Nothing Special   »   [go: up one dir, main page]

שיחת משתמש:דוד שי/ארכיון52

תגובה אחרונה: לפני 18 שנים מאת מישהי שאיכפת לה בנושא שלחתי לך מייל

שלום

עריכה

אני מבקש לשנות את שמי לשם המשתמש שניצל עורך ויקי 15:00, 14 בספטמבר 2006 (IDT)

גם השם שניצל תפוס. אתה יכול לבדוק בעצמך: לחפש "משתמש:xxx", ואם בדף שאתה מגיע אליו, גם אם אינו קיים, יש קישור "שלח דואר אלקטרוני למשתמש זה", סימן שהמשתמש כבר תפוס. דוד שי 21:28, 14 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה


מפגש ויקיפדיה

עריכה

שלום.
האם מתקיים מפגש כללי בחוה"מ סכות או בכלל בזמן הקרוב? לפני זמן מה החלו דיבורים על כך במזנון, אך הם נקטעו באמצע ולא הבנתי מה נסגר.--Metal-wikiped 13:18, 16 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לא ידוע לי שנסגר משהו. התקיימו הדיבורים הנ"ל במזנון, וזהו. דוד שי 13:40, 16 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שבת שלום

עריכה

שלחתי לך מייל. פסיכומלודי 22:17, 16 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

זה אתה?

עריכה

מאתמול אחה"צ יש שינוי חיובי בנושא שדיברתי איתך עליו בטלפון. זו פעולתך הברוכה או שמישהו התעורר בעצמו? אלמוג 06:56, 17 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

די היה במייל אחד שלי לספק. דוד שי 06:58, 17 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

מלכים

עריכה

שלום, דוד. התהליך שנידון כאן הושלם, בסייעתא דשמיא. כעת נותר לפתור את הנקודה שבמחלוקת ואם יהיה צורך - לעדכן את הבוט (לפחות לגבי היואשים, שיש מהם הרבה). בברכה, ינבושד.

יהדות רפורמית - הציטוט מפי ריבלין

עריכה

הועבר לשיחה:יהדות רפורמית. דוד שי 07:56, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

דרישת הסבר

עריכה

ע"פ ויקיפדיה: מדיניות החסימה יש להעדיף נעילת ערך על חסימה, אבל ניחא. העניין הוא שהשחזור שלך התבצע בגלל שלפי הכלל שאותה ציטטת (שאין לי מושג מה המקור שלו והאם לא בדית אותו) אין לקשר בכותרות אלא אם כן אין קישור בערך, כלומר שיש להעדיף קישור בערך על קישור בכותרות, ואם יש קישור בערך אין לקשר בכותרות. אני לא יודע אם טרחת בכלל לבדוק, אבל העריכה שלי שבעקבותה חסמת אותי היתה ביטול הקישור בכותרות תוך כדי קישור בתוך הערך - כלומר מה שאתה רצית. בהנחה הטבעית ביותר ששיקולים אישיים ודעות לא משפיעות על השימוש שלך בסמכויות המפעיל, אשמח להבין על סמך מה התבצעה החסימה. העניין הזה מעניין אותי משום שלפני שאסיים את פעילותי בוויקיפדיה אני מתכוון לסיים את כתיבת הערך שד טסמני, הערך השני שאני מגיש לתחרות אחרי קאקאפו, ואתמול בזבזת לי זמן יקר של עבודה על הערך. ‏pacmanשיחה 15:53, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לאחר שכתבת "אני לא מוכן לקבל התייחסות נבזית כזאת על התרומות שלי ממך ומחבורת כותבי הזבל הזאת, ולכן אני לא מתכוון להמשיך לכתוב באתר הזה", אל תצפה להתייחסות כלשהי לפני שתתנצל מעומק הלב בפני קהילת ויקיפדיה. דוד שי 18:32, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
מה הקשר? בדברים הללו לא התכוונתי כמובן לכותבים היקרים שבאתר הזה אלא לאנשים כמו בראבו וטיויי איי. בלי קשר לזה מגיע לי הסבר מדוע חסמת אותי. ‏pacmanשיחה 18:33, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
קודם שתתנצל מעומק הלב, לא מגיע לך דבר וחצי דבר. אינני מאריך בדיבורים עם גסי רוח, אבל ביחס אליך אנהג הפעם לפנים משורת הדין. ראשית עליך להתנצל בפני כל קהילת ויקיפדיה על הציטוט שהבאתי לעיל - כשם שאני מצאתי בו פגיעה בקהילה כולה, כך יש להניח שהבינו רבים אחרים. בנוסף לכך עליך להתנצל אישית בפני בראבו וטיויי איי, שבהם פגעת אישית בדבריך כאן, ובכך הוספת חטא על פשע. הערך "שד טסמני" חשוב מאוד, אבל חשוב לאין שיעור לדעת כי "המלבין פני חברו ברבים כאילו שופך דמים" וכן "עבירות שבין אדם לחברו אין יום הכיפורים מכפר, עד שירצה את חברו". דוד שי 18:45, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
הצביעות חוגגת. אני חושב ההפך ממך; נא לא להתממם - מכיוון שכל הדברים שכתבתי אתמול לא נכתבו סתם אלא בזמן של כעס בעקבות החסימה שלך, מן הראוי שתסביר קודם את המניע לחסימה שבגללה הדברים נאמרו ואז תוכל לדרוש ממני התנצלויות. אינך יכול לחסום מישהו ואז לא להסביר את החסימה בגלל דברים שאמר בעקבותיה. ‏pacmanשיחה 18:51, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אני שב ומבקש לקבל את הסיבות לחסימתי והסבר איך היא מתיישבת עם האירועים כפי שתוארו בהודעתי מעלה. כמפעיל מערכת אתה צריך לנמק את צעדיך, ולהכריז שלא תנמק בגלל דברים שאמרתי בעקבות הצעד שנקטת הוא מצב אבסורדי. ‏pacmanשיחה 19:16, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
גם אם מעשי שגויים לחלוטין, אין הם מצדיקים פגיעה שלך באלה שלא חטאו, ועל פגיעתך בהם עליך להתנצל. עד להתנצלותך הכנה מעומק הלב, אבקשך שלא להטרידני יותר בדף השיחה שלי. דוד שי 19:23, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
כאמור, הטענה שלך אבסורדית. אתה לא מעוניין לענות לתמיהתי הכוללת הוכחות לכך שהחסימה שביצעת נוגדת את המדיניות ואף את דבריך עצמך, ודוחה את הדברים בגלל דברים שנאמרו בעקבות החסימה הלא מוצדקת. אתה לא מבין את הבעייתיות שבדבר? ‏pacmanשיחה 19:38, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
פגיעה שלי בך יכולה לתרץ בדוחק פגיעה שלך בי. בשום פנים ואופן היא איננה נותנת לך זכות לפגוע במי שאיננו מעורב בסכסוך. לא קשה להבין עיקרון פשוט זה. אני דורש שלא תטרידני יותר, עד להתנצלותך בפני הראויים להתנצלותך. דוד שי 19:57, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
הוי, ואני קיוויתי...חחחחח. ‏pacmanשיחה 19:59, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

איות שמו של אילן פפה בערבית

עריכה

דוד שלום,

חוגים רבים, הן פוליטיים וא-פוליטיים, מקרב המגזר הערבי בישראל מקבלים את הד"ר אילן פפה כאיש בעל השפעה רבה ומתייחסים אליו כאינטלקטואל ישראלי המבין את מצוקותיהם. חלקם אף רואים בו שותף לדרך. אני בהחלט רואה מקום להוסיף איות של שמו בערבית, למען האנשים הללו. Gsella 18:23, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

כאשר יהיה ערך על שמו בוויקיפדיה בערבית, הקישור ילמד על האופן שבו מאייתים את שמו בערבית. אינני רואה הצדקה לתת איות זה כחלק מהערך בוויקיפדיה העברית. מנימוקים שונים לחלוטין, אך כבדי משקל לא פחות, ניתן לדרוש איות בערבית בערך דן חלוץ, אהוד אולמרט ועוד, כשם שניתן לדרוש איות בעברית בערך פינק פלויד בוויקיפדיה האנגלית. דוד שי 18:32, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

בעיית יוספוס

עריכה

קראתי את הערך, אך אבוי, נשארתי במתח משום שפתרון הבעיה לא מופיע בערך. תוכל להוסיף אותו? גושניק יקר 20:41, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הלוואי וידעתי. דוד שי 20:44, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
יש לך מזל שאתה לא יוספוס... :) אני אפנה למישהו אחר. גושניק יקר 20:47, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אכן מזל עצום. מבדיקה קצרה שערכתי, נוצר אצלי רושם שזו בעיה אלגוריתמית, כלומר כזו שלא תמצא נוסחה שנותנת את פתרונה, אלא תצטרך לדמות את התהליך כדי לקבל את סדר ההוצאות ובפרט את היוצא אחרון (כאן יש דוגמה נאה). בכל אופן זו בדיקה קצרה ושטחית, כך שכדאי להמשיך לחפש. דוד שי 21:04, 19 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

מרים פיירברג

עריכה

שלום דוד, רציתי לדעת מדוע אינך חושב שחקירת המינוי הפוליטי של טל פיירברג אינו רלוונטי לערך זה? תודה Assafn 10:21, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הסעיף עסק בעיקר במינויים של השר ישראל כץ, שאחד מהם הוא של טל פיירברג. מרים פיירברג לא הוזכרה בו, ולכן אינני רואה אותו רלוונטי לערך העוסק בה. בניסוח שונה, שבו טל פיירברג אינה מוזכרת, הוא יכול להיות רלוונטי לערך ישראל כץ. דוד שי 19:52, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
מכיוון שלא קיים ערך טל פיירברג בויקי חשבתי להוסיף את הידיעה לערך אמא מרים. אם נמשיך את קו דעתך הרי לא נמצא אף ערך הראוי לכלול את מינויה הפוליטי של הנ"ל. האין כך? Assafn 20:12, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אז לא נמצא, זה לא סוף העולם. לדבריו של מבקר המדינה יש חשיבות כלשהי, גם במשקלה לא אגזים, בדיון בשר ישראל כץ, או בדיון בשחיתות שלטונית. אינני רואה חשיבות לציין שגם טל פיירברג הייתה בנהנים. לא כל ידיעה שמעניינת מקומון ראויה להיכתב באנציקלופדיה. דוד שי 05:15, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

עוצמת החשיבות היא עניין סוביקטיבי. לדעתי לפחות כל מעשה שחיטות הוא בעל חשיבות עליונה לציבור ולמנהל תקין. לכן קשה לי ל"העלים עין" מהנושא בערך המדובר. אך אקבל על עצמי את דעתך מפאת נסיונך העשיר בויקי (: יום טוב,Assafn 17:48, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

עריכתך באנציקלופדיה לבית ישראל

עריכה

הועבר לשיחה:אנציקלופדיה לבית ישראל. דוד שי 05:18, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

Erwin85Bot

עריכה

I'd like to request bot status for User:Erwin85Bot. I'm an active user and sysop on nl: and I'll work on adding interwiki's on nds-nl:. However to minimize the server load I'd like to add backlinks from other wikipedia's to nds-nl as well. So other bots don't have to load the same pages again. The bot will always run manually assisted. In cases where I don't know what interwiki to use, I will simply give up. A list of current requests and approvals can be found on meta:User:Erwin85/Bot.

Erwin85 17:42, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

PS. I'm not that good with this right-to-left writing, so my interpunction is probably very weird .

Done. דוד שי 19:56, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
Thanks. BTW I didn't know you could use a div like that, makes it a lot easier. :) --Erwin85 20:58, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

דחפור די-9

עריכה

שלום, הייתי רוצה שתעבור על המאמר ותגיד לי מה דעתך עליו. בברכה,  _MathKnight_  (שיחה) 18:57, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אין כמוך בערכים מסוג זה. ערכתי את הערך ונתתי הערות בדף השיחה שלו. דוד שי 06:12, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

ויקטור גרייבסקי

עריכה

לדוד ערב טוב,

חזרתי היום מחופשה ושמחתי לגלות כי הויקיפדיה משמשת מקור ידע לעיתונאים המעונינים בפרטים ביוגרפיים על אדם פחות ידוע, שקורות חייו אינן מופיעות באנציקלופדיות אחרות, כפי שקרה ככל הנראה לכתב "ידיעות אחרונות" שהביא שרטוט ביוגרפי על גרייבסקי (ששב היום לכותרות), תחת הכותרת "תעודת זהות" בעמוד 16של ידיעות מהיום.

בברכה, אדר 21:45, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

כמה עניינים קטנים

עריכה

דוד שלום. דבר ראשון אני רוצה להודות לך על התמיכה בי, שחזור הפסקאות שנמחקו מהערכים שלי, חסימתו של פאקמן והבקשה ממנו להתצל. דבר שני. הייתי רוצה שתיכנס לגרסה האחרונה של הערך red alert 2 כפי שאני ערכתי אותה. מחקו לי מהערך פסקאות טריוויה וכן עוד עיצוב חשוב בדף הערך. אבקשך להתייחס לעניין, וכן להיכנס לדף השיחה שלי ולראות את האיום שקיבלתי מעודדי אם אשחזר לעריכה שלי. כמו כן, אתה מוזמן להיכנס לערך איש העש ולראות את השינוי האחרון שנעשה בו. הוא לא לרוחי ואני מבקש שתיתן עליו את הדעת. בברכה, Bravo123 23:03, 20 בספטמבר 2006 (IDT).תגובה

אני מצטרף למחמאות קודמי. זוכר שכתבתי לך משהו על עידודו להמשיך ככה? ‏pacmanשיחה 23:05, 20 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אני מעדיף שלא להיכנס לערך red alert 2. את השגותיך כתוב בדף השיחה של הערך, ונסה לשכנע או להשתכנע.
ערכתי את איש העש, ואני מקווה שגם אתה וגם עוזי תסכימו עם התוצאה. דוד שי 05:31, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

התמונה של בינגהם בעמוד הראשי

עריכה

בעמוד הרשאי מופיעה תמונה גדולה מדי של בינגהם(בערך המומלץ). דבר נוסף הוא זה שהקישורים לתאריכים העבריים בעמוד הראשי הם אדומים ובעמוד ראשי צריכים להיות קישורים כחולים בלבד(לא!?),מישהו סודי 14:42, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

יש לי רושם שהבעיות נפתרו, כי אינני רואה אותן. דוד שי 20:32, 21 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שינוי שם המשתמש

עריכה

קיבלתי הודעה פרטית מהמשתמש: סקרלט , שבו היא מבקשת שאני אפנה אליך, כדי שתשנה לי את השם. בגלל שיש מישהו עם שם דומה לשלי: משתמש:Itayba

והיא טוענת שזה זהה מדי... אז אם אפשר, תשנה לי ל: itayab1

תודה

שונה. דוד שי 22:14, 22 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שלום ותודה

עריכה

שלום, אני נוסע, בזלצבורג גם אהיה בודד, אבל בזלצבורג השטרודל טעים יותר.

אנא ממך השגח על התחרות בהיעדרי - אין בעצם כ"כ מה לעשות, השופטים תפסו פיקוד יפה מאוד, אבל צריך רק איזה מזכיר משגיח. הצץ שם בלוח הזמנים - אנחנו מתקרבים לסוף.

לפי ההתייעצויות הקדחתניות שערכתי ביום א' (מחר!) אמור להתחיל "מיזם שיפור הערכים" (מתקפת איכות!) על לבנון, בפיקודו של גנרל טרול רפאים. לא ממש קיבלתי ממנו תשובה שהוא אכן מודע לכך שזו הקביעה. נקווה שיהיה בסדר. Yonidebest אמור ל"העלות" את המתקפה לאוויר בשינויי תבניות והודעות, מקווה שהוא יזכור.

אז תשמרו יפה על הבית, ואני סמוך ובטוח שעד שאחזור קורט טוכולסקי כבר יהיה מומלץ וכך גם הזוכים בתחרות. שנה טובה, Harel - שיחה 09:52, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

דרך צלחה ובילוי נעים. אין כמו שטרודל לתחילתו של יום מוצלח. דוד שי 09:56, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

ג'יפ

עריכה

הועבר לשיחה:דורי קלגסבלד. דוד שי 12:57, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אישור קבלת אימייל

עריכה

נראה לי שהתפתחה בעיה קלה ושלחתי לך אימייל.
בברכה, יובל י. § שיחה § 21:07, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

יפה עשית. דוד שי 21:09, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
הרגעת את הרוחות? יובל י. § שיחה § 21:12, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

פרשת עירית לינור

עריכה

בעיני, לפרשה חשיבות משנית, לערך אנציקלופדי על העיתון. וודאי שהציטוט ממכתבה הוא התקפה על העיתון שמאז ומעולם ראה עצמו ציוני. אשמח להסבר מדוע הפרשה חשובה והציטוט חיוני בהקשרו. יוסאריאן 21:57, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

ועוד דבר בקשר לציטוט - על החלק של הציונות חלקתי, על החלק של הפטריוטיות יש מה לדבר, אבל בנוגע לאינטיליגנציה - הארץ יוצא נקי מכל רבב. אגב, זו רק דוגמא אחת לדמגוגיה בה מכתבה עמוס(מודעות הזנות ב"העיר"?). יוסאריאן 22:00, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אענה בשיחה:הארץ. דוד שי 22:01, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

דואר

עריכה

הקיבלת? עידן ד 21:58, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

כן, אשיב בקרוב. דוד שי 22:01, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

סתימת פיות חצופה

עריכה

שלום

אנא קרא לסדר את עמית, שבחוצפתו הסיר פעמיים את דברי מהדיון בויקיפדיה:מפעיל נולד בו הערתי על התוקף שיש לתת לדעתו, לאור הנימוק בו הוא השתשמש. הדברים שם הם לא במישור העקרוני, אלא הם מתייחסים ישירות לנימוק אותו הוא נתן, נימוק שלדעתי הוא לא נימוק טוב, ולכן לדעתו במקרה הזה יש לתת משקל נמוך.

בכל מקרה, מחיקה של דברים מדיון, ועוד פעמיים, היא פשוט חוצפה. emanשיחה(: \ ): 23:13, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אף שאני מסכים שאין הצדקה למחיקת דבריך בניגוד לרצונך, ויש במחיקה חוזרת שלהם פגיעה בכללי הנימוס, אני מסכים עם הדעה שמקומם בדף השיחה, שהרי, כדבריך, אינם מתייחסים ללב, שבו עוסקת ההצבעה, אלא יש בהם דיון עקרוני בסוגיית הקריטריונים להתאמה למפעיל. אני מציע שתחליף את דבריך בדף ההצבעה להפניה לדבריך שבדף השיחה. דוד שי 23:24, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
זאת באמת חוצפה למחוק דברים שאחרים כתבו בדיון. סקרלט 23:39, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
למה לקנטר? למה לסגור חשבונות? עלינו להרגיע את הרוחות. דוד שי 23:41, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
זה היה נכון אם הוא היה עושה את זה רק פעם אחת. אבל אחרי שנימקתי בפירוט למה הדברים כן רלוונטיים למקום בו הם היו, הפעולה שלו היא חצופה.
לגבי המזנון, נהגתי לחלוטין לפי הנוהלים המקובלים, לפיהן המזנון נועד לעינייני מדיניות, ולא לדיונים לגופו של אדם, ובודאי לא לדיונים על נימוסים והליכות. מעניין שאף פעם לא התרעמת עליהם כשאנשים אחרים יישמו אותם. emanשיחה(: \ ): 23:57, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אינני מתרעמת על כך כלל, זה הסטנדרט הכפול שמשך את תשומת ליבי (וגם על כך איני מתרעמת, זה כ"כ צפוי)... סקרלט 00:03, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
צר לי, מי שמצפה כי טקסט המתחיל במילים "זו רשימת הדרישות שלך למפעיל?! בלי קשר למקרה הספציפי של לב" (ההדגשה שלי) יישאר בדף ההצבעה הוא בעל ציפיות לא ריאליות. מדובר בהצבעה (או ליתר דיוק במשאל) על מישהו ספיציפי, כל מה שחורג מכך אמור לעבור למקום אחר (במקרה הנוכחי לדף השיחה). העובדה כי התגובה הראשונה (במקום לנסות ולברר מה הולך) היא צעקות איננה בדיוק מוסיפה מכובדות למוחה. טרול רפאים 23:44, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
כאמור, מה שכתבתי היא הערה ספציפית על הנימוק שעמית הביא. אם זה ארוך מידי אפשר לקצר ולהביא קישור, אבל המ שהוא עשה לחלוטין לא מקובל, במיוחד אחרי שנימקתי בדף השיחה שלו. emanשיחה(: \ ): 23:47, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אני חוזר להצעתי שתחליף את דבריך בדף ההצבעה להפניה לדבריך שבדף השיחה, משהו כמו "ראו תגובתי ב...". כך גם תגיב לדברי עמית, וגם תקיים את הדיון העקרוני במקום הראוי לו. דוד שי 23:50, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
בוצע.
אבל שים לב הן לכך שמי ששם את הדברים בדף השיחה לא היה עמית, שפשוט מחק, והן למה שהוא כתב בתקציר בעת המחיקה. emanשיחה(: \ ): 23:54, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אבלין יו בארקר

עריכה

לדוד שנה טובה,

כולו זוכרים את המירה "יש להכות את היהודים במקום הכואב להם ביותר, בכיסיהם". בערך על גנרל בארקר שכתבתי אתמול תמצא את המימרה במקורה ופרטים על מי שהוליד אותה.

בברכה, אדר 09:05, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

עוד אקרא אותו. דוד שי 09:11, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

פוקשאני ודומיו

עריכה

שלום דוד. אתה צודק בדבריך שלא יהיה פיתרון פשוט. השאלה היא אם נצליח להגיע לפיתרון טוב. אני יודע שיש לך עמדה שכרוכה במחויבותך לחוות דעתו של סערי ובכל זאת, אני שואל אותך, האם תוכל להשתחרר מעמדתך הקודמת ולהשתמש בניסיון הרב שצברת כבורר, כדי לנתב אותנו לפיתרון טוב, פיתרון שבו לא ילקחו בחשבון רק הצלילים שהאוזן הישראלית יכולה לזהות, אלא גם שיקולים נוספים כמו שמות שהשתרשו (יאשי, פוקשאני), בעיות של רבים בשמות עצם ובכינויי עמים וכו'. בזמנו הצעתי הצעת פשרה מסוימת שלא זכתה לתגובה ועודדי הזכיר אותה לאחרונה. אולי אפשר להתחיל ממנה. בברכה. ליש 11:50, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לוּ היה לי פתרון, הייתי נחפז להציעו. ייתכן שאציע פתרונות אחדים, ואולי אתה ואחרים תציעו פתרונות נוספים, ונצטרך להצביע על הפתרון המועדף. דוד שי 11:53, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אני מנסה לחשוב על הצעת פשרה, קרי, פתרון שישלב כמה צדדים של הבעיה, וזה לא כל כך פשוט. ובכל זאת, אעלה כאן הצעה:
ראשית, שמות הערים השונות ברומניה אמורים להיכתב כפי שהצעתי, ללא יו"ד בסופן. בצורה זו אתה מבטא את שם העיר נכון, בצורה כמעט זהה לדרך שבה דובר רומנית יבטא שם זה. את האטימולוגיה צריך לעזוב בצד במקרה זה (אם כי הבנתי את השיקולים והנימוקים שלך, אריה, אני עצמי חובב אטימולוגיה, ומתחקה בדרך כלל אחר האטימולוגיות של מילים בשפות רבות).
שנית, שמות עמים שונים: ייתכן שכאן, כדי להראות שמדובר על שם עם, יש צורך לכתוב את היו"ד בסוף השם (הגם שהמבטא חוטא במקצת להגייה הרומנית הנכונה). אני מתייחס לדוגמאות שהבאת, כמו סאשי, ליפובני ועוד. אני נוטה להסכים לפתרון זה, של כתיבת שמות העמים בסיומת יו"ד, כי זה מזכיר גם את השפות הסלאביות, רוסית, פולנית וכו' - שבהן שמות העמים יופיעו כך, בסיומת "אי" בצורה זו או אחרת.
אני חוזר על הכלל הבסיסי, והוא שכאשר מדובר על שמות ערים ומקומות, ניצמד להגייה הנכונה (הכמעט נכונה, הקרובה ביותר לרומנית) ולא נעביר את היו"ד לעברית (כלומר, את ה-i לעברית). מדובר על שמות כמו פוקשאן, כמו בוטושאן, כמו גאלאץ (שכבר הוסכם אצלנו) וכיוצא באלה. כאשר, עם זאת, מדובר על שמות עמים המיוחדים לרומניה, כמו אלה שהזכרתי לעיל, אני חושב שכדאי לקבל את הצעתך, כדי להבדיל בין יחיד לרבים (ואז, בצורת הרבים, נכתוב את שם העם ב-יו"ד). אלדדשיחה 12:05, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

גנרל בארקר

עריכה

ראה תשובותי לענין התאריך והשם בדף השיחה של הערך. אדר 20:00, 24 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שיחת ויקיפדיה

עריכה

דוד, ראיתי שיצרת עכשיו ערך חדש, שיחת ויקיפדיה, הנושא שם זהה ל-ויקיפדיה:כללי תעתיק למילים בשפה הרומנית המסתיימות באות i. האם הוא אמור להפנות אל דף ההנחיות שיצרתי?
ושאלה נוספת: היכן אפשר למצוא ריכוז של כל "שיחות ויקיפדיה", וכן - של כל דפי ההנחיות בסגנון דף ההנחיות שהעליתי? אלדדשיחה 00:49, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אנא התעלם מן השאלה הראשונה - פספוס (קרי, חוסר ריכוז) קטן שלי. ובכל זאת, אשמח לקבל תשובה באשר לריכוז של כל דפי ההנחיות בסגנון דף ההנחיות שהעליתי? אלדדשיחה 00:51, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
הוספתי קטגוריה לדף שהעלית. דוד שי 00:56, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
יופי. אם כך, זה ברור: כך אפשר לאתר דפי הנחיות נוספים בסגנון זה. תודה! אלדדשיחה 01:01, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

תחרות הכתיבה

עריכה

שלום לך,
הבנתי שאתה אחראי כרגע על תחרות הכתיבה. בהנחה שאתה אכן האחראי, כדאי להבהיר איכשהו שהתחרות כבר הגיעה לשלב השיפוט ואין להגיש עוד מועמדיות ולהמשיך לעבוד על הערכים - הן בדף התחרות עצמה והן בהודעה בראש כל עמוד. ‏pacmanשיחה 14:55, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שינוי שם משתמש

עריכה

דוד שלום, אתה יכול לשנות לי את שם המשתמש בבקשה מעומר־כ אל עומר-כ (מקף עליון למקף אמצע). תודה רבה! עומר .כ. 21:05, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שוּנה. דוד שי 21:52, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה


דרוש מחליף

עריכה

שלום דוד,

החלטתי לפנות אליך בבקשה לעזור לי קצת במנהלה של תחרות מקצרמר למובחר בשלבי הסיום שלה, כי למרבה הבושה והמבוכה אני בכלל אהיה בחו"ל במועדים האלה. בעצם לא צריך לעשות הרבה - רק לתזכר את המשתתפים שהמועד האחרון לעריכת הערכים הוא ה-25 בספטמבר, לעודד את הוויקיפדים העצלים לעזור בביקורת עמיתים על הערכים המשתתפים, לוודא שהשופטים שנרשמו זוכרים זאת (דומני שהפעם אין שום בעייה כזו), להחליף את הודעות ה-sitenotice כשצריך (אחרי המועד האחרון להגשת הערכים נראה לי שאפשר להוריד/להחליף), לוודא שהשופטים מפרסמים את החלטותיהם, ולדאוג לבחירת הפרסים על ידי הזוכים (הפעם יש פרסים טובים ורציניים, ואין סיבה שלא נממש את מסירתם). שיטת חלוקת הפרסים מוסברת בדף התחרות (המקום הראשון מכל בית בוחר לעצמו פרס, אחר כך המקום השני, וכיוצא בזה). מספר הזוכים בפרסים בכל בית אמור להיות לשיקול השופטים. זה נשמע הרבה, אבל זה די מעט. התוכל לעזור? Harel - שיחה 09:03, 16 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לעונג ולכבוד יהיה לי הדבר, רק ספר לי מתי אני נכנס בנעליך. דוד שי 10:28, 16 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
מיום שבת הבא, בעוונותיי הרבים אני טס בשבת קודש. תודה רבה רבה על הנכונות. Harel - שיחה 12:17, 16 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
לא רק בשבת קודש, אלא גם בעיצומו של ראש השנה! געוואלד! שלא לדבר על החטא הכבד של הפקרת ויקיפדיה והתחרות. הללשיחה תיבת נאצות 06:59, 17 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה


ריצ'רד פריור

עריכה

סיימתי את הערך לקראת התחרות. אני מודה, הוא חריג במקצת מהאופי הרגיל של הערכים ("היו נועזים" עמד לפני) אבל אשמח לכל תיקון/הערה/הארה ממך. --> צ'כלברה . דבר . שב . צחק 21:00, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אני מקווה להגיע אליו במהלך החג. בתור התחלה, נושא הערך מוצא חן בעיני. דוד שי 21:03, 23 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה


הורדת הגרש מהשם

עריכה

שלום
משתמש אחר הפנה את תשומת לבי לעובדה שישנה בעייה עם הגרש בשם המשתמש שלי, והפנה אותי אליך שתשנה את שם המשתמש שלי מ-"עודד ר'" ל-"עודד ר". עודד ר' 21:57, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

טופל. דוד שי 22:11, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

קביעת תעתיק קבוע לשמות יחידות גיאוגרפיות

עריכה

ערכתי ערכים רבים על ערים ומחוזות וראיתי שאין הסכמה על תרגומים של יחידות חלוקה. יש הקוראים "לאובלסט"-מחוז, יש הקוראים חבל, ויש הקוראים פרובינציה, כמן כן אין פורמט מוסכם על ערכי ערים. לדעתי צריך לבנות סטנדרד לדברים אלה.סיני 23:29, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

נסה להציג במזנון הצעה מפורטת לתקן בנושא. דוד שי 23:31, 25 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שחזור ברוך גולדשטיין

עריכה

אודה לך אם תסביר את השחזור שביצעת לעריכה שלי. יוסאריאן 00:49, 26 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הסברתי בקצרה בתקציר העריכה: "שחזור - זה סדר התגובות", לבקשתך אפרט יותר: שתי התגובות הראשונות ניתנו סמוך לרצח, תגובת האלמנה ניתנה זמן מה לאחר מכן, ותגובתו של הרב עמיטל פורסמה כשלוש שנים לאחר הרצח. ראוי להביא את התגובות כסדרן, ולא בהתאם לאידאולוגיה כלשהי שמנחה אותנו. דוד שי 06:54, 26 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

חסימה

עריכה

בוקר טוב דוד ושנה טובה. סליחה על ההפרעה, אבל אני רואה שאתה המפעיל היחיד כאן. אנא חסום את משתמש:62.0.201.31. בברכה, ינבושד.

קבל ביטול - עודדי הגיע וטיפל בו. יום טוב, ינבושד.

שתי שאלות

עריכה

שלום דוד. שתי שאלות לי אליך, אשמח לעזרתך. ראשית, האם ישנו מנוע חיפוש כלשהו, שמסייע למצוא נושאים שונים בדפי העזרה והמזנון? אני מחפש עזרה בנושאים שונים, וחבל לפתוח דפי שאלות חדשים אם הדברים כבר נידונו. ושנית: האם ניתן ליצור מעין לחצן של "חזור למעלה" בסוף העמוד? די מנג'ז לדפדף למעלה בסוף עמוד שיחה ארוך, או בסוף ערך ארוך במיוחד. תודה! קלונימוס 18:39, 26 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

בקשר לשאלה השניה - לחיצה על מקש "Home" במקלדת אמורה להניב את התוצאה הרצויה (אלא עם אתה בתוך חלון עריכה) בברכה, דניאל צבי 22:53, 26 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
וואלה, צודק. כל יום לומדים משהו. קלונימוס 07:21, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הערך יוסף שאול.

עריכה

בקשר לערך יוסף שאול: מדוע נוספה הקוביה בה צוין כי הערך צריך לעבור עריכה בכדי להתאים לערכי ויקיפדיה ? למיטב ידיעתי (אני די חדש בויקי) הוא די מתאים לסגנון ויקי. אשמח להסבר. תודה. RunX 15:30, 27 בספטמבר 2006 (IDT

הסברתי זאת בקצרה בתקציר העריכה כאשר שמתי את התבנית, אבל הנה הסבר מפורט יותר: בעת קריאת הערך שמתי לב שיש דמיון רב מדי בינו ובינו דף של מכון ויצמן שנתתי בקישורים חיצוניים, למשל הקטע "אביו היה סוחר מלומד שלא חסך", "מאפייניהם של המנגנונים השולטים בביטוי הגנים השונים", "חלבון ייחודי המשבש את התהליך התקין של התבטאות הגנים בתאים". ויקיפדיה מקפידה מאוד שלא לפגוע בזכויות יוצרים, ולכן יש לשנות טקסטים אלה, כדי שלא יהוו העתקה מאתר המכון. דוד שי 21:55, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

יכמן-סטולרו-צ'צ'קס

עריכה

לדוד ערב טוב,

  1. המקורות עליהם התבססתי בכתיבת הערך אינם כרגע בידי. עפ"י זכרוני סטולו ז"ל היה אכן גיבן, אך נדמה לי כי בויקיפדיה ראוי יותר לכתוב "נכה".
  1. לגבי פירוט היתר של מפת האירוע ברמת גן, אין ביכולתי להגיב, אך דומני שהאלמוני שתיקן את הערך מכיר היטב את סביבת האירוע.
  1. לגבי הטענה שבעלה של דבורה צ'צ'קס היה "איש שירותי הבטחון" - זוהי ספקולציה בלבד, אחת מרבות שנוצרו בתקופת האירוע ולאחרי כנתברר כי התעלומה אינה נפתרת. תאורם של בני הזוג צ'צקס כפי שנתפרסמו, אינם תואמים דמותם של אנשי שב"כ. לפני שנים רבות התפרסמה במוסף השבת של העיתון חדשות כתבת תחקיר מפורטת על הפרשה ולא עלתה בה כלל הסברה שצ'צ'קס היה איש שב"כ. אם בידי מישהו מן המשתמשים שמורים גליונות העיתון, רצוי שיעדכן את הערך עפ"י אותו תחקיר.

בענין אחר: בערך על גנרל בארקר הזכרתי את העיתונאי ג'ון קמחי וברצוני לכתוב עליו ערך וכן על אחיו דוד קמחי. מצאתי כי בויקיפדיה קיים ערך על רב בשם דוד קמחי. רצוי לתקן את שם הערך ל "הרב דוד קמחי" כדי להבדיל בין שני האישים.

בברכה, אדר 20:48, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

העברתי את דוד קמחי לדוד קמחי (פרשן) - מכיוון שהרד"ק ידוע בעיקר בראשי התיבות של שמו, אפשר לכתוב על דוד קמחי (בן זמננו) תחת הכותרת "דוד קמחי", ולהוסיף שורת "פירוש נוסף"; ולהיפך, נוסיף שורה כזו גם בערך על הרד"ק. כך אין צורך בדף פירושונים. עוזי ו. 20:55, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
האם לא יותר מתאים ששם הערך יהיה רד"ק? אבינעם 21:56, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אכן, בדומה לרש"י, הרמב"ם והרמב"ן. דוד שי 22:01, 27 בספטמבר 2006 (IDT
גם לדעתי זה עדיף - אציע את השינוי בדף השיחה. עוזי ו. 23:52, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אנחנו כבר שלושה שתומכים בשינוי זה, לדעתי אפשר לשנות. דוד שי 00:00, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
עדכן לארבעה. מגיסטר 00:17, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

סטולרו

עריכה

בניגוד למקובל אני נוהג לענות למסרים שהועברו אלי בדף השיחה שלי, בדף השיחה של מעביר המסר. אתך הסליחה. לענין סטולרו, חיפשתי ומצאתי בספריתי את ספרו של נתן דונביץ הנאשמים, שקודם לכן כשהברתי לך את המסר הקודם לא מצאתיו בקלות. בעמוד 122 נאמר כי סטולרו היה ב ן53 במותו ולמייטב זכרוני את האירוע מזמן התרחשותו אכן היה מדובר באדם מבוגר ולא באיש צעיר. לעומת זאת ב"מראות המשטרה", שצויין כמקור חיצוני בערך, נאמר כי היה בן 31 במותו. גירסת דונביץ נראית לי יותר, כי התחקיר בספריו מאד יסודי, לעומת זאת במראות המשטרה נזכרים פשעים רבים ויתכן כי מחמת שפע החומר נפלה טעות. ערב טוב, אדר 22:31, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

החזרתי את גילו ל-53. דוד שי 22:37, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

תודה

עריכה

אני מאוד מודה לך על ההגהה הרצינית אשר עשית בערך זיידים.אשרף 22:58, 27 בספטמבר 2006 (IDT).תגובה

שמחתי להועיל, וגם למדתי נושא שלא ידעתי עליו דבר. דוד שי 23:11, 27 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שאלה לגבי כללי הצבעות

עריכה

האם בהצבעה של ערך במחלוקת לא צריך רוב של 55% ? לא שזה עקרוני, אבל בהצבעה של חיפה היו 11 בעד ו-10 נגד 11 מ 21 זה 52% סופר מריו 00:00, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

למיטב ידיעתי, בהצבעת מחיקה נדרש רוב של 55%, ובהצבעה לשינוי מדיניות נדרש רוב מיוחס. לא נדרש רוב כזה בהצבעת מחלוקת, ואינני רואה סיבה שיידרש רוב כזה - אין סיבה להעדיף דווקא את המצב שהיה קודם שפרצה המחלוקת. דוד שי 00:06, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
ok סופר מריו 00:10, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

מפעיל נולד

עריכה

אנא רק את הדיון הקיים שם. יש קונצנזוס למינוי מפעיל נוסף. בברכה,  _MathKnight_  (שיחה) 20:33, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הערות שוליים

עריכה

לתשומת לבך, העברת דיון שעדיין מתקיים לדף אחר, ואז ארכבת (שוב) את המזנון והעלמת את ההפניה (טל"ח). בברכה, דניאל צבי 21:05, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

אכן, לא שמתי לב שהדיון עודנו פעיל, החזרתי את ההפניה אליו. דוד שי 21:34, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
מצוין, שים לב אגב שמשתמש חדש השאיר לך הודעה בראש דף שיחתך. בברכה, דניאל צבי 21:46, 28 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הערת השוליים בערך מחשב

עריכה

דוד שלום, בערך מחשב הגדרתי מהו מחשב ע"י שימוש בהגדרה של וובופדיה, תרגמתי במדויק את ההגדרה שניתנה שם וציינתי הערת שוליים בכדי לציין זאת. מחקת את ההערה, מדוע? האם אין צורך במקרים שכאלה לציין את המקור המדויק שכן מדובר בתרגום מילה במילה מהמקור? האם העתקה מוובופדיה היא במסגרת שימוש הוגן, גם אם לא ציינתי את המקור בהערת שוליים? דרור שולומון 00:29, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

זו הגדרה שגרתית של מחשב, וברור לי לחלוטין שניתנה שנים רבות לפני שהופיעה בוובפדיה ולכן ייחוסה לוובפדיה חסר טעם. דוד שי 05:47, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

דוד, תעזור לי

עריכה

דוד שלום. תיכנס בבקשה לערך המרובינג'יאן או לערך הארכיטקט. הערכים האלה שכתבתי מועמדים למחיקה ומתנהל דיון בנושא. אבקשך להגיב ולרשום את חוות דעתך בנושא. Bravo123 11:22, 29 בספטמבר 2006 (IDT).תגובה

האוטו האדום

עריכה

האם הגיע? אבינעם 17:50, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

כן סליחה, שלא עניתי. מיד אענה. דוד שי 17:52, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
תודה, אבינעם 18:03, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

ארכה לשופטים

עריכה

תגובתך נדרשת כאן. בתודה, ירון 20:30, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

קישורים פנימיים

עריכה

הי דוד. מה דעתך בעניין המחלוקת כאן ? תודה, דני. Danny-w 21:54, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

לא ממש מחלוקת, וכבר הבעתי דעתי בתחילתה. דוד שי 22:04, 29 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
סליחה לא ראיתי :-) Danny-w

תחרות מקצרמר למובחר - Faded out

עריכה

דוד, אני מבין שאתה מחליף את הראל בתחרות מקצרמר למובחר. ראה נא הערתי בדף שיחה:עמוד ראשי#תחרות מקצרמר למובחר - Faded out. תודה--שנילישיחה 00:54, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

הוספתי הודעה בעמוד הראשי בפרק "קהילה". דוד שי 09:45, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שלום דוד

עריכה

שבת שלום,

חשבת אולי פעם ליצור חשבון במסנג'ר. זה יהפוך את השיח איתך לפשוט יותר, וגם תוכל לדבר עם מרבית הוויקיפדים ביתר קלות. H2O 10:05, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

יש לי חרדה מטכנולוגיה זו, שמצריכה תגובה מהירה. אפשר לשלוח אלי מייל. דוד שי 10:06, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אני מבין, רק תזכור שאף פעם לא מאוחר מדי לנסות (-:

H2O 13:23, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

סוציופתיה ופסיכופתיה

עריכה

ערכים רפואיים חייבים להכתב מנקודת מבט רפואית. ערך שמתחיל במילים "האבחנה הרפואית, לא "פסיכופת" הקללה" ניכר שהוא לא נכתב מנקודת מבט רפואית במיוחד, ואחת דינו להמחק. ‏pacmanשיחה 20:37, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

קביעתך אינה ברורה לי: כותב הערך הדגיש שהוא מדבר מנקודת המבט הרפואית, מה חסר לך? דוד שי 20:40, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
כשאדם כותב "האבחנה הרפואית, לא "פסיכופת" הקללה", אני לא חושב שהוא אכן כותב מנקודת מבט רפואית, או שיש לו ידע רפואי בנושא הזה. ‏pacmanשיחה 20:42, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה
אתה מעלה סברה, ואינני יודע מה מקורה. אנחנו לא צריכים להוגיע מוחנו בניתוח פסיכולוגי של התורמים לוויקיפדיה. אם את יודע שהערך מכיל מידע שגוי, מחק מידע זה. אם ביכולתך לתקן את הערך או להרחיבו - עשה זאת. אם מצבך דומה לשלי, ואינך מבין דבר בנושא הערך, מצא ויקיפד שמבין בנושא, ובקש ממנו שיבדוק את הערך. אם אתה יודע שאין כרגע בוויקיפדיה מישהו שמבין בפסיכולוגיה (לא זכור לי שיש פסיכולוג בינינו), הקדש את מרצך כדי להשיג אחד כזה. דוד שי 20:48, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

שלחתי לך מייל

עריכה

motyka שיחה 23:29, 30 בספטמבר 2006 (IDT)תגובה

עניתי. דוד שי 05:01, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
בס"ד היי דוד! גם אני שלחתי לך מייל, תתעלם בבקשה מהמייל הריק, לא שמתי לב שהוא נשלח ריק. תודה ליאת.מישהי שאיכפת לה "(שיחה 08:48, 3 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

ברכות

עריכה

ראיתי עכשיו את הכתבה (המטופשת מאוד, אבל אין כזה דבר פרסום רע, נכון?) של ערוץ 10. לאור התנהגותך בכתבה אני רוצה לומר שלמרות שיש בינינו לא מעט מחלוקות, כל עוד אתה כאן אני חושב שלא נסטה יותר מדי מהמסלול לא לכיוון ה"טוטליטרי" ולא לכיוון ה"אנרכיסטי" יותר מדי, וכולנו נרוויח. (ראה זאת גם כבקשת סליחה לקראת יום הכיפורים) גדי אלכסנדרוביץ' 11:20, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

גדי, ראיתי את הכתבה בטלוויזיה, ביום שישי. יש לך קישור לכתבה באינטרנט? אלדדשיחה 11:22, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
כן. הנה. גדי אלכסנדרוביץ' 11:28, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
הנה הקישור - דוד, גם אני מוסיף את ברכותיי על הופעתך המכובדת בכתבה (אחת מני רבות שלא עושות צדק לוויקי). אלדדשיחה 11:29, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
תודה רבה על המחמאות, כל הוויקיפדים שהופיעו בכתבה ראויים להן. דעתי על הכתבה טובה משלכם, כבר הרחבתי בעניין במקומות אחרים. גמר חתימה טובה לכולם. דוד שי 14:17, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

קפוץ לערך משפחת הגר

עריכה

אני ושלומית כתבנו לך שם כמה דברים, ובאשר לכך שהערך אינו טוב לויקיפדיה, אנו נשמח אם תיתן לנו עוד קצת זמן לתקן את הערך, משפחת הגר הנה משפחה בעלת מעמד ציבורי גבוה ביותר, אנא תן לנו זמן להוכיח לך שלמשפחתנו יש חשיבות ציבורית בולטת מאוד. --Daniel h 12:56, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

מחיקת הצבעות של משתמש

עריכה

שים לב בבקשה לבעייה שצצה בעקבות מחיקת ההצבעות של משתמש על ידי שני ויקיפדים ללא הצדקה: שיחת משתמש:AsEx#זכות הצבעה. גמר חתימה טובה. קרני שיחהזה הזמן ל... 13:18, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה

לטעות זה אנושי, כידוע. הרושם שלי הוא שהבעיה נפתרה בינתיים, בעזרתו של Mort, משום שראיתי שהמשתמש הצביע מחדש בשלוש ההצבעות. דוד שי 14:24, 1 באוקטובר 2006 (IST)תגובה
חזרה לדף המשתמש של "דוד שי/ארכיון52".