Nothing Special   »   [go: up one dir, main page]

לדלג לתוכן

שיחת משתמש:ינבושד/ארכיון ח

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 17 שנים מאת סקרלט בנושא תמונות
משתמש:ינבושד

אנא הימנעו מלכתוב בשבת. תודה

ארכיון א | ארכיון ב | ארכיון ג | ארכיון ד | ארכיון ה | ארכיון ו | ארכיון ז | ארכיון ח

שלום לך

[עריכת קוד מקור]

מדוע מחקת לי את דף המשתמש? 84.108.112.10 16:33, 27 באפריל 2007 (IDT)תגובה

אנונימים לא כותבים לעצמם דפי משתמש, ואנונימים לא כותבים לעצמם ארגזי חול, וכדאי מאוד לאנונימים (הכל, כמובן, בהנחה שהם באמת אנונימים) לא לחוות את חוות דעתם המנומקת כלפי אירועים שאין להם שום מושג לגביהם. ‏pacmanשיחה 16:34, 27 באפריל 2007 (IDT)תגובה
אבל למה? זאת כתובת IP קבועה שלי ונוח לי לעבוד דרכה. בדקתי את כל דפי העזרה השונים של ויקיפדיה ובאף אחד מהם לא כתוב שאסור לאנונימי להחזיק דף משתמש או ארגז חול. מה גם שדורית השתכנעה בסופו של דבר שאני יכול להחזיק ארגז חול. 84.108.112.10 16:36, 27 באפריל 2007 (IDT)תגובה
לא, היא לא. דורית 16:42, 27 באפריל 2007 (IDT)תגובה
באמת? אז תסבירי את הציטוט הבא של דבריך: "הנה עוד סיבה, מה אם תחליט לא לעבוד על זה יותר? ואז לא יהיה מי שימחק את זה? אם אינך רוצה להשתמש בארגז החול שלי וליצור ארגז חול כאנונימי, בבקשה. ניסיתי לעזור, כנראה שאין בזה צורך." 84.108.112.10 16:53, 27 באפריל 2007 (IDT)תגובה
פירושו, באופן מנומס, שניסיתי לעזור, לא רוצה - לא צריך, כשיבוא המפעיל/ה הבא שינזוף בך/ימחק לך, יאיים בחסימה, אל תאמר שלא ניסו לעזור לך או להזהיר מראש. דורית 17:08, 27 באפריל 2007 (IDT)תגובה

תנאים

[עריכת קוד מקור]

שלום ינבושד. ראיתי ששינית את קטגורייתו של גביעה בן קוסם לתנאים; רציתי לשאול האם זה על סמך דיון כלשהו? תן דעתך, ידידי, לכך שמלבד העובדה שאין הלכות משמו, הוא עצמו אמר לחכמים שאם ייכשל יאמרו שהוא לא מייצג אותם - כנראה לא היה נחשב "תנא" או משהו דומה. מלבד זאת, על פי התיארוך של חז"ל, זה גם קצת אנכרוניסטי לומר עליו שהוא תנא. דודסשיחה 00:37, 29 באפריל 2007 (IDT)תגובה

שלום וברכה! שים לב לתקציר העריכה. בכוונתי לפתוח בע"ה דיון בנושא הכללתם של חכמי תקופת הזוגות (חכמים בתר-תנ"כיים וקדם-תנאיים) בקטגוריה תנאים (בדעתי לפתוח להם תת-קטגוריה חדשה, יש לך רעיון לשם?). גביהא היה מן החכמים, כנראה, למרות ענוותנותו. עם כל זאת, אם אתה מתנגד לשינוי שביצעתי, אין לי התנגדות להחזרת המצב לקדמותו. שבוע טוב, ינבושד.
והואיל ואתא לידן נושא שיוך חכמים לקטגוריות, התלבטתי גם עם שיוכו של מר זוטרא בר מר זוטרא לקטגוריה:סבוראים, אבל במקרה ההוא אני שלם יותר עם השיוך. חווה דעתך. בברכה, ינבושד.
לגבי מר זוטרא, ייתכן ואתה צודק. למעשה, לא ברור בדיוק מה עשו אותם סבוראים במשך 100 שנה; לכן, כך לדעתי, כל מי שהיה איכשהו קשור לתלמוד באותם ימים הופך אוטומטית לסבוראי. דודסשיחה 00:51, 29 באפריל 2007 (IDT)תגובה
הערפל סביב הסבוראים כל כך גדול. אמנם ידוע שהם ערכו את התלמוד והפכו אותו לידידותי יותר (בסוגיות רבות יש סימנים של עריכה מאוחרת וסדר), הוסיפו הכרעות ודיוקים לשוניים, אבל פרטים נוספים בכל התקופה - אפילו זיהוים של החכמים המעטים שנזכרו - לוטים בערפל (ראה שאר ערכי הקטגוריה הנ"ל). שבוע טוב, ינבושד.
ובעניין הקודם - ראה הדיון שפתחתי בשיחת קטגוריה:תנאים. בברכה, ינבושד.

תודה על הפלישה

[עריכת קוד מקור]

ועל תיקון הקישור. מיהרתי ואפילו לא הבחנתי. שוב תודה. יעקב135 06:42, 29 באפריל 2007 (IDT)תגובה

הגנה על אגוז

[עריכת קוד מקור]

שלום וברכה. את כל ההשחתות שנערכו על הערך אגוז, עשה משתמש אחד. והוא כבר נחסם לחודש. לכן אני חושב שההגנה מיותרת. בברכה, ‏eytanarשיחהתרומות 13:33, 1 במאי 2007 (IDT)תגובה

צודק, משום מה היסקתי שהוא החליף IP. הסרתי את ההגנה. תודה, ינבושד.
הדף עדיין נעול (למרות שהתבנית נעילה חלקית הורדה) בברכה, ‏eytanarשיחהתרומות 13:42, 1 במאי 2007 (IDT)תגובה
נכון, לא סימנתי את התיבה הנכונה (ככה זה כשממהרים...). טופל. בברכה, ינבושד.

.

[עריכת קוד מקור]

שלחתי מייל. ירוןשיחה 14:53, 4 במאי 2007 (IDT)תגובה

עניתי. בברכה, ינבושד.
גם אני שלחתי מייל :) סקרלטשיחה הפתיעו אותי 15:49, 4 במאי 2007 (IDT)תגובה

חתימת הזמן

[עריכת קוד מקור]

לערך על רובי שפירא אין בינויקי, ומופיעה שם בתבנית "בין בינויקי" גם חתימת התאריך והזמן. כיצד מתקבלת החתימה הזאת בתבנית? אלדדשיחה 17:04, 4 במאי 2007 (IDT)תגובה

חמש טילדות נותנות תאריך ושעה. כפי הנאמר בשיחת תבנית:אין בינויקי, השימוש בה נעשה באופן הבא {{אין בינויקי|~~~~~}}. בברכה, ינבושד.
תודה רבה. כך הנחתי (אבל הייתי זקוק לאישוש). אלדדשיחה 17:08, 4 במאי 2007 (IDT)תגובה

ביקורת הנוסח

[עריכת קוד מקור]

תודה על העזרה בהגהות שעשית. אני מבין שאתה הינך מחסידי הוא והיא לעומת הנטיה שלי להינו, הינה והינם... אגב, קראת את הערך כולו? יש רשמים או תגובות...? נריה 22:51, 5 במאי 2007 (IDT)תגובה

אני איני מחסידי "היננו" :-), ראה כאן. לגופו של עניין, התחלתי לעבור על הערך, אך לא קראתי את כולו (התעייפתי...). בינתיים זה מעניין. אני מקווה להמשיך, בע"ה. שבוע טוב, ינבושד 22:54, 5 במאי 2007 (IDT).תגובה

תודה!

[עריכת קוד מקור]

תודה על החסימה של 84.94.41.111 בדיוק באתי לבקש, הוא ממש עיצבן אותי! נטע 13:10, 6 במאי 2007 (IDT)תגובה

בבקשה... תודה לך על הניטור :-) בברכה, ינבושד.
על לא דבר. נטע 13:18, 6 במאי 2007 (IDT)תגובה
נ.ב. באותה הזדמנות רציתי להגיד כל הכבוד על השיחזורים... נטע 13:18, 6 במאי 2007 (IDT)תגובה
שוב, תודה גם לך :-) בברכה, ינבושד.

נחוניה בן הקנה

[עריכת קוד מקור]

שי המליץ להיעזר בך בשל נסיונך הרב בכתיבת ערכים על תנאים. אשמח איפוא אם תציץ שם ותעטר את הערך כברכת ה' אשר נתן לך. בןאישאחד 22:19, 7 במאי 2007 (IDT)תגובה

ערך יפה ועשיר! הערות:
הערה כללית - רצוי להוסיף סימני פיסוק (וקישורים) בתוך המקורות המצוטטים, להקל על הקריאה.
יש כמה דברים שדורשים סימוכין:
בברכה, ינבושד.
על השאלות הראשונות - המקור לשניהם הוא בספר תגים, שם נאמר שמנחם מסרו לר' נחוניה בן הקנה ור' נחוניה לר' אלעזר בן ערך.
על השאלה השניה - כך כותב מאיר וונדר באלף מרגליות בערכו.
בברכה, בןאישאחד 10:39, 9 במאי 2007 (IDT)תגובה
תודה, כדאי לציין את המקורות בערך (בהערת שוליים). בברכה, ינבושד.

מייל

[עריכת קוד מקור]

שלחתי. ירוןשיחה 01:55, 9 במאי 2007 (IDT)תגובה

עניתי. בברכה, ינבושד 10:18, 9 במאי 2007 (IDT).תגובה
כנ"ל. ירוןשיחה 10:39, 9 במאי 2007 (IDT)תגובה
עניתי. בברכה, ינבושד.

אפקה (שיחה | תרומות | מונה)

[עריכת קוד מקור]

אני חושב שיש בעיה בשם של המשתמש הנ"ל, בגלל שזה שם של מכללה (והוא בחר את שמו דוקא בגלל סיבה זו), והוא לא הדובר הרישמי שלה. לבדיקתך. ‏eytanarשיחהתרומות 11:17, 15 במאי 2007 (IDT)תגובה

עד כמה שזכור לי, היו כמה וכמה תקדימים לכך, וכרגע איני רואה טעם בחסימה. את דף המשתמש מחקתי בשל פרסומת. בברכה, ינבושד.

הכה את המומחה לארון הספרים היהודי

[עריכת קוד מקור]

שלום לך יועצי הנכבד,

לפני כמה ימים שמעתי מפי פרופ' אביגדור שנאן איזו הרצאה והוא ציטט שם מטקסט שהוא קרא לו ה"פסיקתא", סתם ולא פירש. האם מדובר בפסיקתא דרב כהנא או שמא יש פסיקתאות אחרות? ‏Harel‏ • שיחה 22:31, 17 במאי 2007 (IDT)תגובה

ראה כאן דוד 22:40, 17 במאי 2007 (IDT)תגובה
מעניין, תודה. חבל שהוויקיפדיה לא מסבירה כל זאת באופן מסודר (הרמה להנחתה). ‏Harel‏ • שיחה 22:41, 17 במאי 2007 (IDT)תגובה
אגב, דוד, מכיוון שאתה גר קרוב, אני ממליץ לך להגיע לבית אבי חי אם יוצא לך פעם, יש שם הרבה פעילויות מעניינות שאני חושב שעשויות לעניין גם אותך. ‏Harel‏ • שיחה 22:44, 17 במאי 2007 (IDT)תגובה
כן, אני עוקב אחרי התכניות שלהם, אך עד כה לא הזדמן לי להגיע. דוד 11:55, 18 במאי 2007 (IDT)תגובה

מחאה

[עריכת קוד מקור]

השיחוזר שלך בפרלמנט לחלוטין אינו מוצדק, והוא פגיעה בכללי הויקיפדיה. דבר זה אינו ראוי לויקיפד ותיק ומכובד, וכל שכן למפעיל. emanשיחה 14:46, 18 במאי 2007 (IDT)תגובה

איני סבור כדעתך. השתתפות בדיונים, בדרך כלל, אפשרית ומותרת גם לאנונימיים, אבל בדיונים כאלו, וכאשר מדובר בהתחזות לאנונימי, זה גורם רק צרות. בברכה, ינבושד.

מייל

[עריכת קוד מקור]

ירוןשיחה 14:58, 18 במאי 2007 (IDT)תגובה

השבתי. לא מקובל עליי! ירוןשיחה 22:35, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה
השבתי :-) תודה, ינבושד.
גם אני, שניים :) ירוןשיחה 22:47, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה
עניתי... שבוע טוב, ינבושד.

קול חתן וקול כלה!!

[עריכת קוד מקור]

ציפור קטנה לחשה לי...שמגיע לך מזל טוב!! המון אושר!!!!! בהצלחה בהמשך D: ירוןשיחה 23:32, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה

בס"ד גם ממני, ואני מוסיפה גם קולולולולולו, ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 23:38, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב!!! ‏pacmanשיחה 23:42, 19 במאי 2007 (IDT)תגובה
מסתבר שזו מחלה מידבקת כאן...(אני כבר מחוסן) :) מזל טוב נריה 00:21, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב! :)) סקרלטשיחה הפתיעו אותי 00:09, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
לא פייר, לי כבר הדליפו מזמן, רק לא נתנו לי להגיד כלום. ענבי הגפן בענבי הגפן! ‏Harel‏ • שיחה 00:11, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
שיהיה במזל! רותם וזהר 00:12, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב והמון אושר שיהיה לכם! דורית 00:14, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב! גילגמש שיחה 00:18, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
זה סוף סוף הותר לפרסום? באמת מלאו חודשיים לאיחוליatbannett00:30, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב גדול! דוד 11:35, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה

תודה רבה לכולם! בברכה, ינבושד 14:02, 20 במאי 2007 (IDT).תגובה

מזל טוב! Mort 15:48, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
מזל טוב. ברוקולי 15:51, 20 במאי 2007 (IDT)תגובה
תודה רבה! בברכה, ינבושד 21:26, 21 במאי 2007 (IDT).תגובה
מזל טוב! נת- ה- 21:28, 21 במאי 2007 (IDT)תגובה
תודה! ינבושד.
מזל טוב! בברכה, MathKnight הגותי |Δ| (שיחה) 10:23, 31 במאי 2007 (IDT)תגובה
תודה! ינבושד.
ינבושד, אתה יודע שבתור וויקיפד, ובהתאם לסעיף מיוחד בחוק העונשין שהמצאתי בדיוק עכשיו, אתה צריך להביא גם את רעייתך לוויקיפדיה? :) ברוקולי 10:25, 31 במאי 2007 (IDT)תגובה
חחח... אולי בהמשך, עכשיו אני בקושי מביא את עצמי :-) בברכה, ינבושד.
ענבי הגפן בענבי הגפן! בברכה, Shayakir שיחה. 10:32, 31 במאי 2007 (IDT)תגובה
תודה, תודה... ינבושד.
מזל"ט. ---יוני--- 13:10, 31 במאי 2007 (IDT)תגובה
תודה! ינבושד.
הי, טוב לחזור ולשמוע חדשות כאלה! דניאל צבי 13:30, 8 ביולי 2007 (IDT)תגובה
תודה! טוב לחזור ולראות שחזרת :-) בברכה, ינבושד 12:18, 9 ביולי 2007 (IDT).תגובה

קרלסברג

[עריכת קוד מקור]

שלום ינבושד, ראיתי שמחקת את הערך הנ"ל. לדעתי לא היה צורך למחוק אותו (לאחר שהורדתי ממנו את הפרסומת) משום שמדובר בקצרמר לגיטימי שקרוב לוודאי יורחב בבוא העת. לשיקול דעתך. מלמד כץ 14:51, 27 במאי 2007 (IDT)תגובה

שיחזרתי, אתה מוזמן לשפר ולהסיר את התבנית. בברכה, ינבושד.

אזהרות

[עריכת קוד מקור]

היי ינבושד. אם מחקתי את הערך - אין סיבה שאתה תתן אזהרה. אני אעשה את זה בעצמי. בברכה, רותם 10:20, 31 במאי 2007 (IDT)תגובה

בסדר :-) בברכה, ינבושד.

עומאר וואלי

[עריכת קוד מקור]

מדוע מחקת את הערך?

די קצר, חשיבות בספק וסגנון פרסומי. השתדל לשפר את הנקודות הללו (ולהבהיר את החשיבות) אם בכוונתך להעלותו שוב. בברכה, ינבושד 12:04, 4 ביוני 2007 (IDT).תגובה

חיפוש מחרוזת בוויקי

[עריכת קוד מקור]

למיטב ידיעתך, האם יש אפשרות לחפש מחרוזת בוויקי, במסגרת תיבת החיפוש? למשל, חיפוש המחרוזת "לא בכדי" בכל הערכים. אלדדשיחה 12:16, 4 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שאלתי מתייחסת לשימוש במרכאות, כמובן. מבדיקה שעשיתי, נראה שאין טעם במרכאות, כי החיפוש בכל מקרה יחזיר ערכים המכילים את שתי המילים, לאו דווקא זו לצד זו. אלדדשיחה 12:17, 4 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אינני יודע (ניסיתי גם אני ולא הצלחתי). כדאי להפנות שאלה זו לרותם או לערן, או פשוט לנסות בדלפק הייעוץ. בברכה, ינבושד.
תודה על תשובתך - קיבלתי תשובות מספקות בדלפק הייעוץ. אלדדשיחה 18:08, 4 ביוני 2007 (IDT)תגובה

סיומות אינטרנט

[עריכת קוד מקור]

אנא שים לב- ההצבעה הקודמת נסגרה ונפתחה חדשה: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/סיומות אינטרנט שונות A&D - עדי 16:26, 5 ביוני 2007 (IDT)תגובה

לוחות שנה לועזיים-עבריים

[עריכת קוד מקור]

ינבושד שלום !
התחלתי ניסוי של לוחות שנה לועזיים-עבריים, ראה 2005, 1700. חטפתי על הראש מדוע העזתי להכניס ללוח את י"ז בתמוז, ומדוע אין שם את הרמדאן או את יום האישה הבינלאומי. אודה לך אם תביע את דעתך ב-ויקיפדיה:מזנון#לוחות שנה - תוכן.
אגב הכל התחיל ממחלוקת שהתעוררה בנושא מיקום לוחות השנה ויקיפדיה:מזנון#לוחות שנה - מיקום. מבחינת ההצבעה - אני כרגע במיעוט. אשמח שתרשום את דעתך גם בנושא זה. דף משתמש שיחה 21:51, 12 ביוני 2007 (IDT)תגובה

תודה. דף משתמש שיחה 11:56, 13 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שלחתי לך מייל. ירוןשיחה 14:43, 16 ביוני 2007 (IDT)תגובה

עניתי, ואח"כ ראיתי שלפחות חלק מדבריי כבר אינו רלבנטי :-) בברכה, ינבושד 12:32, 19 ביוני 2007 (IDT).תגובה

יטופון

[עריכת קוד מקור]

שלום ר' ינבושד,

כדי שלפחות משהו אחד טוב ייצא מהדיון האחרון בדף בקשות הבדיקה, יש לך עניין בהכחלה זריזה של על דאטפת אטפוך, וסוף מטיפייך יטופון? משימות כאלה אני שומר לך ולשי יקיר, נ"י.

שלומות, ‏Harel‏ • שיחה 16:26, 19 ביוני 2007 (IDT)תגובה

זמני קצר כאן, ואשמח אם אצליח לעמוד במשימה. אם לא - הריני מתנצל... בברכה, ינבושד 10:18, 26 ביוני 2007 (IDT).תגובה
בניגוד לעמדתו של הראל, אני מתנגד ליצירת ערך בנושא. הביטויי הזה לא נכנס לשימוש שוטף לא בעבר ולא בהווה, כך שמדובר רק בפירוש על משנה במסכת אבות. על דבר כזה לא יוצרים ערך. בברכה, ‏DGtal09:36, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה
אכן. ‏odedee שיחה 09:41, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה
שלום לכם. חיפוש בגוגל הראה שהמונח אכן בשימוש. מעבר לכך יש מה להרחיב בנושא "מידה כנגד מידה" ו"מגלגלין זכות". ניתן, בכל זאת, לקיים דיון כנהוג ולשמוע דעות נוספות. בברכה, ינבושד.
ביטוי ידוע ושגור. זה שאנשים הראו בורות ושאלו "מה זה?" רק מוכיח שהערך נחוץ. ישר כח ינבושד. חגי אדלר 09:53, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה
בניגוד לדעת עמיתי, אומנם המונח בשימוש, אבל השימוש די מינימלי (בגוגל יש נטו 74 תוצאות, חלקן קשורות למשנה ופרשניה). אני חושב שאני יכול לספור על יד אחת את מספר הפעמים ששמעתי מאנשים ביטוי זה, ואני חי בחברה "תלמודיסטית". אני מציע בחום להסתפק בערך בויקימילון, שם האכסניה הטבעית לפתגמים למיניהם. ‏DGtal09:57, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה

נראה לי שיש מקום לערך גם בוויקיפדיה. "על דאטפת אטפוך" הוא ביטוי מקובל בכל זאת, גם אם במידה פחותה יותר מאשר ביטויים אחרים. אלדדשיחה 10:01, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה

כתבתי לפני התנגשות עריכה: כשחיפשתי קישורים חיצוניים, נתקלתי במונח שהופיע פעמים רבות, דווקא באתרי חדשות... (אם כי לא רק). באופן כללי, אני חושב שערכים על אמרות הם דבר מבורך, וכבר אמרתי זאת בעניינו של הערך אל יתהלל חוגר כמפתח. בברכה, ינבושד.
ומן הראוי להוסיף - ינבושד, יישר כוח! אלדדשיחה 10:03, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה
תודה! :-) בברכה, ינבושד.
העתקתי לשיחה:על דאטפת אטפוך. נא להמשיך שם. חגי אדלר 10:07, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה

עוד פעם זוממים נגד הלוח העברי

[עריכת קוד מקור]

נא עזרתך ב-שיחת קטגוריה:לוחות שנה#הערות. תודה . דף משתמש שיחה 08:32, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה

הערך מבשרי הציונות במחלוקת עריכה

[עריכת קוד מקור]

אודה להתערבותך בתחליתה של מלחמת עריכה בערך הנ"ל (ראה הגרסאות שמכניס המשתמש הנכבד משתמש:Mort) מי-נהר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה

צפירת הרגעה: אין מחלוקת עריכה. רק מלבנים דברים בדף השיחה. בלי כל קשר, כמובן שהתערבות היא עניין מבורך. Mort 21:25, 24 ביוני 2007 (IDT)תגובה

למה שחזרת

[עריכת קוד מקור]

את מה שכתבתי? מה לא נכון בזה?

אני מתנגד למשתמשים אנונימיים שכותבים הערות ציניות ומעוררות מריבות בדפי שיחה. אינני מכיר את הערך הנזכר, אבל אני חושב שזו הייתה הערה לא עניינית. בברכה, ינבושד 10:20, 28 ביוני 2007 (IDT).תגובה
זכותך להתנגד, אבל אין איסור על כתיבה בדפי שיחה כמשתמשים אנונימיים. לעומת זאת, יש איסור על מחיקת דברים שאינם בגדר השחתה מדפי שיחה. זוהי כן הערה עניינית שכן היא נתנה קישור לערך מומלץ בו כתוב במפורש שלא ניתן לאמת את מה שכתוב בו.
איני רואה קשר בין הדברים, וזו התייחסותי העדינה לעצם הטענה (אם תמצי לומר שהייתה כזו). הערבה כזאת אינה באה לפתוח כל דיון ענייני, ואני חושב שזה מספיק ברור. בברכה, ינבושד.

ישוב או התנחלות

[עריכת קוד מקור]

שלום לך אודה להתייחסותך בענין הנ"לבדף השיחה של Harelמי-נהר 14:20, 28 ביוני 2007 (IDT)תגובה

אני רואה שענו לך שם. אכן, היו, עד כמה שזכור לי, שתי הצבעות בעניין זה והוחלט בסופו של דבר להשתמש במילה התנחלות. בברכה, ינבושד.

מייל

[עריכת קוד מקור]

היי,

שלחתי. קיבלת? גילגמש שיחה 10:19, 29 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שלום :-) קיבלתי ועניתי. בברכה, ינבושד.

טעם לפגם

[עריכת קוד מקור]

שלום ינבושד .

ראיתי שהעלו סקר קוראים מטעם ויקיפדיה .

במעט שעד כה ראיתי הבחנתי שאת דף השאלון לא העלו באמצעות אתר ויקיפדיה אלא באמצעות אתר מסחרי עם פרסומות. כלומר מישהו מרוויח באופן אישי מהפריוקט הזה אגב השם וההקשר של ויקיפדיה .

לא מטריד אותי שיש מישהו שמרוויח שיהיה לו לבריאות , אני גם רוצה להאמין שהיוזמה מיסודה ובוודאי בפועל מכוונת רק לתועלת ויקיפדיה וכלל הקהילה, אולם אם אני מבין נכון את המצב הרי שבפועל יוצא שנעשה שימוש לא הולם בויקיפדיה שאמורה להיות לא מסחרית לחלוטין גם לא עבור גורמים בודדים בה הנוקטים יוזמות כלשהם. אולי לא היה ניתן לעשות זאת אחרת אולי איני מבין נכון את הסיטואציה, אולם אם מה שאני מתאר נכון הרי שיש כאן טעם רע לפגם שיכול גם לפגוע בשמה של ויקיפדיה וגם להיות תקדים להצעת ויצירת יוזמות דומות שמשתמשות בתפוצת הקהל של ויקיפדיה לעשות בדרך אגב גם רווח אישי או לכל הפחות אינן נמנעות ממצבים הנראים ככאלה. מה דעתך ? מי-נהר 16:12, 29 ביוני 2007 (IDT)תגובה

שלום וברכה!
לא התעדכנתי בפרטי המקרה שאתה מתאר, מחמת העומס שיש עלי בתקופה זו. אבל לפי המתואר בדבריך, אכן יש טעם לפגם, לדעתי. בברכה, ינבושד.

שבעלפדיה

[עריכת קוד מקור]

היי ינבושד, חבל שכבר לא רואים אותך פה.

בכל אופן, תוכל למחוק את דף המשתמש והשיחה שלי בשבעלפדיה מטעמי פרטיות (סימנתי אותם למחיקה שם). מקווה שתחזור במהרה. בברכה, דניאל ב. 12:12, 6 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שלום דניאל,
אני משתדל לקפוץ לכאן לביקורים כל עוד הדבר מתאפשר (הסיבה להיעדרותי מובאת למעלה...).
ראיתי שדניאל צבי כבר הספיק לבצע את המחיקה בשבעלפדיה.
להתראות, ינבושד 12:17, 9 ביולי 2007 (IDT).תגובה
נכון, ראיתי את הבקשה כאן ובצעתי אותה, אך שכחתי לעדכן כאן... דניאל צבי 18:34, 9 ביולי 2007 (IDT)תגובה

יהודה בן דמא

[עריכת קוד מקור]

מאיפה מצוטט הסיפור על מותו? יאיר ח. 15:56, 13 ביולי 2007 (IDT)תגובה

עד שינבושד יגיע עלול לחלוף זמן, אז רק אומר שהרושם שמתקבל אצלי מעיון בכמה ספרים הוא שהמקור היחיד שמזכיר את שמו של יהודה בן דמא הוא מדרש "אלה אזכרה" שמופיע בתוך "בית המדרש" של אהרון ילינק (ח"ב). דניאל צבי 16:13, 13 ביולי 2007 (IDT)תגובה
בינתיים זהו המקור הידוע לי - קינת מדרש אלה אזכרה. אין לידי כרגע ספרים, אבדוק זאת בע"ה. בברכה, ינבושד 12:05, 17 ביולי 2007 (IDT).תגובה
בחיפוש שערכתי לא מצאתי מקור נוסף שמזכיר אותו, מלבד מדרש "אלה אזכרה" והקינה שנכתבה (ככל הנראה) על פיו, שאותו אפשר למצוא בספר שהזכיר דניאל צבי וכן ב"אוצר מדרשים" אייזנשטיין ערך ב, בערך עמ' 437, בכותרת "עשרת הרוגי מלכות" (יש בפרויקט השו"ת, אם אין לך פנה אלי במייל). ב"תולדות תנאים ואמוראים" לר"א היימאן כתב שבספר "נחלת אבות" מזהה אותו עם רבי יהודה בן תימא. בספרים אחרים העירו שיש הגורסים רבי אלעזר בן דמא, והוא מוזכר בהיכלות רבתי פרק ד' כאחד מעשרה הרוגי מלכות (ע"פ האנציקלופדיה שבעריכת ד"ר מרדכי מרגליות). בברכה, ינבושד 17:25, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה

תפסת מרובה לא תפסת

[עריכת קוד מקור]

שלום ינבושד, במסגרת המיזם הזדוני נתקלתי בערך הנ"ל, וחשבתי שאולי לך יהיה מה להוסיף מהידע הרב שלך. התוכל לעבור על הערך? בברכה, דורית 23:55, 14 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שלום, דורית,
אשתדל, בלי נדר לעבור עליו. תודה על ההפניה. בברכה, ינבושד 17:28, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה

תאריך חורבן בית ראשון ואורך התקופה הפרסית

[עריכת קוד מקור]

כפי שהבחנתי כל הערכים המתייחסים לחורבן בית ראשון ולאורך התקופה הפרסית עושים זאת לפי התיארוך המקובל במחקר, ומסתבר שכך צריך להיות. הבעיה מתחילה בערכים שמתייחסים במישרין לתיארוך המקובל בהיסטריוגרפיה המסורתית. לדוגמה, בערך יהדות תימן צויין שהתימנים מונים את גלותם לתימן לחורבן בית ראשון, ועם זאת מצויין "בשנת 586 לפנה"ס" בעוד הם מונים לפי התיארוך המקובל. דוגמה זו מתאימה גם לערכים נוספים כמו היסטוריה של עם ישראל וערכים חופפים לתקופות הנ"ל. אני מתלבט איך ואיפה צריך לשלב את המידע הרלוונטי על התיארוך המסורתי. אודה לך אם תביע את דעתך. יעקב135 12:03, 17 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שלום יעקב, לדעתי, בערכים שמתייחסים במישרין לתיארוך המקובל בהיסטריוגרפיה המסורתית יש לציין את התיארוך המסורתי. וכן בכל הערכים העוסקים בהיסטוריה היהודית - יש לאזכר את התיארוך המסורתי (כל מקרה לגופו, בדוגמה עם יהדות תימן זה צריך להופיע במישרין בתוך הטקסט ולא בסוגריים, ובמקומות אחרים - לראות איך זה משתלב - להכניס זאת בציון שזה לפי המניין המסורתי). בברכה, ינבושד 17:31, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה

משתמש:מ.ה/יוסף מוגרבי

[עריכת קוד מקור]

לפני שאני יכניס את הערך הנ"ל האם תוכל להגיד לי במה צריך לשפר אותו. תודה מ.ה 14:04, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שלום,
יפה, אפשר להעלות למרחב הערכים. עברתי עליו וביצעתי תיקונים זניחים (תוכל לבדוק בהשוואת גרסאות קודמות), בעיקר הסרת קישורים לערכים שכנראה לא ייכתבו. בברכה, ינבושד 17:37, 18 ביולי 2007 (IDT).תגובה
תודה רבה לך והמשך יום טוב מ.ה 17:51, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה
גם לך. אך שים לב - אל תוסיף י' במקום שאין צורך, כמו במילה מנהג (לא "מינהג"). בהצלחה, ינבושד.
תגיד למה רוצים לימחוק את הערך שלי??? (העברתי אותו לערך יוסף מוגרבי)מה שלא טוב אני מוכן לתקן!!! מ.ה 18:20, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה
לא בגלל שהוא לא טוב, פשוט מבקשים שתובהר בדף השיחה החשיבות שלו שבשלה הוא זכאי לערך. אם זו תובהר (לדעתי זה די ברור מהערך עצמו), הערך לא יימחק. בברכה, ינבושד.
תודה רבה לך מ.ה 18:25, 18 ביולי 2007 (IDT)תגובה

גבאי

[עריכת קוד מקור]

שלום, אני חושב שיש להחזיר את ההפניה. הוחלט למחוק את הערך בהצבעת מחיקה אבל הוא הועלה שוב ושוב, ולכן נוצרה הפניה לסדרת הטלווזייה. ‏pacman - שיחה 21:52, 21 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שלום וברכה פקמן. הכנסתי אותו לויקיפדיה:ערכים לא קיימים ומוגנים‏. בברכה, ינבושד.
טוב, תודה. ‏pacman - שיחה 21:57, 21 ביולי 2007 (IDT)תגובה

חגורת קייפר

[עריכת קוד מקור]

שלום לך, שים לב שבצעת את בקשתו של המתעתק בניגוד גמור לדיון ארוך שנעשה בדף השיחה ומבלי לבדוק את המצב. אנא החזר את המצב לקדמותו. א&ג מלמד כץשיחה 22:16, 24 ביולי 2007 (IDT)תגובה

בוצע. בברכה, ינבושד.
תודה. א&ג מלמד כץשיחה 22:26, 24 ביולי 2007 (IDT)תגובה

יוסף מוגרבי

[עריכת קוד מקור]
שלום,
אני לא חושב שהורדת התבנית היתה צעד תקין. על פי הנהלים - ובמיוחד לאחר מסמך הביורקרטים - יש צורך במשתמש ותיק ובעל זכות הצבעה אחד או יותר שמביא נימוקים משכנעים לחשיבות הערך. במקרה שלנו לא היה אף משתמש כזה, אלא להפך - משתמשים מכובדים כמו שי יקיר טענו בתוקף שאין לו שום חשיבות מיוחדת. בהתחלה שחזרתי את העריכה שלך ורגע לאחר מכן שחזרתי את עצמי כי במחשבה שניה זה לא נראה לי מתאים, אבל אני מבקש שתחזיר את התבנית. חבל להגרר להצבעת מחיקה מיותרת שתוצאותיה כנראה ידועות. בברכה, ‏pacman - שיחה 12:12, 25 ביולי 2007 (IDT)תגובה
למעשה, אני רואה עכשיו שהתבנית המקורית הונחה על הערך ב-18 ביולי (והוסרה שוב ושוב על ידי הכותב), כלומר הערך אמור להיות מחוק כבר עכשיו. ‏pacman - שיחה 12:16, 25 ביולי 2007 (IDT)תגובה
אהממ...‏pacman - שיחה 13:16, 29 ביולי 2007 (IDT)תגובה
שלום פקמן,
הסרת התבנית על ידי הייתה בעקבות המשפט שאני כתבתי - שאם הנאמר בערך נכון יש חשיבות, שכן מדובר ברב בולט שהקים מספר מוסדות, ועומד בראשם של כמה מוסדות. נמנע ממני לקרוא את כל הדיון שהתפתח אח"כ בדף השיחה, אך מאחר שעברו כמה ימים הסרתי את התבנית. אני חושב שמחיקת הערך הזה לא תוכל להתבצע ללא הצבעה (וזאת בלי להתייחס למצבו של הערך). בברכה, ינבושד 16:36, 29 ביולי 2007 (IDT).תגובה
אני חושב שחבל ללכת להצבעה מיותרת, אבל בסדר. אני מעלה את הערך להצבעת מחיקה. ‏pacman - שיחה 16:37, 29 ביולי 2007 (IDT)תגובה
בכל אופן, שכוייח על הסבלנות :-) בברכה, ינבושד 16:40, 29 ביולי 2007 (IDT).תגובה
תודה, זה משתלם...‏pacman - שיחה 16:42, 29 ביולי 2007 (IDT)תגובה


האם אני יכול להצביע? מ.ה 16:46, 29 ביולי 2007 (IDT)תגובה

אין לך עדיין ותק של חודש בוויקיפדיה, ולכן לא תוכל להצביע בהצבעה זו. בברכה, ינבושד.
תודה רבה! מ.ה 16:49, 29 ביולי 2007 (IDT)תגובה

דוד הראובני

[עריכת קוד מקור]

שלום,

אנונימי טוען שדוד הראובני אינו משיח שקר, איני מבינה בזה ולכן אני מפנה את זה אליך כי אתה מבין יותר ממני בנושא.

בברכה,
נטע - שיחה מפעילים - ראו נא! 09:28, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שלום וברכה!
אבדוק זאת, בע"ה.
בברכה, ינבושד 09:33, 30 ביולי 2007 (IDT).תגובה

חומש

[עריכת קוד מקור]

קודם כל, תודה שהגנת על עריכתי בחירוף נפש :) עכשיו שאלה עניינית - לא מצאתי סימוכין לעובדה שנהרס המגדל בגבעה 690, יש לך מידע בנוגע לזה? יום טוב. Tio 12:08, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה

עד ראייה שהיה שם סיפר לי, לבקשתי, שהשיא (מבחינת הבנייה) היה למחרת תשעה באב, והמגדל נהרס גם הוא בו ביום. בברכה, ינבושד 17:12, 30 ביולי 2007 (IDT).תגובה
תודה רבה על התשובה. לילה טוב. Tio 20:39, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה

מה הנוהג לגבי ביניויקים?

[עריכת קוד מקור]

יש תבנית בערך שאין בינויקי, אבל באנגלית לא רואים חשיבות לעשות מזה ערך בפני עצמה רק העברה לערך דומה הכולל זה הערך. האם טוב שאני יעשה הביניויקי להערך לאנגלית שאין זה רק העברה. למשל ערך של מסכת יבמות האם זה טוב Yevamot שאינו ערך בפני עצמו עדיין רק הפניה לסדר נשים.--יידל 17:39, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה

שלום יידל. לא כדאי לסמן בינויקי לדף הפניה. לכשיווצר שם הערך Yevamot יש לתת קישור אליו, אך בינתיים זה מיותר. בברכה, ינבושד.
ומה עם התבנית אין ביניוויקי שאני ישאר את זה בהערך אם יש ביניוויקים בשפות אחרות אבל לא בשפה הראשי אנגלית?--יידל 17:47, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה
כן, תשאיר את זה. בברכה, ינבושד.
אז אולי כדי לשנות השם של התבנית לאין בינויקי לאנגלית מתחת אין ביניויקי סתם? כדי שמשתמשים אחרים לא יקחו את זה כמו שאני רציתי לעשות.--יידל 18:17, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה
ייתכן. כדאי לדבר עם מי שמתעסק הרבה עם התבנית הזו, כמו משתמש:דניאל צבי. בברכה, ינבושד.
קודם כל, כבר עברו כמה חודשים מאז שהתעסקתי עם הרשימה הזו, כך שאני לא ממש מעודכן... בכל מקרה, זכורני שהבעיה הזו עלתה כבר מספר פעמים בעבר, וייתכן שכדאי להחליף את שם התבנית לתבנית:אין באנגלית או משהו דומה. המקום הנכון להעלות זאת הוא בשיחת ויקיפדיה:מאמרים ללא קישור לאנגלית או בשיחת תבנית:אין בינויקי. דניאל צבי 18:31, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה
העליתי את השיחה כפי מה שאני מה שאני מבין משניכם צריכין לשנות את השם של התבנית. נחכה עד שהמשתמשים שבקיאין בתבניות יגיבו האם זה טוב.--יידל 18:46, 30 ביולי 2007 (IDT)תגובה

הזמנה להשתתף בדיון

[עריכת קוד מקור]

לאור הצעה של ברוקולי אני מזמין אותך להשתתף בדיון כאן: שיחה:צבי ישראל טאו. נרו יאיר 22:37, 6 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

אני מבין עכשיו שזה לא עניין של השתתפות בדיון, אלא אתה הוא שנעלת את הערך לעריכה. לדעתי אין סיבה לנעול, כפי שפירטתי שם, ולכן, אנא, השמיע קול... תודה. נרו יאיר 00:40, 9 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

נעלתי את הערך לפי כללי ויקיפדיה:דף מוגן, ולפי הכללים הדף שוחזר לגרסה היציבה. אתה רשאי להמשיך לערוך את הערך. אם מלחמות העריכה יימשכו פנה אלי או למפעיל מערכת אחר ונראה מה לעשות. בברכה, ינבושד 21:11, 9 באוגוסט 2007 (IDT).תגובה

הליכה לקיסריה

[עריכת קוד מקור]

ערב טוב. אבקש לבטל את "שינוי השם" בערך הליכה לקיסריה, בהתאם לרשום בדף השיחה של הערך. תודה, דני. ‏Danny-w19:39, 23 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

שלום דני. אני סבור שיש לשנות את השם, אולם אם הוא הוחזר נניח לזה. בברכה, ינבושד 14:27, 27 באוגוסט 2007 (IDT).תגובה

באותה מידה היית יכול להעביר את הערך (הנהדר, אגב) סיפור פשוט לשם סיפור פשוט (ספר), ואין לדבר סוף. הכרעת רוב דמוקרטית שהתקבלה בהצבעה בפרלמנט יש לכבד. הנושא הספציפי הזה נדון, התקיימה הצבעה, ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 22#הצעה לקביעת מדיניות בעניין שמות ערכים, וברוב מכובד של 45 כנגד 21, התקבלה החלטה. דני. ‏Danny-w17:48, 27 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

צודק, ולו נתקלתי בערך סיפור פשוט הייתי מעביר אותו. אני מכבד את ההחלטה בפרלמנט, ולא עשיתי דבר נגדה - ההחלטה דחתה מדיניות (שהציע עוזי) בנושא זה, ומעתה הדבר מסור לשיקול דעתם של הוויקיפדים. במקרה הספציפי הזה אני במיעוט, ולכן ההחזרה בצדק. אבל דעתי לא השתנתה. בברכה, ינבושד.

חוסיין (בן עלי)

[עריכת קוד מקור]

תודה רבה --Rohan 09:45, 28 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

בשמחה :-) בברכה, ינבושד.

שים לב

[עריכת קוד מקור]

הפסיקים בשמות ערכי המלכים נדרשים מבחינה דקדוקית ובחודשים האחרונים מועברים כך בהדרגה כל ערכי המלכים, לאחר שהנושא נידון במזנון ובמקומות נוספים. ‏odedee שיחה 10:30, 28 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

תודה על ההודעה. אני סבור שהפסיקים מפריעים, אבל אם כך הוחלט - שיהיה. בברכה, ינבושד.

תבנית:תיבת שדה תעופה

[עריכת קוד מקור]

יש לדף ערכים מקושרים... כשמוחקים ערך צריך לתקן את הדפים המקושרים. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 10:04, 30 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה

בוקר טוב. שוחזר. ראיתי שסימנת אותו למחיקה מהירה, ושיערתי שווידאת קודם לכן שאין דפים מקושרים. בברכה, ינבושד.
בוקר אור. תודה. אכן בדקתי, אבל כנראה שלחצתי על הקישור הלא נכון כי לא ראיתי דפים מקושרים. רק אחרי שסימנתי למחיקה ראיתי את הקישורים אבל אז כבר לא היה לי כוח לתקן את כל הדפים המקושרים, שיערתי שאחד מפועלי הניקיון יעשו זאת :-) בכל אופן, אשמח אם תעביר את התבנית תבנית:שדה תעופה חזרה למקומה, תבנית:תיבת שדה תעופה (כולל דף השיחה) על מנת שאוכל לעבוד על יצירת תבנית חדשה. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 10:09, 30 באוגוסט 2007 (IDT)תגובה
בוצע. בהצלחה! בברכה, ינבושד.

תבנית:מפתח פורטלים

[עריכת קוד מקור]

אתה יכול להסיר לכמה רגעים את ההגנה? אני צריך לתקן שם כמה זוטות. ‏Yonidebest Ω Talk 14:53, 2 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

בוצע. בברכה, ינבושד.
סיימתי. תודה, ‏Yonidebest Ω Talk 15:03, 2 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

תמונות

[עריכת קוד מקור]

היי. אני מבינה שהתמונות לא נעימות, אבל הן מוסתרות. אני חושבת שלפני שמסירים אותן צריך לקיים דיון כפי שהיה בעבר באיזשהו ערך. סקרלטשיחה 09:44, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה

שלום סקרלט. יש גבול לכל דבר, וגם אם תמונות קשות של טבח הוצגו (באופן מוסתר) - תמונות כאלו הן מעבר לכל גבול שהוא (בלי להיכנס לבעיות חינוכיות הכרוכות בהצגתן). בברכה, ינבושד.
דעתנו שונות, ואני חושבת שהתמונות חינוכיות וראיתי שאתה ודניאל שחזרתם אחד את השני. ינבושד, עם כל הערכה שיש לי כלפיך אני משחזרת את הערך לגרסה היציבה עם התמונות כדי שאפשר יהיה לקיים דיון ע"פ הנהלים. תודה סקרלטשיחה 09:48, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
חינוכיות?! מה חינוכי בהן? בברכה, ינבושד.
אם ארצה לקרוא על טלפון אתקל בתמונה של טלפון, אם בחרתי לקרוא על זה מן הסתם אתקל בתמונה של שער ערווה (ולא. תמונת פסל לא תספיק לי להבין), אם ארצה להסביר לילדיי בנושא מין אצפה שיהיו תמונות לצד הסבר. אם יחפשו תמונות להנאה, לא יחפשו באנציקלופדיה. סקרלטשיחה 10:01, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
אם ארצה לקרוא על טלפון אצפה לתמונות, אבל יש דברים שלא אצפה לתמונות (מבחינה חינוכית, זה מעורר בכל מקרה לדברים שליליים). בברכה, ינבושד.
אפשר למצוא פתרון כפי שנמצא כאן. (אני מרשה לך למחוק את ההודעות שלי אם אינן נעימות לך). סקרלטשיחה 10:09, 5 בספטמבר 2007 (IDT)תגובה
זה אכן עדיף. בברכה, ינבושד.