמדו הנך סובר כי הקביעה שהאסירים בתמונה הם ניחוש?
- האם יש לך הוכחה שהם יהודים? לא מצאתי לכך אסמכתא בדפי התמונות בוויקישיתוף. דוד שי 23:16, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
- הם לא היו אמריקאים\צרפתים\ספרדים\שווצרים\...........\גרמנים\ערבים.. מי נשאר עוד? Natan7 23:53, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
- מעבר לכך שערבבת בין לאום ודת, שכחת שהנאצים רדפו קבוצות אתניות/חברתיות נוספות, כגון צוענים, הומוסקסואלים, קומוניסטים וכן הלאה. לא ניתן לדעת באופן וודאי מי היו המצולמים והאם אכן כולם היו יהודים. זהר דרוקמן - I♥Wiki 00:01, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- הם לא היו אמריקאים\צרפתים\ספרדים\שווצרים\...........\גרמנים\ערבים.. מי נשאר עוד? Natan7 23:53, 23 באוגוסט 2007 (IDT)
ידיעות אחרונות מול ישראל היום
עריכהראיתי זה עתה שעדכנת משהו ברשימת כתבי העיתון ידיעות. ואולם אתמול השמדת עד תום את רשימת כתבי ישראל היום. מדוע מנהג איפה ואיפה? חגי אדלר 17:41, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- כתבי "ישראל היום" אלמונים כולם, בזמן שב"ידיעות אחרונות" רבים הם הכתבים הנודעים והחשובים. ראה זאת אחרת: מחקתי יותר כתבים ב"ידיעות אחרונות" מאשר ב"ישראל היום" (ובינתיים קיצצתי גם ב"מעריב"). הרשימות הארוכות האלה, שמציינות כל מי שכף רגלו דורכת במערכת העיתון, אין מקומן באנציקלופדיה. דוד שי 17:45, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- תמהני. איך החלטת שסימה קדמון ובוקי נאה בחוץ, אבל דנה ספקטור בפנים. הם בליגה אחרת ממנה. ובכלל, מה הפרמטר שלך? חגי אדלר 17:51, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- העיקרון שלי הוא לזרוק את הטפל ולהשאיר את העיקר. אין לי עניין בדיון בשמות ספציפיים - אם יש שניים שחשובים בעיניך (וראויים לערך), החזר אותם. רצוי גם שתכתוב את ערכיהם, כדי שהכל יעמדו על חשיבותם. דוד שי 17:54, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- תמהני. איך החלטת שסימה קדמון ובוקי נאה בחוץ, אבל דנה ספקטור בפנים. הם בליגה אחרת ממנה. ובכלל, מה הפרמטר שלך? חגי אדלר 17:51, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
רנאטו
עריכהשלום דוד. תוכל בבקשה לכתוב מאיפה הערך היה מועתק, ולמחוק גם את רנאטו אדוארדו שהפנתי אליו? תודה, אלון • שיחה 20:55, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- בגוף הערך נכתב שהוא מועתק מאתר nrg. דוד שי 20:57, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה. אני לא מבין איך לא שמתי לב לכך כשערכתי אותו. שבת שלום, אלון • שיחה 21:02, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- ההערה הזו עדיין לא הייתה בערך כשערכת אותו. – rotemliss – שיחה 21:08, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה. אני לא מבין איך לא שמתי לב לכך כשערכתי אותו. שבת שלום, אלון • שיחה 21:02, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
בני גורן
עריכהכאן אתה כותב: "אוף, כמה שנאתי את הספרים שלו". מתי בדיוק שנאת את הספרים שלו? כשלמדת בבית ספר? מתי זה היה? האם ייתכן שהיו אז ספרים של בני גורן? לא נסגר לי... Fade to Black
- שנאתי אותם כאשר בתי למדה אותם בתיכון (לפני שנים מעטות), וביקשה לפעמים את עזרתי. לשמחתי ספרים אלה לא היו כשאני למדתי בתיכון. דוד שי 21:26, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה על ההסבר. Fade to Black
אנא עקוב אחרי דף זה
עריכהשלום, יצרתי את הדף ויקיפדיה:בוט/בקשות לטיפול בבקשות למינוי בוטים חדשים, אנא עקוב אחרי דף זה. תודה, Yonidebest Ω Talk 02:03, 21 באוגוסט 2007 (IDT)
בקשות שינוי שם משתמש
עריכההצטברו כמה בויקיפדיה:בקשות ממפעילים#בקשות שינוי שם משתמש. – rotemliss – שיחה 21:30, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- טופל. דוד שי 21:40, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
- תודה. – rotemliss – שיחה 21:56, 24 באוגוסט 2007 (IDT)
דוד, קוראים לי עדן, ואני רוצה לשנות את שם המשתמש שלי לעדן78.. תודה.. Eden1996 11:25, 26 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום!
עריכהלפני כמה ימים כתבתי הודעה לאדון הדחפורים (MathKnight) וסקרלט מחקה לי את ההודעה,למרות שזאת לא היתה השחתה. שלחתי לה הודעה ושאלתי למה היא מחקה לי, וגם את ההודעה הזאת היא מחקה!! זה פשוט חוצפה! מה רק למשתמשים שרשומים בויקיפדיה מותר להגיב? אני אודה לך אם תגיד לה להפסיק לשחזר את ההודעות שלי.
תודה מראש.
נ.ב לסקלט יש תמונות סוטות בדף המשתמש.
בברכה, גברת למה.
- סקרלט אכן ידועה בהשחתות החוזרות והנשנות שלה, אך מי שמנסה למחות על כך נחסם לתקופה ארוכה.
לעזרתך
עריכהאודה. למען הסר ספק, אין כאן נסיון ללעוג לך או חלילה להטות את ויקיפדיה, אלא מאמץ כן שלי נגד איזשהו חוסר ניטרליות שלנו שאני מוצא בערכים אלה, מאמץ שנמשך זה זמן רב כפי שניתן לראות בדף השיחה של הערך. משנקרתה בדרכי הזדמנות מצויינת שכזו לעשות כן, אני חושב שיהיה זה לא אחראי מצדי להחמיצה. בסופו של דבר, אם אתה רוצה להגן על הסופרלטיבים האלה בכל מחיר אני הרי לא באמת יכול למנוע זאת ממך, אבל מותר לי לפחות להשתדל. ואם אני לא יכול, אז כמכלול, מכלול הערכים יהיה ניטרלי יותר אם יטו כולם לכיוון שבחים, מאשר חלקם בלבד. יחסיות האמת 01:20, 26 באוגוסט 2007 (IDT)
- אין בכוונתי להשחית זמני עליך. דוד שי 06:36, 26 באוגוסט 2007 (IDT)
- מאחר ואני מוצא את הפולמוס הזה מרתק, אשמח לתגובה רצינית במקום התנשאות והתחמקות.
אנא הצץ שם. תודה. רנדום 23:37, 28 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד, מזה כמה ימים מסיבות לא מובנות לי חושפים תמונה קשה לצפיה בערך, ולא מאפשרים למי שלא רוצה לא לראות אותה. --שלמה 01:45, 29 באוגוסט 2007 (IDT)
- מסכים עם שלמה Natan7 01:47, 29 באוגוסט 2007 (IDT)
- ראו דיון בדף השיחה. – rotemliss – שיחה 03:19, 29 באוגוסט 2007 (IDT)
Natan7
עריכהלתשומת ליבך שיחת משתמש:Natan7. תודה :)))
לדוד ערב טוב,
סיימתי את עריכת הערך. התמונות של קראם מימי מלחמת העצמאות עם משה דיין ועם משה פרלמן מדגדגות את אצבעותי, אלא שאלמוג סבור כי יש לקבל רשות להוסיפן לערך מן ההסתדרות. אנסה לפנות למחלקה המשפטית של ההסתדרות, אך אולי אתה תמצא פתרון אחר.
בקשה
עריכהדוד שלום.
אני יודע שאני לא כותב כאן אף פעם, אבל הפעם אני נאלץ לפנות אליך. משתמש:גילחרמש החליט כי כיוון ששחזרתי (אחת בטעות, קורה) מספר עריכות לא טובות שלו, יש לו את הזכות להשתלח בי בדף השיחה שלי ובדף השיחה שלו.
אני מבקש ממך לטפל בנושא כיוון שצורת ההתבטאות שלו עברה כל גבול מבחינתי. אין זה משנה מה עשיתי בעבר (ובצדק חטפתי על כך) - אינני יכול יותר להתעלם מזה.
סליחה על ההפרעה,
ברוקולי • שיחה 02:01, 30 באוגוסט 2007 (IDT)
- אתה מגזים, כי כמידת החשדנות כמידת הרגישות, אני לא משתלח בך, עובדה מה שאתה עושה כל הזמן. מוחק דברים בלי הרף. שים לב שב27 לאוגוסט אתה מחצות עד שנחסמת לא מפסיק לשחזר עריכות. אם אתה בתענית תעמוד בה, ואל תפריע לטובים ממך בבקשה. לא שאני יותר, אני לא יודע, אבל אי ידיעה אינה פוטרת מעונש, והעונש (תחליט אתה אולי אתה אוהב כך) שיש לך עמית- אויב+.
הערך מכיל קישור שלא עובד לאתר הרשימי של העיר <br\> מבדיקה שלי האתר האמיתי הוא http://www.comune.milano.it/portale/wps/portal/CDMHome <BR\>--זיו גבל 15:32, 30 באוגוסט 2007 (IDT)
- ולמה אתה מספר לי את זה? תקן בעצמך, או כתוב הערה זו בדף השיחה של הערך. דוד שי 04:50, 31 באוגוסט 2007 (IDT)
שלום דוד. אנא ראה שם את תגובתי. ירון • שיחה 22:50, 30 באוגוסט 2007 (IDT)
- עניתי שם. דוד שי 04:52, 31 באוגוסט 2007 (IDT)
שינוי שם
עריכהדוד, נראה שנותרת הבירוקרט היחיד שאינו בחופשה חלקית . יש בקשה של משתמשת בשם משתמש: Skarlet שלפי בקשתי מבקשת לשנות את שמה. התוכל לטפל בכך? תודה שנילי • שיחה 14:49, 31 באוגוסט 2007 (IDT)
עוד רעיון... רנדום 04:54, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
בארטלי קראם, מקורות נוספים
עריכהלדוד שבת שלום,
ראה תשובתי בדף השיחה שלי.
בברכה, 10:29, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
מצא את ההבדלים. Gridge ۩ שיחה 18:24, 1 בספטמבר 2007 (IDT).
- לטעמי, לא כל קומיקאי הוא סטנדאפיסט. יש בוודאי קומיקאים שמופיעים בסרטי קומדיה ואפילו בהצגות קומיות, ואינם עוסקים במופעי סטנד-אפ. מובן שיש כאלה שמתאימים לשתי הקטגוריות. דוד שי 18:27, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- אכן, יש הבדל, אבל כדאי שהסטנדאפיסטים יהיו קטגוריית משנה של הקומיקאים. מצפה בקוצר רוח לחזרתו של צ'כלברה, נוי 18:34, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
עוד הוכחה (הפסקתי כבר לספור) לזה שמתנכלים לי
עריכהדוד שלום,
רוב התמונות שהיעליתי לפני שנתיים וחצי נמחקו ללא סיבה, וגם כשאני מנסה לערוך ערכים, הם נמחקים כמעט מיידית ללא נימוקים סבירים.
לפני יומיים הוספתי את הקטע הבא לערך מוח.
"האבולוציה של המוח:
התיאוריות המודרניות מניחות כי המוח מורכב משלוש אבולוציות מרכזיות שכל אחת מהן השאירה בו את רישומה. לפי תיאוריות אלו, חלק ניכר מן המוח מקורו בתקופה שבו האדם היה עדיין חלק ממשפחת הזוחלים. חלק זה של המוח נטול רגשות לחלוטין, והוא מוכוון כולו לצורכי הישרדות ורביה. החלק השני הינו שריד מהתקופה שבה היה האדם יונק רגיל (לא אנושי, עדיין). חלק זה מאופיין בתכונות חברתיות וריגשיות מוגבלות. החלק האחרון נוצר בשלב האבולוציוני הנוכחי, והוסיף לאדם יכולות חברתיות, רגשיות, ואנליטיות מפותחות. בין החלקים האבולוציוניים השונים קיימות אינטראקציות חזקות."
למוד נסיון, היה ברור לי שזה רק עניין של שניות עד עשרות דקות עד שימחקו לי ללא כל סיבה את העריכה הנ"ל.
היות ונמאס לי מהמחיקות השרירותיות של מפעילי המערכת, כתבתי במזנון שאני מסוקרן לדעת תוך כמה זמן תגיע הפעם המחיקה השרירותית, וזו אכן קרתה במהירות הברק, כולל מחיקת מה שכתבתי במזנון.
היות ומפעילי המערכת מוחקים כל מה שבא להם, אני מציע שויקיפדיה תכתב אך ורק על ידי מפעילי מערכת, ולא על ידי הציבור הרחב.
בברכה משתמש:hotguy
- איש לא מתנכל לך. במקרה הזה המידע שהוספת נמחק על ידי אנונימי, לא מפעיל מערכת, אשר פתח במלחמת עריכה גם בערך אחר. זהר דרוקמן - I♥Wiki 21:43, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- בלי ספק. החזרתי את הערך לעריכה שלך, hotguy, כיוון שלא מצאתי צידוק לשחזור של האנונימי. דוד נ. דוד 21:46, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- לא מצאת? והאם בדקת בספר העוסק באמבריולוגיה של המוח את המידע או שלא מצאת כי אין לך מושג על מה מדובר? גילגמש • שיחה 21:49, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- המידע שכתבתי בערך מדוייק. נא להביא נימוקים כבדי משקל למחיקה. בכל מקרה של ספק יש לפתוח בדיון בדף השיחה ולא למחוק תוך עשרות שניות ובכך למנוע מאנשים להתרשם בעצמם ולהביע דיעה. משתמש:hotguy
- היה הרבה יותר קשה למחוק לך תוספת כזו אם היית מביא מראי מקום למידע שאתה מוסיף. זוהי דוגמה נהדרת למידע שאינו טריוויאלי, וודאי לא קראת אותו על לוח מודעות ברחוב.--Golf Bravo 21:55, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- אני רואה שחזרת לסורך, הוטגאי. אני מציע שבשלב ראשון תגביל את עצמך לכתיבה בנושאים שבהם אתה שולט (אם יש כאלה). גילגמש • שיחה 21:58, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- ההעלבה בסוף דבריך, גילגמש, מיותרת (לא יזיק אם תתנצל בפני הוטגאי). בקשר לנכונות הדברים, אני אשאל היום או מחר, פרופ' לחקר המוח שאני מכיר ואודיע לכם מה תהיה תשובתו. דוד נ. דוד 22:00, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- יש מאמרים רבים העוסקים בנושא. חשבתי שגילגמש ואני כבר התפייסנו מזמן, אבל אני רואה שהוא חוזר לסורו ומוחק לי עריכות רק בגלל שזה אני. להלן מאמרים רלבנטיים: [3] [4] [5] משתמש:hotguy
- ההעלבה בסוף דבריך, גילגמש, מיותרת (לא יזיק אם תתנצל בפני הוטגאי). בקשר לנכונות הדברים, אני אשאל היום או מחר, פרופ' לחקר המוח שאני מכיר ואודיע לכם מה תהיה תשובתו. דוד נ. דוד 22:00, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- אני רואה שחזרת לסורך, הוטגאי. אני מציע שבשלב ראשון תגביל את עצמך לכתיבה בנושאים שבהם אתה שולט (אם יש כאלה). גילגמש • שיחה 21:58, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- היה הרבה יותר קשה למחוק לך תוספת כזו אם היית מביא מראי מקום למידע שאתה מוסיף. זוהי דוגמה נהדרת למידע שאינו טריוויאלי, וודאי לא קראת אותו על לוח מודעות ברחוב.--Golf Bravo 21:55, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- המידע שכתבתי בערך מדוייק. נא להביא נימוקים כבדי משקל למחיקה. בכל מקרה של ספק יש לפתוח בדיון בדף השיחה ולא למחוק תוך עשרות שניות ובכך למנוע מאנשים להתרשם בעצמם ולהביע דיעה. משתמש:hotguy
- לא מצאת? והאם בדקת בספר העוסק באמבריולוגיה של המוח את המידע או שלא מצאת כי אין לך מושג על מה מדובר? גילגמש • שיחה 21:49, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
- בלי ספק. החזרתי את הערך לעריכה שלך, hotguy, כיוון שלא מצאתי צידוק לשחזור של האנונימי. דוד נ. דוד 21:46, 1 בספטמבר 2007 (IDT)
אתה בטוח בהפניה הזו? אני חושב שלמושג מגיע ערך עצמאי. דניאל ב. 06:41, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- ייתכן שמגיע לו ערך עצמאי. בשלב ראשון נדרשה הכרה בעצם קיומו, ולשם כך יצרתי את ההפניה ואת הקישורים אליה. אשמח מאוד אם מישהו יתחיל בכתיבת הסעיף "שוטר" בערך משטרה, ובו יפרט את תפקידיהם השונים של השוטרים, כולל שוטר סמוי. כאשר יהיה מספיק מידע, ניתן יהיה ליצור ערך עצמאי. דוד שי 06:47, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- כל עוד הקישור אדום הוא מעודד את כתיבת הערך, ברגע שהוא מוכחל הסיכוי שהוא ייכתב פוחת. אנחנו לא יכולים להפנות את הקוראים למידע שלא קיים. דניאל ב. 07:02, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- כן, אני מכיר את הנימוק הזה. נסה לכתוב פסקאות אחדות על שוטר ושוטר סמוי ותיפתר הבעיה. דוד שי 07:05, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- אין לי את הידע הדרוש. דניאל ב. 07:07, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- הוספתי בקשה בתבנית:לטיפול דחוף. דוד שי 07:13, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- פתרון טוב, נקווה שזה יעזור. דניאל ב. 07:26, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- הוספתי בקשה בתבנית:לטיפול דחוף. דוד שי 07:13, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- אין לי את הידע הדרוש. דניאל ב. 07:07, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- כן, אני מכיר את הנימוק הזה. נסה לכתוב פסקאות אחדות על שוטר ושוטר סמוי ותיפתר הבעיה. דוד שי 07:05, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- כל עוד הקישור אדום הוא מעודד את כתיבת הערך, ברגע שהוא מוכחל הסיכוי שהוא ייכתב פוחת. אנחנו לא יכולים להפנות את הקוראים למידע שלא קיים. דניאל ב. 07:02, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- מה דעתך אגב על ההפניה: בית ספר תיכון. כבר שמתי אותה בטיפול דחוף פעם אחת, אבל לא יצא מזה כלום. האם כדאי למחוק? דניאל ב. 07:34, 2 בספטמבר 2007 (IDT)
- לדעתי זו הפניה טובה: די, לפחות בשלב זה, בערך בית ספר. דוד שי 07:35, 2 בספטמבר 2007 (IDT)